Nou, dit wordt wel een delay van een uurtje of wat, aangezien het straks weer harder gaat regenen..
Het is jammer als toeschouwer, maar er zijn al zoveel doden gevallen op SPA met regen. Ik snap de voorzichtigheid weldr.lowtune schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:06:
Wat een armoede dat er tegenwoordig bij regen niet meer gereden wordt. Wat een watjessport is het op dat moment.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Veelte veel spray die niet wegwaaid en dus heel erg slecht zicht geefthoevenpe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:06:
Wat is er mis met de full wets?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
tja Eau Rouge met regen zou ik ook echt niet aandurven met dit waterdr.lowtune schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:06:
Wat een armoede dat er tegenwoordig bij regen niet meer gereden wordt. Wat een watjessport is het op dat moment.
Reken er maar op dat we pas 16 uur van start gaan..
Het is nu droog, waarom blijven ze niet achter de sc rijden, om op z'n minst de baan wat droog te rijden?
[ Voor 8% gewijzigd door NiaX op 27-07-2025 15:07 ]
Dat is vooral op Spa. Gut dat is al jaren bekend, regen is hier niet leuk, nee dan moet je vooral lang wachten.dr.lowtune schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:06:
Als het droog wordt dan kunnen ze hem droogrijden en dan hebben we hopelijk nog iets.
Dan wordt het tijd voor betere visors en tear offs.Jasphur schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:07:
[...]
Veelte veel spray die niet wegwaaid en dus heel erg slecht zicht geeft
Aangezien spatlappen niet werken.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 27-07-2025 15:07 ]
"When you grow up your heart dies"
Kon je op voorbereiden natuurlijk, dit moet niet als een verrassing komen.groggy schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:06:
Je zal maar op de tribune, correctie in het natte gras, zitten...
Niks, het is het grondeffect wat te veel spray opwerpt als het zo nat ishoevenpe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:06:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Nu ben ik in de war. Maar ben benieuwd hoe het gaat.PeacekeeperNL schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:05:
[...]
Zoals ik 'm van Olav Mol begreep is hierdoor de tijdsduur wel gaan lopen
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Het dodelijk ongeluk van de kameraad van GAS, was toch in goed weer?Zewatanejo schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:07:
[...]
Het is jammer als toeschouwer, maar er zijn al zoveel doden gevallen op SPA met regen. Ik snap de voorzichtigheid wel
Ben het met je eens hoor dat veiligheid boven alles gaat, maar dan nog is het belachelijk dat ze nog altijd daar geen antwoord op hebben.
Zelfs in NASCAR gaan ze door op non-ovals of Rovals, waren wat glijpartijen bij maar was tenminste leuk om te zien, niet dit soort watjes gedoe.tweakduke schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:07:
[...]
Dat is vooral op Spa. Gut dat is al jaren bekend, regen is hier niet leuk, nee dan moet je vooral lang wachten.
Als het droog wordt dan kunnen ze hem droogrijden en dan hebben we hopelijk nog iets.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Lando: Lando, we will get a 10-minute warning. Safeguard driver, he's waiting for an update. Our expectation, we think, is we're probably going to wait until this next batch of rain comes through. The race hasn't officially started yet, so the three-hour clock hasn't started, so they might want to wait until the rain comes through. If you want to jump out, you can do. You've got to be ready to get back in. 10-minute warning.
Kunnen ze die moeder van Norris eens wat minder airtime geven... Iedere race en qually telkens weer meerdere keren die close up's en dan die gekke bekken van haar... Heel fijn hoor dat haar zoon het goed doet en respect ze hem steunt, maar moet dat nou steeds op TV...? Zelfs al die topmodel vriendinnen van de rijders krijgen niet zoveel aandacht...
Of zit ik nu te zeuren? 😜
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Zolang ze niet rijden, zal die spray blijvenJasphur schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:07:
[...]
Veelte veel spray die niet wegwaaid en dus heel erg slecht zicht geeft
1. De bui die net overtrok
2. De droge periode tussen de beide buien
3. De volgende bui die er nu aan komt
4. Geen regen meer hierna (voorlopig, tenzij er weer nieuwe buien ontstaan)
Mogelijk gaat de FIA wachten totdat de bui bij punt 3. overgetrokken is, waarna we een opdrogende baan krijgen. Afwachten.
2. De droge periode tussen de beide buien
3. De volgende bui die er nu aan komt
4. Geen regen meer hierna (voorlopig, tenzij er weer nieuwe buien ontstaan)
Mogelijk gaat de FIA wachten totdat de bui bij punt 3. overgetrokken is, waarna we een opdrogende baan krijgen. Afwachten.
:strip_exif()/f/image/dkmOSKDx88m5SCcjMiaPK8TN.jpg?f=fotoalbum_large)
komt een zware bui aan over 30 min dus weinig zinDrials schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:08:
Hoezo ook naar binnen? Laten ze dan rondjes rijden,zodat de baan droog wordt
Je moet toch iets filmen als Toto Wolff geen villain meer is.Animal_X schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:08:
Kunnen ze die moeder van Norris eens wat minder airtime geven... Iedere race en qually telkens weer meerdere keren die close up's en dan gekke bekken van haar... Heel fijn hoor dat haar zoon het goed doet en respect ze hem steunt, maar moet dat nou steeds op TV...? Zelfs al die topmodel vriendinnen van de rijderw krijgen niet zoveel aandacht...
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Belachelijk dit. Het miezert amper.
Waarom mogen ze de auto nu niet de pitbox in rijden?
Ff een serieuze vraag. Ik lees hier dat die full wets blijkbaar teveel spray veroorzaken. Dit argument komt keer op keer naar voren. Wat is dan eigenlijk het bestaansrecht van deze band?
Teveel regen voor inters: harde band met teveel spray —> red flag.
Ze kunnen beter gewoon heel die band van de lijst halen.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Heerlijk dat wachten ZzZzZzZ
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik dacht exact hetzelfde.Animal_X schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:08:
Kunnen ze die moeder van Norris eens wat minder airtime geven... Iedere race en qually telkens weer meerdere keren die close up's en dan die gekke bekken van haar... Heel fijn hoor dat haar zoon het goed doet en respect ze hem steunt, maar moet dat nou steeds op TV...? Zelfs al die topmodel vriendinnen van de rijders krijgen niet zoveel aandacht...
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Het water op de weg spat op, dat neemt het zicht van de bestuurder achter je af en dat veroorzaakt gevaarlijke situaties.MadDogMcCree schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:09:
Belachelijk dit. Het miezert amper.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Klopt sky zei net de 2 uurs klok is gaan lopen door de formation lap, maar de 3 uur window klok nog nietPeacekeeperNL schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:05:
[...]
Zoals ik 'm van Olav Mol begreep is hierdoor de tijdsduur wel gaan lopen
Niet de band, het grondeffect vooral. Dat is het grootste verschil met vroeger. Is dus ook geen makkelijke oplossing voorRene schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:10:
Ff een serieuze vraag. Ik lees hier dat die full wets blijkbaar teveel spray veroorzaken. Dit argument komt keer op keer naar voren. Wat is dan eigenlijk het bestaansrecht van deze band?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Glibberige modderklei, ik heb nog ergens een Rothmans Williams wit shirtje liggen uit 1996 of 1997, op Spa gekocht met nog de originele blubber erin.groggy schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:06:
Je zal maar op de tribune, correctie in het natte gras, zitten...
Nee hoor, helemaal mee eens. Ik krijg er een beetje Erja Hakkinen vibes vanAnimal_X schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:08:
Ik kijk inmiddels al 33 jaar F1, spray is van alle tijden.Meg schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:10:
[...]
Het water op de weg spat op, dat neemt het zicht van de bestuurder achter je af en dat veroorzaakt gevaarlijke situaties.
Coureurs willen wel, maar als je elkaar niet kan zien en de auto gaat drijven door het vele water wat op deze baan blijft staan dan lijkt het mij weinig met watjes te doen hebbenSlavy schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:08:
[...]
Zelfs in NASCAR gaan ze door op non-ovals of Rovals, waren wat glijpartijen bij maar was tenminste leuk om te zien, niet dit soort watjes gedoe.
De auto's hebben daarnaast een lage bodem die er ook voor zorgen dat de auto's sneller last hebben van het water dan bijvoorbeeld de F2. Het is niet anders, maar het wordt uiteraard voor de kijker wel vervelend deze baan.
Denk dat ik maar even op de bank ga liggen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens mij is het het ground effect cars, wat nu voor veel meer spray zorgt dan vroeger.Rene schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:10:
Nu dan zou je denken dat de baan ook sneller opdroogt...
Maar het is zoveel spray dat het niet veilig is om op een natte baan te rijden met deze auto's.
[ Voor 7% gewijzigd door Harrie op 27-07-2025 15:13 ]
Nou, als ik die on board bekijk kon hier gewoon gereden worden als ze nog 1 of 2 SC rondjes hadden gedaan.
Als de banden teveel spray geven, waarom is daar nog geen innovatie op ontwikkeld? Waarom heeft mijn derde hands stadsfiets wel iets tegen opspattend water en hebben F1 auto’s van miljoenen euro’s daar niets voor?Rene schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:10:
Als je die onboard van gasly ziet, dan valt het wel mee.
Imho zouden ze een qualy session moeten doen van 15 laps waarin 1 rijder maximaal 2 plekken kan winnen/verliezen tov de plaatsing uit de qualy van gisteren.
Elke rijder moet 15 ronden doen in een tijd van iets van een half uur.
Zo kan iedereen uit elkaar rijden en de track dus op drogen.
Daarna dan zo snel mogelijk een normale start voordat het weer nat wordt voor de rest van de laps, aan de hand van de resultaten van die re-qualy.
Dan heeft de toeschouwer in ieder geval iets om naar te kijken.
Als het dan nog steeds niet gestart kan worden dan kan die re-qualy als ingredient dienen om de puntenverdeling te bepalen.
Elke rijder moet 15 ronden doen in een tijd van iets van een half uur.
Zo kan iedereen uit elkaar rijden en de track dus op drogen.
Daarna dan zo snel mogelijk een normale start voordat het weer nat wordt voor de rest van de laps, aan de hand van de resultaten van die re-qualy.
Dan heeft de toeschouwer in ieder geval iets om naar te kijken.
Als het dan nog steeds niet gestart kan worden dan kan die re-qualy als ingredient dienen om de puntenverdeling te bepalen.
How do you save a random generator ?
PIA: So, in about 10 minutes, they expect rain to be heavy, as it was in the last batch. Then a 30-40 minute delay while we wait for that. Randy from the FIA expects we will have to wait for that 30-40 minutes before we can get going.
Omdat de FIA daar druk mee bezig is geweest (samen met Ferrari vooral). Er kwam nog geen positieve uitkomsten uit hun testen.Robkazoe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:13:
[...]
Als de banden teveel spray geven, waarom is daar nog geen innovatie op ontwikkeld? Waarom heeft mijn derde hands stadsfiets wel iets tegen opspattend water en hebben F1 auto’s van miljoenen euro’s daar niets voor?
ik vermoed dat het over de bui gaat over 30 min die durven ze niet 123 aan intensity 3 van 5 dus ik denk dat ze safe spelen en geen ongelukken willenTheBrut3 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:12:
Nou, als ik die on board bekijk kon hier gewoon gereden worden als ze nog 1 of 2 SC rondjes hadden gedaan.
Tijdens Spa ‘21 waren we onderweg naar ons vakantieadres in Zwitserland.
Aldaar hapje en drankje geregeld, laptop aan tv geknoopt om na de lange rit ontspannen de race terug te kijken.
We zijn niet veel later maar een eindje gaan wandelen
Aldaar hapje en drankje geregeld, laptop aan tv geknoopt om na de lange rit ontspannen de race terug te kijken.
We zijn niet veel later maar een eindje gaan wandelen
Zet Spa op de kalender op een moment dat er statistisch gezien minder kans is op regen.
Hoe regelen ze dat eigenlijk dat de motoren en zo op temperatuur blijven? Ik meen me te herinneren dat bij een gewone start alles heel strak gecontroleerd wordt. Als de auto's nu een half uur stil staan koelen die toch af
Het weer kan je helaas niet bepalen.pietr schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:14:
Zet Spa op de kalender op een moment dat er statistisch gezien minder kans is op regen.
Één van de weinige momenten dat ze in Amerika weten wat ze doen:tweakduke schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:12:
[...]
Coureurs willen wel, maar als je elkaar niet kan zien en de auto gaat drijven door het vele water wat op deze baan blijft staan dan lijkt het mij weinig met watjes te doen hebben
De auto's hebben daarnaast een lage bodem die er ook voor zorgen dat de auto's sneller last hebben van het water dan bijvoorbeeld de F2. Het is niet anders, maar het wordt uiteraard voor de kijker wel vervelend deze baan.

Enige reden die ik kan bedenken is dat zij Belgisch is, maar ja, dan zou je de moeder van Max ook continu erbij kunnen trekken. Wel erg voor de Belgen, twee van de beste coureurs van het veld zijn half Belgisch, maar beiden rijden ze niet onder Belgische vlag.Animal_X schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:08:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Denk het ook, maar redelijk dommig.. ze rijden nu niet obv een verwachting.. Dan kan je bezig blijven met het niet rijden als het droog is, omdat je verwacht dat het straks gaat regenen..Wognummer schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:14:
[...]
ik vermoed dat het over de bui gaat over 30 min die durven ze niet 123 aan intensity 3 van 5 dus ik denk dat ze safe spelen en geen ongelukken willen
Spa is wel een akelige lange baan om droog te zuigenSlavy schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:15:
[...]
Één van de weinige momenten dat ze in Amerika weten wat ze doen:
[Afbeelding]
Statistisch gezien een weekend kiezen waar langjarig gezien minder regen was.
Is de 3-uurs klok nu begonnen omdat ze de formation lap wel gestart hebben of start die pas vanaf race start?
Echt niet leuk meer dit. Zoals hier de vorige keer al door iemand gemeld, schaf die full wets maar af.
Veiligheid boven alles ben ik het ook niet mee eens trouwens. Niet dat ik iemand een ongeluk toe wens, helemaal niet. Maar veiligheid boven alles betekent dat je sowieso niet tegen elkaar moet gaan racen in auto’s die 300+ km/u gaan.
Veiligheid boven alles ben ik het ook niet mee eens trouwens. Niet dat ik iemand een ongeluk toe wens, helemaal niet. Maar veiligheid boven alles betekent dat je sowieso niet tegen elkaar moet gaan racen in auto’s die 300+ km/u gaan.
Dat betekent, stam + t .
Alles.hoevenpe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:06:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee. Start pas later.AvAars schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:16:
Is de 3-uurs klok nu begonnen omdat ze de formation lap wel gestart hebben of start die pas vanaf race start?
[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 27-07-2025 15:18 ]
Dan hadden ze voor die bui alsnog de race stil kunnen leggen, maar dan heb je al wel een ronde of 15 gehad.Wognummer schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:14:
ik vermoed dat het over de bui gaat over 30 min die durven ze niet 123 aan intensity 3 van 5 dus ik denk dat ze safe spelen en geen ongelukken willen
Minder lang dan 2 uur wachten om te gaan rijden en dan eindigen na twee ronden, je kan natuurlijk de baan in secties verdelen qua werk om het droog te krijgen.tweakduke schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:16:
[...]
Spa is wel een akelige lange baan om droog te zuigen
Dan sneeuwt hetpietr schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:14:
Alleen op 7km Spa heb je hier niets aan.Slavy schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:15:
[...]
Één van de weinige momenten dat ze in Amerika weten wat ze doen:
[Afbeelding]
ja maar het risico dat er al mensen naar slicks gaan en dan regen is ook wel groot (ik had het ook leuker gevonden hoor)TheBrut3 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:17:
[...]
Dan hadden ze voor die bui alsnog de race stil kunnen leggen, maar dan heb je al wel een ronde of 15 gehad.
Of er liggen blaadjes op het spoor.
Oh wacht, dat is voor de NS, niet voor de F1.
Omdat jij geen last hebt van het negatieve effect van een spatbord en spatlap op je aerodynamica.Robkazoe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:13:
Als de banden teveel spray geven, waarom is daar nog geen innovatie op ontwikkeld? Waarom heeft mijn derde hands stadsfiets wel iets tegen opspattend water en hebben F1 auto’s van miljoenen euro’s daar niets voor?
Een wielrenner in de Tour merkt dat verschil wel, en heeft daarom die dingen ook niet.
Dus kortom: omdat jij op je stadsfiets veel te langzaam bent om nadeel te hebben van je spul tegen opspattend water .
T` zou me niet verbazen als Daytona meer asfalt oppervlak heeft dan Spa.tweakduke schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:16:
[...]
Spa is wel een akelige lange baan om droog te zuigen
Maar dan waren de klokken wel gaan lopen (geen idee wat nu de status is), maar dan kan je zomaar krijgen dat je minder race overhoudt op het totaal.TheBrut3 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:17:
[...]
Dan hadden ze voor die bui alsnog de race stil kunnen leggen, maar dan heb je al wel een ronde of 15 gehad.
No problem voor Max. Sneeuwkettingen eronder en gaan.
Het weekend vóór de race in Zandvoort was niet verkeerd geweest.....pietr schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:16:
[...]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Heerlijk al die 'oplossers' hier weer...
De F1 heeft nu de datum "afgepakt" van Spa24h.pietr schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:16:
[...]
Traditioneel zou in dit weekend de Spa24h zijn.
Nu was de Spa24h verhuisd naar vorige maand, perfect weer! (Wel mistig geweest op een dag).
Maar het is zo wisselend geweest qua weer bij Spa24H, kijk maar ook bijv de Spa6H WEC hoe nat dat was.
Gelukkig hebben ze het naar hun zin op de tribunes.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou zeggen, doe zelf een duit in het zakje.MasterMaceMichu schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:19:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nope.enchion schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:19:
[...]
T` zou me niet verbazen als Daytona meer asfalt oppervlak heeft dan Spa.
Daytona International Speedway (roval / road course):
5,73 km (3,56 mijl) – dit is de roval-versie die gebruikt wordt voor sportwagenraces zoals de Rolex 24.
De oval is slechts 4,0 km (2,5 mijl) lang.
Spa-Francorchamps:
7,004 km – een van de langste permanente circuits ter wereld.
wtfff 30 to 40 minutes??? pussiess
Pierre blijf maar op de bank liggen maat
Pierre blijf maar op de bank liggen maat
https://f1manager.info/ranking/4605
Het zijn niet zozeer de banden. Ze hebben test gedaan met spatborden dat werkte redelijk. Maar door het groundeffect spuugt de difuser alsnog net zoveel water uitDido schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:19:
[...]
Omdat jij geen last hebt van het negatieve effect van een spatbord en spatlap op je aerodynamica.
Een wielrenner in de Tour merkt dat verschil wel, en heeft daarom die dingen ook niet.
Dus kortom: omdat jij op je stadsfiets veel te langzaam bent om nadeel te hebben van je spul tegen opspattend water .
Op de F1 app zijn ook historische races te zien. Spaanse GP van 1996 is een aanrader hoe echte wet races gereden werden. Toen er nog genoeg banden tests gedaan werden, een warm up sessie op zondagochtend en flinke veranderingen aan setup gemaakt mochten worden.
Starten op intermediates en dan red flag... erg triest. Het ging wat dat betreft al mis in 2012 geloof ik. Nico Rosberg gokte op een full wet setup, scoorde pole positie in Brazilie, en vervolgens ging de pace car zo lang door dat iedereen van full wets naar intermediates switchte. Enige plus is denk ik voor Max. En de verwachting is dat het nat droog nat droog zal blijven.
Starten op intermediates en dan red flag... erg triest. Het ging wat dat betreft al mis in 2012 geloof ik. Nico Rosberg gokte op een full wet setup, scoorde pole positie in Brazilie, en vervolgens ging de pace car zo lang door dat iedereen van full wets naar intermediates switchte. Enige plus is denk ik voor Max. En de verwachting is dat het nat droog nat droog zal blijven.
Ik betaal niet 95 euro om een stel mensen de Macarena te zien doen....
Ik weet uit ervaring van toen ik in Zandvoort werkte tijdens de F1 dat de sfeer gewoon altijd super is, ook met regen.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:20:
Gelukkig hebben ze het naar hun zin op de tribunes.
Mensen maken er een feest van.
Er lag "vroeger" bij de warm-up op de zondagochtend een keer inderdaad sneeuw op het circuit.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
F1 heeft na 4 jaar (of eigenlijk 75 jaar) nog steeds geen effectief plan voo dit soort gevallen.MasterMaceMichu schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:19:
Als de "slimsten" ("""belangrijksten""") der aarde het laten liggen, dan moeten de peasants het gaan oplossen. (gebeurt btw erg veel bij organisaties.)
Maar nu is het dus een rode vlag, je mag de auto dan repareren. Zouden de teams met een low downforce vleugel nu alsnog mogen wisselen?
En de regen lijkt voorbij te trekken en er zou de komende twee uur niks meer moeten komen.
Toch vind ik iets triest hebben. Regen wordt weggeblazen door de tractors.
Sneu.
Sneu.
Ik denk dat de mensen die daar zitten ook niet per sé geld hebben betaalt om vervolgens de macarena te dansenSlavy schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:21:
Ik betaal niet 95 euro om een stel mensen de Macarena te zien doen....
Nee, ze mogen alleen reparaties uitvoeren.TheBrut3 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:22:
Maar nu is het dus een rode vlag, je mag de auto dan repareren. Zouden de teams met een low downforce vleugel nu alsnog mogen wisselen?
overdekt circuit met een regeinstallatie zoals in frankrijk (ow wacht nee geen water)
ergens in de woestijn zie ik ze ervoor aan maar die uitlaat gassen die worden nog wel een ding
Nee, want dat heeft totaal geen nut. Al die zogenaamde 'briljante' ideeën zijn of totale quats of allang bedacht en afgeschoten.
Organisatie lijkt te wachten totdat het droog is /blijft. ☹️
Ze moeten de F1 coureurs gewoon zelf laten kiezen om te rijden, ja dan gaan ze niet vol gas, al rijden ze 90 km/h maar laat ze gaan, van mij part is het zoals US 2005 op de Indy of eindigt het zoals Monaco 1996, maar dan geef je ze de vrijheid.
Dan zien we wie wel en niet durven en heb je toch een race.
Dan zien we wie wel en niet durven en heb je toch een race.
[ Voor 11% gewijzigd door Slavy op 27-07-2025 15:25 ]
Mis toch masi wel. Die had altijd de juiste spirit en intensies
Niks zo veranderlijk als het weer hier dat weet jeDaniëlWW2 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:22:
En de regen lijkt voorbij te trekken en er zou de komende twee uur niks meer moeten komen.
Dan sla je de vleugel kapotsjaool schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:23:
Nee, ze mogen alleen reparaties uitvoeren.
Die tractor gaat de race winnen!
En ze doen het voor het idee. Want het regent nog steeds. Niet heel hard maar het is genoeg.Otto Jans schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:23:
Toch vind ik iets triest hebben. Regen wordt weggeblazen door de tractors.
Sneu.
Spa is smaller, het plaatje wat je laat zien heeft 6 droogtrucks naast elkaar rijden. (daarom zei ik oppervlak)sjaool schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:20:
[...]
Nope.
Daytona International Speedway (roval / road course):
5,73 km (3,56 mijl) – dit is de roval-versie die gebruikt wordt voor sportwagenraces zoals de Rolex 24.
De oval is slechts 4,0 km (2,5 mijl) lang.
Spa-Francorchamps:
7,004 km – een van de langste permanente circuits ter wereld.
Dan nog mag alleen dezelfde vleugel er weer op, geen aangepaste.
"Waren we maar in een zandbak waar je de regen kan controleren!"
ping 127.212.23.124
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |