[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2025/2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 166 167 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:46
Gewoon vertrouwen uitstralen, R. van Persie met een paar jaar verlengen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:28
Gynnad schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:35:
Gewoon vertrouwen uitstralen, R. van Persie met een paar jaar verlengen.
Sjonnie is het vast met je eens vanuit Londen.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:37:
[...]

Sjonnie is het vast met je eens vanuit Londen.
Met een beetje pech staat die maandag weer in Amsterdam als Frank de zak krijgt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:12
Alles kan je vinden op het internet, behalve wie de wedstrijd becommentarieerde.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• DutchOwnage
carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:44:
Alles kan je vinden op het internet, behalve wie de wedstrijd becommentarieerde.
Ik zou zeggen, kies een leuke uit :o

Wikipedia: Lijst van medewerkers van ESPN Nederland

• carpebios
Ja die vond ik ook, maar wie was het!? _/-\o_

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• DutchOwnage
carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:49:
[...]

Ja die vond ik ook, maar wie was het!? _/-\o_
Ik wou dat ik het wist jongen :9

Wacht, ik zoek het voor je op. Even het begin vd wedstrijd opstarten.

Het verlossende antwoord is: Michiel Teeling. You are welcome. @carpebios

[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 20:58 ]

• carpebios
DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:52:
[...]

Ik wou dat ik het wist jongen :9

Wacht, ik zoek het voor je op. Even het begin vd wedstrijd opstarten.

Het verlossende antwoord is: Michiel Teeling. You are welcome. @carpebios
Held!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:24
toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 16:03:
[...]

Volledig terecht die rode kaart. Dit was wel wat meer dan losrukken.
Als je teveel gezopen hebt is het beter dit forum niet meer op te zoeken

Twente komt eraan!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:44
carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:52:
[...]

Dat Ajax kijkt ook alleen maar naar PSV he ;)
Als die Japanner nou snel fit wordt en deze transfer doorgaat dan worden de flanken van Ajax 500% sterker. Helaas als als als ;)

XXXVI

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JoteW schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:00:
[...]

Als je teveel gezopen hebt is het beter dit forum niet meer op te zoeken
Wat doe je hier dan?

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:24
Helaas voor jou gewoon nuchter 8) Maar als enige roepen dat het rood is en dan nog stug volhouden zegt genoeg

Twente komt eraan!

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 18 januari 2026 @ 21:00:
[...]

Als die Japanner nou snel fit wordt
Hoeft niet eens, hij heeft zich, van horen zeggen, in de kleedkamer al laten gelden in de Tomiyasu-rol.

[ Voor 14% gewijzigd door Tristan Wins op 18-01-2026 21:32 ]

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:42
Van de laatste 14 wedstrijden maar 3 gewonnen.

Priske zou met zulke cijfers afgeschoten zijn. RvP out.

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:16

Internet Janny

He does it for free

Bert van Marwijk is toch vrij? Die heeft tenminste succes behaald met Feyenoord.

Zero compensation

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:10
Na dat Timber interview is de duvel uit de doos.

Je kan rvp niet meer laten zitten

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:33
LZ86 schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:00:
Na dat Timber interview is de duvel uit de doos.

Je kan rvp niet meer laten zitten
Priske werd eruit gestuurd omdat de resultaten tegen vielen en er was sprake van een onwerkbaar situatie.
Dat is nu toch ook aan de hand?
Ook al vertrekt Timber. Dat interview over Read, daarmee duwde RvP de medische staf toch ook onder de bus. Zoals Gouka zei, als de medische staf het verantwoord vond om Read de gehele wedstrijd te laten spelen, dan kun je hun ook beter vervangen.
Enige zelf reflectie is ver te zoeken. Alles is prima bij hem, alleen de resultaten vallen net een beetje tegen.
Dank je de koekoek. Weg met die man, voordat hij nog meer kapot maakt.
Laat Hake het seizoen afmaken en zoek iemand anders dan Dtk die de volgende trainer mag aanstellen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Is Timber niks als verdedigende middenvelder bij Ajax of is dat vloeken in de kerk? Ik ben altijd wel gecharmeerd van zijn krachtige speelstijl en herken ook weinig in de woorden van Van Persie.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Trishul
  • Laatst online: 18:45

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Wat er dan met Michiel Teeling?
Ik heb ooit gezegd dat ik dat een rampzalige commentator vond. Zeer geestdodend.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

4 dagen nadat je Ajax declasseert met 6-0.

Veel zotter wordt het niet.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• carpebios
In Rotterdam horen ze de 2e pushmelding van de NOS en denken, YES RvP eruit! Maar helaas, de trainer van AZ.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:25
carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:59:
In Rotterdam horen ze de 2e pushmelding van de NOS en denken, YES RvP eruit! Maar helaas, de trainer van AZ.
Dacht net hetzelfde; verkeerde club :)

• carpebios
Harribo schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:58:
[...]

Wat er dan met Michiel Teeling?
Ik heb ooit gezegd dat ik dat een rampzalige commentator vond. Zeer geestdodend.
Hij was niet sterk nee!

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:20:
Is Timber niks als verdedigende middenvelder bij Ajax of is dat vloeken in de kerk? Ik ben altijd wel gecharmeerd van zijn krachtige speelstijl en herken ook weinig in de woorden van Van Persie.
Timber is op elke plek op het middenveld een directe versterking voor Ajax, maar die ga je nooit kunnen betalen qua salaris eisen.

• carpebios
Ramzzz schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:58:
[...]

Dat was tegen Ajax he! Dat is een outlier.

• toolkist
  • Niet online
[...]

8e in de Eredivisie, met zo'n selectie, is ook gewoon bagger slecht.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:49
[...]

Alsof dat dit seizoen een hele opgave is...

Resultaten overall zijn teleurstellend dus moest hij weg, RvP zal de volgende wel zijn.

Aan zijn coachen ligt het niet, de resultaten zijn er gewoon niet, coachen en spel is geweldig!

PSN: Europhea

• DutchOwnage
Het is RvP toch echt aan te rekenen dat Timber nu al in de winter vertrekt. Deze jongen had je moeten koesteren voor de strijd om plek 2. Hartman, Stengs en Zerrouki (ok, die laatste was ook gewoon bar slecht) de zoveelste die een conflict heeft met hem. En Steijn loopt ook met de pest in zijn lijf rond nadat ook hij z'n band mocht inleveren, maar die is te lief om er wat van te zeggen. En dan vergeet ik voor het gemak Noppert bij Heerenveen nog.

Zou Robin zich dan nooit even in de spiegel kijken en zichzelf afvragen of het een en ander misschien ook niet aan zichzelf zou kunnen liggen...

[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 18-01-2026 23:27 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:10
DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:19:
Hartman, Stengs en Zerrouki (ok, die laatste was ook gewoon bar slecht) de zoveelste die een conflict heeft met hem.
Stengs was natuurlijk steeds geblesseerd en daar hadden ze Steijn en Valente net voor gehaald.

En Hartman speelde gewoon kut vorig seizoen. Als hij dan niet bijtekent en je hebt twee backs die beter in vorm zijn snap ik wel dat hij minder speelt. Als Hartman wel had bijgetekend had hij in de voorbereiding gewoon Snal uit de basis kunnen spelen.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://www.nu.nl/voetbal...-0-bekerzege-op-ajax.html

Heb ik iets gemist? Is AZ het Liverpool van Nederland? Ze hebben het wel erg hoog in hun bol daar, al ben ik geen fan van Martens.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:39:
https://www.nu.nl/voetbal...-0-bekerzege-op-ajax.html

Heb ik iets gemist? Is AZ het Liverpool van Nederland? Ze hebben het wel erg hoog in hun bol daar, al ben ik geen fan van Martens.
Kijk even naar de stand in de Eredivisie ;)

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:41:
[...]

Kijk even naar de stand in de Eredivisie ;)
Dat is wel slecht lol

Zo goed volg ik de Eredivisie niet, maar ik lees zoveel gekke dingen over AZ, dat het lijkt alsof ze zichzelf hebben wijsgemaakt dat ze elk jaar kampioen moeten worden.

Maar zo goed ik het nu zie, dan inderdaad wel terecht. En dat contant zeuren op scheidsrechters door hem was ik ook wel klaar mee.

• Trishul
AZ speelt toch wel al jaren zo. Tegen Ajax pieken en je kan de klok erop gelijkzetten, de eerstvolgende wedstrijd krijgen ze het deksel op hun neus. Die nederlaag tegen PEC had je al vooraf kunnen voorspellen ;)

8e plaats is wel laag natuurlijk voor dit AZ, maar zo slecht deed Martens het nu ook weer niet.

• Daggast
  • Registratie: November 2025
  • Niet online
Trishul schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:56:
AZ speelt toch wel al jaren zo. Tegen Ajax pieken en je kan de klok erop gelijkzetten, de eerstvolgende wedstrijd krijgen ze het deksel op hun neus. Die nederlaag tegen PEC had je al vooraf kunnen voorspellen ;)

8e plaats is wel laag natuurlijk voor dit AZ, maar zo slecht deed Martens het nu ook weer niet.
Hoeveelste sta je in de voetbal poule?

Want in de huidige reeks van tien wedstrijden ongeslagen tegen Ajax was dit letterlijk de enige keer dat de eerstvolgende Eredivisie wedstrijd na Ajax werd verloren.

• Trishul
Daggast schreef op maandag 19 januari 2026 @ 04:12:
[...]

Hoeveelste sta je in de voetbal poule?

Want in de huidige reeks van tien wedstrijden ongeslagen tegen Ajax was dit letterlijk de enige keer dat de eerstvolgende Eredivisie wedstrijd na Ajax werd verloren.
Ik kan me toch echt puntenverlies herinneren tegen NEC en Sparta (gelijkspelen).

• Daggast
  • Registratie: November 2025
  • Niet online
Trishul schreef op maandag 19 januari 2026 @ 06:56:
Ik kan me toch echt puntenverlies herinneren tegen NEC en Sparta (gelijkspelen).
Uit gelijkspelen bij teams die eindigen in het linkerrijtje is alleen voor de titel kandidaten een slecht resultaat?

Letterlijk de voorlaatste keer dat AZ de Eredivisie wedstrijd na punten tegen Ajax verloor was in 2013.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:05:
[...]

8e in de Eredivisie, met zo'n selectie, is ook gewoon bagger slecht.
Het zal uitstel van executie zijn geweest, situaties die we wel vaker in het voetbal hebben gezien. Martens, recent natuurlijk ook bij Priske, en zo kan je er nog wel een aantal optekenen die toch wat langer hebben mogen blijven zitten omdat er een uitslag kwam die toch wel boven verwachting was en je als clubleiding dan wellicht denkt dat je dan niet je trainer weg kan sturen.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:39

ZieMaar!

Moderator General Chat
6-0 ziet er mooi uit, maar het was niet dat AZ heel goed speelde ofzo. Ze hebben een paar heel aardige spelers (met Parrot in de spits had mijn clubje, Twente, meegedaan om plek 2), maar echt goed voetbal laten ze zelden zien, terwijl ze gewoon een goede, gebalanceerde, selectie hebben en ik denk het vierde salarisbudget van Nederland hebben. Dan moet je voor plaats 4 spelen en als de andere ploegen zo verschrikkelijk slecht zijn, eigenlijk voor plaats 2.

Datzelfde geldt voor Twente, al is het euvel daar doelpunten maken. Het veldspel is eigenlijk best goed. Zerrouki gister natuurlijk een sneue rode kaart, maar voetballend is hij erg goed, ik hoop dat ie terugkomt eind seizoen.

• Gonadan
  • Laatst online: 00:11

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
AZ speelde alles behalve goed, de totale wedstrijd was niet om aan te gluren. AZ scoorde wel op belangrijke momenten (en laten we eerlijk zijn, alles ging er in) en aan het einde sloeg het aan de kant van Ajax dermate zo nergens meer op dat het vrolijk afstraffen werd.
Ik zie daar geen specifieke hand van Martens in die een briljant plan en speelwijze had of zo.
Ander nieuws Ajax schijnt Zinchenko beet te hebben. Een oude bekende (speelde al eens bij PSV) die het bij Arsenal net niet lijkt te redden.
Kan spelen als linksback en controleur, dus op papier een welkome aanvullen. Zeker als er een te lichten koopoptie in het contract komt want het zal weer eens huur zijn.

Hoe goed hij nu is heb ik zelf geen zicht op, maar zowel linksback als controleur zijn nu te dun bezaaid. En stel dat je later op zes toch nog een eigen kweek een kans wilt geven dan kan je altijd Wijndal op de tribune zetten, dat is altijd al geld waard wat mij betreft. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:34
Die Shaqueel van Persie....zocht Oranje niet wat beters dan Depay?

• carpebios
Depay de topscorer van oranje bedoel je?

• DutchOwnage
Sjah schreef op maandag 19 januari 2026 @ 08:32:
Als ie zich goed blijft ontwikkelen, komt ie daar vanzelf wel een keer. Ventje is 19.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-01 10:13
Toch wel frappant dat Sparta er door Volendam in de beker wordt uitgeknikkerd eerder deze week en dat we nu eindelijk na 26 jaar een keer in De Kuip weten te winnen 😁

De toekomst voor van Persie Junior ziet er een stuk beter als die van Senior 😇

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-01 12:55
DutchOwnage schreef op zondag 18 januari 2026 @ 23:19:
Het is RvP toch echt aan te rekenen dat Timber nu al in de winter vertrekt.
Daar geloof ik helemaal niks van. Ze zijn al met z'n contract bezig lang voordat Van Persie bij Feyenoord zat. Die jongen wil gewoon een financiële klapper maken. Als hij rust wilde en wilde blijven had hij op zn minst van de zomer zn contract met een jaartje verlengd.

Het komt Timber gewoon goed uit dat Van Persie nu de kop van Jut is terwijl hij zelf rampzalig presteert en zich als een draak gedraagd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Harribo
Sjah schreef op maandag 19 januari 2026 @ 08:32:
De eredivisie zit qua niveau mijlen onder de internationale wedstrijden, zeker op een toernooi.
Maar ziet er hoopvol uit wat hij liet zien.

Zullen ze in Engeland nu opeens alert zijn en komen kijken? Een presterende jonge van Persie!

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 19-01-2026 10:24 ]

• Harribo
Vlassie1980 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 10:01:

Junior wordt thuis nu ook gepamperd door moeder de vrouw terwijl senior de afwas mag doen

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 19 januari 2026 @ 10:07:
[...]

Het komt Timber gewoon goed uit dat Van Persie nu de kop van Jut is terwijl hij zelf rampzalig presteert en zich als een draak gedraagd.
Ik heb niet het idee dat hij zich als een draak gedraagt? Begin dit seizoen werd zijn band afgenomen en aan een nieuweling gegeven met 2 andere spelers die hem passeerden in de pikorde. Dat zal ongetwijfeld te maken hebben met het nog niet bijtekenen. Timber is natuurlijk ook niet de eerste die door vPersie wordt "geschoffeerd". Dan kun je je afvragen wie zich dan als een draak gedraagt en zich rampzalig presenteert. Er zijn wat spelers op een niet zo fijne manier weggegaan onder vPersie en dan die hele aanvoerders soap, het wel aanhoren maar negeren van input van je assistenten en medische staf. Ik denk dat er meer bewijs is om te stellen dat vPersie zich als een draak gedraagt dan Timber. Die laatste heeft nu pas een keer zn mond terecht open gedaan. De reactie van vPersie sprak boekdelen, dat er geen weg meer terug was.

Only fools are enslaved by time and space.

• DutchOwnage
ph4ge schreef op maandag 19 januari 2026 @ 10:07:
[...]

Hier heb ik hem met de beste wil van de wereld echt totaal niet op kunnen betrappen.

• Harribo
Timber werd uitgefloten toen hij er in kwam , ik denk dat dat de doorslag gaf om dit publiekelijk nu te melden.

Dat uitfluiten sloeg nergens op, iets voor bepaalde supporters denk ik dan. Timber heeft altijd zijn best gedaan en vaak genoeg Feyenoord op sleeptouw genomen. Zijn keuzes nu zijn zijn goed recht.
Media mag natuurlijk ook graag wat sensatie verspreiden.

Voor mij krijgt van Persie, de trainer, nog het voordeel van de twijfel. Hij heeft laten zien top te kunnen spelen met dit Feyenoord.

Komt bij dat steeds cruciale verdedigers geblesseerd zijn. Lotomba is geen Read. Trauner wordt ook gemist als leider.

Feyenoord krijgt nl teveel doelpunten tegen, de aanval loopt wel.
En dan ook nog zo'n blunder van Watanabe.
Nee het zit gewoon flink tegen dan ook, echt de gifbeker.
Dit kan nog veranderen als je mij vraagt.
(niemand dat iemand dat deed maar enfin :p)

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:39

Agent47

I always close my contracts.

https://www.voetbalprimeu...oord-niet-aanstaande.html

En wat riep ik? Lekker de andere kant op kijken.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• D-e-n
Harribo schreef op maandag 19 januari 2026 @ 10:53:
Feyenoord krijgt nl teveel doelpunten tegen, de aanval loopt wel.
En dan ook nog zo'n blunder van Watanabe.
Nee het zit gewoon flink tegen dan ook, echt de gifbeker.
Dit kan nog veranderen als je mij vraagt.
(niemand dat iemand dat deed maar enfin :p)
Doelpunten tegen krijgen is gewoon een kwestie van organisatie. Daar kun je als trainer gewoon wat aan doen. Dat is echt niet een kwestie van één verkeerde back. Al zet je er de back van de onder 19 neer, dan nog moet dit beter. Bovendien heeft Lotomba gewoon interlands voor Zwitserland gespeeld, dan ben je echt wel beter dan de back van de onder 19.

En het is al maanden open huis achterin. Ze komen van alle kanten op dat centrum aflopen. Ik ben er klaar mee. Als dit na de winterstop niet opgelost is wordt het nooit opgelost. In anderhalf jaar tijd het werk van Slot en Arnesen naar de kloten helpen: wat ze in Amsterdam kunnen kunnen wij ook moeten ze bij Feyenoord gedacht hebben

Ze moeten ook zo snel mogelijk die Troost eruit mikken. Dat is een grote onruststoker en die ligt al jaren dwars bij alles wat maar een beetje naar modern professioneel voetbal neigt. Hij was het die kwam aankakken met Kuyt, Hij was het die dwars lag bij de modernisatie van Arnesen. Van Persie was als ik het goed begrijp ook een compromis want dan had Sjakie de clubman waar iedereen dan mee kon leven.

• DutchOwnage
Yep. Te Kloese is een schijterd, want eigenlijk zou hij zijn eigen lot aan een vertrek van Rvp moeten verbinden, maar dat durft ie niet.

Lekker blijven aanmodderen jongens. Niet raar opkijken als je aan het eind veroordeeld bent tot een Conference League, al heb ik daar gezien het spel en resultaten ook al een hard hoofd in.

[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 19-01-2026 11:10 ]

• Agent47

Agent47

Timber op weg naar Marseille. Aju he!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-01 13:43
Ik snap de emoties maar RvP ontslaan lost vrees ik helemaal niets op, behalve als hij een groot deel van de spelersgroep kwijt is. Timber sowieso, Bijlow ook wel, de rest kan ik niet inschatten.

Maar, zoals @Harribo zegt: met dezelfde selectie met iets minder blessures heeft RvP Feyenoord ook echt wedstrijden of in ieder geval grote fases in wedstrijden heel heel goed laten voetballen. Dat het allemaal zo instabiel is kan ook ik niet los zien van de vele wisselingen door blessures.

Waar Feyenood echt de fout in is gegaan is in het transferbeleid wat mij betreft. Je hebt veel teveel geld uitgegeven aan middelmaat en met de namen die gehaald zijn kon je dat zien aankomen. Voorin ben je heel veel kwijtgeraakt en je hebt geen spelers op de bank die iets kunnen forceren of waarmee je net even anders kan gaan spelen.

Teams weten inmiddels: lekker hangen, fel verdedigen, Feyenoord laten komen en toeslaan op de counter. Net zoals je tegen Ajax nu inmiddels wel weet dat je juist hoog druk op het centrale duo moet zetten.

• D-e-n
donleone83 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 11:13:
Dat het allemaal zo instabiel is kan ook ik niet los zien van de vele wisselingen door blessures.
Hou toch op. Het centrum gisteren was gewoon het beoogde centrum, linksback idem. Dat Lotomba minder is dan Read is duidelijk maar kom op: een speler met interlands voor Zwitserland achter zijn naam moet je kunnen uitleggen hoe tegen Sparta geen open huis te houden.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:44
RvP wordt binnenkort ontslagen. Want Te Kloese geeft aan dat een ontslag niet aan de orde is :+ :z
donleone83 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 11:13:
Ik snap de emoties maar RvP ontslaan lost vrees ik helemaal niets op, behalve als hij een groot deel van de spelersgroep kwijt is. Timber sowieso, Bijlow ook wel, de rest kan ik niet inschatten.
Dat meen je toch niet? Tactisch klopt het van geen kanten. Een boel geblesseerden betekent niet dat je dan maar openhuis moet houden he. Uit Heerenveen kwamen allerlei verhalen over dat het niet zo fijne trainer is op mensvlak. Dezelfde signalen krijgen we nu weer.

Ik heb genoten hoe Feyenoord gisteren onder luid gejuich van het "fantastische" legioen naar voren holde én zoveel ruimte weggaf dat Sparta de winnende kon maken :D

Van mij mag hij nog lang aanblijven hoor. In ieder geval tot Feyenoord vierde of vijfde staat. Maar 'm ontslaan helpt vanuit Feyenoord perspectief wel. Tenminste, als je daarna niet weer een no-no als trainer zonder enige ervaring aanstelt.

[ Voor 76% gewijzigd door ephymerous op 19-01-2026 11:31 ]

XXXVI

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-01 13:43
D-e-n schreef op maandag 19 januari 2026 @ 11:19:
[...]

Hou toch op. Het centrum gisteren was gewoon het beoogde centrum, linksback idem. Dat Lotomba minder is dan Read is duidelijk maar kom op: een speler met interlands voor Zwitserland achter zijn naam moet je kunnen uitleggen hoe tegen Sparta geen open huis te houden.
Je weet zelf ook best dat op elkaar ingespeeld zijn als team niet alleen betekent dat de beoogde basisspelers spelen. En dat verdedigen begint in de aanval en op het middenveld.

• Russel88
Here we go again. Iedereen is klaar met de trainer, maar Te Kloese aarzelt weer te lang.
Ik snap dat we niet zoals Ajax willen zijn, maar RvP is een beginnend trainer die er alleen zit vanwege een compromis. Een trainer die bewezen heeft dat hij de tij niet kan keren.
Een trainer die niet heel sterk is in People management. En op dit moment hebben we zo iemand nodig. En hij heeft ook bewezen dat hij het tactisch niet om kan buigen. Dus we hopen nu op een wonder.

Bye bye plek 2.

• ph4ge
DutchOwnage schreef op maandag 19 januari 2026 @ 10:35:
[...]

Hier heb ik hem met de beste wil van de wereld echt totaal niet op kunnen betrappen.
Ach kom op, hoe hij tegen bijv. Heerenveen gewoon zn mannetje liet lopen grenst aan werkweigering. Hij speelt al meer dan een jaar slecht. Alleen maar met geld bezig.

Als je niet bij tekent en niet presteert dan ga je kritiek krijgen van je trainer en de fans. Arme jongen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 11:28:
Ik snap dat we niet zoals Ajax willen zijn, maar RvP is een beginnend trainer die er alleen zit vanwege een compromis.
Dat is Feyenoord al langere tijd :p
De RvC is even nutteloos, op directie niveau klopt er eea niet, keuzes worden gemaakt op naam ipv prestaties, etc

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 19 januari 2026 @ 11:57:
[...]

Ach kom op, hoe hij tegen bijv. Heerenveen gewoon zn mannetje liet lopen grenst aan werkweigering. Hij speelt al meer dan een jaar slecht. Alleen maar met geld bezig.

Als je niet bij tekent en niet presteert dan ga je kritiek krijgen van je trainer en de fans. Arme jongen.
Dat niet meelopen doen er zoveel, doet Hadj Moussa ook aan werkweigering? Of Watanabe die de bak gewoon inlevert?

Kritiek was er al genoeg toen bekend werd dat ie niet even een jaartje bij ging tekenen en daarmee captain af was en ineens ook z'n basisplek niet meer zeker. Je kunt dit echt niet alleen bij Timber neerleggen.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 19:39
Vorig seizoen heeft Van Persie het uiteindelijk goed gedaan, maar blijkbaar is dat puur en alleen omdat er een groep spelers zonder zelfvertrouwen stond die toen dachten "wow, tof, Van Persie!!". Misschien moet hij een soort crisismanager worden. Even ergens een half jaartje de meubelen redden op basis van het feit dat spelers zijn naam tof vinden en dan weer wegwezen.

Ik ben ook voor een ontslag van Van Persie, maar wat ga je daarna doen? De hele organisatie daarboven klopt ook niet met Te Kloese en zijn dubbelrol. Die heeft tot nu toe alleen maar verkeerde keuzes gemaakt qua trainer, waarom zou de volgende trainer dan wel goed worden? Of hij gaat zelf ook weg, maar dan krijg je hoogstwaarschijnlijk dronken Sjaak weer en dat is misschien nog wel veel erger.
Ideale scenario zou zijn als Te Kloese zich weer gaat richten op de AD-functie, Hake het seizoen laat afmaken en een stevige TD aanstelt die een half jaar heeft om een nieuwe trainer te zoeken. We weten alleen allemaal dat dat niet gaat gebeuren.

• DutchOwnage
ph4ge schreef op maandag 19 januari 2026 @ 11:57:
[...]

Of jij hebt een persoonlijke grudge tegen hem, of wij zien beiden een andere Timber. Hebben ze nog een tweeling broertje in de familie misschien?

• D-e-n
toolkist schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:00:
[...]

Dat is Feyenoord al langere tijd :p
De RvC is even nutteloos, op directie niveau klopt er eea niet, keuzes worden gemaakt op naam ipv prestaties, etc
Als de resultaten slecht zijn komt er zowel bij Ajax als Feyenoord altijd een richtingenstrijd naar boven. Bij Ajax zijn het dan de Ajax-DNA roepers die noodzakelijke ingrepen tegenhouden en bij Feyenoord zijn het de types die denken dat we het gaan redden met de hardwerkende clubtypes als De Wolf en Kuijt aan het roer.

• HollowGamer
  • Niet online
Toch wel frappant dat Sparta er door Volendam in de beker wordt uitgeknikkerd eerder deze week en dat we nu eindelijk na 26 jaar een keer in De Kuip weten te winnen 😁

Laten we ook even rustig afwachten. Genoeg zonen van bekende spelers, die uiteindelijk niet heel hoog komen.

Vind het een leuke speler om te volgen, maar laten we ook eerlijk zijn, zijn vader is coach. Een Timber moet ophoepelen, dat zal hij niet zo snel doen met zijn zoon. Dus vraag mij af of andere talenten/spelers daardoor wel een kans krijgen.

Het is dus zeker een interessanter speler voor Feyenoord, maar hij moet nu al in Oranje..

• HollowGamer
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:05:
[...]

Of jij hebt een persoonlijke grudge tegen hem, of wij zien beiden een andere Timber. Hebben ze nog een tweeling broertje in de familie misschien?
Ga er ook maar aanstaan. Zou jij nog met plezier naar je werk gaan als van alles van je wordt afgepakt en je baas tegen andere zegt hoe slecht je werk inzet is? (Ben het met jou eens dus)

Ik vergelijk voetbalclubs met organisaties, en het blijven mensen. Dat Perez bij ESPN nog even moest roepen over dat spelers lange tenen tegenwoordig hebben.. je moet tegen hem eens zeggen dat je zijn mening niet deelt lol.

Timber kan echt wel beter, maar vind het eigenlijk nog knap dat hij niet eerder is weggegaan. Was met zo'n organisatie al lang klaar geweest, zeker omdat hij een van de betere daar is. Feyenoord had hem ook kunnen aanbieden bij clubs, ze hebben daar ook slechte zaken gedaan.

• toolkist
  • Niet online
Ondertussen is de IFAB weer bezig met wat ideeen voor wat spelregel wijzigingen.
Op een review of een 2e geel wel terecht gegeven is na, zijn ze weer met totaal de verkeerde dingen druk.
Zo zou buitenspel gemeten moeten worden met het bovenlichaam ipv armen/hoofd. Alsof dat ook maar iets uitmaakt.
Echt die gasten zijn wel zo enorm incompetent....

• Harribo
D-e-n schreef op maandag 19 januari 2026 @ 11:07:
[...]

. Bovendien heeft Lotomba gewoon interlands voor Zwitserland gespeeld, dan ben je echt wel beter dan de back van de onder 19.
...
En het is al maanden open huis achterin.
Lotomba of Read vind ik verdedigend een wereld van verschil.
En Bos is aanvallend aardig maar ook verdedigend?
Het is, naast de poppetjes, ook een kwestie van organisatie dat ben ik wel met je eens.
Maar sommige verdedigers zien het spel en het gevaar aankomen en sommige niet. Daar kan je als trainer weinig aan doen.

Nu moet ik zeggen dat Feyenoord ook pech heeft gehad, ze hadden best kunnen winnen nog. En bij die ene uitbraak ligt hij erin.

Complimenten voor die Kitolano van Sparta, bleef tussen veel tegenstanders ijzig koud en zakelijk

• Harribo
Mentale labiliteit.
Er zijn wel meer teams in de buurt die dat hebben en niet elke week hetzelfde op kunnen brengen

• Harribo
Agent47 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 11:13:
Timber op weg naar Marseille. Aju he!
Iedereen blij gezien de huidige situatie

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 19-01-2026 12:36 ]

• Russel88
Hadj Moussa ook al kn het ziekenhuis voor een scan aan z'n hamstring. Gaat lekker zo.

• ph4ge
DutchOwnage schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:05:
[...]

Er is een Timber goed teruggekomen na zn blessure en die speelt niet in Rotterdam. Als er niet zoveel geblesseerden waren was hij al lang gepasseerd.

En wellicht speelt dat gedoe mee, maar dat heeft hij zelf gecreëerd door nooit zn contract te hebben willen verlengen.

• ph4ge
Harribo schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:33:
Lotomba of Read vind ik verdedigend een wereld van verschil.
En Bos is aanvallend aardig maar ook verdedigend?
Het is, naast de poppetjes, ook een kwestie van organisatie dat ben ik wel met je eens.
Maar sommige verdedigers zien het spel en het gevaar aankomen en sommige niet. Daar kan je als trainer weinig aan doen.
Dat komt omdat de middenvelder die er staat voor de "balans" en z'n fysieke kwaliteiten structureel niet thuis geeft.

• D-e-n
ph4ge schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:55:
[...]

Dat komt omdat de middenvelder die er staat voor de "balans" en z'n fysieke kwaliteiten structureel niet thuis geeft.
Op wie doel je nu? Hwang? Want Timber is never nooit een middenvelder geweest voor de balans. Daarom werkte het met Kokcu ook niet en met Wieffer juist wel

• DutchOwnage
ph4ge schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:54:
[...]

Er is een Timber goed teruggekomen na zn blessure en die speelt niet in Rotterdam. Als er niet zoveel geblesseerden waren was hij al lang
Een fitte Timber zou ik als eerste invullen op het wedstrijdformulier. Maar goed, agreed to disagree dan maar.

• Agent47

Agent47

ST.Juste. Die is ook vaker geblesseerd dan dat die kan spelen

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:00
Kaart van Zerrouki binnen 24 uur al geseponeerd. En terecht. Ik neem aan dat de desbetreffende scheidsrechter en VAR even een maandje mogen ‘brommen’?

[ Voor 27% gewijzigd door Jeroenvde89 op 19-01-2026 14:06 ]

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Russel88
Agent47 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 13:58:
ST.Juste. Die is ook vaker geblesseerd dan dat die kan spelen
Dat is een aankoop die past bij de huidge Feyenoord toch. Ik verwacht dat hij ook een dikke salaris krijgt.
Heerlijk ouderwets Feyenoord. De slot jaren, liggen alweer lichtjaren achter ons.
Leve de amateurisme.

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19-01 15:51
Feyenoord heeft echt de mazzel dat Ajax, AZ en Twente allen (ver) beneden de maat presteren. Als je het gat naar PSV kijkt, normaal zouden daar wel een paar ploegen tussen staan. 16 punten op de nummer 2 na 19 speelrondes is echt bizar.
Wat dat betreft is het: PSV, dan een hele lange tijd niks, en dan komt de rest aanmodderen. De strijd om P2 ligt behoorlijk open want geen van allen overtuigt echt.

Verder heb ik bij Feyenoord een beetje hetzelfde als bij Ajax: je kan van Persie eruit gooien, maar wie dan? Wie krijg je zover om in te stappen? Je kan Hake het tijdelijk laten doen maar er zal toch een nieuwe hoofdtrainer moeten komen.
Ook bij Ajax vraag ik me nog steeds af wie het moet (wil) gaan doen na Grim.

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Laat Feyenoord maar eerst een TD vinden, en de coach gewoon z'n werk laten doen. Wonden likken, rust creëren en omhoog kijken.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:21
Russel88 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 15:16:
[...]

Dat is een aankoop die past bij de huidge Feyenoord toch. Ik verwacht dat hij ook een dikke salaris krijgt.
Heerlijk ouderwets Feyenoord. De slot jaren, liggen alweer lichtjaren achter ons.
Leve de amateurisme.
Als slot nog een paar nederlagen pakt kan hij misschien binnenkort wel terug.
Mijn verwachting is dat Liverpool hem de tijd wel geeft, maar nu Xabi Alonso beschikbaar is geworden blijft dat maar afwachten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 19 januari 2026 @ 16:26:
[...]

Mijn verwachting is dat Liverpool hem de tijd wel geeft, maar nu Xabi Alonso beschikbaar is geworden blijft dat maar afwachten.
Die gaat net als Ten Hag eerst Europa door voordat hij terugdenkt aan de Eredivisie.
Dat is dan al een gepasseerd station.

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 19 januari 2026 @ 16:26:
[...]

Dan zal de KNVB denk ik harder aankloppen ;)

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:05

gws24

Thinking is hard!

ph4ge schreef op maandag 19 januari 2026 @ 12:54:
[...]

En wellicht speelt dat gedoe mee, maar dat heeft hij zelf gecreëerd door nooit zn contract te hebben willen verlengen.
Zijn contract niet verlengen is zijn goed recht, alsof clubs wel contracten verlengen als ze van een speler af willen. Echt, ik snap fans niet dat die daar moeilijk over doen; alsof het een recht is van de club dat een speler maar ja en amen moet zeggen tegen elk contractvoorstel.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Vld1989
Bijlow naar Genoa. Ondanks dat ik Bijlow een enorm goede keeper vind, had ik al langer geleden afscheid van hem genomen en een onbetwiste eerste keeper gehaald aangezien ik Wellenreuther niet goed genoeg vind. Zou nu alsnog wel het uitgelezen moment zijn, maar nu de band bij Wellenreuther is gaat dat natuurlijk ook niet meer gebeuren.

• Russel88
Vld1989 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 17:39:
Bijlow naar Genoa. Ondanks dat ik Bijlow een enorm goede keeper vind, had ik al langer geleden afscheid van hem genomen en een onbetwiste eerste keeper gehaald aangezien ik Wellenreuther niet goed genoeg vind. Zou nu alsnog wel het uitgelezen moment zijn, maar nu de band bij Wellenreuther is gaat dat natuurlijk ook niet meer gebeuren.
Ik vind het oprecht heel jammer. Bij far de betere keeper van de 2.

• Agent47

Agent47

Die komt niet door de keuring

• Vld1989
Russel88 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 17:46:
[...]

Ik vind het oprecht heel jammer. Bij far de betere keeper van de 2.
Z'n keeperskwaliteiten staan buiten discussie lijkt me, maar die fitheid kan echt niet natuurlijk. Wat dat betreft snap ik het allemaal wel, maar je had hem ook al veel eerder moeten doorselecteren.

• DutchOwnage
Ik snap het, maar het komt wel op een moment dat Wellenreuther nou ook niet bepaald in zijn beste periode zit. Maar daar is hij niet de enige in natuurlijk :X

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 19 januari 2026 @ 18:10:
Ik snap het, maar het komt wel op een moment dat Wellenreuther nou ook niet bepaald in zijn beste periode zit. Maar daar is hij niet de enige in natuurlijk :X
Nu kun je tenminste een vervanger halen die niet geblesseerd raakt als er een grassprietje verkeerd gemaaid is.
Plus een flinke salaris besparing, ik zie alleen maar voordelen.

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:42
Vld1989 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 17:39:
Mee eens. Ik had Bijlow al eerder laten verkassen. Hopelijk komt ie morgen wel de medisch keuring door :w

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:53

FreakNL

Well do ya punk?

carpebios schreef op zondag 18 januari 2026 @ 17:31:
[...]

Super begrijpelijk he! Ik zou ook echt mopperen, maar mij valt dat gefluit al heel lang op bij Feyenoord, en dan niet alleen dit seizoen. Beetje dat zuidelijke idee van als de tegenstander de bal heeft dat je dan moet gaan fluiten. Zonde, want als ze achter Feyenoord gaan staan heb je echt een mooie sfeer waar je niet slechter van gaat spelen denk ik als voetballer.
Die hele zogenaamde sfeer in de Kuip is ook volledig overrated. Verder dan meezingen met de jingle na een goal komen ze meestal niet. Niet dat het bij ons beter is maar wij doen daar verder ook niet pretentieus over.

Wat ze op Zuid (imo) overigens wel goed kunnen is klereherrie draaien voor de wedstrijd en in de rust. Echt een verschrikking, ik hoop dat wij daar ver weg van blijven.

Ik heb overigens geen hekel aan Feyenoord, onze clubs zijn gewoon totaal onvergelijkbaar. In dat opzicht vind ik bijvoorbeeld Feyenoord en Ajax dan juist weer wel heel erg op elkaar lijken…

De ontvangst was overigens de laatste jaren wel beter dan gisteren .. Stewards lijken iets meer op scherp te staan.. misschien is dat ook de sfeer binnen de club nu… Voorgaande jaren echt prima… Overigens moet dat net natuurlijk weg bij het uitvak… Vroeger hadden ze een systeem wat ze per wedstrijd wel/niet konden gebruiken… Maar dat was blijkbaar te duur..

[ Voor 27% gewijzigd door FreakNL op 19-01-2026 18:48 ]

• Agent47

Agent47

FreakNL schreef op maandag 19 januari 2026 @ 18:36:
[...]

Die hele zogenaamde sfeer in de Kuip is ook volledig overrated. Verder dan meezingen met de jingle na een goal komen ze meestal niet. Niet dat het bij ons beter is maar wij doen daar verder ook niet pretentieus over.

Wat ze op Zuid (imo) overigens wel goed kunnen is klereherrie draaien voor de wedstrijd en in de rust.
Ik als Feyenoord supporter moet toegeven dat de sfeer de laatste 10 jaar echt naar beneden is gegaan inderdaad. Vooral Vak X ( achter de goal) zit veelal op de telefoon.

Genoeg mensen van Vak S die daar weg zijn gegaan omdat er nu allemaal doorgeschoven senielen tussen zitten.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:25

Quad

Doof

https://isvanpersiealontslagen.nl/

De grappenmakers zijn al bezig.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• DutchOwnage
FreakNL schreef op maandag 19 januari 2026 @ 18:36:
[...]

Wat ze op Zuid (imo) overigens wel goed kunnen is klereherrie draaien voor de wedstrijd en in de rust. Echt een verschrikking, ik hoop dat wij daar ver weg van blijven.
Lekker man. Happy Hardcore, gabber en dan mag DJ Paul ook nog ff z'n ding doen.

Ik ben opgegroeid in de jaren 90 en heb bewust de opkomst van de gabber cultuur meegemaakt. Ja inclusief kaal koppie, aussie en Nikes :9 Dus persoonlijk vindt ik het een heeeeerlijke pleurisherrie >:)

Maar kan mij goed voorstellen dat het niet voor iedereen geldt :+

Jullie draaien Bob Marley in de rust. Ook leuk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 19-01-2026 19:04 ]

• Vld1989
DutchOwnage schreef op maandag 19 januari 2026 @ 19:02:
[...]

Lekker man. Happy Hardcore, gabber en dan mag DJ Paul ook nog ff z'n ding doen.

Ik ben opgegroeid in de jaren 90 en heb bewust de opkomst van de gabber cultuur meegemaakt. Ja inclusief kaal koppie, aussie en Nikes :9 Dus persoonlijk vindt ik het een heeeeerlijke pleurisherrie >:)

Maar kan mij goed voorstellen dat het niet voor iedereen geldt :+

Jullie draaien Bob Marley in de rust. Ook leuk ;)
Ik vind het ook wel heerlijk ja, vooral bij Europese potjes.

Ben ook wel eens een paar keer bij Oranje geweest, dat is gewoon een après skifeest dat eventjes onderbroken wordt voor een voetbalwedstrijd. Nou ben ik absoluut niet vies van een fout feestje, maar bij het voetbal hou ik meer van dat rauwe.

Wat ik overigens wel bij Feyenoord merk is dat de sfeer vaak heel afhankelijk is van de wedstrijd. Als het een saaie rotwedstrijd is, is de sfeer ook erg gezapig in plaats van het maar blijven zingen om het zingen. Dat vind ik ergens juist wel mooi, al wordt dat de laatste jaren soms ook wel in het extreme toegepast :+

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:28
Altijd mooi als de tegenstander de sfeer in een stadion van een ander gaat recenseren :*) dan weet je dat het 9 van de 10 keer als een trol is bedoeld.

Ik vind de sfeer in het stadion van Go Ahead Eagles ook 100x beter dan in de stadions van de top 3. Maar dat komt omdat je een grote affiniteit hebt met de club. Ieder andere supporter zal dat anders ervaren. Ik vermoed dat ze er bij PEC anders over denken :9

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:53

FreakNL

Well do ya punk?

Het is zeker niet als trol bedoeld en zeg nota bene dat het bij ons ook niet veel soeps is.

Bij de Eagles is het vaak wel top. Helaas ook een net inmiddels bij het uitvak :(

[ Voor 32% gewijzigd door FreakNL op 19-01-2026 23:46 ]

• DutchOwnage
Mr.Jappe schreef op maandag 19 januari 2026 @ 20:28:
Altijd mooi als de tegenstander de sfeer in een stadion van een ander gaat recenseren :*) dan weet je dat het 9 van de 10 keer als een trol is bedoeld.

Ik vind de sfeer in het stadion van Go Ahead Eagles ook 100x beter dan in de stadions van de top 3. Maar dat komt omdat je een grote affiniteit hebt met de club. Ieder andere supporter zal dat anders ervaren. Ik vermoed dat ze er bij PEC anders over denken :9
De Adelaarshortst is dan ook echt wel een uniek stadion voor Nederlandse begrippen hoor. Kan mij goed voorstellen dat het daar goed toeven is als supporter.
Pagina: 1 ... 166 167 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken