Dank, ik begon dat formulier al weer wat te missen in dit topic. /s
Bericht van een uur geledend-vine schreef op zondag 23 november 2025 @ 09:58:
Ik heb het idee dat McLaren nog aan het stuiteren is in de kamer.
Duurt wel langer dan normaal schijnbaar
[X]
Huub Huub Barbatruc!
Was weer even lekker m'n nest ingedoken na de race.
Nu een spannend ontbijtje als dessert.
In ieder geval spannender dan de race..SuBBaSS schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:00:
Was weer even lekker m'n nest ingedoken na de race.
Waarom nummer 3?nagynl schreef op zondag 23 november 2025 @ 09:57:
Discussie over Verstappen volgend jaar met nummer 3 mogelijk dus even terug in de koelkast? Bij een achterstand van 24 punten met 2 wedstrijden te gaan is immers alles weer mogelijk :-)
Ook onze Nederlandse verslaggever Erik van Haren staat geduldig te wachten op dat wat komen gaat.Van glitter en glamour is weinig sprake meer in de paddock in Las Vegas.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 23 november 2025
Ondertussen wachten we nog steeds op het definitieve verdict van de stewards, ruim 3,5 uur na afloop van de race. pic.twitter.com/V5WLBFKcyW
Of als je Peppie en Kokkie erover wilt horen praten:
YouTube: MCLAREN POTENTIAL DOUBLE DSQ - Live Reaction
(Matt & Tommy F1 ;-))
(Matt & Tommy F1 ;-))
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
omdat het zijn fav nummer is maar omdat Ric nog reed hij die nooit heeft kunnen claimen aan de start
Max had al nummer 3 in karten maar kon die niet gebruiken omdat Ricciardo dat nummer in gebruik had dus heeft hij 33 genomen. Maar wil weer terug naar 3 omdat Ricciardo niet meer in de F1 rijdt. Alleen moet daar normaal 2 jaar overheen gaan Ricciardo is nu 1.5 jaar uit de F1.
Ik hoor Zak al in de laatste race over de boordradio nu al roepen,NO Niels NO Eduardo NO NO Nooooooo.
https://www.gpfans.com/en...ick-at-multiple-f1-teams/Treveo schreef op zondag 23 november 2025 @ 09:50:
[...]
Vreemd? Waarom hebben ze dan überhaupt die skid blokjes? Als ze die niet gebruiken om te meten?
Zal de komende dagen wel verder duidelijk worden. Zeker na deze (waarachijnlijke) dsq's.
Heerlijk geslapen, 07:00 wakker vaste prik voor mij, F1 aan gezet. Vermakelijke race gekeken, en voor het ontbijt nog even in dit topic kijken en dan vervolgens zien dat de spanning nog iets hoger komt te liggen door een potentiële dubbele DSQ!
Ik zeg fijne zondag
Ik zeg fijne zondag
Ehh... Het betreft beide autos...Henvar schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:04:
DSQ zou voor Piastri ook beter zijn. Verkleind hij z’n achterstand op Norris met 6 punten.
Las ik paar dagen ergens, schijnt Max zijn voorkeur nummer te zijn maar is volgend jaar dispensatie voor nodig omdat nummer minder dan 2 jaar terug nog in gebruik was.
Hoe verkleint de afstand tussen Norris en piastri als ze beiden nul punten halen?
Blijft hetzelfde als voor de race, dus 0 punten;-)
Net hoe je 't bekijkt.
Net hoe je 't bekijkt.
Inderdaad. Voor Vegas was het 24 verschil na Vegas 30 verschil en als ze beide DSQ krijgen is het weer 24 verschil
Tov geen DSQ.MikeyMan schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:07:
[...]
Hoe verkleint de afstand tussen Norris en piastri als ze beiden nul punten halen?
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Als beide Mcls nog een keer naast elkaar staan op de grid zie ik ze nog wel een keer crashen. Nor was vandaag ook lekker aggressief richting Max. Pia moet wel als hij nog wat wil. Papaya cheats rules is nu voorbij dus het is nu echt alles of niks.
Boekhouder is 2 beslissingen aan het doorrekenen..Wognummer schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:10:
[...]
je bent niet de enige
duurt wel heel lang
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Haha wat een heerlijke shitshow weer, dat belooft wat voor de komende 2 races!
In ieder geval klopt de uitspraak: “anything can happen in F1, and it usually does” weer helemaal!
In ieder geval klopt de uitspraak: “anything can happen in F1, and it usually does” weer helemaal!
Naam nieuwe zoon Max confirmed?MrBreaker schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:11:
Snim 69 snap ik, maar wie is Ixam? 😜
En daar ging het om toen Max dat aankaarten om een ander nummer te gebruiken mocht je het gemist hebben
Hoezo duurt het zo lang als HAM voor dezelfde constatering DSQ kreeg?
Die stewards worden vast per uur betaald of zo. Pff dit duurt lang…
Daar krijg je toch geen kinderen van?Robkazoe schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:12:
Naam nieuwe zoon Max confirmed?
Ctrl + R heb je nogExocet schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:12:
Mijn F5 toets is kapot
Lijkt me ook een hamerstuk meetbaar teveel slijtage. Ook al zijn het 1 en 2 in het kampioenschap. Standaard straf DSQ
De FOM heeft trouwens eindelijk het memo ontvangen dat het Max Verstappen racing is.

https://www.reddit.com/r/...ium_with_the_graphic_for/

https://www.reddit.com/r/...ium_with_the_graphic_for/
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"This decision will cost us 9 million, and this one will cost 8.99 million"..ByteDelight schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:10:
[...]
Boekhouder is 2 beslissingen aan het doorrekenen..
En vergeet ALT + F4 niet, dat is een automatische refresh...
Ze gaan straks echt met een of ander excuus komen en een andere straf ofzo. Er zijn gekkere dingen gebeurd in de F1StefanVerkerk schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:14:
Die stewards worden vast per uur betaald of zo. Pff dit duurt lang…
Duurt lang omdat ze ofwel discussie hebben over het meten, danwel dat er toevallig tijdens dit onderzoek iets anders/groters gevonden is. #hoopdoetgeloven
[ Voor 5% gewijzigd door BakkerM op 23-11-2025 10:17 ]
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Lost je verslaving op.BeyondThunder schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:15:
[...]
En vergeet ALT + F4 niet, dat is een automatische refresh...
"One feet in England isnt the same as one f*ing feet on the other side of that ocean."sly___ schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:14:
Duurt toch echt te lang...hoe gaat ze dit recht lullen?
Er was ook een tijd dat iedere beweging rond de stewards getwitterd werd. Maar het is wel heel stil op alle, ook journalistieke, kanalen.
Zit ik net midden in de race, kom mijn dochter beneden. "Max heeft gewonnen" zegt ze....(perongeluk)
Gewoon een autorefresh plugin installerenPalingDrone schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:17:
Dat kost 2 vingers
Meteen maar even ter adoptie aangeboden?BeyondThunder schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:17:
Zit ik net midden in de race, kom mijn dochter beneden. "Max heeft gewonnen" zegt ze....(perongeluk)
Kampioenschap wordt toch nog spannend na een dubbele DSQ van McLaren.
ECT Prometeia Mach 2 GT modded
Ja dat is 2maanden geen zakgeldBeyondThunder schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:17:
Ik zou het doen!
Das nog niet eens zo spannend... De echte clou moeten wij ook nog krijgen. Das pas spannend.BeyondThunder schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:17:
Scheelt dat de after race spannender isBeyondThunder schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:17:
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Ben benieuwd of die Jo al berispt is - "Next time you first come to us in the alley, and whisper your finding before writing that document!"
bron: https://www.nu.nl/formule...-circuit-al-verlaten.htmlMcLaren meldt dat het persmoment met teambaas Andrea Stella, dat eerder op de avond werd uitgesteld, niet meer doorgaat vandaag. Het team komt nog wel met een schriftelijke verklaring.
het is ook vervelend om toetegeven dat je fout zat
Pas toegeven dat je fout zit op het moment dat je fout zit.hjvg schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:19:
[...]
bron: https://www.nu.nl/formule...-circuit-al-verlaten.html
het is ook vervelend om toetegeven dat je fout zat
This smells of 'sore losers'.
[ Voor 11% gewijzigd door SuBBaSS op 23-11-2025 10:22 ]
Hopelijk wordt t niet straks ergens in een boardroom uitgevochten.
Voor nu raken ze de punten kwijt, dat ze nu niks zeggen toont aan dat ze t juridisch gaan bekijken. Zak blijft een Amerikaan...
Voor nu raken ze de punten kwijt, dat ze nu niks zeggen toont aan dat ze t juridisch gaan bekijken. Zak blijft een Amerikaan...
Karma, moet je maar live kijken ipv op je nest te liggen ruften.BeyondThunder schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:17:
Daarvoor is het metrisch systeem ontworpen.DoeEensGek schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:16:
[...]
"One feet in England isnt the same as one f*ing feet on the other side of that ocean."
ja aleen met een a4 richting de pers maar niet in persoonHolk schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:20:
[...]
Pas toegeven dat je fout zit op het moment dat je fout zit.
Ach, dit is de eerste keer (en de laatste keer) dat dit gebeurd. Maar de race is in 1 klap een stuk minder leuk....
I love the smell of McLaren in the morningSuBBaSS schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:20:
This has a smell of 'sore losers'.
Och, wij weten de uitslag ook nog nietBeyondThunder schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:21:
[...]
Ach, dit is de eerste keer (en de laatste keer) dat dit gebeurd. Maar de race is in 1 klap een stuk minder leuk....
Onze ramen hebben geen taakbalk, laat staan een copiloot en m'n Linux pinguïn speelt momenteel ff buiten.
En Lando zei nog wel schijtlollig dat hij “Max eens liet winnen”
Mental breakdown incoming…..
Mental breakdown incoming…..
De plank wordt elke race toch gecontroleerd?Jackson6 schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:22:
Zal later blijken dat als ze hier eerder achter waren gekomen Max gewoon WDC was geweest.
Die gasten met hun livestream zijn ook al dik anderhalf uur bezig.
Bijna 30K kijkers.
Bijna 30K kijkers.
Dit wordt altijd nagemeten voor winnaars en dit is een hobbeligere baan dan gemiddeld, dus dat zal wel meevallen.Jackson6 schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:22:
Zal later blijken dat als ze hier eerder achter waren gekomen Max gewoon WDC was geweest.
Ehm moeten we veilig thuis inschakelen?BeyondThunder schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:21:
[...]
het is echt te grappig soms maar soms ook niet hahaSuBBaSS schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:23:
Bijna 30K kijkers.
Komt samen met de TD dat er geen verhitte skidblocks meer mogen zijn.TinusXIII schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:23:
[...]
De plank wordt elke race toch gecontroleerd?
Welke livestream doel je precies op?SuBBaSS schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:23:
Bijna 30K kijkers.
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Max verliest eerder het kampioenschap vanwege Spanje (eigen schuld) en Antonelli in Oosternrijk. Had hij zeker 15 punten meer gehad op dit moment.Jackson6 schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:22:
Matt en Tommy.
Edit: spuit 33
[ Voor 3% gewijzigd door SuBBaSS op 23-11-2025 10:25 ]
Tuurlijk niet. Je kunt overal veel lager rijden zonder dat je plank eraan gaat. Denk je dat deze cheat voor twee banen erop schroeven?Bundin schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:23:
[...]
Dit wordt altijd nagemeten voor winnaars en dit is een hobbeligere baan dan gemiddeld, dus dat zal wel meevallen.
Dat waren 'multiple' F1 teams en niet bekend wie.Holk schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:23:
[...]
Komt samen met de TD dat er geen verhitte skidblocks meer mogen zijn.
ik weet anders nog wel een leuke livestream hoorCrazyFool schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:25:
[...]
[...]
[...]
Thnx heren, ik weet inmiddels welke het is
enige F1 kanaal dat ik volg sinds ze weg zijn bij WTF1?Bundin schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:26:
Matt and Tommy sowieso vermakelijke content, een van de weinige F1 channels die ik vaker check.
[ Voor 35% gewijzigd door Wognummer op 23-11-2025 10:28 ]
NOR en PIA heeb beiden ook een DNF dus die Oostenrijk kun je wegstrepen.Kadett schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:24:
[...]
Max verliest eerder het kampioenschap vanwege Spanje (eigen schuld) en Antonelli in Oosternrijk. Had hij zeker 15 punten meer gehad op dit moment.
Beide ook heerlijk een fanboy van hun eigen specifieke coureurBundin schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:26:
Matt and Tommy sowieso vermakelijke content, een van de weinige F1 channels die ik vaker check.
Cogitationis poenam nemo patitur
NOR/PIA kwam door mechanica/eigen fout, VER door toedoen van een ander. Context is wel iets anders imo.Frappuccino schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:26:
[...]
NOR en PIA heeb beiden ook een DNF dus die Oostenrijk kun je wegstrepen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vast, maar er is nu 1 team die gediskwalificeerd wordt op een issue related to.. 1+1 is dan heel snel 2TinusXIII schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:25:
[...]
Dat waren 'multiple' F1 teams en niet bekend wie.
Wat een afgang. Je zag als leek al aan de hoeveelheid vonken bij Piastri dat het niet goed zat.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/4QHfpG1m7lPnxmaioNYvmbIW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QragAfIHvXch7dKamtOhOIje.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hMMmBjT1tYEZXbefikR3uKL5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IUEgaX0JiA0noM1EcZ0f0VE7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0UFs5Sy60zeqMIrS3FsuzRN4.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mbJNIkBaVI8NLkVFcceUJFvZ.jpg?f=fotoalbum_large)