Zoals Veerman speelt zou je bijna denken dat het bewust is. Snap ook niet dat hij nog in het veld staat.tweakduke schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:46:
Wat een off-day heeft PSV vandaag zeg. Zo vaak de bal weggeven aan Volendam en zelf amper tot scoren komen.
Schouten en Perisic mochten al wel voor straf wisselen.ElPaco schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:47:
[...]
Zoals Veerman speelt zou je bijna denken dat het bewust is. Snap ook niet dat hij nog in het veld staat.
Maar ja goed, het zijn basis dingen die ze wel moeten weten. Psv speelt hoog op de helft van de tegenstander en dan moet je niet de bal zo makkelijk inleveren.
Je kunt niet heen en weer blijven rennen om je fout te herstellen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Veerman was verkleed als Volendammer...OMX2000 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:53:
PSV-ers waren vandaag verkleed als voetballers.
Nou ja, dat kunnen ze prima, dat doen ze al heel het seizoen. Maar je ziet al weken dat PSV geen spits heeft. Snap echt niet dat ze in de winter niemand hebben gehaald. Dit is geen nieuws.tweakduke schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:52:
[...]
Schouten en Perisic mochten al wel voor straf wisselen.
Maar ja goed, het zijn basis dingen die ze wel moeten weten. Psv speelt hoog op de helft van de tegenstander en dan moet je niet de bal zo makkelijk inleveren.
Je kunt niet heen en weer blijven rennen om je fout te herstellen.
Pure apathie van PSV.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als ik de geruchten mag geloven is hij gewoon bij verschillende clubs aangeboden en heeft Feyenoord gehapt. Zou in ieder geval niet te snel denken dat DtK nu ineens wel een goede TD is.Soulizer schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:11:
Ik ben verrast dat Raheem Sterling naar Feyenoord is gekomen. Toch wel klasse werk van Te Kloese en Robin. Heeft die naam RvP eindelijk zijn vruchten afgeworpen. Dit is de grootste naam die ooit naar de Eredivisie is gekomen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee gewoon sportief van PSV. Ze hebben Telstar ook al drie punten gegund, wel zo eerlijk om dat dan bij alle degradatiekandidaten te doen.Maarten_E schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:57:
Conclusie: Zorg dat je onderin staat als je tegen PSV speelt.
Pure apathie van PSV.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tjah je gaat nu geen miljoenen uitgeven als je de landstitel in principe zeker hebt, de beker moet ook lukken en de CL is klaar.ElPaco schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:56:
[...]
Nou ja, dat kunnen ze prima, dat doen ze al heel het seizoen. Maar je ziet al weken dat PSV geen spits heeft. Snap echt niet dat ze in de winter niemand hebben gehaald. Dit is geen nieuws.
Dat wordt de volgende transferperiode verder kijken.
Als ze nu alles verliezen de komende tijd, maken Feyenoord, NEC en Ajax nog kans op de titel!!Gonadan schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:00:
[...]
Nee gewoon sportief van PSV. Ze hebben Telstar ook al drie punten gegund, wel zo eerlijk om dat dan bij alle degradatiekandidaten te doen.
Maar hij is geen spits, weet niet of je hem wel eens hebt zien spelen?DutchOwnage schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 18:27:
Of gewoon in de spits als Ueda zo vaag blijft. Kan Moder tenminste ook weer op z'n eigen plekkie.
Dat valt nou ook wel weer mee. Misschien voor Feyenoord.Soulizer schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:11:
Dit is de grootste naam die ooit naar de Eredivisie is gekomen.
Henderson was minimaal een even grote meneer, en dan vergeet je bijvoorbeeld Rijkaard. En Perisic is ook echte geen kleinere naam dan Sterling.
Dat ze in de winter geen spits hebben gehaald vind ik an sich ook niet raar. Of ze moesten toevallig al hun zomertarget hebben kunnen halen. Boadu kan al weer minuten maken en Pepi gaat ook binnen een paar weken weer draaien.tweakduke schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:11:
[...]
Tjah je gaat nu geen miljoenen uitgeven als je de landstitel in principe zeker hebt, de beker moet ook lukken en de CL is klaar.
Een echte finisher had vandaag misschien wel kunnen schelen, maar als je zo slordig bent in balbezit, dan wordt het heel moeilijk.
Dat Bosz het vandaag nodig vond om Schouten niet op RCV te zetten snap ik ook niet. De eerste 3 wedstrijden van het seizoen werd al heel duidelijk dat de andere centralen niet kunnen opbouwen
[ Voor 22% gewijzigd door Lt. Big Mack op 13-02-2026 22:20 ]
Wordt natuurlijk helemaal niks.
0 ritme. Het is half februari… Bovendien geen speler die de boel op sleeptouw neemt..
weggegooid geld dit…
Maar aan het begin van de winterse transferperiode was ook allang bekend dat PSV geen spitsen heeft. Toen speelde de CL zeker nog wel mee en was de voorsprong in eigen land wat minder groot. 1 doelpunt in de CL en je had tussenronde, en je aanwinst/huurbedrag er al uit.tweakduke schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:11:
[...]
Tjah je gaat nu geen miljoenen uitgeven als je de landstitel in principe zeker hebt, de beker moet ook lukken en de CL is klaar.
De tandem Saibaro/Til heeft het lang kunnen verbloemen maar het draait al weken niet. Zie het resultaat tegen NAC, tegen Groningen ging het ook maar net goed.
Na wereldkampioen Mario Götze. En voor het schokeffect mogen we Burak Yilmaz naar Fortuna Sittard niet vergeten. En Henderson, past ook wel in 't rijtje. Niet per definitie een mindere naam dan Sterling. En was Makaay toen hij terugkeerde naar Nederland ook niet fitter en beter dan Sterling?Soulizer schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:11:
Ik ben verrast dat Raheem Sterling naar Feyenoord is gekomen. Toch wel klasse werk van Te Kloese en Robin. Heeft die naam RvP eindelijk zijn vruchten afgeworpen. Dit is de grootste naam die ooit naar de Eredivisie is gekomen.
Ja alleen had je die pas na de tussenronde kunnen inschrijven. Plus, dat zo'n speler eerst nog ingespeeld moet raken op de rest. Dat duurt ook effe.ElPaco schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:27:
[...]
Maar aan het begin van de winterse transferperiode was ook allang bekend dat PSV geen spitsen heeft. Toen speelde de CL zeker nog wel mee en was de voorsprong in eigen land wat minder groot. 1 doelpunt in de CL en je had tussenronde, en je aanwinst/huurbedrag er al uit.
De tandem Saibaro/Til heeft het lang kunnen verbloemen maar het draait al weken niet. Zie het resultaat tegen NAC, tegen Groningen ging het ook maar net goed.
Dus dat ene doelpunt had echt alleen van de overige "spitsen" moeten komen.
Dat het al langer niet lekker draait, ben ik helemaal met je eens. Heracles thuis was ook al heel moeizaam en toen hadden we zelfs nog echte spitsen.
[ Voor 47% gewijzigd door Lt. Big Mack op 13-02-2026 22:35 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nope. Je moet verplicht een account aanmaken. Geen zin in voor slechts een stem.Gonadan schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:58:
Jongens, allemaal wel even stemmen hè?
https://www.ajaxlife.nl/a...-daadwerkelijke-productie
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Elke Tweaker heeft toch allang een Lego account?Quad schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 23:00:
[...]
Nope. Je moet verplicht een account aanmaken. Geen zin in voor slechts een stem.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee dat zijn PSV’ers in het uitvak bij Groningen
Eh nee, het Lego wat ik wel leuk vind is zo schofterig qua prijs dat ik het in m'n jeugd heb achter gelaten. Mijn oudste is wel helemaal gek ervan, maar dat blijft nog beperkt tot de gunstiger geprijste sets.Gonadan schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 23:02:
[...]
Elke Tweaker heeft toch allang een Lego account?
nggyu nglyd
Quad schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 23:05:
[...]
Eh nee, het Lego wat ik wel leuk vind is zo schofterig qua prijs dat ik het in m'n jeugd heb achter gelaten. Mijn oudste is wel helemaal gek ervan, maar dat blijft nog beperkt tot de gunstiger geprijste sets.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet een pure spits als Ueda, maar als valse spits kan ie wel uit de voeten. Lijkt me altijd nog beter dan een Moder op die positie mocht Ueda vaker afwezig zijn?toolkist schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:15:
[...]
Maar hij is geen spits, weet niet of je hem wel eens hebt zien spelen?
Gewoon Tengsted dan in de spits zetten.DutchOwnage schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 23:13:
[...]
Niet een pure spits als Ueda, maar als valse spits kan ie wel uit de voeten. Lijkt me altijd nog beter dan een Moder op die positie mocht Ueda vaker afwezig zijn?
Ik wil eigenlijk wegblijven bij al dat vergelijken want bij iedereen is dat ingegeven door zijn clubbril of affiniteit/affectie voor of tegen een club.JanW schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:32:
[...]
Na wereldkampioen Mario Götze. En voor het schokeffect mogen we Burak Yilmaz naar Fortuna Sittard niet vergeten. En Henderson, past ook wel in 't rijtje. Niet per definitie een mindere naam dan Sterling. En was Makaay toen hij terugkeerde naar Nederland ook niet fitter en beter dan Sterling?
Wie nou de grootste heeft is hier niet belangrijk volgens mij
Kortom het waren ooit allemaal grote meneren, maar nu eerst maar zien of Sterling wat gaat toevoegen aan dit Feyenoord.
Jij bent vast gezellig op verjaardagenFreakNL schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:23:
[...]
0 ritme. Het is half februari… Bovendien geen speler die de boel op sleeptouw neemt..
weggegooid geld dit…
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Michael Laudrup en niet te vergeten Samuel Eto'o.Soulizer schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:11:
Nee hoor, als dat het geval was had ik Perisic ook niet genoemdMr.Jappe schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 06:33:
Ik wil eigenlijk wegblijven bij al dat vergelijken want bij iedereen is dat ingegeven door zijn clubbril of affiniteit/affectie voor of tegen een club.
Haha nee, met afstand niet. Ik kan me nog een Romario herinneren in Eindhoven. Ronaldo idem.Soulizer schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:11:
Absoluut grote namen, maar nog niet op het moment dat ze naar NL kwamen.Typhone schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 08:00:
[...]
Haha nee, met afstand niet. Ik kan me nog een Romario herinneren in Eindhoven. Ronaldo idem.
En van eigen bodem Cruijff, Rijkaard, Van Persie zelf…
Overigens valt 2 miljoen natuurlijk best mee als je daarmee plek 2 veilig stelt (en waarom niet, Ajax is ook brandhout)… Maar dan moet hij wel leveren …
[ Voor 49% gewijzigd door FreakNL op 14-02-2026 08:13 ]
Of het niks wordt weet ik niet vind het wel een gok met een speler die al maanden geen wedstrijd heeft gespeeldFreakNL schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:23:
[...]
weggegooid geld dit…
Maar goed het eredivisie niveau is ook niet zo hoogstaand dat scheelt
https://www.msn.com/nl-nl...21888fa0e72226e29c0&ei=20
Ajax zou volgens een Engelse tabloid ook interesse gehad hebben ja, al kon ik me dat niet voorstellen gezien de plekken voorin nu overal minimaal dubbel bezet zijn. Door de zaakwaarnemer aangeboden lijkt me logischer dan ja. Grote kans dat ie dan ook bij PSV is aangeboden.DutchOwnage schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:25:
Ik mag aannemen dat het hier al voorbij is gekomen dat Sterling ook bij Ajax aangeboden was toch? Dat ik er overheen gelezen heb. Maar Ajax vondt de prijs van 2-2.5 miljoen te gortig voor 12 wedstrijden.
https://www.msn.com/nl-nl...21888fa0e72226e29c0&ei=20
Verrek ja, Van Persie heeft aan het eind van z'n carriere ook nog in de Eredivisie gespeeld ja. Weer een plekje lager voor SterlingFreakNL schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 08:11:
Gotze niet te vergeten.
En van eigen bodem Cruijff, Rijkaard, Van Persie zelf…
Overigens valt 2 miljoen natuurlijk best mee als je daarmee plek 2 veilig stelt (en waarom niet, Ajax is ook brandhout)… Maar dan moet hij wel leveren …
2m voor 3-4 mnd betekent 6m op jaarbasis, vind je dat echt meevallen?
Dan moet je dat verhaal dat ie voor Feyenoord koos omdat RvP daar trainer is, ook wel met een korreltje zout nemen denk ik dan. Als Ajax 5 ton meer had geboden had ie wellicht daar wel getekend.toolkist schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:29:
[...]
Ajax zou volgens een Engelse tabloid ook interesse gehad hebben ja, al kon ik me dat niet voorstellen gezien de plekken voorin nu overal minimaal dubbel bezet zijn. Door de zaakwaarnemer aangeboden lijkt me logischer dan ja. Grote kans dat ie dan ook bij PSV is aangeboden.
Hij kon ook naar wat Engelse clubs die hebben wat meer poen om uit te geven lijkt meDutchOwnage schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:35:
[...]
Dan moet je dat verhaal dat ie voor Feyenoord koos omdat RvP daar trainer is, ook wel met een korreltje zout nemen denk ik dan. Als Ajax 5 ton meer had geboden had ie wellicht daar wel getekend.
Dat had dan eerder moeten gebeuren. De deadline voor registreren van spelers voor de 2e seizoenshelft van de Premier League lag op 5 februari.bie100 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:39:
Hij kon ook naar wat Engelse clubs die hebben wat meer poen om uit te geven lijkt me
Raheem Shaquille Sterling, soms is het zo voor de hand liggend.DutchOwnage schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:35:
[...]
Dan moet je dat verhaal dat ie voor Feyenoord koos omdat RvP daar trainer is, ook wel met een korreltje zout nemen denk ik dan. Als Ajax 5 ton meer had geboden had ie wellicht daar wel getekend.
Only fools are enslaved by time and space.
Dat snap ik maar ik geloof dat die weer op zijn oude niveau wil komen en dat zou prima kunnen in deze competitieKoudvuur schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 10:00:
[...]
Dat had dan eerder moeten gebeuren. De deadline voor registreren van spelers voor de 2e seizoenshelft van de Premier League lag op 5 februari.
Dus ik geloof niet dat die het voor poen doet al zal die de broek ook al niet kapot hebben dat scheelt
Nou ja...off day.... Groningen liet Psv lang leven in de wedstrijd ervoor. Omdat Groningen moeite heeft met scoren.tweakduke schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 21:46:
Wat een off-day heeft PSV vandaag zeg. Zo vaak de bal weggeven aan Volendam en zelf amper tot scoren komen.
En Groningen presteert vaak tot aan minuut 60,daarna zijn de sterkhouders moe, wordt het spel slechter en komen de mindere goden in het veld.
Groningen heeft die wedstrijd wat laten liggen vind ik. Ook daar had Psv makkelijk schade kunnen oplopen. Dus tja off day..
Psv kan het zich permitteren gezien de voorsprong en de eventuele concurrenten kwakkelen,dus Psv hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken.
Volendam had meer kansen al voor de 1-0.
Die goal van van Kruysen... Tjonge dat is niet alleen toeval geloof ik maar ook klasse vermoed ik .
Dat soort doelpunten zie je zelden in de Eredivisie, echt top.
Fijne speler.
Voor Feyenoord... beter een paar miljoen per jaar voor een transfervrije speler die op het niveau kan presteren , dan 10 miljoen over de brug gooien voor een vage aankoop waar je aan vast zit. Hoewel je natuurlijk wel kans hebt op een doorverkoop bij een succes. Ik vind het knap gehandeld van Feyenoord. Nu uiteraard hopen dat hij wat brengt.bie100 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:39:
[...]
Hij kon ook naar wat Engelse clubs die hebben wat meer poen om uit te geven lijkt me
Hij is fit lees ik, dat zou ik cruciaal vinden, je wilt een speler die zichzelf als een professional onderhoudt, geen type Jonny van Beukering (Burgerking) . Wedstrijdfit komt dan wel als hij geen blessure oploopt
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 14-02-2026 11:31 ]
Dat spelers als van Persie of Rijkaard terugkeren bij hun oude club is natuurlijk niet zo vreemd. Die leveren dan wat geld in voor clubliefde. Bij een Götze of Sterling is dat natuurlijk een ander verhaal.toolkist schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 09:31:
[...]
Verrek ja, Van Persie heeft aan het eind van z'n carriere ook nog in de Eredivisie gespeeld ja. Weer een plekje lager voor Sterling
Zeiss Distagon 21 f/2.8
(bijna 10 jaar geleden alweer. Wat vliegt de tijd)
[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 14-02-2026 13:51 ]
11 gelijke spelen is ook prima ;-)LZ86 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 22:12:
[...]
Als ze nu alles verliezen de komende tijd, maken Feyenoord, NEC en Ajax nog kans op de titel!!
Nee nee, het nationaal record gelijke spelen gaat dit seizoen naar Ajax
Ik herinner mij nog Feyenoord in de CL. Zes keer gelijk en toch door, dat was wel tof.LZ86 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 16:33:
[...]
Nee nee, het nationaal record gelijke spelen gaat dit seizoen naar AjaxDie hebben er al 9 (of was het 10)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wanneer was dat dan?Gonadan schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 17:09:
[...]
Ik herinner mij nog Feyenoord in de CL. Zes keer gelijk en toch door, dat was wel tof.
Psssst check Go Ahead eensLZ86 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 16:33:
[...]
Nee nee, het nationaal record gelijke spelen gaat dit seizoen naar AjaxDie hebben er al 9 (of was het 10)
1999. Maar zo te zien heb ik het mooier in mijn herinnering dan het was. Het was vijf keer gelijk en één keer winst blijkbaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zijn er nog eerder ergens anders alle samenvattingen te zien?
Op espn youtube of De eretribune op espn?
De eretribune heb ik nog nooit gezien? Is dat niet te veel geleuter en weinig beelden?
Mag je niet wat langer opblijven vanavondHarribo schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 19:57:
De samenvattingen op de nos beginnen pas om 23.58 vanwege de OS.![]()
De eretribune heb ik nog nooit gezien? Is dat niet te veel geleuter en weinig beelden?
Nee maar idd vanaf 21.55 De Eretribune is je beste kans denk ik.
En er was een traan, en een lach.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 14-02-2026 20:08 ]
Sneu voor Zinchenko en Ajax dit zeg.
[ Voor 19% gewijzigd door Miki op 14-02-2026 20:11 ]
Wat is daar leuk aan?Quad schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:08:
Haha wtf, Zinchenko binnen notime weer exit zo.
[ Voor 75% gewijzigd door Megupe op 14-02-2026 20:10 ]
Soms op youtube van ESPN komt er een samenvatting.Harribo schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 19:57:
De samenvattingen op de nos beginnen pas om 23.58 vanwege de OS.![]()
Altijd afwachten hoe snel die erop komen
Ongelukkige duw waar hij waarschijnlijk zijn knie overstrekt.Megupe schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:09:
Wat gebeurde er met zinchenko?
Knie leek een beweging te maken die ie niet hoort te kunnen makenMegupe schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:09:
[...]
Wat is daar leuk aan?
Niets, dikke pech en sneu voor hem. Cynisme dat't Ajax weer moet treffen.Megupe schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:09:
[...]
Wat is daar leuk aan?
nggyu nglyd
Met Excelsior ging ongeveer vergelijkbaar dus zeker de tweede helft gaan kijkenDutchOwnage schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:15:
Mooi. Ik kan weer naar het shorttrack. Kijk in de 2e helft nog wel ff.
Ja, daaromMiki schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:16:
[...]
Met Excelsior ging ongeveer vergelijkbaar dus zeker de tweede helft gaan kijken
4-0 voor met rust zou genoeg moeten zijn?Sempy schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:15:
Lekker doelpunt Bonida. Nu graag een keer voor rust ook die derde erin.
Nou wie had Zinchenko gezet?Gonadan schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 20:19:
We kunnen zo wel een nieuw pooltje maken. Welke gok is als eerste weer stuk? Tomiyasu, Zinchenko of Sterling.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Over een ronde hè. Als Sterling morgen in minuut 5 eruit gaat heeft hij gewonnen.
Ik ga er alleen wel vanuit dat hij niet start.
nggyu nglyd
Die speelt morgen ook niet. Werkvergunning moet nog komen.Quad schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:27:
[...]
Over een ronde hè. Als Sterling morgen in minuut 5 eruit gaat heeft hij gewonnen.
Ik ga er alleen wel vanuit dat hij niet start.
Check. Wel jammer, hopelijk voor Feyenoord kan hij snel beginnen!DutchOwnage schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:29:
[...]
Die speelt morgen ook niet. Werkvergunning moet nog komen.
nggyu nglyd
De ware klasse komt langzaam boven drijven.Miki schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 20:27:
Fortuna moet wel onthutsend slecht zijn als Ajax de ruimte krijgt om frivool te gaan voetballen en goed voor de dag lijkt te komen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En bij het vallen je hoofd vastpakken is meteen 5 minuten aan de kant om zo uit te sluiten dat het ernstig is. Of ja, dat zou het moeten zijn.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/IONp9OpUu3Ln7nK4Dgo8Fy6T.jpg?f=fotoalbum_large)