Ja weet ik, maar op een Dutch GP kan ik eea niet helemaal rijmen...?Sepp14 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:45:
[...]
Vroegere Argentijnse spits van Feyenoord, Julio Ricardo Cruz, " El Jardinero".
Mijn boefje is liev!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja weet ik, maar op een Dutch GP kan ik eea niet helemaal rijmen...?Sepp14 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:45:
[...]
Vroegere Argentijnse spits van Feyenoord, Julio Ricardo Cruz, " El Jardinero".
Mijn boefje is liev!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ook al nietJB schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:59:
[...]
Ja weet ik, maar op een Dutch GP kan ik eea niet helemaal rijmen...?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Sterker nog. Ik denk dat RBR op dit moment zou tekenen voor de quali uitslag van RB: P4 en P8. Knap van het 'junior' team.DutchOwnage schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:53:
Vind het fantastisch knap van Max. Wederom alles er uit geknepen wetende dat tegen dit McLaren geen kruit is opgewassen.
Als dat hok van 'm ook maar iets compentatiever was geweest deed ie gewoon mee om het WDC.
[ Voor 37% gewijzigd door Lynx op 30-08-2025 18:15 ]
Aston Martin's mechanics worked into the night to get Lance Stroll's car into qualifying...
— Autosport (@autosport) 30 augustus 2025
Only for the Canadian driver to then crash out again 😔 pic.twitter.com/Hi8HqP1RIr
[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 30-08-2025 19:53 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nou, als een rookie hem op 0,5 sec van McLaren zet, en je ziet wat Max met al z’n teamgenoten heeft gedaan, zou ik daar niet zo zeker van zijn.TinusXIII schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:28:
[...]
Nee zo werkt dat niet. Ik geloof nooit dat je met de RB de pole kan pakken zonder gekke omstandigheden.
Tsja, alles kan. Maar het kan ook gewoon zijn dat de RBR onbestuurbaar is en alleen Verstappen er iets van kan maken. Vervolgens is bv de RB veel makkelijker te besturen waardoor Verstappen waarschijnlijk wel op "kwaliteit" sneller is maar "beide" coureurs veel makkelijker op de limiet van de auto kunnen rijden en het gat dus kleiner is.Geoslogos schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 20:06:
[...]
Nou, als een rookie hem op 0,5 sec van McLaren zet, en je ziet wat Max met al z’n teamgenoten heeft gedaan, zou ik daar niet zo zeker van zijn.
Gevalletje oom agent schrijft bijna een boete uit voor het door rood rijden terwijl oom agent een verkeersteken geeft dat je door rood moet rijden. What the ... FIA, zoiets filter je er toch zelf uit?!G_Dragon schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:20:
Verstappen heeft gelukkig geen straf gekregen
[Afbeelding]
Ghost Car reveals how insanely close the battle for pole was 🤯🍿
[ Voor 54% gewijzigd door G_Dragon op 30-08-2025 21:53 ]
Max gaf Lawson een tow in Q2 in de Luyendijkbocht. Best saillant. (en eerder ook al een keer aan Leclerc in Q1 (dacht ik)). Overduidelijke bewust. Normaal liet hij (en iedere andere coureur) een snellere deelnemer direct na de Hans Ernst chicane voorbij gaan, maar in genoemde 2 gevallen gaf Max gas bij om pas op het begin van het rechte stuk opzij te gaanStefanVerkerk schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:41:
VER P3,
LAW en HAD P8 en P9
TSU er uit in Q2 met P12...
Au.
Het gaat hier om automatische detectie he. Oftewel: oom agent zwaait je door een rood licht heen, terwijl er ook een flitspaal staat. Best een kans dat je dan alsnog een boete krijgt omdat de flitspaal nog in werking is.StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:47:
[...]
Gevalletje oom agent schrijft bijna een boete uit voor het door rood rijden terwijl oom agent een verkeersteken geeft dat je door rood moet rijden. What the ... FIA, zoiets filter je er toch zelf uit?!
