Laatse dagen (zeker bijna een week) zie ik opvallend "lage" cijfers voor wat betreft personnel trouwens.
maar zoals gewoonlijk......koffiedik
Diezelfde verwarring die wij nu hebben is misschien ook wel een beoogd effect van de aankondiging he, lekker paniek zaaien onder de RU-legerleiding, laat ze maar onderling bekvechten over wat ze moeten doen, onder tijdsdruk is de kans groot dat ze een miskleun begaan waar nog meer van geprofiteerd kan worden.ZenTex schreef op maandag 1 september 2025 @ 02:44:
[...]
Dan zou ik eerder verwachten dat ze zouden wachten met de aankondiging als er eenmaal een voorraad opgebouwd is en er al een paar aanvallen diep binnen Rusland geweest zijn.
Waarom nu aankondigen?
Het enige dat ik me kan bedenken is dat ze hopen dat Rusland AA batterijen terugtrekt van het front om kritieke infrastructuur binnen Rusland en in de Krim te beschermen.
Maar dan zou het alsnog logischer zijn om eerst een paar faciliteiten diep in Rusland aan te vallen terwijl Rusland het nog niet verwacht, en dan pas aan te kondigen, dat zou veel meer effekt hebben
Misschien is de aankondiging niet meer dan ruis, of Will men haar eigen bevolking en buitenlandse partners laten zien dat UA terug kan slaan.
maar zoals gewoonlijk......koffiedik
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison