Ja precies! En ook niet rotten (zoals hout). Ook perfect om schroeven in te draaien
Nou hij hangt inmiddels volledig maar ik ben nog niet echt blij.
Mijn Orbi basisstation staat in de meterkast in de entree van mijn huis. De paal staat op een meter of 2,5 hooguit 3 van de deur af.
Maar de Peblar wenst mijn WiFi niet te zien. Wel tig andere netwerken van buren maar niet de mijne..... grrrr.
Kan veel zeggen over de EVBox Elvi maar die heeft echt NOOIT problemen gehad met Wifi op exact dezelfde plek.
Ja inderdaad, ik kan beter de Ethernet verbinding gebruiken. Dat was ook het plan. Had alleen ff connectors nodig en die werden natuurlijk een half uur nadat ik klaar was bezorgd. Dus die gemonteerd, patchkabeltjes aan beide kanten inpluggen en....... niks.
Geen knipperende lichtjes, Peblar zegt "niet verbonden". Heb geen test-kitje om de verbinding te controleren.
Nou ja, de paal laadt in ieder geval nu al wel onze BMW i3s. Kon mijn zelf gekochte RFID tag moeiteloos toevoegen en dat werkt in ieder geval goed.
Maar vraag me toch echt af waarom mijn Orbi Wifi niet gezien wordt door de Peblar?