Denk in kansen, niet in problemen. 5.4 kWh opslag Homewizard Plug-In Battery. 3330 Wp zonnepanelen. EV: 77 kWh capaciteit
Ik had zelf de Peblar Ground pole gekocht. Deze is 50cm langer en speciaal bedoeld om in de grond te graven. Aangezien jij al floor pole binnen hebt zul je het waarschijnlijk daar mee willen doen. In dat geval zou ik een betonnen pour storten met 4 schroefdraden erin waarop je hem kan bevestigen. Ik heb van andere tweakers voorbij zien komen dat ze een aantal tegels eronder hadden gelegd, maar ik weet niet hoe stabiel dat is.Devke schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 22:35:
De laadlpaal is al binnen. Snel. De paal is 1 gegoten paal waaraan een voet zit met 4 schroefgaten. Ik had gevraagd of deze paal op een betonnenvoet moest. Nee vlgs leverancier. 4 gaten en vastzetten met bouten in grond is best lastig 😜. Hebben jullie de paal een stukje ingegraven grond erop en klaar? Toch maar op een tegel vast gezet met de bouten die erbij zitten of beton gestort rondom de paal?
Als het goed is moet er een metalbase steun bijzitten. Daar zou de paal dus op moeten komen te staan. Ik heb niet alle doosjes nog open gemaakt. Had dat eerst ff moeten doen. Schreeuw net ff iets te vroeg.Skix_Aces schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 22:48:
[...]
Ik had zelf de Peblar Ground pole gekocht. Deze is 50cm langer en speciaal bedoeld om in de grond te graven. Aangezien jij al floor pole binnen hebt zul je het waarschijnlijk daar mee willen doen. In dat geval zou ik een betonnen pour storten met 4 schroefdraden erin waarop je hem kan bevestigen. Ik heb van andere tweakers voorbij zien komen dat ze een aantal tegels eronder hadden gelegd, maar ik weet niet hoe stabiel dat is.

Denk in kansen, niet in problemen. 5.4 kWh opslag Homewizard Plug-In Battery. 3330 Wp zonnepanelen. EV: 77 kWh capaciteit
Ik had ook ergens gezien dat die metalbase weer apart besteld moest worden (ze vroegen er iets van 90 euro voor of zo)
anders zou ik gewoon zoiets halen:
https://www.hornbach.nl/p...LYjTQk9zL60saAiHLEALw_wcB
anders zou ik gewoon zoiets halen:
https://www.hornbach.nl/p...LYjTQk9zL60saAiHLEALw_wcB
Er zit een metal base bij. Daar kan de paal mooi boven op. Misschien wat snel beton er nog omheen maar dan staat het denk ik ook als een huis. Nu nog even 2 weekjes wachten op de electriciën voor aansluit werk.Skix_Aces schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 22:48:
[...]
Ik had zelf de Peblar Ground pole gekocht. Deze is 50cm langer en speciaal bedoeld om in de grond te graven. Aangezien jij al floor pole binnen hebt zul je het waarschijnlijk daar mee willen doen. In dat geval zou ik een betonnen pour storten met 4 schroefdraden erin waarop je hem kan bevestigen. Ik heb van andere tweakers voorbij zien komen dat ze een aantal tegels eronder hadden gelegd, maar ik weet niet hoe stabiel dat is.