Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dubbel genieten zo, ik vind het best!Quad schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:13:
Jullie PSVers moeten toch even kiezen voor een enkele bam.
We zijn Ajax niet! Wij willen vaker een BAM in een wedstrijd!Quad schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:13:
Jullie PSVers moeten toch even kiezen voor een enkele bam.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Met zo'n keeper kom je ook nooit in de wedstrijd.LZ86 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:27:
PSV wel weer echt goed hoor.
Al helpt het dat Sparta maar een figurant is.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
GUUUUUUUUS TIL
Nee lastig niet, maar een tegengoal ook niet.Advizor schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:31:
Had iemand verwacht dat Psv het lastig zou krijgen thuis tegen Sparta? Nee toch zeker.
⏩ PVOutput☀️
Kan altijd iets gebeuren. Zoals dom balverlies voorafgaand aan die goal.Quad schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:32:
[...]
Nee lastig niet, maar een tegengoal ook niet.
Psv is een paar maten te groot. Al stond Courtois te keepen bij Sparta.
Weet je het zeker?Quad schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 18:13:
Ik schat in dat NEC als nummer 1 uit deze eerste ronde gaat komen.
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
Die van jullie of die andere die in Rotterdam werkt?LZ86 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:42:
Wellicht nieuwe poll starten.
Haalt Steijn de kerst?
Die SpartaSteijn natuurlijk. Dat is ook niet echt RotterdamsElPaco schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:42:
[...]
Die van jullie of die andere die in Rotterdam werkt?
Ja maar wel een goal tegen versus clean sheet? Als je de goal tegen wegstreep staan ze gelijk,ElPaco schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:43:
[...]
6-1 is toch 'beter' dan 5-0 ivm meer goals voor?
Virtuele stand op ESPN geeft nu aan dat PSV bovenaan staat.LZ86 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:44:
[...]
Ja maar wel een goal tegen versus clean sheet? Als je de goal tegen wegstreep staan ze gelijk,
Maar van mij mag NEC de eerste 33 rondes wel bovenaan staan hoor. Zolang PSV na de 34e maar bovenaan staat
[ Voor 13% gewijzigd door Polycom op 09-08-2025 23:06 ]
Speur deze man op!mavaros schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:05:
PSV gaat een mooi seizoen tegemoet. En ik heb de mazzel dat ik op een steenworp van het stadion woon. Heeft verder niemand iets aan, maar al dat volk komt twee keer onder mijn huis langs op een wedstrijddag. Ondertussen heb ik aan de achterkant de Ajaxvlag wapperen. En niemand weet het daar buiten.
Het was weer fijn hem in het Philips Stadion te zien!Polycom schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:05:
Om die drommel gaan we nog heel veel plezier hebben dit seizoen.
Kunnen hem daar niet achter laten en Olij mee terug nemen. Gezien ze hem bij psv toch niet willen gebruiken.Polycom schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:05:
Om die drommel gaan we nog heel veel plezier hebben dit seizoen.
Ik dacht dat je voor Willem II was eigenlijk.mavaros schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:05:
PSV gaat een mooi seizoen tegemoet. En ik heb de mazzel dat ik op een steenworp van het stadion woon. Heeft verder niemand iets aan, maar al dat volk komt twee keer onder mijn huis langs op een wedstrijddag. Ondertussen heb ik aan de achterkant de Ajaxvlag wapperen. En niemand weet het daar buiten.
⏩ PVOutput☀️
Nou... Ik keek naar de namen bij Sparta en dacht dat is geen slecht team. Als Psv een dag niet bij de les is, kan Psv hier van verliezen. Dacht ik.Advizor schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:31:
Had iemand verwacht dat Psv het lastig zou krijgen thuis tegen Sparta? Nee toch zeker.
Maar Psv speelde zo sterk dat Sparta geen kans kreeg. Knap.
Van de andere kant... 2 blunders van Drommel..
Dat die man nog keept
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 09-08-2025 23:33 ]
Ik zou hem in ieder geval meteen in Eindhoven achterlaten. Wat een wanvertoning van hem.Harribo schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:32:
[...]
Nou... Ik keek naar de namen bij Sparta en dacht dat is geen slecht team. Als Psv een dag niet bij de les is, kan Psv hier van verliezen. Dacht ik.
Maar Psv speelde zo sterk dat Sparta geen kans kreeg. Knap.
Van de andere kant... 2 blunders van Drommel..
Dat die man nog keept
Ajacied tot de dood het onmogelijk maakt. Maar het stadion met alles erop en eraan hier schuin tegenover is ook gaaf. Waar vind je nog een volwaardig stadion om de hoek waar ook de grote voetbanploegen waarschijnlijk voorlopig gaan buigen.Quad schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 23:30:
[...]
Ik dacht dat je voor Willem II was eigenlijk.
PSV heeft het goed voor elkaar. Veel beter dan Ajax op dit moment.
Heb wel het gevoel dat het meteen een do-or-die wedstrijd wordt voor Brobbey. Mocht hij er tegen de amateurs van Telstar niks van bakken dan is het direct klaar.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Heitinga kennende gaat hij hem niet eens opstellen.Han schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 11:53:
Ik kijk uit naar de eerste wedstrijd van Ajax vanmiddag, zin in
Heb wel het gevoel dat het meteen een do-or-die wedstrijd wordt voor Brobbey. Mocht hij er tegen de amateurs van Telstar niks van bakken dan is het direct klaar.
Gloukh zal nog wel op de bank beginnen, zou me niks verbazen als Traoré mag starten en Berghuis op 10. Dan kunnen we onze lol op...
We gaan het wel zien.toolkist schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:04:
[...]
Heitinga kennende gaat hij hem niet eens opstellen.
Gloukh zal nog wel op de bank beginnen, zou me niks verbazen als Traoré mag starten en Berghuis op 10. Dan kunnen we onze lol op...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Beetje het Feyenoord van vorig seizoen idee? Zodra ze in de eigen 16 gaan spelen kwamen ze er niet meer door.Gonadan schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:30:
Jullie zijn aardig optimistisch (of doen aan indekken). Ik verwacht hooguit een kleine overwinning en zeker een tegendoelpunt. Telstar speelt met 9 verdedigers en Ajax afhankelijk van de opstelling met 2 tot 4. Ik laat me graag verrassen maar die grote overwinning zie ik niet zo.
Blij dat dit gisteren iig opgelost leek voor Feyenoord. Maar als je wat creativiteit ontbeert, kom je daar lastig door inderdaad.
Maar een Berghuis die het op zn heupen krijgt kan dan best belangrijk zijn.
Maar waarschijnlijk geen Sutalo, Itakura en Gloukh zal waarschijnlijk pas in de tweede helft mogen invallen.
Was Brobbey wel fit trouwens?
⏩ PVOutput☀️
Leuk inderdaad.Quad schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:02:
Mooi dat Thijs Oosting tegen het team van z'n pa scoort. Ik vind dat soort dingen altijd wel speciaal.
Wat ik trouwens een stomme regel vind is dat je niet mag affluiten als de bal niet "in het spel is".
Met een blessurebehandeling met nog 1 seconde te gaan. Ben je 3 minuten aan het wachten voor alleen de uittrap.
Wat mij betreft gewoon affluiten en aan de thee.
Itakura heeft geen werkvergunning dus die zit ook niet op de bank.Trishul schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:46:
Ik kijk er ook naar uit, alleen jammer dat we waarschijnlijk geen echte starting eleven zullen zien. De opstelling is nog niet bekend dacht ik.
Maar waarschijnlijk geen Sutalo, Itakura en Gloukh zal waarschijnlijk pas in de tweede helft mogen invallen.
Was Brobbey wel fit trouwens?
Brobbey, geen Brobbey. Het eindresultaat is hetzelfde. 0 doelpunten 0 assists.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En dan een Berghuis die ook nog eens naar binnen en naar middenveld komt. Die hele rechterflank gaat dus open liggen doordat zowel Regeer als Berghuis naar midden bewegen. Elke beetje goede coach van tegenstander gaat alles over hun eigen linkerflank doen.
Heitinga heeft dan nog geluk dat het tegen Telstar waarschijnlijk geen probleem zal geven, maar volgende week tegen GAE kan het wel eens wel afgestraft worden.
Edit: oh wacht, Traore op RV. Die duikt dan niet naar middenveld maar verdedigd wel net als Berghuis nauwelijks mee, dus geeft als nog problemen met dat hele rechterkant niet of nauwelijks verdedigd.
[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 10-08-2025 13:28 ]
En ook en Traore en Berghuis, fijn voor de linkerflank van Telstar.
Geef hem ff een kans, ik bedoel ik zou er zelf ook niet blij mee zijn, maar wie weet.... Wellicht weet hij wel het juiste te brengen, die selectie zou gewoon kampioen kunnen worden, dus denk dat je gewoon ff moet afwachten hoe het spel gaat zijn. Direct om ontslag vragen omdat hijzelf een matige speler was... Tsjah dat was Advocaat ook en zovele andere trainers... Dit is zijn kans, laat het maar zien.Kist schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:25:
[...]
Echt ontsla Heitinga maar gewoon en begin opnieuw nu het seizoen nog niet verloren is.
Zijn verleden als speler maakt me echt helemaal niks uit. Farioli was geen eens prof maar was een fantastische trainer. Don Leo ook geen prof geweest, ook een prima trainer. Sterker ik denk dat middelmatige voetballers vaker goede trainers blijken.Snowdog schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:28:
[...]
Geef hem ff een kans, ik bedoel ik zou er zelf ook niet blij mee zijn, maar wie weet.... Wellicht weet hij wel het juiste te brengen, die selectie zou gewoon kampioen kunnen worden, dus denk dat je gewoon ff moet afwachten hoe het spel gaat zijn. Direct om ontslag vragen omdat hijzelf een matige speler was... Tsjah dat was Advocaat ook en zovele andere trainers... Dit is zijn kans, laat het maar zien.
Maar de keuzes die Heitinga in zijn eerste periode bij Ajax maakte en de keuzes in de eerste weken van zijn tweede periode zijn allemaal onlogisch en om te janken.
Regeer kan geen RB spelen, dat weet iedereen behalve Heitinga en Kroes. Klaassen is geen 6 die gaat alleen iedereen in de weg lopen. Traore, heb je die zien spelen vorig jaar? Die gaat weer lekker lopen slapen en constant de bal weggeven. En dan staat daarachter een 8 die rechtsback moet spelen. Terwijl je met Gaaei een prima functionele back hebt.
Je ziet nu al wat er gaat gebeuren. Alles en iedereen behalve Moro gaat in het centrum elkaar in de weg lopen. 1 leep countertje van Telstar over de rechterflank van Ajax en je hangt.
Zo hebben we hem eerder net als Schip, Schreuder en Steijn een kans gegeven. Nadat we jaren naar ETH hebben gekeken, waar door een extreem goede selectie, een handvol fantastische CL potten en het resultaat, het voetbal is vergeten.Snowdog schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:28:
[...]
Geef hem ff een kans, ik bedoel ik zou er zelf ook niet blij mee zijn, maar wie weet.... Wellicht weet hij wel het juiste te brengen, die selectie zou gewoon kampioen kunnen worden, dus denk dat je gewoon ff moet afwachten hoe het spel gaat zijn. Direct om ontslag vragen omdat hijzelf een matige speler was... Tsjah dat was Advocaat ook en zovele andere trainers... Dit is zijn kans, laat het maar zien.
Ik hoop van ganse harte dat Heitinga en Keizer het goed doen maar de tijd van klungelen en kansen geven is wel voorbij. Klaassen, Taylor en Berghuis op het middenveld is gewoon klungelen. Traore op rechtsbuiten en Regeer op rechtsback is ook klungelen.
XXXVI
Misschien dat Heitinga verwacht dat Telstar de bus gaat parkeren en dat je met Regeer een soort extra hybride rechtsback/middenvelder hebt?
En Traoré en Berghuis, precies zoals ik eerder voorspelde. #heitingarotop
Hij heeft bij Slot gezien dat de rechtsback ook als extra middenvelder kan spelen, dus dat moet en zal hij nu nadoen.Trishul schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:46:
Omg, Regeer i.p.v. Gaaei. Gaaei is altijd topfit. Wat is hier de gedachte achter?
Misschien dat Heitinga verwacht dat Telstar de bus gaat parkeren en dat je met Regeer een soort extra hybride rechtsback/middenvelder hebt?
Twente is z'n doelpunten kwijt en heeft die niet vervangen door een andere scorende speler. Die kunnen het nog wel eens lastig gaan krijgen zo.LZ86 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:34:
Twente heeft Zerrouki terug en het gaat meteen kut.
Dus toch hij!
Ik was er al bang voor. Lekker Slot kopiëren. Je moet juist kijken naar de kracht van je selectie. Regeer is niet van dezelfde kaliber als Alexander-Arnold, Mazraoui of Hakimi die gewend zijn die rollen dynamisch af te wisselen tijdens de wedstrijd.toolkist schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:47:
[...]
Hij heeft bij Slot gezien dat de rechtsback ook als extra middenvelder kan spelen, dus dat moet en zal hij nu nadoen.
Met Wijndal op links moet je een RB die achter blijft, Regeer dus. En zonder Berghuis op RV combineert het ook minder lekker met Gaaei.Pompi schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:27:
[...]
En dan een Berghuis die ook nog eens naar binnen en naar middenveld komt. Die hele rechterflank gaat dus open liggen doordat zowel Regeer als Berghuis naar midden bewegen. Elke beetje goede coach van tegenstander gaat alles over hun eigen linkerflank doen.
Heitinga heeft dan nog geluk dat het tegen Telstar waarschijnlijk geen probleem zal geven, maar volgende week tegen GAE kan het wel eens wel afgestraft worden.
Edit: oh wacht, Traore op RV. Die duikt dan niet naar middenveld maar verdedigd wel net als Berghuis nauwelijks mee, dus geeft als nog problemen met dat hele rechterkant niet of nauwelijks verdedigd.
Dus eigenlijk komen alle gekke keuzes omdat lachebekje LB moet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En Ajax vorig seizoen. Als je de nul houdt is het niet zo erg als het voorin moeizaam gaat. Maar krijg je tegendoelpunten dan moet je er meerdere maken.LZ86 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:39:
[...]
Beetje het Feyenoord van vorig seizoen idee? Zodra ze in de eigen 16 gaan spelen kwamen ze er niet meer door.
Blij dat dit gisteren iig opgelost leek voor Feyenoord. Maar als je wat creativiteit ontbeert, kom je daar lastig door inderdaad.
Maar een Berghuis die het op zn heupen krijgt kan dan best belangrijk zijn.
Ze hebben daar gerust wel de spelers voor, maar mogelijk nog niet de automatismen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goh, net een mens.toolkist schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 01:17:
[...]
Ik zou hem in ieder geval meteen in Eindhoven achterlaten. Wat een wanvertoning van hem.
Dit is dus de basis waar ik al bang voor was.
Een aanvallend middenveld met twee zwakke backs en een centrum waar het ontbreekt aan ervaring
Dan nog een linksbuiten zonder creativiteit.
Ik weet dat er wat blessures zijn maar je hebt spelers onder contract waar je een betere basis van kunt maken
Moro op rechts, hostse op links. Dan heb je vanuit beide kanten creativiteit.
Zet mansverk op 6. Ik weet dat je er vanaf wilt maar hij kan daar best goed spelen.
Gaai op rechtsback en op links zou ik iemand neerzetten die kan verdedigen om het centrum te steunen.
Nee dit gaat gewoon een zeer slechte pot worden. Zonder mooi of goed voetbalcarpebios schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:06:
Als ik het zo lees wint de promovendus met 1 - 127
Ik zie twee vleugels en een middenveld met creativiteit en nog een hoop leuks op de bank om in te brengen als Telstar die de meeste energie heen is. Sutalo helaas nog niet fit genoeg naar dat komt wel weer.
Ziet er gewoon goed uit toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik snap het probleem ook niet zo.Gonadan schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:16:
Het is inderdaad wel borderline hoor. Het ene moment vind ik het optimisme te groot en nu is alles weer ruk.
Ik zie twee vleugels en een middenveld met creativiteit en nog een hoop leuks op de bank om in te brengen als Telstar die de meeste energie heen is. Sutalo helaas nog niet fit genoeg naar dat komt wel weer.
Ajax is nu eenmaal niet meer de ploeg van 5 jaar geleden. Maar een fucking Telstar moet je met dit elftal ook toch gewoon oprollen?
Twente inmiddels verloren van PEC
We moeten dit soort potjes net zoals Feyenoord en psv gewoon met 5 doelpunten verschil winnen.carpebios schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:06:
Als ik het zo lees wint de promovendus met 1 - 127
Maar met deze opstelling en keuzes mag je blij zijn met 2 doelpunten verschil.
Ja lekker! Om twee redenen, als Zwollenaar hoop ik altijd dat PEC het goed doet en FCT gun ik sinds de oplichterij eigenlijk niets
XXXVI
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat er iemand op rechtsbuiten staat wil niet zeggen dat je een vleugel hebt. Maar wie weet heeft ie het op zn heupen vandaag, dat gebeurt zo heel af en toeGonadan schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:16:
Het is inderdaad wel borderline hoor. Het ene moment vind ik het optimisme te groot en nu is alles weer ruk.
Baas is terug! 5 potjes te laat helaas.
[ Voor 19% gewijzigd door Megupe op 10-08-2025 14:33 ]
Blijf het apart vinden dat zo bizar veel oud voetballers die hun trainers diploma van de KNVB heben dit niet inzien.Trishul schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:51:
[...]
Ik was er al bang voor. Lekker Slot kopiëren. Je moet juist kijken naar de kracht van je selectie. Regeer is niet van dezelfde kaliber als Alexander-Arnold, Mazraoui of Hakimi die gewend zijn die rollen dynamisch af te wisselen tijdens de wedstrijd.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[ Voor 33% gewijzigd door ephymerous op 10-08-2025 14:36 ]
XXXVI
Omdat al die oud-internationals die die verkorte opleiding gevolgd hebben zo goed als hun diploma cadeau gekregen hebben van de KNVB. Ze zijn totaal niet goed onderlegd. Je ziet dat andere coaches en "reguliere" oud-voetballers die langere traject volgen vaak wel betere coaches zijn. Je kwaliteit en naam als speler zegt namelijk helemaal niks over je kunnen als coach en dat vergeten de oud-internationals.Deadsy schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:34:
[...]
Blijf het apart vinden dat zo bizar veel oud voetballers die hun trainers diploma van de KNVB heben dit niet inzien.
Weghorst kan je niets kwalijk nemen. Die heeft een duidelijk profiel en als hij geen aanvoer krijgt dan heb je inderdaad niets aan ‘m.Trishul schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:36:
Nou eerste 5 minuten zijn voor Telstar. Aan Weghorst hebben we niks zo te zien
XXXVI
Laat Baas dan in ieder geval achter Bouwman staan. Bouman staat te diep en daardoor teveel fouten die hij maakt.
Ja ongelukkig tegendoelpunt. Zuur. Eigen doelpunt keeperdonkerlicht schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:37:
Nou, Groningen begint ook fijn aan de competitie. Snel op achterstand gekomen.
Hopelijk heeft Groningen nu door dat ze er energie in moeten steken
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 10-08-2025 14:41 ]
Blij dat die er nog altijd is.
Nou, lijkt erop dat zijn timing gewoon niet zo goed is. Voorzet van Moro eerste minuut was bv prima. Hij was gewoon te langzaam met zn hoofd bij de bal. Zelfde geldt voor de situatie rond de middenlijn, 3e minuut ongeveer; die man is 2 meter lang, maar wist de bal niet uit de lucht te kapen.ephymerous schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:38:
[...]
Weghorst kan je niets kwalijk nemen. Die heeft een duidelijk profiel en als hij geen aanvoer krijgt dan heb je inderdaad niets aan ‘m.
Met dit goede spel van Ajax heb ik niet eens door dat die onbenul er zit en hoor hem ook niet eens.HollowGamer schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:41:
Wat heb ik die gast met de megafoon gemist zeg.
Blij dat die er nog altijd is.
XXXVI
terwijl hij er met zijn neus bovenop stondtoolkist schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:43:
Mooie snoekduik, scheids trapt er natuurlijk in...
Je mag nog steeds gewoon praten tegen de scheids...LZ86 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:44:
Weghorst is toch geen aanvoerder? Mag wel geel krijgen dan met dat geklaag tegen de scheids
Dus op basis van drie minuten beoordeel je een individu in een overduidelijk matige opstelling/tactiek?Trishul schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 14:43:
[...]
Nou, lijkt erop dat zijn timing gewoon niet zo goed is. Voorzet van Moro eerste minuut was bv prima. Hij was gewoon te langzaam met zn hoofd bij de bal. Zelfde geldt voor de situatie rond de middenlijn, 3e minuut ongeveer; die man is 2 meter lang, maar wist de bal niet uit de lucht te kapen.
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken