[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 82 83 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:37
OMX2000 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:05:
[...]

Hij laat zich vaak van zijn verkeerde kant zien. Vorig jaar een paar keer.
Echt geen idee waar je het over hebt?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 15:24
sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:24:
Als Driouech net geel kreeg voor niks kan je hier wel rood voor geven ja. Maar vond dit eerder geel.
Ik vond het niet eens een overtreding. Speelt gewoon de bal.
Weer die scheidsrechter Bos trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
sNielz123 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:52:
Hoe Van Bergen al 5 keer met dezelfde beweging Mokio omzeilt 😂
Grootste talent van Ajax hoorde ik vandaag, die Mokio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
carpebios schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:06:
[...]

Echt geen idee waar je het over hebt?
Ik kan me het wel een beetje voorstellen, als het tegenzit is hij in interviews vaak super negatief en alsof hij echt 0,0 zin heeft om te praten (best normaal). Maar dan komt hij wel echt over als een chagarijnige dude. Kan me wel voorstellen dat je dan denkt van, zeg dan beter ff niks.

Als het om iets anders ging, ook geen idee though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Heerenveen draait achterstand binnen 5 minuten om naar 2-1 winst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:54
Advizor schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:26:
Heerenveen draait achterstand binnen 5 minuten om naar 2-1 winst.
Die hadden goed naar mijn poule gekeken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:09

Quad

Doof

Er heeft iemand tijd teveel. 😂

https://isheitingaalontslagen.nl.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:22

Typhone

Who Dares Wins

Die is al een paar weken in de lucht. Tevergeefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndlr
  • Registratie: September 2025
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 06:50:
Die is al een paar weken in de lucht. Tevergeefs.
Heitinga wordt niet eerder ontslagen dan als ze goed als rond zijn met een opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:47:
[...]

Grootste talent van Ajax hoorde ik vandaag, die Mokio.
Yep, maar niet als linksback

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Megupe schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:33:
[...]

Die hadden goed naar mijn poule gekeken!
Je was me voor, maar ik had even gebeld met Excelsior voor de zekerheid.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

wndlr schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:10:
Heitinga wordt niet eerder ontslagen dan als ze goed als rond zijn met een opvolger.
Heitinga heeft gisteren ineens inhoudelijke antwoorden gegeven tijdens de persconferentie. Je kunt nog wat vinden van de inhoud maar ik vind het wel opvallend. Zou hij intern ook de feedback gekregen hebben dat een obstinate en hautaine houding tegen de media hem niet gaat helpen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Gonadan schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:05:
[...]

Heitinga heeft gisteren ineens inhoudelijke antwoorden gegeven tijdens de persconferentie. Je kunt nog wat vinden van de inhoud maar ik vind het wel opvallend. Zou hij intern ook de feedback gekregen hebben dat een obstinate en hautaine houding tegen de media hem niet gaat helpen?
Ik denk het wel. Misschien wat mediatraining erbij? Ik hoop dat Ajax voorlopig vasthoudt aan Heitinga. Er is toch geen beter alternatief. Mochten ze Ten Hag weten te strikken, laat hem alsjeblieft een nieuw seizoen starten.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:58
OMX2000 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:05:
[...]

Hij laat zich vaak van zijn verkeerde kant zien. Vorig jaar een paar keer.
Een paar keer, het zijn ook mensen he. Liever dat dan van die emotieloze robots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mog schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:08:
Ik denk het wel. Misschien wat mediatraining erbij? Ik hoop dat Ajax voorlopig vasthoudt aan Heitinga. Er is toch geen beter alternatief. Mochten ze Ten Hag weten te strikken, laat hem alsjeblieft een nieuw seizoen starten.
Of juist rond de kerst, kan een opvolger in ieder geval invloed hebben op de transfers en daarmee alvast bouwen in plaats van een half jaar later.

Maar ik denk niet dat er een duidelijk beter alternatief beschikbaar is. Het is één en al negativiteit en de middelen zijn wel eens ruimer geweest. Een trainer die wat kan heeft alleen maar een afbreukrisico dus degenen die ja zeggen hebben weinig te verliezen en zijn daarmee sowieso discutabel.

Mochten ze er toch eentje vinden die duidelijk beter is én wil kom dan maar door. Maar wel een duidelijke verbetering, want de staf tussentijds even wisselen is ook niet gratis.

[ Voor 10% gewijzigd door Gonadan op 05-10-2025 10:12 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Gonadan schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:11:
[...]

Of juist rond de kerst, kan een opvolger in ieder geval invloed hebben op de transfers en daarmee alvast bouwen in plaats van een half jaar later.

Maar ik denk niet dat er een duidelijk beter alternatief beschikbaar is. Het is één en al negativiteit en de middelen zijn wel eens ruimer geweest. Een trainer die wat kan heeft alleen maar een afbreukrisico dus degenen die ja zeggen hebben weinig te verliezen en zijn daarmee sowieso discutabel.

Mochten ze er toch eentje vinden die duidelijk beter is én wil kom dan maar door. Maar wel een duidelijke verbetering, want de staf tussentijds even wisselen is ook niet gratis.
Ten Hag komt alleen als hij veel mag uitgeven. En waarom denken mensen dat hij dit Ajax weer aan het voetballen krijgt.

Ajax moet hopen dat er een paar jeugd spelers doorbreken. En misschien zijn er spelers als de Ligt die terug willen komen. Want Ajax had altijd het voordeel dat ze een bekende naam zijn, en relatief veel konden uitgeven. Maar qua transfers lopen ze achter op PSV, want die weten spelers als Perisic te strikken.

Dus je beleid moet op de toekomst gericht zijn, en moet je er vanuit gaan dat je in een transitie periode zit. Ik denk echt dat ze met Heitinga loyaliteit hebben binnengehaald, om het een jaar te kunnen pappen en nathouden. Het blijft echt onverklaarbaar dat ze niet met Farioli door zijn gegaan. Spelers liepen met hem weg, en hij had harten van supporters gewonnen met voetbal wat ze bij Ajax niet gewend waren. Ik denk dat dat de ideale trainer was voor een transitie. Een beetje wat Slot bij Feyenoord voor elkaar kreeg.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

OMX2000 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:51:
Het blijft echt onverklaarbaar dat ze niet met Farioli door zijn gegaan.
Dat is heel goed verklaarbaar, sterker nog, dat is al onnoemelijk vaak verklaard. Ik vind het eerder onbegrijpelijk dat dit steeds maar weer terug blijft komen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Gonadan schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:53:
[...]

Dat is heel goed verklaarbaar, sterker nog, dat is al onnoemelijk vaak verklaard. Ik vind het eerder onbegrijpelijk dat dit steeds maar weer terug blijft komen.
Dat heb ik dan gemist. Wat ik begreep is dat hij door de resultaten meer eiste bij de directie. Die gingen er niet in mee. Nou weet ik niet hoe redelijk dat was. Maar de afweging had moeten zijn tussen het plan van Farioli vs de gok op een nieuwe trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:27
OMX2000 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:59:
[...]

Dat heb ik dan gemist. Wat ik begreep is dat hij door de resultaten meer eiste bij de directie. Die gingen er niet in mee. Nou weet ik niet hoe redelijk dat was. Maar de afweging had moeten zijn tussen het plan van Farioli vs de gok op een nieuwe trainer.
Hij had dondersgoed door dat wat hij flikte met Ajax, hij echt niet nog een keer zou kunnen flikken.
Dus eiste hij best wat zaken van de club om wél mee te kunnen doen.

En daar kon de club niet aan voldoen dus ging hij weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
In goedemorgen Eredivisie nam ten Cate het nogal zwaar op voor Heitinga.
Denk dat die afvalt als potentiele vervanging dus? ;)

een quote:
'Heitinga is net begonnen met een team dat op essentiële posities kwaliteit mist. Er is geen zes. Klaassen wordt noodgedwongen op zes gezet omdat er geen zes is. Dat is triest. De vleugelverdedigers hebben niet het niveau van Ajax. Meneer Gaaei gaat bij twee goals gigantisch de fout in. Uit het balverlies van Mokio komt de 2-1.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:02:
In goedemorgen Eredivisie nam ten Cate het nogal zwaar op voor Heitinga.
Denk dat die afvalt als potentiele vervanging dus? ;)

een quote:
'Heitinga is net begonnen met een team dat op essentiële posities kwaliteit mist. Er is geen zes. Klaassen wordt noodgedwongen op zes gezet omdat er geen zes is. Dat is triest. De vleugelverdedigers hebben niet het niveau van Ajax. Meneer Gaaei gaat bij twee goals gigantisch de fout in. Uit het balverlies van Mokio komt de 2-1.’
Hij geeft net aan dat ie echt gestopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Schattig al die vriendjes van Heitinga die roepen dat ie vooral nog meer tijd moet krijgen om de boel verder om zeep te helpen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
[...]

Ten Hag komt alleen als hij veel mag uitgeven. En waarom denken mensen dat hij dit Ajax weer aan het voetballen krijgt.
Nou inderdaad. Ajax moet een naam halen waarvan je op basis van het recente verleden redelijkerwijs mag verwachten dat ie succes gaat brengen.

Ajax moet geen rehabilitatieplek zijn voor in het buitenland mislukte trainers of voor trainers zonder ervaring. Laat staan mislukte trainers zonder ervaring als Heitinga.

Bizar hoe namen van FdB en EtH maar rondom Ajax blijven zweven.

[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 05-10-2025 12:13 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Als ik moet kiezen tussen Ten Hag of Heitinga dan altijd Ten Hag. Maar anders, lekker z'n 5m van Leverkusen op laten strijken. Ten Hag is geen trainer die een team met talenten op gaat bouwen, die leunt veel te veel op ervaren krachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:16
Heitinga had lekker bij Liverpool assistent moeten blijven en blijven leren, hij had al ervaring met de eerste keer maar herhaald die fout gewoon. En misschien is een goede assistent zijn ook wel het plafond voor hem.

Ik heb het gevoel dat iedereen tegenwoordig maar vooral snel wil, in plaats van gedegen een vak te leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Sinds Heitinga weg is bij Liverpool is daar de eerste mini crisis een feit met 3 nederlagen op rij. Zo slecht is Johny dus helemaal niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:09

Quad

Doof

Ai, dat is snel einde wedstrijd voor Pröpper.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:16
DutchOwnage schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:27:
Sinds Heitinga weg is bij Liverpool is daar de eerste mini crisis een feit met 3 nederlagen op rij. Zo slecht is Johny dus helemaal niet :o
Slot zonder Heitinga is zichzelf niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:27:
Dat ze ‘m maar snel terughalen dan :+

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012

Agent47

I always close my contracts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LLNelkl2-AUgJPcGdtN5QpNl0EI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kmj1aDbcNa6ifqFQKbiHbpZr.jpg?f=fotoalbum_large

Groetjes :)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Gele zijde? Zit je dan zo tussen de vlaggenzwaaiende tokkies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:22:
[...]

Gele zijde? Zit je dan zo tussen de vlaggenzwaaiende tokkies?
Yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Oef, geen gekke dingen doen }:O

Dat wij maar een goede pot mogen spelen en deze keer wel goals maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:27:
Oef, geen gekke dingen doen }:O

Dat wij maar een goede pot mogen spelen en deze keer wel goals maken.
Oh nee ik kom voor de sfeer. Morgen gewoon weer werken hahaha.

Een koffie; een biertje en 2 patat speciaal. €28,-
Club van het volk :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Agent47 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:33:
[...]

Ongelooflijk :F

Maar veel plezier d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
[...]

En dan ook nog smerig bier schenken.....

Maar geen frikandel XXL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

OMX2000 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:59:
Als fan van een andere club snap ik dat je wat minder ingelezen bent en wellicht niet de details volgt, maar we hebben het toch wel vaak genoemd voor mijn idee.

Lang verhaal kort: we weten eigenlijk te weinig details om echt uitspraken te doen over waar de schuld precies ligt, maar wat we wel weten is dat er simpelweg geen grond meer was voor een verdere samenwerking. Doorgaan was gewoon geen optie.

Wat we wel denken te weten is dat Ajax een wens had om minder behoudend te spelen dan vorig seizoen. Toen was het geoorloofd om de CL te halen maar dit seizoen wilde men ook stappen gaan zien in het aantrekkelijke voetbal. Daarnaast weten we ook dat Farioli zijn eigen ideeën had over de spelopvatting en beschikbare faciliteiten. Details daarover zijn weer niet helemaal duidelijk, maar feit is dat ze simpelweg niet op één lijn konden komen.

Daaromheen zwermt het van de geruchten, die je feitelijk wel kunt opdelen in twee kampen die voornamelijk leven op aannames.
Degenen die de directie van alles verwijten stellen dat Ajax prima had mee gekund omdat de eisen helemaal niet zo onrealistisch waren, en zij stellen dat Ajax hem een onrealistisch aanvallende stijl wilde opdringen en hem daarmee onnodig weggepest hebben.
Degenen die Farioli een trap na willen geven stellen dat hij in de winter al met Porto overlegd heeft, dat hij vervolgens bewust eisen heeft neergelegd die niet in te willigen waren om vervolgens exact op de dag dat hij kosteloos weg kon op te stappen.

Kijk je er wat nuchterder naar dan moet je concluderen dat Farioli ook gewoon een jonge trainer is die carrière probeert te maken. Hij deed het heel erg goed, boven verwachting zelfs, maar was ook weer de pannenkoek die in vijf wedstrijden negen punten voorsprong weg wist te gooien. De kans dat hij op dezelfde manier nog zo'n succesvol seizoen zou draaien was niet heel groot. En daarmee is het voor Ajax eigenlijk ook niet te doen om nog een keer exact op dezelfde manier het seizoen in te gaan. Het doel was meer creativiteit halen en ook meer gaan aanvallen, maar welke garanties kon Ajax geven dat de selectie ook daadwerkelijk op dat niveau zou komen?
Wat had Farioli nog te winnen bij Ajax? Ik denk dat in die zin slachtoffer zijn geworden van het succes. Bij een redelijk seizoen had hij nog een stap verder kunnen zetten, nu was het al dermate boven verwachting dat dit overtreffen ondoenlijk was. En daarmee kwam je ook weer in de kijker van clubs met meer potentie en mogelijkheden, dus is het alles behalve vreemd dat hij gewoon opzegt en verder gaat kijken.

Farioli koos daarmee voor zichzelf, niet voor Ajax, en dat is zijn goed recht. Waarmee je gelijk een lijntje hebt waarom Ajax toch wel weer een trainer met binding wilde, die zijn minder geneigd voor zichzelf te kiezen als ze er niet meer genoeg uit kunnen halen.

Let wel, ik had ook graag gezien dat we door hadden kunnen bouwen in plaats van een overstap naar een nieuwe trainer die weer helemaal het wiel wil uitvinden, maar dat was helaas net de enige optie die niet open stond.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
[...]

Damn zeg, al is een broodje Kebab tegenwoordig ook al 9,50 euro (zonder drinken en friet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:39:
[...]

Damn zeg, al is een broodje Kebab tegenwoordig ook al 9,50 euro (zonder drinken en friet).
Nou heeft een broodje met vlees, groente en saus wel meer om het lijf dan wat door olie getrokken piepers moet ik eerlijk zeggen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Gonadan schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:40:
[...]

Nou heeft een broodje met vlees, groente en saus wel meer om het lijf dan wat door olie getrokken piepers moet ik eerlijk zeggen. :P
Maar het is wel Rotterdamse olie. Dat kost nu eenmaal meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
toolkist schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:17:
[...]

Yep, maar niet als linksback
Ook niet op 6.
Ik snap ook niet precies welke kwaliteiten jij precies ziet om hem te kwalificeren als 'groot talent'. Blinkt nergens echt in uit toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:44:
[...]

Maar het is wel Rotterdamse olie. Dat kost nu eenmaal meer >:)
Stookolie? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wndlr
  • Registratie: September 2025
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:13:
Nou inderdaad. Ajax moet een naam halen waarvan je op basis van het recente verleden redelijkerwijs mag verwachten dat ie succes gaat brengen.

Ajax moet geen rehabilitatieplek zijn voor in het buitenland mislukte trainers of voor trainers zonder ervaring. Laat staan mislukte trainers zonder ervaring als Heitinga.

Bizar hoe namen van FdB en EtH maar rondom Ajax blijven zweven.
Zijn er trainers van naam waarvan je op basis van het recente verleden redelijkerwijs mag verwachten dat ie succes gaat brengen die nu nog zonder club zitten?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LZ86
Vanzelfsprekend. Recht uit de Maas.

Zo maken ze v Nelle ook. (je kan daar bij de v Nelle fabriek trouwens fantastisch lekker BBQ eten bij black smoke. Aanrader als je in Rotterdam bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
[...]

Welke prijzen ik ook bedenk, ik kom er niet uit. Halve liter bier zal wel 8 euro zijn. Cappuccino 5 euro. Dan 7,50 euro per patat speciaal?! Heb je niet per ongeluk ook voor degene achter je betaald? 🙃

Veel plezier!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Verdomme wat is Hadj Moussa nou allemaal aan het doen met die flut passies de hele tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
DutchOwnage schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:47:
Verdomme wat is Hadj Moussa nou allemaal aan het doen met die flut passies de hele tijd.
Wil overal een toverbal van maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Advizor
Overigens aan een Steijn die niet scoort heb je ook behoorlijk weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Het kansen benutten spook is weer terug in Zuid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Nu online
Dit soort ballen moeten er wel echt in als je mee wilt doen dit jaar. Zo’n vroege 1-0 maakt alles zoveel makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Daar is je vroeger 1-0. Lekker man Ueda. Wat een pass ook.

[ Voor 18% gewijzigd door DutchOwnage op 05-10-2025 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
BOEM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Wat een pass!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Breng Ueda in stelling met zulke ballen en hij scoort wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Nu online
Steijn overigens lekker buitenspel… Komt gewoon tekort in voetbalintelligentie en handelingssnelheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Taghalin is ook echt geen verzwakking he.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Feyenoord echt heel goed begonnen aan dit seizoen. Heeft Van Persie prima voor elkaar tot nu toe.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
DutchOwnage schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:53:
Steijn eruit voor Timber of Hwang en je hebt het sterkste middenveld van de ED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Targhalline is gewoon te goed op de bank. Feyenoord heeft op het middenveld een groot luxe probleem. Targhalline zou bij elke andere Eredivisie club in de basis staan, maar is bij Feyenoord 6e keus ofzo.

Hadden we in plaats van zoveel middenvelders maar wat meer aan de zijkanten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Nu online
Targhalline is echt een uitstekende speler. Hwang einde seizoen verkopen en deze jongen levert een jaar later veel geld op. Zoekt altijd de oplossing naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Maarten_E schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:53:
Feyenoord echt heel goed begonnen aan dit seizoen. Heeft Van Persie prima voor elkaar tot nu toe.
Europees 4 gespeeld, 1 gewonnen de rest verloren...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Maarten_E schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:53:
Toch wel lekker als je 6 bijna gelijkwaardige middenvelders hebt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Nu online
ph4ge schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:55:
[...]

Targhalline is gewoon te goed op de bank. Feyenoord heeft op het middenveld een groot luxe probleem. Targhalline zou bij elke andere Eredivisie club in de basis staan, maar is bij Feyenoord 6e keus ofzo.

Hadden we in plaats van zoveel middenvelders maar wat meer aan de zijkanten.
6e keus? Bij afwezigheid van Hwang speelt hij dit seizoen altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:55:
[...]

Steijn eruit voor Timber of Hwang en je hebt het sterkste middenveld van de ED
Onderschat Steijn niet. Veel vieze meters en zorgt er voor dat Ueda niet meer op een eiland staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
donleone83 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:58:
[...]

6e keus? Bij afwezigheid van Hwang speelt hij dit seizoen altijd.
Omdat Moder ook geblesseerd is, en Timber vaak ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
ph4ge schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:58:
[...]

Onderschat Steijn niet. Veel vieze meters en zorgt er voor dat Ueda niet meer op een eiland staat.
Dit is wel 100% waar ja...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Nu online
ph4ge schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:59:
[...]

Omdat Moder ook geblesseerd is, en Timber vaak ook.
Hij is naast Hwang je enige 6 in de selectie. Die blijft echt wel minuten maken dit seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

Grudgie

PSN: Grudgie7

Read speelt vandaag niet zo heel super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:58:
[...]

Tja, hij dat kan wel, maar we hebben betere middenvelders die hij nu in de weg zit.

Als hij niet scoort voegt ie zo weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Grudgie schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:01:
Read speelt vandaag niet zo heel super.
Inderdaad, al wel domme dingen zien doen en wat kansen om zeep geholpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Nu online
Ik telde hem al. Shit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
De tering die was close, Ueda is echt los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Nu online
donleone83 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:04:
Ik telde hem al. Shit.

Echt goede loopactie weer van Ueda en perfect meegegeven van Hadj-Moussa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
HOE DAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:03:
[...]

Tja, hij dat kan wel, maar we hebben betere middenvelders die hij nu in de weg zit.

Als hij niet scoort voegt ie zo weinig toe.
Precies dit. Sauer, Moussa, Valente en deze wedstrijd Targhaline maken het verschil.

Ik vergeet Ueda matuurlijk, die begint opeens ook goed te voetballen.

[ Voor 9% gewijzigd door OMX2000 op 05-10-2025 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Je moet wel zaken doen, anders gaan de oude voetbalwetten tegen je werken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie
  • Nu online

Grudgie

Valente is echt wel een top aankoop. Echt een heerlijke speler op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Nu online
Dit is inderdaad een beetje het Feyenoord-spook. Als je zoveel beter bent, zoveel balbezit hebt en zoveel kansen moet je gewoon met minimaal 2-0 de rust in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Ik zie die 2e nog wel vallen voor de rust.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
Er is maar 1 ploeg die voetbalt. Feyenoord verdient de 2e

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Vindt Valente echt zo'n mooie voetballer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:13:
Vindt Valente echt zo'n mooie voetballer.
De sierlijke Italiaanse flair en balbehandeling gekoppeld aan noeste Groningse arbeid en duelkracht. Je zou er haast poëtisch van worden 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
donleone83 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:15:
[...]

De sierlijke Italiaanse flair en balbehandeling gekoppeld aan noeste Groningse arbeid en duelkracht. Je zou er haast poëtisch van worden 😂
Nou inderdaad. Jij verwoord het precies goed. Ik kon zo gauw de juiste woorden even niet vinden d:)b

Vooral zijn fluwelen balbehandeling vind ik zo mooi om te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 05-10-2025 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Nu online

Grudgie

Read beetje blind paard hoor. Mag er van mij wel uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Blijft toch link, met maar 1 goal voorsprong.

Je domineert, maar beloont jezelf weer eens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:21:
Blijft toch link, met maar 1 goal voorsprong.

Je domineert, maar beloont jezelf weer eens niet.
Yep. Zelfde verhaal als tegen Villa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Grudgie schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:20:
Nou nee, verreweg de beste rechtsback van dit elftal. Niet alles lukt of is goed, maar zelfs dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Read kan toch nog geen hele pot spelen, die gaat er rond minuut 70 wel weer uit.

Alleen krijgen we dan Nieuwkoop weer om ons oren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Tikkeltje ongelukkig. Maar achter hem heb je Nieuwkoop en Lotomba…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Read is overigens krap 19 jaar mensen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Advizor schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:24:
Read is overigens krap 19 jaar mensen..
Read is in potentie de nieuwe RB van het NL elftal. Ontwikkeld zich keihard inderdaad. Maar 19 jaar, dus dan mag je af en toe nog wat grillig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donkerlicht
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 15:29
donleone83 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:15:
[...]

Ja, leuk talent en fijn om te zien dat hij het in Rotterdam ook goed aanhaakt. Had ik niet direct verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Zechiel zou naar zijn oor wijzen qua juichen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
wndlr schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:47:
[...]

Zijn er trainers van naam waarvan je op basis van het recente verleden redelijkerwijs mag verwachten dat ie succes gaat brengen die nu nog zonder club zitten?
Ik weet niet of je niet iemand kan losweken bij een andere club. Maar vooruit, een Graham Porter zou het sowieso veel beter doen.

Overigens ben ik geen scout. Ik mag hopen dat een professionele organisatie lijstjes klaar heeft. Maar Ajax en professioneel…

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Eindelijk Steijn. Fijn voor m. Hoop dat ie er doorheen is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
He he Steijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Assist Read, just saying :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

BAM?!

BAM!!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Nu online

Grudgie

Steijn!! Held. Eindelijk weer eens,
Pagina: 1 ... 82 83 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken