• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:51

dollyking

duck tape

@DonJunior van 3.7 naar 11 kw en van domme paal naar 3g ( LOLO3) naar easee met load balancing en nu dus naar eentje met MID meter ingebouwd. de techniek gaat gewoon hard, niet dat die lolo3 paal uit 2014 niet meer werkte, maar voor mij niet.
hence de 1300+ advertenties voor een gebruikte laadpaal
Al met al weer een hoop e-waste voor een "rare" milieu ERE regeling. Ook nog eentje die voor de meerderheid van EV thuisladers te duur is om je net geplaatste laadpaal weer te laten vervangen door een ander €1000+ model.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:50
De mijne is inmiddels 6 jaar oud. Andrrhalf jaar geleden overgenomen van iemand toen ik verhuisde en hij hem niet meer nodig had (verhuisde naar een appartement). 400E voor een Alfen Eve Single pro. 22kW, 4g module, mid meter, loadbalancing, etc.

Ze zeggen dat ze 4-5 jaar meegaan, maar we gaan het zien. Ik zie niet waarom zoiets niet 10 jaar mee zou gaan? Zeker omdat die semi-beschut op het noorden hangt.

In ieder geval een paal die nu met ERE in een.jaar terugbetaald gaat worden.

• Topgunn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:15
De lijst is geupdate. Er zijn er flink wat bijgekomen

https://www.emissieautori...van-inboekdienstverleners

• thijspillen
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Kevin1990 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 11:48:
[...]

Iemand de Easee al besteld en ontvangen van Proshop?
Ikzelf heb de Zaptec Go2 een tijdje geleden besteld en levering ging prima!

• oomenit
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:03
Valt me op dat Tap Electric daar (nog) niet tussen staat?
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Let op:
De ERE schrijft een interne MID meter voor, dus vragen of jouw laadpunt-zonder-mid ook mee kan doen heeft geen zin. Ook is hier geen ondersteuning voor specifieke laadpunten, daarvoor zijn de desbetreffende topics meer geschikt. Begin daarvoor eens met Thuisladen van je EV deel 2

Note: Het aanzetten tot, of het bespreken van, dubieuze manieren om een winst te slaan uit deze regeling zijn uit den boze.