[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 190 191 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:18
Hij wil er gewoon ook echt niet in voor PSV.

WoT stats

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-02 21:36
Misschien moeten we ook gewoon zorgen dat niet onze halve aanval het halve jaar in de lappenmand zit. Man man man

• ElPaco
Zelf 13 meter naast schieten helpt ook niet. Hoeveel fitte spitsen hebben we ook alweer?

WoT stats

• ElPaco
Jaaaaa! Eindelijk!

WoT stats

• ElPaco
Pff ja hoor. 1 aanval, 1 goal. Ziek effecienter.

WoT stats

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Haha, gekkenhuis in Volendam

Regeren is vooruitschuiven

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Wat een off-day heeft PSV vandaag zeg. Zo vaak de bal weggeven aan Volendam en zelf amper tot scoren komen.

Tweakers Discord

• ElPaco
tweakduke schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:46:
Wat een off-day heeft PSV vandaag zeg. Zo vaak de bal weggeven aan Volendam en zelf amper tot scoren komen.
Zoals Veerman speelt zou je bijna denken dat het bewust is. Snap ook niet dat hij nog in het veld staat.

WoT stats

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

ElPaco schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:47:
[...]

Zoals Veerman speelt zou je bijna denken dat het bewust is. Snap ook niet dat hij nog in het veld staat.
Schouten en Perisic mochten al wel voor straf wisselen.

Maar ja goed, het zijn basis dingen die ze wel moeten weten. Psv speelt hoog op de helft van de tegenstander en dan moet je niet de bal zo makkelijk inleveren.

Je kunt niet heen en weer blijven rennen om je fout te herstellen.

Tweakers Discord

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:13

OMX2000

By any means necessary...

PSV-ers waren vandaag verkleed als voetballers.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• ElPaco
OMX2000 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:53:
PSV-ers waren vandaag verkleed als voetballers.
Veerman was verkleed als Volendammer...

WoT stats

• ElPaco
tweakduke schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:52:
[...]

Schouten en Perisic mochten al wel voor straf wisselen.

Maar ja goed, het zijn basis dingen die ze wel moeten weten. Psv speelt hoog op de helft van de tegenstander en dan moet je niet de bal zo makkelijk inleveren.

Je kunt niet heen en weer blijven rennen om je fout te herstellen.
Nou ja, dat kunnen ze prima, dat doen ze al heel het seizoen. Maar je ziet al weken dat PSV geen spits heeft. Snap echt niet dat ze in de winter niemand hebben gehaald. Dit is geen nieuws.

WoT stats

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:48
Conclusie: Zorg dat je onderin staat als je tegen PSV speelt.
Pure apathie van PSV.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Soulizer schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:11:
Ik ben verrast dat Raheem Sterling naar Feyenoord is gekomen. Toch wel klasse werk van Te Kloese en Robin. Heeft die naam RvP eindelijk zijn vruchten afgeworpen. Dit is de grootste naam die ooit naar de Eredivisie is gekomen.
Als ik de geruchten mag geloven is hij gewoon bij verschillende clubs aangeboden en heeft Feyenoord gehapt. Zou in ieder geval niet te snel denken dat DtK nu ineens wel een goede TD is. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Maarten_E schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:57:
Conclusie: Zorg dat je onderin staat als je tegen PSV speelt.
Pure apathie van PSV.
Nee gewoon sportief van PSV. Ze hebben Telstar ook al drie punten gegund, wel zo eerlijk om dat dan bij alle degradatiekandidaten te doen. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

ElPaco schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:56:
[...]

Nou ja, dat kunnen ze prima, dat doen ze al heel het seizoen. Maar je ziet al weken dat PSV geen spits heeft. Snap echt niet dat ze in de winter niemand hebben gehaald. Dit is geen nieuws.
Tjah je gaat nu geen miljoenen uitgeven als je de landstitel in principe zeker hebt, de beker moet ook lukken en de CL is klaar.

Dat wordt de volgende transferperiode verder kijken.

Tweakers Discord

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Gonadan schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:00:
[...]

Nee gewoon sportief van PSV. Ze hebben Telstar ook al drie punten gegund, wel zo eerlijk om dat dan bij alle degradatiekandidaten te doen. O-)
Als ze nu alles verliezen de komende tijd, maken Feyenoord, NEC en Ajax nog kans op de titel!! :+

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DutchOwnage schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 18:27:
Of gewoon in de spits als Ueda zo vaag blijft. Kan Moder tenminste ook weer op z'n eigen plekkie.
Maar hij is geen spits, weet niet of je hem wel eens hebt zien spelen?

• toolkist
  • Niet online
Dit is de grootste naam die ooit naar de Eredivisie is gekomen.
Dat valt nou ook wel weer mee. Misschien voor Feyenoord.
Henderson was minimaal een even grote meneer, en dan vergeet je bijvoorbeeld Rijkaard. En Perisic is ook echte geen kleinere naam dan Sterling.

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-02 22:35
tweakduke schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:11:
[...]

Tjah je gaat nu geen miljoenen uitgeven als je de landstitel in principe zeker hebt, de beker moet ook lukken en de CL is klaar.

Dat ze in de winter geen spits hebben gehaald vind ik an sich ook niet raar. Of ze moesten toevallig al hun zomertarget hebben kunnen halen. Boadu kan al weer minuten maken en Pepi gaat ook binnen een paar weken weer draaien.

Een echte finisher had vandaag misschien wel kunnen schelen, maar als je zo slordig bent in balbezit, dan wordt het heel moeilijk.

Dat Bosz het vandaag nodig vond om Schouten niet op RCV te zetten snap ik ook niet. De eerste 3 wedstrijden van het seizoen werd al heel duidelijk dat de andere centralen niet kunnen opbouwen

[ Voor 22% gewijzigd door Lt. Big Mack op 13-02-2026 22:20 ]

• FreakNL
  • Laatst online: 10:02

FreakNL

Well do ya punk?

Wordt natuurlijk helemaal niks.

0 ritme. Het is half februari… Bovendien geen speler die de boel op sleeptouw neemt..

weggegooid geld dit…

• ElPaco
tweakduke schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:11:
[...]

Maar aan het begin van de winterse transferperiode was ook allang bekend dat PSV geen spitsen heeft. Toen speelde de CL zeker nog wel mee en was de voorsprong in eigen land wat minder groot. 1 doelpunt in de CL en je had tussenronde, en je aanwinst/huurbedrag er al uit.

De tandem Saibaro/Til heeft het lang kunnen verbloemen maar het draait al weken niet. Zie het resultaat tegen NAC, tegen Groningen ging het ook maar net goed.

WoT stats

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:22
Ik ben verrast dat Raheem Sterling naar Feyenoord is gekomen. Toch wel klasse werk van Te Kloese en Robin. Heeft die naam RvP eindelijk zijn vruchten afgeworpen. Dit is de grootste naam die ooit naar de Eredivisie is gekomen.
Na wereldkampioen Mario Götze. En voor het schokeffect mogen we Burak Yilmaz naar Fortuna Sittard niet vergeten. En Henderson, past ook wel in 't rijtje. Niet per definitie een mindere naam dan Sterling. En was Makaay toen hij terugkeerde naar Nederland ook niet fitter en beter dan Sterling?

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-02 22:35
ElPaco schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:27:
[...]

Maar aan het begin van de winterse transferperiode was ook allang bekend dat PSV geen spitsen heeft. Toen speelde de CL zeker nog wel mee en was de voorsprong in eigen land wat minder groot. 1 doelpunt in de CL en je had tussenronde, en je aanwinst/huurbedrag er al uit.

De tandem Saibaro/Til heeft het lang kunnen verbloemen maar het draait al weken niet. Zie het resultaat tegen NAC, tegen Groningen ging het ook maar net goed.
Ja alleen had je die pas na de tussenronde kunnen inschrijven. Plus, dat zo'n speler eerst nog ingespeeld moet raken op de rest. Dat duurt ook effe.
Dus dat ene doelpunt had echt alleen van de overige "spitsen" moeten komen.

Dat het al langer niet lekker draait, ben ik helemaal met je eens. Heracles thuis was ook al heel moeizaam en toen hadden we zelfs nog echte spitsen.

[ Voor 47% gewijzigd door Lt. Big Mack op 13-02-2026 22:35 ]

• Typhone
  • Laatst online: 19:37

Typhone

Who Dares Wins

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gXpFxndRi9k1AWYVfdwmWQHzZg8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IONp9OpUu3Ln7nK4Dgo8Fy6T.jpg?f=fotoalbum_large

Daar issie weer, Carnaval ;)

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Jongens, allemaal wel even stemmen hè? O-)

https://www.ajaxlife.nl/a...-daadwerkelijke-productie

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nope. Je moet verplicht een account aanmaken. Geen zin in voor slechts een stem.

nggyu nglyd

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Quad schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 23:00:
[...]

Nope. Je moet verplicht een account aanmaken. Geen zin in voor slechts een stem.
Elke Tweaker heeft toch allang een Lego account? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nee dat zijn PSV’ers in het uitvak bij Groningen ;)

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gonadan schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 23:02:
[...]

Elke Tweaker heeft toch allang een Lego account? :?
Eh nee, het Lego wat ik wel leuk vind is zo schofterig qua prijs dat ik het in m'n jeugd heb achter gelaten. Mijn oudste is wel helemaal gek ervan, maar dat blijft nog beperkt tot de gunstiger geprijste sets. :P

nggyu nglyd

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Quad schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 23:05:
[...]

Eh nee, het Lego wat ik wel leuk vind is zo schofterig qua prijs dat ik het in m'n jeugd heb achter gelaten. Mijn oudste is wel helemaal gek ervan, maar dat blijft nog beperkt tot de gunstiger geprijste sets. :P
-O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
toolkist schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:15:
[...]

Maar hij is geen spits, weet niet of je hem wel eens hebt zien spelen?
Niet een pure spits als Ueda, maar als valse spits kan ie wel uit de voeten. Lijkt me altijd nog beter dan een Moder op die positie mocht Ueda vaker afwezig zijn?

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 23:13:
[...]

Niet een pure spits als Ueda, maar als valse spits kan ie wel uit de voeten. Lijkt me altijd nog beter dan een Moder op die positie mocht Ueda vaker afwezig zijn?
Gewoon Tengsted dan in de spits zetten.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:13
De vloek van Bosz heeft alweer toegeslagen. Het is elke keer bij elke willekeurige club raak. Het is net de cholera die hand in hand met de frontlijn in een oorlog zijn intreden doet in de stad.

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
JanW schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:32:
[...]

Na wereldkampioen Mario Götze. En voor het schokeffect mogen we Burak Yilmaz naar Fortuna Sittard niet vergeten. En Henderson, past ook wel in 't rijtje. Niet per definitie een mindere naam dan Sterling. En was Makaay toen hij terugkeerde naar Nederland ook niet fitter en beter dan Sterling?
Ik wil eigenlijk wegblijven bij al dat vergelijken want bij iedereen is dat ingegeven door zijn clubbril of affiniteit/affectie voor of tegen een club.

Wie nou de grootste heeft is hier niet belangrijk volgens mij ;) het gaat er toch om wat ze toevoegen? Henderson was geen schim meer van wie hij was bij Liverpool, maar was met zijn ervaring meer dan nuttig voor Ajax destijds. Götze kwam ook om zijn carrière nieuw leven in te blazen, en was ook wat blessure gevoelig. De Sterling die naar Feyenoord komt is natuurlijk ook niet meer die versie die 100+ miljoen waard is. Maar kan natuurlijk in dit Feyenoord wel van waarde zijn. Ze missen, zeker op links, een sterke speler aan de flank.

Kortom het waren ooit allemaal grote meneren, maar nu eerst maar zien of Sterling wat gaat toevoegen aan dit Feyenoord.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:05

Agent47

I always close my contracts.

FreakNL schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:23:
[...]

0 ritme. Het is half februari… Bovendien geen speler die de boel op sleeptouw neemt..

weggegooid geld dit…
Jij bent vast gezellig op verjaardagen :+

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Koudvuur
  • Registratie: Februari 2026
  • Niet online
Michael Laudrup en niet te vergeten Samuel Eto'o. :9

• toolkist
  • Niet online
Mr.Jappe schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 06:33:
Ik wil eigenlijk wegblijven bij al dat vergelijken want bij iedereen is dat ingegeven door zijn clubbril of affiniteit/affectie voor of tegen een club.
Nee hoor, als dat het geval was had ik Perisic ook niet genoemd

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Haha nee, met afstand niet. Ik kan me nog een Romario herinneren in Eindhoven. Ronaldo idem.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 08:00:
[...]

Haha nee, met afstand niet. Ik kan me nog een Romario herinneren in Eindhoven. Ronaldo idem.
Absoluut grote namen, maar nog niet op het moment dat ze naar NL kwamen.

• FreakNL
  • Laatst online: 10:02

FreakNL

Well do ya punk?

Gotze niet te vergeten.

En van eigen bodem Cruijff, Rijkaard, Van Persie zelf…

Overigens valt 2 miljoen natuurlijk best mee als je daarmee plek 2 veilig stelt (en waarom niet, Ajax is ook brandhout)… Maar dan moet hij wel leveren …

[ Voor 49% gewijzigd door FreakNL op 14-02-2026 08:13 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
FreakNL schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:23:
[...]

weggegooid geld dit…
Of het niks wordt weet ik niet vind het wel een gok met een speler die al maanden geen wedstrijd heeft gespeeld

Maar goed het eredivisie niveau is ook niet zo hoogstaand dat scheelt

• DutchOwnage
  • Nu online
Ik mag aannemen dat het hier al voorbij is gekomen dat Sterling ook bij Ajax aangeboden was toch? Dat ik er overheen gelezen heb. Maar Ajax vondt de prijs van 2-2.5 miljoen te gortig voor 12 wedstrijden.

https://www.msn.com/nl-nl...21888fa0e72226e29c0&ei=20

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:25:
Ik mag aannemen dat het hier al voorbij is gekomen dat Sterling ook bij Ajax aangeboden was toch? Dat ik er overheen gelezen heb. Maar Ajax vondt de prijs van 2-2.5 miljoen te gortig voor 12 wedstrijden.

https://www.msn.com/nl-nl...21888fa0e72226e29c0&ei=20
Ajax zou volgens een Engelse tabloid ook interesse gehad hebben ja, al kon ik me dat niet voorstellen gezien de plekken voorin nu overal minimaal dubbel bezet zijn. Door de zaakwaarnemer aangeboden lijkt me logischer dan ja. Grote kans dat ie dan ook bij PSV is aangeboden.

• toolkist
  • Niet online
FreakNL schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 08:11:
Gotze niet te vergeten.

En van eigen bodem Cruijff, Rijkaard, Van Persie zelf…

Overigens valt 2 miljoen natuurlijk best mee als je daarmee plek 2 veilig stelt (en waarom niet, Ajax is ook brandhout)… Maar dan moet hij wel leveren …
Verrek ja, Van Persie heeft aan het eind van z'n carriere ook nog in de Eredivisie gespeeld ja. Weer een plekje lager voor Sterling ;)
2m voor 3-4 mnd betekent 6m op jaarbasis, vind je dat echt meevallen? ;)

• DutchOwnage
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:29:
[...]

Ajax zou volgens een Engelse tabloid ook interesse gehad hebben ja, al kon ik me dat niet voorstellen gezien de plekken voorin nu overal minimaal dubbel bezet zijn. Door de zaakwaarnemer aangeboden lijkt me logischer dan ja. Grote kans dat ie dan ook bij PSV is aangeboden.
Dan moet je dat verhaal dat ie voor Feyenoord koos omdat RvP daar trainer is, ook wel met een korreltje zout nemen denk ik dan. Als Ajax 5 ton meer had geboden had ie wellicht daar wel getekend.

• bie100
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:35:
[...]

Dan moet je dat verhaal dat ie voor Feyenoord koos omdat RvP daar trainer is, ook wel met een korreltje zout nemen denk ik dan. Als Ajax 5 ton meer had geboden had ie wellicht daar wel getekend.
Hij kon ook naar wat Engelse clubs die hebben wat meer poen om uit te geven lijkt me

• DutchOwnage
  • Nu online
Ja maar dan had ie de (vaak genadeloze) tabloids weer in zijn nek hijgen. Dan beter enigzins in de luwte bij Feyenoord.

• Koudvuur
  • Registratie: Februari 2026
  • Niet online
bie100 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:39:
Hij kon ook naar wat Engelse clubs die hebben wat meer poen om uit te geven lijkt me
Dat had dan eerder moeten gebeuren. De deadline voor registreren van spelers voor de 2e seizoenshelft van de Premier League lag op 5 februari.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:35:
[...]

Raheem Shaquille Sterling, soms is het zo voor de hand liggend. :+ Maar vPersie is natuurlijk wel een PL legend, helemaal als je dat b.v. afzet tegen Grim.

Only fools are enslaved by time and space.

• bie100
  • Nu online
Koudvuur schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 10:00:
[...]

Dat had dan eerder moeten gebeuren. De deadline voor registreren van spelers voor de 2e seizoenshelft van de Premier League lag op 5 februari.
Dat snap ik maar ik geloof dat die weer op zijn oude niveau wil komen en dat zou prima kunnen in deze competitie

Dus ik geloof niet dat die het voor poen doet al zal die de broek ook al niet kapot hebben dat scheelt :+

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:05
tweakduke schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:46:
Nou ja...off day.... Groningen liet Psv lang leven in de wedstrijd ervoor. Omdat Groningen moeite heeft met scoren.
En Groningen presteert vaak tot aan minuut 60,daarna zijn de sterkhouders moe, wordt het spel slechter en komen de mindere goden in het veld.
Groningen heeft die wedstrijd wat laten liggen vind ik. Ook daar had Psv makkelijk schade kunnen oplopen. Dus tja off day..
Psv kan het zich permitteren gezien de voorsprong en de eventuele concurrenten kwakkelen,dus Psv hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken.

Volendam had meer kansen al voor de 1-0.
Die goal van van Kruysen... Tjonge dat is niet alleen toeval geloof ik maar ook klasse vermoed ik .
Dat soort doelpunten zie je zelden in de Eredivisie, echt top.
Fijne speler.

• Harribo
bie100 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:39:
[...]

Voor Feyenoord... beter een paar miljoen per jaar voor een transfervrije speler die op het niveau kan presteren , dan 10 miljoen over de brug gooien voor een vage aankoop waar je aan vast zit. Hoewel je natuurlijk wel kans hebt op een doorverkoop bij een succes. Ik vind het knap gehandeld van Feyenoord. Nu uiteraard hopen dat hij wat brengt.
Hij is fit lees ik, dat zou ik cruciaal vinden, je wilt een speler die zichzelf als een professional onderhoudt, geen type Jonny van Beukering (Burgerking) . Wedstrijdfit komt dan wel als hij geen blessure oploopt

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 14-02-2026 11:31 ]

• D-e-n
  • Laatst online: 20:27
toolkist schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:31:
[...]

Verrek ja, Van Persie heeft aan het eind van z'n carriere ook nog in de Eredivisie gespeeld ja. Weer een plekje lager voor Sterling ;)
Dat spelers als van Persie of Rijkaard terugkeren bij hun oude club is natuurlijk niet zo vreemd. Die leveren dan wat geld in voor clubliefde. Bij een Götze of Sterling is dat natuurlijk een ander verhaal.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Jongens dit is toch geen discussie? De allerbeste die terug keerde was Dirk Kuyt.
spoiler:
Aldus ene D. Kuyt. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
  • Nu online
Geen kwaad woord over Kuyt he. Hij bezorgde ons hoogstpersoonlijk de titel in 2017. Nog steeds een van de mooiste zondagen van mijn leven.

:o

(bijna 10 jaar geleden alweer. Wat vliegt de tijd)

[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 14-02-2026 13:51 ]

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
LZ86 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:12:
[...]

Als ze nu alles verliezen de komende tijd, maken Feyenoord, NEC en Ajax nog kans op de titel!! :+
11 gelijke spelen is ook prima ;-)

• LZ86
  • Nu online
Tristan Wins schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 14:24:
[...]

11 gelijke spelen is ook prima ;-)
Nee nee, het nationaal record gelijke spelen gaat dit seizoen naar Ajax :+ Die hebben er al 9 (of was het 10)

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

LZ86 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 16:33:
[...]

Nee nee, het nationaal record gelijke spelen gaat dit seizoen naar Ajax :+ Die hebben er al 9 (of was het 10)
Ik herinner mij nog Feyenoord in de CL. Zes keer gelijk en toch door, dat was wel tof. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 17:09:
[...]

Ik herinner mij nog Feyenoord in de CL. Zes keer gelijk en toch door, dat was wel tof. :D
Wanneer was dat dan?

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 16:33:
[...]

Psssst check Go Ahead eens

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

1999. Maar zo te zien heb ik het mooier in mijn herinnering dan het was. Het was vijf keer gelijk en één keer winst blijkbaar.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
  • Nu online
AZ ook weer achter. Die zijn me toch ingestort... Poeh

• Harribo
De samenvattingen op de nos beginnen pas om 23.58 vanwege de OS. :(
Zijn er nog eerder ergens anders alle samenvattingen te zien?
Op espn youtube of De eretribune op espn?
De eretribune heb ik nog nooit gezien? Is dat niet te veel geleuter en weinig beelden?

• LZ86
  • Nu online
Nou, dat waren een fantastische 3 minuten bij Ajax voor Zinchenko

• DutchOwnage
  • Nu online
Daar gaat je aankoop.

• sNielz123
  • Nu online
Ziet er niet goed uit dit

• DutchOwnage
  • Nu online
Harribo schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 19:57:
De eretribune heb ik nog nooit gezien? Is dat niet te veel geleuter en weinig beelden?
Mag je niet wat langer opblijven vanavond :9

Nee maar idd vanaf 21.55 De Eretribune is je beste kans denk ik.

En er was een traan, en een lach.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 14-02-2026 20:08 ]

• LZ86
  • Nu online
Lekker verdedigd zeg van Fortuna.....

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:25
Bam

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:08
Zit je in het stadion @Typhone? Echt een wedstrijd voor jou dit. Eerst klappen voor Gaaei die 100 wedstrijden heeft gespeeld, Mokio een basisplaats op 6 en dan mag Wijndal in de 5e minuut alweer invallen! :+

Sneu voor Zinchenko en Ajax dit zeg.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Gouden wissel met Wijndal die goed inbrengt, Dolberg die goed terug legt en Mokio die weer eens scoort.

[ Voor 19% gewijzigd door Miki op 14-02-2026 20:11 ]

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Haha wtf, Zinchenko binnen notime weer exit zo.

nggyu nglyd

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:24
Wat gebeurde er met zinchenko?
Quad schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:08:
Haha wtf, Zinchenko binnen notime weer exit zo.
Wat is daar leuk aan?

[ Voor 75% gewijzigd door Megupe op 14-02-2026 20:10 ]

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Harribo schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 19:57:
Soms op youtube van ESPN komt er een samenvatting.
Altijd afwachten hoe snel die erop komen

• Miki
  • Nu online
Ongelukkige duw waar hij waarschijnlijk zijn knie overstrekt.

• Sempy
Megupe schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:09:
[...]
Lichte overtreding waarbij zijn knie een nogal ongelukkige draai maakt

• LZ86
  • Nu online
[...]

Wat is daar leuk aan?
Knie leek een beweging te maken die ie niet hoort te kunnen maken

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

[...]

Wat is daar leuk aan?
Niets, dikke pech en sneu voor hem. Cynisme dat't Ajax weer moet treffen.

nggyu nglyd

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
nou, tijd voor nog een klein kwartiertje leuk om het vervolgens in de 2e helft te verpesten

• LZ86
  • Nu online
Tering wat is Fortuna slecht...

• DutchOwnage
  • Nu online
Mooi. Ik kan weer naar het shorttrack. Kijk in de 2e helft nog wel ff.

• Miki
  • Nu online
Prima goal van Bounida, hopelijk trekt hij nu de lijn door en hoeven we Edvardsen niet meer te zien.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
Bam. Maar helaas zal Ajax het na rust wel weer weggeven.
De belgen doen het vandaag..

• Sempy
Lekker doelpunt Bonida. Nu graag een keer voor rust ook die derde erin.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Hopelijk houden ze eens de 0.

nggyu nglyd

• Miki
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:15:
Mooi. Ik kan weer naar het shorttrack. Kijk in de 2e helft nog wel ff.
Met Excelsior ging ongeveer vergelijkbaar dus zeker de tweede helft gaan kijken ;)

• DutchOwnage
  • Nu online
Miki schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:16:
[...]

Met Excelsior ging ongeveer vergelijkbaar dus zeker de tweede helft gaan kijken ;)
Ja, daarom >:) ;)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

Sempy schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:15:
Lekker doelpunt Bonida. Nu graag een keer voor rust ook die derde erin.
4-0 voor met rust zou genoeg moeten zijn? :o

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Gonadan schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 20:19:
We kunnen zo wel een nieuw pooltje maken. Welke gok is als eerste weer stuk? Tomiyasu, Zinchenko of Sterling. :P
Nou wie had Zinchenko gezet? -O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
lekker goaltje

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gonadan schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:20:
[...]

Nou wie had Zinchenko gezet? -O-
Over een ronde hè. Als Sterling morgen in minuut 5 eruit gaat heeft hij gewonnen.

Ik ga er alleen wel vanuit dat hij niet start.

nggyu nglyd

• Miki
  • Nu online
Fortuna moet wel onthutsend slecht zijn als Ajax de ruimte krijgt om frivool te gaan voetballen en goed voor de dag lijkt te komen.

• DutchOwnage
  • Nu online
Quad schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:27:
[...]

Over een ronde hè. Als Sterling morgen in minuut 5 eruit gaat heeft hij gewonnen.

Ik ga er alleen wel vanuit dat hij niet start.
Die speelt morgen ook niet. Werkvergunning moet nog komen.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

DutchOwnage schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:29:
[...]

Die speelt morgen ook niet. Werkvergunning moet nog komen.
Check. Wel jammer, hopelijk voor Feyenoord kan hij snel beginnen!

nggyu nglyd

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Miki schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:27:
Fortuna moet wel onthutsend slecht zijn als Ajax de ruimte krijgt om frivool te gaan voetballen en goed voor de dag lijkt te komen.
De ware klasse komt langzaam boven drijven. _O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Je hoofd vasthouden blijft toch een mooie truc.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Doorjagen op die keep! Waarom stoppen ze gewoon?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• sNielz123
  • Nu online
Sierhuis stelt zich wel heel erg aan.
En bij het vallen je hoofd vastpakken is meteen 5 minuten aan de kant om zo uit te sluiten dat het ernstig is. Of ja, dat zou het moeten zijn.
Pagina: 1 ... 190 191 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken