WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 241 242 Laatste
Acties:
  • 417.424 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Russel88 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 08:47:
[...]
Ik ben gewoon blij dat Feyenoord een moderne aanpak gaat hanteren. Geen aankopen meer om de fans te please, woeste houthakkers die hard werken.
https://nos.nl/liveblog/2...ije-vardy#UPDATE-94584645

Jamie Vardy, de hardwerkende spits 😂

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-06 15:42

Stimulate14

⭐⭐⭐

418O2 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 13:21:
Ajax op hoofdlijnen akkoord met Michel, dus dat wordt weer een periode met betonvoetbal
Valt en staat met de spelers.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:46
Dat zal toch wel een broodje aap zijn mag ik hopen? Van Persie gaat er nu ook niet meer over

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 20:25:
[...]

Dat zal toch wel een broodje aap zijn mag ik hopen? Van Persie gaat er nu ook niet meer over
Ik hoop het ook voor jullie, maar het zou me niks verbazen als er wel echt interesse is.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
toolkist schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 20:51:
[...]

Ik hoop het ook voor jullie, maar het zou me niks verbazen als er wel echt interesse is.
Het zou wel verassend zijn als Feyenoord de trend doorzet hoewel ik Vardy iets hoger inschat dan Sterling.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:53
Je kan vardy onmogelijk binnenhalen als je enige vorm van topsport cultuur in je organisatie wil. Wat een voorbeeld voor de jeugd is hij

• Typhone
  • Laatst online: 23:35

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 13:24:
[...]

Ik hoor dat vaker, maar waar baseer jij dat op? :)

In mijn optiek hangt het voetbal wat je krijgt voor 75% af van wat Cruyff met de selectie gaat doen. Daar zit mijn grootste zorg wat dat betreft.

Oh en het is ESPN zie ik, ik wacht nog even af. Dit is echt een bericht zonder nieuws en niet te verifiëren. :P
Pin mij er maar op vast, het wordt tot aan de winterstop ruk voetbal en dan ligt de beste man eruit. Spreekt geen woord Engels en totaal niet in de geest van Ajax. Jordy go home en neem je vriendjes mee.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20
Typhone schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 21:24:
[...]

Pin mij er maar op vast, het wordt tot aan de winterstop ruk voetbal en dan ligt de beste man eruit. Spreekt geen woord Engels en totaal niet in de geest van Ajax. Jordy go home en neem je vriendjes mee.
Het is ook niet mijn droomkandidaat maar hij is een factor 100 beter dan Heitinga of Grim. Heeft met Girona in het verleden echt wel goede resultaten geboekt. Engels zal ie snel genoeg leren en met één of twee Spaanstalige assistenten zal het vast goedkomen.

Gezien de huidige staat en aantrekkingskracht van Ajax lijkt me dit ook het hoogst haalbare. De aankopen gaan vooral bepalen of dit een succes wordt :)

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 27-05-2026 21:40 ]

XXXVI

• 418O2
Van wat ik zo las is er al even contact, dus zal er ook gesproken zijn over de spelers die hij wil. Als hij snel komt en je snel de selectie op orde kan brengen, verdient hij een eerlijke kans. Een koekenbakker is hij niet denk ik

• Gonadan
  • Laatst online: 05-06 17:48

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
[...]

lol, jij bent ook wel onze huisoptimist hè? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
[...]

Dat niet Engels spreken is inderdaad wel bezopen. Het is niet dat je niveau Guardiola binnenhaalt ofzo. Een trainer met dezelfde kwaliteiten die Engels of Nederlands spreekt bestaat toch wel?

• toolkist
  • Niet online
Waar heb je NL of EN voor nodig als Jordi half Spanje naar Ajax gaat halen? ;)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:20

Quad

Doof

toolkist schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 23:28:
Waar heb je NL of EN voor nodig als Jordi half Spanje naar Ajax gaat halen? ;)
Wacht maar tot begin december, dan haalt een groot deel van Nederland Spanje binnen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 23:25:
[...]

Dat niet Engels spreken is inderdaad wel bezopen. Het is niet dat je niveau Guardiola binnenhaalt ofzo. Een trainer met dezelfde kwaliteiten die Engels of Nederlands spreekt bestaat toch wel?
Hij spreekt wel Engels, maar het is nog in ontwikkeling zeg maar. Hij is al een tijdje actief les aan het volgen om het te verbeteren.

En laten we eerlijk zijn, zo complex is dat voetbal Engels niet. De helft van de spelers spreekt het over het algemeen ook amper dus complexe materie ga je überhaupt niet zomaar over kunnen brengen. Dat moeten spelers onderling ook veel doen.
Ik moet even denken aan het niveau Engels van een Ten Hag of Van Gaal om maar wat te noemen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-06 11:50

Sagat

Is pappa x2!

Sterling en Vardy bij Feyenoord, paar jaar geleden was dat een droom......nu meer een nachtmerrie (al hoewel ik geen recent beeld heb bij Vardy, als ie wel 'gewoon' fit is knalt ie er hier in nl vast wel 20-30 in.)

Maar vooral na Sterling in het afgelopen seizoen..... :N

10 second ninja DONE

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34
Strookt ook niet met wat de nieuwe TD wil. Datagedreven werken en dan met een spits van 39 aankomen die er in de Serie A net 9 heeft ingelegd 8)7

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

JanW schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 09:59:
Strookt ook niet met wat de nieuwe TD wil. Datagedreven werken en dan met een spits van 39 aankomen die er in de Serie A net 9 heeft ingelegd 8)7
Tsja ik heb liever ook een jongere speler, maar serie A is (was?) qua verdedigen de sterkte competitie. Als je er dan 9 in legt spelend bij een kleine club dan lukt het ook wel tegen telstar en zwolle etc.

Maar goed blij om te horen dat het dus niet reëel is.

10 second ninja DONE

• Typhone
  • Laatst online: 23:35

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 21:49:
[...]

lol, jij bent ook wel onze huisoptimist hè? :D
Zeer zeker ;). Ik ben ook lange(re) tijd werkzaam geweest in Duitsland en heb daar aan den lijve mogen ondervinden hoe Duits praten niet gelijk is aan Duits praten (ik spreek bijna 'native' Duits maar collega's niet). Als ik dan zie wat het Engels van deze trainer is en wat er vereist wordt aan communicatie bij Ajax (wat bij Farioli en zijn team heel sterk was) dan ga ik er een hard hoofd in hebben dat ook echte de fijne nuance goed overkomt bij de spelers.

Daarbij heb ik inmiddels ook al een paar keer gelezen dat het een trainer van de oude stempel is (a-la Koeman maar een graadje erger) en dan word ik er niet al te blij van. Tevens heb ik hier een hele tijd tegen Raul Moro lopen ageren, ook al een degradatie-kandidaat in Spanje en die voegde ook echt nul komma nul toe met zijn fletse spel. Nu ga ik niet zeggen dat de trainer en een speler vergelijkbaar zijn maar ik ben op basis van de eerste normale inschattingen niet hoopgevend overtuigd dat dit de juiste move is.

Aan de andere kant ben ik eerlijk genoeg voor een 'mea culpa' mocht hij het ongelijk bewijzen zoals Ten Hag in het verleden ooit gedaan heeft maar ik zie daar voor de directe toekomst geen enkele parallellen mee. Ten Hag had een goed functionerend Jong Ajax met een sterke lichting die eraan kwam. Het huidige Ajax is laatste geëindigd in de KKD zelfs nog (zeer ruim) onder Vitesse die -15 punten hebben gekregen.

Ik denk ook dat iedereen heel veel hoop put in deze man omdat wij zo'n enorm slecht seizoen hebben gedraaid. Als afgelopen zondag de laatste dag van Ten Hag zou zijn geweest dan zou iedereen nu schande spreken van deze trainer maar omdat wij zulke clowns voor de groep hebben gehad lijkt dit opeens heel wat.

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 10:40:
Als je er dan 9 in legt spelend bij een kleine club dan lukt het ook wel tegen telstar en zwolle etc.
Heb je Vardy wel eens zien spelen?
Die kan zo'n beetje niks in de kleine ruimte, pure counter spits. En Feyenoord die het zou moeten hebben van counteren tegen Telstar/Zwolle? Zo slecht zijn jullie nou ook weer niet ;)

• Gonadan

Gonadan

Iedereen put hoop uit verandering, omdat wat er tot nu toe is niet werkt. Meer is het niet, zolang het niet doorgaan op de huidige voet is probeert men er iets positiefs uit te halen.
En dat kan ik ook niemand kwalijk nemen als ik eerlijk ben, zelf ben ik ook wel op zoek naar wat positiviteit.

En of dit de juiste man is weten we gewoon niet. Want als je eerlijk bent is er niemand hier die hem écht al die jaren goed gevolgd heeft, dus we baseren ons volledig op wat analisten en journalisten roepen.

Die groep heeft zich iets meer verdiept, maar heeft het in feite net zo weinig gevolgd dus gebruikt ook de dikke duim. Feitelijk heb je daarin twee kampen, de één is positief ingesteld en benadrukt lichtpuntjes (verzorgd voetbal vanuit balbezit, meerdere promoties, derde plaats Spanje, goed in het ontwikkelen en gebruiken van jonge en/of onbekende spelers, in staat om een tactisch plan te bedenken), de ander is negatief ingesteld en benadrukt de risico's (gebrekkig Engels, vaak gedegradeerd, weinig ervaring met echte top, last van druk in het verleden, veldspel dit seizoen).
Dat mechanisme zie je altijd, ook met Farioli en Cruyff zag je dat, maar ook met Kroes en Heitinga. En als supporter kan je dan kiezen welke stroming je volgt, de positieve of de negatieve.

Als ik zelf mijn drang naar het positieve opzij zet en kritisch kijk dan denk ik dat er veel te veel focus ligt op wie de trainer is, dat is maar een klein aspect en korte termijn.
Hoe zit het met de langere termijn visie, is er nu echt een technisch beleid? Een overkoepelende strategie waar de club en RvC als geheel achter staan, waar alle betrokkenen in dezelfde richting werken, en waar je na een eventueel vertrek van TD of trainer gewoon een vervanger kunt zoeken die past binnen de strategie zodat je zonder al te veel problemen kunt continuëren?
Daar zit mijn echte zorg. Ik vrees dat Geelen de club niet op die manier bestuurd, en dat het te veel in handen van een passant ligt (nu weer Cruyff). Het is allemaal korte termijn en damage control, geen echte visie en strategie.

Daar ligt mijn echte zorg, en zolang ik daar geen overtuigd goed gevoel bij heb vind ik analyseren of een Michel wel goed genoeg bij het Ajax voetbal past geneuzel in de marge. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

toolkist schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 11:21:
[...]

Heb je Vardy wel eens zien spelen?
Die kan zo'n beetje niks in de kleine ruimte, pure counter spits. En Feyenoord die het zou moeten hebben van counteren tegen Telstar/Zwolle? Zo slecht zijn jullie nou ook weer niet ;)
Fair point, over type spits dan. We zijn wel de minst slechtste van allemaal (buiten psv) in NL dit seizoen he :P 8)7

10 second ninja DONE

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:18
toolkist schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 11:21:
[...]

Zo slecht zijn jullie nou ook weer niet ;)
We zijn gvd (nipt) kampioen van de armoe, ruim onder de echte kampioen, dat wel. Ik ben benieuwd wat Rigaux en Eenhoorn gaan doen. Ik ben in ieder geval positief op basis van wat ik nu lees. Een echte TD, niet iemand die maar wat koopt op basis van gevoel/scout rapporten. Maar iemand die een team wilt bouwen.

• AniMeshorer
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 19:53
Geweldig dat Telstar in de Eredivisie blijft. Ze geven de kritikasters weer lik op stuk. De promotie was al een huzarenstukje, maar gezien dat zeer beperkte budget achtte zowat iedereen hen kansloos om in de Eredivisie te blijven. Opnieuw geven ze iedereen lik op stuk, ze doen het toch maar mooi met dat beperkte budget. Heel mooi!

Ik zou wel eens een wedstrijd van hen willen bijhouden. Ben groundhopper en hoor wel vaker dat het ook een erg authentiek stadion is. Moet enkel eens uitzoeken hoe ik vanuit België in Velsen-Zuid geraak per openbaar vervoer. Meteen zou ik ook AFC kunnen bezoeken, want blijkbaar ligt Velsen-Zuid via trein goed in verbinding met Amsterdam, en ook AFC staat op mijn verlanglijst (Ajax niet, wegens al 2x geweest).

Wel zéér riskant dat ze, bij 1-1 stand uit bij Volendam en met nog 2 minuten te spelen, hun strafschop lieten trappen door hun doelman. Ronald Koeman Jr trapte hem wel heel lekker binnen, maar het was een enorm risico: stel dat de Volendamse doelman die penalty stopt en Volendam lanceert een heel snelle tegenaanval. Dan is het Telstar-doel leeg, en als Volendam dan 2-1 maakt redden zij zich en moest Telstar die testduels tegen Willem II spelen. Maar goed, mooi ook dat ze dat risico durfden nemen, en die doelman trapte hem wel heel fraai binnen.

Altijd mooi als een "kleintje" het grote geld weet te verslaan. Dat extra seizoen Eredivisie is een geweldige verwezenlijking van Telstar. Inderdaad, de gunfactor is heel groot. Ook leuk hoe de club aan haar naam kwam. Het is eens wat anders dan alle "FC"s, "SV"s, "VV"s etc.

• 418O2
Het grote geld van nac, Volendam en Heracles?

• Gonadan

Gonadan

AniMeshorer schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 21:09:
Geweldig dat Telstar in de Eredivisie blijft. Ze geven de kritikasters weer lik op stuk. De promotie was al een huzarenstukje, maar gezien dat zeer beperkte budget achtte zowat iedereen hen kansloos om in de Eredivisie te blijven. Opnieuw geven ze iedereen lik op stuk, ze doen het toch maar mooi met dat beperkte budget. Heel mooi!

Ik zou wel eens een wedstrijd van hen willen bijhouden. Ben groundhopper en hoor wel vaker dat het ook een erg authentiek stadion is. Moet enkel eens uitzoeken hoe ik vanuit België in Velsen-Zuid geraak per openbaar vervoer. Meteen zou ik ook AFC kunnen bezoeken, want blijkbaar ligt Velsen-Zuid via trein goed in verbinding met Amsterdam, en ook AFC staat op mijn verlanglijst (Ajax niet, wegens al 2x geweest).

Wel zéér riskant dat ze, bij 1-1 stand uit bij Volendam en met nog 2 minuten te spelen, hun strafschop lieten trappen door hun doelman. Ronald Koeman Jr trapte hem wel heel lekker binnen, maar het was een enorm risico: stel dat de Volendamse doelman die penalty stopt en Volendam lanceert een heel snelle tegenaanval. Dan is het Telstar-doel leeg, en als Volendam dan 2-1 maakt redden zij zich en moest Telstar die testduels tegen Willem II spelen. Maar goed, mooi ook dat ze dat risico durfden nemen, en die doelman trapte hem wel heel fraai binnen.

Altijd mooi als een "kleintje" het grote geld weet te verslaan. Dat extra seizoen Eredivisie is een geweldige verwezenlijking van Telstar. Inderdaad, de gunfactor is heel groot. Ook leuk hoe de club aan haar naam kwam. Het is eens wat anders dan alle "FC"s, "SV"s, "VV"s etc.
Ik vind het helemaal geweldig en ben erg blij dat ze er nog een jaar bij zijn. Maar ik denk wel het laatste jaar. Sterkhouders gaan vertrekken, Correia is weg, er blijft weinig over en het is moeilijk verder bouwen. Ik vrees voor komend seizoen directe degradatie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-06 16:12
Gonadan schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 21:32:
[...]

Ik vind het helemaal geweldig en ben erg blij dat ze er nog een jaar bij zijn. Maar ik denk wel het laatste jaar. Sterkhouders gaan vertrekken, Correia is weg, er blijft weinig over en het is moeilijk verder bouwen. Ik vrees voor komend seizoen directe degradatie.
Volgens mij is zo'n tweede seizoen veel moeilijker handhaven dan een eerste seizoen. Heb geen harde statistieken maar dat idee heb ik dan altijd. En gezien de redenen die je geeft bij Telstar ook wel logisch.

Vardy naar Feyenoord... Er wordt tegenwoordig maar van alles verzonnen om aandacht en click baits te genereren.

Messi naar fc Groningen... Gek op de eierbal

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 28-05-2026 22:42 ]

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 22:40:
[...]

Volgens mij is zo'n tweede seizoen veel moeilijker handhaven dan een eerste seizoen. Heb geen harde statistieken maar dat idee heb ik dan altijd. En gezien de redenen die je geeft bij Telstar ook wel logisch.
Ik kan het ook niet hard maken met statistieken, maar zo gaat het in mijn optiek meestal wel. Als ze het eerste seizoen al overleven (geen garantie) dan gaan spelers en trainers vaak verder kijken, hebben andere clubs interesse en raakt de flow er uit. En dan heeft de club toch vaak te weinig continuïteit en middelen om de lijn door te trekken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online

Om de reis compleet te maken lekker met de fast flying ferry van Amsterdam naar IJmuiden ;)

• Harribo
Nog wat nieuws over Groningen... Henk Veldmate stopt als scout. 69 jaar.
Zou je zeggen wie? Nou de man die oa van Dijk, Tadic, Suarez, Kostic etc naar Groningen haalde.
Dit soort mensen met een fantastisch inzicht in goede spelers zijn echt goud waard voor een club. Jammer dat het afloopt maar wel logisch.
Hij heeft ook nog even bij Ajax gewerkt.

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 05-06 16:54

Ik ben benieuwd wat je aantrekt in AFC? Die spelen sinds een aantal jaar op een gloednieuwe locatie op een van de duurste plekken (qua grond) van Nederland. Daarvoor was het interessanter.

Voor Telstar : volgens mij kun je de bus vanuit Station Haarlem nemen, die stopt zeer dichtbij

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 08:52:
Nog wat nieuws over Groningen... Henk Veldmate stopt als scout. 69 jaar.
Zou je zeggen wie? Nou de man die oa van Dijk, Tadic, Suarez, Kostic etc naar Groningen haalde.
Dit soort mensen met een fantastisch inzicht in goede spelers zijn echt goud waard voor een club. Jammer dat het afloopt maar wel logisch.
Hij heeft ook nog even bij Ajax gewerkt.
Hoezo 'wie?'? Die man is toch een nationaal bekende scout? Die eigenwijze knar van Grunn. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-06 19:09

Player1S

Probably out in the dark

Wyke schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 09:13:
[...]

Ik ben benieuwd wat je aantrekt in AFC? Die spelen sinds een aantal jaar op een gloednieuwe locatie op een van de duurste plekken (qua grond) van Nederland. Daarvoor was het interessanter.

Voor Telstar : volgens mij kun je de bus vanuit Station Haarlem nemen, die stopt zeer dichtbij
Had AFC ook geen betaald voetbal ambities paar jaar terug? Of was dat andere amateurclub?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13

Wom

Player1S schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:05:
[...]

Had AFC ook geen betaald voetbal ambities paar jaar terug? Of was dat andere amateurclub?
De Volewijckers heeft daar paar jaar terug serieus naar gekeken, maar weet niet wat daar verder het plan is. Jonker en Adriaanse waren daar toen bij betrokken. Maar ik gok dat het is doodgebloed.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-06 19:09

Player1S

Probably out in the dark

Wom schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:14:
[...]

De Volewijckers heeft daar paar jaar terug serieus naar gekeken, maar weet niet wat daar verder het plan is. Jonker en Adriaanse waren daar toen bij betrokken. Maar ik gok dat het is doodgebloed.
Had zelf ook nog even gegoogled. Schijnt dat meerdere clubs wel inmiddels bij de KNVB hun intenties hebben aangegeven en dat zodoende de promotie/degradatie KKD weer ter sprake is gekomen.

IMHO moet die pyramide gewoon zo snel mogelijk weer open. En versoepel de regels een beetje in de KKD zodat ze niet x aantal contract spelers moeten hebben bijvoorbeeld.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• 418O2
Heb de vi analyse van Michel gelezen. Alle hoop dat ik had is weg. Frank de Boer all over again

• Russel88
418O2 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 18:29:
Heb de vi analyse van Michel gelezen. Alle hoop dat ik had is weg. Frank de Boer all over again
Owww? Ik had in een filmpje gehoord dat hij het echt wel goed deed bij Girona. Gepromoveerd, CL gehaald alleen daarna ging het wel minder.

In ieder geval een betere CV dan Heitinga en Grim.

• 418O2
Russel88 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 18:47:
[...]

Owww? Ik had in een filmpje gehoord dat hij het echt wel goed deed bij Girona. Gepromoveerd, CL gehaald alleen daarna ging het wel minder.

In ieder geval een betere CV dan Heitinga en Grim.
Hij is ook drie keer gedegradeerd. En speelt vooral voor balbezit en heeft de laatste 2 seizoen heel weinig gescoord

• Harribo
418O2 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 18:29:
Zag het ook. Balbezit is heilig las ik. Dat wordt gezellig breien

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 03:57

OMX2000

By any means necessary...

Harribo schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 08:39:
[...]

Zag het ook. Balbezit is heilig las ik. Dat wordt gezellig breien
Maar 4-3-3 is heilig. Ik denk dat de gemiddelde Ajax supporter gelukkiger van Schreuder zou zijn geworden, maar ja geen 4-3-3.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• toolkist
  • Niet online
OMX2000 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 08:57:
[...]

Maar 4-3-3 is heilig. Ik denk dat de gemiddelde Ajax supporter gelukkiger van Schreuder zou zijn geworden, maar ja geen 4-3-3.
Dan zal ik geen gemiddelde ajax supporter zijn, ik hoef geen enkele Schreuder meer bij Ajax te zien. Z'n broer heeft al genoeg verprutst. Daarnaast, Dick Schreuder heeft er net 1 goed seizoen op zitten, laten we maar eens afwachten of het hem meer dan 1 seizoen lukt.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:26
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 09:21:
[...]

Ik zou hem 2m boete geven als Feyenoord, heb je z'n veel te hoge salariskosten terug.
Precies. Mijn gedachte ook. Waanzin.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 09:21:
[...]

Ik zou hem 2m boete geven als Feyenoord, heb je z'n veel te hoge salariskosten terug.
Dit!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• DutchOwnage
Blijkt ook maar weer hoe "serieus' meneer Sterling het allemaal nam |:(

• Russel88
Slot ontslagen, als Feyenoorder mag je wel dromen toch?

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 01:10
Russel88 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:40:
Ajax heeft een vrij plekje :P

• ephymerous
Russel88 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:40:
Ik denk niet dat RvP zichzelf gaat ontslaan. Hij neemt de besluiten toch? ;)

Zonder gekheid. Het was Eenhoorn die met Huiberts Slot ontsloeg bij AZ. Ik zie het niet gebeuren. Als Ajacied is er wel hoop. Slot naar Ajax zou perfect zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 30-05-2026 13:44 ]

XXXVI

• D-e-n
ephymerous schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 13:43:
[...]

Slot naar Ajax zou perfect zijn.
Niet perfect voor Slot

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:51
D-e-n schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:04:
[...]

Niet perfect voor Slot
Voor zijn carrière lijkt het mij ook niet slim om naar een Nederlandse club te gaan (buiten PSV misschien). Ajax is een te groot risico.

Misschien een mooie club in Duitsland?

[ Voor 7% gewijzigd door Gynnad op 30-05-2026 14:39 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 12:59:
Blijkt ook maar weer hoe "serieus' meneer Sterling het allemaal nam |:(
En typisch dat de media hem zielig noemde. Het is een zwaar overbetaalde speler, die nog niet eens op ons hele lage niveau mee kon.

• D-e-n
Gynnad schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:38:
[...]

Voor zijn carrière lijkt het mij ook niet slim om naar een Nederlandse club te gaan (buiten PSV misschien). Ajax is een te groot risico.

Misschien een mooie club in Duitsland?
City zoekt nog een trainer :)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:39:
[...]

En typisch dat de media hem zielig noemde. Het is een zwaar overbetaalde speler, die nog niet eens op ons hele lage niveau mee kon.
En dan ook nog eenzijdig je Lambo naar de gallemiezen... :')

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:52
Ik heb niet het gevoel dat Slot er zo goed op staat in Engeland dat een andere top-PL club hem oppikt.

Wellicht een kleinere club daar. Maar ik denk voor zijn carrière beter om in de Bundesliga aan de slag te gaan.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Trishul schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:44:
Ik heb niet het gevoel dat Slot er zo goed op staat in Engeland dat een andere top-PL club hem oppikt.

Wellicht een kleinere club daar. Maar ik denk voor zijn carrière beter om in de Bundesliga aan de slag te gaan.
Ik merk ook dat managers wel heel weinig tijd krijgen tegenwoordig.

Slot heeft het nog prima gedaan met het materiaal en blessures. Dat hij weg moet is eigenlijk belachelijk. Het had zeker beter gekund, maar je kunt hem nog tot aan de winter geven.

Amorin heeft veel slechtere dingen laten zien, dat lag volgens de media niet aan hem.

• ephymerous

Bij City hebben ze nog een mooie vacature voor ‘m :)
[...]

Niet perfect voor Slot
Dat weet ik niet hoor. Slot schijnt graag thuis in Zwolle te zijn. Met de trein ben je vanuit Zwolle met een uurtje in Amsterdam. De familie lekker in de vertrouwde omgeving. En vergeet ook niet dat het voor je carrière en ego goed is als je de grootste club van Nederland er weer bovenop brengt :)

[ Voor 36% gewijzigd door ephymerous op 30-05-2026 15:32 ]

XXXVI

• Russel88

2 seizoenen getraind. Nr 1 en 5. Ik denk dat veel clubs daarvoor kiezen, om de 2 jaar kampioen worden.

Ik vind het gek dat ie ontslagen is, maar ik ben een Slot fan. Hopelijk neemt hij een paar maanden rust, dan kan hij lekker RvP vervangen met frisse energie.

• DutchOwnage
Slot gaat op dit moment in zijn carrière echt niet terug naar Feyenoord, of naar de ED in het algemeen. Hij zal ooit wel komen, maar dan om af te bouwen bij de mooiste club van Nederland :9

Of, wie volgt Koeman eigenlijk op?

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 30-05-2026 15:44 ]

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 03:57

OMX2000

By any means necessary...

toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 09:20:
[...]

Dan zal ik geen gemiddelde ajax supporter zijn, ik hoef geen enkele Schreuder meer bij Ajax te zien. Z'n broer heeft al genoeg verprutst. Daarnaast, Dick Schreuder heeft er net 1 goed seizoen op zitten, laten we maar eens afwachten of het hem meer dan 1 seizoen lukt.
Dusss je wilt zeggen dat Schreuder het slechter zou doen dan de 85 trainers van afgelopen paar jaar? Mmmmkay.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• toolkist
  • Niet online
[...]

Niet perfect voor Slot
Joh :+

Perfect voor Slot zou 100miljoenmiljard per jaar bij <insertrandomclub> zijn gok ik zo.

• toolkist
  • Niet online
OMX2000 schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:59:
[...]

Dusss je wilt zeggen dat Schreuder het slechter zou doen dan de 85 trainers van afgelopen paar jaar? Mmmmkay.
Die kans is zomaar aanwezig, en ik denk rijkelijk groot. Gezien z'n track record is succes in ieder geval geen garantie.

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 15:43:
Slot gaat op dit moment in zijn carrière echt niet terug naar Feyenoord
Uiteraard niet, want jullie hebben RvP :+

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 14:39:
[...]

Als die gast echt mentale problemen heeft dan is dat wel zielig ja, of ie nou totaal blut is of 100 miljoen op de bank heeft.

• AniMeshorer
Wyke schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 09:13:
[...]

Als groundhopper zijn er 2 soorten stadions die me erg aantrekken: oude authentieke stadions waar je de historie nog ademt (in Delft is er zo eentje bijvoorbeeld), en stadions met een unieke locatie.

AFC valt in die laatste categorie. Het complex van AFC is omgeven door een gracht en met hypermoderne (ietwat futuristische) hoogbouw op de achtergrond. De omgeving is interessanter dan het sportpark zelf, maar die bijzondere setting is reden genoeg om er toch eens heen te willen gaan.

Ook Quick Boys uit Katwijk vallen in die categorie. Het sportpark is misschien niet heel bijzonder (?), maar de setting middenin de duinen zorgt er voor dat ik het toch gezien wil hebben.

Wat authentieke grounds betreft heb ik gehoord dat VVV (De Koel), Dordrecht FC, Telstar en in mindere mate Go Ahead Eagles nog lekker old school zijn.

Als groundhopper wil ik liefst gewoon zoveel stadions bezoeken, interessant/mooi of niet. Maar er zijn wel grounds die hoger op de bucket list staan.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:32
Dat oude complex van AFC was dezelfde locatie maar dan met de charme van het oude. Wel echt bijzonder met douches niet in de kleedruimte maar centraal. Met het handdoekje over de gang. Prachtig.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:53
Zit AFC nog op dezelfde locatie? Das zeer dure grond nu het daar is verworden tot ZuidAs, nietwaar? Of hebben ze zich laten uitkopen? Nee dus lijkt me, maar wel geld voor een nieuw complex, hoe kan dat?

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 13:57
Sjah schreef op zondag 31 mei 2026 @ 21:11:
Zit AFC nog op dezelfde locatie? Das zeer dure grond nu het daar is verworden tot ZuidAs, nietwaar? Of hebben ze zich laten uitkopen? Nee dus lijkt me, maar wel geld voor een nieuw complex, hoe kan dat?
Gemeente is eigenaar van de velden. AFC is hoofdhuurder en wel eigenaar van het clubhuis. Verder inderdaad dezelfde locatie en rond 2020 geheel gerenoveerd.

Hoe ze het kunnen betalen weet ik niet exact. Maar ze zijn best gegroeid in de afgelopen jaren. Daarnaast hebben ze lang onderhandeld voor de verbouwing. De gemeente wilde dat ze enkele velden verplaatsten vanwege nieuwbouw. Dat hebben ze gedaan. Daarnaast worden de velden ook verhuurd aan omliggende scholen.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

AniMeshorer schreef op zondag 31 mei 2026 @ 18:54:
[...]

Als groundhopper zijn er 2 soorten stadions die me erg aantrekken: oude authentieke stadions waar je de historie nog ademt (in Delft is er zo eentje bijvoorbeeld), en stadions met een unieke locatie.

AFC valt in die laatste categorie. Het complex van AFC is omgeven door een gracht en met hypermoderne (ietwat futuristische) hoogbouw op de achtergrond. De omgeving is interessanter dan het sportpark zelf, maar die bijzondere setting is reden genoeg om er toch eens heen te willen gaan.

Ook Quick Boys uit Katwijk vallen in die categorie. Het sportpark is misschien niet heel bijzonder (?), maar de setting middenin de duinen zorgt er voor dat ik het toch gezien wil hebben.

Wat authentieke grounds betreft heb ik gehoord dat VVV (De Koel), Dordrecht FC, Telstar en in mindere mate Go Ahead Eagles nog lekker old school zijn.

Als groundhopper wil ik liefst gewoon zoveel stadions bezoeken, interessant/mooi of niet. Maar er zijn wel grounds die hoger op de bucket list staan.
Het Kasteel van Sparta in Spangen, Rotterdam hoort bovenaan die lijst te staan!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 10:45
bazzemans schreef op zondag 31 mei 2026 @ 20:52:
Dat oude complex van AFC was dezelfde locatie maar dan met de charme van het oude. Wel echt bijzonder met douches niet in de kleedruimte maar centraal. Met het handdoekje over de gang. Prachtig.
poedelnaakt door de gang met badslippers, handdoekje en zeepje stevig in de hand. mooie tijden

• JanW
Vertrouwen in Van Persie is groot bij de nieuwe AD en TD:
'Wij gaan eerst een analyse maken van het afgelopen seizoen. Daarna nemen we beslissingen', antwoordden zij op de vraag of Van Persie ook komend seizoen voor de groep staat. Een uitgesproken steunbetuiging bleef daarmee uit. 'We moeten eerst een compleet beeld krijgen. Daarvoor willen we de juiste mensen spreken. Het is logisch dat we de tijd nemen voordat we zo'n beslissing nemen.'
Dat klinkt als "we zoeken nog naar goede argumenten en over een kleine week gaat er een persbericht uit dat Van Persie niet langer de hoofdtrainer is".

[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 01-06-2026 14:37 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:51
JanW schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:36:
Vertrouwen in Van Persie is groot bij de nieuwe AD en TD:

[...]
Dat is toch wel schrijnend, dan lijkt er dus toch echt twijfel te zitten of ze met van Persie door gaan, anders benoem je dit niet zo.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ephymerous
Gynnad schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:37:
[...]

Dat is toch wel schrijnend, dan lijkt er dus toch echt twijfel te zitten of ze met van Persie door gaan, anders benoem je dit niet zo.
Jammer wel. Niet doorgaan met RvP is natuurlijk de enige logische keuze.

XXXVI

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-06 16:56
Waarschijnlijk zijn ze Slot aan het polsen... maar willen ze niet de oude schoenen weggooien voordat ze nieuwe hebben gekocht.

Life is what happens while you're busy making other plans

• Russel88
Lijkt me sterk dat Slot in wilt stappen. Zo kort na je ontslag wil je tijd hebben om het geheel te verwerken en dan bij een andere club in te stappen die in ene betere competitie opereert dan de eredivisie.

Of Slot moet echt verliefd zijn op Feyenoord, dan juich ik het alleen maar toe.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Megupe schreef op maandag 1 juni 2026 @ 09:27:
[...]

poedelnaakt door de gang met badslippers, handdoekje en zeepje stevig in de hand. mooie tijden
En niet laten vallen!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:53
frumper schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:47:
Waarschijnlijk zijn ze Slot aan het polsen... maar willen ze niet de oude schoenen weggooien voordat ze nieuwe hebben gekocht.
aan het polsen, dat klinkt zo als dat er een commissievoorzitter belt. Denk eerder dat een insider met zijn 06 zo zijdelings ns belt, meer niet. Feyenoord en Ajax kunnen hem niet krijgen, daarvoor moet Slot eerst 'n jaar mis gaan in de Bundesliga of La Liga.

• AniMeshorer
bazzemans schreef op zondag 31 mei 2026 @ 20:52:
Dat waren de goede oude tijden.

Ikzelf, en met mij heel wat groundhoppers, houden ook van die oude stadions die nog authentiek zijn en de sfeer van de oude dagen uitademen. Vaak erg versleten en soms bouwvallig, onkruid op de staanplaatsen, maar o zo mooi.

Hier in België hebben we gelukkig nog veel oude grounds. Het Drielindenstadion (RRC Boitsfort), het stadion van RSD Jette, het stadion van FC Saint-Josse, het Jef Mermansstadion (City Pirates Antwerpen), het stadion van Maccabi Antwerp, het Van Kesbeeckstadion van RC Mechelen, het Stade Bureaufosse van Tilleur, het stadion van Stade Waremmien, het Joseph Mariënstadion van Union SG (mooiste stadion van België vind ik, nochtans zeker geen Union-fan), het Edmond Machtensstadion van RWDM, het stadion van Paturages, ... en zo kan ik nog even doorgaan.

In Nederland weet ik dat Delft een heel erg oud authentiek stadion heeft, sommige groundhoppers noemen dat het mooiste stadion van heel Nederland.
De Koel, Het Kasteel (Spangen), het stadion van Go Ahead Eagles, stadion van FC Dordrecht ... staan ook heel erg hoog op mijn verlanglijst. En de Wageningse Berg uiteraard, heeft geen bespeler meer maar schijnt nog echt prachtig te zijn.
Met zekerheid zijn er nog meer hidden gems en oude authentieke stadions in Nederland, maar dan moet ik het allicht op amateurniveau gaan zoeken. Dat is in de meeste landen zo, dat de hoogste reeks vol moderne stadions zit maar je op amateurniveau wel nog pareltjes vindt.

Overigens, AFC zou in principe groeimarge tot zeker de Eerste Divisie moeten hebben. Een stad als Amsterdam met maar 1 profclub terwijl Eindhoven er 2 heeft, dat is toch vreemd. AFC zit op vrij hoog amateurniveau en kan misschien op termijn een tweede Amsterdamse profclub worden.

• bazzemans
Het stadion van AGOVV is ook nog in grotendeels intact. Berg en Bos heeft een monumentale hoofdtribune uit 1924. De ligging aan de rand van de stad en eigenlijk al in het Veluwse Bos (Berg en Bos) is ook prachtig.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

bazzemans schreef op maandag 1 juni 2026 @ 21:43:
Het stadion van AGOVV is ook nog in grotendeels intact. Berg en Bos heeft een monumentale hoofdtribune uit 1924. De ligging aan de rand van de stad en eigenlijk al in het Veluwse Bos (Berg en Bos) is ook prachtig.
FC Wageningen!

• bazzemans
De Wageningse Berg was al genoemd. Groot verschil met Berg en Bos is dat AGOVV (als amateurclub) nog altijd speelt op haar complex en dus die monumentale tribune.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

The Bullet is Trough the Church!
Ajax heeft een nieuwe trainer: club akkoord met Míchel

Míchel is de nieuwe trainer van Ajax. De Amsterdamse club is rond met de vijftigjarige Spanjaard, die recent vertrok bij Girona, over een contract tot medio 2028.
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/ajax-heeft-een-nieuwe-trainer-club-akkoord-met-michel

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• 418O2
Michel is officieel. Heb er weinig zin in...

• Gonadan

Gonadan

Inkt is nog niet droog, ik zie nog niets op officiële kanalen. Dat wacht ik nog even af.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• 418O2
Gonadan schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:15:
Inkt is nog niet droog, ik zie nog niets op officiële kanalen. Dat wacht ik nog even af.
Als vi het meldt geloof ik het wel persoonlijk

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Die is wel aangenomen hoor, teveel geruchten al geweest over een akkoord. Sterkte Ajax.

• Gonadan

Gonadan

418O2 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:09:
Michel is officieel. Heb er weinig zin in...
Op tijd een nieuwe trainer betekent dat we ook eindelijk direct kunnen gaan bouwen. Ik heb er wel zeker zin in.
Of het de juiste trainer is zal alleen de tijd kunnen leren. De buitenwacht heeft altijd wel een mening, maar ik kies er bewust voor positiever te kijken en optimistischer te zijn.

Negatief nieuws en analyses verkoopt beter, dus ik snap de buitenwacht, maar ik doe niet mee. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• 418O2
Gonadan schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:19:
[...]

Op tijd een nieuwe trainer betekent dat we ook eindelijk direct kunnen gaan bouwen. Ik heb er wel zeker zin in.
Of het de juiste trainer is zal alleen de tijd kunnen leren. De buitenwacht heeft altijd wel een mening, maar ik kies er bewust voor positiever te kijken en optimistischer te zijn.

Negatief nieuws en analyses verkoopt beter, dus ik snap de buitenwacht, maar ik doe niet mee. :)
Als je in de laatste twee seizoenen niet over de 35 goals komt in de competitie weet ik wel genoeg. En hij schijnt nauwelijks Engels te spreken...

• Gonadan

Gonadan

418O2 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:17:
[...]

Als vi het meldt geloof ik het wel persoonlijk
VI beschouw ik als redelijk betrouwbare bron, maar zolang Ajax het niet zelf meldt is er nog niet getekend. En zolang er nog niet getekend is, is het simpelweg niet definitief. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gonadan schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:19:
[...]

Dank je wel, goed geschreven. Bij de aanstelling van Ten Hag en Farioli stond ik te schreeuwen, nu wacht ik het rustig af. Maar het valt en staat met de komende selectie. Laat het opschonen beginnen.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 10:45
Ook nog ff 13 bestuurslagen opschonen.

• Gonadan

Gonadan

418O2 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:20:
[...]

Als je in de laatste twee seizoenen niet over de 35 goals komt in de competitie weet ik wel genoeg. En hij schijnt nauwelijks Engels te spreken...
Dit zal altijd een welles/nietes blijven als jij focust op de negatieve aspecten en ik op de positieve. Op elk argument zal ik een weerwoord hebben wat jij weer zal bestrijden.

De feiten zijn dat we zeer op tijd een nieuwe trainer hebben, een TD hebben en dus kunnen beginnen met opbouw. De basis staat, hopelijk gaat de verdere uitvoering ook naar wens. Ik ben blij dat er doorgepakt wordt. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

@Stimulate14 ik vond dit artikel ook wel leuk om te lezen. Niets nieuws maar het zet aardig in perspectief waar al die kliksites hun geld uit halen.
Puur papegaaien van de makelaars die met hun ruis een voordeel willen bereiken.
Als fan laat je je al snel gek maken door al die geruchten, maar het is eigenlijk altijd iemand die er voordeel uit wil halen. Daarom wacht ik lekker af en oordeel pas laat. :)

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/diepe-zakken-een-transfergerucht-is-geen-nieuws-maar-onderhandeling

Ook voor niet Ajacieden leuk om te lezen, als je browserfilter deze site toestaat. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JanW
Verdraaid, ben ik druk met de TS voor het nieuwe seizoen bezig, stelt Ajax ineens een nieuwe trainert aan...

Topic voor seizoen 2026 / 2027 is gemaakt: [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gonadan schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:26:
@Stimulate14 ik vond dit artikel ook wel leuk om te lezen. Niets nieuws maar het zet aardig in perspectief waar al die kliksites hun geld uit halen.
Als fan laat je je al snel gek maken door al die geruchten, maar het is eigenlijk altijd iemand die er voordeel uit wil halen. Daarom wacht ik lekker af en oordeel pas laat. :)

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/diepe-zakken-een-transfergerucht-is-geen-nieuws-maar-onderhandeling

Ook voor niet Ajacieden leuk om te lezen, als je browserfilter deze site toestaat. ;)
VI Pro stuk ook, staan hele positieve punten in.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:17
Gonadan schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:26:

Bedankt nu krijg ik allemaal Ajax advertenties in mn browser. >:)

Wel een grappig stuk met een grote kern van waarheid. Leuk omdat de site zelf ook lijkt te draaien op dit soort geruchten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 20:46
ph4ge schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:57:
[...]

Bedankt nu krijg ik allemaal Ajax advertenties in mn browser. >:)

Wel een grappig stuk met een grote kern van waarheid. Leuk omdat de site zelf ook lijkt te draaien op dit soort geruchten.
Die site wel, die schrijver zeer zeker niet. Echt een goeie om te volgen mbt financien(als je Ajax fan ben dan)

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
JanW schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:29:
Verdraaid, ben ik druk met de TS voor het nieuwe seizoen bezig, stelt Ajax ineens een nieuwe trainert aan...

Topic voor seizoen 2026 / 2027 is gemaakt: [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027
Bedankt voor het nieuwe topic d:)b , daar dus verder.

Tweakers Discord Sport moderator gezocht

Pagina: 1 ... 241 242 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken