• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 16:33
Het was weer gezellig druk in de Energy Station. Over zijn toekomst zat Verstappen eerder tegen stoppen aan dan naar een ander team wisselen.

Afbeeldingslocatie: https://cf.preview.redd.it/the-amount-of-people-in-red-bull-hospitality-wanting-to-v0-ey0e58m1bikh1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=afc2db30be267ea659bf01ace336c95a7ffa3843

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Sineplex schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 10:51:
Ik denk dat het draait om stabiliteit. Hij weet wat hij heeft en dat hij de onbetwiste #1 is bij RBR. Bij andere teams krijgt hij die status niet, hoewel ik geen twijfel heb dat hij competitief zou zijn. Bij Mercedes moet je het tegen Antonelli opnemen, bij MCL tegen Norris en bij Ferrari tegen LeClerc.

Daarnaast heeft RBR nu zijn eigen engine en begin volgend jaar is de nieuwe windtunnel klaar.
Dit, en ook loyaliteit.

It’s the economy, stupid!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Die loyaliteit is al in drievoud afbetaald.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:54
Sineplex schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 10:51:
Daarnaast heeft RBR nu zijn eigen engine en begin volgend jaar is de nieuwe windtunnel klaar.
Dat is zo, maar ik maak me wel nog zorgen om dat gezeur over "de auto is totaal onbestuurbaar, er zit geen balans in, deze shifts zijn sh*t" ieder raceweekend weer.....

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 17:15
Ik denk dat iedere coureur zo klaagt, behalve als je auto sneller is dan de rest. Bij Max komt het misschien iets meer ongefiltert eruit.
Verder zit hij gebakken toch, genoeg perspectief om weer mee te gaan doen voor de overwinningen. RB sponsort ook zijn sidequest in de endurance. En hij krijgt waarschijnlijk weer een bak extra geld voorzover hij het nog nodig had.

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-08 18:25
Verstappen lijkt ook gewoon extreem gevoelig in de details. Hadjar, maar eerder ook Perez, Albon en Ricciardo, hadden andere klachten dan Verstappen voelde. De shifts zijn dan shit maar dat was bij Honda niet beter, en wellicht bij Ferrari en Mercedes ook niet.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Treveo schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 16:16:
[...]

Dat is zo, maar ik maak me wel nog zorgen om dat gezeur over "de auto is totaal onbestuurbaar, er zit geen balans in, deze shifts zijn sh*t" ieder raceweekend weer.....
Nu is zijn contract verlengd en hoeft hij dit niet meer op de radio te melden? :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:56
mavamal schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 16:25:
Verstappen lijkt ook gewoon extreem gevoelig in de details. Hadjar, maar eerder ook Perez, Albon en Ricciardo, hadden andere klachten dan Verstappen voelde. De shifts zijn dan shit maar dat was bij Honda niet beter, en wellicht bij Ferrari en Mercedes ook niet.
Dit. Verstappen eist perfectie en alles dat niet perfect is klaagt die over. Combineer dat met dat hij alles voelt....
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2026 topics: Topicreeks: [F1 2026] Race topics
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken