Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
De achterste twee poten van de linkse stoel zijn beïnvloedt door Escher.TheOmen schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:55:
Deze makelaar weet dat het bijna vakantie is en heeft speciaal daarom een vakantiepuzzel voor je gemaakt.
Zoek de tien verschillen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
(bonus vraag: welke van deze twee foto's is de AI / Artists impression?)
Link: https://www.funda.nl/deta...is-meikade-16-e/44457011/
Hoeveel (buiten) airco units tel jij op deze foto?

De eigenaren van deze woning weten zeker niet dat er ook multisplit units bestaan....
Huis te koop: Priemeind 2 5685 EC Best | Funda
[ Voor 11% gewijzigd door R20141016 op 10-07-2026 08:09 ]
Vier airco-units maar geen zonnepanelen, dan ben je toch een dief van je eigen portemonnee? (Ok, laten we niet off-topic gaan over het einde van de salderingsregeling).R20141016 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 08:09:
[Afbeelding]
De eigenaren van deze woning weten zeker niet dat er ook multisplit units bestaan....
Sowieso zou het slimmer zijn om het grote balkon en de tuin wat meer te vergroenen in plaats van alle glazen overkappingen (heet!) en grote tegelvlakken (nog meer warmte-absorptie).
Opel Ampera-e (2020) > Skoda Elroq 85 Business Edition (2025)
Jawel hoor, 10 stuks: https://www.funda.nl/detail/koop/best/huis-priemeind-2/44421101/media/foto/34
Dat zijn de buren volgens mij.......
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Ziet er niet uit inderdaad maar goed denk dat ze een hekel hebben aan goten aan de binnenkant van het huisR20141016 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 08:09:
Zomer puzzel
[Afbeelding]
ja maar nu lopen die armoe goten over d gevels. dat is nog veel lelijker. Ze zijn er tegenwoordig met baksteenmotiefjes. Dat zou al beter zijn.bie100 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 09:26:
[...]
Ziet er niet uit inderdaad maar goed denk dat ze een hekel hebben aan goten aan de binnenkant van het huis
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Klopt het ziet er niet uit maar als je binnen zit heb je er geen last van heNo Hands schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 09:46:
[...]
ja maar nu lopen die armoe goten over d gevels. dat is nog veel lelijker. Ze zijn er tegenwoordig met baksteenmotiefjes. Dat zou al beter zijn.
De vraag was hoeveel AC units er stonden.
Tja, toen ons huidige huis (toen wij het kochten) op Funda stond was het zeker dit topic waardig geweest ALS ze ook foto's van de bovenverdieping hadden geplaatst en van de staat van de tuin(-en), schuren en erfgrens. Maar de makelaar dacht daar slim mee weg te komen (met als resultaat dat van de 32 kijkers er maar twee geboden hebben, want veel meer werk dan uit Funda was op te maken)Schway schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 10:40:
Ik weet niet of het een droom of een angst is, maar je zou je eigen stek hier maar voorbij zien komen
Maar ik zou het ook niet kunnen waarderen als mijn zorgvuldig ontworpen en onderhouden huis hier zou staan vanwege iets wat gek is. Aan de andere kant, het is ook gratis reclame.
[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 10-07-2026 10:54 ]
3 buitenunits en 1 WP unit bij ons thuis allemaal naast elkaar op het dak van de garage.yajwacc schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 09:54:
Oh ik had niet door dat het een 2 onder 1 kap was... en ik vond 4 buitenunits voor dat hele gebouw al veel LOL
Gelukkig zitten ze uit het zicht want het ziet er eigenlijk niet uit anders..
In 2023 stond Brabant als tweede qua aantal ACunits per woning. Recentere cijfers kan ik even niet vinden
Bron: https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2024/29/1-op-de-3-huishoudens-krijgt-woning-niet-koel-op-warme-dagen
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IMng09F3pSD6jCkbOEkaWKMv.jpg?f=user_large)
denken
[ Voor 3% gewijzigd door breinonline op 10-07-2026 12:44 ]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Gezien het formaat huis, zal 3 units waarschijnlijk goedkoper zijn dan 1 mega unit. Ben geen expert, maar met mijn recente airco zoektocht cijfers kom ik aan 16000w in totaal wat je nodig bent.R20141016 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 08:09:
Zomer puzzel
[Afbeelding]
Wat is het addertje? 450k voor 140m2 in de randstad met ov letterlijk voor de deur.HelloIamAldo schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 12:06:
Appartement met torentje.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
430 vve en voorschot per maand wellicht?hoevenpe schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 13:01:
[...]
Wat is het addertje? 450k voor 140m2 in de randstad met ov letterlijk voor de deur.
Van klussen krijg je grijze haren
Ja en misschien is het leggen van lange leidingen voor een centrale multisplit duurder dan een extra single split aanleg met 1 korte leiding... maar toch dan heb je wel 4 extra buiten apparaten waar onderhoud aan is en garantie en die stuk kunnen etc even afgezien van de estethiek.torretje2012 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 12:49:
[...]
Gezien het formaat huis, zal 3 units waarschijnlijk goedkoper zijn dan 1 mega unit. Ben geen expert, maar met mijn recente airco zoektocht cijfers kom ik aan 16000w in totaal wat je nodig bent.
Hier moet iets zijn met de buurt of met de buren. Deze vraagprijs is heel laag voor deze locatie.hoevenpe schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 13:01:
[...]
Wat is het addertje? 450k voor 140m2 in de randstad met ov letterlijk voor de deur.
Op de kaart sociale (on)veiligheid van Pointer staat hier inderdaad een stipje...
Bron: https://pointer.kro-ncrv.nl/app-me-als-je-thuis-bent
Ook de Leefbarometer maakt je niet vrolijk:
Bron: https://www.leefbaarometer.nl/kaart/?indicator=0&level=0&periode=8&referencemap=1&locatie=&latitude=&longitude=#kaart
In eerste aanleg leek dit een woning te zijn waar ik mogelijk interesse in zou kunnen hebben. Vandaar dat ik wat verder heb gezocht. Maar ik laat het hier maar bij.
https://www.funda.nl/detail/koop/rijswijk-zh/appartement-generaal-eisenhowerplein-186/44467845/
[ Voor 40% gewijzigd door Prisma16 op 10-07-2026 13:44 ]
Rijswijk...hoevenpe schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 13:01:
[...]
De locatie
[ Voor 5% gewijzigd door testmanager op 10-07-2026 14:16 ]
Energielabel S? (van stoomovenhoevenpe schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 13:01:
[...]
Ik ben het niet zo eens met de andere commenters, het is niet de leuke kant van Rijswijk, maar het is er ook niet per sé naarder dan andere knooppunten in de voorsteden van Den Haag/Rotterdam.
Zit hun berging nu vastgebouwd aan de achterburen? die constructie heb ik ook niet vaak gezien.R20141016 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 08:09:
Zomer puzzel
[Afbeelding]
Redundantie!R20141016 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 08:09:
Voormalige woning van Gerard Cox in Mijnsheerenland staat te koop
Voormalige woning van Gerard Cox in Mijnsheerenland staat te koop - Hoeksch Nieuws – Altijd als eerste op de hoogte in de Hoeksche Waard
Huis te koop: Provincialeweg 3 3271 LW Mijnsheerenland | Funda
Ik ken de beste man niet en ik weet niet of de prijs ermee te maken heeft, maar het heeft wel veel aandacht nodig om het bewoonbaar te maken. Het is misschien een mooi plekje met veel grond, maar ik denk dat het van binnen en buiten compleet gestript moet worden en dat voor bijna 1 miljoen. Daarvoor heb ik waarschijnlijk liever een "normale" maar instapklare woning.
Het past dan wel weer bij Gerard om het huis "Nooit Meer Weg Hoeve" te noemen. Het huis verdient zeker aandacht maar ik zou sommige elementen absoluut behouden. Zeker aan de buitenkant! Isoleren met voorzetwanden en vacuümglas en het dak met houtvezelplaat. Heel misschien de tegels eruit en vloerverwarming. Maar compleet strippen? Dat zou ik de nagedachtenis aan Gerard en Joke niet aandoen 😉chim0 schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 10:53:Voormalige woning van Gerard Cox in Mijnsheerenland staat te koop
Voormalige woning van Gerard Cox in Mijnsheerenland staat te koop - Hoeksch Nieuws – Altijd als eerste op de hoogte in de Hoeksche Waard
[Afbeelding]
Huis te koop: Provincialeweg 3 3271 LW Mijnsheerenland | Funda
Ik ken de beste man niet en ik weet niet of de prijs ermee te maken heeft, maar het heeft wel veel aandacht nodig om het bewoonbaar te maken. Het is misschien een mooi plekje met veel grond, maar ik denk dat het van binnen en buiten compleet gestript moet worden en dat voor bijna 1 miljoen. Daarvoor heb ik waarschijnlijk liever een "normale" maar instapklare woning.
Check vooral die stacaravan rechtsboven (Die zit die erbij in de koop!!!
:strip_exif()/f/image/Yfh89S5uOKW4VUYhCiJST0Ge.jpg?f=fotoalbum_large)
![]() | ![]() |
5300Wp Fryslân 53¼°NB ZZO 45° SMA 5kW | Gasloos sinds 4/9/23 Hitachi Yutaki S 8kW | Leaf 40kWh 2018
Your best friend is you, I'm my best friend too, I share the same views and hardly ever argue
Ik ben geen echte fan van Gerard maar hij heeft wel degelijk een stempel gedrukt op de generaties van die tijd. 😁chim0 schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 12:50:
@S.J.Onnie Zo te horen moet het een liefhebber en/of fan zijn.
Aan de andere kant: als ik het huis van een 20e eeuwse "celebrity" zou kopen dan zou ik er geen VT Wonen hut van maken maar een zorgvuldige afweging maken tussen comfort en geschiedenis 😉
Edit: ik beweer dus niet dat @chim0 er een VT Wonen hut van zou maken! Voordat iemand dat zou denken 😋
[ Voor 11% gewijzigd door S.J.Onnie op 11-07-2026 13:28 ]
Het hokje dat de sauna is.Gosse_W schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 12:40:
Dit is toch ook een pareltje van schrootjes, gaskachels en een geiser hoor... https://www.funda.nl/detail/koop/buitenpost/huis-west-20/80882326/
Check vooral die stacaravan rechtsboven (Die zit die erbij in de koop!!!):
[Afbeelding]Wel mooi veel grond, maar voor 550k? ... thanks, but no thanks (in onze regionen althans). Zal morgen wel verkocht zijn aan een rijke westerling
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik heb er eerst naar gekeken met het idee van: het is een houthokje met een houtkachel ofzo.
Toen begon het te dagen en heb ik het opgezocht en het is daadwerkelijk een sauna.
Bijzonder.
Dan weer wel het grote voordeel dat als er 1 stuk gaat, je eenvoudig ergens anders kunt gaan slapen waar het wel koel is. Niks erger dan wel een airco hebben maar niet kunnen gebruiken met deze temperaturen. En onderhoud is ook niet al te spannend met een buitenunit.yajwacc schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 13:23:
[...]
Ja en misschien is het leggen van lange leidingen voor een centrale multisplit duurder dan een extra single split aanleg met 1 korte leiding... maar toch dan heb je wel 4 extra buiten apparaten waar onderhoud aan is en garantie en die stuk kunnen etc even afgezien van de estethiek.
Wh-mdc07j3e5
Nou gewoon, allebei toepassen!

Raad het bouwjaar..
https://www.funda.nl/deta...-rozemarijn-137/43702088/
[ Voor 9% gewijzigd door FitTiv op 12-07-2026 10:14 ]
Haha.. Mooie, nouja bizarre vondst. Wansmaak is ook smaak.FitTiv schreef op zondag 12 juli 2026 @ 10:11:
Wat nou als je van glas-in-lood houdt maar ook van "modern" (kuch lelijk kuch)?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Raad het bouwjaar..
Het is werkelijk een mengeling vanalles. Nepmarmer in de toilet, ookg met goud look, glas in lood kan best mooi zijn, maar hier totaal niet op zijn plek, glimmende semi kitsch vloer, kunstzinnige rots-openhaard, helaas ook plastic deuren, natuurlijk blauwe kleuren
Soft tone banken en stoelen, zwart vlak op plafond en bijzonder ding boven bed, jaren 80 badkamer met o.a. terra kleuren.
Natuurlijk een verharde tuin met bijna geen groen en dan een rots-achtige kennel??
Typisch een kwestie van (wan)smaak en van alles een beetje en daardoor juist niets.
Gelukkig leven we in een vrij land, en als men dit mooi vindt.. Tja, dat kan
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Het moet je smaak zijn anders wordt het een dure aangelegenheid. Denk dat de doelgroep wat kleiner is dan gemiddeld 😉FitTiv schreef op zondag 12 juli 2026 @ 10:11:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Raad het bouwjaar..
Bij die glimmende marmeren vloeren en de 'tuin' zou je bijna denken dat er wielen onder dit huis zitten.FitTiv schreef op zondag 12 juli 2026 @ 10:11:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Raad het bouwjaar..
Ik ben nu wel ontzettend nieuwsgierig welke hond in die burcht woont.Loft schreef op zondag 12 juli 2026 @ 11:00:
Natuurlijk een verharde tuin met bijna geen groen en dan een rots-achtige kennel??
Ik krijg een beetje circus vibes en verwacht eigenlijk niks minder dan een leeuw of een tijger.
het type auto's op deze foto zegt mij ook al dat het niet mijn type mens is...FitTiv schreef op zondag 12 juli 2026 @ 10:11:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Raad het bouwjaar..
hfolkers schreef op maandag 13 juli 2026 @ 09:59:
[...]
het type auto's op deze foto zegt mij ook al dat het niet mijn type mens is...
[Afbeelding: autos]
Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present
Niks mis met de auto's maar de combinatie en context met deze woning is... verdacht eeeh ik bedoel 'bijzonder'.hfolkers schreef op maandag 13 juli 2026 @ 09:59:
[...]
En tegenover deze woning, net over de "geluidswal" ligt 1 van de drukste wegen van Regio Den Haag / Wesltand: de Wippolderlaan.FitTiv schreef op zondag 12 juli 2026 @ 10:11:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Raad het bouwjaar..
Bij dit huis past het inderdaad totaal niet, zoals wel meer wat ik heb gezien op de foto's. Als ze nou ook moderne glas-in-lood-ontwerpen hadden genomen....FitTiv schreef op zondag 12 juli 2026 @ 10:11:
Wat nou als je van glas-in-lood houdt maar ook van "modern"
Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2024 - Wonen - GoT
Waarop destijds terecht gereageerd werd :
Welke debiel zou zoiets willen kopen, getver wat een zooi voor € 175.000
Is dan nu toch eindelijk verkocht onder voorbehoud... ben stiekem wel benieuwd naar het eindresultaat
Huis te koop: Ypenmolendrift 6 9711 CP Groningen | Funda
[ Voor 27% gewijzigd door kleijn1985 op 13-07-2026 12:01 ]
kleijn1985 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 11:57:
Een tijd geleden al gespot door Bitfreakie
Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2024 - Wonen - GoT
Waarop destijds terecht gereageerd werd :
Welke debiel zou zoiets willen kopen, getver wat een zooi voor € 175.000
Is dan nu toch eindelijk verkocht onder voorbehoud... ben stiekem wel benieuwd naar het eindresultaatmijn Ai kunsten maken er dit van:
[Afbeelding]
Huis te koop: Ypenmolendrift 6 9711 CP Groningen | Funda
hij is overigens al van voor 2024torretje2012 schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 10:38:
https://www.funda.nl/deta...penmolendrift-6/89931407/
Het crankpand wat al jaren meedraaid in de topic reedsen is ein-de-lijk verkocht onder voorbehoud.
[Afbeelding]
begin 2020 afgebrand, later dat jaar al te koop gezet
[ Voor 3% gewijzigd door torretje2012 op 13-07-2026 12:58 ]

https://www.funda.nl/detail/koop/alphen-aan-den-rijn/huis-vroonhoevelaan-11/44435818/
Eigenaar weet iig beter hoe ie auto's moet kopen dan dat ie weet hoe ie een heg moei snoeienhfolkers schreef op maandag 13 juli 2026 @ 09:59:
[...]
Mij valt nog het meeste het "hondenhok"

Leuk voor de kids om riddertje in te spelen. Minder leulk voor de buurtkids die in de kerker gegooid worden
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Uit de advertentie: BlikvangerRuime gezinswoning met praktijkruimte en zonnig terrashfolkers schreef op maandag 13 juli 2026 @ 13:21:
Huh, is dit nog een reliek uit de corona tijd?
[Afbeelding: wastafel]
https://www.funda.nl/detail/koop/alphen-aan-den-rijn/huis-vroonhoevelaan-11/44435818/
Error 404 Hoogte not found.

Link: https://www.funda.nl/detail/koop/leiden/huis-aletta-jacobslaan-28/44424607/
De Primera staat te koop:

Met een bovenwoning, prima als je niet te veel wensen heb:

https://www.funda.nl/deta...-dorpsstraat-74/89768861/
Bijkomend voordeel: de verwachtingen van de klanten zijn erg laag. De reviews op Google Maps (gemiddeld een 2,7 van de 5) zijn het lezen waard:
"Slechte service en de eigenaren die daar werken kunnen beter een mortuarium beginnen dan werken in een winkel."
"Ronduit Asociale eigenaren en niet geschikt voor winkelhouder op z’n leuk gezellig eiland"
"Wat een zeer chagrijnige en klant onvriendelijke mensen zeg!"
Huis heeft een tijd geleden te koop gestaan, maar ik kan me even niet meer herinneren hoe het er toen uit zag.
Nu zie ik de de eerate foto's en denk meteen
Visgraat + Kook (schier)eiland + zwarte deuren = flipper

Maar dan zie ik deze kamer en slaat de twijfel weer toe...

Is het dan toch een help-mijn-partner-is-klusser fiasco?
Link: https://www.funda.nl/deta...cklandtstraat-1/44435334/
[ Voor 17% gewijzigd door Scheurbuik op 13-07-2026 16:58 ]
Is vaak met geflipte huizen, de begane grond wordt flink aangepakt, de rest van de woning, mhoa, is niet meer nodig.TheOmen schreef op maandag 13 juli 2026 @ 16:44:
I have questions.
Huis heeft een tijd geleden te koop gestaan, maar ik kan me even niet meer herinneren hoe het er toen uit zag.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En de kwaliteit is vaak om te janken.
Verwijderd
Zo zien kinderkamers er anno 2026 uitTheOmen schreef op maandag 13 juli 2026 @ 16:44:
I have questions.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Wat zou nou de gedachte zijn van de makelaar om deze foto als het enige sfeerbeeld van de regio aan een geadverteerde woning toe te voegen? Afgelegen wonen, toch geweldige 5G dekking?
https://www.funda.nl/detail/koop/eefde/huis-zutphenseweg-114/44476025/
Moest even opzoeken waar Eefde ligt en het is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik kan me goed voorstellen dat dat het hoogste en meest levendige gebouw in een hemelsbrede straal van 10KM is?Sjoewe schreef op maandag 13 juli 2026 @ 20:00:
[Afbeelding]
Wat zou nou de gedachte zijn van de makelaar om deze foto als het enige sfeerbeeld van de regio aan een geadverteerde woning toe te voegen? Afgelegen wonen, toch geweldige 5G dekking?![]()
https://www.funda.nl/detail/koop/eefde/huis-zutphenseweg-114/44476025/
Wel een heel mooi huisje op een leuk stukje grond, jammer dat je niet kunt inschatten hoe lang dat weiland nog weiland blijft want als je daar een grote heg of schutting neer moet zetten ben je meteen een stuk ruimtelijkheid kwijt
Die hebben na het bouwen werkelijk 0,0 niks meer aan de woning gedaan. Die gordijnen verzeker ik je dat ze vlak na oplevering zijn opgehangenFMvdH schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 11:59:
Het is even doorwerken maar wat een pareltje kan dit worden: https://www.funda.nl/detail/koop/dronten/huis-boslaan-103/44413459/ [Afbeelding]
Je kunt er wel echt wat van maken maar ik denk dat diegene wel op flinke tegenslagen voorbereid moet zijn.
Of een handige Harrie bent:
Of gewoon schilderen leuk vindt:
https://www.funda.nl/deta...s-oversteeg-4-a/44424201/
Aanvulling: dit pand is nu een b&b: https://bedopsteeg.nl/
[ Voor 8% gewijzigd door GurbieV op 14-07-2026 07:18 ]
@Scheurbuik , @FabianGTI @Verwijderd
Ik had wat verder moeten lezen, het is een soort flip, maar dan vanuit een woningcorporatie.
Ondertussen in de zelfde woonplaats iemand gevonden met een decoupeerzaag.Dit is een woning die verkocht wordt door Woonstede. Deze woning wordt op dit moment uitsluitend verkocht aan huurders van een woningcorporatie, uit de gemeente Ede of Scherpenzeel.

https://www.funda.nl/deta...ldhuizerbrink-2/44435873/
En dan deze....
Als je je huisgenoten niet vertrouwt met de drankvoorraad...hang je er en camera boven....

Als de highlight van als je onderhoudsarme tuin in de omschrijving wordt benoemd weet je dat het foute boel is:
Exterieur:
Dubbele deuren geven toegang tot de prachtige tuin, met een luxe veranda en een zomerse palmboom. Grote tegels maken de tuin heel ruimtelijk

https://www.funda.nl/deta...chumansingel-39/44435635/
[ Voor 31% gewijzigd door TheOmen op 14-07-2026 07:47 ]
Hangen die 2 buitenunits nou tegen de aanbouw van de buren?TheOmen schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 07:38:
[...]
Ik had wat verder moeten lezen, het is een soort flip, maar dan vanuit een woningcorporatie.
[...]
Ondertussen in de zelfde woonplaats iemand gevonden met een decoupeerzaag.
[Afbeelding]
En dan deze....
Als je je huisgenoten niet vertrouwt met de drankvoorraad...hang je er en camera boven....
[Afbeelding]
Als de highlight van als je onderhoudsarme tuin in de omschrijving wordt benoemd weet je dat het foute boel is:
[...]
[Afbeelding]
Afgezien dat de huidige buur het goed zou vinden maar ik zou mijn buitenunit zeker niet tegen een wand willen hangen van een buur. Zet ze dan op het terras met een mooie beplanting eromheen
Die camera boven de drankvoorraad snap ik dan weer wel
BMW | 🚗320i E91 M Sport | 🏍️F700GS
De tuinslang hangt in de plantenkas, heerlijk wegstomen daar. Daar voel je je denk ik echt net babao broodje..TheOmen schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 07:38:
[...]
[...]
Ondertussen in de zelfde woonplaats iemand gevonden met een decoupeerzaag.
[Afbeelding]
En dan deze....
[Afbeelding]
[...]
[Afbeelding]
Dan die BBQ op de stenen binnenplaats, ook een groot voordeel, die hoef je nooit aan te steken enkel te openen het vlees kan er zo op. Ik vermoed dat deze mensen ook nog wel een leuke jbl speaker hebben..
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 08:00:
[...]
Ik vermoed dat deze mensen ook nog wel een leuke jbl speaker hebben..
En die B&B is al geboekt tot in Augustus 2027, dus daarna pas oplevering?GurbieV schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 07:13:
Voor als je van hout houdt:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
5520 Wp op WZW PVOutput
Toevoeging: Er staat "Geboekt" of "Beschikbaar" tot eind december. Daarna staat er "Niet beschikbaar", dus waarschijnlijk gewoon niet boekbaar ipv al volgeboekt.
[ Voor 57% gewijzigd door Hagdos op 14-07-2026 09:24 ]
Die boeking voor 4/5 dagen kun je als verhuurder ook weer afzeggen natuurlijk.Phr34k schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 08:18:
[...]
En die B&B is al geboekt tot in Augustus 2027, dus daarna pas oplevering?
[Afbeelding]
Ik zou het niet willen. Boven heul veul schuine wanden en een grote waterlekkage gehad in de kelderverdieping, waar je mogelijk het gros uit mag slopen om goed zicht te krijgen wat de lekkage heeft aangericht. Succes.....brrrrr. Aan de buitenkant lijkt het pand wel mooi.FMvdH schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 11:59:
Het is even doorwerken maar wat een pareltje kan dit worden: https://www.funda.nl/detail/koop/dronten/huis-boslaan-103/44413459/ [Afbeelding]
Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present
En wat is er met het metselwerk in de kelder gebeurdWeirdScience schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 09:58:
[...]
Ik zou het niet willen. Boven heul veul schuine wanden en een grote waterlekkage gehad in de kelderverdieping, waar je mogelijk het gros uit mag slopen om goed zicht te krijgen wat de lekkage heeft aangericht. Succes.....brrrrr. Aan de buitenkant lijkt het pand wel mooi.
Het gevolg van de waterlekkage. (plafond ook....en de rest van de benedenverdieping)Waaj schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 10:22:
[...]
En wat is er met het metselwerk in de kelder gebeurd
[Afbeelding]
Verwijderd
Merkwaardig dat ze kinder/dieretuinkamer zo laten. Nog merkwaardiger zou zijn als ze die muurschildering aangebracht hebbenTheOmen schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 07:38:
[...]
[...]
[/quote]
Aan alle gaten in de muren te zien en beschadigingen door het hele huis, gok ik op een scheiding.TheOmen schreef op maandag 13 juli 2026 @ 16:44:
I have questions.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je gaat niet alles opknappen om te flippen en dan overal van alles ophangen, en voor de foto's weer weghalen.
www.fjmbouw.nl - AMD Ryzen 7 9800X3D RTX5070Ti 96GB DDR5
Zie https://gathering.tweaker...message/85705790#85705790FRANQ schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 11:28:
[...]
Aan alle gaten in de muren te zien en beschadigingen door het hele huis, gok ik op een scheiding.
Je gaat niet alles opknappen om te flippen en dan overal van alles ophangen, en voor de foto's weer weghalen.
Flip van de woningcorporatie.
Inderdaad, er zit ook geen verband in die kolommen, en de houten planken zetten in de breedte uit en duwen dan het metselwerk naar buitenWeirdScience schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 10:29:
[...]
Het gevolg van de waterlekkage. (plafond ook....en de rest van de benedenverdieping)
Gratis bijgeleverd: Hek naar de achterburen. Zo te zien in gebruik bij hen om van de tuin naar de (achtergelegen) weg te komen. Hoi buurman, u hier!GurbieV schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 07:13:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door MarkBark op 14-07-2026 14:20 ]
Iets nieuws in makelaarsland?
[ Voor 38% gewijzigd door ozzynator op 14-07-2026 16:29 ]
Moette doen.
Dat is niet duur dacht ik eerst, toen zag ik de locatie. Hieronder de juiste link zodat het ook vindbaar is door de Tweakers-zoekfunctie.
https://www.funda.nl/detail/koop/heerlen/huis-vrankerkerklaan-63/80851614/
Misschien de huidige eigenaren van de b&b?MarkBark schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 14:14:
[...]
Gratis bijgeleverd: Hek naar de achterburen. Zo te zien in gebruik bij hen om van de tuin naar de (achtergelegen) weg te komen.
Dit soort kamers vol hout (prachtig) heb ik liever dan 90% van de opmaak uit andere huizen. Zolder bij ons ziet er net zo uit, alleen dan wel geisoleerdGurbieV schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 07:13:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Inderdaad, het is een fantastisch leuk sfeervol huisje! Ook de omgeving is geweldig, alleen net een verkeerde ligging; je hebt altijd veel lawaai van de Hoofdstraat of de A348 daar. (Dat wordt pas wat minder als je net aan de andere (noord)kant van het spoor zit met wonen daar...)jellybrah schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:22:
[...]
Dit soort kamers vol hout (prachtig) heb ik liever dan 90% van de opmaak uit andere huizen. Zolder bij ons ziet er net zo uit, alleen dan wel geisoleerd
Is al verkocht aan @yourre:ozzynator schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 16:29:
https://www.funda.nl/detail/80851614/media/foto/16
Iets nieuws in makelaarsland?[Afbeelding]
Ik ken mensen die meer geld in de kast hebben staan, ik zie weinig bijzonders....Gringjammer schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 07:54:
[...]
Hangen die 2 buitenunits nou tegen de aanbouw van de buren?![]()
Afgezien dat de huidige buur het goed zou vinden maar ik zou mijn buitenunit zeker niet tegen een wand willen hangen van een buur. Zet ze dan op het terras met een mooie beplanting eromheen
Die camera boven de drankvoorraad snap ik dan weer wel
Heel gaaf. Dit zou ik op de juiste plek zo kopen. Dit is eigenlijk precies wat ik zoek (ietsje groter dan, want 3 kinderen).GurbieV schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 07:13:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kan niet stoppen met ontploffen!
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
Graag volledige links plaatsen voor de zoek engine
https://www.funda.nl/deta...agniesterweg-22/44435537/
Interessante indeling hoor:
"Momenteel is deze ingericht als slaapkamer met een gezellige bar"
/f/image/RByYccJQQpypEZMASEVsu0hg.webp?f=fotoalbum_large)
Ik kende dit concept nog niet eerlijk gezegd.
En ook een ruimte met een bed onder het plafond oid:
/f/image/AbmFJauBLwPKq649s6LlxLXo.webp?f=fotoalbum_large)
Ik vind het een samengeraapt en rommelig geheel maar ik ben dan ook weinig creatief.
[ Voor 6% gewijzigd door Daniel36 op 15-07-2026 20:31 ]
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wel interessant dat er voor de toilet op de begane grond kennelijk een sluis is gebouwd.TheOmen schreef op maandag 13 juli 2026 @ 16:44:
I have questions.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Is verplicht als je plee in een woonvertrek zit.Summzashi schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 20:28:
[...]
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wel interessant dat er voor de toilet op de begane grond kennelijk een sluis is gebouwd.
Niet meer toch? Of haal ik nu dingen door elkaar?Bob Popcorn schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:54:
[...]
Is verplicht als je plee in een woonvertrek zit.
blup
Een gesplitste woning is een vrij gangbaar concept, ook in het buitengebied. Het idee dat landelijk ook direct rust, ruimte en afwezigheid van buren betekent vind ik altijd vrij bijzonder.J2S schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 20:06:
Dit lijkt me toch niet helemaal het idee met landelijk wonen.
[Afbeelding]
Funda link
Advertentie start dan ook niet voor niets met:Fanta schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 16:47:
A work of art. De installateur die dit heeft aangelegd houdt van zijn vak!
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...is-de-leijen-39/44481279/
"Onder architectuur verbouwd vrijstaand rietgedekt landgoed met ruimte, rust en een uitzonderlijk hoog afwerkingsniveau"

Ook de tekst van de makelaar:
Dus eerst wil je een heel woonhuis verbouwen, maar later bewust toch niet?De huidige eigenaar had het voornemen om dit gebouw tot een kek woonhuis te verbouwen en is daarin ver gekomen. Hij heeft er echter bewust voor gekozen om de woonverdieping niet verder af te werken, om de nieuwe eigenaar straks de gelegenheid te bieden om deze helemaal naar eigen wens in te delen en af te werken.
https://www.funda.nl/detail/koop/de-bilt/huis-jasmijnstraat-1/44437406/
Wel een mooi klusproject in het rustige Boijl:
https://www.funda.nl/detail/koop/boijl/huis-boijlerweg-94/44413437/
Edit.
Sorry! was eerder geplaatst.
[ Voor 62% gewijzigd door CvP_tweakers op 16-07-2026 10:20 ]
Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50
Deze heb ik eerder voorbij zien komen......iets met een krantenartikel over een markant persoon die er woonde....CvP_tweakers schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 09:25:
Niet echt moeite gedaan om het huis verkoopklaar te maken.
[Afbeelding]
De makelaar heeft nog wel een poging gedaan het opgeruimd weer te geven:
[Afbeelding]
Een bed staat toch áltijd onder een plafond? Tenzij je het buiten zet, ja dan niet.Daniel36 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 20:25:
En ook een ruimte met een bed onder het plafond oid:
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Niet echt moeite gedaan om te zoeken...CvP_tweakers schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 09:25:
Niet echt moeite gedaan om het huis verkoopklaar te maken.
[Afbeelding]
De makelaar heeft nog wel een poging gedaan het opgeruimd weer te geven:
[Afbeelding]
Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2026
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee, klopt, is idd niet meer verplicht. Maar dan alsnog sterk aan te radenBezulba schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 08:16:
[...]
Niet meer toch? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
:strip_exif()/f/image/NDrMn8wdO8ZAy48GD0RqCfYM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e0unf0EeOQVulKu47t5I62O5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rwCb10PYUr65nE3cA4c562eX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AGsuWO59bTZsm1Z9RVsi07Md.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/jGo0HKdMV7BqRbvPKDfMmiDH.webp?f=fotoalbum_tile)