Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 3% gewijzigd door PatrickC op 30-08-2025 15:06 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Deedt hij dat maar een keer, want hij lijkt het maar niet te denkenPatrickC schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:06:
Ergens moet ook papa Stroll toch een keertje denken… stop er maar mee mijn jongen…
Als het gefixt moet worden zou het nu gedaan moeten worden onder rood. Zal wel meevallen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:06:
Dat wordt straks nog een wat langere pauze tussen Q1 en Q2 met de tecpro die gefixed moet worden(?)...
I served in a company of heroes.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wellicht kan Newey voor Lance wat extra stoot bumpers op de nieuwe auto ontwerpen?G_Dragon schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:06:
[...]
Deedt hij dat maar een keer, want hij lijkt het maar niet te denken
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat denk ik al een paar seizoenenBastien schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:05:
Volgens mij heeft Stroll gewoon geen zin dit weekend.
Engineer: "Nee, blijft nog maar eventjes zitten..."
Stroll denkt: 'shit, nog niet hard genoeg gecrasht'

Nu zal ie ineens wel weer last van z'n polsen hebben....
Denk eerder 360° camerasetup rondom de auto bouwen zodat hij ziet waar hij rijdt.PatrickC schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:07:
[...]
Wellicht kan Newey voor Lance wat extra stoot bumpers op de nieuwe auto ontwerpen?
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat moeten ze misschien ook incalculeren in het ontwerp met zo'n coureur.TheBrut3 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:09:
Toch wel een sterke auto, die AM. Dat was een vrij forse tik.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan had hij 'de klus' ongetwijfeld afgemaakt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, auto gesloopt.mr thee schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:15:
bijzonder dat stroll niet meer gaat, geen zin meer ??

“Good Job McLaren” 👍Lynx schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 13:03:
Gênante vertoning dit seizoen. Alle teams op een seconde. Niemand die iets zegt. 👍
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
McLaren heeft meer marge op de rest van het veld.

Oh never mind, toch wel.
[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 30-08-2025 15:22 ]
Kruidnoten?TheBrut3 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:00:
Glaasje water, check. Kruidnoten, check... Spannende kwalificatie, waarschijnlijk geen check maar we beginnen weer.
In augustus?
D'r uit, nu!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
U zei?G_Dragon schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:21:
Yes Viaplay praat niet meer door de audio van F1TV heen, eindelijk!
Oh never mind, toch wel.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zijn nog van afgelopen jaar, worden er met de maanden niet beter op.
Ze liggen al weer in de winkel, je kunt nieuwe halen voor morgenTheBrut3 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:23:
[...]
Zijn nog van afgelopen jaar, worden er met de maanden niet beter op.
Bingo!Miki schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:25:
Wel leuk om te zien hoeveel fans Norris en Piastri dit jaar hebben in Zandvoort
Als ze deze grap weer maken moet de originaliteitsprijs afgepakt worden.Miki schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:25:
Wel leuk om te zien hoeveel fans Norris en Piastri dit jaar hebben in Zandvoort
Iemand moest het doendawg schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:27:
[...]
Als ze deze grap weer maken moet de originaliteitsprijs afgepakt worden.

- DaniëlWW2
- Niet online
Ze leven in de duinen bij Zandvoort. Komt omdat er een natuurgebied is voor de Amsterdamse Waterleidingduinen.alienfruit schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:28:
Nog nooit een vos gezien in Nederland
Die zag een rugstreeppad aan de overkant en dacht: Lunch!StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:29:
Geweldig, die vos door de camera opgepakt. Mooi hoor.
Maar die Strollt ook helemaal niets uit. In vierkantje ook weer zo ongeïnteresseerd “jammer” en “boeiend” gezwets. Vraag me echt elke keer af of hij het wel leuk vind allemaal.
Mijn boefje is liev!
Het is anders ook best knap dat Leclerc tijd over heeft om ook nog dieren te spotten heeft op het circuit. Er zijn er genoeg bij die op een rotonde al de weg kwijt zijnStefanVerkerk schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:29:
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, hij werd gehinderd door Norris.StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:31:
Wat riep VER nou over de bak net? Zag hij die vos nou ook? Ik dacht iets met 'fox' te horen.
Jeetje, ik moet echt mijn oren laten nakijken (of geen chips eten en een koptelefoon tegelijk ophebben)
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 17% gewijzigd door Miki op 30-08-2025 15:34 ]
Als wolf Bram nou eens zou oversteken, oeps...StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:29:

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
hoevenpe schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:35:
[...]
Als wolf Bram nou eens zou oversteken, oeps...
Nou, er zijn al beelden hoor... dat scheelde niks! https://www.dumpert.nl/?selectedId=100131291_fb01616d
Mijn boefje is liev!
LAW en HAD P8 en P9
TSU er uit in Q2 met P12...
Au.
⏩ PVOutput☀️
Mij ook. Iets teveel hype.PatrickC schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:42:
ANT blijft mij tegenvallen bij Mercedes…
PIA of NORG_Dragon schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:57:
Ben benieuwd wie er uiteindelijk met de pole vandoor gaat
Mijn boefje is liev!
Wij allemaal denk ik zoG_Dragon schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 15:57:
Ben benieuwd wie er uiteindelijk met de pole vandoor gaat
Daily driver; MB R171 SLK280
Maar wie van de twee
- DaniëlWW2
- Niet online
De GOAT gene die de minste foutjes maakt in een uberdominante auto?
Mijn boefje is liev!
Grote kans dat het voor Max een race wordt in niemandsland.
Wel knap dat Verstappen met deze tractor nog een 3de plek weet te behalen. Verder ook knap wat Hadjar dan weer flikt met die andere tractor van Red Bull.
Wel mooi teruggeslagen door Piastri nadat Norris het hele weekend al lekker aan het knallen is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nu die Zak nog…StefanVerkerk schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:03:
Ah, de moeder van NOR kan van de bingokaart én een stroopwafel op televisie kan van de bingokaart.
Mijn boefje is liev!
Mijn boefje is liev!
En ze tetsen eraf!skimine schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:02:
Morgen de McLarens naast elkaar in de kombocht?
Nah, zal wel niet gebeuren.
Hopelijk houdt Hadjar zich in en dat Max niet in de sandwich komt.
Dat zou toch echt wel beschamend zijn...Geoslogos schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:24:
Tsja, als je de standaard halve seconde die Max op z’n teamgenoten pakt meestal van de tijd van Hadjar afhaalt, had ‘ie met de RacingBulls eerste gestaan vandaag. Lijkt er sowieso op dat die wagen beter is dan de RedBull, als je de resultaten van Lawson en Tsunoda ziet…
Mijn boefje is liev!
Nee zo werkt dat niet. Ik geloof nooit dat je met de RB de pole kan pakken zonder gekke omstandigheden.Geoslogos schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:24:
Tsja, als je de standaard halve seconde die Max op z’n teamgenoten pakt meestal van de tijd van Hadjar afhaalt, had ‘ie met de RacingBulls eerste gestaan vandaag. Lijkt er sowieso op dat die wagen beter is dan de RedBull, als je de resultaten van Lawson en Tsunoda ziet…
Vroegere Argentijnse spits van Feyenoord, Julio Ricardo Cruz, " El Jardinero".JB schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 16:11:
Braziliaanse voetballer die wat rubber uitdeelt, bijzonder…
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Als dat hok van 'm ook maar iets compentatiever was geweest deed ie gewoon mee om het WDC.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |