Nee in de praktijk gaat het er denk ik niet van komen: ik zie Norris eerder juist dichterbij komen, en zolang hij nog kans maakt zal hij 'fair' mogen strijden. Maar stel dat Norris nog een keer uitvalt en Max blijft flink inlopen, dan kan die situatie natuurlijk ontstaan. Mijn (beperkte) inschatting is dat beide coureurs hiermee zouden kunnen leven.Toke_gt schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 14:19:
[...]
Interessante gedachte. Maar… het verschil is nu nog maar 22 punten. En zo’n afspraak zou Norris juist kunnen aanmoedigen Piastri dwars te zitten, zodat het verschil niet groter wordt en de afspraak nooit ingelost hoeft te worden.
Dat zou volgens bronnen zijn dat Piastri elke resterende race mag kiezen of ie voor of na Norris de Qualylap rijdt.vargo schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 14:14:
Het ging dit weekend al vaak over wat er binnen McLaren besproken is nav de divebomb van Norris in Singapore (de "consequences"). Niemand in het team die iets naar buiten brengt, maar de commentatoren bij F1TV denken aan iets kleins, zoals het eerst naar buiten gaan in een kwali ronde, of een tow of iets dergelijks.
Maar ik heb een andere theorie: namelijk dat op het moment dat Norris eigenlijk geen kans meer maakt, en dat Verstappen een bedreiging wordt voor het WC voor Piastri, dat dan Norris niet voor eigen dagsucces meer gaat rijden, maar volledig in dienst van Piastri. Ik zie dat praktisch niet snel gebeuren, maar het is denk ik een afspraak waar beide coureurs mee kunnen leven.
Deze race misschien dan maar Norris 1, Max 2 en Piastri 9 of 10e. Dan staat lando ineens boven Piastri, Max loopt nog steeds flink in op de kop. Krijg je hele andere dynamiek.
Ik heb echt heel erg veel zin in de race! Duurt nog zolang voordat het 21:00 is, maar hopelijk word het net zoals gisteren z'n chaos maar dan met veel spanning voorin
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Max moet norris ook nog voorbij hè?Lynx schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 14:54:
Deze race misschien dan maar Norris 1, Max 2 en Piastri 9 of 10e. Dan staat lando ineens boven Piastri, Max loopt nog steeds flink in op de kop. Krijg je hele andere dynamiek.
Max 1, norris 3, piastri 10 lijkt me beter 😜
Zal wel een meer generieke afspraak zijn. In de trant van ‘wie bovenaan staat in het wk mag de quali strategie kiezen’. Aangevuld met ‘wie vooraan kwalificeert mag de race strategie kiezen’.stevosmax schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 14:46:
[...]
Dat zou volgens bronnen zijn dat Piastri elke resterende race mag kiezen of ie voor of na Norris de Qualylap rijdt.
Daarom denk ik ook in het belang van Max als norris dichter bij piastri komt.
Voor mij was de verklaring van Russel genoegpro_6or schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 12:07:
[...]
Dat was nou eindelijk eens een live graph die ECHT verhelderend was. Ik zou de SOC State of charge, graag steeds ergens zien. Een kleurtje in een klein vakje is al genoeg.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Ja, nu weten we ook wat hij daar bedoelde. Hij had zijn batterij gedumpt voor deze kans. Daar kan je weinig tegen doen tegenwoordig. Kijk maar naar Antonelli op Bearman, glip er in dan móet de ander inbinden. Zelfs als je je hele batterij dumpt. Maar goed dat Russell de bocht niet haalde. Als hij dat wel nét had gedaan had Max een straf van 10 seconden gehad.backupdevice schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:39:
[...]
Voor mij was de verklaring van Russel genoeg
een treffende spreuk
Het Twitteraccount van Pirelli lijkt wel een pauze te hebben, afgelopen week al geen bandengids en nu ook nog steeds geen overzicht van de banden per coureur + mogelijke race strategieën. Sorry! Hoop dat ze er snel mee gaan komen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij gaf aan maar één kans te hebben, en de batterij wordt gewoon opgeladen. Per ronde mogen ze X joulles opladen en Y joules ontladen.pro_6or schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:55:
[...]
Ja, nu weten we ook wat hij daar bedoelde. Hij had zijn batterij gedumpt voor deze kans. Daar kan je weinig tegen doen tegenwoordig.
Batterij kan je dus alleen (maar) één kans geven als je elke ronde netto de batterij leeg trekt (dus meer verbruikt dat oplaad) en je zonder batterij niet bij kunt blijven.
En puur op basis van die ene infograph kunnen wij niet opmaken wat er precies aan de hand is. Hoogstens dat je bv op start finish ziet dat die bij Verstappen weer naar 100% gaat en bij Russell bv maar naar 90%. Dan is wel duidelijk dat Russell écht de batterij leeg trekt en die niet voldoende oplaadt. Maar als bik beiden de batterij naar 100% gaat op start finish is de batterij dus niet de limiteerde factor die maar één kans oplevert.
Van die 30% meen ik dat het was die er bij Russell stond weten we dus niet of dat 30% van wat ze in een ronde mogen gebruiken was (maar er meer in de batterij zat), of dat er nog maar voor 30% van een totale ronde in de accu zat.
Dus respectievelijk: er is 20 verbruikt, en 10 mag nog van de in totaal 30. Of: er zit nog 10 in de accu en ze mogen er 30 gebruiken (en er is minder dan 20 verbruikt in die ronde, simpelweg omdat bij aanvang van de ronde er niet eens 30 in zat).
[ Voor 19% gewijzigd door RobertMe op 19-10-2025 17:31 ]
Een prima onderbouwing waarom een graphic die steeds de huidige SOC laat zien heel interessant is.RobertMe schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:25:
[...]
Hij gaf aan maar één kans te hebben, en de batterij wordt gewoon opgeladen. Per ronde mogen ze X joulles opladen en Y joules ontladen.
Batterij kan je dus alleen (maar) één kans geven als je elke ronde netto de batterij leeg trekt (dus meer verbruikt dat oplaad) en je zonder batterij niet bij kunt blijven.
En puur op basis van die ene infograph kunnen wij niet opmaken wat er precies aan de hand is. Hoogstens dat je bv op start finish ziet dat die bij Verstappen weer naar 100% gaat en bij Russell bv maar naar 90%. Dan is wel duidelijk dat Russell écht de batterij leeg trekt en die niet voldoende oplaadt. Maar als bik beiden de batterij naar 100% gaat op start finish is de batterij dus niet de limiteerde factor die maar één kans oplevert.
Van die 30% meen ik dat het was die er bij Russell stond weten we dus niet of dat 30% van wat ze in een ronde mogen gebruiken was (maar er meer in de batterij zat), of dat er nog maar voor 30% van een totale ronde in de accu zat.
Dus respectievelijk: er is 20 verbruikt, en 10 mag nog van de in totaal 30. Of: er zit nog 10 in de accu en ze mogen er 30 gebruiken (en er is minder dan 20 verbruikt in die ronde, simpelweg omdat bij aanvang van de ronde er niet eens 30 in zat).
een treffende spreuk
tot hoe laat duurt de race eigenlijk ongeveer afgezien van eventuele rode vlaggen? Morgen weer om 5u30 op, meetings offline..wie bedenkt dat toch
Een race is het minimale aantal rondes om 305KM te rijden of tot 2 uur is verstreken (behalve bij een rode vlag, dan is het na 2 uur racen voorbij of 3 uur na de start).cy-gor25 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:43:
tot hoe laat duurt de race eigenlijk ongeveer afgezien van eventuele rode vlaggen? Morgen weer om 5u30 op, meetings offline..wie bedenkt dat toch
Dus om 11 uur is het gedaan, zonder rode vlaggen.
56 rondjes van 100 seconden + 300 opwarm rondje + 30 pits = ± 6000 seconden = 100 minuten.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Aangezien ik de mogelijke scenario's aan het checken was heb ik het even in een Excel gestopt. Online niet te bewerken, maar lokale kopie wel
ehm mis je niet een sprintrace?codex schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:07:
Aangezien ik de mogelijke scenario's aan het checken was heb ik het even in een Excel gestopt. Online niet te bewerken, maar lokale kopie wel
volgens mij is quatar er ook nog een nl
[ Voor 6% gewijzigd door Wognummer op 19-10-2025 18:14 ]
Ik vond de actie van Stroll ook verdacht. Precies op tijd een crash veroorzaken. Toen zag hij dat er een takelwagen in de buurt stond besloot hij verderop te parkeren zodat de safetycar wat langer zou duren. Misschien lees ik er teveel in, maar Verstappen naar Aston Martin 2027 confirmed?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
:gifsicle():strip_exif()/f/image/MGMYVrJdkch2yEgJXBuOY9Mr.gif?f=user_large)
Het is lang geleden dat ik weer echt zin heb in een race. Komt natuurlijk door de oplevering van Verstappen en het gunstige tijdstip om te kijken. Zinin
[ Voor 13% gewijzigd door -tom-562 op 19-10-2025 18:25 ]
Vaak bu'j te bang!
Kijk ik gewoon overheen, zal ik even fixenWognummer schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:12:
[...]
ehm mis je niet een sprintrace?![]()
volgens mij is quatar er ook nog een nl
Edit: aangepast
[ Voor 3% gewijzigd door codex op 19-10-2025 18:31 ]
wut
alleen daarom wil je al het podium halen haha die zijn echt heel cool
Daar zijn ze dan uiteindelijk alsnog! Niet via Pirelli zelf maar via iemand anders die ze wel ergens heeft kunnen vinden.
Mogelijke race strategieën:
:strip_exif()/f/image/2ulc9Yo6jO1PQ8ryVD9xPNta.jpg?f=fotoalbum_large)
Banden per coureur:
:strip_exif()/f/image/2ulc9Yo6jO1PQ8ryVD9xPNta.jpg?f=fotoalbum_large)
Banden per coureur:
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 19-10-2025 19:37 ]
Die Sprintprijzen doen me hier aan denken...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarschijnlijk gaat in de top10 iedereen voor medium/hard combinatie, hebben ook allemaal geen nieuwe softs over. Ik hoop op een leuke race maar dat is het recept voor een vrij saaie race met weinig andere strategieënG_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:37:
Daar zijn ze dan uiteindelijk alsnog! Niet via Pirelli zelf maar via iemand anders die ze wel ergens heeft kunnen vinden.
[Afbeelding]
Banden per coureur:
[Afbeelding]
Ik heb zo'n Longhornkop aan de muur hangen zowat anderhalve meter breed en stel me nu die trofee voor in dat formaat aan de muur. Zou ik eindelijk een excuus voor chemische ankers hebben.Wognummer schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:24:
[...]
wut
alleen daarom wil je al het podium halen haha die zijn echt heel cool
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Ik hoef geen Bingo hoor, 3 op een rij vind ik ook al goed.
Ik zou het doen!
De hoeveelheid plamuur lijkt nog wel mee te vallen.d-vine schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:08:
Aangezien de regie tijdens GPs andere prioriteiten heeft hebben we een nieuw bingo kaart
[Afbeelding]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Doe ook even de achterkant er bij, met de partners / coureurs. Die stond er op Reddit in ieder geval ook bij.d-vine schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:08:
Aangezien de regie tijdens GPs andere prioriteiten heeft hebben we een nieuw bingo kaart
[Afbeelding]
Veel zijn niet op het circuit te vinden volgens mijd-vine schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:08:
[Afbeelding]
Zo is Kelly en de vriendin van Norris sowieso niet op het circuit en volgens mij die van Hulkenberg is er ook niet, de anderen weet ik niet. Lily (van Oscar) & Alexandra (van Charles) zijn er wel.
Primeur?Niet mijn ding maar goed...
Rickroll video?Humma Kavula schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:15:
Primeur?
[YouTube: LIVE: F1 Grid Gigs | 2025 United States Grand Prix]
Niet mijn ding maar goed...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Kijk! dit is meer mijn smaak. Rock 'n Roll!Humma Kavula schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:15:
Primeur?
[YouTube: LIVE: F1 Grid Gigs | 2025 United States Grand Prix]
Niet mijn ding maar goed...
Ik zou het doen!
YouTube: Michael Schumacher , Mika Häkkinen & Nico Rosberg - Danke Schoen
Helaas doen ze dat niet meer.
Helaas doen ze dat niet meer.
Heerlijk, die cowboy hoeden bij RBR
Mijn boefje is liev!
Martin heeft een iets minder masochistisch format gevonden voor de gridwalk in de VS, jammer.
Mocht Martin er ooit mee stoppen dan graag de volgende Brundle, die is ook grappig (al heeft hij geen F1 gereden)
-edit-
Gelukkig gaat hij voor een mooie 2e helft.
Mocht Martin er ooit mee stoppen dan graag de volgende Brundle, die is ook grappig (al heeft hij geen F1 gereden)
-edit-
[ Voor 11% gewijzigd door PalingDrone op 19-10-2025 20:40 ]
Da's ook net of ie op een gemiddelde braderie in NL rondloopt qua volk (afgezien van de beroemdheden danPalingDrone schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:37:
Martin heeft een iets minder masochistisch format gevonden voor de gridwalk in de VS, jammer.
-edit-
Ik verwacht elk moment ICE om dat jongetje uit te zetten.
Weet Trump dit ? wel goed gezongen btw.
Iedereen een mooie spannende race, ben wel nieuwsgierig naar bocht 1.
Iedereen een mooie spannende race, ben wel nieuwsgierig naar bocht 1.
[ Voor 47% gewijzigd door Pierre op 19-10-2025 20:47 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat was heel goed gezongen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Prima gezongen jochie! Ga je wel je geld terugvragen van de kapper vanwege dat foutje met de tondeuse?
Vliegbasis Gilze Rijen komt over, die moesten een eindje vliegen hiervoor.
Wel Nederlandse inbrengYpuh schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:46:
Geen jets dit keer? Beetje matige vertoning van de V.S.
Er is "shutdown" in USA. Dus daarom is het wat somber.Ypuh schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:46:
Geen jets dit keer? Beetje matige vertoning van de V.S.
Keer wat anders als straaljagers
Bl44t
Allemaal veel plezier straks. Ik ga lekker gewoon kijken omdat er hier twee katten op schoot liggen en ik niet mag bewegen.
"When you grow up your heart dies"
Dat is next week
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Veel plezier allemaal! hopen dat we em de eerste bocht niet terug krijgen van gisteren.
Ik zou het doen!
We want chaosrammes schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:50:
Veel plezier allemaal! hopen dat we em de eerste bocht niet terug krijgen van gisteren.
Wat een heerlijk tijdstip blijft dit toch
iedereen naar bed hier, dus lekker ongestoord F1 kijken.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 0%
19 Oct 2025, 20:45:06, Lap 1
19 Oct 2025, 20:45:06, Lap 1
Fijne race, merk toch weer enige spanning. Een beetje 2021 vibes.
Daarom ook dat jochie zeker, zijn ze voor een tientje weer gered.plizz schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:47:
[...]
Er is "shutdown" in USA. Dus daarom is het wat somber.
Captain chaos!
Ik zou het doen!
Ik verwacht een divebomb van Norris op Max in T1.
Liep Lando nou net op Sky tijdens een lopend interview door de pits met z'n paraplu wheelgunarms te saboteren door er bij verschillende teams ff tegenaan te stoten? (Al dan niet bewust.)
Hier hooguit een 50% kans op een flesje moeten geven tussen nu en 23:00u. Afwachten.Jasphur schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:51:
Wat een heerlijk tijdstip blijft dit tochiedereen naar bed hier, dus lekker ongestoord F1 kijken.
Iedereen veel plezier!
Benieuwd of we heelhuids bocht 1 doorkomen. Daarna mag er wat mij betreft een spannende race komen. Max misschien op een 2-stopper?
Benieuwd of we heelhuids bocht 1 doorkomen. Daarna mag er wat mij betreft een spannende race komen. Max misschien op een 2-stopper?
We zitten er weer klaar voor, fijne race allen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
COTA zeker tot 2034 op de kalender is wel erg goed nieuws. Dit blijft, hoe dan ook, een erg leuk circuit.
"When you grow up your heart dies"
Risk of bottle, 50%StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:52:
[...]
Hier hooguit een 50% kans op een flesje moeten geven tussen nu en 23:00u. Afwachten.
Kreeg een beetje stierenvechters-vibes bij dat pakkie van 't knaapje.
Weet iemand waar MV op start, de softs?
FTFY Niet iedereen heeft "The Cannonball Run" gezien
De vijfminuten countdown is begonnen!!
Heel fijne en spannende race allemaal!!
Heel fijne en spannende race allemaal!!
Zeker, mijn persoonlijke favoriet qua baan. Vind sowieso de najaarsraces het aardigst.sjaool schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:53:
COTA zeker tot 2034 op de kalender is wel erg goed nieuws. Dit blijft, hoe dan ook, een erg leuk circuit.
Hij is vervelend geweest vandaag. 90 minuten tijdstraf!
Die fase ben ik recentelijk voorbij haha sterkte (en geniet)StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:52:
[...]
Hier hooguit een 50% kans op een flesje moeten geven tussen nu en 23:00u. Afwachten.
Ben benieuwd. Gister was natuurlijk geweldig, maar het was beter voor Max geweest als zo'n situatie vandaag zich zou voordoen tussen de 2 McLaren's, maar die staan nu dusdanig ver uit elkaar dat ze, in de beginfase, geen bedreiging voor elkaar vormen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Rooooollll intro! Veel plezier iedereen!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Opvallend hoe verlegen fysiek uitgedaagde vrouwen met overgewicht ondervertegenwoordigd zijn...d-vine schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:08:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Kinderen naar bed, TV aan, laptop erbij en een groene knuppel in de hand. Zin in! Veel plezier allemaal!
Vaak bu'j te bang!
Have fun allemaal met de race op het leukste F1 circuit van de VS!
GGHF! Benieuwd of Norris wat durft zo in L1TI.
Ik kijk nu al uit naar de Mexicaanse versie van de intro
Veel plezier alvast allemaal. Dat het wachten maar beloond mag worden!
Gewaagd van Leclerc! Slim ook wel, want P3 is de racelijn. Best een kans dat hij Norris pakt en dat Norris dus vooral naar Leclerc moet kijken.StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:56:
Bandenstaatje! Oeeeehhh... LEC op gebruikte softs! Verder weinig spannends.
[Afbeelding]
Proost!G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:57:
Let there be chaos! Wij zijn er klaar voor
De frituurpan staat aan voor mini loempia's..
[Afbeelding]
Jij was toch altijd van de regionale snacks? Ik had toch hotdogs verwacht.G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:57:
De frituurpan staat aan voor mini loempia's..
Ik vind die avond races van 20-21 uur echt heerlijk overigens, van mij mogen ze vaker in USA racen
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Oh ik vreet van alles haha, soms chips en nootjes maar vaak ook kaas & worstStefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:58:
[...]
Jij was toch altijd van de regionale snacks? Ik had toch hotdogs verwacht.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Leclerc kan zo echt de beste emotionele support rivaal worden.StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:56:
Bandenstaatje! Oeeeehhh... LEC op gebruikte softs! Verder weinig spannends.
[Afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Proost!
Gaan we een " I am Stupid" krijgen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/I3ANFI35UCcze0sV1QPXRgvg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r4ZH6UfeDEVAxHolIkjMWDe5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZRuXwaRFJFiwcq3D8rcYPwN7.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KaqygkXeG5r4htUlQOsgoMSV.jpg?f=fotoalbum_large)