zijn full wets dan verplicht trouwens? Ik kan me voorstellen dat er wat waaghalsen liever een intermediate eronder schroeven?G_Dragon schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:41:
Denk wel dat ze gaan racen, full wets eronder en gaan. Net zoals bij de Formule 2 van vanmorgen
Lekker vochtig daar
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Voor wat het waard is. Brown denkt een SC start
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als ze achter de SC starten zullen regenbanden verplicht zijn.Blijkbaar niet (meer).Chefbierrr schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:46:
[...]
zijn full wets dan verplicht trouwens? Ik kan me voorstellen dat er wat waaghalsen liever een intermediate eronder schroeven?
[ Voor 4% gewijzigd door Transportman op 27-07-2025 15:01 ]
Misschien tikt Ver er wel iemand vanaf omdat hij slecht tegen zijn verlies kanBartske schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:04:
Met regen en ver op p4 is er ook nog een beste kans dat hij eraf wordt getikt in de eerste bochten.
Racen met full wets??? Hahaha hahaha Niks persoonlijks en sorry als dat lullig klinkt, maar dat heb ik de laatste zeg 10 jaar niet meer gezien.G_Dragon schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:41:
Denk wel dat ze gaan racen, full wets eronder en gaan. Net zoals bij de Formule 2 van vanmorgen
Zo, kzit er lekker droog bij met wat gekoelde natjes onder handbereik.
Iedereen alvast heel veel plezier gewenst bij "Silverstone part deux" in België
Iedereen alvast heel veel plezier gewenst bij "Silverstone part deux" in België

RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 100%
27 Jul 2025, 14:50:18, Lap 1
27 Jul 2025, 14:50:18, Lap 1

Het is hier gelukkig zonnig en droog. Spa kon nog wel eens flink nat worden na een half uurtje racen.
Veel plezier allemaal.
Veel plezier allemaal.
"When you grow up your heart dies"
Weet direct weer waarom ik lekker thuis kijk, wat een lui toch weer op die tribune

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik schaam me om Nederlander te zijn. Hoe zo? De beelden van de Max Vertappen tribune.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Veel raceplezier allemaal!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Maar om positief te blijven iedereen heel veel plezier met de race tot straks.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Stel je voor dat mensen plezier hebben.Pierre schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:52:
Weet direct weer waarom ik lekker thuis kijk, wat een lui toch weer op die tribune
Haters everywhere but I don’t really care
Idd, maar nooit te laat voor verandering...scrappy.doo schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:49:
[...]
Racen met full wets??? Hahaha hahaha Niks persoonlijks en sorry als dat lullig klinkt, maar dat heb ik de laatste zeg 10 jaar niet meer gezien.
Zag er gezellig uit toch? Biertje, beetje vals schreeuwen. Die lui doen geen vlieg kwaad.Speedster schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:53:
Ik schaam me om Nederlander te zijn. Hoe zo? De beelden van de Max Vertappen tribune.
Berichten over vrouwen die lastig worden gevallen op Zandvoort. Daar schaam ik me voor. Hier niet.
[ Voor 15% gewijzigd door scrappy.doo op 27-07-2025 14:56 ]
De vijf minuten countdown is begonnen. Iedereen heel veel plezier. Hopelijk geen tot weinig rode vlaggen maar wel veel actie op de baan! Veel plezier!
Volgens mij is HAM vandaag heel blij wakker geworden toen hij de weersvoorspellingen zag, ondanks de dramatische Q toch nog kans op een podium
FORMATION LAP WILL BE STARTED BEHIND THE SAFETY CAR
27 Jul 2025, 14:55:01, Lap 1
27 Jul 2025, 14:55:01, Lap 1
OK, ik maak hem weer, want de vorige keer had ik ook gelijk: opnieuw een HUL podium!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Officieel wel. Maar daar kunnen ze van afwijken en is on het recente gebeuren al gebeurt. De full wets en extra veiligheid is totaal nutteloos als vervolgens iedereen de eerste kans neemt om te pitten. Want 20 auto's in de pits is nog gevaarlijker.Transportman schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:47:
[...]
Als ze achter de SC starten zullen regenbanden verplicht zijn.
Als ze op de inters kunnen rijden (geen aquaplaning) zie ik RC dus eerder daar voor kiezen.,
offtopic:
ik schaam me eerder voor het geklaag hier altijd over mede nederlanders
ik schaam me eerder voor het geklaag hier altijd over mede nederlanders
Veel plezier allemaal, hopelijk regen en droog afgewisseld. Altijd interessant !
hamilton, Antonelli, Sainz and Alonso will start from pitlane
Ja ook omdat hij een lekkere grote achtervleugel erop kan zetten terwijl de helft van het veld amper downforce heeftPalingDrone schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:55:
Volgens mij is HAM vandaag heel blij wakker geworden toen hij de weersvoorspellingen zag, ondanks de dramatische Q toch nog kans op een podium
Brazilië 2016 valt binnen 10 jaar. En de experimenten op inters (van o.a. Red Bull) waten toch echt weinig succesvol. Hele race was op full wets dus.scrappy.doo schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:49:
[...]
Racen met full wets??? Hahaha hahaha Niks persoonlijks en sorry als dat lullig klinkt, maar dat heb ik de laatste zeg 10 jaar niet meer gezien.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"That's the best pirate I've ever seen"renegrunn schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:57:
Behouden vaart allen!
in 3... 2... 1...
liever niet allemaal ik zou er best wel 1 of 2 willen zien zinken (veel schade mag maar zonder letsel graag)renegrunn schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:57:
Behouden vaart allen!
Ik ga alvast zitten voor een chaotische race.
Hoop dat ze de rave niet teveel gaan stil leggen.
Veel plezier allemaal.
Veel plezier allemaal.
https://f1manager.info/ranking/4605
Iedereen veel plezier!
Heel veel teams hebben de wagens op meer downforce (regensetup) gezet voor de kwalificatie. Dus wat dat betreft valt het wel mee met het voordeel voor Lewis.Chefbierrr schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:57:
[...]
Ja ook omdat hij een lekkere grote achtervleugel erop kan zetten terwijl de helft van het veld amper downforce heeft
Stroomafwaarts bij de finishStefanVerkerk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:58:
[...]
"That's the best pirate I've ever seen"
in 3... 2... 1...
Het wordt zo kort even droog, daarna weer een volgende bui aldus de radarbeelden.
Dus vier coureurs starten vanuit de pitstraat. SAI, HAM, ANT en ALO (volgens de live timing).
Zo te zien is het niet super nat, wordt gewoon gestart op de intermediates
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Milk Inc. komt ook langs met Walk on water?powah33 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:58:
Sorry..
Formatielap start achter SC, veel plezier allemaal met kijken!
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
De beker is weer een, ehm, kunstzinnig kunstwerkje

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Iedereen op inters om zo ronden lang te lopen miepen dat het te nat en glad is.
Regen race = starten op Full wet en geen wissel in de eerste 4 ronden
wordt het een 3 of 4 stopper?StefanVerkerk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:59:
Het wordt zo kort even droog, daarna weer een volgende bui aldus de radarbeelden.
Welke race (vorig jaar) was het ook alweer dat K-Mag als enige (dacht ik?) full wets had en iedereen voorbij vloog in het begin?
De enige echte kans voor VER is een race op full wets. We gaan het zien
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Je vraagt je af waarom er überhaupt full wets bestaan..Holk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:00:
Iedereen op inters om zo ronden lang te lopen miepen dat het te nat en glad is.
Tussen deze bui en de volgende bui zit maar een korte tijd, in die tussentijd is de baan niet droog/droger gok ik.
dan is het Rood als ze die nodig hebben (helaas) hoop het welZewatanejo schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:01:
De enige echte kans voor VER is een race op full wets. We gaan het zien
STARTING PROCEDURE SUSPENDED
27 Jul 2025, 15:01:44, Lap 1
27 Jul 2025, 15:01:44, Lap 1

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ride vlag man man man
Max: Conditions are not bad. We should just run a few laps.. this is silly.
Begint goed.. -_-
Dat is alleen in het geval van slecht zicht. Er zijn wel races op full wetsWognummer schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:02:
[...]
dan is het Rood als ze die nodig hebben (helaas) hoop het wel
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Bummer, was te verwachten.
Why?! Knal die Full Wets eronder en vermaak ons!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Rode vlag... was er al bang voor.. Zoooo leuk regen races..
And here we go again.....
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hopelijk gaat 't niet hetzelfde worden als die race die geen race mocht worden..
Ze zijn toch nog niet eens begonnen?
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Echt, F1 weer
Dus nu gaat die 3 uur in, dus maximaal tot 18:00 uur waarin er 2 uur geraced kan worden
Dus nu gaat die 3 uur in, dus maximaal tot 18:00 uur waarin er 2 uur geraced kan worden
Echt serieus… F2 gewoon knallen op full wets. F1 weer een red flag zelfs op inter…. Dit gaat weer niks worden als het zo meer gaat regenen.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Daar gaan ze weer, rode vlag... De grootste fout die ze kunnen maken.
Op dit moment staan ze inderdaad 1 en 2 in het WDC, dus hoewel jij het kennelijk niet leuk vindt, hebben die Britten gewoon gelijk.dawg schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:02:
Top 2 drivers in the world are the 2 drivers on top.
Uhu. Britten.
Ze hebben nog niet eens een droog spoor kunnen rijden, waarom dan meteen rood...
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Argh. Hier heb ik geen tijd voor
Nou, daar gaan we weer.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Full wets eronder en gaan, anders word er helemaal geen water verplaatst.
Maar rode vlag, mogen ze de autos nu ook aanpassen qua setup?
Ze zullen wel wachten tot de volgende bui voorbij is. Daarna lijkt t lang droog te blijven.
Hier hetzelfde, zo naar een verjaardag.. Nouja, dan alles maar uit en vanavond maar even kijken.
Gaan we weer.
Moesten ze nou echt een rondje rijden om dit te bepalen?
Rij dan door of stel het vooraf uit.
Ah gelukkig, daar is de moeder van Lando weer.
Vroeg mij al af waar ze was, begon mij ongerust te maken.
Vroeg mij al af waar ze was, begon mij ongerust te maken.
Tsja, over een kwartier hardere reden. Dus ik gok dat het klaar is. Identiek als 2021...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Zoals ik 'm van Olav Mol begreep is hierdoor de tijdsduur wel gaan lopen
Mijn reviews al gezien?
Het komt mij juist wel prima uit

Als we straks maar gaan racen!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mwa. Als ze met top de beste bedoelen ben ik het daar niet echt mee eens.Dido schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:04:
[...]
Op dit moment staan ze inderdaad 1 en 2 in het WDC, dus hoewel jij het kennelijk niet leuk vindt, hebben die Britten gewoon gelijk.
Voor zover ik begreep niet zozeer vanwege het water op de baan, maar de waterspray in de lucht. Ofwel, ze zien niet waar ze heen moeten...Blitzdoctor schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:04:
Ze hebben nog niet eens een droog spoor kunnen rijden, waarom dan meteen rood...
Het gaat weer een ...race worden.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Als het maar een beetje waait dan is de spray minder storend, Silverstone is een mooie vlakte maar hier tussen de bomen en heuvels tocht het stukken minderkrietjur schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:03:
Rode vlag... was er al bang voor.. Zoooo leuk regen races..
En over een half uur, 3 kwartier komt een hele zware bui aan
Start 16:30 en dan 75% als we het al redden
Start 16:30 en dan 75% als we het al redden
Yes ik vermoed dat ze daarom wel gestart zijn achter de SCTheBrut3 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:05:
Is de 3 uur nu wel gestart?
Wat een armoede dat er tegenwoordig bij regen niet meer gereden wordt. Wat een watjessport is het op dat moment.
Onder Michael Masi of Charlie Whiting was dit niet gebeurd.
Maar als je een droog spoor hebt is de waterspray ook minder en de zichtbaarheid dus beter.APClll schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:05:
[...]
Voor zover ik begreep niet zozeer vanwege het water op de baan, maar de waterspray in de lucht. Ofwel, ze zien niet waar ze heen moeten...
Soms denk ik dat andere race klasses het veel beter voor elkaar hebben (op alle gebieden).dutchgio schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:04:
Gaan we weer.
Dit is regen, maar we hebben het hier toch niet over zoveel hard regen?
Ik vind het belachelijk, dan moet je maar niet meer in Europa gaan rijden - als kennelijk de banden en auto's aanpassen zo moeilijk is.
Volgens F1TV nog niet!TheBrut3 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:05:
Is de 3 uur nu wel gestart?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |