[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Agent47 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 07:26:
Paixao persoonlijk rond met Marseille.

Man man man t wordt echt niks dit seizoen zo. Dennis is weer op vakantie ook volgens mij.
Ik geloof er eigenlijk niks van. In elk geval niet voor die bedragen. Die Fransen lullen wellicht ook maar wat.
Begrijp sowieso niet waarom je naar Marseille zou gaan. Dat is absoluut geen topclub. We hebben er een aantal jaren terug nog van gewonnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

L'Om is een van de top 4 clubs in de Ligue 1, dus is het sowieso een stap voorwaarts ten opzichte van de Eredivisie. Getuige hun cijfers, doen ze het stelselmatig goed in de financien, dus ik denk dat hij er zeker op vooruit gaat :). Dat het niet een topclub is zoals Inter, Juve, PSG, Barca, Real, City, Bayern etc is, daar ben ik het mee eens.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 16:53:
https://www.vi.nl/nieuws/...ord-met-club-brugge-nabij

8 a 9 miljoen voor Forbs, als het doorgaat. Verkopen lijkt Kroes inmiddels wel te kunnen, nu nog kijken of ie ook creatief kan inkopen
Lijk toch wat minder te zijn, 6 + 1.2 aldus Fabrizio Romano. Flinke afprijzing op basis van zijn aankoopbedrag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Napo schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:01:
[...]

Lijk toch wat minder te zijn, 6 + 1.2 aldus Fabrizio Romano. Flinke afprijzing op basis van zijn aankoopbedrag.
Iets meer als de helft, niet fantastisch maar zal in de buurt van z'n boekwaarde liggen dus administratief gezien geen groot verlies ;)
Maar wat ik eerder al zei, ik vind het eigenlijk wel jammer dat ie nooit een fatsoenlijke kans gehad heeft. Ik had Traoré echt 10x liever zien vertrekken. Vorig seizoen af en toe belangrijk geweest, maar vaak ook zo enorm nonchalant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17-07 15:53
toolkist schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:29:
[...]

Ik had Traoré echt 10x liever zien vertrekken. Vorig seizoen af en toe belangrijk geweest, maar vaak ook zo enorm nonchalant.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Overmars mogelijk naar Traoré hengelt.. Even zoeken..

Never mind. Verkeerde Traoré :)

[ Voor 29% gewijzigd door JEightyFive op 16-07-2025 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:49

Sagat

Is pappa x2!

Luuk niet verlengd bij PSV en lijkt daar nu overbodig en/of niet meer gewenst?

Zou het een mooie combo kunnen zijn met Steijn? En helemaal met PAxiaou schijnbaar ook weg...missschien moet je dan focussen op het middenveld waar we (helemaal als timber ook blijft, en ook Hwang, Moder) dan erg sterk worden
Optie, een soort van 4-5-1 opstelling waarbij Luuk dan mogelijk Ueda ook nog kan uitleggen hoe je de bal in het netje krijgt?

Zie het niet gebeuren en Mwah, denk dat als je maar een spits hebt het ook helpt als hij snel is een een actie kan maken en dat is nou niet bepaald Luuk zijn kracht...wil ik het zelf? Nee, maar wel grappig om even paar tellen over na te denken :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:56

Agent47

I always close my contracts.

Sagat schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:50:
Luuk niet verlengd bij PSV en lijkt daar nu overbodig en/of niet meer gewenst?

Zou het een mooie combo kunnen zijn met Steijn? En helemaal met PAxiaou schijnbaar ook weg...missschien moet je dan focussen op het middenveld waar we (helemaal als timber ook blijft, en ook Hwang, Moder) dan erg sterk worden
Optie, een soort van 4-5-1 opstelling waarbij Luuk dan mogelijk Ueda ook nog kan uitleggen hoe je de bal in het netje krijgt?

Zie het niet gebeuren en Mwah, denk dat als je maar een spits hebt het ook helpt als hij snel is een een actie kan maken en dat is nou niet bepaald Luuk zijn kracht...wil ik het zelf? Nee, maar wel grappig om even paar tellen over na te denken :P
Waarom heb ik het idee dat Feyenoord het wel gaat proberen |:(

Ik denk dat je een middenveld krijgt met

Moder-Steijn-Hwang.

Timber gaat verkocht worden als die niet bij gaat tekenen.

[ Voor 6% gewijzigd door Agent47 op 16-07-2025 09:54 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Agent47 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:53:
[...]

Waarom heb ik het idee dat Feyenoord het wel gaat proberen |:(

Ik denk dat je een middenveld krijgt met

Moder-Steijn-Hwang.

Timber gaat verkocht worden als die niet bij gaat tekenen.
Laten we het project Chraristeas 2.0 noemen 8)7
(hoewel de beste man destijds naar zijn vermogen gevoetbalt heeft, en qua inzet weinig te verwijten viel, maar ugh..... :N )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tis dat wij Weghorst al hebben, maar anders ;)

Overigens zie ik De Jong nog wel bij Fc Utrecht tekenen, als die er niet uitkomen met Haller/Dortmund

[ Voor 53% gewijzigd door toolkist op 16-07-2025 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Waarom zou De Jong in de Eredivisie blijven? Ik zie hem eerder nog een leuk buitenlands avontuurtje pakken of even op vakantie in de zandbak voor het oude dag potje.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:15
Ik zie hem ook wel bij FC Utrecht tekenen, denk dat hij al aardig verdiend heeft en hij heeft twee jonge kinderen (2021 en 2022) welke hij wellicht in Nederland wil laten opgroeien? De oudste gaat/mag binnenkort naar school, dus wellicht een reden voor hem om in Nederland te blijven?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gynnad schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:53:
Ik zie hem ook wel bij FC Utrecht tekenen, denk dat hij al aardig verdiend heeft en hij heeft twee jonge kinderen (2021 en 2022) welke hij wellicht in Nederland wil laten opgroeien? De oudste gaat/mag binnenkort naar school, dus wellicht een reden voor hem om in Nederland te blijven?
Ik denk dat er een aantal clubs zijn waar hij uit kan kiezen, FC Twente zie ik ook als een serieuze kandidaat en wie weet wil ie wel lekker bij zijn oude club voetballen (de Graafschap) om af te bouwen. Het is net werk he :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ik had ergens gehoord dat hij in Nederland alleen voor PSV zou spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-07 20:32
toolkist schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 09:53:
Trouwens, ben ik de enige die liever heeft dat Forbs blijft en Traoré vertrekt, dan andersom?
Van mij hoeft Forbs sowieso niet per se weg, met zijn snelheid brengt ie een kwaliteit die Ajax verder niet echt heeft in de selectie. Als ie, net als Conceicao eerder, meer rust en overzicht krijgt dan ben ik ervan overtuigd dat hij echt nog wel van waarde kan zijn.
Forbs is teveel blind paard om nog bij Ajax te gaan renderen. Conceicao heeft tenminste nog standaard dreiging door z'n dribbel. Forbs kan (gechargeerd) alleen hard rennen. Beter nu je verlies nemen, dan nog langer wachten.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:59
D-e-n schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 11:11:
[...]

Ach kom op: Saibari, Schouten, Veerman is toch een lekker middenveld?
Beetje laat, dat heb je met vrije dagen, maar: Ik vind Tillman toch echt wel een klasse beter dan Saibari en Veerman. Schouten is een verdedigend middenvelder, dus in mijn ogen niet echt te vergelijken.

Het lijkt er wel op dat PSV eindelijk eens werk maakt van de verdediging. Ik ben dus benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:28:
Tis dat wij Weghorst al hebben, maar anders ;)
Hadden we hem ook niet willen hebben (wil ik bij Weghorst al niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Klaassen, Sutalo en Moro zijn er niet bij. Weghorst wederom in de punt van de aanval.
Ajax dreigt voorlopig geen beroep te kunnen doen op Josip Sutalo. De 25-jarige Kroaat is tijdens de training door zijn enkel gegaan en heeft een blessure opgelopen, meldt het Algemeen Dagblad.

Volgens de krant is Sutalo 'voorlopig uit de roulatie', maar de exacte duur van zijn herstel is nog niet bekend. De verdediger wordt woensdag in het oefenduel met PAOK Saloniki vervangen door jongeling Aaron Bouwman.
Naast Sutalo ontbreekt ook Davy Klaassen tegen PAOK. Hij is ziek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jqr6fNXzCdDQS56mYr4WNsfWMEY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zipr7LHewiLCkn5DxkDDER6g.png?f=fotoalbum_large

Live te zien op het Youtube kanaal van AFC Ajax:

[ Voor 33% gewijzigd door Gynnad op 16-07-2025 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:08
Feyenoord ziet toch af van Ugalde. Te duur en te gevoelig gezien de situatie. De zoektocht naar een spits gaat weer verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-07 20:32
Ik vind het een bijzonder zwaktebod dat Wijndal weer in genade aangenomen lijkt te zijn bij Ajax. Al 3(?) jaar gewogen en te licht bevonden, maar nu toch weer in beeld. Het kan toch niet zo zijn dat er uit de jeugd geen redelijk linksback doorkomt die hem kan vervangen?

Ik snap dat er weinig interesse van andere clubs is voor hem, maar het lijkt me da je als Ajax zijnde toch ook graag van zijn salaris af wil. Ik snap er iig weinig van. Maar ik hoop dat Kroes een geniaal plan heeft wat een simpele sterveling als ik gewoon niet begrijpt..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Malfunctions schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:55:
Ik vind het een bijzonder zwaktebod dat Wijndal weer in genade aangenomen lijkt te zijn bij Ajax. Al 3(?) jaar gewogen en te licht bevonden, maar nu toch weer in beeld. Het kan toch niet zo zijn dat er uit de jeugd geen redelijk linksback doorkomt die hem kan vervangen?

Ik snap dat er weinig interesse van andere clubs is voor hem, maar het lijkt me da je als Ajax zijnde toch ook graag van zijn salaris af wil. Ik snap er iig weinig van. Maar ik hoop dat Kroes een geniaal plan heeft wat een simpele sterveling als ik gewoon niet begrijpt..
Dat ligt niet aan Kroes, maar aan Heitinga die aangegeven heeft Wijndal een kans te willen geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zet een lantaarnpaal neer en Godts komt er nog niet langs. En lopen zonder bal, of een keer diepgaan? Tuurlijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18-07 16:52
Ik vind Mokio op 6 tot nu echt meer dan prima hoor, hoop echt dat hij dit doorzet.
toolkist schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 14:29:
Zet een lantaarnpaal neer en Godts komt er nog niet langs. En lopen zonder bal, of een keer diepgaan? Tuurlijk niet.
Dat is nog steeds niet veel soeps idd. Erg jammer, zn 1e seizoenshelft vorig jaar was hij echt heel goed bezig, maar na die blessure is hij het echt helemaal kwijt.
Benieuwd of Moro er 2e helft nog inkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Je kunt wel zien dat de tegenstanders niet zo heel bijzonder zijn in de oefencampagne, Berghuis lijkt ineens een belangrijke aanvaller.

En je kunt ook wel zien dat de voorbereiding van Ajax weer begonnen is, overal gemiep en gehuil (inclusief mijzelf). :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:10
D-e-n schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:04:
Ik had ergens gehoord dat hij in Nederland alleen voor PSV zou spelen
Misschien alleen eredivisie? Lekker nog een jaartje naar de Graafschap waar ie ooit begonnen is. Of Top Oss. Dan koop ik nog een seizoenkaart. Lekker vrijdag op de fiets naar Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 15:40:
[...]

Misschien alleen eredivisie? Lekker nog een jaartje naar de Graafschap waar ie ooit begonnen is. Of Top Oss. Dan koop ik nog een seizoenkaart. Lekker vrijdag op de fiets naar Top.
Fiets? Lopend! (woon er nogal dichtbij ;) )

Sutalo overigens enkele weken eruit, laat meteen zien dat er nog wel wat bij moet centraal achterin.

[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 16-07-2025 16:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22:01
ElPaco schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:30:
[...]

Beetje laat, dat heb je met vrije dagen, maar: Ik vind Tillman toch echt wel een klasse beter dan Saibari en Veerman. Schouten is een verdedigend middenvelder, dus in mijn ogen niet echt te vergelijken.

Het lijkt er wel op dat PSV eindelijk eens werk maakt van de verdediging. Ik ben dus benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen!
We hebben ook Land en Babadi nog. Ik weet even niet of die verhuurd gaan worden of niet, maar ik hoop dat ze bij PSV kansen gaan krijgen.

En de verdedigende versterkingen zijn inderdaad top. Ik heb daar, onder andere op dit forum, jaren lang over lopen zeuren. De verdediging was altijd het ondergeschoven kindje, en dan werd er in de laatste minuten van de transferperiode weer iemand gehuurd om de gaten te dichten. Dat we half juli zo goed als klaar zijn qua verdediging is een verademing!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:29
Even los van dat ik de kwaliteit van de aankopen van PSV moeilijk kan inschatten, op Van Bommel na, vind ik dat PSV het heel voortvarend aanpakt. Je zou verwachten dat Feyenoord ook wat sneller zou handelen, met in achtneming van eerdere seizoenen en de voorronde die voor de deur staat. Ajax moet vooral verkopen dus ik snap dat het dan wat trager gaat.

Wat dat betreft doen kleinere clubs het veel beter, zoals Sparta en Heerenveen. Ook bijvoorbeeld AZ heeft gelijk Al een vervanger voor Van Bommel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mr.Jappe schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 13:20:
Even los van dat ik de kwaliteit van de aankopen van PSV moeilijk kan inschatten, op Van Bommel na, vind ik dat PSV het heel voortvarend aanpakt. Je zou verwachten dat Feyenoord ook wat sneller zou handelen, met in achtneming van eerdere seizoenen en de voorronde die voor de deur staat. Ajax moet vooral verkopen dus ik snap dat het dan wat trager gaat.

Wat dat betreft doen kleinere clubs het veel beter, zoals Sparta en Heerenveen. Ook bijvoorbeeld AZ heeft gelijk Al een vervanger voor Van Bommel.
Bij Feyenoord zijn toch alleen Hartman en Milabmo verkocht? Valente en Steijn gekocht, mis je eigenlijk alleen een linksback.
Ze kunnen wel een nieuwe spits willen, maar moeten ze er dan 3 in de selectie hebben? Idem qua keepers, centrale verdediger, vervanger Hancko, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1

PSV gaat zeker voortvarend te werk, maar ik maak me enigszins zorgen om het gemak waarmee ineens vele miljoenen uit worden gegeven. Qua financiën en bijvoorbeeld het salarishuis is de balans flink aan het verschuiven lijkt me.

En daarnaast, het zijn natuurlijk vrijwel allemaal spelers met voldoende ervaring en hebben zich redelijk bewezen, maar er komt wel heel veel bij en de cohesie binnen een selectie is toch ook belangrijk. Het zou niet gek zijn als er ondertussen teveel vastigheden weg zijn gevallen en dat een paar van de nieuwe gezichten het toch niet waar weten te maken.

Het zal geen Mislintat achtige selectie worden waarvan we spelers straks moeilijk kwijt raken, maar het is zeker ook geen garantie op de titel of enig ander succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 15:43:
Het zal geen Mislintat achtige selectie worden waarvan we spelers straks moeilijk kwijt raken
Hoe ben je daar zo zeker van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
toolkist schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 16:13:
[...]

Hoe ben je daar zo zeker van?
Zeker ben ik niet haha. Maar ik denk dat de technische leiding te goed staat daarvoor, en de processen relatief goed op orde zijn. De laatste transfer periodes waren ook overwegend positief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:45
Bao_mi1 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 15:43:
[...]

PSV gaat zeker voortvarend te werk, maar ik maak me enigszins zorgen om het gemak waarmee ineens vele miljoenen uit worden gegeven. Qua financiën en bijvoorbeeld het salarishuis is de balans flink aan het verschuiven lijkt me.

En daarnaast, het zijn natuurlijk vrijwel allemaal spelers met voldoende ervaring en hebben zich redelijk bewezen, maar er komt wel heel veel bij en de cohesie binnen een selectie is toch ook belangrijk. Het zou niet gek zijn als er ondertussen teveel vastigheden weg zijn gevallen en dat een paar van de nieuwe gezichten het toch niet waar weten te maken.

Het zal geen Mislintat achtige selectie worden waarvan we spelers straks moeilijk kwijt raken, maar het is zeker ook geen garantie op de titel of enig ander succes.
In maart zijn de salarissen van PSV op straat komen te liggen. Als ik voor het gemak die cijfers neem zou er aan vertrokken spelers nu voor ruim €12mln gesneden zijn in de salarishuisbouding.

Even afwachten natuurlijk hoe dat totale plaatje er uitziet met alle inkomende transfers en de verlengingen van Till en Perisic. Verwacht dat het ongeveer op hetzelfde uit gaat komen.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Je zou verwachten dat Feyenoord ook wat sneller zou handelen, met in achtneming van eerdere seizoenen en de voorronde die voor de deur staat.
Hoezo dat dan? Vanwege het onberispelijke trackrecord van Te Kloese op dit vlak? O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Gonadan schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 10:48:
[...]

Hoezo dat dan? Vanwege het onberispelijke trackrecord van Te Kloese op dit vlak? O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5IcOHMOiu2ADDGaWAUhVuMSbcAY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/s5DuNGm9fIpR5d4SjF8oAJaf.png?f=user_large

En toch he.....voorronde CL, enigzins financieel relevant voor de club...? 8)7

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Je zou verwachten dat Feyenoord ook wat sneller zou handelen, met in achtneming van eerdere seizoenen en de voorronde die voor de deur staat.
Hancko en Paixao zijn nog niet verkocht dus daar kunnen ze nog niet op handelen. Wat dat betreft is het ook gewoon pech dat die transfer van Hancko niet doorgang. Het eventuele vertrek van Timber hebben ze toch juist voortvarend aangepakt. Alleen die spits blijft uit maar een goede spits halen die ook echt een stuk beter is dan Ueda lijkt me ook niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:29
Gonadan schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 10:48:
[...]

Wellicht niet onberispelijk, maar kan me bij Feyenoord toch ook hele andere tijden herinneren waarin we met B-garnituur spelers vochten voor een plekje in de middenmoot.
Tuurlijk, vergeet ook de (in mijn ogen te onderbelichte) rol van Arnesen niet in dit verhaal.

Laten we niet vergeten dat we er nog geen 5 jaar geleden heel anders voorstonden. Dankzij slim scouten en een trainer die daar bovengemiddelde resultaten mee heeft behaald staan "we" nu waar we staan.

Maar dat betekend niet dat het geld nu tegen de plinten opklotst en ik ben juist blij dat er nog steeds rustig/voorzichtig/bedachtzaam gescout wordt. Ik moet er niet aan denken dat we bij Feyenoord een Mislintatje gaan doen......

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

En Betis gaat er met Gomez vandoor omdat FeyenoordTm weer eens is gaan lekken zoals altijd en Dennis weer op vakantie is.

Al sinds Senesi lekt die gozer alle transfers en zijn er ook al minimaal 3 afgeketst door vroeg lekken, Gnonto, Buananotte en nu Gomez. Al die jaren wordt er intern gelekt naar die gast. Schop er eens heel gauw iemand uit. Beginnende met die Sjaak Troost.

Transferperiode 3 (!!) die kut is doordat Dennis weer eens te traag is. Over 3 weken de eerste VCL wedstrijd en Paixao is terug naar Brazilië voor z’n herstel.

Geen nieuwe linksback, geen nieuwe spits en geen CV erbij. Lekker gewerkt weer.

[ Voor 26% gewijzigd door Agent47 op 18-07-2025 11:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eric H
Agent47 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 11:52:
En Betis gaat er met Gomez vandoor omdat FeyenoordTm weer eens is gaan lekken zoals altijd en Dennis weer op vakantie is.

Al sinds Senesi lekt die gozer alle transfers en zijn er ook al minimaal 3 afgeketst door vroeg lekken, Gnonto, Buananotte en nu Gomez. Al die jaren wordt er intern gelekt naar die gast. Schop er eens heel gauw iemand uit. Beginnende met die Sjaak Troost.

Transferperiode 3 (!!) die kut is doordat Dennis weer eens te traag is. Over 3 weken de eerste VCL wedstrijd en Paixao is terug naar Brazilië voor z’n herstel.

Want Betis heeft natuurlijk geen scouts? (of denk jij dat Betis het Nederlandse/Feyenoord nieuws volgt en op basis daarvan achter spelers aan gaat?)

Daarbij, als je als speler kunt kiezen uit de Spaanse competitie of de Nederlands (Mickey Mouse) competitie, wat zou jij dan kiezen ???

Lekker makkelijk om DtK de schuld te geven of het te wijten aan dat hij "op vakantie" is. Neem van mij aan dat deze man nooit echt op vakantie is ;)

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Eric H schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 11:57:
[...]

Want Betis heeft natuurlijk geen scouts? (of denk jij dat Betis het Nederlandse/Feyenoord nieuws volgt en op basis daarvan achter spelers aan gaat?)

Daarbij, als je als speler kunt kiezen uit de Spaanse competitie of de Nederlands (Mickey Mouse) competitie, wat zou jij dan kiezen ???

Lekker makkelijk om DtK de schuld te geven of het te wijten aan dat hij "op vakantie" is. Neem van mij aan dat deze man nooit echt op vakantie is ;)
Ach schei toch uit. Die man is als AD super goed geschikt Maar die dubbelrol nekt hem al jaren. 3 jaar is die super traag of te laat. Kan me vorig jaar wel herinneren dat die speler van Betis al in Rotterdam was maar het papierwerk om 23;58 oid pas binnen was en de handtekening niet gezet kon worden.

Op de laatste transferdag heeft hij op 3-4 spelers geboden, pure paniek biedingen. Kijk hoe psv door klapt, die staan er allemaal wel op tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hancko dus alsnog naar de zandbak.
https://www.vi.nl/nieuws/...deal-feyenoord-aanstaande

En @Agent47 , beetje naief om te denken dat Te Kloese wel even de transfertargets zal lekken, niet?
Wat hoopt hij daar in hemelsnaam mee te bereiken volgens jou?

Net als bij Ajax zit er of iemand in de organisatie die graag lekt naar een vriendje bij de media, of de zaakwaarnemer probeert gewoon meer aandacht te creëren voor z'n speler en dus meer kans op een betere deal. Beide gevallen een stuk aannemelijker dan dat een AD/TD gaat lekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:29
toolkist schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 14:38:
[...]

Bij Feyenoord zijn toch alleen Hartman en Milabmo verkocht? Valente en Steijn gekocht, mis je eigenlijk alleen een linksback.
Ze kunnen wel een nieuwe spits willen, maar moeten ze er dan 3 in de selectie hebben? Idem qua keepers, centrale verdediger, vervanger Hancko, etc.
Je wil toch misschien ook een stapje hoger, als je kijkt naar afgelopen seizoen. Dat betekent inderdaad een spits erbij, en een centrale verdediger (trauner stelt niet veel meer voor, Beelen is soms ook maar matig). En van Hartman wist je ook al op tijd dat hij weg zou gaan, maar daar is ook nog geen vervanger voor.

Dus ja, het begon voortvarend met Steijn (en Valente), maar daarna is het aardig stil. PSV pakt op elke positie door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mr.Jappe schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 12:22:
[...]

Je wil toch misschien ook een stapje hoger, als je kijkt naar afgelopen seizoen. Dat betekent inderdaad een spits erbij, en een centrale verdediger (trauner stelt niet veel meer voor, Beelen is soms ook maar matig). En van Hartman was je ook al op tijd dat hij weg zou gaan, maar daar is ook nog geen vervanger voor.

Dus ja, het begon voortvarend met Steijn (en Valente), maar daarna is het aardig stoel. PSV pakt op elke positie door.
Uiteraard wil je verbeteren. Maar je wil ook niet je salarishuis opblazen door (bij wijze van) voor elke plek 3 volwaardige A-selectie spelers te hebben. Dat is financieel gewoon een te groot risico.
Wat dat betref vind ik het jammer dat Feyenoord zo nodig Caranza moest halen, terwijl Redmond toch een prima backup leek te zijn. En had die niet doorgegroeid, had je nu de ruimte om die spits voor de basis te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nou, de Arabische vrienden van Al Nasr lijken nu toch weer zeer concreet te worden voor Hancko. Paar kleine details uitwerken en hij is weg voor rond de 40 miljoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eric H
DutchOwnage schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:09:
Nou, de Arabische vrienden van Al Nasr lijken nu toch weer zeer concreet te worden voor Hancko. Paar kleine details uitwerken en hij is weg voor rond de 40 miljoen.
Goh, en dat terwijl Te Kloese op vakantie is 8)

Eric, Signing off !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Eric H schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:14:
[...]

Goh, en dat terwijl Te Kloese op vakantie is 8)
Heeft ie ook nog Borges gekocht van Porto.
8m+ gok ik zo (Botafogo had 10 geboden maar daar wilde ie niet heen) , stevig als ie voor rechts als backup voor Moussa gehaald zou worden dus dan zal Paixao wel gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:13
toolkist schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:27:
[...]

8m+ gok ik zo (Botafogo had 10 geboden maar daar wilde ie niet heen) , stevig als ie voor rechts als backup voor Moussa gehaald zou worden dus dan zal Paixao wel gaan?
Altijd risicovol een buitenspeler met de naam Borges halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
[...]

8m idd, plus 2m aan bonussen.

https://www.fr-fans.nl/ni...o-borges-met-miljoenenbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:09
Russel88 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 08:19:
[...]

Een CL waardige spits zou een groot verschil maken idd.
Misschien kunnen we Gimenez huren ;) Die lijkt zwaar te mislukken bij Roma

Verder is er beweging in de knipperlicht transfer van hancko.
Nu is Al Nassr toch gekomen blijkbaar en gaan 40 miljoen betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Agent47 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 11:52:

Ik had stillle hoop dat het deze keer wel anders zou gaan. Ook omdat we vroeg al enkele versterkingen hadden gehaald.

Maar sinds Hancko en Paixao deals zijn afgeketst is het volledig stilgevallen....... Echt kut weer. Wanneer halen we eens een echte TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
[...]

Het is een recthsbuiten. Maar zijn statistieken zijn ronduit beroerd. Mag hopen dat ze die gozer niet gaan halen.

1 assist per 20 wedstrijden en 1 goal per 44 wedstrijden. Bovendien ook 7(!) kaarten gepakt, waarvan 1 directe rode. Heb je geld, ga je alsnog middelmaat halen..... Een soort sneu broertje van Forbs, waar we toen ook zo om gelachen hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 18-07-2025 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Schijnt ook dat ze nogmaals naar die Meijer gaan kijken, ondanks dat de medische keuring problemen aan het licht bracht..

wtf zijn ze aan het doen daar in het Maasgebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:11
Poeh poeh. Lijk wel alsof DTK eindelijk z’n telefoon aan heeft gezet op z’n vakantie adres :)
In een paar uur tijd hebben we Hancko bijna verkocht. Een buitenspeler gekocht. Bidding war met een Spaanse club gestart. En een afgekeurde speler nog maar eens onder de loep nemen.

Ik vind het spannend om 2 verdedigers te kopen die een twijfelachtige blessure verleden hebben. Maar laat ik positief blijven. Hancko had dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:54:
Schijnt ook dat ze nogmaals naar die Meijer gaan kijken, ondanks dat de medische keuring problemen aan het licht bracht..

wtf zijn ze aan het doen daar in het Maasgebouw.
Een groot zooitje daar hoor. Maargoed Hancko lijkt verkocht en mensen vinden het wel weer best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-07 16:17
LZ86 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:39:
[...]

Misschien kunnen we Gimenez huren ;) Die lijkt zwaar te mislukken bij Roma

Verder is er beweging in de knipperlicht transfer van hancko.
Nu is Al Nassr toch gekomen blijkbaar en gaan 40 miljoen betalen.
Ik dacht dat Gimenez bij AC Milan speelde? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
jpg97 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 15:39:
[...]

Ik dacht dat Gimenez bij AC Milan speelde? :?
Ja hetzelfde >:)

Hij speelt bij beide niet :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 18:10
Wat een negativiteit zeg. Vorig jaar handelde je inderdaad veel te laat, maar daar is nu toch geen sprake van? Steijn en Valente vroeg gehaald, veel overbodige troep geloost, ruwe diament Diarra als opvolger voor de vertrokken Osman. Zolang Hancko en Paixao er nog zijn het niet gek om niet enorm concreet te zijn voor opvolgers daarvoor maar hoogstens wat lijntjes warm te houden. Nu Hancko wel echt weg is, verwacht ik ook wel snel een opvolger voor hem. Die Gomez schijnt ook "gewoon" dichtbij een transfer naar Feyenoord te zijn.

Je kan hoogstens vraagtekens zetten bij het uitblijven van een spits, maar daar zijn ze ook mee bezig. Ik heb echt wel goede hoop dat er voor de voorronde CL gewoon een goede selectie staat hoor.

Wil overigens niet zeggen dat ik voorstander ben van Te Kloese als TD, maar dat deze transferperiode slecht is ben ik het vooralsnog niet mee eens. Als een spits uitblijft en er niet snel een vervanger voor Hancko klaar blijkt te staan, dan neig ik wel die kant op maar vooralsnog is het veel te vroeg om daar wat over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mannsverk zou naat Wrexham kunnen. Straks hebben we een selectie van 14 spelers en wat Jong Ajax spelers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Vld1989 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 15:56:
Wat een negativiteit zeg. Vorig jaar handelde je inderdaad veel te laat, maar daar is nu toch geen sprake van? Steijn en Valente vroeg gehaald, veel overbodige troep geloost, ruwe diament Diarra als opvolger voor de vertrokken Osman. Zolang Hancko en Paixao er nog zijn het niet gek om niet enorm concreet te zijn voor opvolgers daarvoor maar hoogstens wat lijntjes warm te houden. Nu Hancko wel echt weg is, verwacht ik ook wel snel een opvolger voor hem. Die Gomez schijnt ook "gewoon" dichtbij een transfer naar Feyenoord te zijn.

Je kan hoogstens vraagtekens zetten bij het uitblijven van een spits, maar daar zijn ze ook mee bezig. Ik heb echt wel goede hoop dat er voor de voorronde CL gewoon een goede selectie staat hoor.

Wil overigens niet zeggen dat ik voorstander ben van Te Kloese als TD, maar dat deze transferperiode slecht is ben ik het vooralsnog niet mee eens. Als een spits uitblijft en er niet snel een vervanger voor Hancko klaar blijkt te staan, dan neig ik wel die kant op maar vooralsnog is het veel te vroeg om daar wat over te zeggen.
Ja, na een goede start ben ik negatiever geworden.
Dat komt vooral door wat er nu gehaald wordt. Gomez lijkt me wel ok, maar nog maar zien of Betis die transfer echt laat schieten en Feyenoord niet gewoon overbiedt en dan misloopt. Vervolgens die Meijer die m niet ging worden toch nóg een keer bekijken, die twijfels zijn toch niet ineens weg? We hebben net een enorm lang gejank gehad met spelers die van glas zijn.....

En dan die Borges. Echt heel slechte statistieken. Pure middelmaat, en daar dan rond de 11 miljoen voor betalen? Zou echt schandalig zijn. Portofans zijn blij dat ie weggaat.

Dus ja, na een goede start heb ik hierdoor wel ernstige twijfels gekregen. Weinig vertrouwen dat we nog een OK spits kunnen verwelkomen door dit gepruts

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eric H
Ach, zo gaat het altijd, ieder seizoen weer, door vaak dezelfde klagers.....bij bijna alle clubs...........

Scouting is kut, beleid klopt niet, spelers zijn slecht, directie zit te slapen, er wordt te weinig gekregen voor vertrekkende spelers, scouting let niet op, etc .etc.

Je kan de klok er op gelijk zetten dat voor het begin van de competitie elk elftal door hun eigen supporters-schare wordt afgebrand vanwege belabberd beleid.

Weet je wat het is, de mensen die op de plekken zitten bij de clubs nemen hun beslissingen op basis van de beste intenties. Maar er is altijd een grote groep die denkt het beter te weten en te kunnen, zonder inhoudelijk op de hoogte te zijn aan welke voorwaarden en onder welke omstandigheden er beslissingen genomen worden.

Laatste puntje; Hancko werd voor zijn komst naar Feyenoord al door grote groepen 'kenners' compleet afgefakkeld. Kon er niets van, miste conditie en spelinzicht, statistieken waren slecht, etc. En kijk nu......

Wie had er voor de komst van Santi van hem gehoord.......geen ene pepernoot.........was ook zo'n miskleun....

Oh ja, spitsen........we hebben er op dit moment al die rondlopen.
Dat die niet renderen heeft wellicht ook te maken met het type spits, maar ook met het type spel.
Wellicht dat RvP met een ander speelbeeld er voor gaat zorgen dat de spitsen die we hebben ook meer gaan renderen. Daarbij, Paixao is ook geen echte spits, maar legde er afgelopen seizoen wel 16 in het mandje....

Dus staar je niet blind op "spits"

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 16:45:
[...]

Ja, na een goede start ben ik negatiever geworden.
Dat komt vooral door wat er nu gehaald wordt. Gomez lijkt me wel ok, maar nog maar zien of Betis die transfer echt laat schieten en Feyenoord niet gewoon overbiedt en dan misloopt. Vervolgens die Meijer die m niet ging worden toch nóg een keer bekijken, die twijfels zijn toch niet ineens weg? We hebben net een enorm lang gejank gehad met spelers die van glas zijn.....

En dan die Borges. Echt heel slechte statistieken. Pure middelmaat, en daar dan rond de 11 miljoen voor betalen? Zou echt schandalig zijn. Portofans zijn blij dat ie weggaat.

Dus ja, na een goede start heb ik hierdoor wel ernstige twijfels gekregen. Weinig vertrouwen dat we nog een OK spits kunnen verwelkomen door dit gepruts
En met gomez nu ook weer te traag…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 17:30
toolkist schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 16:39:
Mannsverk zou naat Wrexham kunnen. Straks hebben we een selectie van 14 spelers en wat Jong Ajax spelers ;)
Lijkt me een prima niveau voor hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:56:
[...]

Lijkt me een prima niveau voor hem!
Ik denk dat ie met wat meer gewennings tijd ook prima bij Ajax had kunnen spelen. Of die blessures moeten een structureel probleem worden als de belasting omhoog gaat, dan is het beter hem nu te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:59
Drommel lekker begonnen bij Sparta..
https://www.ed.nl/voetbal...-iedereen-je-af~a61176f9/

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
toolkist schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 06:27:
[...]

Ik denk dat ie met wat meer gewennings tijd ook prima bij Ajax had kunnen spelen. Of die blessures moeten een structureel probleem worden als de belasting omhoog gaat, dan is het beter hem nu te verkopen.
Eens. Hij was vooral nog te onstuimig waardoor die teveel kaarten pakte. Maar er zat echt wel potentieel in die jongen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ach ja, je kunt ook 5-1 verliezen van een <20 team (ten Hag met Leverkusen) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:29
Ik heb de beelden gezien. 2x de fout in, echt comedy capers was het. .
Volgens mij de slechtste doelman van de eredivisie

Edit : Drommel wil weer genieten: 'Kan eindelijk laten zien wat ik kan'
Nou, dat hebben we weer gezien _O-

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 19-07-2025 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 17:30
Kist schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 08:15:
[...]

Eens. Hij was vooral nog te onstuimig waardoor die teveel kaarten pakte. Maar er zat echt wel potentieel in die jongen.
In de speeltijd die hij kreeg maakte hij vooral veel fouten en onnodig balverlies. Verder gewoon een hele middelmatige speler zonder uitzonderlijke kwaliteiten. Veel te licht voor Ajax.
Gaan we weinig meer van horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De beelden dan maar:

[YouTube: https://www.youtube.com/shorts/bcsM4_DlrgU] (is een short, kon hem niet embedden)

Ook niet echt iets nieuws, hij heeft af en toe geweldige reflexen maar ook kortsluitingen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:58
Ook Beelen geblesseerd bij Feyenoord met een op het oog ernstige enkelblessure, die zien we zeker voor de winter niet meer op het veld. Nu Hancko ook zo goed als weg is is het ineens heel mager links achterin bij Feyenoord.

Zn tegenstander is dusdanig geschrokken dat hij ook niet meer verder kon... Overigens mag hij zich best schamen, zo doorgaan en dat in een oefenwedstrijd.

[ Voor 52% gewijzigd door ph4ge op 19-07-2025 14:20 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
ph4ge schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:18:
Ook Beelen geblesseerd bij Feyenoord met een op het oog ernstige enkelblessure, die zien we zeker voor de winter niet meer op het veld. Nu Hancko ook zo goed als weg is is het ineens heel mager links achterin bij Feyenoord.

Zn tegenstander is dusdanig geschrokken dat hij ook niet meer verder kon... Overigens mag hij zich best schamen, zo doorgaan en dat in een oefenwedstrijd.
Dat betekent dus naast een linker centrale verdediger dus ook op zoek naar eentje op rechts. Wie staat er nu achterin eigenlijk? Een middenvelder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

D-e-n schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:23:
[...]

Dat betekent dus naast een linker centrale verdediger dus ook op zoek naar eentje op rechts. Wie staat er nu achterin eigenlijk? Een middenvelder?
Targhalinne idd. Trauner kan 1 wedstrijd per week.
Nog een nieuwe CV zoeken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik denk dat op de korte termijn bijv. Lotomba of Hwang centraal achterin moet gaan spelen. Plug is nog wel erg jong en jeugdig maar doet het niet onaardig voorlopig in de voorbereiding.

Beelen lijkt mij een horrorblessure, je weet nooit hoe je uberhaupt terugkomt van zoiets.

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 19-07-2025 14:28 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27
ph4ge schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:18:

Tsjah, aan de ene kant willen we allemaal dat ze ook in oefenwedstrijden alles geven en gewoon goed spel laten zien, aan de andere kant krijg je dit soort opmerkingen. Ik denk dat het gewoon een ongelukje is, de beelden zie ik echter niet in de link, dus geen idee. Maar dit kan nu eenmaal gebeuren, ik denk niet echt dat je spelers iets kwalijk kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Snowdog schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:30:

Tsjah, aan de ene kant willen we allemaal dat ze ook in oefenwedstrijden alles geven en gewoon goed spel laten zien, aan de andere kant krijg je dit soort opmerkingen. Ik denk dat het gewoon een ongelukje is, de beelden zie ik echter niet in de link, dus geen idee. Maar dit kan nu eenmaal gebeuren, ik denk niet echt dat je spelers iets kwalijk kan nemen.
Ik ben niet zo'n held met beelden opzoeken, bewerken en uploaden, zal vast wel op sociale media staan ergens binnenkort.

Hij zal niet de intentie hebben gehad om hem te blesseren, maar hij kon nooit bij de bal en het was wel echt een aanslag. Als het geen oefenwedstrijd was geweest en hij niet zelf het veld was uitgelopen was het gewoon donkerrood geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:21
Nou, het begint lekker met Feyenoord en blessures. Beelen knetterhard geraakt, denk enkel wel aardig naar de knoppen als je de beelden ziet.
Wedstrijd lag ook even stil en de speler die hem raakte is (geestelijk) aangeslagen en wilde niet verder spelen dus is gewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16:26
heb maar even ajax aangezet.
sinds wanneer is bij een kopduel met 2 handen de tegenstander in de rug duwen als verdediger geen overtreding meer? viel me vorig jaar al op maar nu zie ik het ook weer gebeuren... heel vreemd... andersom gok ik dat er wel gefloten wordt, maar het lijkt bijna nieuw beleid ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Wyke schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:49:
heb maar even ajax aangezet.
sinds wanneer is bij een kopduel met 2 handen de tegenstander in de rug duwen als verdediger geen overtreding meer? viel me vorig jaar al op maar nu zie ik het ook weer gebeuren... heel vreemd... andersom gok ik dat er wel gefloten wordt, maar het lijkt bijna nieuw beleid ofzo
Gaat tegenwoordig allemaal met interpretatie van de intensiteit, maar dat komt ook omdat (met name aanvallers) spelers bij een minimale aanraking al doen alsof ze hard geduwd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16:26
jbdeiman schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:51:
[...]

Gaat tegenwoordig allemaal met interpretatie van de intensiteit, maar dat komt ook omdat (met name aanvallers) spelers bij een minimale aanraking al doen alsof ze hard geduwd worden.
ik doel toch echt op overduidelijke duwen.. en in dit geval was het tegen Traore, maar ik vind het net zo raar als ik zie dat Kaplan er mee wegkomt (die herinner ik me van vorig seizoen), dus het is niet een gekleurde bril (voor zover daar al sprake van is bij een oefenpotje)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
Wyke schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:53:
[...]

ik doel toch echt op overduidelijke duwen.. en in dit geval was het tegen Traore, maar ik vind het net zo raar als ik zie dat Kaplan er mee wegkomt (die herinner ik me van vorig seizoen), dus het is niet een gekleurde bril (voor zover daar al sprake van is bij een oefenpotje)
Ik bedoel ook meer dat het gewoon niet meer wordt toegepast en veel erger is geworden sinds je ook met weinig intensiteit mag naschoppen. (Of die beweging mag maken) Of iemand zachtjes mag slaan...
Duwen (of je tegenstander met 2 handen afhouden) met 2 handen in de rug, hoe licht ook was vroeger altijd een vrije trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ajax lijkt zijn creatieve aanvallende versterking binnen te hebben. Oscar Gloukh komt voor 15 miljoen naar Amsterdam. Lijkt een goede deal gezien zijn transfer waarde rond de 20 miljoen ligt.
Gloukh maakte de afgelopen seizoenen veel indruk bij Salzburg, onder meer in Europa. In honderd wedstrijden voor de Oostenrijkse club was hij goed voor 23 doelpunten en 28 assists.

https://www.vi.nl/nieuws/...ukh-op-weg-naar-amsterdam

[ Voor 29% gewijzigd door Gynnad op 19-07-2025 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Samen met Moro prima versterkingen. Gezien het bedrag dat ze voor Gloukh betalen lijkt het een kwestie van tijd dat Taylor gaat verkassen. Nu alleen nog een spits er bij en de selectie staat wat mij betreft.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Han schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 15:21:
Samen met Moro prima versterkingen. Gezien het bedrag dat ze voor Gloukh betalen lijkt het een kwestie van tijd dat Taylor gaat verkassen. Nu alleen nog een spits er bij en de selectie staat wat mij betreft.
Brobbey en/of Taylor zal wel vertrekken inderdaad. Brobbey zit vandaag ook niet bij de selectie.

Ik ken beide spelers niet, maar twee aanvallend ingestelde spelers biedt wel hoop. Verdedigend stond het afgelopen seizoen prima, als ze die organisatie vast kunnen houden met wellicht nog een 6, al kan Regeer daar natuurlijk ook spelen. Al zou het mij niet verbazen als Regeer als rechtsback gaat acteren komend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Han schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 15:21:
Anders hadden ze dat geld toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:44
Gynnad schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 15:14:
Ajax lijkt zijn creatieve aanvallende versterking binnen te hebben. Oscar Gloukh komt voor 15 miljoen naar Amsterdam. Lijkt een goede deal gezien zijn transfer waarde rond de 20 miljoen ligt.

[...]

[Embed]

https://www.vi.nl/nieuws/...ukh-op-weg-naar-amsterdam
Dat zou wel mooi nieuws zijn zeg, eindelijk een kanon voor op 10.
Ik hoop ergens dat Taylor nog blijft als 8. Met Mokio/aankoop op 6 staat er dan wel een mooi middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:11
[...]

Met nog maar een paar weekjes te gaan kunnen we dus een nieuwe centrale duo kopen en maar hopen dat het goed uitpakt.
Poeh poeh. CL voorronde doorheen komen wordt wel steeds moeilijker zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Russel88 schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 15:31:
[...]

Met nog maar een paar weekjes te gaan kunnen we dus een nieuwe centrale duo kopen en maar hopen dat het goed uitpakt.
Poeh poeh. CL voorronde doorheen komen wordt wel steeds moeilijker zo.
Maandag rolt de 1e tegenstander uit de koker. Hou m'n hart vast :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomavic
  • Registratie: Mei 2025
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 15:14:
Waarom laat RBS hun meest waardevolle speler van vorig seizoen gaan voor ruim minder dan zijn door jou gestelde transferwaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
tomavic schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 15:38:
[...]

Waarom laat RBS hun meest waardevolle speler van vorig seizoen gaan voor ruim minder dan zijn door jou gestelde transferwaarde?
Die 20m is zijn waarde volgens transfermarkt en hij heeft nog een contract van een kleine 2 jaar. Ik vraag me af hoe up-to-date transfermarkt dan is. Hier hadden we natuurlijk ook een Bakayoko met 30m transferwaarde volgens transfermarkt, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
tomavic schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 15:38:
[...]

Ik heb inderdaad de waarde van https://www.transfermarkt...ukh/profil/spieler/930571 gepakt. Ik ken de speler verder zelf niet, dus geen idee wat ik moet verwachten. Sommige verslaggevers (bijv Thijs Zwagerman) zijn erg positief.

Feyenoord fans zullen hem miss nog wel kennen, hij gaf blijkbaar twee assists in de wedstrijd tegen Feyenoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
Trishul schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 15:44:
[...]

Die 20m is zijn waarde volgens transfermarkt en hij heeft nog een contract van een kleine 2 jaar. Ik vraag me af hoe up-to-date transfermarkt dan is. Hier hadden we natuurlijk ook een Bakayoko met 30m transferwaarde volgens transfermarkt, maar ja...
Transfermarkt is gewoon een mening net als elke ander. Er wordt op internetfora veel te veel gewicht aan gegeven.

EDIT: Het is toch eigenlijk niet te geloven dat weer Zerrouki met onnodig slap balverlies een nederlaag inleidt? Die jongen zit echt in een vrije val.

[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 19-07-2025 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:37

gws24

Thinking is hard!

Marktwaarde is trouwens ook niet gelijk aan transfersom; het beste zie je dat bij spelers die uit hun contract lopen en voor niks naar een andere club gaan. Boscagli heeft bv een marktwaarde van 20 miljoen volgens transfermarkt maar heeft PSV niks opgeleverd.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
Wordt wel met de oefenwedstrijd nog duidelijker dat het een gigantische blunder is geweest om Klaassen en Berghuis met 2 jaar te verlengen. Elke keer weer, zodra die twee van het veld zijn gaat Ajax beter spelen. Zowel qua aanval als qua verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kist schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 16:40:
Wordt wel met de oefenwedstrijd nog duidelijker dat het een gigantische blunder is geweest om Klaassen en Berghuis met 2 jaar te verlengen. Elke keer weer, zodra die twee van het veld zijn gaat Ajax beter spelen. Zowel qua aanval als qua verdediging.
Mwoh…. eerste oefenpotje was Berghuis prima op dreef en vandaag stond Klaassen ook gewoon weer op de juiste plek. Het gaat er om dat er keuze is, een mix tussen talent en ervaring. Ik ben tevreden dat deze twee bij de selectie zitten. Hoop echt dat Brobbey voor een mooi bedrag verkocht kan worden en er een fatsoenlijke spits komt die er minimaal 20 in gaat leggen. Achterin staat het wel…. En wat ik zag van Mokio op 6 stemt mij ook hoopvol :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
gws24 schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 15:58:
Marktwaarde is trouwens ook niet gelijk aan transfersom; het beste zie je dat bij spelers die uit hun contract lopen en voor niks naar een andere club gaan. Boscagli heeft bv een marktwaarde van 20 miljoen volgens transfermarkt maar heeft PSV niks opgeleverd.
Tsjah, in het geval van Boscagli kun je hem iig zeker niets kwalijk nemen (voor zover je dat uberhaupt kan doen bij spelers die hun contract uitlopen). Hij moest nog een seizoen blijven en daar heeft PSV in dit geval zelf voor gekozen. Ik denk dat je dit spelers nooit kwalijk kan nemen though, maar dat is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 15:24:
[...]

Dat zou wel mooi nieuws zijn zeg, eindelijk een kanon voor op 10.
Ik hoop ergens dat Taylor nog blijft als 8. Met Mokio/aankoop op 6 staat er dan wel een mooi middenveld.
Dromen mag he, maar vrees dat Taylor nog wel gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 17:06:
[...]

Mwoh…. eerste oefenpotje was Berghuis prima op dreef en vandaag stond Klaassen ook gewoon weer op de juiste plek. Het gaat er om dat er keuze is, een mix tussen talent en ervaring. Ik ben tevreden dat deze twee bij de selectie zitten. Hoop echt dat Brobbey voor een mooi bedrag verkocht kan worden en er een fatsoenlijke spits komt die er minimaal 20 in gaat leggen. Achterin staat het wel…. En wat ik zag van Mokio op 6 stemt mij ook hoopvol :)
Ik hoop juist dat Brobbey blijft en dat Berghuis en Klaassen heel vaak op de bank zitten. En dat Traoré nog vertrekt. Maar als Heitinga Moro in z'n eerste wedstrijd op linksbuiten zet dan vrees ik dat Traoré nog heel vaak in de basis gaat staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Han schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 17:06:
[...]

Leuk dat Klaassen vaak op de juiste plek staat. Maar het is geen spits. Het is een middenvelder. En qua dynamiek en verdere bijdrage in het spel heeft die het niveau niet meer.

Berghuis kan het allemaal niet meer belopen. Eist alle spelhervattingen op maar verpest het altijd. Zijn creativiteit voegt ook nog maar zelden wat toe.

Maar het grootste probleem is dat alle trainers die uitermate beperkte spelers maar blijven opstellen. Klaassen nog een jaar houden snap ik nog. Echte Ajacied en iemand die net snel gaat muiten. Maar Berghuis op de bank wordt heel vervelend. Laatste wat we nodig hebben. Een zure oude man op de bank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
En... Vergeet Wijndal niet. Die man krijgt nu voor de honderdste keer een kans, maar we weten al waar dit op gaat uitlopen.
Echt een luie voetballer met klote mentaliteit, maar wel meer verdienen dan een Akpom bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Kist schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 19:01:
[...]

Leuk dat Klaassen vaak op de juiste plek staat. Maar het is geen spits. Het is een middenvelder. En qua dynamiek en verdere bijdrage in het spel heeft die het niveau niet meer.

Berghuis kan het allemaal niet meer belopen. Eist alle spelhervattingen op maar verpest het altijd. Zijn creativiteit voegt ook nog maar zelden wat toe.

Maar het grootste probleem is dat alle trainers die uitermate beperkte spelers maar blijven opstellen. Klaassen nog een jaar houden snap ik nog. Echte Ajacied en iemand die net snel gaat muiten. Maar Berghuis op de bank wordt heel vervelend. Laatste wat we nodig hebben. Een zure oude man op de bank.
Het niveau niet meer heeft of nooit heeft gehad? Want ik denk dat hij nog altijd dezelfde speler is en het ofwel nooit heeft gehad of dat het er gewoon niet echt uit is gekomen. Ik denk dat Klaassen nog altijd gewoon een ok speler is, maar goed, hier komt altijd vooral het negatieve aan bod (en daar zal ik zelf vast ook aan meedoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Volgens voetbal primeur is paixao verkocht voor 30+5 miljoen aan bonussen.

Slechte deal als dat waar is. Ligt tot 2029 vast notabene.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken