Valt mij ook op dat ze alleen maar overtredingen aan het opzoeken zijn en dan een overtreding claimen.toolkist schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 17:55:
Zo kansloos Godts. Tegen een tegenstander aan hangen, omvallen, en dan een penalty claimen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Omdat ze niet beter kunnen, op een enkele keer na.carpebios schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 18:01:
[...]
Valt mij ook op dat ze alleen maar overtredingen aan het opzoeken zijn en dan een overtreding claimen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Net kreeg hij ook weer de bal, meteen kwijt en schot op Jaros. Het blijft hetzelfde liedje met die slappe tube.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oh, én de 0 gehouden.
[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 24-01-2026 18:24 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Had ik al gezegd dat ik helemaal klaar ben met FC Godts? Ja, hij heeft dreiging, creëert kansen, trekt gaten, allemaal prima, maar oh oh oh wat is hij egoïstisch. Godts verknalt serieus 4 a 5 kansen door voor eigen succes te gaan. EN tot overmaat van ramp gaat die na al die mislukte pogingen geforceerd op zoek naar een assist maar zelfs dat lukt hem niet.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt.carpebios schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 18:24:
Als Gots of Gods of hoe je het ook schrijft die bal eens zou afspreken had Ajax met meer dan 2-0 kunnen winnen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wie had je liever gehad? Misschien kunnen ze een mooie poster opsturen voor boven het bed als goedmakertje speciaal voor jouGonadan schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 18:15:
Hadden ze echt niet een ander kunnen kiezen?
[Afbeelding]
Net kreeg hij ook weer de bal, meteen kwijt en schot op Jaros. Het blijft hetzelfde liedje met die slappe tube.
Binnen de selectie? Ongeveer driekwart had ik liever gehad denk ik.DutchOwnage schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 18:25:
[...]
Wie had je liever gehad? Misschien kunnen ze een mooie poster opsturen voor boven het bed als goedmakertje speciaal voor jou
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hopelijk is je cadeautje iets verlaat en komt de 'Fitz Jim vertrekt bij Ajax' ergens deze week.Gonadan schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 18:15:
Hadden ze echt niet een ander kunnen kiezen?
[Afbeelding]
Goed? Ik heb anders dan de 2 goals zowat geen fatsoenlijke kans gezien, laat staan vanuit open spelcarpebios schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 18:11:
Die statistieken van Volendam hahaha. Ajax speelt redelijk tot goed!
Mwa, ik wel hoor. De aanvallen leken prima, echter veel egoïsme.toolkist schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 18:46:
[...]
Goed? Ik heb anders dan de 2 goals zowat geen fatsoenlijke kans gezien, laat staan vanuit open spel
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Waren ze voorin minder zelfzuchtig geweest dan hadden ze minimaal vier doelpunten extra gemaakt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zelfs bij een doorgebroken speler.sNielz123 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 20:25:
Highler probeert zijn kaarten op zak te houden. Gaat uit de hand lopen
Hij heeft ze gevonden!sNielz123 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 20:40:
Nu ook weer geen kaart
nggyu nglyd
Mjah, komt wel goed, behalve die kadotjes heeft NAC weinig laten zien.
[ Voor 8% gewijzigd door Snowdog op 24-01-2026 20:51 ]
Speelt ook met een halve selectie. Maar goed vorig jaar niet, eerste jaar was duidelijk zijn beste jaar.mavaros schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:09:
De ziekte van Bosz staat weer achter de kastanjeboom verstopt, zoals elk seizoen onder leiding van Bosz.
Nu volg ik de Eredivisie vooral via teletekst maar ze staan een straatlengte voor op nummer 2?mavaros schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:09:
De ziekte van Bosz staat weer achter de kastanjeboom verstopt, zoals elk seizoen onder leiding van Bosz.
De schaal is nog net niet gegraveerd
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 24-01-2026 21:15 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ook belachelijk ook dat die dat doet! Dit is geen voetbal!sNielz123 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:19:
Speelt de bal en krijgt geel
[ Voor 3% gewijzigd door sNielz123 op 24-01-2026 21:24 ]
Situatie niet gezien, maar afgelopen woensdag werd er om rood geroepen nadat de bal gespeeld werdcarpebios schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:20:
[...]
Ook belachelijk ook dat die dat doet! Dit is geen voetbal!
Ik zet de tv wel ff aan, staat het in no time 3-2carpebios schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:29:
Ja joh, trap iemand extra geblesseerd.
Geen de Jong meer maakt dan wel een flink verschil jasNielz123 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:31:
NAC bespeelt PSV sowieso wel goed. Zetten goed druk, PSV is slecht in de lange bal.
In de PL wordt elke uitworp in de buurt van de 16 als corner gezien zo'n beetje, die worden 1 voor 1 in de 16 gelanceerd. Hier gooien we de bal lekker achteruit en gaan we opnieuw een aanval proberen op te zetten.
Als ie em af had gespeeld...sNielz123 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:34:
1-3 komt eraan
Vorig seizoen stond PSV 9 punten los van de rest/Ajax. Niks aan de hand, zo op het oog.Gunner schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:15:
[...]
Nu volg ik de Eredivisie vooral via teletekst maar ze staan een straatlengte voor op nummer 2?
De schaal is nog net niet gegraveerd
En toen ging het ineens helemaal fout en herpakte PSV zich net op tijd weer, maar toen stonden ze 9 punten ofzo achter op Ajax. PSV werd na de ziekte van Bosz wel kampioen.
En die ziekte van Bosz neemt de beste man consequent mee, als hij trainer van je club wordt. De Fransen en de Duitsers zullen dat be-amen. Het is een supergoede trainer, want als hij de hoede spelers heeft, krijg je altijd vuurwerk te zien. Wij hebben Grim. Goede trainer, maar geen vuurwerk voor voetbalfans.
Dit is lariekoek. PSV heeft bijna geen basisspeler meer beschikbaar.mavaros schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:40:
[...]
Vorig seizoen stond PSV 9 punten los van de rest/Ajax. Niks aan de hand, zo op het oog.
En toen ging het ineens helemaal fout en herpakte PSV zich net op tijd weer, maar toen stonden ze 9 punten ofzo achter op Ajax. PSV werd na de ziekte van Bosz wel kampioen.
En die ziekte van Bosz neemt de beste man consequent mee, als hij trainer van je club wordt. De Fransen en de Duitsers zullen dat be-amen. Het is een supergoede trainer, want als hij de hoede spelers heeft, krijg je altijd vuurwerk te zien. Wij hebben Grim. Goede trainer, maar geen vuurwerk voor voetbalfans.
Ze hebben überhaupt geen spits, allemaal in de lappenmand.toolkist schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:33:
[...]
Geen de Jong meer maakt dan wel een flink verschil ja
Schade beperken?
Dit is lariekoek. PSV heeft vandaag 7-8 spelers in het veld die je als basis 11 mag bestempelen?carpebios schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:40:
[...]
Dit is lariekoek. PSV heeft bijna geen basisspeler meer beschikbaar.
Kovar Dest Schouten Mauro Jr Veerman Man Saibari en Perisic
nggyu nglyd
Kan hij vast een handdoek reserveren voor de rest er is?toolkist schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:47:
Als Saibari zo doorgaat haalt ie de extra tijd niet eens
nggyu nglyd
was ook heel dichtbij geweest.
Of het bad vast vol laten lopenQuad schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:54:
[...]
Kan hij vast een handdoek reserveren voor de rest er is?
En wat brengt dat voor Feyenoord?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Kan de scheids zichzelf ook geel geven?
[ Voor 60% gewijzigd door carpebios op 24-01-2026 21:56 ]
Ik ben zo klaar met die bedroevende scheidsrechters in de ED.toolkist schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:56:
Bal wegtikken voor de neus van de scheids, geen geel... Zo jammer dit.
O ja, en ik hoop dat NAC degradeert!!!!!
Waarom is dat goed voor Feyenoord?
Waarom zou het toch goed zijn voor Feyenoord als 1 van hun beste speler lang vastligt... Nee ik zou het echt niet kunnen bedenken
Niet vanwege die afkoopsom die volgens jou in het contract staat.toolkist schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:58:
[...]
Waarom zou het toch goed zijn voor Feyenoord als 1 van hun beste speler lang vastligt... Nee ik zou het echt niet kunnen bedenken
Ik krijgt flashbacks naar vorige week.. Doe je het erom ofzo?ST10©DE schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 22:00:
[...]
Niet vanwege die afkoopsom die volgens jou in het contract staat.
Geen idee waar je op doelt. Maar ik stel een oprechte vraag aan iemand anders. Dat jij daar op antwoord, daar kan ik niks aan doen, dat doe je toch echt zelf.toolkist schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 22:32:
[...]
Ik krijgt flashbacks naar vorige week.. Doe je het erom ofzo?
Een langdurig contract moet voor beide partijen wat brengen. Voor de speler een hoger salaris. Voor de club meestal een hogere verkoopprijs. Maar jij stelt dat er een beperkte afkoopsom in het contract is opgenomen. Dus ik vraag me dan af waarom de club een hoger salaris wil gaan betalen?
Het is gewoon een klotesmoes als je als Ajax, PSV of Feyenoord gaat lopen piepen over blessures en dat je spelers tekort hebt. Al deze clubs hebben een tweede elftal in de KKD voetballen. Daar haal je de aanvullingen maar vandaan. Waarom spelen ze anders in de KKD en doen ze daar voor spek en bonen mee. En dat je daar niet in de CL mee kan winnen, kan, maar dit is de eredivisie. Dat is een paar treedjes lager.Sineplex schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 22:31:
Tja PSV heeft toch vergelijkbare problemen als Feyenoord en Ajax zodra het blessures heeft. Dan zakt het qua niveau gewoon in en ze hebben geen alternatief in de spits. En Bosz kent maar 1 stand en dat is de Boszstand. Anyhow, misschien wordt het nog wat interessanter zo.
Feyenoord toch juist niet?mavaros schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 22:41:
[...]
Het is gewoon een klotesmoes als je als Ajax, PSV of Feyenoord gaat lopen piepen over blessures en dat je spelers tekort hebt. Al deze clubs hebben een tweede elftal in de KKD voetballen. Daar haal je de aanvullingen maar vandaan. Waarom spelen ze anders in de KKD en doen ze daar voor spek en bonen mee. En dat je daar niet in de CL mee kan winnen, kan, maar dit is de eredivisie. Dat is een paar treedjes lager.
Maar ik ben het verder met je eens! Als je een 2e elftal in de KKD hebt lopen om spelers op te leiden, dan zou je eerst uit dat team vervanging moeten zoeken bij blessureleed. En niet nog een derderangs speler aaschaffen voor een korte periode.
Psv 1-2
Lommel 1-2
Stappen ze de auto in, psv 2-2 lommel 3-2 😁
Pap ik ben zo blij, ik kan wel janken!
(Jongen is 17, speelt zelf g-voetbal)
Wat PSV kan kan Lommel dus beter.
Omdat het ook een “nationale club” is mag het hier wel:
/f/image/dpKZb6a8VOsImiPAm20LD1DC.png?f=fotoalbum_large)
2 keer in blessuretijd gescoord, mijn zoon had de avond van zijn leven 😂
Hmm. Zo te lezen is er dan nog hoop voor ene RvP. Ik lees hier grote gelijkenissen.Sineplex schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 22:31:
Tja PSV heeft toch vergelijkbare problemen als Feyenoord en Ajax zodra het blessures heeft. Dan zakt het qua niveau gewoon in en ze hebben En Bosz kent maar 1 stand en dat is de Boszstand.
Maar PSV kan zich lekker gaan richten op de dubbel. Woensdag nog ff slikken, zijn ze daar ook vanaf.
Hoewel. Bayern is is lang en breed geplaatst. Missen heeft PSV een mazzeltje en komen ze met het B of C elftal.
[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 24-01-2026 22:59 ]
En Bayern heeft vandaag thuis verloren van Augsburg.DutchOwnage schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 22:55:
[...]
Hmm. Zo te lezen is er dan nog hoop voor ene RvP. Ik lees hier grote gelijkenissen.
Maar PSV kan zich lekker gaan richten op de dubbel. Woensdag nog ff slikken, zijn ze daar ook vanaf.
Hoewel. Bayern is is lang en breed geplaatst. Missen heeft PSV een mazzeltje en komen ze met het B of C elftal.
Zou best kunnen dat Bayern met het B team komt. En dan kan PSV nog een ronde overleven.DutchOwnage schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 22:55:
[...]
Hmm. Zo te lezen is er dan nog hoop voor ene RvP. Ik lees hier grote gelijkenissen.
Stel je trouwens voor dat Bosz coach zou worden van het Nederlands Elftal. Gaat hij dan ook centraal achterin en voorin met middenvelders spelen? Zo’n Schouten heeft toch inmiddels wel aangetoond dat hij geen verdediger is, maar toch volharden. We krijgen sowieso een kampioen met pak em beet 40 tegendoelpunten dit jaar, ongeacht wie het wordt.
Goh een Nederlandse ploeg die het uitvallen van 4 spitsen niet kan opvangen. Zou wat zijn als je er 5 van topniveau hebt.. Op een gegeven moment houdt het op.Sineplex schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 22:31:
Tja PSV heeft toch vergelijkbare problemen als Feyenoord en Ajax zodra het blessures heeft. Dan zakt het qua niveau gewoon in en ze hebben geen alternatief in de spits. En Bosz kent maar 1 stand en dat is de Boszstand. Anyhow, misschien wordt het nog wat interessanter zo.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken