[F1 2025] Race 15 GP van Nederland Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.092 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Sepp14 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:45:
[...]

Vroegere Argentijnse spits van Feyenoord, Julio Ricardo Cruz, " El Jardinero".
Ja weet ik, maar op een Dutch GP kan ik eea niet helemaal rijmen...?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:24
Verstappen mag zich bij de stewards melden voor onnodig langzaam rijden.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gzm3mLYXAAE0OCz?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:33

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Verstappen heeft gelukkig geen straf gekregen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HvgHIoJhVmbT8CG3dH_h1ATQKgw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uhfdTqmZsRIfBBydFHkyC6Qa.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:17

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

JB schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:59:
[...]

Ja weet ik, maar op een Dutch GP kan ik eea niet helemaal rijmen...?
Ik ook al niet :?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:53:
Vind het fantastisch knap van Max. Wederom alles er uit geknepen wetende dat tegen dit McLaren geen kruit is opgewassen.

Als dat hok van 'm ook maar iets compentatiever was geweest deed ie gewoon mee om het WDC.
Sterker nog. Ik denk dat RBR op dit moment zou tekenen voor de quali uitslag van RB: P4 en P8. Knap van het 'junior' team.

Maar ook knap gedaan van verstappen op P3. Gat naar Mclarens valt me nog heel erg mee, want in vrije trainingen zag dat toch heel wat grimmer uit. Tsunoda is alleen weer helemaal nergens te bekennen. Ze zouden bijna spijt krijgen van het wegsturen van Perez ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:57
Max moet veel meer tegen de grens rijden dan de McLarens morgen. Zolang ze elkaar niet van de baan kegelen winnen ze weer op banden slijtage en mag max racen voor p3. Sterker nog, ik verwacht dat Max een Alonso doet en rustig op z’n banden gaat passen. Norris en Piastri verdwijnen aan de horizon. Ik gok dat ze op ronde 25 al een vrije pitstop hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door Lynx op 30-08-2025 18:15 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YHLm6UZ29L7qHLXXev0lliy39KM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YZxQkQTpTj28DojOsF5zy2Xf.jpg?f=fotoalbum_large

De afstand van de top 5 in beeld gebracht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Io0PawJyoHIS7-knQwx4A-grYQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VvGOjD3dnrspfJn1FEyKsroz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 30-08-2025 19:53 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geoslogos
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 15:22
TinusXIII schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:28:
[...]

Nee zo werkt dat niet. Ik geloof nooit dat je met de RB de pole kan pakken zonder gekke omstandigheden.
Nou, als een rookie hem op 0,5 sec van McLaren zet, en je ziet wat Max met al z’n teamgenoten heeft gedaan, zou ik daar niet zo zeker van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:26
Geoslogos schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 20:06:
[...]

Nou, als een rookie hem op 0,5 sec van McLaren zet, en je ziet wat Max met al z’n teamgenoten heeft gedaan, zou ik daar niet zo zeker van zijn.
Tsja, alles kan. Maar het kan ook gewoon zijn dat de RBR onbestuurbaar is en alleen Verstappen er iets van kan maken. Vervolgens is bv de RB veel makkelijker te besturen waardoor Verstappen waarschijnlijk wel op "kwaliteit" sneller is maar "beide" coureurs veel makkelijker op de limiet van de auto kunnen rijden en het gat dus kleiner is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:13
G_Dragon schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 17:20:
Verstappen heeft gelukkig geen straf gekregen :)

[Afbeelding]
Gevalletje oom agent schrijft bijna een boete uit voor het door rood rijden terwijl oom agent een verkeersteken geeft dat je door rood moet rijden. What the ... FIA, zoiets filter je er toch zelf uit?! :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mooi om te zien hoe dichtbij de Mclarens bij elkaar zaten

Ghost Car reveals how insanely close the battle for pole was 🤯🍿

[ Voor 54% gewijzigd door G_Dragon op 30-08-2025 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 07:20
StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:41:
VER P3,
LAW en HAD P8 en P9
TSU er uit in Q2 met P12...

Au.
Max gaf Lawson een tow in Q2 in de Luyendijkbocht. Best saillant. (en eerder ook al een keer aan Leclerc in Q1 (dacht ik)). Overduidelijke bewust. Normaal liet hij (en iedere andere coureur) een snellere deelnemer direct na de Hans Ernst chicane voorbij gaan, maar in genoemde 2 gevallen gaf Max gas bij om pas op het begin van het rechte stuk opzij te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 21:47:
[...]

Gevalletje oom agent schrijft bijna een boete uit voor het door rood rijden terwijl oom agent een verkeersteken geeft dat je door rood moet rijden. What the ... FIA, zoiets filter je er toch zelf uit?! :F
Het gaat hier om automatische detectie he. Oftewel: oom agent zwaait je door een rood licht heen, terwijl er ook een flitspaal staat. Best een kans dat je dan alsnog een boete krijgt omdat de flitspaal nog in werking is.

En rondes "goed keuren" omdat er een gele vlag was is dus ook niet de bedoeling, want ze hebben dus wel beoordeeld dat de rest van de ronde wel traag was, maar ("net") snel genoeg om aan de minimale rondetijd te voldoen.

Dat Verstappen op het matje wordt geroepen is dan weer wellicht wel wat overdreven. Maar 100% terecht dat de stewards er naar gekeken hebben. En vervolgens dus beoordeeld dat de ronde tijd op zich goed genoeg was, alleen dat dan door het afremmen voor een gele vlag de rondetjid te langzaam was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Het team van Haas wordt doorverwezen naar de stewards omdat ze vergeten zijn de wagen van Bearman af te dekken en daarme parc fermé geschonden hebben.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/jxl6kxszu6mf1.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:53
Niets meer van Norris Impeding Verstappen bij Scheivlak in Q1? Norris zat niet op de racelijn (althans week tijdig uit) maar bovenal met een slakke gang icm een blind crest als het Scheivlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:13
Chocoball schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 23:31:
Het team van Haas wordt doorverwezen naar de stewards omdat ze vergeten zijn de wagen van Bearman af te dekken en daarme parc fermé geschonden hebben.

[Afbeelding]
Dat wordt dus een boete, verplichte pit lane start en mogelijk 1 van de avonden dat parc ferme geschonden mag worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:38
RobertMe schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 20:08:
[...]

Tsja, alles kan. Maar het kan ook gewoon zijn dat de RBR onbestuurbaar is en alleen Verstappen er iets van kan maken. Vervolgens is bv de RB veel makkelijker te besturen waardoor Verstappen waarschijnlijk wel op "kwaliteit" sneller is maar "beide" coureurs veel makkelijker op de limiet van de auto kunnen rijden en het gat dus kleiner is.
Max reed zijn teamgenoten er ook al ruim uit toen de auto nog wel duidelijk de snelste was. Ik krijg dan ook het idee dat RB momenteel een snellere auto heetf, iig op deze baan.

[removed]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Lynx schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:13:
Max moet veel meer tegen de grens rijden dan de McLarens morgen. Zolang ze elkaar niet van de baan kegelen winnen ze weer op banden slijtage en mag max racen voor p3. Sterker nog, ik verwacht dat Max een Alonso doet en rustig op z’n banden gaat passen. Norris en Piastri verdwijnen aan de horizon. Ik gok dat ze op ronde 25 al een vrije pitstop hebben.
Als hij na L1 op p3 ligt zal het wel een race in niemandsland worden denk ik.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Om 13.00, naar links....naar rechts? :)

LIVE: Dutch Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Vers en gerbuikt rubber per coureur en de mogelijke strategieën voor vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/rsk71djpdbmf1.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/1qt3oh7tdbmf1.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Worden er nog wat druppels verwacht in Zandvoort? Hier in ieder geval niet, op Gran Canaria is het nu al dik 27 graden. Dus geen straf om de race te kijken aan het zwembad.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestuff
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:40
Pierre schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 10:57:
Worden er nog wat druppels verwacht in Zandvoort? Hier in ieder geval niet, op Gran Canaria is het nu al dik 27 graden. Dus geen straf om de race te kijken aan het zwembad.
Ik woon in IJmuiden en hier wordt er volgens Buienradar tussen 15:30 en 16:00 een lichte regen verwacht. en rond 17:00 een matige bui. Dus helaas geen regenrace.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Pierre schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 10:57:
Eerst leek het erop dat de buien langs Zandvoort zouden trekken maar de 8 uur voorspelling van Buienradar laat nu opeens wolken over Zandcvoort zien tussen 15.00 en 15.30 zien. Echt nauwleuriger weten we het pas 3 uur voor de race.

Alleen lees ik net dat Verstappen wederom met minder downforce onderweg is zodat hij sneller is in de 2e sector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:43
Chocoball schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:04:
[...]

Eerst leek het erop dat de buien langs Zandvoort zouden trekken maar de 8 uur voorspelling van Buienradar laat nu opeens wolken over Zandcvoort zien tussen 15.00 en 15.30 zien. Echt nauwleuriger weten we het pas 3 uur voor de race.

Alleen lees ik net dat Verstappen wederom met minder downforce onderweg is zodat hij sneller is in de 2e sector.
Lijkt erop dat het monster na de maaltijd bui gaat worden.
Rond half 4 komt wat maar ben bang te weinig voor echt wat chaos.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/10-47uTJ55c6iM3si807l7LbMfE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/V0yEDVb393zH72wKKBgIQPEl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PgMm2SwzcyXNCmyQBpVVS9BBO60=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZUSwqtLzFhIgLpZeMbJcRN2u.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

d-vine schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:16:
[...]

Lijkt erop dat het monster na de maaltijd bui gaat worden.
Rond half 4 komt wat maar ben bang te weinig voor echt wat chaos.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gisteren in Blaricum een stortbui gehad van historische proporties. De dieren waren al in paartjes aan het opstellen voor de boot. Bijna een kwartier lang.

Buienradar liet een zonnetje zien en 0% kans op regen. Er is hoop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:18

Dido

heforshe

PWM schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:19:
Gisteren in Blaricum een stortbui gehad van historische proporties. De dieren waren al in paartjes aan het opstellen voor de boot. Bijna een kwartier lang.
offtopic:
Dan ben ik toch heel benieuwd, omdat dat me altijd al een raadsel is geweest: waren er ook pinguins, koala's, bizons, ijberen en neushoorns aanwezig? Die schijnen namelijk een manier te hebben om de halve wereld rond te reizen in zo'n geval :+

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 14:24
Pitlane start voor Bearman:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gzq8wsfWkAA0ICL?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gzq8wxmXwAAqIkB?format=jpg&name=4096x4096

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
Chocoball schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:04:
[...]

2e sector is toch juist waar je downforce nodig hebt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Thinlanet schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:48:
[...]

2e sector is toch juist waar je downforce nodig hebt?
Voor Zandvoort wordt in het algemeen veel downforce gevraagd. De bochten 9 en 10 zijn langzame bochten waar McLaren steeds sneller was dan de rest. Nadat de hele wagen weer overhoop is gehaald was Verstappen gisteren in die bochten net zo snel, zoniet sneller dan McLaren.

Kijkend naar de topsnelheid lijkt het er wel op dat Verstappen iets aan downforce heeft ingeleverd. Met de gekozen afstelling blijft alleen de Tarzanbocht een uitdaging maar Verstappen zegt dat onder controle te kunnen houden aldus Marko.

https://www.auto-motor-un...aren-geheimnis-zandvoort/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Benieuwd wat die Wache er allemaal van vind... Elk weekend moet dat hele hok op de schop na practice, man man man.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thinlanet
JB schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:07:
Benieuwd wat die Wache er allemaal van vind... Elk weekend moet dat hele hok op de schop na practice, man man man.
Nou idd, typisch gevalletje “waarom zit hij bij deze meeting”. Ik vind deze man qua zichtbaarheid en representatie wel discutabel; alsof hij uit de wind wordt gehouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Thinlanet schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:24:
[...]

Nou idd, typisch gevalletje “waarom zit hij bij deze meeting”. Ik vind deze man qua zichtbaarheid en representatie wel discutabel; alsof hij uit de wind wordt gehouden
Dan noem me eens de technical directors van de andere teams op.

spoiler:
Mercedes, James Allison? En dan houdt mijn kennis op. Technical directors lijken mij toch voornamelijk onbekend te zijn. Tenzij je Newey bent of de pech hebt Newey te moeten opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:43
PWM schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 11:19:
[...]

Buienradar liet een zonnetje zien en 0% kans op regen. Er is hoop.
Ik ben bekend met het Gooise fenomeen dat buienradar daar niet klopt ;)

We zijn inmiddels weer wat verder op de dag en het ziet er droger uit dan natter

Laten we hopen dat het beeld er goed naast zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:23

Amphiebietje

In de blubber

d-vine schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 12:49:
[...]

Ik ben bekend met het Gooise fenomeen dat buienradar daar niet klopt ;)

We zijn inmiddels weer wat verder op de dag en het ziet er droger uit dan natter

Laten we hopen dat het beeld er goed naast zit
Nou, het is niet alleen in het Gooi dat er vaak niets van klopt. Genoeg keren gehad dat volgens buienradar er zon scheen en het toch echt stortregende (of andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Wat moet die paradetrailer voorstellen? Texel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
plizz schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 13:15:
Wat moet die paradetrailer voorstellen? Texel?
Denk gewoon zandvoort/strand/meeuwen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Mannen iedereen heel veel plezier met de race. Aan de sfeer kan het volgens mij niet liggen in Zandvoort.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:13

Quad

Doof

Rico Verhoeven en Mickey van de Ven lijken wel broers van elkaar.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

Lijkt wel een braderie zonder kraampjes zo, die gridwalk.

En gaan ze nou fout met het volkslied? Klonk beetje "off"...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plizz
  • Nu online
Fijne race iedereen. Hopelijk komt Max op podium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kippenvel, Henk Poort kan een partij zingen hoor.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Henk Poort die kan wel zingen, kippenvel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Henk kan tenminste zingen en hij zingt tenminste een beetje door. Het Wilhelmus is van zichzelf tranentrekkend traag, dit viel mee. Al mag 't nog wel een tikkie sneller van me. In ieder geval een bak beter dan de gemiddelde uitvoering van het Amerikaanse volkslied door bekenden, dat is minuten afzien.

Fijne race allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:12
Fijne race iedereen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zo te zien trekken ze dit jaar wel alles uit de kast. Heerlijke fly-by en die chinook met de vlag.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ok, leger trekt even blikje open. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Zijn die straaljagers nou 2 minuten te laat?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Fijne race allemaal!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qjbvdIDa6I3l5DAu6qz_KN-kccQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eVOcBXrIy3S8SeA4eNO1CsUn.jpg?f=user_large

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 23:15
Zo, die flyby was wel heeeeeel erg verkeerd getimed! Zo kennen we onze luchtmacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
XR kom er maar in

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:41
Zo, het F1-circus is ook in Nederland gearriveerd. Straaljagers, helikopters, Gerard Joling … Mijn hemel. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

TheBrut3 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:49:
Zo, die flyby was wel heeeeeel erg verkeerd getimed! Zo kennen we onze luchtmacht :+
Ze trainen een verrasingsaanval. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Zulke geavanceerde toestellen, maar een streepje gekleurde rook kon er niet af? :+

J/K

Fijne race allemaal. Dat het maar een paar memorabele laatste Dutch GP's mogen worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Veel plezier met de race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:12
renegrunn schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:48:
Zijn die straaljagers nou 2 minuten te laat?
Misschien moest eerst die helikopter weg zijn :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:40
Fijne race iedereen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

60% kans regen hoorde ik net. We gaan het meemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Doekje erbij? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hoe groot moet je het spandoek hebben?

"ja".

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:31
1 gekkie met een fakkel en sta je dan onder je doekje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:54
Yonix schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:50:
Zo, het F1-circus is ook in Nederland gearriveerd. Straaljagers, helikopters, Gerard Joling … Mijn hemel. :P
Dansfestival

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:19
Seuw, je zal maar etterlijke honderden euro's hebben neergelegd voor een plek op de grand stand van het rechte stuk en dan krijg je zo'n enorme vlag over je heen en zie je helemaal niets meer....

Fijne race iedereen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

dglavimans schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:54:
1 gekkie met een fakkel en sta je dan onder je doekje
Doen we gelukkig nooit in voetbal stadions ofzo...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Veel plezier allemaal! oOo :9B :)F

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Zo, een fly by mocht weer?

Veel plezier allemaal. Ik ga eens een keer gewoon kijken. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik kan niet wachten om Lando's moeder te zien zometeen. Hoop minimaal om de 5 rondes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 20:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tiKSh8DULncsWPAqmBgCJM2r1D0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S2yAaGFJbeuqCZLNImooalhi.png?f=fotoalbum_large

Do more

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race iedereen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
Fijne race allen!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Yonix schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:50:
Wat vinden mensen leuk aan Joling? Deed hij het volkslied? Ik skip alles eromheen tegenwoordig, zelfs het podium. Helaas kom je niet onder de BNers uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Pierre schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:54:
60% kans regen hoorde ik net. We gaan het meemaken
Oeh vet! Laat er maar chaos komen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:57:
[...]

Oeh vet! Laat er maar chaos komen!
Is de auto van Stroll gemaakt? :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Goedemiddag, hier ook weer ingecheckt. Veel plezier iedereen, hopelijk krijgen we een spannende race! :)F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Op de buienradar lijken zich wel wat buien te ontwikkelen die richting Zandvoort komen. Heel benieuwd!

Veel plezier allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 22:14

TWKterry

Master Mariner

verstappen op rood als enige in de top

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StefanVerkerk
GP tegen Max: "We verwachten over ongeveer 10 minuten wat regen, voor max 3 - 4 minuten. We verwachten niet dat de inters nodig zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Waarom was er geen F2/F3 btw?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Bandenstaatje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UgpdYbOfQIItzXHNbjJcqNsn65c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u6RHPhAvxOs8CcouzyGQZqAe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door StefanVerkerk op 31-08-2025 15:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

HollowGamer schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:56:
Ik kan niet wachten om Lando's moeder te zien zometeen. Hoop minimaal om de 5 rondes.
Je hebt geluk! Zijn vader is er ook en die stond tijdens de gridwalk met de Koning te babbelen (volgens Sky).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:48
Fijne race allemaal oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
SuBBaSS schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:00:
[...]

Je hebt geluk! Zijn vader is er ook en die stond tijdens de gridwalk met de Koning te babbelen (volgens Sky).
Ah gelukkig! De vriendin van Max ook? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fijne race allemaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 20:56
Max gaat in de aanval, Softs!

Do more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
FIA STEWARDS: PIT ENTRY INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
31 Aug 2025, 14:35:28, Lap 1

Tijdens de installatierondes heeft HAM iets gedaan tijdens een gele vlag wat niet mag. Wordt na de race onderzocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:08

rammes

koekebakker 1e klas

Wordt een doe-or-die mensen!!

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:19
Lets go! Alles of niets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

HollowGamer schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:00:
[...]

Ah gelukkig! De vriendin van Max ook? :)
Weet ik niet. Ik zou haar overigens niet eens herkennen.
Geef alleen maar door wat ik hoor. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Nu online
Max komt goed weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Holy MAX!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Mooi op 't randje Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
Whoo dat was close voor Max

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12

krietjur

Where am I?

Pfoeeeeee bijna eraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
zo dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Ik zat naar de onboard van VER te kijken en dacht dat hij aangetikt werd... kennelijk enkel over het gras? Zo maar eens de herhaling kijken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
M'n hart :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:05
Wat een heerlijke start!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:48
Hallo ik heb rode banden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Nu online
StefanVerkerk schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:04:
[...]

Ik zat naar de onboard van VER te kijken en dacht dat hij aangetikt werd... kennelijk enkel over het gras? Zo maar eens de herhaling kijken.
Zand, nee?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oef, hopelijk heeft Max toiletpapier mee in de auto.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Laatst online: 15:57
Als Max Piastri niet voorbij gaat heeft hij er weinig aan vrees ik.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord