[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 241 242 Laatste
Acties:
  • 420.431 views

Onderwerpen


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:46
Blijkt ook maar weer hoe "serieus' meneer Sterling het allemaal nam |:(

  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:59
Slot ontslagen, als Feyenoorder mag je wel dromen toch?

  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14:45
Russel88 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:40:
Slot ontslagen, als Feyenoorder mag je wel dromen toch?
Ajax heeft een vrij plekje :P

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:54
Russel88 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:40:
Slot ontslagen, als Feyenoorder mag je wel dromen toch?
Ik denk niet dat RvP zichzelf gaat ontslaan. Hij neemt de besluiten toch? ;)

Zonder gekheid. Het was Eenhoorn die met Huiberts Slot ontsloeg bij AZ. Ik zie het niet gebeuren. Als Ajacied is er wel hoop. Slot naar Ajax zou perfect zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 30-05-2026 13:44 ]

XXXVI


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:23
ephymerous schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:43:
[...]

Slot naar Ajax zou perfect zijn.
Niet perfect voor Slot

  • Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:37
D-e-n schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:04:
[...]

Niet perfect voor Slot
Voor zijn carrière lijkt het mij ook niet slim om naar een Nederlandse club te gaan (buiten PSV misschien). Ajax is een te groot risico.

Misschien een mooie club in Duitsland?

[ Voor 7% gewijzigd door Gynnad op 30-05-2026 14:39 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 12:59:
Blijkt ook maar weer hoe "serieus' meneer Sterling het allemaal nam |:(
En typisch dat de media hem zielig noemde. Het is een zwaar overbetaalde speler, die nog niet eens op ons hele lage niveau mee kon.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:23
Gynnad schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:38:
[...]

Voor zijn carrière lijkt het mij ook niet slim om naar een Nederlandse club te gaan (buiten PSV misschien). Ajax is een te groot risico.

Misschien een mooie club in Duitsland?
City zoekt nog een trainer :)

  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:39:
[...]

En typisch dat de media hem zielig noemde. Het is een zwaar overbetaalde speler, die nog niet eens op ons hele lage niveau mee kon.
En dan ook nog eenzijdig je Lambo naar de gallemiezen... :')

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:40
Ik heb niet het gevoel dat Slot er zo goed op staat in Engeland dat een andere top-PL club hem oppikt.

Wellicht een kleinere club daar. Maar ik denk voor zijn carrière beter om in de Bundesliga aan de slag te gaan.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Trishul schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:44:
Ik heb niet het gevoel dat Slot er zo goed op staat in Engeland dat een andere top-PL club hem oppikt.

Wellicht een kleinere club daar. Maar ik denk voor zijn carrière beter om in de Bundesliga aan de slag te gaan.
Ik merk ook dat managers wel heel weinig tijd krijgen tegenwoordig.

Slot heeft het nog prima gedaan met het materiaal en blessures. Dat hij weg moet is eigenlijk belachelijk. Het had zeker beter gekund, maar je kunt hem nog tot aan de winter geven.

Amorin heeft veel slechtere dingen laten zien, dat lag volgens de media niet aan hem.

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:54
Trishul schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:44:
Ik heb niet het gevoel dat Slot er zo goed op staat in Engeland dat een andere top-PL club hem oppikt.

Wellicht een kleinere club daar. Maar ik denk voor zijn carrière beter om in de Bundesliga aan de slag te gaan.
Bij City hebben ze nog een mooie vacature voor ‘m :)
D-e-n schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:04:
[...]

Niet perfect voor Slot
Dat weet ik niet hoor. Slot schijnt graag thuis in Zwolle te zijn. Met de trein ben je vanuit Zwolle met een uurtje in Amsterdam. De familie lekker in de vertrouwde omgeving. En vergeet ook niet dat het voor je carrière en ego goed is als je de grootste club van Nederland er weer bovenop brengt :)

[ Voor 36% gewijzigd door ephymerous op 30-05-2026 15:32 ]

XXXVI


  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:59
Trishul schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:44:
Ik heb niet het gevoel dat Slot er zo goed op staat in Engeland dat een andere top-PL club hem oppikt.

