Zo heftig gun in niemand, maar het voorwiel van Ham tegen het achterwiel van zijn concurrent is wel een signature move van hem....
Als Max hem hier trouwens wint (fat chance maar toch) dan zal dat voor het eerst zijn dat hij van plek 5 de winst pakt.
Zelf hoop ik dat de Ferrari's gewoon goed samenwerken om een win te pakken. De ferrari-coureurs verdienen wel een overwinning dit jaar....
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nee daar issie!!Erazzzer schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:56:
Huh? Normale intro?
Hoppa, dus toch wel!!! Mooi, die kan van de bingokaart vandaag.Erazzzer schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:56:
Huh? Normale intro?
Daar is ie al!Erazzzer schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:56:
Huh? Normale intro?
per aspera ad astra
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er samen af en uit zou niet slecht uitkomen vandaag.Waah schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:54:
Kom op Hamilton! Doe je signature move op Lando en laat ons dromen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gezellig zegG_Dragon schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:58:
De tune!!!
Iedereen heel veel plezierr
[Afbeelding]
Oeh, ik raad je aan die Bugles eens met heks’nkaas te proberen, veel beterG_Dragon schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:58:
De tune!!!
Iedereen heel veel plezierr
[Afbeelding]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Die ga ik onthoudenrenegrunn schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:59:
[...]
Oeh, ik raad je aan die Bugles eens met heks’nkaas te proberen, veel beter
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Fixed it.Danfoss schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:58:
Fingers crossed voor HAM / Norris contact in T1 en door LEC/VER/RUS podium
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
+1. Gouden combinatie!renegrunn schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:59:
[...]
Nee Bugles met Danish Chef Cheese Spread is echt vééél lekkerder dan heks’nkaas.renegrunn schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:59:
[...]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Niet bang zijn, wij zijn bij je.G_Dragon schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:00:
Zijn we klaar voor de start? Durf bijna niet te kijken straks![]()
Lekkere alles of niets strategie. Ik ben benieuwd.dawg schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:00:
Max op mediums.
Haha ik vind dit zoo spannend
SuBBaSS schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:56:
[...]
Op sky meldden ze net dat Hamilton gezegd zou hebben dat Lando alles te verliezen heeft en hij niets.
Kunnen we heel veel achter gaan zoeken natuurlijk, maar ik hoop vooral dat hij dat in daden om gaat zetten.
Edit: oops, wat de welgerespecteerde @PalingDrone hierboven al zei dus.
Jij wordt ook enorm gerespecteerd hoor
Deze is lekkerder. 😋renegrunn schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:59:
[...]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Volgens mij zelfs 5SuBBaSS schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:04:
LOL 4 wide.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
26 Oct 2025, 21:05:11, Lap 2
Flickr PSN ID= cheironnl
26 Oct 2025, 21:05:45, Lap 2
VIel mij ook op?albino71 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:05:
Rook achter Norris ??
Vaak bu'j te bang!
| 1 | NOR | 1:23.146 |
| 2 | LEC | 1:23.141 |
| 3 | HAM | 1:23.366 |
| 4 | VER | 1:23.412 |
| 5 | RUS | 1:23.407 |
| 6 | BEA | 1:23.597 |
| 7 | ANT | 1:23.658 |
| 8 | TSU | 1:23.838 |
| 9 | PIA | 1:23.903 |
| 10 | OCO | 1:24.048 |
Vanuit zijn positie kan ik die reactie prima begrijpen. Iedereen zou in een gelijke situatie dit roepen.DoubleDutch schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:06:
Diva Russel is weer aan het janken. 🤮
✌
Hij huilt maar een end weg!metofzonder schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:05:
RUS al huilen op de boordradio
Nee die ging door de geluidsbarrièreZewatanejo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:05:
Rook die auto van NOR?
Hij werd voor de bocht op het gras gedrukt en verloor daarna bijna de controle bij het remmen. Hij moest dus wel recht door.cheiron schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:06:
Verstappen werd het gras opgedrukt en gaf de plek terug. Zou toch geen straf op mogen leveren.
Hij zat er ver voor dus geen reden om te klagen.MJHH93 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:07:
[...]
Vanuit zijn positie kan ik die reactie prima begrijpen. Iedereen zou in een gelijke situatie dit roepen.
Denk dat dat wel mee valt, zullen toch wel coureurs zijn met ogen die wel gezien hebben dat ze al voor die actie waren ingehaald.MJHH93 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:07:
[...]
Vanuit zijn positie kan ik die reactie prima begrijpen. Iedereen zou in een gelijke situatie dit roepen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vaak bu'j te bang!
---RAWE CEEK!!!---
Rondetijden voor ronde 4
| 1 | NOR | 1:22.450 |
| 2 | LEC | 1:22.476 |
| 3 | HAM | 1:22.546 |
| 4 | VER | 1:22.787 |
| 5 | RUS | 1:22.822 |
| 6 | BEA | 1:23.010 |
| 7 | ANT | 1:23.019 |
| 8 | TSU | 1:23.096 |
| 9 | PIA | 1:23.219 |
| 10 | OCO | 1:23.270 |
De hobby’s zijn z’n gezeur zat, dus helaas 🫠Waah schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:08:
Deed Russel niet zoiets in Australië waarbij die zelfs posities off track pakte? En daar kwam ook niks voor. Russel moet eens een hobby gaan zoeken...
ICE ICE Baby
Nog wat vaker anoniem op de tribune gaan zitten.Waah schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:08:
Deed Russel niet zoiets in Australië waarbij die zelfs posities off track pakte? En daar kwam ook niks voor. Russel moet eens een hobby gaan zoeken...
Vond het op stof lijken-tom-562 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:09:
Ben ik nou gek of zag ik net weer rook achter die mclaren?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee hoor, dat was er inderdaad meerdere keren vlak voor ingaan bocht 1.-tom-562 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:09:
Ik heb die hele McLaren nog niet eens gezien-tom-562 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:09:
DUGG
Bij het aanremmen zie je het ja.-tom-562 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:09:
Edit: ok, hij werd wel helemaal van de baan gedrukt, in het gras is geen grip om te remmen.
[ Voor 28% gewijzigd door Harrie op 26-10-2025 21:13 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
/f/image/JIkn4nnJ9uUBzFkZzejY5b0Y.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xfipgXUqdxes8yfraoSPYa0W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UJxXp1qYaWTgM94qyXfQo3Ac.jpg?f=fotoalbum_large)