DonJunior schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 23:34:
[...]
Maar wat mij stoort is dat die oude garde nogal egoïstisch denkt: "Ik kijk de sport al jaren en nu verliezen ze mij als trouwe fan"
F1 zoekt gewoon nieuwe aanwas en moet ook uitstralen dat ze een beetje groen zijn (zoals elk bedrijf dat tegenwoordig moet)
Maar de 'oude garde' lijkt dit niet te willen snappen en denkt alleen aan hun bier momentje op de bank en "wij willen v10 motoren horen".
Maar die tijd is simpelweg voorbij.. dat is niet leuk, dat snap ik ook.. maar het zal F1 boeien dat er een paar oude mopperkonten boos zijn omdat zij hun hobby kwijtraken. Daar moet geld in het laatje en dat gaat alleen als ze met de tijd meegaan.
Grappige is, ik ben straight edge dus drink niet. En ik argeer me al decenia tegen mensen die roepen dat we schreeuwende V10s moeten hebben.
Geluid maakt mij geen ruk uit. Ik wil echt racen zien.
Groener mag van mij ook (Het liefst wel in de 7Up Jordan vorm

) mits goed geïmplementeerd.
Hetgene waar ik mij aan stoor (Boomer talk incoming) is dat dingen ons door de strot gedrukt worden.
Sprint races. Je kon gewoon horen dat de commentatoren opgedrongen was het maar zo extreem mogelijk aan te prijzen in het begin.
En dan die bloated kalender. 24 races en dan nog lading sprint races. Vroeger waren 16 races per jaar nog leuk. Dan keek ik er naar uit. Nu heb ik geregeld "oh al weer een race".
En dan heb je ook nog echte boomers die 16 al bloated vonden
En ja, wat ik eerder al schreef over die polls is precies hoe ik het ervaarde toen ik ze nog in vulde.
Je wordt echt een kant op gestuurd met de opties zodat ze altijd kunnen zeggen "Kijk, de fans are loving it".
Het zal ze idd weinig boeien dat wij mopperkonten verdwijnen. Dat voelen ze pas als ze de huidige, mislukte, generatie autos afschaffen en het nieuwe niet meer artificial is en de huidige generatie het opeens niet meer leuk vind.
De vraag is of wij dan nog weer terug komen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!