Dat wordt dus een boete, verplichte pit lane start en mogelijk 1 van de avonden dat parc ferme geschonden mag worden gebruikt.Chocoball schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 23:31:
Het team van Haas wordt doorverwezen naar de stewards omdat ze vergeten zijn de wagen van Bearman af te dekken en daarme parc fermé geschonden hebben.
[Afbeelding]
Max reed zijn teamgenoten er ook al ruim uit toen de auto nog wel duidelijk de snelste was. Ik krijg dan ook het idee dat RB momenteel een snellere auto heetf, iig op deze baan.RobertMe schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 20:08:
[...]
Tsja, alles kan. Maar het kan ook gewoon zijn dat de RBR onbestuurbaar is en alleen Verstappen er iets van kan maken. Vervolgens is bv de RB veel makkelijker te besturen waardoor Verstappen waarschijnlijk wel op "kwaliteit" sneller is maar "beide" coureurs veel makkelijker op de limiet van de auto kunnen rijden en het gat dus kleiner is.
[removed]
Als hij na L1 op p3 ligt zal het wel een race in niemandsland worden denk ik.Lynx schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:13:
Max moet veel meer tegen de grens rijden dan de McLarens morgen. Zolang ze elkaar niet van de baan kegelen winnen ze weer op banden slijtage en mag max racen voor p3. Sterker nog, ik verwacht dat Max een Alonso doet en rustig op z’n banden gaat passen. Norris en Piastri verdwijnen aan de horizon. Ik gok dat ze op ronde 25 al een vrije pitstop hebben.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik woon in IJmuiden en hier wordt er volgens Buienradar tussen 15:30 en 16:00 een lichte regen verwacht. en rond 17:00 een matige bui. Dus helaas geen regenrace.Pierre schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 10:57:
Worden er nog wat druppels verwacht in Zandvoort? Hier in ieder geval niet, op Gran Canaria is het nu al dik 27 graden. Dus geen straf om de race te kijken aan het zwembad.
Eerst leek het erop dat de buien langs Zandvoort zouden trekken maar de 8 uur voorspelling van Buienradar laat nu opeens wolken over Zandcvoort zien tussen 15.00 en 15.30 zien. Echt nauwleuriger weten we het pas 3 uur voor de race.Pierre schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 10:57:
Worden er nog wat druppels verwacht in Zandvoort? Hier in ieder geval niet, op Gran Canaria is het nu al dik 27 graden. Dus geen straf om de race te kijken aan het zwembad.
Lijkt erop dat het monster na de maaltijd bui gaat worden.Chocoball schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:04:
[...]
Eerst leek het erop dat de buien langs Zandvoort zouden trekken maar de 8 uur voorspelling van Buienradar laat nu opeens wolken over Zandcvoort zien tussen 15.00 en 15.30 zien. Echt nauwleuriger weten we het pas 3 uur voor de race.
Alleen lees ik net dat Verstappen wederom met minder downforce onderweg is zodat hij sneller is in de 2e sector.
Gisteren in Blaricum een stortbui gehad van historische proporties. De dieren waren al in paartjes aan het opstellen voor de boot. Bijna een kwartier lang.d-vine schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:16:
[...]
Lijkt erop dat het monster na de maaltijd bui gaat worden.
Rond half 4 komt wat maar ben bang te weinig voor echt wat chaos.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PWM schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:19:
Gisteren in Blaricum een stortbui gehad van historische proporties. De dieren waren al in paartjes aan het opstellen voor de boot. Bijna een kwartier lang.
2e sector is toch juist waar je downforce nodig hebt?Chocoball schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:04:
[...]
Alleen lees ik net dat Verstappen wederom met minder downforce onderweg is zodat hij sneller is in de 2e sector.
Voor Zandvoort wordt in het algemeen veel downforce gevraagd. De bochten 9 en 10 zijn langzame bochten waar McLaren steeds sneller was dan de rest. Nadat de hele wagen weer overhoop is gehaald was Verstappen gisteren in die bochten net zo snel, zoniet sneller dan McLaren.Thinlanet schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:48:
[...]
2e sector is toch juist waar je downforce nodig hebt?
Mijn boefje is liev!
Nou idd, typisch gevalletje “waarom zit hij bij deze meeting”. Ik vind deze man qua zichtbaarheid en representatie wel discutabel; alsof hij uit de wind wordt gehoudenJB schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:07:
Benieuwd wat die Wache er allemaal van vind... Elk weekend moet dat hele hok op de schop na practice, man man man.
Dan noem me eens de technical directors van de andere teams op.Thinlanet schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:24:
[...]
Nou idd, typisch gevalletje “waarom zit hij bij deze meeting”. Ik vind deze man qua zichtbaarheid en representatie wel discutabel; alsof hij uit de wind wordt gehouden
Ik ben bekend met het Gooise fenomeen dat buienradar daar niet kloptPWM schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:19:
[...]
Gisteren in Blaricum een stortbui gehad van historische proporties. De dieren waren al in paartjes aan het opstellen voor de boot. Bijna een kwartier lang.
Buienradar liet een zonnetje zien en 0% kans op regen. Er is hoop.
Nou, het is niet alleen in het Gooi dat er vaak niets van klopt. Genoeg keren gehad dat volgens buienradar er zon scheen en het toch echt stortregende (of andersom).d-vine schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:49:
[...]
Ik ben bekend met het Gooise fenomeen dat buienradar daar niet klopt![]()
We zijn inmiddels weer wat verder op de dag en het ziet er droger uit dan natter
Laten we hopen dat het beeld er goed naast zit
Denk gewoon zandvoort/strand/meeuwenplizz schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 13:15:
Wat moet die paradetrailer voorstellen? Texel?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ze trainen een verrasingsaanval.TheBrut3 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:49:
Zo, die flyby was wel heeeeeel erg verkeerd getimed! Zo kennen we onze luchtmacht
Misschien moest eerst die helikopter weg zijnrenegrunn schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:48:
Zijn die straaljagers nou 2 minuten te laat?
⏩ PVOutput☀️
DansfestivalYonix schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:50:
Zo, het F1-circus is ook in Nederland gearriveerd. Straaljagers, helikopters, Gerard Joling … Mijn hemel.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Doen we gelukkig nooit in voetbal stadions ofzo...dglavimans schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:54:
1 gekkie met een fakkel en sta je dan onder je doekje
"When you grow up your heart dies"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat vinden mensen leuk aan Joling? Deed hij het volkslied? Ik skip alles eromheen tegenwoordig, zelfs het podium. Helaas kom je niet onder de BNers uit.Yonix schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:50:
Zo, het F1-circus is ook in Nederland gearriveerd. Straaljagers, helikopters, Gerard Joling … Mijn hemel.
Oeh vet! Laat er maar chaos komen!Pierre schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:54:
60% kans regen hoorde ik net. We gaan het meemaken
Je hebt geluk! Zijn vader is er ook en die stond tijdens de gridwalk met de Koning te babbelen (volgens Sky).HollowGamer schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:56:
Ik kan niet wachten om Lando's moeder te zien zometeen. Hoop minimaal om de 5 rondes.
Ah gelukkig! De vriendin van Max ook?SuBBaSS schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:00:
[...]
Je hebt geluk! Zijn vader is er ook en die stond tijdens de gridwalk met de Koning te babbelen (volgens Sky).
Ik zou het doen!
Weet ik niet. Ik zou haar overigens niet eens herkennen.
---RAWE CEEK!!!---
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik zat naar de onboard van VER te kijken en dacht dat hij aangetikt werd... kennelijk enkel over het gras? Zo maar eens de herhaling kijken.plizz schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:04:
Max komt goed weg.
Zand, nee?StefanVerkerk schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:04:
[...]
Ik zat naar de onboard van VER te kijken en dacht dat hij aangetikt werd... kennelijk enkel over het gras? Zo maar eens de herhaling kijken.
⏩ PVOutput☀️
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq