ICE ICE Baby
Heul race-fanatic Nederland met je!metallicattim schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:28:
VER heeft gedaan wat ie moest doen. RUS had de buffer kunnen en moeten zijn, maar helaas! Ik ben bloednerveus voor morgen haha
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PSN-id: Chrasher
Is dat zo? Begin van de race heeft PIA ook nog voldoende kans op de titel.DutchOwnage schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:24:
[...]
Hij heeft ook nog een PIA als buffer.
Dan wordt Piastri kampioenChrasher schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:31:
Als PIA na de start NOR voorbij zou gaan, zou ik als VER tijdens de race PIA voorbij laten zodat VER voor NOR rijdt. Dan steeds langzamer gaan rijden zonder dat NOR er voorbij kan komen op het rechte stuk. Hopen op RUS of LEC die het NOR dan moeilijk maken en eventueel kunnen inhalen. Ben benieuwd of PIA dan zijn P1 zal afstaan om NOR te helpen.![]()
![]()
![]()
Lekker dromen zo.....
Met VER op P2?
En PIA tikt NOR eraf bij de herstart.dreester schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:34:
VER morgen als een raket tot een paar ronden voor het einde een SC komt. VER komt niet binnen voor een pitstop omdat Hannah denkt dat ze achter de SC gaan finishen. NOR en PIA pitten voor nieuw rubber en ze gaan de laatste ronde "motorracing"
#durftedromen
Oops, je hebt gelijk,, Nou ja, pak PIA dan maar terug in de laatste ronde.Mawlana schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:34:
[...]
Het verschil tussen die twee is kleiner dan het verschil tussen P1 en P2.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Zal je net zien, gaat Mclaren pitten wanneer geen enkel ander team het doet. Verliezen ze meerdere plekken. #hetomgekeerdevandevorigeracedreester schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:34:
VER morgen als een raket tot een paar ronden voor het einde een SC komt. VER komt niet binnen voor een pitstop omdat Hannah denkt dat ze achter de SC gaan finishen. NOR en PIA pitten voor nieuw rubber en ze gaan de laatste ronde "motorracing"
Ik wil echt niet dat mijn kinderen tv kijken (zijn 1,5 jaar) maar denk dat hun vader morgenmiddag maar eens een uitzondering maakt. Ik ga dit absoluut niet terugkijken of op een mini telefoonscherm.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hoewel ik ook denk dat dat de meest waarschijnlijke uitkomst is morgen, is niets zeker.jaapstobbe schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:36:
Ik denk morgen een blije Max, een blije Lando en een norse Piastri op het podium.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Het is dan ook wel een lang seizoenHelp!!!! schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:38:
Oeff, HAM bij SKY post quali interview... Die zit er helemaal doorheen.
Maar dan hebben ze wel #flexibilityNemean schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:38:
[...]
Zal je net zien, gaat Mclaren pitten wanneer geen enkel ander team het doet. Verliezen ze meerdere plekken. #hetomgekeerdevandevorigerace
Dan lekker met zn drieën eraf, gewoon omdat het voor Verstappen toch al gedane zaak was en dan lekker awkward einde, waarbij de top 3 van de race geen aandacht krijgt, omdat het allemaal om de 3 dnf's gaat.Mawlana schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:35:
[...]
En PIA tikt NOR eraf bij de herstart.
#durftedromen
Wat McLaren met die jongen heeft gegaan dit seizoen is echt niet oke. En ik denk dat Mark Webber het wel met mij eens is.
Laatste race Hamilton denk ik.Help!!!! schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:38:
Echt helemaal niemand is geholpen met door opzet veroorzaakt ongeluk.sNielz123 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:58:
Als ik Piastri zou zijn dan ramde ik Norris in de eerste bocht er vol af.
Wat McLaren met die jongen heeft gegaan dit seizoen is echt niet oke. En ik denk dat Mark Webber het wel met mij eens is.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Blij dat jij Piastri niet bent.sNielz123 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:58:
Als ik Piastri zou zijn dan ramde ik Norris in de eerste bocht er vol af.
Met zon actie gooi je je carrière (terecht) weg.
Mark Webber zal het met me eens zijn.
Je kan je natuurlijk ook als een pussy laten behandelen en de andere kant op kijken.Luapper schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:05:
[...]
Blij dat jij Piastri niet bent.
Met zon actie gooi je je carrière (terecht) weg.
Mark Webber zal het met me eens zijn.
Als je zowel door je teammaat (VS bijvoorbeeld) als je team (vorige week nog) in de zeik genomen wordt dan zou het voor mij echt klaar zijn.
Daarom lig jij op de bank F1 te kijken, en zit hij in die auto...sNielz123 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:09:
[...]
Je kan je natuurlijk ook als een pussy laten behandelen en de andere kant op kijken.
Als je zowel door je teammaat (VS bijvoorbeeld) als je team (vorige week nog) in de zeik genomen wordt dan zou het voor mij echt klaar zijn.
De vraag is dan wie de slimme is.basjuuhhh schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:10:
[...]
Daarom lig jij op de bank F1 te kijken, en zit hij in die auto...
Hij zweet zich kapot om mij te entertainen 😁
Haha, touche.....sNielz123 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:11:
[...]
De vraag is dan wie de slimme is.
Dan kun je het wellicht op andere manieren aanpakken. Door bijvoorbeeld die ene tow tijdens de Q niet te geven of het niet opvolgen van team orders. Of je daar binnen het team iets mee opschiet en je zelf favoriet maakt... geen idee. Vermoedelijk van niet. Maar om iemand van de baan te rijden met mogelijk letsel maar sowieso met flinke euros aan schade, is mijn inziens echt gewoon nooit de oplossing.sNielz123 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:09:
[...]
Je kan je natuurlijk ook als een pussy laten behandelen en de andere kant op kijken.
Een beetje gelijk heb je wel natuurlijk. Maar iets zou je wel moeten doen. Mijn suggestie zou mijn middag morgen wel iets dragelijker maken want die spanning trek ik heel slecht.Jasphur schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:12:
[...]
Dan kun je het wellicht op andere manieren oplossen. Door bijvoorbeeld die ene tow tijdens de Q niet te geven of het niet opvolgen van team orders. Of je daar binnen het team iets mee opschiet en je zelf favoriet maakt... geen idee. Vermoedelijk van niet. Maar om iemand van de baan te rijden met mogelijk letsel maar sowieso met flinke euros aan schade, is mijn inziens echt gewoon nooit de oplossing.
(En toch houbik ervan)
Het hoeft ook geen echte opzet te zijn. Mag ook zijn “Norris heeft meer te verliezen dan ik dus hij gaat maar aan de kant”. Het is allemaal niet zo zwart wit.Jasphur schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:12:
[...]
Dan kun je het wellicht op andere manieren aanpakken. Door bijvoorbeeld die ene tow tijdens de Q niet te geven of het niet opvolgen van team orders. Of je daar binnen het team iets mee opschiet en je zelf favoriet maakt... geen idee. Vermoedelijk van niet. Maar om iemand van de baan te rijden met mogelijk letsel maar sowieso met flinke euros aan schade, is mijn inziens echt gewoon nooit de oplossing.
Jawel terugkijken, als je niet kijkt wint MaxJasphur schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:38:
Dit is wel echt heel lekker voor morgen.
Ik wil echt niet dat mijn kinderen tv kijken (zijn 1,5 jaar) maar denk dat hun vader morgenmiddag maar eens een uitzondering maakt. Ik ga dit absoluut niet terugkijken of op een mini telefoonscherm.
Het is gewoon heel lastig beoordelen van buiten af wat er daar intern in het team gespeeld heeft.sNielz123 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:09:
[...]
Maar ik ben met je eens dat als je een winnaarsmentaliteit hebt, je niet met je laat sollen.
Zaken die Piastri dit jaar meegemaakt heeft hadden ze bij Verstappen niet mee weggekomen. Maar vergeet ook niet de aanhang van Verstappen, en de bondjes die zij gevormd hebben.
Wellicht ontbreekt dat stukje bij Piastri, en dan sta je al snel 2-0 achter als er politieke spelletjes gespeeld worden.
De bal is rondfranssie schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:38:
[...]
Hoewel ik ook denk dat dat de meest waarschijnlijke uitkomst is morgen, is niets zeker.
ClassicArjantje72 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:20:
[...]
Jawel terugkijken, als je niet kijkt wint Max
Met 200+mil zou ik mij ook kapot gaan zweten.sNielz123 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:11:
[...]
De vraag is dan wie de slimme is.
Ze maken zich bij McL veel te druk over het winnen van een enkele race. Bij Norris zie je dit nu ook weer. Hij moet gewoon lekker achter Piastri en Verstappen blijven en heelhuids finishen. Maar hij lijkt mentaal bezig te zijn met de winst van de GP….ZeromaNoiS schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:21:
[...]
Het is gewoon heel lastig beoordelen van buiten af wat er daar intern in het team gespeeld heeft.
Maar ik ben met je eens dat als je een winnaarsmentaliteit hebt, je niet met je laat sollen.
Zaken die Piastri dit jaar meegemaakt heeft hadden ze bij Verstappen niet mee weggekomen. Maar vergeet ook niet de aanhang van Verstappen, en de bondjes die zij gevormd hebben.
Wellicht ontbreekt dat stukje bij Piastri, en dan sta je al snel 2-0 achter als er politieke spelletjes gespeeld worden.
Zo is ie al een poosje bij interviews hoor .. gaat echt (letterlijk) helemaal nergens overHelp!!!! schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:38:
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Je zag Norris erg defensief rijden in Q3, misschien bewust hoor maar misschien ook niet. Een teambaas als Zak Brown werkt ook niet mee, die stond me toch een eind te blaten @ post kwali show.becopol schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:31:
[...]
Ze maken zich bij McL veel te druk over het winnen van een enkele race. Bij Norris zie je dit nu ook weer. Hij moet gewoon lekker achter Piastri en Verstappen blijven en heelhuids finishen. Maar hij lijkt mentaal bezig te zijn met de winst van de GP….
Toch erg benieuwd naar morgen, had niet verwacht dat het zo dicht op elkaar zou zitten aan het einde van het seizoen.
Ik mis de hele race (ben zelf op wedstrijd en pas om 17u thuis ofzo..), bekijk ik meteen de uitslag of juist niet... ik vergeet soms de auto radio uit te zetten en dan beginnen ze het nieuws gelijk met "Max Verstappen heeft de GP gewonnen!"
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Zelfs Stroll vraagt zich af waarom Hamilton nog minder zegt bij interviews.Alfa Novanta schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:37:
[...]
Zo is ie al een poosje bij interviews hoor .. gaat echt (letterlijk) helemaal nergens over
Zo'n poging zal het wel worden.
Late SC en iedereen pit, behalve de McLaren'sDrials schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:48:
De rest is zo langzaam dat Noris alleen bij een DNF geen wereldkampioen wordt
Nee in dat geval is Norris kampioen, niet Piastri. Als Piastri kampioen wil worden moet hij P1 finishen en Norris P6 of lager.
Als Piastri P1 finisht en Verstappen P2, Norris P4, dan wint Norris dus.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Tsunoda en verdedigen? Heb ik hem het hele seizoen nog niet zien doen.RobertMe schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:50:
Boel ophouden zodat er net achter Tsunoda een gat ontstaat. Vervolgens zelf pitten, Tsunoda zwaait Verstappen voorbij en kan verdedigen tegen Norris (en Piastri).
Zo'n poging zal het wel worden.
Eens, dit gaat echt een lastige worden.Drials schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:48:
Maar we hebben het wel over Verstappen.
Als hij goed start heeft hij de controle, en reken maar dat hij deze keer dan niet weg rijdt.
Sowieso vuurwerk morgen!
Het is niet alleen wat Max kan doen.ZeromaNoiS schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 18:11:
[...]
Eens, dit gaat echt een lastige worden.
Maar we hebben het wel over Verstappen.![]()
Als hij goed start heeft hij de controle, en reken maar dat hij deze keer dan niet weg rijdt.
Sowieso vuurwerk morgen!
Het is vooral wat Norris en zijn team niet kunnen doen. En P3 lijkt wel appeltje eitje te zijn.
Ik vond een foutje in je reactie / wat je gelezen hebt.
Ik schreef dan ook dat het zo'n poging zal worden. Niet dat ik verwacht dat dit succesvol zal zijn.TinusXIII schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 18:08:
[...]
Tsunoda en verdedigen? Heb ik hem het hele seizoen nog niet zien doen.
Dit had hij ook moeten doen om nog "enigzins" zicht te houden op het kampioenschap.
Max gaat hem denk ik ook wel winnen (de race).
Maar NOR kan gewoon lekker op de CC rijden.
Enige wat nog kan gebeuren is dat NOR zijn ego een te grote rol laat spelen en perse voorbij VER wil komen. Met mogelijk dan negatieve gevolgen als schade en een te lange pit waardoor hij 4e wordt.
Kan me niet voorstellen dat PIA ook hele brede schouders zal opzetten.
Volgens mij als Max morgen wint heeft hij wel de meeste P1's van het seizoen toch?
Een meer dan Nor en Pia.
Verder wel zin in morgen.
Hoe dan ook een mooi seizoen. En ook leuk als een van de papaya jongens hem wint.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja in principe wordt het een appeltje eitje.sNielz123 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 18:13:
[...]
Het is niet alleen wat Max kan doen.
Het is vooral wat Norris en zijn team niet kunnen doen. En P3 lijkt wel appeltje eitje te zijn.
Alleen als je vooraan rijdt kan je wel de pace bepalen, en het op die manier wat lastiger maken voor de nummer 2 en 3.
Dat is een beetje waar ik op hoop.
Een Verstappen die de boel ophoudt, waardoor er door andere aangevallen kan worden.
Maar inderdaad, droomscenario, realistisch gezien wordt Norris morgen kampioen, en dat vind ik ook prima.
Terugkijkend was het toch echt weer een leuk seizoen over het geheel, en daar kijk ik uiteindelijk voor.
2016 seizoen? Hamilton, Verstappen, Rosberg scenario...ZeromaNoiS schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 18:26:
[...]
Ja in principe wordt het een appeltje eitje.
Alleen als je vooraan rijdt kan je wel de pace bepalen, en het op die manier wat lastiger maken voor de nummer 2 en 3.
Dat is een beetje waar ik op hoop.
Een Verstappen die de boel ophoudt, waardoor er door andere aangevallen kan worden.
Maar inderdaad, droomscenario, realistisch gezien wordt Norris morgen kampioen, en dat vind ik ook prima.
Terugkijkend was het toch echt weer een leuk seizoen over het geheel, en daar kijk ik uiteindelijk voor.
of dat PIA en NOR het met elkaar aan de stok krijgen en beide de baan afvliegen.DarkSide schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 18:26:
Max gaat hem denk ik ook wel winnen (de race).
Maar NOR kan gewoon lekker op de CC rijden.
Enige wat nog kan gebeuren is dat NOR zijn ego een te grote rol laat spelen en perse voorbij VER wil komen. Met mogelijk dan negatieve gevolgen als schade en een te lange pit waardoor hij 4e wordt.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit denk ik ook.jaapstobbe schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:46:
Van Russell kunnen we morgen weinig verwachten denk ik. Leclerc gaat het niet kunnen bijhouden.
Helaas wel, ja.Drials schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:48:
Of door een fout of iets en dat toch Russell en/of Leclerc erlangs kan en er voor kan blijven.
Die fout zou dan kunnen komen doordat Piastri hem wel blijft pushen.
Appeltje eitje is het nooit, dat is wel gebleken. Maar dat kans dat Norris WDC wordt is wel vele malen groter dan dat Max dat wordt.sNielz123 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 18:13:
Het is niet alleen wat Max kan doen.
Maa wie had Max überhaupt een kans gegeven na de eerste helft, of zelfs driekwart, van dit seizoen?!
En vooral het feit dat Tsunoda totaal niet mee kan.
Alleen een echte topcoureur kan dit in een duidelijk mindere auto toch voor mekaar krijgen.
Blijft knap en wonderbaarlijk.
Ja, maar als je na de laatste pitstops ziet dat Lando nog altijd op een podium positie ligt, is het het proberen waard.Alfa Novanta schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:11:
[...]
Gevaarlijk met zulke lange rechte stukken en DRS .. gewoon wegrijden lijkt mij toch het beste.
Als ze met 3 gewoon wegrijden van de rest van het veld gaat het zeker niet lukken.
Verstappen heeft bewust minder DF genomen voor meer straightline speed, ik verwacht icm. z'n relatief nieuwe motor overspeed dat de McLaren hem niet kan pakken op de rechte stukken. Het zal best kunnen, maar kans is groot dat Verstappen hem daarna weer inhaalt.Alfa Novanta schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:11:
[...]
Gevaarlijk met zulke lange rechte stukken en DRS .. gewoon wegrijden lijkt mij toch het beste.
Max Verstappen heeft de gunfactor in Abu Dhabi. Vader Jos geniet op afstand mee, in de ‘middle of nowhere' in Kenia.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 6 december 2025
🗣️ "Als je vroeger de druk erop zette bij Max en hij wist dat hij harder moest, dan ging-ie gewoon harder. Dat heeft hij nu nog steeds." https://t.co/dQPnTMICIi
Edit : Op tafel bij de Safety Car : Latifi, Mikey, Panic
[ Voor 22% gewijzigd door asing op 06-12-2025 19:20 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Nou, Russell ging dwars door de laatste bocht. Dat kostte hem tijd. Dus ik weet het niet.jaapstobbe schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 17:46:
Van Russell kunnen we morgen weinig verwachten denk ik. Leclerc gaat het niet kunnen bijhouden.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Zie ik niet gebeuren. Die zullen vast wel een goed gesprek met de teamleiding hebben dat ze wel mogen racen maar contact absoluut een no-go is. Die gaan echt wel op safe spelen om WDC binnen te halen en PIA heeft ook geen reële kans WDC te worden als NOR niet ver achterop raakt (6e als PIA wint, 10e met PIA op P2)Microkid schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 18:34:
[...]
of dat PIA en NOR het met elkaar aan de stok krijgen en beide de baan afvliegen.
Deze race gaat bepaald worden door strategie en eventuele gekleurde vlaggen en (V)SC of een fuckup van MCL.
Het nachtmerrie scenario is dat de top drie gewoon naar het podium rijdt en dat er daarachter nog wat weinig relevante acties zijn.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Wat een gast. En vermoed dat Het Trio de info op die schermen ook wel kan gebruikenStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 19:51:
Alonso gaat zich morgen ongetwijfeld vermaken!
[Afbeelding]
NOR zal het wel best vinden om op plek 2 te blijven rijden. Dus zie eerder een clash/gevecht tussen PIA en NOR (mocht Max wegrijden dan)
Ik zie twee mogelijkheden en ik verwacht dat McLaren van te voren gewoon duidelijk maakt wat er gaat gebeuren in welk scenario.Marc3l schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 20:28:
Als je een kans hebt om wereldkampioen kan worden zie ik PIA niet op safe rijden, die kan toch alleen maar verliezen. Dus die zal wel vechten.
NOR zal het wel best vinden om op plek 2 te blijven rijden. Dus zie eerder een clash/gevecht tussen PIA en NOR (mocht Max wegrijden dan)
1. Als Max P1 houdt, dan mag Piastri Norris voorbij om Max aan te vallen (die kan meer risico nemen dan Norris).
2. Als Max P1 houdt, dan moet Piastri rustig achter Norris blijven rijden om eventuele mensen achter hun op te vangen en zorgen dat Norris top 3 eindigt.
Maar goed, er zijn natuurlijk heel wat meer scenario's mogelijk. Ik vind het in ieder geval wel spannend, ook al houd ik serieus rekening met het scenario dat het niet spannend wordt. Maar zelfs als het niet spannend wordt (bijvoorbeeld Norris pakt P1 bij de start en rijd 2 minuten weg bij Verstappen, zal niet gebeuren), zelfs dan heb je altijd gekke dingen die kunnen gebeuren zoals ploffende motoren etc.
Scenario 1 gaan ze echt niet doen, en laat Norris ook niet toe denk ik, is voor hem zelf te risicovol dan.miicker schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 20:40:
[...]
Ik zie twee mogelijkheden en ik verwacht dat McLaren van te voren gewoon duidelijk maakt wat er gaat gebeuren in welk scenario.
1. Als Max P1 houdt, dan mag Piastri Norris voorbij om Max aan te vallen (die kan meer risico nemen dan Norris).
2. Als Max P1 houdt, dan moet Piastri rustig achter Norris blijven rijden om eventuele mensen achter hun op te vangen en zorgen dat Norris top 3 eindigt.
Maar goed, er zijn natuurlijk heel wat meer scenario's mogelijk. Ik vind het in ieder geval wel spannend, ook al houd ik serieus rekening met het scenario dat het niet spannend wordt. Maar zelfs als het niet spannend wordt (bijvoorbeeld Norris pakt P1 bij de start en rijd 2 minuten weg bij Verstappen, zal niet gebeuren), zelfs dan heb je altijd gekke dingen die kunnen gebeuren zoals ploffende motoren etc.
Ik ga er vanuit dat ze gewoon mogen racen zonder contact, tot een paar rondes voor het einde.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Die zou er niet rustig achter blijven rijden.
Bij scenario 1 heb je het risico als NOR maar 1 plekje verliest en Max wint dan ook meteen wereldkampioen is.
Stel je voor dat Verstappen door pech snel genoeg p10 staat, dan door pure race craft weer p2 weet te worden, in de voorlaatste ronde door een inschattingsfoutje Norris van de baan rijdt bij een inhaalactie en als reactie daarop Russel moet uitwijken en brokken maakt. Vervolgens rijdt Norris p5, Verstappen p1 en Piastri p2, achter de safetycar met geen zicht op een vrije ronde en grijpt Verstappen door een 5s penalty naast het kampioenschap...
Je bedoelt dat Verstappen en Norris elkaar eraf beuken en Piastri hem wint?ArcticWolf schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 18:32:
[...]
2016 seizoen? Hamilton, Verstappen, Rosberg scenario...
Na wat schreeuwen en vloeken zou ik dat ook wel geinig vinden.
Norris kan niet met deze druk omgaan denk ik. Heb verder ook niet zoveel met Verstappen maar hij is gewoon de meest koele kikker op de grid, by far. En heel eerlijk is het ook echt een bizar knappe prestatie als het hem morgen nog lukt, wetende dat hij er vrijwel iedere race alleen voor stond terwijl Norris en Piastri het klusje vaak samen konden klaren.wowly schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 20:47:
Ik vind Norris een aardige kerel, het is me om het even wie er WDC wordt. Echter max zal alles proberen om het WDC te pakken te krijgen, ben benieuwd wat hij en GP en de rest van d e Crew hebben bedacht
Hoop gewoon op spektakel morgen en wie hem pakt is mij ook om het even
Life Begins at Conception - LiveAction.org / Schreeuwomleven.nl
Ja precies! Of stel je voor dat ze morgen voor de grap tijdens een pitstop Norris zijn 1e versnelling omwisselen met achteruit en dat hij bij het wegrijden uit de pits dus achteruit gaat en zo een paar mechanics aanrijdt. Zou ook zomaar kunnen.LA-384 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 20:49:
Wat het ook gaat worden, laten we met zn allen hopen dat het wdc niet bepaald gaat worden door een penalty, terecht of niet.
Stel je voor dat Verstappen door pech snel genoeg p10 staat, dan door pure race craft weer p2 weet te worden, in de voorlaatste ronde door een inschattingsfoutje Norris van de baan rijdt bij een inhaalactie en als reactie daarop Russel moet uitwijken en brokken maakt. Vervolgens rijdt Norris p5, Verstappen p1 en Piastri p2, achter de safetycar met geen zicht op een vrije ronde en grijpt Verstappen door een 5s penalty naast het kampioenschap...
Wegrijden heeft geen zin..
Mooi scenario om mee te beginnen is Piastri voorbij laten Max 2e en dan tempo bepalen.
En dan is Piastri kampioen.Frank1973 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 21:03:
Ik denk dat Max het tempo maximaal gaat drukken.. zodat 4 en 5 ook kunnen aansluiten/aanvallen...
Wegrijden heeft geen zin..
Mooi scenario om mee te beginnen is Piastri voorbij laten Max 2e en dan tempo bepalen.
at your service
Ben wel benieuwd!
Max rijdt zonder dreiging naar de overwinning. Norris blijft er veilig achter om uit de problemen te blijven.
Piastri gaat en mag niks doen van McLaren.
Het is alleen hopen dat Russel nog iets geks doet bij de start, maar anders ziet die de rest voor zich niet meer terug.
[ Voor 191% gewijzigd door Hupske op 06-12-2025 21:26 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Jagen als je er voor zit, hoe moet ik dat voor me zien?Frank1973 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 21:15:
Ze moeten wel iets doen, of Max laten jagen op de McLaren om vol de druk erop te zetten...
Ben wel benieuwd!
Ik denk dat die gewoon P1 rijdt en de rest heeft die geen invloed op en ziet die wel, meer kan je niet doen.
Ok, het was maar een heel specifiek worst case scenario, maar het zou evengoed jammer zijn als de titel door een penalty bepaald wordt.miicker schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 20:58:
[...]
Ja precies! Of stel je voor dat ze morgen voor de grap tijdens een pitstop Norris zijn 1e versnelling omwisselen met achteruit en dat hij bij het wegrijden uit de pits dus achteruit gaat en zo een paar mechanics aanrijdt. Zou ook zomaar kunnen.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/uxs06QzcSQb9ncG0d4legUUL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UqlAqkseVSPh32Dz5xDYutK1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RmmmWuQxtFRH81tZBCJDIj1z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/40KzVHxYnHITt8Rc1RCMgMsv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4vzWT5dmMCHhDMvRc6Ygz5hU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FmhtBGRAvCsh6z91UwC0SwMG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d2FmBFpHRbgQnoGiI99xhGbT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Cvcl5Qxt98buecG4ldqzXza2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/giIhgYPje1P96AE1oOQPh5qK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RPIeHznpExHd3h0WeU41UNov.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oZoSx6Zg5CfhoYmVfme2sbq5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5AH0oX3kZSfatgtX5sl9ofSN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vfUsK8EEeIA9pWdTY26VCvPf.jpg?f=fotoalbum_large)