Wellicht een kleinere club daar. Maar ik denk voor zijn carrière beter om in de Bundesliga aan de slag te gaan.
2 seizoenen getraind. Nr 1 en 5. Ik denk dat veel clubs daarvoor kiezen, om de 2 jaar kampioen worden.

Ik vind het gek dat ie ontslagen is, maar ik ben een Slot fan. Hopelijk neemt hij een paar maanden rust, dan kan hij lekker RvP vervangen met frisse energie.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:46
Slot gaat op dit moment in zijn carrière echt niet terug naar Feyenoord, of naar de ED in het algemeen. Hij zal ooit wel komen, maar dan om af te bouwen bij de mooiste club van Nederland :9

Of, wie volgt Koeman eigenlijk op?

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 30-05-2026 15:44 ]


  • OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:45

OMX2000

By any means necessary...

toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 09:20:
[...]

Dan zal ik geen gemiddelde ajax supporter zijn, ik hoef geen enkele Schreuder meer bij Ajax te zien. Z'n broer heeft al genoeg verprutst. Daarnaast, Dick Schreuder heeft er net 1 goed seizoen op zitten, laten we maar eens afwachten of het hem meer dan 1 seizoen lukt.
Dusss je wilt zeggen dat Schreuder het slechter zou doen dan de 85 trainers van afgelopen paar jaar? Mmmmkay.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:04:
[...]

Niet perfect voor Slot
Joh :+

Perfect voor Slot zou 100miljoenmiljard per jaar bij <insertrandomclub> zijn gok ik zo.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
OMX2000 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:59:
[...]

Dusss je wilt zeggen dat Schreuder het slechter zou doen dan de 85 trainers van afgelopen paar jaar? Mmmmkay.
Die kans is zomaar aanwezig, en ik denk rijkelijk groot. Gezien z'n track record is succes in ieder geval geen garantie.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:43:
Slot gaat op dit moment in zijn carrière echt niet terug naar Feyenoord
Uiteraard niet, want jullie hebben RvP :+

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:39:
[...]

En typisch dat de media hem zielig noemde. Het is een zwaar overbetaalde speler, die nog niet eens op ons hele lage niveau mee kon.
Als die gast echt mentale problemen heeft dan is dat wel zielig ja, of ie nou totaal blut is of 100 miljoen op de bank heeft.

  • AniMeshorer
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 21-06 19:43
Wyke schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 09:13:
[...]

Ik ben benieuwd wat je aantrekt in AFC? Die spelen sinds een aantal jaar op een gloednieuwe locatie op een van de duurste plekken (qua grond) van Nederland. Daarvoor was het interessanter.

Voor Telstar : volgens mij kun je de bus vanuit Station Haarlem nemen, die stopt zeer dichtbij
Als groundhopper zijn er 2 soorten stadions die me erg aantrekken: oude authentieke stadions waar je de historie nog ademt (in Delft is er zo eentje bijvoorbeeld), en stadions met een unieke locatie.

AFC valt in die laatste categorie. Het complex van AFC is omgeven door een gracht en met hypermoderne (ietwat futuristische) hoogbouw op de achtergrond. De omgeving is interessanter dan het sportpark zelf, maar die bijzondere setting is reden genoeg om er toch eens heen te willen gaan.

Ook Quick Boys uit Katwijk vallen in die categorie. Het sportpark is misschien niet heel bijzonder (?), maar de setting middenin de duinen zorgt er voor dat ik het toch gezien wil hebben.


Wat authentieke grounds betreft heb ik gehoord dat VVV (De Koel), Dordrecht FC, Telstar en in mindere mate Go Ahead Eagles nog lekker old school zijn.


Als groundhopper wil ik liefst gewoon zoveel stadions bezoeken, interessant/mooi of niet. Maar er zijn wel grounds die hoger op de bucket list staan.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:59
Dat oude complex van AFC was dezelfde locatie maar dan met de charme van het oude. Wel echt bijzonder met douches niet in de kleedruimte maar centraal. Met het handdoekje over de gang. Prachtig.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:52
Zit AFC nog op dezelfde locatie? Das zeer dure grond nu het daar is verworden tot ZuidAs, nietwaar? Of hebben ze zich laten uitkopen? Nee dus lijkt me, maar wel geld voor een nieuw complex, hoe kan dat?

  • evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:39
Sjah schreef op zondag 31 mei 2026 @ 21:11:
Zit AFC nog op dezelfde locatie? Das zeer dure grond nu het daar is verworden tot ZuidAs, nietwaar? Of hebben ze zich laten uitkopen? Nee dus lijkt me, maar wel geld voor een nieuw complex, hoe kan dat?
Gemeente is eigenaar van de velden. AFC is hoofdhuurder en wel eigenaar van het clubhuis. Verder inderdaad dezelfde locatie en rond 2020 geheel gerenoveerd.

Hoe ze het kunnen betalen weet ik niet exact. Maar ze zijn best gegroeid in de afgelopen jaren. Daarnaast hebben ze lang onderhandeld voor de verbouwing. De gemeente wilde dat ze enkele velden verplaatsten vanwege nieuwbouw. Dat hebben ze gedaan. Daarnaast worden de velden ook verhuurd aan omliggende scholen.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.


  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

AniMeshorer schreef op zondag 31 mei 2026 @ 18:54:
[...]

Als groundhopper zijn er 2 soorten stadions die me erg aantrekken: oude authentieke stadions waar je de historie nog ademt (in Delft is er zo eentje bijvoorbeeld), en stadions met een unieke locatie.

AFC valt in die laatste categorie. Het complex van AFC is omgeven door een gracht en met hypermoderne (ietwat futuristische) hoogbouw op de achtergrond. De omgeving is interessanter dan het sportpark zelf, maar die bijzondere setting is reden genoeg om er toch eens heen te willen gaan.

Ook Quick Boys uit Katwijk vallen in die categorie. Het sportpark is misschien niet heel bijzonder (?), maar de setting middenin de duinen zorgt er voor dat ik het toch gezien wil hebben.


Wat authentieke grounds betreft heb ik gehoord dat VVV (De Koel), Dordrecht FC, Telstar en in mindere mate Go Ahead Eagles nog lekker old school zijn.


Als groundhopper wil ik liefst gewoon zoveel stadions bezoeken, interessant/mooi of niet. Maar er zijn wel grounds die hoger op de bucket list staan.
Het Kasteel van Sparta in Spangen, Rotterdam hoort bovenaan die lijst te staan!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:58
bazzemans schreef op zondag 31 mei 2026 @ 20:52:
Dat oude complex van AFC was dezelfde locatie maar dan met de charme van het oude. Wel echt bijzonder met douches niet in de kleedruimte maar centraal. Met het handdoekje over de gang. Prachtig.
poedelnaakt door de gang met badslippers, handdoekje en zeepje stevig in de hand. mooie tijden

  • JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:11
Vertrouwen in Van Persie is groot bij de nieuwe AD en TD:
'Wij gaan eerst een analyse maken van het afgelopen seizoen. Daarna nemen we beslissingen', antwoordden zij op de vraag of Van Persie ook komend seizoen voor de groep staat. Een uitgesproken steunbetuiging bleef daarmee uit. 'We moeten eerst een compleet beeld krijgen. Daarvoor willen we de juiste mensen spreken. Het is logisch dat we de tijd nemen voordat we zo'n beslissing nemen.'
Dat klinkt als "we zoeken nog naar goede argumenten en over een kleine week gaat er een persbericht uit dat Van Persie niet langer de hoofdtrainer is".

[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 01-06-2026 14:37 ]


  • Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:37
JanW schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:36:
Vertrouwen in Van Persie is groot bij de nieuwe AD en TD:


[...]
Dat is toch wel schrijnend, dan lijkt er dus toch echt twijfel te zitten of ze met van Persie door gaan, anders benoem je dit niet zo.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:54
Gynnad schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:37:
[...]

Dat is toch wel schrijnend, dan lijkt er dus toch echt twijfel te zitten of ze met van Persie door gaan, anders benoem je dit niet zo.
Jammer wel. Niet doorgaan met RvP is natuurlijk de enige logische keuze.

XXXVI


  • frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:11
Waarschijnlijk zijn ze Slot aan het polsen... maar willen ze niet de oude schoenen weggooien voordat ze nieuwe hebben gekocht.

Life is what happens while you're busy making other plans


  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:59
Lijkt me sterk dat Slot in wilt stappen. Zo kort na je ontslag wil je tijd hebben om het geheel te verwerken en dan bij een andere club in te stappen die in ene betere competitie opereert dan de eredivisie.

Of Slot moet echt verliefd zijn op Feyenoord, dan juich ik het alleen maar toe.

  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Megupe schreef op maandag 1 juni 2026 @ 09:27:
[...]

poedelnaakt door de gang met badslippers, handdoekje en zeepje stevig in de hand. mooie tijden
En niet laten vallen!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:52
frumper schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:47:
Waarschijnlijk zijn ze Slot aan het polsen... maar willen ze niet de oude schoenen weggooien voordat ze nieuwe hebben gekocht.
aan het polsen, dat klinkt zo als dat er een commissievoorzitter belt. Denk eerder dat een insider met zijn 06 zo zijdelings ns belt, meer niet. Feyenoord en Ajax kunnen hem niet krijgen, daarvoor moet Slot eerst 'n jaar mis gaan in de Bundesliga of La Liga.

  • AniMeshorer
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 21-06 19:43
bazzemans schreef op zondag 31 mei 2026 @ 20:52:
Dat oude complex van AFC was dezelfde locatie maar dan met de charme van het oude. Wel echt bijzonder met douches niet in de kleedruimte maar centraal. Met het handdoekje over de gang. Prachtig.
Dat waren de goede oude tijden.

Ikzelf, en met mij heel wat groundhoppers, houden ook van die oude stadions die nog authentiek zijn en de sfeer van de oude dagen uitademen. Vaak erg versleten en soms bouwvallig, onkruid op de staanplaatsen, maar o zo mooi.

Hier in België hebben we gelukkig nog veel oude grounds. Het Drielindenstadion (RRC Boitsfort), het stadion van RSD Jette, het stadion van FC Saint-Josse, het Jef Mermansstadion (City Pirates Antwerpen), het stadion van Maccabi Antwerp, het Van Kesbeeckstadion van RC Mechelen, het Stade Bureaufosse van Tilleur, het stadion van Stade Waremmien, het Joseph Mariënstadion van Union SG (mooiste stadion van België vind ik, nochtans zeker geen Union-fan), het Edmond Machtensstadion van RWDM, het stadion van Paturages, ... en zo kan ik nog even doorgaan.

In Nederland weet ik dat Delft een heel erg oud authentiek stadion heeft, sommige groundhoppers noemen dat het mooiste stadion van heel Nederland.
De Koel, Het Kasteel (Spangen), het stadion van Go Ahead Eagles, stadion van FC Dordrecht ... staan ook heel erg hoog op mijn verlanglijst. En de Wageningse Berg uiteraard, heeft geen bespeler meer maar schijnt nog echt prachtig te zijn.
Met zekerheid zijn er nog meer hidden gems en oude authentieke stadions in Nederland, maar dan moet ik het allicht op amateurniveau gaan zoeken. Dat is in de meeste landen zo, dat de hoogste reeks vol moderne stadions zit maar je op amateurniveau wel nog pareltjes vindt.

Overigens, AFC zou in principe groeimarge tot zeker de Eerste Divisie moeten hebben. Een stad als Amsterdam met maar 1 profclub terwijl Eindhoven er 2 heeft, dat is toch vreemd. AFC zit op vrij hoog amateurniveau en kan misschien op termijn een tweede Amsterdamse profclub worden.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:59
Het stadion van AGOVV is ook nog in grotendeels intact. Berg en Bos heeft een monumentale hoofdtribune uit 1924. De ligging aan de rand van de stad en eigenlijk al in het Veluwse Bos (Berg en Bos) is ook prachtig.

  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

bazzemans schreef op maandag 1 juni 2026 @ 21:43:
Het stadion van AGOVV is ook nog in grotendeels intact. Berg en Bos heeft een monumentale hoofdtribune uit 1924. De ligging aan de rand van de stad en eigenlijk al in het Veluwse Bos (Berg en Bos) is ook prachtig.
FC Wageningen!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:59
De Wageningse Berg was al genoemd. Groot verschil met Berg en Bos is dat AGOVV (als amateurclub) nog altijd speelt op haar complex en dus die monumentale tribune.

  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

The Bullet is Trough the Church!
Ajax heeft een nieuwe trainer: club akkoord met Míchel

Míchel is de nieuwe trainer van Ajax. De Amsterdamse club is rond met de vijftigjarige Spanjaard, die recent vertrok bij Girona, over een contract tot medio 2028.
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/ajax-heeft-een-nieuwe-trainer-club-akkoord-met-michel

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Michel is officieel. Heb er weinig zin in...

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Inkt is nog niet droog, ik zie nog niets op officiële kanalen. Dat wacht ik nog even af.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:15:
Inkt is nog niet droog, ik zie nog niets op officiële kanalen. Dat wacht ik nog even af.
Als vi het meldt geloof ik het wel persoonlijk

  • tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:26
Die is wel aangenomen hoor, teveel geruchten al geweest over een akkoord. Sterkte Ajax.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
418O2 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:09:
Michel is officieel. Heb er weinig zin in...
Op tijd een nieuwe trainer betekent dat we ook eindelijk direct kunnen gaan bouwen. Ik heb er wel zeker zin in.
Of het de juiste trainer is zal alleen de tijd kunnen leren. De buitenwacht heeft altijd wel een mening, maar ik kies er bewust voor positiever te kijken en optimistischer te zijn.

Negatief nieuws en analyses verkoopt beter, dus ik snap de buitenwacht, maar ik doe niet mee. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:19:
[...]

Op tijd een nieuwe trainer betekent dat we ook eindelijk direct kunnen gaan bouwen. Ik heb er wel zeker zin in.
Of het de juiste trainer is zal alleen de tijd kunnen leren. De buitenwacht heeft altijd wel een mening, maar ik kies er bewust voor positiever te kijken en optimistischer te zijn.

Negatief nieuws en analyses verkoopt beter, dus ik snap de buitenwacht, maar ik doe niet mee. :)
Als je in de laatste twee seizoenen niet over de 35 goals komt in de competitie weet ik wel genoeg. En hij schijnt nauwelijks Engels te spreken...

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
418O2 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:17:
[...]

Als vi het meldt geloof ik het wel persoonlijk
VI beschouw ik als redelijk betrouwbare bron, maar zolang Ajax het niet zelf meldt is er nog niet getekend. En zolang er nog niet getekend is, is het simpelweg niet definitief. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-06 14:13

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gonadan schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:19:
[...]

Op tijd een nieuwe trainer betekent dat we ook eindelijk direct kunnen gaan bouwen. Ik heb er wel zeker zin in.
Of het de juiste trainer is zal alleen de tijd kunnen leren. De buitenwacht heeft altijd wel een mening, maar ik kies er bewust voor positiever te kijken en optimistischer te zijn.

Negatief nieuws en analyses verkoopt beter, dus ik snap de buitenwacht, maar ik doe niet mee. :)
Dank je wel, goed geschreven. Bij de aanstelling van Ten Hag en Farioli stond ik te schreeuwen, nu wacht ik het rustig af. Maar het valt en staat met de komende selectie. Laat het opschonen beginnen.

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:58
Ook nog ff 13 bestuurslagen opschonen.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
418O2 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:20:
[...]

Als je in de laatste twee seizoenen niet over de 35 goals komt in de competitie weet ik wel genoeg. En hij schijnt nauwelijks Engels te spreken...
Dit zal altijd een welles/nietes blijven als jij focust op de negatieve aspecten en ik op de positieve. Op elk argument zal ik een weerwoord hebben wat jij weer zal bestrijden.

De feiten zijn dat we zeer op tijd een nieuwe trainer hebben, een TD hebben en dus kunnen beginnen met opbouw. De basis staat, hopelijk gaat de verdere uitvoering ook naar wens. Ik ben blij dat er doorgepakt wordt. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Stimulate14 ik vond dit artikel ook wel leuk om te lezen. Niets nieuws maar het zet aardig in perspectief waar al die kliksites hun geld uit halen.
Puur papegaaien van de makelaars die met hun ruis een voordeel willen bereiken.
Als fan laat je je al snel gek maken door al die geruchten, maar het is eigenlijk altijd iemand die er voordeel uit wil halen. Daarom wacht ik lekker af en oordeel pas laat. :)

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/diepe-zakken-een-transfergerucht-is-geen-nieuws-maar-onderhandeling

Ook voor niet Ajacieden leuk om te lezen, als je browserfilter deze site toestaat. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:11
Verdraaid, ben ik druk met de TS voor het nieuwe seizoen bezig, stelt Ajax ineens een nieuwe trainert aan...

Topic voor seizoen 2026 / 2027 is gemaakt: [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027

  • Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-06 14:13

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gonadan schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:26:
@Stimulate14 ik vond dit artikel ook wel leuk om te lezen. Niets nieuws maar het zet aardig in perspectief waar al die kliksites hun geld uit halen.
Puur papegaaien van de makelaars die met hun ruis een voordeel willen bereiken.
Als fan laat je je al snel gek maken door al die geruchten, maar het is eigenlijk altijd iemand die er voordeel uit wil halen. Daarom wacht ik lekker af en oordeel pas laat. :)

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/diepe-zakken-een-transfergerucht-is-geen-nieuws-maar-onderhandeling

Ook voor niet Ajacieden leuk om te lezen, als je browserfilter deze site toestaat. ;)
VI Pro stuk ook, staan hele positieve punten in.

  • ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:10
Gonadan schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:26:
@Stimulate14 ik vond dit artikel ook wel leuk om te lezen. Niets nieuws maar het zet aardig in perspectief waar al die kliksites hun geld uit halen.
Puur papegaaien van de makelaars die met hun ruis een voordeel willen bereiken.
Als fan laat je je al snel gek maken door al die geruchten, maar het is eigenlijk altijd iemand die er voordeel uit wil halen. Daarom wacht ik lekker af en oordeel pas laat. :)

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/diepe-zakken-een-transfergerucht-is-geen-nieuws-maar-onderhandeling

Ook voor niet Ajacieden leuk om te lezen, als je browserfilter deze site toestaat. ;)
Bedankt nu krijg ik allemaal Ajax advertenties in mn browser. >:)

Wel een grappig stuk met een grote kern van waarheid. Leuk omdat de site zelf ook lijkt te draaien op dit soort geruchten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"


  • Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:05
ph4ge schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:57:
[...]

Bedankt nu krijg ik allemaal Ajax advertenties in mn browser. >:)

Wel een grappig stuk met een grote kern van waarheid. Leuk omdat de site zelf ook lijkt te draaien op dit soort geruchten.
Die site wel, die schrijver zeer zeker niet. Echt een goeie om te volgen mbt financien(als je Ajax fan ben dan)

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:10

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
JanW schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:29:
Verdraaid, ben ik druk met de TS voor het nieuwe seizoen bezig, stelt Ajax ineens een nieuwe trainert aan...

Topic voor seizoen 2026 / 2027 is gemaakt: [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027
Bedankt voor het nieuwe topic d:)b , daar dus verder.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht

Pagina: 1 ... 241 242 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken