[F1 2025] Race 19 GP van de Verenigde Staten Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste
Acties:
  • 72.310 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-10 16:24
Toke_gt schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 14:19:
[...]

Interessante gedachte. Maar… het verschil is nu nog maar 22 punten. En zo’n afspraak zou Norris juist kunnen aanmoedigen Piastri dwars te zitten, zodat het verschil niet groter wordt en de afspraak nooit ingelost hoeft te worden.
Nee in de praktijk gaat het er denk ik niet van komen: ik zie Norris eerder juist dichterbij komen, en zolang hij nog kans maakt zal hij 'fair' mogen strijden. Maar stel dat Norris nog een keer uitvalt en Max blijft flink inlopen, dan kan die situatie natuurlijk ontstaan. Mijn (beperkte) inschatting is dat beide coureurs hiermee zouden kunnen leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-10 12:38
vargo schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 14:14:
Het ging dit weekend al vaak over wat er binnen McLaren besproken is nav de divebomb van Norris in Singapore (de "consequences"). Niemand in het team die iets naar buiten brengt, maar de commentatoren bij F1TV denken aan iets kleins, zoals het eerst naar buiten gaan in een kwali ronde, of een tow of iets dergelijks.

Maar ik heb een andere theorie: namelijk dat op het moment dat Norris eigenlijk geen kans meer maakt, en dat Verstappen een bedreiging wordt voor het WC voor Piastri, dat dan Norris niet voor eigen dagsucces meer gaat rijden, maar volledig in dienst van Piastri. Ik zie dat praktisch niet snel gebeuren, maar het is denk ik een afspraak waar beide coureurs mee kunnen leven.
Dat zou volgens bronnen zijn dat Piastri elke resterende race mag kiezen of ie voor of na Norris de Qualylap rijdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:40
Deze race misschien dan maar Norris 1, Max 2 en Piastri 9 of 10e. Dan staat lando ineens boven Piastri, Max loopt nog steeds flink in op de kop. Krijg je hele andere dynamiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik heb echt heel erg veel zin in de race! Duurt nog zolang voordat het 21:00 is, maar hopelijk word het net zoals gisteren z'n chaos maar dan met veel spanning voorin

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:40

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lynx schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 14:54:
Deze race misschien dan maar Norris 1, Max 2 en Piastri 9 of 10e. Dan staat lando ineens boven Piastri, Max loopt nog steeds flink in op de kop. Krijg je hele andere dynamiek.
Max moet norris ook nog voorbij hè?

Max 1, norris 3, piastri 10 lijkt me beter 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:40

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

stevosmax schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 14:46:
[...]

Dat zou volgens bronnen zijn dat Piastri elke resterende race mag kiezen of ie voor of na Norris de Qualylap rijdt.
Zal wel een meer generieke afspraak zijn. In de trant van ‘wie bovenaan staat in het wk mag de quali strategie kiezen’. Aangevuld met ‘wie vooraan kwalificeert mag de race strategie kiezen’.

Daarom denk ik ook in het belang van Max als norris dichter bij piastri komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:53

backupdevice

No Risk , Full Push

pro_6or schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 12:07:
[...]

Dat was nou eindelijk eens een live graph die ECHT verhelderend was. Ik zou de SOC State of charge, graag steeds ergens zien. Een kleurtje in een klein vakje is al genoeg.
Voor mij was de verklaring van Russel genoeg

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-10 14:32

pro_6or

amateur_60r

backupdevice schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:39:
[...]

Voor mij was de verklaring van Russel genoeg
Ja, nu weten we ook wat hij daar bedoelde. Hij had zijn batterij gedumpt voor deze kans. Daar kan je weinig tegen doen tegenwoordig. Kijk maar naar Antonelli op Bearman, glip er in dan móet de ander inbinden. Zelfs als je je hele batterij dumpt. Maar goed dat Russell de bocht niet haalde. Als hij dat wel nét had gedaan had Max een straf van 10 seconden gehad.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het Twitteraccount van Pirelli lijkt wel een pauze te hebben, afgelopen week al geen bandengids en nu ook nog steeds geen overzicht van de banden per coureur + mogelijke race strategieën. Sorry! Hoop dat ze er snel mee gaan komen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:26
pro_6or schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:55:
[...]

Ja, nu weten we ook wat hij daar bedoelde. Hij had zijn batterij gedumpt voor deze kans. Daar kan je weinig tegen doen tegenwoordig.
Hij gaf aan maar één kans te hebben, en de batterij wordt gewoon opgeladen. Per ronde mogen ze X joulles opladen en Y joules ontladen.
Batterij kan je dus alleen (maar) één kans geven als je elke ronde netto de batterij leeg trekt (dus meer verbruikt dat oplaad) en je zonder batterij niet bij kunt blijven.

En puur op basis van die ene infograph kunnen wij niet opmaken wat er precies aan de hand is. Hoogstens dat je bv op start finish ziet dat die bij Verstappen weer naar 100% gaat en bij Russell bv maar naar 90%. Dan is wel duidelijk dat Russell écht de batterij leeg trekt en die niet voldoende oplaadt. Maar als bik beiden de batterij naar 100% gaat op start finish is de batterij dus niet de limiteerde factor die maar één kans oplevert.

Van die 30% meen ik dat het was die er bij Russell stond weten we dus niet of dat 30% van wat ze in een ronde mogen gebruiken was (maar er meer in de batterij zat), of dat er nog maar voor 30% van een totale ronde in de accu zat.
Dus respectievelijk: er is 20 verbruikt, en 10 mag nog van de in totaal 30. Of: er zit nog 10 in de accu en ze mogen er 30 gebruiken (en er is minder dan 20 verbruikt in die ronde, simpelweg omdat bij aanvang van de ronde er niet eens 30 in zat).

[ Voor 19% gewijzigd door RobertMe op 19-10-2025 17:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Laatst online: 23-10 14:32

pro_6or

amateur_60r

RobertMe schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:25:
[...]

Hij gaf aan maar één kans te hebben, en de batterij wordt gewoon opgeladen. Per ronde mogen ze X joulles opladen en Y joules ontladen.
Batterij kan je dus alleen (maar) één kans geven als je elke ronde netto de batterij leeg trekt (dus meer verbruikt dat oplaad) en je zonder batterij niet bij kunt blijven.

En puur op basis van die ene infograph kunnen wij niet opmaken wat er precies aan de hand is. Hoogstens dat je bv op start finish ziet dat die bij Verstappen weer naar 100% gaat en bij Russell bv maar naar 90%. Dan is wel duidelijk dat Russell écht de batterij leeg trekt en die niet voldoende oplaadt. Maar als bik beiden de batterij naar 100% gaat op start finish is de batterij dus niet de limiteerde factor die maar één kans oplevert.

Van die 30% meen ik dat het was die er bij Russell stond weten we dus niet of dat 30% van wat ze in een ronde mogen gebruiken was (maar er meer in de batterij zat), of dat er nog maar voor 30% van een totale ronde in de accu zat.
Dus respectievelijk: er is 20 verbruikt, en 10 mag nog van de in totaal 30. Of: er zit nog 10 in de accu en ze mogen er 30 gebruiken (en er is minder dan 20 verbruikt in die ronde, simpelweg omdat bij aanvang van de ronde er niet eens 30 in zat).
Een prima onderbouwing waarom een graphic die steeds de huidige SOC laat zien heel interessant is.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-10 06:39
tot hoe laat duurt de race eigenlijk ongeveer afgezien van eventuele rode vlaggen? Morgen weer om 5u30 op, meetings offline..wie bedenkt dat toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
cy-gor25 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:43:
tot hoe laat duurt de race eigenlijk ongeveer afgezien van eventuele rode vlaggen? Morgen weer om 5u30 op, meetings offline..wie bedenkt dat toch
Een race is het minimale aantal rondes om 305KM te rijden of tot 2 uur is verstreken (behalve bij een rode vlag, dan is het na 2 uur racen voorbij of 3 uur na de start).

Dus om 11 uur is het gedaan, zonder rode vlaggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:36
56 rondjes van 100 seconden + 300 opwarm rondje + 30 pits = ± 6000 seconden = 100 minuten.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MXgKRfOMYzmyVkZVOvWcx6UlUYY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rOzYHUU6aIJ9d9S38Y1QEbbq.jpg?f=user_large

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:31

codex

Geen OpenAI agent :)

Aangezien ik de mogelijke scenario's aan het checken was heb ik het even in een Excel gestopt. Online niet te bewerken, maar lokale kopie wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:51
codex schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:07:
Aangezien ik de mogelijke scenario's aan het checken was heb ik het even in een Excel gestopt. Online niet te bewerken, maar lokale kopie wel :)
ehm mis je niet een sprintrace? :+

volgens mij is quatar er ook nog een nl

[ Voor 6% gewijzigd door Wognummer op 19-10-2025 18:14 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik vond de actie van Stroll ook verdacht. Precies op tijd een crash veroorzaken. Toen zag hij dat er een takelwagen in de buurt stond besloot hij verderop te parkeren zodat de safetycar wat langer zou duren. Misschien lees ik er teveel in, maar Verstappen naar Aston Martin 2027 confirmed?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 01:02

-tom-562

Oliesjeik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PfAkN4cS4XV7RwGp2SnVOe2ySyI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/MGMYVrJdkch2yEgJXBuOY9Mr.gif?f=user_large

Het is lang geleden dat ik weer echt zin heb in een race. Komt natuurlijk door de oplevering van Verstappen en het gunstige tijdstip om te kijken. Zinin *O*

[ Voor 13% gewijzigd door -tom-562 op 19-10-2025 18:25 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:31

codex

Geen OpenAI agent :)

Wognummer schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 18:12:
[...]

ehm mis je niet een sprintrace? :+

volgens mij is quatar er ook nog een nl
Kijk ik gewoon overheen, zal ik even fixen :P

Edit: aangepast

[ Voor 3% gewijzigd door codex op 19-10-2025 18:31 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:01
Gave trofeeën dit weekend _/-\o_ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5MGmo9fBl6iArcCByNQ-NiL6O0c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I3ANFI35UCcze0sV1QPXRgvg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:51
wut

alleen daarom wil je al het podium halen haha die zijn echt heel cool

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Daar zijn ze dan uiteindelijk alsnog! Niet via Pirelli zelf maar via iemand anders die ze wel ergens heeft kunnen vinden.

Mogelijke race strategieën:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NeBrLK2REMG3rRyHly-asgYfhU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ulc9Yo6jO1PQ8ryVD9xPNta.jpg?f=fotoalbum_large

Banden per coureur:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hQpjKLfdKxT-m07-2x9Mgg_sl1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/29h9WqUoDRyy7TKq2uNrr43a.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 19-10-2025 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die Sprintprijzen doen me hier aan denken...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:30
G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:37:
Daar zijn ze dan uiteindelijk alsnog! Niet via Pirelli zelf maar via iemand anders die ze wel ergens heeft kunnen vinden.

Mogelijke race strategieën:
[Afbeelding]

Banden per coureur:
[Afbeelding]
Waarschijnlijk gaat in de top10 iedereen voor medium/hard combinatie, hebben ook allemaal geen nieuwe softs over. Ik hoop op een leuke race maar dat is het recept voor een vrij saaie race met weinig andere strategieën

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Wognummer schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 19:24:
[...]

wut

alleen daarom wil je al het podium halen haha die zijn echt heel cool
Ik heb zo'n Longhornkop aan de muur hangen zowat anderhalve meter breed en stel me nu die trofee voor in dat formaat aan de muur. Zou ik eindelijk een excuus voor chemische ankers hebben.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:44
Aangezien de regie tijdens GPs andere prioriteiten heeft hebben we een nieuw bingo kaart

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKUCR_dO-E7QXoFNoa8cdYn8LeQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r4ZH6UfeDEVAxHolIkjMWDe5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:37

rammes

koekebakker 1e klas

Ik hoef geen Bingo hoor, 3 op een rij vind ik ook al goed.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

d-vine schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:08:
Aangezien de regie tijdens GPs andere prioriteiten heeft hebben we een nieuw bingo kaart

[Afbeelding]
De hoeveelheid plamuur lijkt nog wel mee te vallen.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe

[Afbeelding]
Doe ook even de achterkant er bij, met de partners / coureurs. Die stond er op Reddit in ieder geval ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-10 21:45

[Afbeelding]
Veel zijn niet op het circuit te vinden volgens mij :)
Zo is Kelly en de vriendin van Norris sowieso niet op het circuit en volgens mij die van Hulkenberg is er ook niet, de anderen weet ik niet. Lily (van Oscar) & Alexandra (van Charles) zijn er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Primeur?
Niet mijn ding maar goed...

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Kijk! dit is meer mijn smaak. Rock 'n Roll! }:O

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:48

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:04

JB

Cédric roelt!

Heerlijk, die cowboy hoeden bij RBR :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Martin heeft een iets minder masochistisch format gevonden voor de gridwalk in de VS, jammer.
Mocht Martin er ooit mee stoppen dan graag de volgende Brundle, die is ook grappig (al heeft hij geen F1 gereden)
-edit-
Gelukkig gaat hij voor een mooie 2e helft. :)

[ Voor 11% gewijzigd door PalingDrone op 19-10-2025 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:41

SuBBaSS

-has Ryzen

PalingDrone schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:37:
Martin heeft een iets minder masochistisch format gevonden voor de gridwalk in de VS, jammer.
Mocht Martin er ooit mee stoppen dan graag de volgende Brundle, die is ook grappig (al heeft hij geen F1 gereden)
-edit-
Gelukkig gaat hij voor een mooie 2e helft. :)
Da's ook net of ie op een gemiddelde braderie in NL rondloopt qua volk (afgezien van de beroemdheden dan :+ ). De kraampjes (en de biertent) missen alleen nog.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Oei ICE inval nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51
Ik verwacht elk moment ICE om dat jongetje uit te zetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:19

Pierre

Van nature lui!

Weet Trump dit ? wel goed gezongen btw.
Iedereen een mooie spannende race, ben wel nieuwsgierig naar bocht 1.

[ Voor 47% gewijzigd door Pierre op 19-10-2025 20:47 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-10 11:29

wontcachme

You catch me? No you wont

Dat was heel goed gezongen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Laatst online: 19:34
Geen jets dit keer? Beetje matige vertoning van de V.S.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:17
Prima gezongen jochie! Ga je wel je geld terugvragen van de kapper vanwege dat foutje met de tondeuse?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:09
Vliegbasis Gilze Rijen komt over, die moesten een eindje vliegen hiervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:44
Ypuh schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:46:
Wel Nederlandse inbreng

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-10 14:29
Ypuh schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:46:
Er is "shutdown" in USA. Dus daarom is het wat somber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:30

OcGuru

Giulietta Qv

Keer wat anders als straaljagers :P ;)

Bl44t

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15:05

sjaool

Every life should have 9 cats

Allemaal veel plezier straks. Ik ga lekker gewoon kijken omdat er hier twee katten op schoot liggen en ik niet mag bewegen. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Oléééé

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Veel plezier allemaal! hopen dat we em de eerste bocht niet terug krijgen van gisteren.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:06
Fijne race iedereen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
rammes schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:50:
Veel plezier allemaal! hopen dat we em de eerste bocht niet terug krijgen van gisteren.
We want chaos :9 :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:40
Wat een heerlijk tijdstip blijft dit toch :P iedereen naar bed hier, dus lekker ongestoord F1 kijken.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 0%
19 Oct 2025, 20:45:06, Lap 1

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:48
Fijne race iedereen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:23

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Fijne race, merk toch weer enige spanning. Een beetje 2021 vibes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Laatst online: 19:34
plizz schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:47:
[...]

Er is "shutdown" in USA. Dus daarom is het wat somber.
Daarom ook dat jochie zeker, zijn ze voor een tientje weer gered.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Captain chaos!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik verwacht een divebomb van Norris op Max in T1.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Veel plezier allemaal! oOo :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Liep Lando nou net op Sky tijdens een lopend interview door de pits met z'n paraplu wheelgunarms te saboteren door er bij verschillende teams ff tegenaan te stoten? (Al dan niet bewust.)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• plizz
Fijne race iedereen. May the best win!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Jasphur schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:51:
Wat een heerlijk tijdstip blijft dit toch :P iedereen naar bed hier, dus lekker ongestoord F1 kijken.
Hier hooguit een 50% kans op een flesje moeten geven tussen nu en 23:00u. Afwachten. _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fauna
  • Laatst online: 00:13
Iedereen veel plezier!

Benieuwd of we heelhuids bocht 1 doorkomen. Daarna mag er wat mij betreft een spannende race komen. Max misschien op een 2-stopper?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-10 21:55
We zitten er weer klaar voor, fijne race allen!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15:05

sjaool

Every life should have 9 cats

COTA zeker tot 2034 op de kalender is wel erg goed nieuws. Dit blijft, hoe dan ook, een erg leuk circuit.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:52:
[...]
Hier hooguit een 50% kans op een flesje moeten geven tussen nu en 23:00u. Afwachten. _O-
Risk of bottle, 50%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Kreeg een beetje stierenvechters-vibes bij dat pakkie van 't knaapje. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Weet iemand waar MV op start, de softs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
FTFY Niet iedereen heeft "The Cannonball Run" gezien :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
De vijfminuten countdown is begonnen!!
Heel fijne en spannende race allemaal!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

sjaool schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:53:
COTA zeker tot 2034 op de kalender is wel erg goed nieuws. Dit blijft, hoe dan ook, een erg leuk circuit.
Zeker, mijn persoonlijke favoriet qua baan. Vind sowieso de najaarsraces het aardigst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Avond. :w

Ik ben wederom benieuwd of de McLarens weer fouten gaan maken. En Max P1? :9

It’s the economy, stupid!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Hij is vervelend geweest vandaag. 90 minuten tijdstraf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:52:
[...]
Die fase ben ik recentelijk voorbij haha sterkte (en geniet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ben benieuwd. Gister was natuurlijk geweldig, maar het was beter voor Max geweest als zo'n situatie vandaag zich zou voordoen tussen de 2 McLaren's, maar die staan nu dusdanig ver uit elkaar dat ze, in de beginfase, geen bedreiging voor elkaar vormen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Rooooollll intro! Veel plezier iedereen!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race iedereen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
Opvallend hoe verlegen fysiek uitgedaagde vrouwen met overgewicht ondervertegenwoordigd zijn... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-10 20:52
Fijne race allen!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Bandenstaatje! Oeeeehhh... LEC op gebruikte softs! Verder weinig spannends.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/txXa7T114aFtBqtva18wHWjGlD4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZRuXwaRFJFiwcq3D8rcYPwN7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 01:02

-tom-562

Oliesjeik

Kinderen naar bed, TV aan, laptop erbij en een groene knuppel in de hand. Zin in! Veel plezier allemaal!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Have fun allemaal met de race op het leukste F1 circuit van de VS!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metofzonder
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-10 22:54
GGHF! Benieuwd of Norris wat durft zo in L1TI.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:56
Lec mag het Nor even lastig maken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-10 06:39
Ik kijk nu al uit naar de Mexicaanse versie van de intro

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Let there be chaos! Wij zijn er klaar voor :)
De frituurpan staat aan voor mini loempia's..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NehfXTOkMQ9FHUR9UxjP3711vCo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KaqygkXeG5r4htUlQOsgoMSV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:54
Veel plezier alvast allemaal. Dat het wachten maar beloond mag worden!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:56:

[Afbeelding]
Gewaagd van Leclerc! Slim ook wel, want P3 is de racelijn. Best een kans dat hij Norris pakt en dat Norris dus vooral naar Leclerc moet kijken.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jasphur
G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:57:
Let there be chaos! Wij zijn er klaar voor :)

[Afbeelding]
Proost!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wt0lWi-_zVnSn0kgiKukXop8xdY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kG3IZ1yZ9lSsxUpH091tAR3O.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:23
Fijne race allemaal!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StefanVerkerk
G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:57:
Jij was toch altijd van de regionale snacks? Ik had toch hotdogs verwacht. :z

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik vind die avond races van 20-21 uur echt heerlijk overigens, van mij mogen ze vaker in USA racen :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:58:
[...]

Jij was toch altijd van de regionale snacks? Ik had toch hotdogs verwacht. :z
Oh ik vreet van alles haha, soms chips en nootjes maar vaak ook kaas & worst :p. Wisselen veel af haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:56:

[Afbeelding]
Leclerc kan zo echt de beste emotionele support rivaal worden. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gaan we een " I am Stupid" krijgen? :+

Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord