[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 154 155 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:58
Timber weg is plek 2 ook weg, naar mijn mening. Dat kost je dan een veelvoud van die eventuele 7m.

Ook een Timber in een wat mindere vorm zoals nu.

Timber en Valente steken met kop en schouders boven de rest uit.

[ Voor 68% gewijzigd door DutchOwnage op 22-12-2025 20:40 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 22 december 2025 @ 20:01:
Waarom moet die wedstrijd perse gespeeld worden (JAJ-RKC)? Het lijkt me erg impactvol op zo'n jonge groep. Mooi interview, maar ook erg ontroerend.

Triest wat er is gebeurd. Hopelijk was het een ongeluk, even afwachten wat eruit komt.
Achterlijk dat ze dit verplicht door laten gaan ja. Alsof de KKD zo'n ramvol programma heeft...

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:06

Quad

Doof

toolkist schreef op maandag 22 december 2025 @ 21:58:
[...]

Achterlijk dat ze dit verplicht door laten gaan ja. Alsof de KKD zo'n ramvol programma heeft...
Dit lijkt me een groter belang om uit te stellen dan een Europese wedstrijd (al is dat laatste een afspraak met de clubs om max 2x een dispensatie aan te vragen).

Vervelend dat zelfs een Nigel de Jong dit niet gedaan krijgt.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
[...]

Er zijn er die zeggen 'het is een persoon buiten de groep', maar ik was de voorbeschouwing aan het kijken (toevallig - kwam na Voetbalpraat), en aan alles merkte je dat niemand er klaar voor was. Ik vond het erg knap van deze jonge speler, en ook van de rest eromheen.

Dus ik deel je mening ook, de KKD is echt niet zo belangrijk. Waarom kunnen ze ook niet wedstrijd swappen? RKC kan ook tegen een andere ploeg spelen.

@Quad Heeft de Jong hier op reageert? Ik heb niet veel met de KNVB. Sommige mensen krijgen te makkelijk een trainersdiploma bijvoorbeeld, en andere mogen nog niet eens mee doen - die ook nog veel meer hebben betekent voor het voetbal.

Ik vind het maar een naar en kill organisatie, misschien dat de UEFA er wel blij mee is.. maar misschien was dit iets van bovenaf?

[ Voor 16% gewijzigd door HollowGamer op 22-12-2025 22:17 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 22 december 2025 @ 20:32:
[...]

Als er een club uit Engeland komt heb je zo 7m te pakken. Daar haal je wellicht geen Timber 2 (naja, 3 :+ ) mee maar van 7m naar 0 in een half jaar lijkt mij teveel om hem niet te verkopen.
PSV zou het ook kunnen overwegen als ze een veelvoud daarvan voor Veerman krijgen...

• HollowGamer
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 22 december 2025 @ 22:22:
[...]

PSV zou het ook kunnen overwegen als ze een veelvoud daarvan voor Veerman krijgen...
Dat is eigenlijk nog niet eens zo'n stomme gedachte. Hij maakt zichzelf daar wel niet mee geliefd. Wijnaldum hoeft volgens mij ook niet in Rotterdam meer te komen?

Timber moet echt een stap hoger. Kan Duitsland of de Serie A niets voor hem zijn? Ik vind hem nog niet klaar voor de PL.

• DutchOwnage
HollowGamer schreef op maandag 22 december 2025 @ 23:29:
[...]

Wijnaldum hoeft volgens mij ook niet in Rotterdam meer te komen?
Mocht dat al zo zijn, zou dat erg onterecht zijn. Mensen zijn dan voor het gemak even vergeten dat ie een heeel groot deel van zijn transfersom aan de club heeft gegeven om te investeren in de jeugdopleiding.

• HollowGamer
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 22 december 2025 @ 23:51:
[...]

Mocht dat al zo zijn, zou dat erg onterecht zijn. Mensen zijn dan voor het gemak even vergeten dat ie een heeel groot deel van zijn transfersom aan de club heeft gegeven om te investeren in de jeugdopleiding.
Je hebt zeker gelijk, helaas kijken supporters er niet zo naar.

Ik kan alleen over Arsenal praten, sorry. Maar Rice heeft hun de COL opgeleverd en 120 miljoen (koopje, dat wel), nog altijd wordt die afgemaakt door zijn vorige fans. Dat is iets wat ik nooit zou begrijpen.

Timber lijkt me een ideale speler voor PSV. Hij kan hetzelfde pad belopen als Wijnaldum, daarom vergelijk ik ze met elkaar.

• toolkist
  • Niet online
Lijkt me niet slim van Timber om nog langer in de Eredivisie te blijven, daar leert ie toch bijna niks meer? Subtop Bundesliga, of een ploeg als Tottenham ofzo, zou prima voor hem zijn.

• Daggast
  • Registratie: November 2025
  • Niet online
RKC zit nog in de beker. Een eerst volgend mogelijk inhaalmoment, als je geen kortere winterstop wil, was dan de laatste week van februari geweest zonder andere wedstrijden in de KKD te verplaatsen.

Speelt Jong Ajax wel eens thuis op dezelfde dag als Ajax 1?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:50

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
HollowGamer schreef op maandag 22 december 2025 @ 23:29:
[...]

Dat is eigenlijk nog niet eens zo'n stomme gedachte. Hij maakt zichzelf daar wel niet mee geliefd. Wijnaldum hoeft volgens mij ook niet in Rotterdam meer te komen?
Timber komt al bij Ajax vandaan, of zijn ze dat ook alweer vergeten dan? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11
Fc Groningen heeft een mooi half seizoen achter de rug met een 5e plaats. Goed gespeeld. Wie had dat gedacht gezien het feit dat ze 2 jaar geleden 14e stonden in de kkd.
Echt knap gedaan.
Nu alleen nog de kansen benutten en hopen dat er niemand weg gaat in de winterstop.

En natuurlijk prachtig dat Lukkien heeft bijgetekend. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fABWGy0CtORH7F2-vQLjyn4ucwc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yPv8ragz77ZSynIMNyKsdsWx.png?f=fotoalbum_large

Fijne kerstdagen iedereen! o<:)

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 09:02:
[...]

Timber komt al bij Ajax vandaan, of zijn ze dat ook alweer vergeten dan? :D
https://www.transfermarkt...ber/profil/spieler/420213

Jeugd Ajax. Hebben ze hem daar laten gaan?

Zijn broer is nu 70+ miljoen waard, wow.

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 10:32:
[...]

https://www.transfermarkt...ber/profil/spieler/420213

Jeugd Ajax. Hebben ze hem daar laten gaan?

Ja hij zat op het randje van het eerste maar net niet goed genoeg om ook echt speeltijd te krijgen. De concurrentie was stevig en hij was ook weer niet zó goed. Hij heeft er toen voor gekozen om niet bij Ajax voor een plek te vechten maar een club te kiezen waar hij meer kansen zag.

Overigens hebben beide Timbers in de vroege jeugd ook een aantal jaren bij Feyenoord gespeeld dus zo gek was die stap ook niet. Ik zou het dan ook bijzonder vinden als het hem nu persoonlijk aangerekend zou worden als hij een stap zou maken naar PSV.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 10:32:
[...]
Zijn broer is ook 125k waard.

• HollowGamer
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 10:57:
[...]

Zijn broer is ook 125k waard.
Alle drie lijken ook echt enorm op elkaar dacht ik.

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 10:44:
[...]

Ja hij zat op het randje van het eerste maar net niet goed genoeg om ook echt speeltijd te krijgen. De concurrentie was stevig en hij was ook weer niet zó goed. Hij heeft er toen voor gekozen om niet bij Ajax voor een plek te vechten maar een club te kiezen waar hij meer kansen zag.

Overigens hebben beide Timbers in de vroege jeugd ook een aantal jaren bij Feyenoord gespeeld dus zo gek was die stap ook niet. Ik zou het dan ook bijzonder vinden als het hem nu persoonlijk aangerekend zou worden als hij een stap zou maken naar PSV.
Helaas werkt dat zo. Ik denk dat veel Feyenoorders hun club ook echt top vinden, zelfde als met Ajax. Internationaal stelt het niets meer voor tegenwoordig (wat ik voor beide erg jammer vind), maar zo zien zij dat niet.

Het enige dat ze weer in de top 3 staan, is dat de rest nog slechter is.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 09:37
Volgens de geruchten gaat Feyenoord Mark Ruijl slachtofferen. Man man man.
Ipv root cause aanpakken gaan ze iemand anders slachtofferen. Als Te Kloese zo doorgaat, maakt hij alles kapot wat Slot heeft opgebouwd.
Eerst een trainer aanstellen die helemaal niet bij Feyenoord past. En daarna een trainer aanstellen, puur vanwege z'n naam en populariteit bij de achterban.
Nu het niet lekker gaat, pakken we de gast aan die volgens sommigen gepromoveerd moet worden naar TD.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-12 15:35
Russel88 schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 13:54:
Volgens de geruchten gaat Feyenoord Mark Ruijl slachtofferen. Man man man.
Ipv root cause aanpakken gaan ze iemand anders slachtofferen. Als Te Kloese zo doorgaat, maakt hij alles kapot wat Slot heeft opgebouwd.
Eerst een trainer aanstellen die helemaal niet bij Feyenoord past. En daarna een trainer aanstellen, puur vanwege z'n naam en populariteit bij de achterban.
Nu het niet lekker gaat, pakken we de gast aan die volgens sommigen gepromoveerd moet worden naar TD.
Achtergrond artikel
https://www.ad.nl/voetbal...ager-mark-ruijl~a7d411e2/

Inderdaad gaan er koppen rollen. Helaas niet van Troost, v Bodegom of DtK, maar van de stroman.....

Maar DtK moet gewoon eindelijk eens een stap opzij doen en een ECHTE TD AANSTELLEN!
Sinds het vertrek van Arnesen met dat gehobby van m heeft ie niet alleen maar slecht gehaald, maar overwegend wel natuurlijk.

Van deze quote ben ik wel blij:
In de lagen onder de top ziet Feyenoord wel heil in veranderingen, waarbij het aantrekken van een nieuwe technisch directeur als een serieuze optie wordt beschouwd.
De club kijkt naast de resultaten van de scoutingsafdeling ook nadrukkelijk naar de prestaties van de performance-afdeling.

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 23-12-2025 14:24 ]

• D-e-n
  • Laatst online: 00:47
LZ86 schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 14:08:
[...]

Achtergrond artikel

Inderdaad gaan er koppen rollen. Helaas niet van Troost, v Bodegom of DtK, maar van de stroman.....

Maar DtK moet gewoon eindelijk eens een stap opzij doen en een ECHTE TD AANSTELLEN!
Sinds het vertrek van Arnesen met dat gehobby van m heeft ie niet alleen maar slecht gehaald, maar overwegend wel natuurlijk.

In de lagen onder de top ziet Feyenoord wel heil in veranderingen, waarbij het aantrekken van een nieuwe technisch directeur als een serieuze optie wordt beschouwd.
De club kijkt naast de resultaten van de scoutingsafdeling ook nadrukkelijk naar de prestaties van de performance-afdeling.
En Arnesen heeft Ruijl aangesteld begrijp ik. Dus die zal er op zijn minst meer verstand van hebben dan Sjaak Troost, de man die met Kuijt kwam aankakken. Hoe komt het toch dat mensen met fossiele gedachten nog steeds zoveel macht hebben bij onze topclubs? Je ziet het bij Ajax ook nog altijd. Troost is wat dat betreft een beetje de equivalent van de "Ajax-DNA" roepers in Amsterdam.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 09:37
D-e-n schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 14:52:
[...]

En Arnesen heeft Ruijl aangesteld begrijp ik. Dus die zal er op zijn minst meer verstand van hebben dan Sjaak Troost, de man die met Kuijt kwam aankakken. Hoe komt het toch dat mensen met fossiele gedachten nog steeds zoveel macht hebben bij onze topclubs? Je ziet het bij Ajax ook nog altijd. Troost is wat dat betreft een beetje de equivalent van de "Ajax-DNA" roepers in Amsterdam.
Geen idee hoe betrouwbaar het allemaal is. Maar Schuiteman is ook altijd heel positief over Ruijl.

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12 11:29
LZ86 schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 14:08:
[...]

Achtergrond artikel

Gevalletje zondebok zoeken? Men is ontevreden dus iemand wordt geslachtofferd. Overigens toont dit misschien aan dat ze een echte TD moeten neerzetten dtk alleen AD zijn. Ben benieuwd volgens mij mag de bezem ook door die zogenoemde performance staff met die blessures.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:27
@rode kaart discussie
Het meest idiote is not wel dat bewust natrappen geen rood is, als je het maar zachtjes doet 8)7 8)7

@jaj-rkc discussie, waarom zou die wedstrijd gister niet gewoon hebben kunnen doorgaan?

WoT stats

• LZ86
Soulizer schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 17:34:
[...]

Gevalletje zondebok zoeken? Men is ontevreden dus iemand wordt geslachtofferd. Overigens toont dit misschien aan dat ze een echte TD moeten neerzetten dtk alleen AD zijn. Ben benieuwd volgens mij mag de bezem ook door die zogenoemde performance staff met die blessures.
Precies. Als AD is DtK gewoon top. Daar valt weinig op de man aan te merken.

Maar als TD faalt ie gewoon

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-12 09:13

ST10©DE

Dus.............

ElPaco schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 20:07:
@rode kaart discussie
Het meest idiote is not wel dat bewust natrappen geen rood is, als je het maar zachtjes doet 8)7 8)7
1000% mee eens!! Natrappen is altijd onsportief en moet altijd met rood bestraft worden!!!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 23:56:
[...]

Precies. Als AD is DtK gewoon top. Daar valt weinig op de man aan te merken.

Maar als TD faalt ie gewoon
Als een AD zichzelf toch steeds weer als TD wil presenteren vind ik daar zeker wat op aan te merken. Een goede AD kent zijn eigen beperkingen en zet goede mensen om zich heen om dat op te vullen en samen verder te komen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
ST10©DE schreef op woensdag 24 december 2025 @ 00:01:
[...]

1000% mee eens!! Natrappen is altijd onsportief en moet altijd met rood bestraft worden!!!
Natrappen, slaan, kop"duw", alles wat je qua gedrag niet op het veld wil hebben mag van mij minimaal rood +5 wedstrijden schorsing zijn.
Overtredingen waar je willens en wetens de gezondheid van je medespeler riskeert (inkomen met noppen omhoog, gestrekt been, 2 voeten vooruit, etc) rood +3
Cleane tackle waar 2 spelers voor de bal gaan maar iemand net ieeetsje te laat is, rood +1
En zo'n situatie als afgelopen week bij NEC, hoe per ongeluk ook, in ieder geval rood en daar twijfel ik nog over +0 of +1.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:53
@toolkist Op de situatie bij NEC na (maar laten we er niet opnieuw over beginnen :+) volledig met je eens.

Bij natrappen/slaande beweging/kopstoot/-duw maakt het wat mij betreft ook niet uit of het raak is of wat de impact is. Dat is dusdanig onsportief dat de intentie alleen al voldoende is, vind ik.

• pordkert
  • Laatst online: 24-12 14:22
Harribo schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 09:14:
Fc Groningen heeft een mooi half seizoen achter de rug met een 5e plaats. Goed gespeeld. Wie had dat gedacht gezien het feit dat ze 2 jaar geleden 14e stonden in de kkd.
Echt knap gedaan.
Nu alleen nog de kansen benutten en hopen dat er niemand weg gaat in de winterstop.

En natuurlijk prachtig dat Lukkien heeft bijgetekend. :)
[Afbeelding]

Fijne kerstdagen iedereen! o<:)
En vooral ook fijn wanneer je de transferzomer in aanschouw neemt. Valente en Ekdal weg. Waren toch wel sterkhouders vorig seizoen. Prima gedaan, vooral als je ziet dat we nog de nodige punten hebben laten liggen. En alleen Heerenveen was een gestolen overwinning, dus weinig geluk nodig gehad voor deze mooie klassering.

Hopelijk wordt het niet zo'n seizoen als toen we derde, in mijn herinnering, stonden in de winterstop en vervolgens tijdens de transferperiode dragende spelers vertrokken. Toen zakten we nog aardig weg.

Fijne dagen!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:37
Veerman blijft bij PSV en laat dus zijn lucratieve avontuur in Turkije schieten.

Of je er blij mee moet zijn als supporter weet ik niet, maar dit houdt dus in dat Veerman niet ingewisseld gaat worden voor een betere variant. Iets dat PSV wel nodig heeft, als ze serieus mee willen spelen in Europa.

En Veerman gaat sowieso de volgende keer wel naar het verre buitenland. Zeker als PSV na de winterstop vrolijk door blijft spelen in de CL. Dan is hij ineens minimaal € 25000000,- meer waard. Als PSV direct sneuvelt in de CL, wordt hij gelijk de helft minder waard en staat er een veel mindere club bij PSV aan de bel te trekken.

En als leek op het gebied van voetbal, zie ik best heel veel 'Veermannen' over de velden dartelen, die je voor een grijpstuiver kan binnenharken.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

mavaros schreef op woensdag 24 december 2025 @ 17:00:
Veerman blijft bij PSV en laat dus zijn lucratieve avontuur in Turkije schieten.
Nu hopen dat de Turken uit frustratie een te hoog bod op Taylor gaan doen. Al betwijfel ik of Ajax daar iets mee op gaat schieten aangezien de transfersom in termijnen binnen zal komen, als ze überhaupt met geld over de brug komen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ElPaco
Han schreef op woensdag 24 december 2025 @ 17:22:
[...]

Nu hopen dat de Turken uit frustratie een te hoog bod op Taylor gaan doen. Al betwijfel ik of Ajax daar iets mee op gaat schieten aangezien de transfersom in termijnen binnen zal komen, als ze überhaupt met geld over de brug komen.
Die termijnen is dus iets waar PSV niet aan wilde en de reden dat het geklapt is. Alles of niets werd dus niets.

Ik ben wel blij dat hij blijft, in de zomer heb je toch meer kans om een degelijke vervanger te halen. Hoewel er ook al een goede bij Jong PSV rond loopt (vd Berg of eventueel Fernandez).

Sowieso mag PSV wel wat kijken naar wat er bij Jong rond loopt, die draaien ook lekker. Breng die eens rustig in wedstrijden dat het kan in het 1e zodat je er sneller wat aan hebt.

WoT stats

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12 11:29

Of je er blij mee moet zijn als supporter weet ik niet, maar dit houdt dus in dat Veerman niet ingewisseld gaat worden voor een betere variant. Iets dat PSV wel nodig heeft, als ze serieus mee willen spelen in Europa.

En Veerman gaat sowieso de volgende keer wel naar het verre buitenland. Zeker als PSV na de winterstop vrolijk door blijft spelen in de CL. Dan is hij ineens minimaal € 25000000,- meer waard. Als PSV direct sneuvelt in de CL, wordt hij gelijk de helft minder waard en staat er een veel mindere club bij PSV aan de bel te trekken.

En als leek op het gebied van voetbal, zie ik best heel veel 'Veermannen' over de velden dartelen, die je voor een grijpstuiver kan binnenharken.
Veerman heeft europees en in Oranje laten zien het niveau nooit aan te kunnen. Daarbij was van Volendam naar Eindhoven al een hele verandering. Ik vermoed dat die het in het buitenland niet gaat redden. Kan wel uiteraard zich financieel onafhankelijk spelen als die vertrekt hetzij nu hetzij van de zomer.

• Napo
  • Niet online
Soulizer schreef op woensdag 24 december 2025 @ 18:54:
[...]

Veerman heeft europees en in Oranje laten zien het niveau nooit aan te kunnen.
Que? De wedstrijden waarin PSV het eigen niveau ontsteeg tegen bijvoorbeeld Napoli had Veerman ook gewoon een belangrijk aandeel in. Ja, er zitten wat historische krassen op maar volgens die logica voldoet de Ligt ook niet voor die niveaus.

( al denk ik wel dat hij niet in de top van een competitie gaat spelen die hoger staat aangeschreven dan de Nederlandse en dat Veerman wellicht ook niet optimaal speelt in een team waarin er druk op komt te staan )

• mavaros
ElPaco schreef op woensdag 24 december 2025 @ 17:31:
[...]

Die termijnen is dus iets waar PSV niet aan wilde en de reden dat het geklapt is. Alles of niets werd dus niets.

Ik ben wel blij dat hij blijft, in de zomer heb je toch meer kans om een degelijke vervanger te halen. Hoewel er ook al een goede bij Jong PSV rond loopt (vd Berg of eventueel Fernandez).

Sowieso mag PSV wel wat kijken naar wat er bij Jong rond loopt, die draaien ook lekker. Breng die eens rustig in wedstrijden dat het kan in het 1e zodat je er sneller wat aan hebt.
PSV zit niet in de positie om eventjes wat jong spul uit te proberen. PSV speelt nog op drie fronten serieus mee. Iets dat bij Ajax al hooguit een luxe zou zijnop dit moment.

Ajax graait uit armoe in de pot met jonge talenten.

• ElPaco
PSV heeft in de eredivisie zeker mogelijkheden om wat uit te proberen met jong spul. Ik denk dat iemand als Van Duiven enorm kan groeien door die wat minuten in het 1e te geven.

WoT stats

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:14
ElPaco schreef op woensdag 24 december 2025 @ 17:31:
[...]

Die termijnen kan je alvast op de balans zetten en in de P&L zetten, dat is sowieso lekker voor een geplaagd beursgenoteerd bedrijf. Verder is er vast wel een tussenpersoon die voor een redelijk prijsje het tegenpartijrisico wil overnemen. Als ze 35 miljoen voor Taylor neerleggen, mogen ze van mij in 10 jaar betalen.

>:)

• toolkist
  • Niet online
Laat ie het schieten of pakt Fenerbahce niet door doordat hun eigenaar opgepakt is? ;)

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 24 december 2025 @ 21:25:
[...]

Laat ie het schieten of pakt Fenerbahce niet door doordat hun eigenaar opgepakt is? ;)
Was dat niet afgeschoven op de tuinman van de eigenaar? :P

Only fools are enslaved by time and space.

• mavaros
ElPaco schreef op woensdag 24 december 2025 @ 20:26:
PSV heeft in de eredivisie zeker mogelijkheden om wat uit te proberen met jong spul. Ik denk dat iemand als Van Duiven enorm kan groeien door die wat minuten in het 1e te geven.
Weet ik, maar dat bedoel ik niet.

Er staat te veel finanacieël op het spel bij PSV.

Verder neem ik aan dat u de ziekte van Bosz kent. Vorig jaar kostte het in totaal 18 punten binnen minder wedstrijden en had Ajax zomaar kampioen kunnen worden, terwijl jullie/anderen al zeker waren dat de platte kar uit het vet gehaald kon worden. En dat ging maar net goed.

We gaan het zien na de winterpauze. In de CL moet PSV consequent het beste team kunnen opstellen, anders is het gelijk over en uit. Dat doe je net nu niet met probeersels.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:09
mavaros schreef op donderdag 25 december 2025 @ 00:15:
[...]
We gaan het zien na de winterpauze. In de CL moet PSV consequent het beste team kunnen opstellen, anders is het gelijk over en uit. Dat doe je net nu niet met probeersels.
Bevestigd dit het argument om wat probeersels te doen niet juist?

Om met de sterkste 11 te spelen in de CL, kun je af en toe een speler eens rust geven in de competitie door een van de beoogde spelers eens door te schuiven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Napo
  • Niet online
mavaros schreef op donderdag 25 december 2025 @ 00:15:
[...]

Verder neem ik aan dat u de ziekte van Bosz kent. Vorig jaar kostte het in totaal 18 punten binnen minder wedstrijden en had Ajax zomaar kampioen kunnen worden, terwijl jullie/anderen al zeker waren dat de platte kar uit het vet gehaald kon worden. En dat ging maar net goed.
En een seizoen eerder was er niets aan de hand en reed de trein zonder problemen door. De vraag is wat dit seizoen gaat doen, wordt het 2023/24, 2024/25, of iets daar tussen in.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-12 12:43

Agent47

I always close my contracts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52h2d_3Ej9OMbJez3j6C07wFcNs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uKwPuJ91bZ32Y29BpnyUCylh.jpg?f=fotoalbum_large

Fijne dagen :+

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12 13:25
Bossie schreef op donderdag 25 december 2025 @ 04:30:
[...]

Om met de sterkste 11 te spelen in de CL, kun je af en toe een speler eens rust geven in de competitie door een van de beoogde spelers eens door te schuiven.
Klopt, je ziet wel dat PSV in de beker (noodgedwongen) meer ruimte gaf aan jeugd. Bijvoorbeeld Fernandez maakte een prima indruk. Maar de schrik van vorig jaar zit er voldoende in om weinig risico te nemen.

• mavaros
Bossie schreef op donderdag 25 december 2025 @ 04:30:
[...]

Nee hoor.

Als PSV gaat knutselen aan de basis, liggen ze er bij de afvalronde in de CL direct uit. Dat is een andere situatie dan bij Ajax of GAE.

Als ze gaan lopen verbouwen bij PSV, gaan de supporters terecht morren. Straks moet je weer dertig jaar op een houtje bijten en is PSV weer een club uit de provincie met een minkukel als trainer.

Straks in de zomerstop kan je naar hartelust gaan pielen bij PSV. Er zijn genoeg plekken waar een betere speler op de plek past, als je ook volgend seizoen mee wilt doen met de grote clubs in Europa.

• ElPaco
@Bossie zegt dus ook dat je in de CL altijd je sterkste 11 wil opstellen. Om die niet te overbelasten zal je ze een ander moment vrijaf moeten geven (niet moeten, maar wel gewenst).

Nou kan je dat met de huidige voorsprong dus mogelijk in de competitie of beker doen. En dan dus niet meteen 11 anderen de wei in sturen, maar zoals in de beker tegen GVVV gewoon een paar jonge jongens opstellen. Kan je altijd nog ingrijpen als het moet.

Zo is Schouten er niet de 1e pot na de winterstop door een rode kaart. Zet Fernandez er dan eens in (op 6,schuif Mauro een linie terug of geef die rust en stel Flamingo op oid).

WoT stats

• ElPaco
DeKever schreef op woensdag 24 december 2025 @ 21:15:
[...]

Die termijnen kan je alvast op de balans zetten en in de P&L zetten, dat is sowieso lekker voor een geplaagd beursgenoteerd bedrijf. Verder is er vast wel een tussenpersoon die voor een redelijk prijsje het tegenpartijrisico wil overnemen. Als ze 35 miljoen voor Taylor neerleggen, mogen ze van mij in 10 jaar betalen.

>:)
Maar dan ga je er van uit dat ze uiteindelijk gaan betalen, dat is nou net maar de vraag :p en veel Ajacied en zullen niet treuren als Taylor vertrekt. Veerman doet het gewoon goed bij PSV nu. Lijkt redelijk zijn niveau te zijn.

WoT stats

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 25 december 2025 @ 21:11:
[...]

Maar dan ga je er van uit dat ze uiteindelijk gaan betalen, dat is nou net maar de vraag :p en veel Ajacied en zullen niet treuren als Taylor vertrekt. Veerman doet het gewoon goed bij PSV nu. Lijkt redelijk zijn niveau te zijn.
Volgens mij eisen alle Nederlandse clubs tegenwoordig een bankgarantie bij uitgaande transfers naar het buitenland.

• Harribo
En Tom van Bergen heeft verlengd bij fc Groningen... Weer mooi kerst nieuws 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrfECRAiiObn7hsc6LFf16wuZtE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WvAj18wEYk2bgX1jA16QFmPB.jpg?f=user_large
(vond vooral het fotootje leuk eigenlijk :+)

• Harribo
ElPaco schreef op donderdag 25 december 2025 @ 21:11:
[...]
...
Veel Ajacied en zullen niet treuren als Taylor vertrekt. Veerman doet het gewoon goed bij PSV nu. Lijkt redelijk zijn niveau te zijn.
Veerman zal het bij fenerbahce ook wel ok doen denk ik. Maar ja van de baan.
Weet niet of een nuchtere Veerman daar nu ook kan aarden

Taylor... Pfff... Welke club wil die nu hebben?.
Had volgens mij zijn beste periode nog onder Farioli... Dat was het moment voor hem om te verkassen...
Voegt weinig toe aan een elftal vind ik

• LZ86
Zou bijna gaan denken dar het ai is })

• Harribo
Scouten voor Feyenoord valt niet mee :)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:51

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Harribo schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 10:55:
Taylor... Pfff... Welke club wil die nu hebben?.
Had volgens mij zijn beste periode nog onder Farioli... Dat was het moment voor hem om te verkassen...
Voegt weinig toe aan een elftal vind ik
Taylor heeft constant een schop onder z'n hol nodig om te presteren. Oftewel een trainer als Farioli die er constant bovenop zit en een professionele organisatie wil hebben. Met Heitinga werd alles weer losgelaten en dan stort het weer in. Dan rent ie weer doelloos naar voren en vergeet ie dat er vanuit achteren met worden opgebouwd samen met de 6 en de verdediging.

Kan een prima speler zijn voor een middenmoter in een topcompetitie. In Engeland kunnen die nog wel 20 miljoen betalen (zie Brobbey bijvoorbeeld).

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 26-12-2025 20:37 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gundogan schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 18:05:
[...]

Taylor heeft constant een schop onder z'n hol nodig om te presteren. Oftewel een trainer als Farioli die er constant bovenop zit en een professionele organisatie wil hebben. Met Heitinga werd alles weer losgelaten en dan stort het weer in. Dan rent ie weer doelloos naar voren en vergeet ie dat er vanuit achteren met worden opgebouwd samen met de 6 en de verdediging.

Kan een prima speler zijn voor een middenmotor in een topcompetitie. In Engeland kunnen die nog wel 20 miljoen betalen (zie Brobby bijvoorbeeld).
De term die je zoekt is ‘middenmoter’, als in een club ‘uit de middenmoot’ van een competitie.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 11:05:
[...]

Zou bijna gaan denken dar het ai is })
Zit gewoon weer eens in Mexico :)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:37
Wat een giller zou dit zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9azM8zowPa_BtsmuBbUMJo7Ub2A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/snrWCsO8EwPtVEUTZ1f0JsLb.jpg?f=fotoalbum_large

• dutchgio
  • Niet online
Dan zou ik eerder voor een uit zijn contract lopende El Karouani gaan.

• toolkist
  • Niet online
Broodje aap verhaal.
Die jongen speelt bijna alles bij Burnley en is daar gewoon een belangrijke speler, die heeft helemaal geen interesse joh.
Mochten die degraderen heeft ie zo een stap naar een ander PL team gemaakt.

• toolkist
  • Niet online
@Harribo neem aan dat je blij bent met deze actie van de gemeente?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:10
Levensgevaarlijk voor hemzelf en zijn familie in Zwijndrecht. Voordat hij zo’n move maakt lijkt het me verstandig dat hij belt met Berghuis. In Rotterdam-Zuid wordt zo’n move niet in dank afgenomen.

[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 28-12-2025 12:15 ]

XXXVI

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-12 17:47

JAN-B

525 Wp op mijn dak

toolkist schreef op zondag 28 december 2025 @ 11:49:

Die jongen speelt bijna alles bij Burnley en is daar gewoon een belangrijke speler
Je verhaal klopt niet :(
Vorige week zat hij niet bij de selectie en gisteren wel, maar mocht niet invallen;
blijkbaar is de trainer niet tevreden met hem, dus is het geen belangrijke speler.

• toolkist
  • Niet online
JAN-B schreef op zondag 28 december 2025 @ 12:48:
[...]

Je verhaal klopt niet :(
Vorige week zat hij niet bij de selectie en gisteren wel, maar mocht niet invallen;
blijkbaar is de trainer niet tevreden met hem, dus is het geen belangrijke speler.
Hij heeft 19 wedstrijden in de basis gestaan, nam alle vrije trappen aan de linkerkant. Heeft al 4 assists gegeven, terwijl Burnley uberhaupt pas 19x heeft gescoord. Nou speelt ie 2x niet, poehoe. Dat gebeurt bij wel meer teams.
Al met al zie ik het gewoon echt niet gebeuren, nog los van dat ie z'n leven lang bij Feyenoord heeft gespeeld.
Dan zie ik Hato nog eerder een half jaartje terugkomen.

Dit zal wel een gevalletje zijn dat Ajax meerdere spelers gepolst heeft (wat ik best wil geloven), waarbij de zaakwaarnemer van Hartman geantwoord heeft dat als Hartman nou langere tijd blijft banken dat ie dan misschien wel interesse heeft. En dat wordt nu dan enorm opgeblazen.

[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 28-12-2025 13:19 ]

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 00:05
Het is triest dat je er rekening mee moet houden, maar die ellende en bedreigingen ga je je toch niet op de hals halen voor een huurtransfer van een half jaartje naar een team dat ook maar een beetje loopt aan te modderen? Berghuis maakte dan in ieder geval nog een permanente transfer naar een ploeg die destijds veruit de beste van Nederland was en ook uitstekend presteerde in de Champions League.

Overigens zou ik als ik Ajax was gewoon voor die van Utrecht gaan, dat lijkt me in vrijwel alle opzichten logischer voor hun.

• Daggast
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 28 december 2025 @ 13:16:
[...]

Hij heeft 19 wedstrijden in de basis gestaan, nam alle vrije trappen aan de linkerkant. Heeft al 4 assists gegeven, terwijl Burnley uberhaupt pas 19x heeft gescoord. Nou speelt ie 2x niet, poehoe. Dat gebeurt bij wel meer teams.
Al met al zie ik het gewoon echt niet gebeuren, nog los van dat ie z'n leven lang bij Feyenoord heeft gespeeld.
Dan zie ik Hato nog eerder een half jaartje terugkomen.

Dit zal wel een gevalletje zijn dat Ajax meerdere spelers gepolst heeft (wat ik best wil geloven), waarbij de zaakwaarnemer van Hartman geantwoord heeft dat als Hartman nou langere tijd blijft banken dat ie dan misschien wel interesse heeft. En dat wordt nu dan enorm opgeblazen.
Het plussen en minnen is weer dramatisch vandaag. Burnley heeft 20 wedstrijden gespeeld. Hartman stond daarvan 15x basis. Van de laatste vier slechts eentje.

En dit staat vandaag in de Telegraaf.

Overigens is Hartman, die sinds twee weken zijn eigen zaken behartigt, slechts een van de opties. Bovendien wordt de deal als ’niet eenvoudig’ omschreven.

Ajax heeft dus vijf lijntjes uitgegooid en meldde zich al officieel bij Burnley voor Hartman.

• DutchOwnage
Hartman is niet helemaal lekker weggegaan bij Feyenoord. Desalniettemin, het lijkt mij bijzonder onverstandig om ook maar te overwegen om naar Ajax te gaan.

En dat bedoel ik niet eens op sportief vlak, maar vanwege de huidige tijdsgeest waarin we leven.

[ Voor 23% gewijzigd door DutchOwnage op 28-12-2025 13:40 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Hato schijnt ook een optie te zijn, speelt niet veel bij Chelsea en zou zich zodoende nog in de kijker kunnen spelen voor het WK. Geen gekke optie mocht Chelsea meewerken aan een huurconstructie

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Agent47

Agent47

AZ slaat 60 miljoen af op hun middenvelder. Arrogantie ten top. Dat bedrag moet je altijd accepteren.

• DutchOwnage
In de zomer mag ie wel weg. Zo, bijna de gehele Europese top zit achter 'm aan. Dan zou ik als AZ zijnde ook nog heel even achterover leunen hoor.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Agent47 schreef op zondag 28 december 2025 @ 14:10:
AZ slaat 60 miljoen af op hun middenvelder. Arrogantie ten top. Dat bedrag moet je altijd accepteren.
Over wie praten we nu?

Voor de wat minder geïnformeerde. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 28-12-2025 14:56 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ajax informeert naar Hartman, dan heeft Ajax toch nog een hoogtepunt te pakken dit jaar! :+

[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 28-12-2025 15:01 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:06

Quad

Doof

Gunner schreef op zondag 28 december 2025 @ 14:56:
[...]

Over wie praten we nu?

Kees Smit.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-12 16:29
Gunner schreef op zondag 28 december 2025 @ 14:56:
[...]

Over wie praten we nu?

Zou blijkbaar om Kees Smit gaan en o.a. Real Madrid en Barcelona die geinteresseerd zijn. Wat best opvallend zou zijn, aangezien beide clubs al een best vol middenveld hebben en daarnaast RM net Nico Paz terug heeft gekocht van Como. Dus geen idee waarom die 60m zouden bieden voor speler waar ze geen ruimte voor hebben.

• DutchOwnage
United en City ook. Dortmund. Zien zeker de nieuwe De Bruyne :+

[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 28-12-2025 15:36 ]

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:01
Nee zeggen tegen 60 miljoen voor Kees Smit :+

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DutchOwnage schreef op zondag 28 december 2025 @ 15:34:
United en City ook. Dortmund. Zien zeker de nieuwe De Bruyne :+
Iedereen die twee keer achter elkaar een bal kan raken staat al in de belangstelling van United. :+

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vreemd genoeg dubbel

[ Voor 92% gewijzigd door Gunner op 28-12-2025 15:45 ]

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 00:05
Degene die bij een club als AZ een bod van 60 miljoen weigert zou toch op staande voet ontslagen moeten worden. Hun complete jaarbegroting is 48 miljoen...

• Harribo
toolkist schreef op zondag 28 december 2025 @ 11:50:
@Harribo neem aan dat je blij bent met deze actie van de gemeente?
Och nee @toolkist... Maar dit verhaal stond ook al eens eerder ergens (sikkom) . Echt een vervelende situatie voor fc Groningen.

• Harribo
toolkist schreef op zondag 28 december 2025 @ 11:49:
Broodje aap verhaal.
Die jongen speelt bijna alles bij Burnley en is daar gewoon een belangrijke speler, die heeft helemaal geen interesse joh.
Mochten die degraderen heeft ie zo een stap naar een ander PL team gemaakt.
Ajax had geen geld hoorde ik dus ze zullen hem wel willen huren.
Hartman staat af en toe in de basis daar en kan zich in een lucratieve competitie in de kijker spelen dan.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:01
Qua Hartman, misschien heeft Burnley wel aangegeven dat ze niet heel tevreden zijn en dat spelen lastig wordt komend half jaar. Weten wij veel.

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 28 december 2025 @ 14:10:
Inclusief bonussen ja, waarbij ongetwijfeld een heel groot gedeelte in die bonussen zit want geen club die voor hem nu al 40+ gegarandeerd gaat betalen. Snap AZ dus prima.

• LZ86
Dacht niemand anders aan Clasie? ;)

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-12 09:13

ST10©DE

Dus.............

LZ86 schreef op zondag 28 december 2025 @ 18:57:
[...]

Nee.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23:56
LZ86 schreef op zondag 28 december 2025 @ 18:57:
[...]

Ligt eraan welke valuta je bedoelt :p

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op zondag 28 december 2025 @ 18:04:
[...]

Ajax had geen geld hoorde ik dus ze zullen hem wel willen huren.
Hartman staat af en toe in de basis daar en kan zich in een lucratieve competitie in de kijker spelen dan.
Gaat om huur inderdaad, net als Hato op dezelfde lijst staat. Main target is wat dat betreft wat sneaky qua term. Een linksback is inderdaad 'main target' maar de lijst van opties voor de linksback is lang en Hartman is gewoon één van de vele te onderzoeken mogelijkheden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:10
Jordi Cruijff en Ajax lijken eruit. In potentie een fantastisch verhaal. De club waar je vader -een van de grootse voetballers ooit- is groot gebracht, het stadion dat vernoemd is naar diezelfde vader en dan zelf de club leiden door de “tweede Cruijff revolutie” :9

Tot zover het sentiment. Het lijkt wel weer iemand die op basis van naam is gekozen. Daarmee doe ik ‘m iets te kort maar toch. We gaan het zien :)

XXXVI

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op zondag 28 december 2025 @ 18:53:
[...]

Inclusief bonussen ja, waarbij ongetwijfeld een heel groot gedeelte in die bonussen zit want geen club die voor hem nu al 40+ gegarandeerd gaat betalen. Snap AZ dus prima.
Ook 40+ moet je als AZ zijnde accepteren

• Gonadan

Gonadan

ephymerous schreef op zondag 28 december 2025 @ 19:48:
Jordi Cruijff en Ajax lijken eruit. In potentie een fantastisch verhaal. De club waar je vader -een van de grootse voetballers ooit- is groot gebracht, het stadion dat vernoemd is naar diezelfde vader en dan zelf de club leiden door de “tweede Cruijff revolutie” :9

Tot zover het sentiment. Het lijkt wel weer iemand die op basis van naam is gekozen. Daarmee doe ik ‘m iets te kort maar toch. We gaan het zien :)
Prachtig verhaal voor een stripboek, maar ik ben voorlopig nog wel een tijdje sceptisch. Ik laat me graag verrassen maar ik lees de afgelopen weken weinig in het nieuws wat mij het gevoel geeft dat Ajax op niet al te lange termijn weer helemaal terug is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
  • Laatst online: 00:47
Pompi schreef op zondag 28 december 2025 @ 15:11:
[...]

Zou blijkbaar om Kees Smit gaan en o.a. Real Madrid en Barcelona die geinteresseerd zijn. Wat best opvallend zou zijn, aangezien beide clubs al een best vol middenveld hebben en daarnaast RM net Nico Paz terug heeft gekocht van Como. Dus geen idee waarom die 60m zouden bieden voor speler waar ze geen ruimte voor hebben.
Dat is qua carrière planning ook voor Smit niet verstandig. Die moet in de basis minuten maken

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op zondag 28 december 2025 @ 19:57:
[...]

Dat is qua carrière planning ook voor Smit niet verstandig. Die moet in de basis minuten maken
Tja, dat is de stuurlui aan wal vs de speler. Zitten zelden op één lijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Gonadan schreef op zondag 28 december 2025 @ 19:51:
[...]

Prachtig verhaal voor een stripboek, maar ik ben voorlopig nog wel een tijdje sceptisch. Ik laat me graag verrassen maar ik lees de afgelopen weken weinig in het nieuws wat mij het gevoel geeft dat Ajax op niet al te lange termijn weer helemaal terug is.
Cruijff mag het gaan bewijzen. Kan niet zeggen dat ik de keuze begrijp als je eigenlijk een ervaren man zou moeten hebben die echt al iets bewezen heeft, overwicht uitstraalt en rust kan brengen.

Een zet die in theorie ook heel goed uit kan pakken, maar wel een enorme gok wéér voor iemand zonder noemenswaardige ervaring op het hoogste niveau. Hij heeft zijn naam echt mee, puur op palmares zonder de naam Cruijff betwijfel ik ten zeerste of Ajax ook bij hem was uitgekomen.

En bijkomend. Als ze nu straks beweren dat deze man geen Ajax DNA heeft kan je de club opdoeken :+

[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 28-12-2025 20:15 ]

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23:56
D-e-n schreef op zondag 28 december 2025 @ 19:57:
[...]

Of je bedingt een verkoop met verhuur constructie. Dan speelt hij toch nog, maar heb je wel al de centen.

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 28 december 2025 @ 19:50:
[...]

Ook dat hebben ze geheid niet als bod gekregen. Heel eventueel uit de zandbak maar verder no way.

• dutchgio
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 28 december 2025 @ 19:50:
[...]

Zaakwaarnemerspraat net als dat Meerdink naar Real Madrid werd toegeschreven. Onzin natuurlijk.

• Harribo
LZ86 schreef op zondag 28 december 2025 @ 20:07:
[...]

Cruijff mag het gaan bewijzen. Kan niet zeggen dat ik de keuze begrijp als je eigenlijk een ervaren man zou moeten hebben die echt al iets bewezen heeft, overwicht uitstraalt en rust kan brengen.

Een zet die in theorie ook heel goed uit kan pakken, maar wel een enorme gok wéér voor iemand zonder noemenswaardige ervaring op het hoogste niveau. Hij heeft zijn naam echt mee, puur op palmares zonder de naam Cruijff betwijfel ik ten zeerste of Ajax ook bij hem was uitgekomen.

En bijkomend. Als ze nu straks beweren dat deze man geen Ajax DNA heeft kan je de club opdoeken :+
Het zoveelste bekende vriendje van Ajax met het "onmisbare dna" krijgt een kans.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Harribo schreef op zondag 28 december 2025 @ 23:34:
[...]

Het zoveelste bekende vriendje van Ajax met het "onmisbare dna" krijgt een kans.
Het lijkt er hoe langer hoe meer op dat alleen dat een rol speelt en daadwerkelijk bewezen competenties nauwelijks.

Zo veel geschikte kandidaten zonder dat ‘dna’ en dan - denkarmoede? - vooral gaan voor de ‘bekende naam’ uit het - kennelijk erg kleine - netwerk.

Dat belooft niet veel goed voor de scouting ook.

Uiteindelijk wordt het een soort neergaande spiraal.

Ik hoop dat ik het mis heb.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op maandag 29 december 2025 @ 11:00:
[...]

Het lijkt er hoe langer hoe meer op dat alleen dat een rol speelt en daadwerkelijk bewezen competenties nauwelijks.

Zo veel geschikte kandidaten zonder dat ‘dna’ en dan - denkarmoede? - vooral gaan voor de ‘bekende naam’ uit het - kennelijk erg kleine - netwerk.

Dat belooft niet veel goed voor de scouting ook.

Uiteindelijk wordt het een soort neergaande spiraal.
Ach, je ziet het in de voetballerij nogal veel. Soms pakt het juist leuk uit en soms niet. Een Heitinga, Van Persie of Van Bommel, die zitten/zaten er ook niet vanwege bewezen competenties. Je hoopt dat ze het halen en er wat van gaan maken, maar in feite is dat ook gewoon wensdenken uit emotie. Ergens heeft dat ook wel wat, maar de balans moet er wel zijn.

Op dit moment hoop ik maar dat er veel inhoudelijke gesprekken zijn gevoerd waarin hij daadwerkelijk een goede visie en aanpak heeft getoond. Nadeel is dat ik inhoudelijk niet zo'n hoge pet op heb van het huidige bestuur en RvC wat maakt dat mijn onderbuik niet heel positief is. Ik hoop dan maar dat mijn hoop geen naïeve hoop is, en dat hoop ik ook weer van mijn hoop op geen naïeve hoop. (hoopception?)
Ik hoop dat ik het mis heb.
Leugens. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op maandag 29 december 2025 @ 11:09:
[...]

Ach, je ziet het in de voetballerij nogal veel. Soms pakt het juist leuk uit en soms niet. Een Heitinga, Van Persie of Van Bommel, die zitten/zaten er ook niet vanwege bewezen competenties. Je hoopt dat ze het halen en er wat van gaan maken, maar in feite is dat ook gewoon wensdenken uit emotie. Ergens heeft dat ook wel wat, maar de balans moet er wel zijn.

Op dit moment hoop ik maar dat er veel inhoudelijke gesprekken zijn gevoerd waarin hij daadwerkelijk een goede visie en aanpak heeft getoond. Nadeel is dat ik inhoudelijk niet zo'n hoge pet op heb van het huidige bestuur en RvC wat maakt dat mijn onderbuik niet heel positief is. Ik hoop dan maar dat mijn hoop geen naïeve hoop is, en dat hoop ik ook weer van mijn hoop op geen naïeve hoop. (hoopception?)
Ik hoop met je mee.
Leugens. :+
:D

Nou, een competitie zonder enige fatsoenlijke (stevige) concurrentie is echt geen zak aan, dus zeker hoop ik dat. :)

• toolkist
  • Niet online
Hartman dus niet naar Ajax, zou zelf de voorkeur aan een andere club geven. Ajax supporters blij, Feyenoord supporters blij, iedereen blij ;)

• Typhone
  • Laatst online: 06:41

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op maandag 29 december 2025 @ 22:28:
Hartman dus niet naar Ajax, zou zelf de voorkeur aan een andere club geven. Ajax supporters blij, Feyenoord supporters blij, iedereen blij ;)
Degene die dit voorstelde nog even de laan uit sturen. Ben je echt niet goed in je hoofd. Bij sommige types moet je de lijn trekken. We ruilen onze microfoonman ook niet om voor Yoeri Kievits.
Pagina: 1 ... 154 155 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken