Zou Tsunoda nog blij zijn dat hij naar Red Bull gepromoveerd is?
TSU: "Actually, that was a pretty clean lap"
Ja, als ik 60km/h over de snelweg rijdt, houd ik 'm ook wel binnen de lijntjes.
Ja, als ik 60km/h over de snelweg rijdt, houd ik 'm ook wel binnen de lijntjes.

Ik vermoed dat het komt door die knudde banden.
De out laps zijn echt dramatisch voor alle teams. Ze gaan zo langzaam om die banden maar niet oververhit te maken, ook McLaren.
De out laps zijn echt dramatisch voor alle teams. Ze gaan zo langzaam om die banden maar niet oververhit te maken, ook McLaren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarom rijd je door en rolt het team je niet terug?
Ze kunnen altijd nog Hadjar proberen in die auto… of Max in de Racing Bulls auto zetten.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Voor Colapinto.
Tsunoda toch. Sainz ook niet best.Jij bent precies een franse auto,
mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot
Maar als de motor nog wil lopen,
dan is het plaatwerk al verrot
Maar wat zal Lawson intussen blij zijn weg te zijn van dat (schop)stoeltje.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die Bull van Yuki is gewoon stuk. Yuki is niet de beste maar p20?! In Q1?!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik zou graag Max in de Racing Bulls zien. Heb sterk het idee dat die auto gewoon beter is
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
En daar is de weegbrug.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bizar hoe ‘makkelijk’ die MCL’s zo makkelijk een snelle tijd neerzetten.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ja maar in Spanje wordt het straks allemaal anders.. 😉Jeroenvde89 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:32:
Bizar hoe ‘makkelijk’ die MCL’s zo makkelijk een snelle tijd neerzetten.
Steam/Epic: Deurstopper
Tja, jammer voor ons maar goed gedaan door McLaren. Weinig tot geen effect
De Red Bull heeft karakteristieken die Verstappen liggen. Hij wil een snappy car, dus of hij er sneller in zou zijn?GAIAjohan schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:28:
Ik zou graag Max in de Racing Bulls zien. Heb sterk het idee dat die auto gewoon beter is
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Yes regen!! Laat maar komen eind Q2 richting Q3
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
The rain in Spain stays mainly in the plain.
Of zo iets
Of zo iets
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Jammer. Flinke bui zou wel leuk zijn.StefanVerkerk schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:37:
Die buien zitten nog een aardig eindje ver weg.
[Afbeelding]
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
En het kan daar echt flink tekeer gaan met een stevige (onweers)bui, binnen een minuut is het dan rood en motorbootvaren terug naar de pits.G_Dragon schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:36:
Yes regen!! Laat maar komen eind Q2 richting Q3
-edit-
Maar dan merk je het eerst aan flinke windvlagen.
[ Voor 9% gewijzigd door PalingDrone op 31-05-2025 16:41 ]
Hadjar > Yuki
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Vrees dat Hadjar in een RBR net zo gaat presteren als LAW en YUK.Jeroenvde89 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:41:
Hadjar > Yuki
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Liever niet, maak je zijn carrière ook nog stuk. Die doet het lekker in de RB.Jeroenvde89 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:41:
Hadjar > Yuki
We hopen dat de race pace van de Red Bull beter is dan de kwalificatie snelheid. Het valt me trouwens op dat een goede FP1 en FP2 bij Red Bull betekent dat het ineens heel slecht gaat bij FP3 en de Q, veranderen ze teveel aan die auto terwijl het al goed was?
Dat ziet er uit als deze…Wognummer schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:12:
Hier even wat opgehaald vanmorgen het in elkaar zetten duurt net even wat langer 🤡 als de race net zo saai is als vorige week moet dat wel lukken
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/iUiyla9Ei8iapueUzLvKaDOS.jpg?f=fotoalbum_large)
Ziet er wel heel donker uit daar.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mogen ze zoiets niet gewoon testen in een fp1 bij een grand prix? Ze mogen immers ook gewoon een tsunoda wisselen van team.gambieter schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:36:
[...]
De Red Bull heeft karakteristieken die Verstappen liggen. Hij wil een snappy car, dus of hij er sneller in zou zijn?
Het ziet er erg bewolkt uit.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Buien zitten nog aardig ver volgens de radarbeelden in een post hierboven.Pierre schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:44:
Ziet er wel heel donker uit daar.
De auto flext, is instabiel, en heeft last van onderstuur en overstuur (in dezelfde bocht). Dat Verstappen ermee kan dealen zegt niet dat hij er blij mee is, of dat het hem ligt. Hij klaagt niet voor niets steen en been over de auto.gambieter schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:36:
De Red Bull heeft karakteristieken die Verstappen liggen. Hij wil een snappy car, dus of hij er sneller in zou zijn?
Overigens hebben de meeste coureurs liever een oversturende / snappy auto. Perez, Hamilton en Alonso dan weer niet.
Yuki is wel klaar denk ik zo.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Wie ga je er dan in zetten? Je mag niet onbeperkt wisselen.Speedster schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:46:
Klopt, niet door in Q1 dus dan mag je gaan douchen. #opendeurSpeedster schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:46:
Hadjar levert inderdaad weer! Hij is goed bezig
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb je wel water in de bandjes gedaan?renegrunn schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:44:
Dat ziet er uit als deze…
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Sainz?TinusXIII schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:47:
[...]
Wie ga je er dan in zetten? Je mag niet onbeperkt wisselen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Kijken wie van de Oranges er pole gaat pakken
Er is geen limit toch?TinusXIII schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:47:
[...]
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
HAM zou ik wel een stunt vinden, en dan mag het team het tijdens de race weer voor m gaan verklooiend-vine schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:48:
Kijken wie van de Oranges er pole gaat pakken
Franz Hermann.TinusXIII schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:47:
[...]
Dat schijnt best een talent te zijn.
Mijn uitspraak van de vorige race dat de flex wing aanpassing McLaren pijn gaan doen,mag ook wel de prullenbak in.
Zo nieuwsgierig wat ze gevonden hebbenwt.die auto's.

Haha Eagle Eye Russell
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Perez, als je dit allemaal ziet, deed hij het nog best goed.TinusXIII schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:47:
[...]
Die kan hooguit in een "ghost car" meerijdenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:51:
[...]
Franz Hermann.
Dat schijnt best een talent te zijn.
Begon redelijk, 2e en 3e sector waren minder inderdaad.Exocet schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:53:
Slechte ronde van Max
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
De remmen, en gewoon echt een hele goede auto gebouwd.DoubleDutch schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:51:
Mijn uitspraak van de vorige race dat de flex wing aanpassing McLaren pijn gaan doen,mag ook wel de prullenbak in.![]()
Redbull heeft meer last van de regelwijziging dan de overige teams.
Gaat lastig worden rest van seizoen.
STR niet gewogen? Ben benieuwd hoeveel gewicht ze daar aan hangen.
INCIDENT INVOLVING CAR 18 (STR) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – DRIVER WEIGHING
31 May 2025, 16:55:01
INCIDENT INVOLVING CAR 18 (STR) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – DRIVER WEIGHING
Pff PIA hoeft maar een flinke scheet te laten tijdens een rondje en hij is weer de snellere van die 2
Dat 'vanaf Spanje wordt alles anders' kan een streep door...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 18 (STR) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – DRIVER WEIGHING
31 May 2025, 16:56:01
31 May 2025, 16:56:01
Ik wil eerst nog eens zien hoe het in de race gaat alvorens we conclusies trekken.hoevenpe schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:56:
Red bull heeft hele goede long runs neergezet. Draaien boven in mee.Tito129 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:55:
Redbull heeft meer last van de regelwijziging dan de overige teams.
Nog 1 ronde te gaan wie weet.
McLarens zijn gewoon de beste autos op dit moment.
Diskwalificatie lijkt mij.StefanVerkerk schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:55:
STR niet gewogen? Ben benieuwd hoeveel gewicht ze daar aan hangen.
Heb je weinig aan vanaf de zesde plekd-vine schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:57:
[...]
Red bull heeft hele goede long runs neergezet. Draaien boven in mee.
Nog 1 ronde te gaan wie weet.
McLarens zijn gewoon de beste autos op dit moment.
Mooie ronde van Alonso!
Kan Stroll in de Red Bull.
Dat riepen hier heel wat mensen. Steek even vinger op wiehoevenpe schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:56:
Ik zei vanaf moment 1 al, dit gaat niks doen qua rangorde want die basis van McLaren is oppermachtig.
Haha Leclerc doet gewoon geen 2de ronde en Alonso doet ff een ere ronde omdat die zo blij is met zn 5de plek..
Bijzondere Q3
Bijzondere Q3
Ze zijn van binnen allemaal gelijk toch 🤡 dat word wel de volgende hehe
Zijn inkt was op.Milenco schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:59:
Haha Leclerc doet gewoon geen 2de ronde en Alonso doet ff een ere ronde omdat die zo blij is met zn 5de plek..
Bijzondere Q3
:no_upscale():strip_exif()/f/image/6BpAlpOileor3fLifSRJ6x5D.webp?f=user_large)
Die auto ligt echt op rails. Ik zie amper stuurcorrecties.
HAD voor Ver?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Pwoah, Piastri.... Paars, paars, paars. Wat een ronde.
Edit; En toen kwam Verstappen, 2x paars.
Edit; En toen kwam Verstappen, 2x paars.
[ Voor 28% gewijzigd door TheBrut3 op 31-05-2025 17:02 ]
In ieder geval nog P3.
Niet meer.Pinobigbird schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:01:
HAD voor Ver?
TheBrut3 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:01:
:strip_exif()/f/image/zOLgUb9k1BpfQjX6CRKacC1F.jpg?f=fotoalbum_large)
VER voor HAD.Pinobigbird schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:01:
HAD voor Ver?
Wat een autoTheBrut3 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:01:
Zelfde tijd als Russell?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:01:
In ieder geval nog P3.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Gelukkig dit keer VER wel eerder de tijd gezet.Exocet schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:02:
Russel en Max zelfde tijd
Max nog paars in sector 3… P3 was maximaal denk ik.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Yup.
Dit keer had Max hem eerstExocet schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:02:
Russel en Max zelfde tijd
Pfoah, leuke sessie! Benieuwd naar morgen, de racesimulatie zat dicht bij elkaar. Het blijft natuurlijk Barcelona, dus veel inhalen zit er vaak niet in.
Russell exact dezelfde tijd als Verstappen
Russell exact dezelfde tijd als Verstappen
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Snel even een staatslot kopen.Pierre schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:56:
Veel plezier hier allemaal, mijn voorspelling :
1 Oscar
2 Lando
3 Max
Heerlijk McLaren
Wat een ronde van Piastri
Tesla M3LR '21
Mogen we eerst paar races afwachten voordat je zulke conclusies kan trekken?LZ86 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:02:
Ja, TD heeft dus 0,0 gedaan.
McLaren kampioen en PIA of NOR WDC.
Ik zet de centen op PIA
Op zich geen grote gok geweest, die voorspelling
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |