[F1 2025] Race 15 GP van Nederland Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.094 views

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:19

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:22

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/8XWjvbJxjGqoyKd4Z0ZK39U3.png
RONDE 15: DUTCH GRAND PRIX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/mj98CRBmR7JvtmjvmcO5Z1qC.jpg

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HdW9zh4ZwVGplua9nJgm-wT7M3o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/T7FrrkPDzavwzjNdpEOeqaRw.png?f=user_large
vr 29 aug
Practice 1Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 12:30
Local time: 12:30
Practice 2Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 16:00
Local time: 16:00
za 30 aug
Practice 3Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 11:30
Local time: 11:30
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 15:00
Local time: 15:00
zo 31 aug
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 15:00
Local time: 15:00
Circuit
▸ Naam: Circuit Zandvoort▸ Aantal rondes: 72
▸ Locatie: Zandvoort, Nederland▸ Lengte circuit: 4,259 km
Meer info ↗▸ Race-afstand: 306,587 km
Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/f_auto,c_limit,q_auto,w_1320/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Netherlands_Circuit
Bandenoverzicht
Voor de race in Zandvoort zijn de volgende banden gekozen: Hard - C2, Medium - C3 en Soft - C4.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7e6FtFcodn-pGY6dswyXa41xvqw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RRZlYp701oPjOa6O2rx0wdpO.jpg?f=fotoalbum_large

Terug naar boven

[ Voor 1% gewijzigd door Chocoball op 27-08-2025 10:23 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/crxxyek585lf1.jpeg

In ander nieuws, de snelheid in de pitstraat gaat omboog van 60 km/u naar 80 km/u. Daarmee zullen de pit stops niet alleen een fractie sneller afgehandeld worden maar is het ook om de teams te verleiden iets anders te proberen dan een 1 stop strategie. Met de natte vooruitzichten voor komend weekend blijft het waarschijnlijk toch al niet bij een 1 stop strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 18:11
Zomerbreak voorbij, lets race again!

Hopelijk een mooie spannende wedstijd deze keer! d:)b :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:20
Chocoball schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 08:09:
[Afbeelding]

In ander nieuws, de snelheid in de pitstraat gaat omboog van 60 km/u naar 80 km/u. Daarmee zullen de pit stops niet alleen een fractie sneller afgehandeld worden maar is het ook om de teams te verleiden iets anders te proberen dan een 1 stop strategie. Met de natte vooruitzichten voor komend weekend blijft het waarschijnlijk toch al niet bij een 1 stop strategie.
als ze gaan rijden natuurlijk....

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Snowhite0901 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 08:10:
[...]

als ze gaan rijden natuurlijk....
Zandvoort is geen Spa, meer wind en geen bomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:12

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Chocoball schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 08:14:
[...]

Zandvoort is geen Spa, meer wind en geen bomen :)
Ja maar met dat zand krijg je blubber op de baan en we hebben de Dakar banden niet bij ..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Dat het voorlopig de enalaatste Dutch GP is wel een beetje nostalgisch. Wordt helaas wederom een 1-2 voor McLaren ben ik bang voor. Bij de NOS een artikel over twee vechtende teamgenoten door de jaren heen.

Als ik naar die duels kijk in het verleden vind ik het duel zoals Norris en Piastri het uitvechten een beetje makjes en niet heel vermakelijk voor de kijkers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:50

Damian

Insane Obtrusion

Zal wel weer een rode vlag feestje worden...

Maargoed, ben allang blij dat ze dit niet hebben geadopteerd:
Afbeeldingslocatie: https://cdn-7.motorsport.com/images/amp/YBe5OJ72/s1000/arthur-leclerc-ferrari-f1-75-w.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.thedrive.com/wp-content/uploads/2024/05/23/GettyImages-2152146338.jpg

Ziet er echt niet uit :P

[ Voor 17% gewijzigd door Damian op 27-08-2025 09:02 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Yes, zin in!
Voor het eerst een F1 weekend bezoeken. Weliswaar de vrijdag, maar dat mag de pret niet drukken! Mn nichtje (13) wilde zó graag, maar de familie is niet van de F1 verder.. Dus was de vraag al snel richting Ome Koekstra of ik niet met haar mee wilde.. Ze had al helemaal uitgezocht wat het kostte, wanneer ze wilde gaan, en hoe we er naartoe moeten.. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20:32
Ben benieuwd of het zondag vol zit ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
Koekstra schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:14:
Yes, zin in!
Voor het eerst een F1 weekend bezoeken. Weliswaar de vrijdag, maar dat mag de pret niet drukken! Mn nichtje (13) wilde zó graag, maar de familie is niet van de F1 verder.. Dus was de vraag al snel richting Ome Koekstra of ik niet met haar mee wilde.. Ze had al helemaal uitgezocht wat het kostte, wanneer ze wilde gaan, en hoe we er naartoe moeten.. <3
Oh wat leuk zeg! Trotse oom. Heel veel plezier samen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:39
Last minute kaartjes gekregen voor de zaterdag, voor het eerst naar F1 autos in het echt kijken :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goeiedagschotel
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 08:10
Ik ben erbij zondag, ik volg de weersvoorspellingen op de voet. Lijkt met de dag te veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
Goeiedagschotel schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:39:
Ik ben erbij zondag, ik volg de weersvoorspellingen op de voet. Lijkt met de dag te veranderen...
Zoals altijd:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Er zijn nog (dure) kaarten beschikbaar, maar wellicht dalen die nog in prijs: https://www.nu.nl/formule...zoeken-is-dure-hobby.html

(De aanloop naar de Dutch Grand Prix in Zandvoort verloopt minder spectaculair dan in de beginjaren. Tickets zijn nog beschikbaar via officiële kanalen, in tegenstelling tot de snelle uitverkoop van eerdere jaren . Ook het totaal aantal bezoekers daalt: van over 300.000 in de eerste edities naar zo’n 275.000 vorig jaar, met opvallend minder toeschouwers vooral op de vrijdag .

Meerdere oorzaken worden genoemd: het schrappen van goedkopere acties zoals de trainingskaartjes van supermarkt Jumbo, hogere prijzen (zoals tribunekaartjes vanaf €299 exclusief vervoer en verblijf), verzadiging, en verminderde spanning rond Max Verstappen, die geen titelkandidaat is . Hoewel dit tegenvalt, heerst er bij de organisatie geen paniek: zondag vervult de tribunes doorgaans prima en de zakelijke hospitalitypakketten zijn zelfs volledig uitverkocht .)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:37
mr thee schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:14:
Ben benieuwd of het zondag vol zit ;)
Daar hoef je niet benieuwd naar te zijn, dat kan je hier checken: :)
https://shop.ticketing.cm...a6-4246-bd90-c31f727d371c

General admission en een paar grandstands zijn uitverkocht voor de zondag, maar verder nog genoeg kaartjes te koop, het is dus zeker niet uitverkocht. Dat is wel eens anders geweest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
ZeromaNoiS schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 10:10:
[...]

Daar hoef je niet benieuwd naar te zijn, dat kan je hier checken: :)
https://shop.ticketing.cm...a6-4246-bd90-c31f727d371c

General admission en een paar grandstands zijn uitverkocht voor de zondag, maar verder nog genoeg kaartjes te koop, het is dus zeker niet uitverkocht. Dat is wel eens anders geweest.
Goedkoopste tickets voor de zondag zijn nu €299... Ik wilde eigenlijk m'n vader nog een ticket cadeau doen, maar deze prijzen zijn wel echt debiel.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zo, thuiswedstrijd (altijd hehe). Hopen op wat verrassingen.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB!
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16:49

SB!

Weet iemand of je verplicht bent om je tickets toe te voegen in de Dutch GP app. In de app wordt dat namelijk aangegeven maar ik krijg dat voor geen mogelijkheid voor elkaar.

Mag je ook naar binnen bij de ingang als je de tickets toe hebt gevoegd door middel van je wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Een app verplichten? Lijkt me wat ver gaan...

Verder wellicht even in het topic [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken? je vraag stellen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:34

BM

Moderator Spielerij
SB! schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 10:49:
Weet iemand of je verplicht bent om je tickets toe te voegen in de Dutch GP app. In de app wordt dat namelijk aangegeven maar ik krijg dat voor geen mogelijkheid voor elkaar.

Mag je ook naar binnen bij de ingang als je de tickets toe hebt gevoegd door middel van je wallet?
Ik denk dat hier meer info staat, en het daar ook beter op zijn plek staat :) -> Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:07
SB! schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 10:49:

Vorig jaar heb ik bij de toegangspoorten mensen gezien die met een a4'tje binnenkwamen. Ik weet niet of dat gewoon uitgeprinte tickets waren of iets wat via een partner kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Marketing team van Zandvoort hebben goede mensen aan boord om dit te zien aankomen om het nog 1 jaar te organiseren. hopelijk Max weer vooraan volgend jaar, dan ga ik die laatste keer meepakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjgwolff
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 15:05
Weet iemand of hij ook nog ergens gratis wordt uitgezonden op een Nederlands kanaal?
Of blijven we afhankelijk van de betaalmuur van F1-TV, ViaPlay ?

Anders moet ik kijken via Serverus TV in oostenrijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SB!
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16:49

SB!

Bedankt iedereen voor de reactie. Heb het nog even in het andere topic gevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
hjgwolff schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:12:
Weet iemand of hij ook nog ergens gratis wordt uitgezonden op een Nederlands kanaal?

hele weekend gratis op de openbare kanalen zei Coronel in de podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:22

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Yes het is zover! Nederland is weer aan de buurt, ben heel benieuwd hoe iedereen er na de zomerstop voorstaat. Soms komen teams er sterker uit door nieuwe ontwikkelingen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
G_Dragon schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:37:
Yes het is zover! Nederland is weer aan de buurt, ben heel benieuwd hoe iedereen er na de zomerstop voorstaat. Soms komen teams er sterker uit door nieuwe ontwikkelingen :)
Dat valt nog te bezien. Teams zoals Williams en Alpine zijn al over op de 2026 wagen en de rest zal zeer spoedig volgen. Misschien dat sommige teams nog wat roestig zijn in de garage, met de strategie of tijdens de pit stop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:01

AvK

Ready Set Go

Zandvoort is meer geschikt voor de Red Bull van Max dan Hongarije. Minder stop and go zal ik maar zeggen. Misschien dat Max nog wat kan doen, vooral als er wat regen bij komt.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:34

BM

Moderator Spielerij
G_Dragon schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:37:
Dan moeten die ontwikkelingen wel gedaan zijn terwijl de fabriek dicht was :+
En zoals @Chocoball al aangeeft is (bijna) iedereen al flink (of volledig) bezig met 2026, en zal het aantal updates die we gaan zien veel lager liggen dan in andere seizoenen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Chocoball schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 08:09:
In ander nieuws, de snelheid in de pitstraat gaat omboog van 60 km/u naar 80 km/u. Daarmee zullen de pit stops niet alleen een fractie sneller afgehandeld worden
Noem het maar een fractie; het verschil tussen 80km/h of 60km/h rijden over een afstand van grofweg 150m (lengte pitstraat) levert op mijn stopwatch toch bijna 2.27 seconden op. Natuurlijk zit er een stukje aftrek in van stoppen/optrekken/parkeren maar rond het af op 1.5s; dat noem ik in F1-termen niet een fractie op een rondetijd van 70 seconden afgerond. :)
Tha Deo schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 10:10:
...en de zakelijke hospitalitypakketten zijn zelfs volledig uitverkocht
Yup, kreeg nog een "aanbod" van een ander automerk om voor het subtiele bedrag van bijna 6800 Euro een hospitality-pakket af te nemen bij ze. Is wel iets uitgebreider dan direct bij de Paddock Club kopen. Maar ja, een automerk rijden of even 6700 Euro voor een weekendje Zandvoort; ik zal wel niet de doelgroep zijn ;)

[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 27-08-2025 13:15 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
BM schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 12:41:
[...]

Dan moeten die ontwikkelingen wel gedaan zijn terwijl de fabriek dicht was :+
En zoals @Chocoball al aangeeft is (bijna) iedereen al flink (of volledig) bezig met 2026, en zal het aantal updates die we gaan zien veel lager liggen dan in andere seizoenen.
Ik snap het idee van @G_Dragon wel. Red Bull wist meestal na de zomerpauze goed uit de startblokken te komen en met een kersverse team principal weet je het maar nooit.
MAX3400 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 13:07:
[...]

Noem het maar een fractie; het verschil tussen 80km/h of 60km/h rijden over een afstand van grofweg 150m (lengte pitstraat) levert op mijn stopwatch toch bijna 2.27 seconden op. Natuurlijk zit er een stukje aftrek in van stoppen/optrekken/parkeren maar rond het af op 1.5s; dat noem ik in F1-termen niet een fractie op een rondetijd van 70 seconden afgerond. :)
Ik noemde het een fractie maar het zou volgens Pirelli tot 5 seconden kunnen schelen op de totale pit stop tijd zoals ik destijds in het seizoen topic heb geschreven. Alleen werd niet genoemd op welk circuit met hoeveel :)

Voor dit idee kwamen destijds Melbourne, Monaco, Zandvoort en Singapore in beeld. Melbourne was al geweest, Monaco viel af omdat de pit straat te smal is maar ook moest nog de FIA van het idee overtuigd worden en blijkbaar is dat gelukt voor Zandvoort en wie weet Singapore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Chocoball schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 13:30:
[...]

Ik noemde het een fractie maar het zou volgens Pirelli tot 5 seconden kunnen schelen op de totale pit stop tijd zoals ik destijds in het seizoen topic heb geschreven. Alleen werd niet genoemd op welk circuit met hoeveel :)
Nee, snap ik hoor. Kijk, met een twee-stopper en de iets hogere snelheid kom je inderdaad op grofweg 4.5 seconden bruto kortere rijtijd in de pitstraat. Het is me uiteindelijk om het even want iedereen en elk team heeft er mee te maken dus netto is enkel de wedstrijd eerder voorbij :)

Maar, wie weet; de minder mooie weersvoorspellingen en daarmee veranderende baan kunnen nog wel eens een interessant stukje rijden opleveren het weekend.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12:50

Damian

Insane Obtrusion

Nou de zondag lijkt in de middag toch redelijk droog te worden met de huidige voorspellingen. Zou jammer zijn... Kwali lijkt wel natte benden te worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Damian op 27-08-2025 14:32 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:27
LAD93 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 10:17:
[...]

Goedkoopste tickets voor de zondag zijn nu €299... Ik wilde eigenlijk m'n vader nog een ticket cadeau doen, maar deze prijzen zijn wel echt debiel.
Nou dat dus... Ik ben in 2021 heen geweest en wilde misschien voordat het stopt na 2026 nog wel een keer heen. Ik ben vorig jaar naar Monza geweest (was er toevallig in de buurt op vakantie, dus toch even dagje meepakken, epische ervaring met Leclerc win) en daar was ik zelfs via TicketOne.it het officiële doorverkoopkanaal een heel stuk minder kwijt inclusief gold parking en tribuneplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Dit is het eerste seizoen in lange tijd (lees: 3e of 4e seizoen Mercedes hegemonie) waar ik weinig plezier aan beleef. Ik zit ook niet enorm op de herstart van het seizoen te wachten. Sterker nog, ik zou volgend jaar naar Zandvoort gaan, ik was ook bij de eerste, maar die slaan we ook over.

Dus ja, jeej ofzo. Hup Zandvoort.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik vroeg me al af wanneer F1 weer zou beginnen. Ook ik vind het minder spannend/leuk dan ander jaren, maar heb wel weer zin in een race.

We zijn zaterdag 9 augustus naar Jack's Racing days geweest, vooral voor de Boss GP. Wat een geluid maakte die Toro Rosso STR1, heerlijk! De rest was ook leuk om te zien, de hele dag door andere raceklasses is leuker dan dan de hele dag hetzelfde. De Porsches waren ook erg luid, beetje te zelfs.
Ik zie mezelf niet meer naar een F1 race gaan, zeker als de F2 en F3 niet rijden. De drukte, je kan de race moeilijk volgen en het geluid is gewoon niet meer hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18:26
FirePuma142 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 14:45:
Dit is het eerste seizoen in lange tijd (lees: 3e of 4e seizoen Mercedes hegemonie) waar ik weinig plezier aan beleef. Ik zit ook niet enorm op de herstart van het seizoen te wachten. Sterker nog, ik zou volgend jaar naar Zandvoort gaan, ik was ook bij de eerste, maar die slaan we ook over.

Dus ja, jeej ofzo. Hup Zandvoort.
Nja volgend jaar is natuurlijk een grote vraag wie het goed doet met de nieuwe reglementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

TinusXIII schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:04:
[...]

Nja volgend jaar is natuurlijk een grote vraag wie het goed doet met de nieuwe reglementen.
Ja, true. Ongeacht de rangorde verwacht ik dat Zandvoort weinig garantie biedt op een leuke race door de beperkingen van het circuit zelf.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:57
TinusXIII schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:04:
[...]

Denk dat dit ook de belangrijkste reden is dat VER de azijnbeker gewoon leegdrinkt bij redbull volgend jaar. Hij kan nu wel een wilde sprong maken naar mercedes of aston martin, maar wie zegt dat die volgend jaar competitief zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:57
FirePuma142 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:13:
[...]

Ja, true. Ongeacht de rangorde verwacht ik dat Zandvoort weinig garantie biedt op een leuke race door de beperkingen van het circuit zelf.
Ik heb me elk jaar nog kostelijk vermaakt. Dit jaar sla ik even over i.v.m. familieomstandigheden, maar volgend jaar ga ik zeker naar de laatste editie :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
stylezzz schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:26:
[...]

Denk dat dit ook de belangrijkste reden is dat VER de azijnbeker gewoon leegdrinkt bij redbull volgend jaar. Hij kan nu wel een wilde sprong maken naar mercedes of aston martin, maar wie zegt dat die volgend jaar competitief zijn?
Not this again :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Het nieuwe is er wel vanaf, kaarten worden niet meer verkocht. We zijn er klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

shoombak schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:37:
Het nieuwe is er wel vanaf, kaarten worden niet meer verkocht. We zijn er klaar mee.
Daar heeft het niet zoveel mee te maken gok ik, als RBR volgend jaar weer de beste auto heeft, zit het vast wel weer stampensvol :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik ben eigenlijk wel klaar met dit seizoen, weet niet zo goed hoe dat komt. Maar van mij mag 2026 wel beginnen.

De huidige auto’s vind ik ook te groot voor Zandvoort, al geldt dat voor meer circuits uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:27
dawg schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 17:12:
Ik ben eigenlijk wel klaar met dit seizoen, weet niet zo goed hoe dat komt. Maar van mij mag 2026 wel beginnen.

De huidige auto’s vind ik ook te groot voor Zandvoort, al geldt dat voor meer circuits uiteraard.
Gezien de auto’s er niet veel kleiner op gaan worden (ook vanwege veiligheid), zijn er eigenlijk circuits die worden verbouwd of nieuwe in aankomst die breder zijn dan de huidige? Bijvoorbeeld de nieuwe in het midden oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Damian schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 08:59:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik ben wel benieuwd hoe ze die dingen voor zich zien met een wissel naar ander rubber. Had dit nog nooit gezien trouwens. :) Lijkt een spatlap over de gehele achterkant beter, meteen handig voor extra reclame. Dan maar wat minder downforce. :P

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:59

Ez, na 2 races wisten we de WCC al. Inmiddels is WDC een nietszeggende uitkomst. Geen spektakel, geen persoonlijkheden, geen favorieten. Tot slot is de reden van deze situatie volledig onbegrijpbaar en gehuld in mysterie. Hoe kan een team op het einde van een reglement seconden sneller zijn dan alle anderen en niemand zegt iets over de mogelijke redenen.

Kortom, de winst is gemarginaliseerd en de uitkomst van het seizoen totaal nietszeggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Lynx schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 18:52:
Hoe kan een team op het einde van een reglement seconden sneller zijn dan alle anderen en niemand zegt iets over de mogelijke redenen.
Volgens mij is er zat gezegd over mogelijke redenen? Het was de vleugel die te ver door boog, vloeistof in de banden, phase change koeling van de remmen... Heeft allemaal niets opgeleverd. We weten het gewoon niet. Vooralsnog petje af voor McLaren dat ze dit voor elkaar krijgen. Hopelijk lekt er nog eens uit hoe ze dat gedaan hebben.
Ik hoop ook dat volgend jaar er geen team is wat gelijk seconden wegrijdt bij de rest maar blijf de rest van dit seizoen gewoon kijken. Als Max nog wat verder wegzakt zien we hem nog strijden met Lewis in de middenmoot :X
VER vs HAM is altijd leuk :P

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Begrijp niet goed waarom je dit zegt. Het is nog nooit zo spannend geweest. Het zit zo dicht bij elkaar. Als je in de kwalificatie er 2 tiende naast zit sta je in de middenmoot. Geweldig toch? En de beide McLarens mogen volop strijden. Dat is al 2x bijna fout gegaan. Het gaat gewoon een keer gebeuren. Dat Max het nu even moeilijk heeft hij al geaccepteerd. Prima toch?

En ik vrees dat als 2026 begint, en blijkt dat 1 team, misschien 2 hun huiswerk het beste hebben gedaan.... en het is niet Red Bull.... dat heel veeel mensen afhaken. Dit jaar is Zandvoort al niet uitverkocht. Maar als Max geen goede auto heeft in 2026, dan mogen ze blij zijn dat ze het in het laatste jaar half uitverkocht zijn. De beslissing dat ze gingen stoppen vond ik verstandig. Maar 2026 er nog bij doen niet slim. Kans is groot dat het als een nachtkaars uitgaat. We gaan het zien.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Wie komen er op de FIA persconferentie?
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ggvy1o78mklf1.png

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

AvK schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 20:22:
[...]

Begrijp niet goed waarom je dit zegt. Het is nog nooit zo spannend geweest. Het zit zo dicht bij elkaar. Als je in de kwalificatie er 2 tiende naast zit sta je in de middenmoot. Geweldig toch? En de beide McLarens mogen volop strijden. Dat is al 2x bijna fout gegaan. Het gaat gewoon een keer gebeuren. Dat Max het nu even moeilijk heeft hij al geaccepteerd. Prima toch?

En ik vrees dat als 2026 begint, en blijkt dat 1 team, misschien 2 hun huiswerk het beste hebben gedaan.... en het is niet Red Bull.... dat heel veeel mensen afhaken. Dit jaar is Zandvoort al niet uitverkocht. Maar als Max geen goede auto heeft in 2026, dan mogen ze blij zijn dat ze het in het laatste jaar half uitverkocht zijn. De beslissing dat ze gingen stoppen vond ik verstandig. Maar 2026 er nog bij doen niet slim. Kans is groot dat het als een nachtkaars uitgaat. We gaan het zien.
Gaat me niet zozeer om Max. Maar wat iemand anders ook al zei, twee kleurloze karakters die strijden om het WDC, en de onverklaarbaarheid daarvan. Ik weet niet, is gewoon een gevoel. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

dawg schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 21:16:
[...]

Gaat me niet zozeer om Max. Maar wat iemand anders ook al zei, twee kleurloze karakters die strijden om het WDC, en de onverklaarbaarheid daarvan. Ik weet niet, is gewoon een gevoel. :)
Hoezo onverklaarbaar? Ze hebben de beste auto. Die heeft Max ook jaren lang gehad. En met de combinatie van de beste auto en de skills van Max. Heeft hij altijd gewonnen. Nu heeft hij een mindere auto maar haalt steeds het beste eruit. Daar geniet ik van. En ik geniet ook van Norris en Piastri.
Gewoon neutraal kijken ....... dan heb je de meeste lol van F1.

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Chocoball schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 13:30:
Ik snap het idee van @G_Dragon wel. Red Bull wist meestal na de zomerpauze goed uit de startblokken te komen en met een kersverse team principal weet je het maar nooit.
Dat was in de tijd dat Newey nog zijn magie bij Red Bull deed. :'(

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:53
AvK schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 21:27:
[...]

Hoezo onverklaarbaar? Ze hebben de beste auto. Die heeft Max ook jaren lang gehad. En met de combinatie van de beste auto en de skills van Max. Heeft hij altijd gewonnen. Nu heeft hij een mindere auto maar haalt steeds het beste eruit. Daar geniet ik van. En ik geniet ook van Norris en Piastri.
Het verassende is meer dat McLaren met zo’n auto nog verder vooraan/op afstand van de rest had kunnen staan. Met alle techniek involved wil je natuurlijk ook wel begrijpen waarom McLaren zo snel en goed op z’n banden is, hetzelfde dat de Mercedes het goed doet in koude omstandigheden. Het gaat gewoon wat tegen de “natuurwetten” van het einde van regelementsperiode waar het veld dichter bij elkaar zou zijn. Dat 1 team blijkbaar 0.5 tot 1.2 sec op racepace heeft gevonden (even los van de tijd die zij relatief hebben ingehaald tov de kop) is gewoon lastig te begrijpen, vooral op vlakken als banden degradatie wat door aanlevering van externe partij (Pirelli) niet voor de hand ligt dat daar het verschil kan zitten.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Damian schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 08:59:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Als dit betekend dat we weer gewoon in de regen gaan racen ben ik helemaal voor!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Mad-Matt schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:15:
[...]
Als dit betekend dat we weer gewoon in de regen gaan racen ben ik helemaal voor!
Dit was een expirment van de FIA, het resulaat was dat de spray niet door de banden kwam, maar door de diffuser, dus dat dit geen oplossing was voor het probleem :)

PSN

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:40
Thinlanet schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 09:19:
[...]

Het verassende is meer dat McLaren met zo’n auto nog verder vooraan/op afstand van de rest had kunnen staan. Met alle techniek involved wil je natuurlijk ook wel begrijpen waarom McLaren zo snel en goed op z’n banden is, hetzelfde dat de Mercedes het goed doet in koude omstandigheden. Het gaat gewoon wat tegen de “natuurwetten” van het einde van regelementsperiode waar het veld dichter bij elkaar zou zijn. Dat 1 team blijkbaar 0.5 tot 1.2 sec op racepace heeft gevonden (even los van de tijd die zij relatief hebben ingehaald tov de kop) is gewoon lastig te begrijpen, vooral op vlakken als banden degradatie wat door aanlevering van externe partij (Pirelli) niet voor de hand ligt dat daar het verschil kan zitten.
Het gebeurt wel eens vaker. 1988 was ook het einde van een regelementsperiode. Ook toen was McLaren ineens dominant en wonnen ze 15 van de 16 races. Terwijl ze in 1987 2e werden achter Williams met ongeveer de helft van het aantal punten van Williams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tomcatter_31 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:54:
[...]

Het gebeurt wel eens vaker. 1988 was ook het einde van een regelementsperiode. Ook toen was McLaren ineens dominant en wonnen ze 15 van de 16 races. Terwijl ze in 1987 2e werden achter Williams met ongeveer de helft van het aantal punten van Williams.
Het grote verschil daar was wel dat 1987 de Williams met de Honda PU reed, en in 1988 de McLaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

YakuzA schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:29:
[...]

Dit was een expirment van de FIA, het resulaat was dat de spary niet door de banden kwam, maar door de diffuser, dus dat dit geen oplossing was voor het probleem :)
Dat had ik dan weer niet mee gekregen. Thanks, weer wat geleerd :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
De trofeeën voor deze editie.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/s6vcu2xjfqlf1.jpeg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Het zal vast iets betekenen maar wat een hork van een ding :?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:37
Pierre schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 15:07:
[...]

Het zal vast iets betekenen maar wat een hork van een ding :?
Delfts blauw. Ik vind het wel een mooie beker, zou hem graag winnen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 10-09 22:27
ZeromaNoiS schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 15:19:
[...]

Delfts blauw. Ik vind het wel een mooie beker, zou hem graag winnen. ;)
Toch wel grappig dat Delfts blauw in de 16e eeuw was bedacht als alternatief voor de dure import van Chinese Porselein.

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:13
Hmm, Porselein en Lando die wint is geen goede combinatie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
D-dark schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 15:41:
[...]

Moet Piastri ‘m maar winnen. 8)

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:53
Tomcatter_31 schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:54:
[...]

Wat @EagleTitan aangeeft, de switch van motoren alsmede de vrijheid die men destijds nog had in de ontwikkeling van de motoren. Ook is mijn gevoel wel dat de regulering heden ten dage sterker/scherper is dan in 1988.

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:40
Thinlanet schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:32:
[...]

Wat @EagleTitan aangeeft, de switch van motoren alsmede de vrijheid die men destijds nog had in de ontwikkeling van de motoren. Ook is mijn gevoel wel dat de regulering heden ten dage sterker/scherper is dan in 1988.
Klopt, de vergelijking gaat ook niet 1 op 1 op. Maar daarom is het niet onmogelijk. Het kan best zijn dat het 'niet klopt', maar kan ook gewoon zijn dat ze een slimmigheid gevonden hebben. Dat het nu aan het einde van een regelementsperiode is, wil niet altijd iets zeggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Voor de gluurders onder ons, live webcam op de pitstraat in Zandvoort. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

Chocoball schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:27:

[YouTube: Circuit Zandvoort]
Zat ik eerder vanmiddag toevallig te kijken. Beste verzopen boel daar toen.
Ziet er nu een stuk prettiger uit met dat zonnetje.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:35
D-dark schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 15:41:
[...]

Vorig jaar heeft Norris deze race ook al gewonnen. En deze / dit soort beker is niet nieuw dus grote kans dat het vorig jaar al "dezelfde" was. En toen is het dus ook goed gegaan.

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

AvK schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 21:27:
[...]

Ik kijk ook redelijk neutraal, dat gaf ik min of meer al aan. Maar zoals ik al zei, het is een gevoel wat ik heb en gevoelens zijn vaak lastig te verklaren. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 21:43

@D-dark De constructeurstrofee is geïnspireerd op Kintsugi, de Japanse kunst van het repareren van gebroken keramiek met goud :+ (Bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:19
Chocoball schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 17:27:

[YouTube: Circuit Zandvoort]
Ze hebben hem nu maar uit gezet

Video niet beschikbaar
Deze video is privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
Mad-Matt schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:15:
[...]

Blijft gewoon droog zaterdag en zondag tijdens de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:21
(jarig!)
Siebeh schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 08:32:
[...]

Blijft gewoon droog zaterdag en zondag tijdens de race.
We gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickymelis
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 03-09 14:06
hjgwolff schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:12:

Viaplay stelt zijn kanalen open dit weekend voor iedereen, race zelf zal waarschijnlijk ook op de NOS te zien zijn.

Zit zelf nog sterk te twijfelen om toch een kaartje te kopen voor de zondag, via ticketswap staan ze al stuk goedkoper aangeboden. Wellicht nog even dagje wachten en dan de knoop doorhakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 19:35
Bllijf het toch jammer vinden dat je geen Pitwalk kan doen,ja of je moet Paddock kaarten kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:53

Marc H

- - Is wakker - -

Heren en dames, de FP1 gaat over 3,5 minuten beginnen!

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Poe poe Red Bull heeft een update meegenomen, een randje aan de voorvleugel.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

loekf2 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:33:
Poe poe Red Bull heeft een update meegenomen, een randje aan de voorvleugel.
Is dat meer of minder dan verwacht?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Updates op Zandvoort zijn niet handig. Het circuit is nogal een outlier tov de overige circuits. En nu helemaal, omdat veel teams al werken aan de auto voor het volgende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
YakuzA schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:35:
[...]

Is dat meer of minder dan verwacht?
Ik vind het onzin. Circuit is relatief kort en mix van snelle (= aero) en langzame bochten (= mechanische grip).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
Grote mannen circuit, 3 spins binnen 5 minuten. goed om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Ant in de grindbak, Rode vlag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Sniffels schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:42:
Grote mannen circuit, 3 spins binnen 5 minuten. goed om te zien
Gaat wat worden als het wel nat is op de baan.

Ik dacht dat ze het grind hadden behandeld dat het niet zo los zou liggen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
basvn schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:43:
[...]

Gaat zeker boeiend worden (hopelijk zondag ook nog een bui).
Vastgelijmd grind? nog niets over gehoord voor zandvoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
[...]

Alleen in die chicane en dan alleen het randje naast de kerb volgens mij.

Wel bijzondere keuze van Tsunoda om door de grindbak te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

[...]

Niet in de buitenbochten om auto's te af te remmen als het fout gaat. Er zijn een paar plaatsen waar een kleine strook wel "Vast" ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Helmuth zei toch voor de zomervakantie "we weten waar het aan ligt"? of was dat gewoon om in the picture te blijven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
Sniffels schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:46:
Helmuth zei toch voor de zomervakantie "we weten waar het aan ligt"? of was dat gewoon om in the picture te blijven?
Helmut zegt heel veel :+

Maar er is natuurlijk een verschil tussen “we weten waar het aan ligt” en het probleem ook daadwerkelijk oplossen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Sniffels schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:46:
Marko: We weten waar het aan ligt.
Vraag: Waar ligt het dan aan?
Marko: We luisterden niet naar Newey en toen ging hij weg.
Vraag: Wat gaan jullie nu doen?
Marko: Horner onder de bus gooien en verwijderen.
O-)

Serieus, de achterstand is zo groot, het seizoen te kort en volgend seizoen zijn de reglementswijzigingen gigantisch. Waarom zou je nog (veel) tijd besteden om nog wat van de RB21 te maken? Zorg dat je nieuwe PU werkt en goed geïntegreerd is in een erg complexe auto met veel actieve elementen en een complex hybride systeem.

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2025 12:58 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:51
Wat een hoop halfgevulde en bijna lege tribunes

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:12
Valt me wel heel erg op dat de tribunes leeg zijn. Ik weet het is vrijdag, maar normaal zijn de vrijdagen toch drukker voor Europese circuits....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Nou leeg is toch anders? en je weet dat de 2e vrije training vollebak in de hoosbui zit.. ik zou ook thuisblijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
stijn1309 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:54:
Valt me wel heel erg op dat de tribunes leeg zijn. Ik weet het is vrijdag, maar normaal zijn de vrijdagen toch drukker voor Europese circuits....
Het scheelt natuurlijk ook dat je geen F2 en F3 hebt.

Je hebt alleen de F1 vrije trainingen, een training van de PSC en F1 academy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
Reclame viaplay? ehm doei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
TinusXIII schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:57:
[...]

Het scheelt natuurlijk ook dat je geen F2 en F3 hebt.

Je hebt alleen de F1 vrije trainingen, een training van de PSC en F1 academy.
Eens, maat vroeg of ik meeging voor zondag. maar geen f3 f2 deed mede wel de das om bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
Benieuwd of Verstappen weer eens een podium kan pakken dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
TinusXIII schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:59:
Benieuwd of Verstappen weer eens een podium kan pakken dit weekend.
Kans zit er wel in. P2 of P3 moet er wel inzitten
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord