Dacht even dag ik Memphis Depay zag maar het is Weghorst met die zweetband
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 11-08-2025 11:15 . Reden: Beetje onhandig geschreven. ]
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 11-08-2025 11:15 . Reden: Beetje onhandig geschreven. ]
Nee vooralsnog toen. Hij lijkt iets beter in de wedstrijd te komen.ephymerous schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:46:
[...]
Dus op basis van drie minuten beoordeel je een individu in een overduidelijk matige opstelling/tactiek?
Als je m laat staan maakt ie er gewoon 20-25 hoor. Zelfs onder HeitingaTrishul schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:48:
[...]
Nee vooralsnog toen. Hij lijkt iets beter in de wedstrijd te komen.
XXXVI
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 10-08-2025 14:51 ]
Ajax Telstar is toch eigenlijk geen echte wedstrijd?LZ86 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:50:
Dom balverlies van Telstar uitermate effectief afgestraft.
Mooie pass van Berghuis.
Nou, de grotere kansen tot die goal waren toch voor TelstarHarribo schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:52:
[...]
Ajax Telstar is toch eigenlijk geen echte wedstrijd?
Al zou Ajax heel slecht spelen dan winnen ze nog wel van Telstar
Ik denk dat bij iedere Ajacied de afgelopen 2 seizoenen nog in het geheugen gegrift staat... Ik geloof niet in zekerheidjes met dit team.Harribo schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:52:
[...]
Ajax Telstar is toch eigenlijk geen echte wedstrijd?
Al zou Ajax heel slecht spelen dan winnen ze nog wel van Telstar
Flickr PSN ID= cheironnl
En precies het verschil tussen Telstar en Ajax en sowieso tussen een topploeg en een degradatiekandidaat zit onder andere in effectiviteit. Zolang Telstar de kansen niet afmaakt weet je dat Ajax dat normaal gesproken wel gaat doen.LZ86 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:52:
[...]
Nou, de grotere kansen tot die goal waren toch voor Telstar
Ik snap eigenlijk nog steeds niet dat het mag.Megupe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:43:
[...]
Met dit goede spel van Ajax heb ik niet eens door dat die onbenul er zit en hoor hem ook niet eens.
Trommels en megafoons trek ik slecht. Maar ieder zijn ding.LZ86 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:31:
Oh god, er staat een mic bij de microfoontokkie
Dan maar kijken zonder geluid
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Die is echt zoHollowGamer schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:54:
Ik weet niet of Weghorst aan iets zit, of gewoon echt zo is.
Maar het is zo gezellig, zo'n jostibandHollowGamer schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:55:
[...]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet dat het mag.
Je kunt toch ook verbieden dat hij het meeneemt? Dacht dat van Basten daar weleens terecht een opmerking over had gemaakt.
Ja hij lijkt uit het wijndal te komenMiki schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:57:
Berghuis lijkt rijp voor de bank. Sjokt over het veld, biedt zich weinig aan en begaat op die ene goede bal op Weghorst veel fouten en veel balverlies.
Verder moet het tempo echt omhoog. De enige die wat “swung” in het spel lijken te brengen zijn Moro en Wijndal. Die laatste lijkt een opleving te hebben gekregen.
Hij is in ieder geval creatief, mits hij er zin in heeft.toolkist schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:31:
[...]
Dat er iemand op rechtsbuiten staat wil niet zeggen dat je een vleugel hebt. Maar wie weet heeft ie het op zn heupen vandaag, dat gebeurt zo heel af en toe
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zonder Berghuis was het anders nog 0-0 geweest. Weet je nog dat Messi amper iets deed bij Barca maar toch 50 goals en dito assists per seizoen had? Soms zijn spelers op hun manier enorm belangrijk, maar lijkt het voor ons alsof ze geen fluit doen.Miki schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:57:
Berghuis lijkt rijp voor de bank. Sjokt over het veld, biedt zich weinig aan en begaat op die ene goede bal op Weghorst veel fouten en veel balverlies.
Verder moet het tempo echt omhoog. De enige die wat “swung” in het spel lijken te brengen zijn Moro en Wijndal. Die laatste lijkt een opleving te hebben gekregen.
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 10-08-2025 15:01 ]
Dat is bij Traoré alleen zo zeldenGonadan schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:59:
[...]
Hij is in ieder geval creatief, mits hij er zin in heeft.
Typisch Ajax, moeten eerst wakker wordenLZ86 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:52:
[...]
Nou, de grotere kansen tot die goal waren toch voor Telstar
Ja vergelijk die twee ffLZ86 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:00:
[...]
Zonder Berghuis was het anders nog 0-0 geweest. Weet je nog dat Messi amper iets deed bij Barca maar toch 50 goals en dito assists per seizoen had? Soms zijn spelers op hun manier enorm belangrijk, maar lijkt het voor ons alsof ze geen fluit doen.
Az heeft het makkelijker tegen Groningen dan Ajax tegen Telstardonkerlicht schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:03:
Nou, 3-0. Walkover zo voor AZ.
[ Voor 36% gewijzigd door Trishul op 10-08-2025 15:06 ]
Hopelijk kunnen we dit seizoen Telstar onder ons houden dansNielz123 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:04:
[...]
Az heeft het makkelijker tegen Groningen dan Ajax tegen Telstar
Had Ajax 2 jaar geleden niet verloren van amateurs?ParaDroid2 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:08:
Met alle respect voor Telstar, maar ik zie het toch voornamelijk als een veredeld amateurelftal. Ajax zou hier toch minstens met 6-0 moeten winnen eigenlijk.
Flickr PSN ID= cheironnl
Een nederlaag bij AZ is niet iets om je voor te schamen als Groningen zijnde. Het gaat alleen nu wel iets te gemakkelijk allemaal. Er is nog wel wat werk aan de winkel voor Allach, maar dat was voor deze wedstrijd ook al wel bekend. Wat dat betreft ben ik meer benieuwd naar volgende week, Heerenveen thuis.mavaros schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:06:
Die ene Groningen supporter hier heeft een heel slechte middag vandaag.
Er wordt gehakt gemaak van FC Groningen. En vorig jaar deden ze het best aardig. Wat een contrast.
Nee, meteen wegdoen. Jankspeler is dat en blijft dat.
XXXVI
Ja Ja, ik weet hetLZ86 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:09:
[...]
Had Ajax 2 jaar geleden niet verloren van amateurs?
Flickr PSN ID= cheironnl
4-0 en 6-0 als ik me niet vergisLZ86 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:09:
[...]
Had Ajax 2 jaar geleden niet verloren van amateurs?
Snap totaal niet dat die gast inde basis staat, wat zeg ik, bij de selectie zit. Wat een farceMegupe schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:10:
Traore had hem zo kunnen klaarleggen voor moro. Wat een eikel zeg.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Flickr PSN ID= cheironnl
Henderson is als grootverdiener al weg, is er daardoor ook niet wat ruimte vrijgekomen?ephymerous schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:11:
Tjah, dezelfde Traore als vorig seizoen, zal wel eens een goede pot spelen maar wissel m maar. Of beter, verkoop m maar, of nog beter, geef m weg.
Edvardsen mist dat niet hoor, no-nonsense aanvaller.toolkist schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:12:
Comedy capers dit... mijn god
XXXVI
De verdediging van Ajax lijkt nog los zand. Lopen constant samen naar dezelfde man waardoor Jan en alleman vrij komensNielz123 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:13:
Ik schrijf Telstar nog niet af
Flickr PSN ID= cheironnl
Er mist ervaring en leiderschap in de verdediging. Deze verdediging is veel te jong. Sutalo wordt gemist. Hopelijk kunnen Sutalo en Itakura snel het defensieve hart vormen.cheiron schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:17:
[...]
De verdediging van Ajax lijkt nog los zand. Lopen constant samen naar dezelfde man waardoor Jan en alleman vrij komen
Ik zie toch echt wel leuke dingen van Telstar, en soms ook van Ajax.dutchgio schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:17:
Twee ploegen die niet kunnen aanvallen en niet kunnen verdedigen.
Ajax - Telstar.
Een Klaassen kan ook niet als 6, kan niet de bal wegsteken en verdedigend valt het ook tegen.Trishul schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:18:
[...]
Er mist ervaring en leiderschap in de verdediging. Deze verdediging is veel te jong. Sutalo wordt gemist. Hopelijk kunnen Sutalo en Itakura snel het defensieve hart vormen.
Mooie open wedstrijd met twee ploegen die niet veel voor elkaar onderdoen. Kijkt lekker weg.HollowGamer schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:17:
Wat een leuke open wedstrijd.
Commentator mag dat ook zeggen, en niet zo zeuren (zeg ik).
Nee zeker niet idd...Pompi schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:22:
[...]
Een Klaassen kan ook niet als 6, kan niet de bal wegsteken en verdedigend valt het ook tegen.
Heb beetje de posities van middenveld in de gaten gehouden, Taylor trekt net als vorig jaar nog naar de 5 positie maar in tegenstelling tot Hato heb je weinig aan een Wijndal die naar het midden trekt want daar ligt niet zijn kwaliteit en Klaassen en Berghuis stonden steeds bij elkaar in de buurt rond het centrum of middenstip waardoor er een groot open gat lag op het middenveld aan de rechterkant.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 10-08-2025 15:35 ]
XXXVI
Staat inderdaad best goed te keepen.Deadsy schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:39:
Als ik de KNVB was zou ik Koeman er uit gooien en vol voor Heitinga gaan
Ik hoorde vanochtend dat de Jong wilt dat Depay weer bij de selectie zit. Dus onder de streep maakt het niet uit wie je daar neerzet, kennelijk moeten er bepaalde spelers bijzitten.Deadsy schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:39:
Als ik de KNVB was zou ik Koeman er uit gooien en vol voor Heitinga gaan
Vindt Frenkie of Nigel dat?HollowGamer schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:44:
[...]
Ik hoorde vanochtend dat de Jong wilt dat Depay weer bij de selectie zit. Dus onder de streep maakt het niet uit wie je daar neerzet, kennelijk moeten er bepaalde spelers bijzitten.
XXXVI
Wat een gezeur, dit was onder jullie vorige trainer een goed resultaat (1-0, 2-1, ..).loewie1984 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:41:
Ik vind dit toch een brevet van onvermogen van de Ajax directie. Wat heb je nou aan trainer en spelers gehaald. Snap niet dat die Arena vol zit. Ik zou me als supporter opgelicht voelen dat ik 500 eu voor een seizoenskaart mag dokken en het maar 1-0 staat tegen Telstar…
PSV, Feyenoord en zelfs NEC allemaal dikke uitslagen tegen ploegen die je hoger in mag schatten dan Telstar. Tenzij Telstar over 8 wedstrijden nog in het linker rijtje staan is dit gewoon matig.
Ajax dna is het belangrijksteloewie1984 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:41:
Ik vind dit toch een brevet van onvermogen van de Ajax directie. Wat heb je nou aan trainer en spelers gehaald. Snap niet dat die Arena vol zit. Ik zou me als supporter opgelicht voelen dat ik 500 eu voor een seizoenskaart mag dokken en het maar 1-0 staat tegen Telstar…
PSV, Feyenoord en zelfs NEC allemaal dikke uitslagen tegen ploegen die je hoger in mag schatten dan Telstar. Tenzij Telstar over 8 wedstrijden nog in het linker rijtje staan is dit gewoon matig.
Bizar, in zijn positie moet je je mond daarover houden. Maar Nigel de Jong is ook zo’n voorbeeld van de emotie die regeert. Kan geen enkele prestatie overleggen die het begrijpelijk maakt dat hij deze positie bekleed.HollowGamer schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:46:
[...]
Nigel, sorry was bij Goedemorgen Eredivisie.
XXXVI
Het is überhaupt een wonder dat hij op die positie terecht is gekomen inderdaad.ephymerous schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:48:
[...]
Bizar, in zijn positie moet je je mond daarover houden. Maar Nigel de Jong is ook zo’n voorbeeld van de emotie die regeert. Kan geen enkele prestatie overleggen die het begrijpelijk maakt dat hij deze positie bekleed.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Je vergeet de levensgrote kansen van Ajax?LZ86 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:53:
Telstar doet zichzelf inmiddels gewoon tekort.
Een gelijkspel zou terecht zijn zover
XXXVI
Die gemist werden..ephymerous schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:55:
[...]
Je vergeet de levensgrote kansen van Ajax?
Maar Ajax is de beste heb ik gehoord daarin!ephymerous schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:57:
[...]
Dat doet Telstar tot dusverre toch ook?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja dat heb ik niet gemistephymerous schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:57:
[...]
Ze zijn aan elkaar gewaagdephymerous schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:57:
[...]
Ja precies.ephymerous schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:57:
[...]
Hij zegt toch ook dat het volgens hem redelijk gelijk is met de grote kansen, dus dat een gelijke stand wat dat betreft meer recht doet?ephymerous schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:57:
[...]
Jaros anders ook. Beide keepers overigens een dikke voldoende.LZ86 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 15:59:
[...]
Ja precies.
Ajax komt vanuit een grote fout van een telstar speler (mooi) op voorsprong.
Maar qua levensgrote kansen staat het gewoon gelijk.
Het verschil tussen Telstar en Ajax is Baas. Die houdt er eigenhandig 2 tegen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq