In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Studiokwaliteit muziek / vocalen op een hele winderige grid. Dat zal wel playback zijn ja.Chocoball schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:46:
Of beeld en geluid kopen bij mij niet synchroon maar het volkslied lijkt playback.
Dat gaat leuk worden,Aardappelbakker schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:45:
[...]
Ik kan het bevestigen dat het hard waait...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Sainz, Lawson of Russell?
En is dat voor of na bocht 1?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik vind Mekies een markante en aangename persoonlijkheid.
"When you grow up your heart dies"
Sainz neemt de leiding in bocht 1 of bocht 2, daarna pakt Verstappen hem weer over en gaat er vandoor.Het Peertje schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:48:
Oké.... door/met wie gaat Max eraf?
Sainz, Lawson of Russell?
En is dat voor of na bocht 1?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
#F1 #BBCF1 #AZERBAIJANGP RACE: With 15 minutes to scheduled start, air temp is 20.9C & track 28C. A brisk wind prevailing from NW, but direction & strength varies greatly within confines of the circuit. In past hour, gusts to ~22mph. Dry; FIA official risk of (light) rain is 10%
— Ian Fergusson (@fergieweather) 21 september 2025
#F1 #AzerbaijanGP 🇦🇿 RACE WEATHER - Overcast skies and strong winds over the circuit. A dry race is very likely.
— Rodolfo Alves (@Rodolfoar07) 21 september 2025
☔️ Official Risk of Rain: 10%
Official Conditions Now:
🌡️ Air: 20.7ºC
🌡️ Track: 27.9ºC
💧 Humidity: 59%
🍃 Wind: SSE 5km/h
[ Voor 33% gewijzigd door d-vine op 21-09-2025 12:52 ]
Hopelijk veel te beleven en niet te veel (lange) rode vlaggen
vind ik van Vasseur ook zelfde soort manager is het volgens mij wel (garantie tot de deur)sjaool schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:49:
Mist iemand Horner al?
Ik vind Mekies een markante en aangename persoonlijkheid.
Beeld loopt al de hele tijd niet synchroon met geluid hierChocoball schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:46:
Of beeld en geluid kopen bij mij niet synchroon maar het volkslied lijkt playback.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Veel plezier allemaal, laten we hopen op vuurwerk en moge de beste winnen.
Hopelijk wel iets minder rode vlaggen dan gisteren, alhoewel het wel zeer vermakelijk was😂
Beterschap!PalingDrone schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:54:
Kga met 39 graden koorts de race in bed liggen kijken.
Beterschap!PalingDrone schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:54:
Beterschap!!SpeedyNick schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:54:
Iedereen alvast een mooie race toegewenst!![]()
Hopelijk wel iets minder rode vlaggen dan gisteren, alhoewel het wel zeer vermakelijk was😂
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Beterschap.PalingDrone schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:54:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Lets gooooo

Ik had het hier net nog over, ten tijde van Jos Verstappen, spanning ten top goed gekwalificeerd en dan stond ie op de grid en dan kwam het bericht door dat er een olielek was of een remschijf probleem. Totale deceptie!!
Ik zou het doen!
Have fun allen!
Veel plezier allemaal!
Gezien het publiek wat net in beeld was, waait het nog meer dan gister.Blitzdoctor schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:56:
Als de wind net zo als gisteren is gaat het nog leuk worden
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Misschien willen beide coureurs dat zelf nietFauna schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:59:
Soms snap je MCL echt niet. In een waarschijnlijk onvoorspelbare race kun je toch prima 2 coureurs op een verschillende strategie wegsturen? Max op hards, beide MCL op medium
Ik zou het doen!
Denk dat ze het wel het eerlijkst voor WDC houden zo. Geen van beide een voor of nadeel bij bijv een SC of rode vlag situatie.Fauna schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:59:
Soms snap je MCL echt niet. In een waarschijnlijk onvoorspelbare race kun je toch prima 2 coureurs op een verschillende strategie wegsturen? Max op hards, beide MCL op medium
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1, 2 of meer? Geen idee.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Geen?Marc H schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:01:
Hoeveel rode vlaggen, vandaag?
1, 2 of meer? Geen idee.
Ik zou het doen!
ik gok op een lap 1 red flagMarc H schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:01:
1, 2 of meer? Geen idee.
Heeft nog 2 gebruikte mediums.G_Dragon schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:01:
Verstappen op de Hards? Dat is een gewaagde gok
Safetycar en medium - medium
SkyF1/F1TV: mogelijk regen over ongeveer 1 uurrammes schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:01:
Kon wel eens een hele saaie race worden.
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 10 %
21 Sept 2025, 12:45:39, Lap 1
[ Voor 14% gewijzigd door StefanVerkerk op 21-09-2025 13:02 ]
1, en een boel geelMarc H schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:01:
1, 2 of meer? Geen idee.
Lijkt mij dat de coureurs dat zelf afstemmen met hun engineer. Dus dat iedere coureur zelf zijn keuze maakt. En dat ze dan toevallig beiden op medium starten is dan zo. Verstappen staat nog heel ver weg in de wk stand.MC_Sparkles schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:00:
[...]
Denk dat ze het wel het eerlijkst voor WDC houden zo. Geen van beide een voor of nadeel bij bijv een SC of rodd vlag situatie.
Fijne race!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
valt wel mee Sai en een RB achter hem ik denk dat het wel kan en het is geel van andere races toch? ivm die rode die heel zacht isG_Dragon schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:01:
Verstappen op de Hards? Dat is een gewaagde gok
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
StefanVerkerk schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:04:
PIA is laatste. Oeps!

U zeiStefanVerkerk schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:04:
PIA is laatste. Oeps!
Elect a clown, expect a circus.
KloptStefanVerkerk schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:04:
PIA is laatste. Oeps!

Beterschap man! Ook hier verre van fit, maar de thermometer slaat niet zo ver uit.PalingDrone schreef op zondag 21 september 2025 @ 12:54:
......
Ooooooo toekomstig wereldkampioen!
Gaat lekker.
Mijn reviews al gezien?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Toch een rode vlagG_Dragon schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:05:
Dit word rood
21 Sept 2025, 13:06:08, Lap 2
Ik neem aan dat Norris nu ook de muur in gaat om het allemaal eerlijk te houden binnen McLaren?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sturen ook nietHolk schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:06:
Ding remt gewoon niet
His world is upsidedownQuad schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:06:
Nou Piastri... Teveel druk?
Ik zou het doen!
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Remmen deden het prima. Combinatie kouden banen en buitenlijn zijn niet heel gelukkig.Holk schreef op zondag 21 september 2025 @ 13:06:
Ding remt gewoon niet
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |