[F1 2025] Race 13 GP van België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:
  • 47.006 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42

Harrie

NederVlaming

Speedster schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 19:10:
Iemand een idee waarom Hamilton en Kimi niet konden meekomen?
Lewis zijn tijd werd afgenomen, omdat hij net iets te ver over de witte lijn ging.
Zijn tijd was ongeveer evensnel als Leclerc op dat moment, maar dus ongeldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:57
RobertMe schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:23:
[...]

Volgens mij niet? Verstappen stond na zijn eerste ronde 0,5xx achter Norris. Norris verbeterd niet en Albon staat er uiteindelijk ook ~0,541 achter. Kan dus zomaar zijn dat Verstappen 5e was geworden als die niet de ronde had af gemaakt.

En uiteraard maar 0,003 met Leclerc nu. Dat had net zo goed andersom kunnen zijn, en ook daarbij als Verstappen zijn ronde niet af maakte dat Leclerc er makkelijk voor stond.
Bedankt, maar ik bedoelde natuurlijk een kans op pole, voor zover die er uberhaupt al was, ook zonder dat tijdverlies in de 1e bocht..

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Harrie schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 19:13:
[...]

Lewis zijn tijd werd afgenomen, omdat hij net iets te ver over de witte lijn ging.
Zijn tijd was ongeveer evensnel als Leclerc op dat moment, maar dus ongeldig.
Hamilton had toch gewoon twee ronden gereden. Sure, een was illegaal, maar die ander was nog steeds niet goed genoeg. En ook gisteren lukte het hem niet. Het is dus echt niet alleen maar die track limit violation. Ja, zonder was die door geweest. Maar hij had gewoon echt moeite om snel te zijn.
Als Piastri gisteren in Q2 was afgevallen door zijn track limit violation kun je nog stellen dat al zijn andere ronden wel snel (/snelste?) waren. Maar Hamilton heeft het al het hele weekend (/hele seizoen? / sinds 2022 :X? niet). En een zwaluw maakt nog geen zomer een snelle ronde (met TL) maakt hem nog niet snel / competitief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:52
Hulkenberg krijgt geen straf voor het incident in de pits.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_vHtXegURxe7G3_xgeM-bMNCJdI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uX8H1KVoNiYAOQ4OBpBufmO4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VVtGB20eZUWKXJuFCn0c27t05Pg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TQV9jrelFSN2GVQNQBsklBiI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
RobertMe schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 19:52:
[...]

Hamilton had toch gewoon twee ronden gereden. Sure, een was illegaal, maar die ander was nog steeds niet goed genoeg. En ook gisteren lukte het hem niet. Het is dus echt niet alleen maar die track limit violation. Ja, zonder was die door geweest. Maar hij had gewoon echt moeite om snel te zijn.
Als Piastri gisteren in Q2 was afgevallen door zijn track limit violation kun je nog stellen dat al zijn andere ronden wel snel (/snelste?) waren. Maar Hamilton heeft het al het hele weekend (/hele seizoen? / sinds 2022 :X? niet). En een zwaluw maakt nog geen zomer een snelle ronde (met TL) maakt hem nog niet snel / competitief.
Ferrari rijdt rond met een nieuwe achterwiel ophanging en ze hebben beide al aangegeven er een paar races over doen om het meeste uit te halen. Charles zal er mogelijk wat eerder mee overweg kunnen ivm rijstijl misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Holk schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 20:01:
[...]

Ferrari rijdt rond met een nieuwe achterwiel ophanging en ze hebben beide al aangegeven er een paar races over doen om het meeste uit te halen. Charles zal er mogelijk wat eerder mee overweg kunnen ivm rijstijl misschien
Hamilton gaf vanmorgen dan weer aan dat hij een nieuw onderdeel op de auto heeft, Leclerc heeft dat onderdeel van sinds Montreal, en dat Leclerc er toen ook "problemen" mee had (maar mij staat die race / dat weekend niet meer bij, en dus ook neit of Leclerc daar ook een gekke rear-lockup gehad heeft of zo).

Dat je bij een nieuw onderdeel tijd nodig hebt om de performance er uit te halen kan ik mij indenken. Maar als je er initieel trager door wordt, en als topteam en 7-voudig WDC niet eens Q1 door komt lijkt me toch dat er iets serieus mis is met de "upgrade".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:07
RobertMe schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 20:16:
[...]

Hamilton gaf vanmorgen dan weer aan dat hij een nieuw onderdeel op de auto heeft, Leclerc heeft dat onderdeel van sinds Montreal, en dat Leclerc er toen ook "problemen" mee had (maar mij staat die race / dat weekend niet meer bij, en dus ook neit of Leclerc daar ook een gekke rear-lockup gehad heeft of zo).

Dat je bij een nieuw onderdeel tijd nodig hebt om de performance er uit te halen kan ik mij indenken. Maar als je er initieel trager door wordt, en als topteam en 7-voudig WDC niet eens Q1 door komt lijkt me toch dat er iets serieus mis is met de "upgrade".
Alleen de FP1 waar Leclerc er binnen 3-4 minuten door een rearlock eraf lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
RobertMe schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:40:
[...]

Onder parc ferme mogen ze alleen de afstelling van de voorvleugel aanpassen, en wat andere kleine dingen (die geen effect zullen hebben op de performance, zoals de remmen ontluchten). Een compleet nieuwe achtervleugel mag dus zeer zeker niet.
Dat weet ik dat daar niets mag. Wat er werd gezegd is in Q3 één snelle ronde neerzetten en daarna de achtervleugel aanpassen naar meer downforce voor regen.

Ik dacht dat er ook veranderingen aangebracht konden worden aan de achtervleugel, maar dat kan niet als die statisch is.

Wat ik mij toen bedacht is de hypercars, daar is de volledige achteras met versnellingsbak in 1x eruit te halen en te vervangen door een nieuwe module. Dat zou voor F1 ook handig zijn, in één keer de hele achtervleugel. eraf en zo vervangen, dus zoals de neus, met alles erop en eraan. Dan kan de auto in een paar minuten veel meer downforce hebben, binnen Q3 dus voor parc ferme.

Dus niet nog sleutelen als de auto in parc ferme staat want dat mag niet.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je snapt het nog steeds niet: de parc ferme regels zijn actief zodra je de garage uitrijdt in Q1, tot na de race, controles etc.

Al dit soort "slimme" plannetjes kunnen gewoon niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
offtopic:
- ik bemoei me er ook maar niet mee -

[ Voor 96% gewijzigd door CreativeS op 26-07-2025 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Charles Hill schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 20:53:
Wat ik mij toen bedacht is de hypercars, daar is de volledige achteras met versnellingsbak in 1x eruit te halen en te vervangen door een nieuwe module. Dat zou voor F1 ook handig zijn, in één keer de hele achtervleugel. eraf en zo vervangen, dus zoals de neus, met alles erop en eraan. Dan kan de auto in een paar minuten veel meer downforce hebben
De achtervleugel is al vrij snel te vervangen. Deze zit namelijk alleen met een paar bouten vast aan de rear-crash structure (dus alleen in het midden).

Verder wat @gambieter aanhaalt. Parc ferme gaat in als je in Q1 met de neus over de witte lijn tussen de pitbox en slowlane gaat. Dus als de auto de pitbox uit rijdt geldt parc ferme al. Anders stonden er ook niet zoveel marshalls in alle pitboxen om alles wat de monteurs doen te monitoren / noteren ;).
En als bij Hulkenberg na zijn * oepsie * die nieuwe voorvleugel een andere spec had dan zou die dus uit de pitlane moeten starten omdat hij de parc ferme regels gebroken had. Terwijl die dus niet eens de fast-lane in was gereden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:30
Ben echt benieuwd wat er met Antonelli aan de hand is, hebben hij en Tsunoda omgewisseld?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
RobertMe schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 21:47:
[...]

De achtervleugel is al vrij snel te vervangen. Deze zit namelijk alleen met een paar bouten vast aan de rear-crash structure (dus alleen in het midden).

Verder wat @gambieter aanhaalt. Parc ferme gaat in als je in Q1 met de neus over de witte lijn tussen de pitbox en slowlane gaat. Dus als de auto de pitbox uit rijdt geldt parc ferme al. Anders stonden er ook niet zoveel marshalls in alle pitboxen om alles wat de monteurs doen te monitoren / noteren ;).
En als bij Hulkenberg na zijn * oepsie * die nieuwe voorvleugel een andere spec had dan zou die dus uit de pitlane moeten starten omdat hij de parc ferme regels gebroken had. Terwijl die dus niet eens de fast-lane in was gereden.
Oke, zo leer ik weer wat nieuws.

Dan kan het niet 😋

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Charles Hill schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 21:56:
[...]

Oke, zo leer ik weer wat nieuws.

Dan kan het niet 😋
Nouja, het kan wel, en met een beetje planning vast ook wel binnen de tijd van een Q deel (tenzij het circuit Spa is :+). Alleen mag het niet, op straffe van een pitlane start. Dus je wint er niks mee.

In Baku 2017 had Ferrari en/of Force India onder de rode vlag immers ook binnen no time een nieuwe achtervleugel op de auto gezet.

En v.w.b. "achterkant vervangen". Ook daar zijn de teams wel in voorbereid. Niet de volledige achterkant. Maar normaliter staat er wel een volledig opgebouwde motor klaar. En motor + versnellingsbak hangt gewoon achter aan de monocoque. Maar ook daarover zijn er vast weer regels wat wel en niet mag. Een volledige T-car mag immers al jaren niet meer. En tot 1 of 2 jaar terug mocht er er volgens mij (bij wijze van spreken) nog geen schroefje in de reserve monocoque zijn gedraaid omdat het anders als T-car / derde auto gold. En een motor + versnellingsbak + achterwielophanging klaar hebben staan scheelt wellicht nog wel veel meer tijd in opbouwen dan (alleen) een voorwielophanging op een reserve monocoque. Zoveel zit er immers niet aan de monocoque, voorwielophanging en stuurinrichting, deel van de radiatoren, de benzine zak (als die tegenwoordig niet is ingebouwd?, na de crash van Grosjean) en dan de volledige achterkant van motor + versnellingsbak (+ achterwielophanging die daar aan vast zit). Ik kan mij dus best indenken dat het opbouwen van de achterkant van motor + bak + ophanging vele malen meer werk is (/tijd kost) dan de overige zaken die (wel) direct aan de monocoque zitten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:16
Typisch Spa weer.

F3 begint zo en het regent pijpenstelen.

Start achter de safety car

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:16
p.d.akkerman schreef op zondag 27 juli 2025 @ 08:29:
Typisch Spa weer.

F3 begint zo en het regent pijpenstelen.

Start achter de safety car
En rode vlag.

Totaal geen zicht

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:52
Voor de support races hebben we : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2168074 wordt er hier niks *gespoiled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Voordat je gelynched wordt, er is een Algemeen race topic voor alle niet-F1 informatie

Dit is zeker relevant maar niet iedereen zit op spoilers te wachten

(Hoewel nu spoilers wel handig waren voor de regen)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Inderdaad. Je mag best melden dat de baan doorweekt is. Maar ga niet de inhoudelijke details van andere races hier bespreken. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Laten we hopen dat de regen vanmiddag kort en onregelmatig is, niet de plensbuien van nu, want dan gaan we weinig racen zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Holk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 08:43:
Voordat je gelynched wordt, er is een Algemeen rave topic voor alle niet-F1 informatie

Dit is zeker relevant maar niet iedereen zit op spoilers te wachten

(Hoewel nu spoilers wel handig waren voor de regen)
Rave topic? :+

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Er is een rode vlag voor F3 vanwege regen, ik weet nog steeds niet wie eraf liggen of wie er gewonnen heeft.
Nou nou wat off-topic en een spoilers zeg, we kunnen ook gaan overdrijven :+

Verder zou het goed voor de baan zijn als andere race klassen de baan beetje droog rijden voor de F1.

[ Voor 21% gewijzigd door djmuggs op 27-07-2025 08:51 ]

ICE ICE Baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
“Inhoudelijk”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:24
hardware-lover schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 18:37:
[...]

Jij hebt nog een vrijdag eerste training in het hoofd, die LD setup zit niet meer op de wagen van Verstappen 😉
...Ik heb niet zo goed opgelet O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q9wAPa8vdRy0RYQR-qCM_ZJW344=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oQ2aFhrEW5ZKLjOyvH9Mr31c.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
Als dat zo is, dan voorzie ik geen race of een 2021 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Holk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 09:15:
[...]

Als dat zo is, dan voorzie ik geen race of een 2021 versie
Ik heb 2021 niet gekeken, maar... was het probleem toen niet ook dat het mistig was? En door die mist het zicht dus ook slecht was, en in combinatie met de spray het zicht dus echt enorm slecht was. En dat dan in combinatie met wind stil waardoor zowel de mist bleef hangen als ook ee spray niet weg waaide en het circuit nat bleef.

En op die foto ziet het er niet perse zo slecht uit. Geen mist in ieder geval en paar honderd meter zicht. Als er vervolgens ook nog wat wind is waardoor de spray weer van het circuit waait kan het best meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48
Om 13.00.

LIVE: Belgian Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Het lijkt nu droger, baan is nog wel nat en hangt genoeg in de lucht, maar valt geen regen op dit moment. Benieuwd hoe het vanmiddag bij de F1 start gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:49
Inderdaad, nu valt er niks. Maar baan is nog nat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:17
Transportman schreef op zondag 27 juli 2025 @ 10:00:
Het lijkt nu droger, baan is nog wel nat en hangt genoeg in de lucht, maar valt geen regen op dit moment. Benieuwd hoe het vanmiddag bij de F1 start gaat zijn.
Het is droog op dit moment. De F2 gaat zo starten achter de SC. De baan is wel erg nat, tribune ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Antonelli start vanmiddag vanuit de pits

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 27-07-2025 10:08 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
RobertMe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 09:44:
[...]

Ik heb 2021 niet gekeken, maar... was het probleem toen niet ook dat het mistig was? En door die mist het zicht dus ook slecht was, en in combinatie met de spray het zicht dus echt enorm slecht was. En dat dan in combinatie met wind stil waardoor zowel de mist bleef hangen als ook ee spray niet weg waaide en het circuit nat bleef.

En op die foto ziet het er niet perse zo slecht uit. Geen mist in ieder geval en paar honderd meter zicht. Als er vervolgens ook nog wat wind is waardoor de spray weer van het circuit waait kan het best meevallen.
Het was in 2021 geen moment droog vanaf bepaald moment die dag, van motregen tot serieuze regen. Het was niet per se mist, maar wel lage bewolking en slecht zicht. Ze durfde het niet aan met alle spray erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Het was even droog maar er komt veel zware neerslag aan, dat is nog na de regen die ze nu hebben

[ Voor 6% gewijzigd door Holk op 27-07-2025 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikaB
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15-09 23:04
Holk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 10:13:
Nu is het droog maar er komt veel zware neerslag aan, dat is nog na de regen die ze nu hebben
Het regent nu in de F2-race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:09

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:13
Op de radarbeelden is nu te zien dat de buienactiviteit langzaam op gang begint te komen na de eerdere regenzone van vannacht. Ten westen van het circuit (S) meer richting Vlaanderen ontstaan nog zwaardere buien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4NaQJ3RY8sQoUQeREW85JpulFgU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KVsMRKHT3mHrkVda5C8VxhTR.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Vijf weermodellen voor 15:00 uur lokale tijd vanmiddag: het Duitse weermodel ICON D2, het Franse weermodel AROME, het Belgische weermodel ALARO, het Amerikaanse weermodel WRF en het Nederlandse weermodel Harmonie43.

Zoals te zien is, gaat het vooral om buien vanmiddag. Periodes met droog weer tussendoor is dus goed mogelijk. Tussen de buien door zou de zon er bij kunnen komen. Dat het nat gaat worden, lijkt dus op basis van de weermodellen wel een zekerheid. Hoe intens en wanneer exact is afwachten, gevalletje nowcasten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Thk1VS9fIUraUe0WNe4ABdyu5Zk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/yUQAytCEpoHYD2hzPtTgGFyK.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aD7xIITzIeDbVcW6uKLv6jxMFfE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/aO0JGES5PNLih0mGALrFRwf7.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1QkoGkDN86eLBf39ORs_mbPIH_E=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/r6FBZmvRoVNNfk0xp7zDLtOu.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v0ZmDqfHcIkPDTa9iOH8eoNQjlA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/wt8jov8b90anW7qI5m0Zsyp6.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5S6c0dlAdqrUQvYMPKr2QQLJnY8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/hcZljd7ozHkViPUzXFBvK1t8.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Weet niet of de informatie correct is, maar dat weet iemand hier vast wel. Kom namelijk net het volgende tegen op Twitter;
wet tyres shift 85 litres of water per second!
That's over an oil barrel full of water every two seconds.
Creating a blinding wall of spray. Trying to suppress that volume of water to cut the spray is a near impossible task and F1 has tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Lewis Hamilton, Kimi Antonelli en Fernando Alonso starten alle drie vanuit de pits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:03:
Weet niet of de informatie correct is, maar dat weet iemand hier vast wel. Kom namelijk net het volgende tegen op Twitter;

[...]
De kappen die F1 laatst geprobeerd heeft werkten toch redelijk tot goed voor de banden? Alleen kwamen ze toen ook tot de conclusie dat er net zo veel als niet meer spray ontstond door de diffuser. Immers wordt door het ground effect ook alles van het asfalt op gezogen, incl het water dus, en dat blaast die aan de achterkant er weer in een mooie pluim uit. En dat los je niet op met wielkappen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
G_Dragon schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:05:
Lewis Hamilton, Kimi Antonelli en Fernando Alonso starten alle drie vanuit de pits

Lewis Hamilton, Kimi Antonelli and Fernando Alonso, who qualified 16th, 18th and 19th, have all taken new engines that push them over their allocation, and therefore will start from the pit lane. This also allows them to change the set-up of their cars to suit the wet conditions

Andrew Benson (@andrewbensonf1.bsky.social) 27 juli 2025

Gelijk ook allemaal nieuwe motoronderdelen en andere afstelling.

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 27-07-2025 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
G_Dragon schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:05:
En nu Sainz ook

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qF5hehNA_Ln2iTgT2qaLjvA0xcE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vsaEIfgZv4ZKaXIsMbf1wqPO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Chocoball schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:31:
[...]

[Bluesky]
Gelijk ook allemaal nieuwe motoronderdelen en andere afstelling.
Het wisselen van motoronderdelen resulteert toch niet in een pitlane start? Volgens mij zijn er al zo vaak tussen Q en race nieuwe motoronderdelen geplaatst wat gewoon kon zonder pitlane start. Zolang het maar om dezelfde spec gaat.

Maar uiteraard resulteert het wel in een "back off the grid" start. En als je daar toch al start kun je net zo goed wel de setup aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
RobertMe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:49:
[...]

Het wisselen van motoronderdelen resulteert toch niet in een pitlane start? Volgens mij zijn er al zo vaak tussen Q en race nieuwe motoronderdelen geplaatst wat gewoon kon zonder pitlane start. Zolang het maar om dezelfde spec gaat.

Maar uiteraard resulteert het wel in een "back off the grid" start. En als je daar toch al start kun je net zo goed wel de setup aanpassen.
Gezien de positie waar ze stonden op de grid is dit een no brainer. Lekker setup aanpassen voor de regen en nieuwe onderdelen steken buiten de vooraf bepaalde maximum aantal. Gratis onderdelen, soort cheat code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Holk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:52:
[...]

Gezien de positie waar ze stonden op de grid is dit een no brainer. Lekker setup aanpassen voor de regen en nieuwe onderdelen steken buiten de vooraf bepaalde maximum aantal. Gratis onderdelen, soort cheat code
Uiteraard. Maar wat in die tweet, van een F1 journalist! staat klopt AFAIK niet. Daar staat dat ze door het wisselen van de motoronderdelen uit de pits starten (en vervolgens ook maar de setup aanpassen). Maar ze starten uit de pits omdat ze de setup aanpassen.

En als je, zeker als Hamilton en Antonelli toch al achteraan start kun je inderdaad net zo goed de setup aanpassen in de hoop dat het er beter van wordt. Laat staan met de grote kans op regen, waarmee er nu een regen-setup op gezet kan worden. (Met maar een een plek of 4 verlies)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Stroll heeft er zin in vandaag!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i_zwdHruIDXPkGLx8i7mNCx0WFo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9at8sVBYzGZ1KnqZ5WzBiIpY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/otmCwSzuIDVVkMHRF1an5FFmXMk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZEN7tWmXocu2TaInHQ2H9rW3.jpg?f=fotoalbum_large

Als dit waarheid word dan kan je de start alvast uitstellen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:16
Ik denk dat Stroll zich inmiddels wel realiseert dat het kampioenschap buiten handbereik is en dat kan wel eens ten koste gaan van de motivatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Idee:
Haal de auto's uit de pitstraat en pak de E25/A2 richting Zandvoort. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Nu online
RobertMe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:56:
[...]

Uiteraard. Maar wat in die tweet, van een F1 journalist! staat klopt AFAIK niet. Daar staat dat ze door het wisselen van de motoronderdelen uit de pits starten (en vervolgens ook maar de setup aanpassen). Maar ze starten uit de pits omdat ze de setup aanpassen.

En als je, zeker als Hamilton en Antonelli toch al achteraan start kun je inderdaad net zo goed de setup aanpassen in de hoop dat het er beter van wordt. Laat staan met de grote kans op regen, waarmee er nu een regen-setup op gezet kan worden. (Met maar een een plek of 4 verlies)
Maar het is een wissel van motoronderdelen na de Q en daarmee een overtreding van de parc ferme regels (heel artikel 40 beschrijft de regels daarover), waardoor de straf van 40.9 toegepast wordt. Die straf is een pit lane start. Als ze voor de Q gewisseld hadden was het alleen een gridstraf geweest omdat parc ferme pas ingaat op het moment dat de auto de pits verlaat tijdens Q1 (of einde Q1 als de pits niet verlaten wordt).

Dus die F1 journalist! heeft het gewoon correct.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
RobertMe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:56:
[...]

Of je pakt er een FIA document erbij :)
Decision
Required to start the Race from the pit lane.

Reason
The penalty is imposed in accordance with Article 28.3. of the FIA Formula One Sporting Regulations (‘Sporting Regulations’). The use of each additional element in this case carries a 10 grid place penalty therefore there is an accumulation of 40 places. Article 42.3 d) of the FIA Formula One Sporting Regulations provides that a driver which has accrued more than 15 cumulative grid position penalties must start from the back of the grid. However, as components were changed without the permission of the FIA Technical Delegate Car 12 must therefore start the race from the pit lane as specified by Art.40.9 (b).
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gw289GqXwAEoqLw?format=jpg&name=4096x4096

Edir: @Transportman was sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Nu online
Maarten_E schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:13:
Idee:
Haal de auto's uit de pitstraat en pak de E25/A2 richting Zandvoort. :+
A2 Racer F1 Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
jaapstobbe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:13:
[...]
Ik denk dat Stroll zich inmiddels wel realiseert dat het kampioenschap buiten handbereik is en dat kan wel eens ten koste gaan van de motivatie.
Hoe durf je dat te zeggen! :( Stroll zit nog midden in de kampioensstrijd samen met PIA, NOR en VER! /s

Hij staat ook echt helemaal afgezonderd van de rest van de club. Bijzonder...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDyKQJUGVZUUrupk-F7Bpe-UCQk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NVr4rLWglAmW9ecanVfr0UOS.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door StefanVerkerk op 27-07-2025 13:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:40
StefanVerkerk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:15:
[...]

Hoe durf je dat te zeggen! :( Stroll zit nog midden in de kampioensstrijd samen met PIA, NOR en VER! /s

[Afbeelding]
Hij is gewoon het buienradar aan t checken op zijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
EX-TRA BEN-ZI-NE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 21:12
Die staat altijd in z'n uppie. Heb hem nog nooit met andere coureurs zien babbelen. Aparte gozer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
DutchOwnage schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:25:
[...]

Die staat altijd in z'n uppie. Heb hem nog nooit met andere coureurs zien babbelen. Aparte gozer.
Volgens mij is het echt een lul van een vent. Sorry dat ik het zo zeg, maar hij komt zelden sympathiek over en zeurt het merendeel van de tijd dat je hem hoort. Komt op mij echt als een verwend nest over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniedh
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 15-09 22:01
JP_Frost schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:27:
[...]

Volgens mij is het echt een lul van een vent. Sorry dat ik het zo zeg, maar hij komt zelden sympathiek over en zeurt het merendeel van de tijd dat je hem hoort. Komt op mij echt als een verwend nest over.
Zijn intonatie/ stem helpen hem daarin niet mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinniedh
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 15-09 22:01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
fredgroes schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:08:
[Afbeelding]

Als dit waarheid word dan kan je de start alvast uitstellen
Ik ben al de hele week op vakantie vlakbij Spa, en die piek op dat tijdstip zegt niets. Er is hier geen touw aan vast te knopen, regen, zon, wolken, het wisselt op dit soort dagen per kwartier. :)

Vrijdag ook nog op het circuit geweest met het gezin, leuke dag, maar toch met twee jonge kinderen best een lange zit zo’n dag. ;)

En er stond hier gister op de camping rond 12en iemand katje lam tegen me aan te lullen hoeveel beter Max wel niet is dan Jos. Hij gaat vandaag naar de race, wens hem sterkte, dat zal niet prettig zijn met een dikke kater. :P

[ Voor 13% gewijzigd door ZeromaNoiS op 27-07-2025 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Transportman schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:13:
[...]

Maar het is een wissel van motoronderdelen na de Q en daarmee een overtreding van de parc ferme regels (heel artikel 40 beschrijft de regels daarover), waardoor de straf van 40.9 toegepast wordt. Die straf is een pit lane start. Als ze voor de Q gewisseld hadden was het alleen een gridstraf geweest omdat parc ferme pas ingaat op het moment dat de auto de pits verlaat tijdens Q1 (of einde Q1 als de pits niet verlaten wordt).

Dus die F1 journalist! heeft het gewoon correct.
Maar er zijn al veel vaker componenten wissels geweest na de Q. Verstappen Hongarije een paar jaar terug staat me bij. Vervangende onderdelen kwamen uit de poule en hij startte toen gewoon vanaf zijn originele Q plek.

Blijkbaar zit er dus nog verschil tussen "wisselen met toestemming" en "wisselen zonder toestemming", an zich logisch. Maar anderzijds, waarvoor is de toestemming dan nodig? Bewijs dat er issues zijn met de motor? Terwijl een Ferrari en Mercedes nu gewoon wisselen "omdat het kan"?

Edit:
Eerste DuckDuckGo resultaat (jaja, RN365): https://racingnews365.com...hanged-verstappens-engine
is the reason for Max Verstappen's engine change just hours before the Hungarian Grand Prix. Verstappen, who will start from third place
Geen penalty dus (en al helemaal geen pitlane start), wel een motor wissel. Maar dan wel een motor met een scheur in.

[ Voor 15% gewijzigd door RobertMe op 27-07-2025 13:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mogelijke strategieën:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5TaBGVLpOQ0WgDhrsV30P8U7iw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tX7KMR3VJUvRyj4RWQY15k0m.jpg?f=fotoalbum_large

Beschikbare bande per coureur:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_n1CE-VzpGKpR3VX0Msq-m331bA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ypwXRwShtudasFztWUdZfI78.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
G_Dragon schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:44:
Mogelijke strategieën:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat kan de prullenbak in met dit weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:34
StefanVerkerk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:15:
[...]

[Afbeelding]
Soms wil je even alleen zijn, zover ik het weet is hij bevriend met Ocon. Lewis Hamilton zag je soms ook wel eens alleen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
NeverSettle schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:49:
[...]

Soms wil je even alleen zijn, zover ik het weet is hij bevriend met Ocon. Lewis Hamilton zag je soms ook wel eens alleen staan.
Ha Ocon, nog zo’n geliefde rijder onder de coureurs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
De eerste bui is op komst!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qc4cO3z2020OspqjJnfONS87Xg4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QtBxnNMbXGTI8O6IuOIbz9NV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:21

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ff, off-topic: Ik snap dat de tijd gedood moet worden, maar wat een gelul over een persoon die niemand hier echt kent. Prima dat je denkt dat iemand je niet ligt of denk dat dat zo is, maar hou dat lekker voor je zelf. Het is een vervelende eigenschap om iemand naar beneden te praten.

On topic. Ik heb niet zon best gevoel over vandaag. Nat grauw weer op SPA is altijd gevaarlijk.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:54
Met regen en ver op p4 is er ook nog een beste kans dat hij eraf wordt getikt in de eerste bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:59

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bartske schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:04:
Met regen en ver op p4 is er ook nog een beste kans dat hij eraf wordt getikt in de eerste bochten.
De kans is eerder dat ze met zijn allen eraf drijven op deze baan :P
Dus ik hoop maar dat het zo blijft en niet dat het gaat plenzen, want dan wordt het helemaal een lange en saaie middag.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Nu online
RobertMe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:39:
[...]

Maar er zijn al veel vaker componenten wissels geweest na de Q. Verstappen Hongarije een paar jaar terug staat me bij. Vervangende onderdelen kwamen uit de poule en hij startte toen gewoon vanaf zijn originele Q plek.

Blijkbaar zit er dus nog verschil tussen "wisselen met toestemming" en "wisselen zonder toestemming", an zich logisch. Maar anderzijds, waarvoor is de toestemming dan nodig? Bewijs dat er issues zijn met de motor? Terwijl een Ferrari en Mercedes nu gewoon wisselen "omdat het kan"?

Edit:
Eerste DuckDuckGo resultaat (jaja, RN365): https://racingnews365.com...hanged-verstappens-engine

[...]

Geen penalty dus (en al helemaal geen pitlane start), wel een motor wissel. Maar dan wel een motor met een scheur in.
Kan samenhangen met of het een nieuwe of dezelfde spec is, en of er wel of geen toestemming is (volgens jouw bron was er daadwerkelijk een issue met de motor van Verstappen destijds). Ook is het lastig om verschillende jaren te vergelijken omdat de regels ieder jaar toch veranderen, al zie ik geen grote verschillen op dit vlak tussen 2021 en 2025.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Het veld scheelt al 4 wagens op de grid met Antonelli, Hamilton, Alonso en Sainz die straks vanuit de pitstraat zullen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 19:11
Echt helemaal niks kunnen volgen of gezien dit weekend maar heb gelukkig wel tijd kunnen maken voor straks. Iemand een lijstne met dingen waar ik op moet letten of die zouden kunnen gebeuren?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Jasphur schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:16:
Echt helemaal niks kunnen volgen of gezien dit weekend maar heb gelukkig wel tijd kunnen maken voor straks. Iemand een lijstne met dingen waar ik op moet letten of die zouden kunnen gebeuren?
- regen
- zie startgrid
- gisteren in sprint (droog) bleek inhalen lastig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Regen binnen nu en 15 minuten zo te zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3dXL6i-8vhIMd3mt9WYuspeqXxI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n0ggLta8AYKd0DFuVeEcwkmY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Plenkske schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:20:
[...]

- regen
- zie startgrid
- gisteren in sprint (droog) bleek inhalen lastig
Ja zag wat leuke namen hoog in de startgrid staan inderdaad. Dat begint in ieder geval al top :D

Hoop op weinig regen overigens want erg veel ruimte voor uitloop heb ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
LOW GRIP CONDITIONS
27 Jul 2025, 14:19:00, Lap 1

GREEN LIGHT - PIT EXIT OPEN
27 Jul 2025, 14:20:00, Lap 1

AWNINGS MAY BE USED
27 Jul 2025, 14:22:08, Lap 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Publiek trekt de poncho's weer aan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

Er vallen druppels, wie weet voor RBR. Heb er wel zin in.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dUNOv9eVglnutCNlDVQaos6cOhA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GcTjLss3f8WS7h5Hk4iXMxFa.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bch7TNodIAzJC1_Zuh91fWGz-_A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MBkz8oAmW21xovUtEw0saAw3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wij hebben er zin in!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vyUxx2JYIPMQOY2ve_r5mAub3EU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4SmcTAbFUdnvtWbVgqmwDqmd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Komt serieuze regen aan, gezien de radar op TV.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Kijken of ik op de Duitse autobahn wat kan meekrijgen van de Belgische race.
Even de dekking testen van de Duitsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zet ik de pre show aan, zie ik Nederlanders met maatbekers als bierglazen haha. Classic

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 27-07-2025 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54
Heeft Max nu een low downforce instelling of juist niet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:35
Nee, na Sprintrace is er een hogere downforce achtervleugel op gegaan

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9dkA4Rio6R1GjskQKXnNHGGNtlc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HVJSNTv7CLIylmBiyDAT580j.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
G_Dragon schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:44:
Mogelijke strategieën:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het is nog maar de vraag met alle regen of deze bandenstrategie toegepast kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

Gaan ze starten achter de safety car? Zo te zien wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Pierre op 27-07-2025 14:40 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:59
Of eerst al de vraag:
Pierre schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:37:
Gaan ze starten achter de safety car?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gw3TWeIXMAAHLsL?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Geen Belgische biertjes er bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
NiaX schreef op zondag 27 juli 2025 @ 14:40:
[...]

Geen Belgische biertjes er bij?
Nee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
als we uberhaubt gaan starten... Misschien dat de safety car eerst wat rondjes gaat rijden om de condities te polsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Denk wel dat ze gaan racen, full wets eronder en gaan. Net zoals bij de Formule 2 van vanmorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Oscar: Oscar
Lando: 🤞

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Volgens de radar:
Tijdens de start droog, na 5 minuten druppelen en gaat over in een bui. Vanaf 15.35 droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
Hopelijk staande start.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord