Sprintrace net teruggekeken, man wat was die saai. 2e rondes gekeken en daarna vooral met de vinger op de doorspoelknop gezeten. Zover ik kon zien gebeuren eigenlijk in het hele veld niets.
Volgens mij Hamilton en Antonelli +2 buiten het gewonnen plekje door Gasly (effectief +3 dan). De rest dan op papier veel +1 door Gasly maar niet door inhalen.TheBrut3 schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 14:49:
Zover ik kon zien gebeuren eigenlijk in het hele veld niets.
/f/image/tUoEcnCeB1izetPhYYR4hSF9.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Exocet op 26-07-2025 15:41 ]
Zijn mechanic stuurt hem weg, lekker handig
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Eerst Haas en dan Sauber die aan het kloten zijn met hun release. Tijd voor wat straffen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Eindelijk een goede actie van Stroll. Moet eens een keer afgelopen zijn dat zielige geklooi in de pitlane.
Wat zijn we nou aan het doen met al die afgebroken rondes...?
[ Voor 23% gewijzigd door Bastien op 26-07-2025 16:06 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Stroll heeft er ook nadeel van, schade, verliest rondje/bandenset. Daarom een straf die meer is dan financieel.Bastien schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:06:
Eindelijk een goede actie van Stroll. Moet eens een keer afgelopen zijn dat zielige geklooi in de pitlane.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik was net te laat thuis, zal straks nog wel de herhaling zien van de bende vooraf aan deze kwalificatie. Hoorde alleen nog dat er iets was gebeurd en na deze sessie de situatie wordt bekeken.
Benieuwd hoeveel sneller beide McLarens zullen zijn dan Verstappen, als ze iets minder vleugel kunnen zetten dan gister bij de kwalificatie. Dat is natuurlijk de vraag, hoeveel minder het kan voordat de auto daar negatief op reageert met extra bandenslijtage tot gevolg.
En ook benieuwd wie er als eerste uit zullen gaan van de grote namen. Antonelli is de eerste, Hamilton mag geen fout maken.
Benieuwd hoeveel sneller beide McLarens zullen zijn dan Verstappen, als ze iets minder vleugel kunnen zetten dan gister bij de kwalificatie. Dat is natuurlijk de vraag, hoeveel minder het kan voordat de auto daar negatief op reageert met extra bandenslijtage tot gevolg.
En ook benieuwd wie er als eerste uit zullen gaan van de grote namen. Antonelli is de eerste, Hamilton mag geen fout maken.
En weer valt ANT tegen… is hij werkelijk de man van de toekomst bij Mercedes?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Volgens Toto is hij de next Verstappen. Wij gaan het zien.PatrickC schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:21:
En weer valt ANT tegen… is hij werkelijk de man van de toekomst bij Mercedes?
Gezien de snelheid van Alonso, heeft het waarschijnlijk niet zoveel uitgemaakt 😏 dan was het misschien 20 - 19 ipv 19 - 20 geweest.gambieter schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:07:
[...]
Stroll heeft er ook nadeel van, schade, verliest rondje/bandenset. Daarom een straf die meer is dan financieel.
HAM er ook uit… het sprookje bij Ferrari is meer een nachtmerrie voor hem.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kan die “Lewis heeft altijd in de top 4” stat van Lewis er ook weer uit.
Was wel millimeter werk hoor
Was wel millimeter werk hoor
In de slowmotion leek hij net het randje mee te pakken.
Ja, de AM is wel een tractor hier.Charles Hill schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:21:
Gezien de snelheid van Alonso, heeft het waarschijnlijk niet zoveel uitgemaakt 😏 dan was het misschien 20 - 19 ipv 19 - 20 geweest.
Hamilton springt dadelijk voor de trein... Omg, if it rains it really pours.. sneu, scheelde niks

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Nou echt. Misschien op regen afgesteld maar er valt waarschijnlijk niet veel morgenmiddaggambieter schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:23:
Ja, de AM is wel een tractor hier.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
HAM durft niet uit te stappen… het is groen kerel… het is over!
Ik dacht ook, die gaat gewoon zo rijden?PatrickC schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:26:
HAM durft niet uit te stappen… het is groen kerel… het is over!
P16... dan kun je beter altijd even afwachten
Haha 😆, dat was grappig terugkomen met beelden bij SKY. Aan de stem was te horen dat er iets heeeel treurigs was gebeurd met Hamilton, heel treurig. Daarna ook even zonder woorden. Algehele drama bij de verslaggevers. Moesten even letterlijk bijkomen. Het is wat.
Kan Hamilton straks weer boos weglopen bij de microfoon, niet wetende wat te zeggen. Ik zal hem helpen: hij is niet goed genoeg op dit moment. Geen Mercedes die vergevingsgezind is, maar een lastige Ferrari die Leclerc gewend is. Of het is klaar met top zijn, zoals dat met Alonso ook is, leeftijd gaat tellen.
Kan Hamilton straks weer boos weglopen bij de microfoon, niet wetende wat te zeggen. Ik zal hem helpen: hij is niet goed genoeg op dit moment. Geen Mercedes die vergevingsgezind is, maar een lastige Ferrari die Leclerc gewend is. Of het is klaar met top zijn, zoals dat met Alonso ook is, leeftijd gaat tellen.
[ Voor 7% gewijzigd door Charles Hill op 26-07-2025 16:30 ]
Echt.. dit is genant gewoonPatrickC schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:22:
HAM er ook uit… het sprookje bij Ferrari is meer een nachtmerrie voor hem.
Mercedes valt ook tegen de laatste races, niet helder waarom opeens.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wat was dat voor blur over het stuur van NOR tijdens de on board?
Het weer. Zij presteren beduidend beter bij warm weer. Wat er met Antonelli is weet ik niet, dat ligt niet alleen aan het weer.hoevenpe schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:30:
Mercedes valt ook tegen de laatste races, niet helder waarom opeens.
Hij zit er iig WEER niet bijCharles Hill schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:32:
[...]
Het weer. Zij presteren beduidend beter bij warm weer. Wat er met Antonelli is weet ik niet, dat ligt niet alleen aan het weer.
Ondertussen gaat Tsunoda zo eens Q3 halen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lewis z'n carrière eindigt als de Tsunoda van Ferrari...jaapstobbe schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:33:
Leclerc kan het wel
Tijdje geleden dat ie zo dicht bij Max zat
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Nou, daar is het gat met McLaren, nu zij de data hebben van de sprintrace, en het voordeel hebben gezien bij Verstappen wat iets minder vleugel doet.
En als het gat tussen coureurs van hetzelfde team zo klein is, is de kans groot dat ze beide op de limiet zitten van de huidige afstelling van de auto. Zullen vast nog iets tijd vinden, maar het lijkt al genoeg. Verstappen moet nog 4 tienden vinden, als McLaren niet verbeterd. Zal deze run niet gebeuren met gebruikte banden.
Geen verrassingen nu in de top 10.
Op naar Q3
En als het gat tussen coureurs van hetzelfde team zo klein is, is de kans groot dat ze beide op de limiet zitten van de huidige afstelling van de auto. Zullen vast nog iets tijd vinden, maar het lijkt al genoeg. Verstappen moet nog 4 tienden vinden, als McLaren niet verbeterd. Zal deze run niet gebeuren met gebruikte banden.
Geen verrassingen nu in de top 10.
Op naar Q3
Die 2 Racing Bulls zitten er goed bij…
Bizar trouwens dat een slipstream achter een andere auto tot 7 sec te merken is op de baan. Maar 6 sec en lager juist een nadeel is door turbulentie.
En dan toch nog een verrassing. Bortoleto door naar Q3 ipv een Haas of Sainz.
En dan toch nog een verrassing. Bortoleto door naar Q3 ipv een Haas of Sainz.
rammes schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:41:
Arme Lewis.

Kan Max niet een banker lap zetten met low downforce, en daarna max downforce erop zetten in deze sessie voor morgen als het regent?
Jammer alleen dat het niet om de breedte gaat maar om diegene wie als eerste eindigt. Ik blijf het toch wel heel opvallend vinden dat McLaren het met de krachtbron van Mercedes het zoveel beter blijft doen dan het fabrieksteam zelf. Je zou toch op enig moment mogen verwachten dat Mercedes de achterstand goed gaat maken. Het lijkt er echter eerder op dat McLaren steeds verder wegloopt.pietr schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:42:
Alle 4 de “Red Bulls” naar Q3!
Heb wel met Lewis te doen. Die had in het verleden al moeite om positief te blijven, dus hoe zou die zich nu voelen…
Het gaat al een paar jaar niet best, dus die zal weinig vertrouwen in zichzelf hebben nu.
Het gaat al een paar jaar niet best, dus die zal weinig vertrouwen in zichzelf hebben nu.
Nee, je setup ligt vast vanaf het uitrijden van de garage in Q1.kevlar01 schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:46:
Kan Max niet een banker lap zetten met low downforce, en daarna max downforce erop zetten in deze sessie voor morgen als het regent?
Dat zou mogen ja. Of het verstandig is is een tweede want doe setting kan hij dan hooguit eenmalig testen. En dat het morgen gaat regenen is wel redelijk zeker, maar of dit tijdens de race is niet.kevlar01 schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:46:
Rob Marshal inlijven is de meesterzet geweest van McLaren.Woefdram schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:46:
[...]
Jammer alleen dat het niet om de breedte gaat maar om diegene wie als eerste eindigt. Ik blijf het toch wel heel opvallend vinden dat McLaren het met de krachtbron van Mercedes het zoveel beter blijft doen dan het fabrieksteam zelf. Je zou toch op enig moment mogen verwachten dat Mercedes de achterstand goed gaat maken. Het lijkt er echter eerder op dat McLaren steeds verder wegloopt.
Het de sprint kunnen kijken…hoe is het technisch mogelijk om 15 rondes binnen een seconde te blijven rijden zonder je banden op te roken 😩
Op naar de kwali nu 😳
Op naar de kwali nu 😳
Bel snel RBR even op want ze hebben vast geen idee wat ze aan het doen zijn.kevlar01 schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:46:
Hij mag volgens mij best extra vleugel zetten zolang de kwalificatie bezig is. Niet een andere vleugel.gambieter schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:47:
[...]
Nee, je setup ligt vast vanaf het uitrijden van de garage in Q1.
Maar het is niet slim ongetest vleugels gaan wijzigen. Of dat moet in de vrije training zijn uitgetest.
Het is niet alleen de motor volgens mij. Die hele auto is (veel) beter dan de Mercedes. Maar vreemd is het wel dat een klantenteam zo dominant kan zijn.Woefdram schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:46:
[...]
Jammer alleen dat het niet om de breedte gaat maar om diegene wie als eerste eindigt. Ik blijf het toch wel heel opvallend vinden dat McLaren het met de krachtbron van Mercedes het zoveel beter blijft doen dan het fabrieksteam zelf. Je zou toch op enig moment mogen verwachten dat Mercedes de achterstand goed gaat maken. Het lijkt er echter eerder op dat McLaren steeds verder wegloopt.
Volgende race BetterHelp als sponsor van HAMalbino71 schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:46:
Heb wel met Lewis te doen. Die had in het verleden al moeite om positief te blijven, dus hoe zou die zich nu voelen…
ICE ICE Baby
McLaren halve seconde los, tijd voor de borrel hier...
Natuurlijk gaat het om de auto, want ze rijden met dezelfde motor. Maar Mercedes komt niet in de buurt en dat is natuurlijk wel apart voor een team dat zolang de formule 1 heeft gedomineerd.pietr schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:51:
[...]
Het is niet alleen de motor volgens mij. Die hele auto is (veel) beter dan de Mercedes. Maar vreemd is het wel dat een klantenteam zo dominant kan zijn.
Een drinking game met jezelf?hoevenpe schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:55:
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Max op gebruikte softs, dus die komt nog wel dichterbij.
---RAWE CEEK!!!---
Loop niet in de weg met je camera! 😋😏
Nieuwe of gebruikte banden?hoevenpe schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:55:
Precies mijn laatste zin: blijft vreemd.Woefdram schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:56:
[...]
Natuurlijk gaat het om de auto, want ze rijden met dezelfde motor. Maar Mercedes komt niet in de buurt en dat is natuurlijk wel apart voor een team dat zolang de formule 1 heeft gedomineerd.
Of de pijn verdoven van de slechte prestatie 😄
Maar gaat hopelijk nu beter worden
Het zou best wel mogen maar die tijd is er niet. Achtervleugel is altijd toch redelijk wat werk en mogelijk moet je dan meer aanpassen anders is de balans zoekCharles Hill schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:51:
Hij mag volgens mij best extra vleugel zetten zolang de kwalificatie bezig is. Niet een andere vleugel.
Ze pakken hetgeen ze het beste toe lijktMaar het is niet slim ongetest vleugels gaan wijzigen. Of dat moet in de vrije training zijn uitgetest.
[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-07-2025 17:04 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
helaasCharles Hill schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:59:
[...]
Precies, daarom.
Pas over 2 minuten zal alles duidelijk zijn.
Nee, het is niet genoeg. Wat een schuiver.
Afwachten wat Leclerc doet. Ai, Verstappen voorbij.
Gaat een leuke start worden met Verstappen vanaf 4. Zal snel voorbij Leclerc moeten. McLaren heeft nu al gewonnen als er niets vreemds gebeurd. Hopen op regen.
Albon nog P5!
Afwachten wat Leclerc doet. Ai, Verstappen voorbij.
Gaat een leuke start worden met Verstappen vanaf 4. Zal snel voorbij Leclerc moeten. McLaren heeft nu al gewonnen als er niets vreemds gebeurd. Hopen op regen.
Albon nog P5!
[ Voor 15% gewijzigd door Charles Hill op 26-07-2025 17:04 ]
Dat was zeker 2 tienden bij uitkomen eerste bocht voor Max. Norris verbaasde me wel, die heeft 6 tienden gevonden tov kwalificatie Sprint
Hallo, regie!?!? Zitten we naar de ma & inlap van Norris te kijken terwijl Tsunoda & Albon nog (verdienstelijke) tijden zetten...
Beetje vreemd jaGaargod schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:04:
Hallo, regie!?!? Zitten we naar de ma & inlap van Norris te kijken terwijl Tsunoda & Albon nog (verdienstelijke) tijden zetten...
Factor weer blijft natuurlijk onvoorspelbaar. Indien het morgen regent kan het heel anders zijn.Exocet schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:05:
Hopelijk nog een leuke strijd voor plek 3, McLaren weer een klasse apart
YouTube: Your Favourite Belgian Grand Prix - 1998 Chaos & Carnage in Spa
Nee, ze hebben maar heel beperkte ruimte voor aanpassingen, rembalans en zo. Kijk naar VER op Silverstone, die zat vast aan die low downforce uit de quali.Charles Hill schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:51:
Hij mag volgens mij best extra vleugel zetten zolang de kwalificatie bezig is. Niet een andere vleugel.
Heb het liveblog van de NOS gevolgd, ben benieuwd naar de race van morgen. Ze verwachten volgens mij redelijk slecht weer, wat een voordeel is voor Max.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Ja, als eenmaal is gekozen voor een bepaalde vleugel, dan kunnen ze niet een nieuwe erop zetten. Maar er kan wel gekozen worden voor meer of minder vleugel met degene die erop zit ,tot het eind van de kwalificatie. Daarna zijn ze de auto kwijt en mag niets meer veranderd worden.gambieter schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:09:
[...]
Nee, ze hebben maar heel beperkte ruimte voor aanpassingen, rembalans en zo. Kijk naar VER op Silverstone, die zat vast aan die low downforce uit de quali.
Das war einmal. MCL is super dominant op intersMeg schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:09:
Heb het liveblog van de NOS gevolgd, ben benieuwd naar de race van morgen. Ze verwachten volgens mij redelijk slecht weer, wat een voordeel is voor Max.
Gelukkig kan hij wel een goede psycholoog betalen 😏
De achtervleugel valt niks aan aan te passen. Die is gewoon statisch. Enige aanpassing is de DRS openen. Of een nieuwe vleugel. I.t.t. de voorvleugel dus die ze wel kunnen aanpassen.Charles Hill schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:11:
[...]
Ja, als eenmaal is gekozen voor een bepaalde vleugel, dan kunnen ze niet een nieuwe erop zetten. Maar er kan wel gekozen worden voor meer of minder vleugel met degene die erop zit ,tot het eind van de kwalificatie. Daarna zijn ze de auto kwijt en mag niets meer veranderd worden.
Volgens mij niet? Verstappen stond na zijn eerste ronde 0,5xx achter Norris. Norris verbeterd niet en Albon staat er uiteindelijk ook ~0,541 achter. Kan dus zomaar zijn dat Verstappen 5e was geworden als die niet de ronde had af gemaakt.JoteW schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:02:
Nou dat was na bocht 1 al wel klaar voor Maxie
En uiteraard maar 0,003 met Leclerc nu. Dat had net zo goed andersom kunnen zijn, en ook daarbij als Verstappen zijn ronde niet af maakte dat Leclerc er makkelijk voor stond.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is de achtervleugel volledig statisch? Kan niets aan downforce worden veranderd? De DRS kan open en dicht, maar is verder niets mee te doen, als ik het goed heb?RobertMe schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:19:
[...]
De achtervleugel valt niks aan aan te passen. Die is gewoon statisch. Enige aanpassing is de DRS openen. Of een nieuwe vleugel. I.t.t. de voorvleugel dus die ze wel kunnen aanpassen.
In dat geval is het de vraag hoe snel een complete achtervleugel vervangen kan worden. En als dat is toegestaan, is het wel interessant om een volledige achtervleugel in een minuut te kunnen vervangen, zoals ook kan met neus.
Maar zal vast wel iets over staan in de regels, anders hadden teams het wel gedaan. Als wij het kunnen bedenken, hebben teams het zeker al getest of de FIA het op tijd gestopt. Wie iets kan bedenken wat teams nog nooit hebben bedacht of zelfs getest, zouden moeten gaan solliciteren bij een team 😄
[ Voor 34% gewijzigd door Chocoball op 26-07-2025 19:45 ]
Onder parc ferme mogen ze alleen de afstelling van de voorvleugel aanpassen, en wat andere kleine dingen (die geen effect zullen hebben op de performance, zoals de remmen ontluchten). Een compleet nieuwe achtervleugel mag dus zeer zeker niet.Charles Hill schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:33:
[...]
Is de achtervleugel volledig statisch? Kan niets aan downforce worden veranderd? De DRS kan open en dicht, maar is verder niets mee te doen, als ik het goed heb?
In dat geval is het de vraag hoe snel een complete achtervleugel vervangen kan worden. En als dat is toegestaan, is het wel interessant om een volledige achtervleugel in een minuut te kunnen vervangen, zoals ook kan met neus.
Maar zal vast wel iets over staan in de regels, anders hadden teams het wel gedaan. Als wij het kunnen bedenken, hebben teams het zeker al getest of de FIA het op tijd gestopt. Wie iets kan bedenken wat teams nog nooit hebben bedacht of zelfs getest, zouden moeten gaan solliciteren bij een team 😄
Dan maar hopen dat het dermate regent dat ze op wets rijden.Lynx schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:11:
[...]
Das war einmal. MCL is super dominant op inters
En dat mag dus niet. Tenzij je vanuit de pits wil starten.Charles Hill schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:33:
Is de achtervleugel volledig statisch? Kan niets aan downforce worden veranderd? De DRS kan open en dicht, maar is verder niets mee te doen, als ik het goed heb?
Drooge witte wijn setup...
Als ze full wets nodig hebben rijden ze nietMaZo schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:42:
[...]
Dan maar hopen dat het dermate regent dat ze op wets rijden.
Max zal iets moeten doen. Starten op hards ofzo en hopen dat hij niet te veel verliest en er na de eerste rondes pit het begint met regenen
Ja idd. De enige reden voor wets is als ze aquaplaning hebben op intermediates. Het nadeel is dat ze 6-7 seconden per ronde langzamer zijn.TinusXIII schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 17:50:
[...]
Als ze full wets nodig hebben rijden ze niet
Het lijkt me voor Verstappen en tevens Haas niet gunstig als het gaat regenen. Ze rijden met een low-downforce setup, maar dat lijkt me net als in GB nadelig bij nat weer. Je zag daar dat Verstappen zolang het nat was helemaal nergens was, pas toen het droog was lukte het om een aantal mensen in te halen (maar toen was het kwaad al geschied door de spin).
Kijk net even naar de buienradar maar de kans op regen is morgen zo'n beetje 100% in Francorchamps. Ze verwachten morgen 14mm dus grote kans op een kletsnatte Grand Prix. Ik denk dat regen eigenlijk altijd wel goed is voor Verstappen omdat hij voor mij de beste coureur van het veld is en dat is in regen hetgeen wat telt.ParaDroid2 schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 18:26:
Het lijkt me voor Verstappen en tevens Haas niet gunstig als het gaat regenen. Ze rijden met een low-downforce setup, maar dat lijkt me net als in GB nadelig bij nat weer. Je zag daar dat Verstappen zolang het nat was helemaal nergens was, pas toen het droog was lukte het om een aantal mensen in te halen (maar toen was het kwaad al geschied door de spin).
Jij hebt nog een vrijdag eerste training in het hoofd, die LD setup zit niet meer op de wagen van Verstappen 😉ParaDroid2 schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 18:26:
Testing, one, two ...
Inderdaad, er is een andere achtervleugel gemonteerd na de Sprintrace, met name om meer downforce te hebben voor een natte race.
Iemand een idee waarom Hamilton en Kimi niet konden meekomen?
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |