Ajax heeft een vrij plekjeRussel88 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:40:
Slot ontslagen, als Feyenoorder mag je wel dromen toch?
Ik denk niet dat RvP zichzelf gaat ontslaan. Hij neemt de besluiten toch?Russel88 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:40:
Slot ontslagen, als Feyenoorder mag je wel dromen toch?
Zonder gekheid. Het was Eenhoorn die met Huiberts Slot ontsloeg bij AZ. Ik zie het niet gebeuren. Als Ajacied is er wel hoop. Slot naar Ajax zou perfect zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 30-05-2026 13:44 ]
XXXVI
Voor zijn carrière lijkt het mij ook niet slim om naar een Nederlandse club te gaan (buiten PSV misschien). Ajax is een te groot risico.
Misschien een mooie club in Duitsland?
[ Voor 7% gewijzigd door Gynnad op 30-05-2026 14:39 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En typisch dat de media hem zielig noemde. Het is een zwaar overbetaalde speler, die nog niet eens op ons hele lage niveau mee kon.DutchOwnage schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 12:59:
Blijkt ook maar weer hoe "serieus' meneer Sterling het allemaal nam
City zoekt nog een trainerGynnad schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:38:
[...]
Voor zijn carrière lijkt het mij ook niet slim om naar een Nederlandse club te gaan (buiten PSV misschien). Ajax is een te groot risico.
Misschien een mooie club in Duitsland?
En dan ook nog eenzijdig je Lambo naar de gallemiezen...HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:39:
[...]
En typisch dat de media hem zielig noemde. Het is een zwaar overbetaalde speler, die nog niet eens op ons hele lage niveau mee kon.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Wellicht een kleinere club daar. Maar ik denk voor zijn carrière beter om in de Bundesliga aan de slag te gaan.
Ik merk ook dat managers wel heel weinig tijd krijgen tegenwoordig.Trishul schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:44:
Ik heb niet het gevoel dat Slot er zo goed op staat in Engeland dat een andere top-PL club hem oppikt.
Wellicht een kleinere club daar. Maar ik denk voor zijn carrière beter om in de Bundesliga aan de slag te gaan.
Slot heeft het nog prima gedaan met het materiaal en blessures. Dat hij weg moet is eigenlijk belachelijk. Het had zeker beter gekund, maar je kunt hem nog tot aan de winter geven.
Amorin heeft veel slechtere dingen laten zien, dat lag volgens de media niet aan hem.
Bij City hebben ze nog een mooie vacature voor ‘mTrishul schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:44:
Ik heb niet het gevoel dat Slot er zo goed op staat in Engeland dat een andere top-PL club hem oppikt.
Dat weet ik niet hoor. Slot schijnt graag thuis in Zwolle te zijn. Met de trein ben je vanuit Zwolle met een uurtje in Amsterdam. De familie lekker in de vertrouwde omgeving. En vergeet ook niet dat het voor je carrière en ego goed is als je de grootste club van Nederland er weer bovenop brengt
[ Voor 36% gewijzigd door ephymerous op 30-05-2026 15:32 ]
XXXVI
2 seizoenen getraind. Nr 1 en 5. Ik denk dat veel clubs daarvoor kiezen, om de 2 jaar kampioen worden.Trishul schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:44:
Ik vind het gek dat ie ontslagen is, maar ik ben een Slot fan. Hopelijk neemt hij een paar maanden rust, dan kan hij lekker RvP vervangen met frisse energie.
Of, wie volgt Koeman eigenlijk op?
[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 30-05-2026 15:44 ]
Dusss je wilt zeggen dat Schreuder het slechter zou doen dan de 85 trainers van afgelopen paar jaar? Mmmmkay.toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 09:20:
[...]
Dan zal ik geen gemiddelde ajax supporter zijn, ik hoef geen enkele Schreuder meer bij Ajax te zien. Z'n broer heeft al genoeg verprutst. Daarnaast, Dick Schreuder heeft er net 1 goed seizoen op zitten, laten we maar eens afwachten of het hem meer dan 1 seizoen lukt.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Joh
Perfect voor Slot zou 100miljoenmiljard per jaar bij <insertrandomclub> zijn gok ik zo.
Die kans is zomaar aanwezig, en ik denk rijkelijk groot. Gezien z'n track record is succes in ieder geval geen garantie.OMX2000 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:59:
[...]
Dusss je wilt zeggen dat Schreuder het slechter zou doen dan de 85 trainers van afgelopen paar jaar? Mmmmkay.
Uiteraard niet, want jullie hebben RvPDutchOwnage schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:43:
Slot gaat op dit moment in zijn carrière echt niet terug naar Feyenoord
Als die gast echt mentale problemen heeft dan is dat wel zielig ja, of ie nou totaal blut is of 100 miljoen op de bank heeft.HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:39:
[...]
En typisch dat de media hem zielig noemde. Het is een zwaar overbetaalde speler, die nog niet eens op ons hele lage niveau mee kon.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken