WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:52

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Voor de mensen die bij Zeres zitten en een Peblar paal hebben. De handleiding om met Zeres te verbinden is beschikbaar!

Handleiding Peblar verbinden met Zeres

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:59
@WishmasterNL Ik vind vooral stap 6 erg komisch:
6. Mogelijk nog een stap wijden aan Pasauthorisatie
:+

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:52

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

RichieB schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:50:
@WishmasterNL Ik vind vooral stap 6 erg komisch:

[...]

:+
Komt er eigenlijk op neer,

Herconfigureer paal > managed kiezen> Zeres aanklikken

Maar ik vind stap 6 ook wel komisch inderdaad. Zal maandag of dinsdag de paal eens koppelen.

[ Voor 15% gewijzigd door WishmasterNL op 05-06-2026 13:52 ]

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:59
Ik heb me aangemeld bij Zeres, ik heb een NewMotion/Shell/50Five. Ik ben benieuwd bij Laadpaal ID heb ik het serienummer ingevuld en ik heb handmatig geladen KWH's ingevuld op basis van de maandelijkse PDF's die ik ontvangen van 50Five.

Doe ik het zo goed? Ik heb ook nog geen melding oid ontvangen dat mijnpaal uitgelezen wordt.
Pagina: 1 ... 38 39 Laatste

Let op:
Delen van of vragen naar referral codes is niet toegestaan.
Zie ook: twain4me in "[EV] ERE certificaten, geld verdienen met thuisladen"
De ERE schrijft een interne MID meter voor, dus vragen of jouw laadpunt-zonder-mid ook mee kan doen heeft geen zin. Ook is hier geen ondersteuning voor specifieke laadpunten, daarvoor zijn de desbetreffende topics meer geschikt. Begin daarvoor eens met Thuisladen van je EV deel 2

Note: Het aanzetten tot, of het bespreken van, dubieuze manieren om een winst te slaan uit deze regeling zijn uit den boze.

Speciale aandacht voor een van onze huisregels: referrals aanbieden, er naar vragen of bespreken op wat voor manier dan ook is niet toegestaan c.q wordt als verstorend ervaren.