D-e-n schreef op maandag 9 maart 2026 @ 13:54:
[...]
Gisteren gewoon met je beoogde centrum en linksback en de rechtsback die je net hebt gehaald. Aanval was op Sauer na ook compleet. En Steijn was weliswaar geblesseerd maar anders had hij ook niet gespeeld.
De blessures speelden mee tijdens het drukke programma maar de laatste maanden stond er bijna altijd een prima elf op het bord.
Ik had het met deze uitspraak ook niet over specifiek gisteren. We hebben natuurlijk erg veel blessures gehad door het jaar heen. Ook vorig seizoen ging het niet bepaald lekker op dat gebied.
Ik vraag me af en hoeverre Jeng gespeed zou hebben indien fit. En de routine van een Trauner en st juste zou nu ook zeer welkom zijn.
Qua middenveld ben ik het met je eens dat dit op papier best sterk is, maar juist door alle blessures en het daardoor continue wijzigen van wie daar speelt en op welke plek houdt dat ook niet over.
Qua aanval, dat zeg ik al (bijna) het hele seizoen, Sauer? Potentieel maar heeft meer tijd nodig. Moussa kan geweldig zijn maar kan ook matig zijn, ook niet groot fan van meeverdedigen. Ueda...tsja, eerlijk is eerlijk gisteren weer 2x gescoord. Maar volgende week weer? of wacht ie nou weer 5 wedstrijden. Is wat mij betreft niet goed genoeg als primaire spits.
Verder is het natuurlijk al maanden waardeloos, mentaal zit de ploeg aan de grond, en ook hier heb ik niet bepaald de indruk dat RvP veel doet om dit te verbeteren.
edit:
en natuurlijk nog vergeten. Feyenoord met of zonder Read scheelt ook nogal een slok op een borrel. Deijl is een breedte aankoop vs diepte aankoop.
[
Voor 4% gewijzigd door
Sagat op 09-03-2026 14:08
]