• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:36
Alonso en Stroll gaan ook in 2027 door als teammaten.

https://www.astonmartinf1...it-to-aston-martin-aramco

Breaking erbij :)
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/hvt43ruoyfsh1.jpeg

[ Voor 20% gewijzigd door Chocoball op 29-09-2026 17:35 ]

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:06

mr thee

Pessimist op het internet

offtopic:
Foei toch ;)

"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:26
DonJunior schreef op maandag 28 september 2026 @ 09:41:
[...]

Dus omdat er tuig rondloopt dat 'social'-media (mis)gebruikt om bedreigingen te uiten zou het contract van een F1 coureur maar opgezegd moeten worden? Waar heeft de coureur hier schuld? Heb je enig idee hoeveel paupervolk er fan is van meneer Verstappen? Die mensen roepen ook moord en brand richting andere coureurs (zoals een Russel of voorheen Hamilton) dat vinden we dan wel okee? Of moet Max eigenlijk ook maar weggestuurd worden??

Ik kan er niet over uit hoe bizar ik deze reactie van je vind...
Russische atleten werden ook gestraft voor het wangedrag van anderen hun land.
Ze zouden Colapinto ook kunnen laten kiezen om (voor een aantal races) onder neutrale vlag te rijden en zo zelf eens afstand te nemen/een statement te maken.

• henri86
  • Registratie: November 2007
RobertMe schreef op maandag 28 september 2026 @ 10:45:
[...]

Dat de coureur daar de dupen van wordt is uiteraard jammer. Maar je kunt ook niet aan blijven modderen. En als team kun je het wel "accepteren", maar de sponsoren zullen dat minder snel doen. En als de sponsoren weg lopen moet het team ook wat.
Probleem is dat een aanzienlijk deel van Alpine's sponsorgeld uit Argentinië komt, dus die lopen weg als ze er wel wat van zeggen ;)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:17

Damian

Insane Obtrusion

Hoe is het in godsnaam toch mogelijk dat ze Stroll nog steeds aanhouden. Pappie moet wel heel erg van hem houden om dat gepruts nog een jaar aan te zien. Zoveel talent te vinden wat gratis in die auto rijd!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:19
Damian schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 14:32:
Hoe is het in godsnaam toch mogelijk dat ze Stroll nog steeds aanhouden. Pappie moet wel heel erg van hem houden om dat gepruts nog een jaar aan te zien. Zoveel talent te vinden wat gratis in die auto rijd!
Volgens mij heeft die dit jaar nog geen gekke dingen gedaan?

Behalve dan nog geen enkele race uitrijden, in de lead-lap. Merendeel dan mechanische DNFs. Een race is die in de pits gestopt en met 10+ ronden achterstand weer de baan op gestuurd, en volgens mij 1 race op maar 1 ronde achterstand gefinisht.

En tuurlijk, het is geen supertalent of zo. Maar met dit hok valt ook niks te doen. En wellicht is het gewoon een goedkope coureur, totdat de auto beter is en er een betere coureur in wil rijden :+

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:50

Killjoy

Klingon lawn products

Tja, vader geworden. Kinderen zijn duur, is hij achtergekomen.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Damian schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 14:32:
3x zoveel podiums als hulkenberg natuurlijk :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:43

-d-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EU1soW6IV-IoRTzyIJ9_BcbJv2w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qlzaVhFdzTuJOIMTK2dpVQei.png?f=fotoalbum_large

Shots fired :9B

• RobertMe
Uhhh. Lance Stroll betaalt helemaal niet voor zijn stoeltje? Zijn pa betaalt ervoor.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hadjar was een ongelukje bij het boksen dus :P
Before this point he had avoided the subject of how the injury occurred. Asked in the Wednesday press conference if the team had banned him from boxing while training in future, Hadjar merely said: "Next time I'll be more careful."
https://www.motorsport.co...26-summer-break/10859838/

Had nog niet mee gekregen dat dat de oorzaak was van zijn gebroken botje in de hand :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

Wow, die vent kan lachen! Normaal is het één en al chagrijn. Zal wel geen foto van nu zijn :)

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
Zou Alonso meer weten over Aston Martin volgend jaar? Honda kan het, Newey kan het, helaas komen er geen resultaten.

Ik kan me niet voorstellen dat Alonso nog een jaar achteraan wil rijden. Voor het geld hoeft Alonso het niet te doen. 260 miljoen lijkt me meer dan genoeg.

Knipt U thuis ook kaartjes? Verdomd interessant, maar gaat u verder... R.I.P. Wim T Schippers

• ewrz
  • Registratie: September 2025
  • Nu online
Ze riepen bij AM al maanden geleden dat het dit jaar niks meer ging worden maar dat ze de hoop hebben gevestigd op de nieuwe auto voor 2027.

Dus kan me best voorstellen dat Alonso dat aankijkt, het is altijd leuker om progressie te maken dan stil te staan en Newey heeft wel een staat van dienst natuurlijk. Stroll dankt zijn stoel aan een rijke vader maar is daar zeker niet de enige in. Over het algemeen zit hij in de kwalificaties wel dicht bij de tijden van Alonso dus het is ook weer niet zo dat hij echt niks kan.

(artikel van juni)

Adrian Newey and Aston Martin already looking ahead to 2027 | AutoHebdo

• RobertMe
ewrz schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 19:12:
Ze riepen bij AM al maanden geleden dat het dit jaar niks meer ging worden maar dat ze de hoop hebben gevestigd op de nieuwe auto voor 2027.
In typische Ferrari stijl:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/0uc686tr1xnh1.jpeg

Of Williams for that matter. Volgens mij heeft Vowles ook al meermaals gezegd "we richten de aandacht op vorig jaar". Vorig jaar al "we richten ons op 2026". Dit jaar presteren ze totaal niet "ja maar 2027...". En intussen is die volgens mij maar al begonnen aan "gaat meerdere jaren duren".

• ewrz
  • Registratie: September 2025
  • Nu online
RobertMe schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 19:17:
[...]

In typische Ferrari stijl:
[Afbeelding]

Of Williams for that matter. Volgens mij heeft Vowles ook al meermaals gezegd "we richten de aandacht op vorig jaar". Vorig jaar al "we richten ons op 2026". Dit jaar presteren ze totaal niet "ja maar 2027...". En intussen is die volgens mij maar al begonnen aan "gaat meerdere jaren duren".
Soms moet je inderdaad lang geduld hebben. Er was een tijd dat Williams alles won wat er te winnen viel, inmiddels is er een generatie kijkers opgegroeid die nog nooit een Williams hebben zien winnen (2012 de laatste).
Pagina: 1 ... 36 37 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2026 topics: Topicreeks: [F1 2026] Race topics
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken