Het was weer gezellig druk in de Energy Station. Over zijn toekomst zat Verstappen eerder tegen stoppen aan dan naar een ander team wisselen.
Dit, en ook loyaliteit.Sineplex schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 10:51:
Ik denk dat het draait om stabiliteit. Hij weet wat hij heeft en dat hij de onbetwiste #1 is bij RBR. Bij andere teams krijgt hij die status niet, hoewel ik geen twijfel heb dat hij competitief zou zijn. Bij Mercedes moet je het tegen Antonelli opnemen, bij MCL tegen Norris en bij Ferrari tegen LeClerc.
Daarnaast heeft RBR nu zijn eigen engine en begin volgend jaar is de nieuwe windtunnel klaar.
Die loyaliteit is al in drievoud afbetaald.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Dat is zo, maar ik maak me wel nog zorgen om dat gezeur over "de auto is totaal onbestuurbaar, er zit geen balans in, deze shifts zijn sh*t" ieder raceweekend weer.....Sineplex schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 10:51:
Daarnaast heeft RBR nu zijn eigen engine en begin volgend jaar is de nieuwe windtunnel klaar.
Nu is zijn contract verlengd en hoeft hij dit niet meer op de radio te melden?Treveo schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 16:16:
[...]
Dat is zo, maar ik maak me wel nog zorgen om dat gezeur over "de auto is totaal onbestuurbaar, er zit geen balans in, deze shifts zijn sh*t" ieder raceweekend weer.....
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit. Verstappen eist perfectie en alles dat niet perfect is klaagt die over. Combineer dat met dat hij alles voelt....mavamal schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 16:25:
Verstappen lijkt ook gewoon extreem gevoelig in de details. Hadjar, maar eerder ook Perez, Albon en Ricciardo, hadden andere klachten dan Verstappen voelde. De shifts zijn dan shit maar dat was bij Honda niet beter, en wellicht bij Ferrari en Mercedes ook niet.