ICE ICE Baby
Als Hamilton zo traag blijft maakt dat weinig uitsoulcrusher schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:07:
Norris gaat nog een tijdstraf krijgen
Nauwelijks toch?RRCreations schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:07:
Russel komt dichterbij Piastri!
Vooral handig voor Leclerccy-gor25 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:08:
[...]
Als Hamilton zo traag blijft maakt dat weinig uit
| 1 | VER | 1:38.511 |
| 2 | LEC | 1:38.668 |
| 3 | NOR | 1:38.157 |
| 4 | HAM | 1:38.823 |
| 5 | PIA | 1:38.934 |
| 6 | RUS | 1:38.927 |
Jawel. Want mocht hij dan toch langs LEC (en VER) komen, moet hij nog weg rijden ook.cy-gor25 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:08:
[...]
Als Hamilton zo traag blijft maakt dat weinig uit
"When you grow up your heart dies"
Moet hij wel binnen 5 seconden zittenmasauri schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:10:
Stel, nor krijgt track limits, is dit dan niet t eerste podium voor ham sinds hij voor Ferrari rijd?
Hamilton zit er bijna 10 seconden achter?masauri schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:10:
Stel, nor krijgt track limits, is dit dan niet t eerste podium voor ham sinds hij voor Ferrari rijd?
Zolang NOR ook inloopt op PIA, wordt de druk op beide hoog. En ze kunnen daar beide nog niet zo goed mee omgaan. McLaren als team ook niet.Tuupie schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:09:
Laat het maar zoals het is. Belangrijkste is om maximaal punten te pakken op Piastri, die Norris maakt dan niets uit.
Rondetijden voor ronde 39
| 1 | VER | 1:38.380 |
| 2 | LEC | 1:38.381 |
| 3 | NOR | 1:38.504 |
| 4 | HAM | 1:38.786 |
| 5 | PIA | 1:38.974 |
| 6 | RUS | 1:38.695 |
Moet ham wel sneller rijdenmasauri schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:10:
Volgens mij is TL 5 sec? Toch?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Moet Hamilton er nog wel een paar sec afrijdenmasauri schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:10:
Inderdaad. Als hij binnen 5?10? seconden kan blijven wat me sterk lijkt.masauri schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:10:
Dan zou het helemaal mooi zijn als Leclerc ook nog er voor kan zorgen dat Lewis binnen 5s komt.soulcrusher schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:07:
Norris gaat nog een tijdstraf krijgen
Wegwuiven niet, wel wognummerenWognummer schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:10:
stel je voor dat Lec hem 2 track limits aansmeert(nou ja het is niet aansmeren maar jullie snappen het wel) kunnen ze die ook wegwuiven?
Lando ook wel met al dat pushen.
LEC wel de snelste voorlopig met zijn mediums.TheBrut3 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:12:
Typisch Britse opmerking, tyres are gone... Hij vliegt er de volgende ronde voorbij:o
Rondetijden voor ronde 40
| 1 | VER | 1:38.296 |
| 2 | LEC | 1:38.245 |
| 3 | NOR | 1:38.355 |
| 4 | HAM | 1:38.803 |
| 5 | PIA | 1:38.948 |
| 6 | RUS | 1:39.092 |
Dat was bij Hamilton wel altijd ja, kan ook een leuk trucje zijn.TheBrut3 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:12:
Typisch Britse opmerking, tyres are gone... Hij vliegt er de volgende ronde voorbij:o
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bono my tires are gonesly___ schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:13:
Idd...dat was een Hamilton uitspraak van Norris. Die komt er nog wel voorbij...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Twee ronden dus waarschijnlijk wel.Boeryepes schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:14:
Max rijdt vast op het de setje zacht van de 2e qualificatie
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hij moet zijn bandjes zoeken, ze zijn weg.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:14:
Norris laat het lopen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Mijn boefje is liev!
Ik denk dat ze uit Liverpool komenTheBrut3 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:12:
En McL kan geen 1e rijder aanwijzen zolang ze allebei nog in de running voor WDC zijnThomasG schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:11:
[...]
Zolang NOR ook inloopt op PIA, wordt de druk op beide hoog. En ze kunnen daar beide nog niet zo goed mee omgaan. McLaren als team ook niet.
Precies zoals hij is dus. Saai en onopvallend.Lekker Ventje schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:14:
Mocht Piastri kampioen worden is het wel een kleurloze kampioen. Hij heerst totaal niet maar laat verder ook niets speciaals zien.
Boe! Best crowd ever... die wil ik wel afstrepen hoor.JB schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:14:
Perfect zo. Geen bingo kaart nodig [..]
[ Voor 88% gewijzigd door StefanVerkerk op 19-10-2025 22:15 ]
ICE ICE Baby
Geknakt sinds Italië/Singapore lijkt het.Lekker Ventje schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:14:
Mocht Piastri kampioen worden is het wel een kleurloze kampioen. Hij heerst totaal niet maar laat verder ook niets speciaals zien.
NOR kan niet bluffen.djmuggs schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:15:
NOR heeft masterclass van HAM gehad als het over de banden gaat 🤔
Mijn boefje is liev!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja dat snap ik dus ook niet. Gisteren met VER lijkt het als extra motivatie voor P1 wel proberen maar nu maar gewoon uitrijden. Zijn banden zijn ook nieuwerBlackMonkey schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:14:
RUS heeft de pace nog steeds niet ondanks de issues van PIA?
Hij zit gewoon netjes op de 2-3 seconden, om zijn banden te sparen.S4!nt schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:15:
Tempo van Norris lijkt helemaal weg.
Wacht, hebben we nog geen 1 vrouw/partner/moeder gezien deze raceJB schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:14:
Perfect zo. Geen bingo kaart nodig en PIA nog verder naar achter
| 1 | VER | 1:38.836 |
| 2 | LEC | 1:38.902 |
| 3 | NOR | 1:39.785 |
| 4 | HAM | 1:38.772 |
| 5 | PIA | 1:39.183 |
| 6 | RUS | 1:39.439 |
Ik dacht al, dat lijkt mij een rare opmerking van VERStefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:16:
LOL, mijn vorige radioberichtje met AI transcriptie klopte dus van geen kant haha. Max dus aan het sliden.
Omdat ze daarop zijn gestart?G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:16:
Ik heb nooit begrepen waarom ze bij Verstappen niet op de Mediums zijn gegaan...
Omdat hij op mediums is gestart?G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:16:
Ik heb nooit begrepen waarom ze bij Verstappen niet op de Mediums zijn gegaan...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
En waar het twee vechten om het been...saikol schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:15:
[...]
En McL kan geen 1e rijder aanwijzen zolang ze allebei nog in de running voor WDC zijn
Is ook niet dat diverse analisten hier voor gewaarschuwd hebben ofzo. Dit scenario is natuurlijk ook nooit eerder voorgekomen
In Amerika geen water maar BBQ sauce in de banden?
Hij moest in de race zeker nog een andere bandensoort gebruikenG_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:16:
Dan had hij op S of H moeten starten? Want anders moest er nog een stop bij voor de 2 compounds toch?G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:16:
Sainz helpt z'n oude maatje een handje.RRCreations schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:16:
DOTD: Ferrari strategie
JA als ze vooraan starten, dan lukt het allemaal, maar moeten ze vanuit het midden van het veld vechtend naar voren dan is het toch wel wat lastiger.DoubleDutch schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:17:
Wtf is er met McLaren gebeurt,die waren altijd zo goed met de banden,erg verdacht allemaal.
In Amerika geen water maar BBQ sauce in de banden?
Ik zou het doen!
Links voor heeft het wel moeilijk hier.StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:17:
Lekkere audio bij Max zijn onboard ook. Hehe.
Klopt, zonder Max was het vaak een saaie bedoening geweestdawg schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:17:
De FIA is wel echt met de neus in de boter gevallen met een rijder als Max.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dan zou hij op de soft moeten beginnen. Dat werkt nu toevallig goed voor Leclerc, maar je wilt eigenlijk niet met volle brandstof op de softs want dan kun je daar minder rondes mee rijden.G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:16:
Omdat medium naar medium niet magG_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:16:
Omdat iedereen de hards wil vermijden, ze zijn te hard voor deze baanG_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:18:
Correctie: Ik bedoelde waarom ze niet naar de hards zijn gegaan, ik ga even wat koffie pakken
| 1 | VER | 1:38.751 |
| 2 | LEC | 1:38.606 |
| 3 | NOR | 1:38.777 |
| 4 | HAM | 1:39.070 |
| 5 | PIA | 1:38.861 |
| 6 | RUS | 1:38.900 |
Daar lijkt het inderdaad op.ThomasG schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:16:
[...]
Hij zit gewoon netjes op de 2-3 seconden, om zijn banden te sparen.
Omdat ze nog goede softs hadden.G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:18:
Correctie: Ik bedoelde waarom ze niet naar de hards zijn gegaan, ik ga even wat koffie pakken
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ook vanuit het midden konden ze flink door trappen met de banden,waar andere al de banden op hadden konden hun nog een race afrijden als dat moest.rammes schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:18:
[...]
JA als ze vooraan starten, dan lukt het allemaal, maar moeten ze vanuit het midden van het veld vechtend naar voren dan is het toch wel wat lastiger.
Geen raketmotor gevraagd aan Mercedes?rammes schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:18:
[...]
JA als ze vooraan starten, dan lukt het allemaal, maar moeten ze vanuit het midden van het veld vechtend naar voren dan is het toch wel wat lastiger.
Zo laat nog? Slaapt de kleine nog niet door?G_Dragon schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:18:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat was ook wat he toen. man man man.
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
/f/image/PfQeEVoWCKTz1GhrZeqNLhJY.png?f=fotoalbum_large)