Mijn boefje is liev!
Ik ga het dit weekend maar gewoon op me af laten komen. Zondag weten we het. En dan is het voor mijn gevoel wel echt er op of er onder.JB schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 23:56:
Hmm die samenvatting is dan wel weer een anticlimax, als ik de racepace statistieken zie
GP Spanien 2025
Es bleibt ein enges Rennen zwischen Max Verstappen und den beiden McLaren-Piloten um den WM-Titel. Die strengeren Frontflügel-Regeln haben die Formel 1-Welt nicht aus den Angeln gehoben. Mercedes und Ferrari sind etwas näher gerückt.
Ik ben ook een grote fan van auto motor und sport.
Jarenlang een abonnement gehad op het magazine.
Ik ben geen fan van chatgpt lappen tekst.
Mclaren kan (zoals het nu lijkt legaal) de banden temperatuur beheersen. De andere teams kunnen dat veel minder.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Verder zou dan het banden-verhaal nog steeds zorgen voor een voordeel bij MCL. Wel een stoere actie om als MCL geen “update” mee te nemen voor de frontwing en alleen met een “leeg A4tje” op de proppen te komen…
Mijn boefje is liev!
MCL heeft in Imola de aangepaste vleugel getest. Dus het is geen nieuw onderdeel meer..JB schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 08:17:
Maar ik lees vooral dat FER en MER dichterbij zijn gekomen terwijl de verwachtingen juist waren dat die teams eerder naar achter zouden vallen omdat ze ineens neerwaartse druk zouden missen.
Verder zou dan het banden-verhaal nog steeds zorgen voor een voordeel bij MCL. Wel een stoere actie om als MCL geen “update” mee te nemen voor de frontwing en alleen met een “leeg A4tje” op de proppen te komen…
Dat zijn een hoop clichés bij elkaar zeg!ZeromaNoiS schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 01:18:
[...]
Ik ga het dit weekend maar gewoon op me af laten komen. Zondag weten we het. En dan is het voor mijn gevoel wel echt er op of er onder.
Dat je mijn samenvattingen te lang vindt is verder prima, je hoeft ze niet te lezen maar aanduiden als 'chatgpt lappen tekst' daar vind ik wel iets van. Ik schrijf mijn samenvattingen zelf en al langer dan dat ChatGPT bestaat. Dank u.Speedster schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 07:09:
Das große Flügel-Beben bleibt aus
GP Spanien 2025
Es bleibt ein enges Rennen zwischen Max Verstappen und den beiden McLaren-Piloten um den WM-Titel. Die strengeren Frontflügel-Regeln haben die Formel 1-Welt nicht aus den Angeln gehoben. Mercedes und Ferrari sind etwas näher gerückt.
Ik ben ook een grote fan van auto motor und sport.
Jarenlang een abonnement gehad op het magazine.
Ik ben geen fan van chatgpt lappen tekst.
Mclaren kan (zoals het nu lijkt legaal) de banden temperatuur beheersen. De andere teams kunnen dat veel minder.
O oke het ziet erzo chatgpt achtig uit.Chocoball schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 09:49:
[...]
Dat je mijn samenvattingen te lang vindt is verder prima, je hoeft ze niet te lezen maar aanduiden als 'chatgpt lappen tekst' daar vind ik wel iets van. Ik schrijf mijn samenvattingen zelf en al langer dan dat ChatGPT bestaat. Dank u.
Wat blijkt, Barcelona heeft een contract tot en met 2026 en daar wordt dus volgend jaar ook gereden. De race in Madrid gaat volgend jaar de titel grand prix van Spanje krijgen. Voor Barcelona is men nog bezig met een titel zoals de grand prix van Barcelona-Catalunya of grand prix van Cataluny. In ieder geval volgend jaar dus 2 races in Spanje.
Ik dacht dat de Grand Prix van Europa naam weer van stal werd gehaald voor 2026.Chocoball schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:17:
Nog even over de grand prix van Spanje. Ik dacht onterecht dat dit jaar het laatste jaar in Barcelona zou zijn want eerdere berichtgeving had het erover dat Barcelona door Madrid vervangen zou worden.
Wat blijkt, Barcelona heeft een contract tot en met 2026 en daar wordt dus volgend jaar ook gereden. De race in Madrid gaat volgend jaar de titel grand prix van Spanje krijgen. Voor Barcelona is men nog bezig met een titel zoals de grand prix van Barcelona-Catalunya of grand prix van Cataluny. In ieder geval volgend jaar dus 2 races in Spanje.
Het is heel goed om te zien en lezen dat Mercedes en Ferrari dichterbij komen, dit zorgt uiteindelijk alleen maar voor een nog spannender seizoen.
Hopelijk weet Red Bull nog dichterbij Mclaren te komen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als je hier al 25 jaar komt en meeleest over F1 had je dat echt wel kunnen weten. Ik mis in jouw reactie ook het woordje sorry. Was wat mij betreft wel op zijn plaats geweest, gezien alle inspanningen die @Chocoball hiervoor doet en die door velen enorm gewaardeerd worden.
Eerst zou de temperatuur het hele weekend net boven de 25 graden uitkomen maar voor zondag is al 27 graden voorspeld met een gevoelstemperatuur van 31 graden. De race director kan bij een tempeatuur van 30,5 graden of meer beslissen dat het een hitterace wordt.G_Dragon schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:46:
Ik heb nog niet veel gepost in dit topic, maar ben wel heel benieuwd naar de kwalificatie en race! De race gaan we hier gezellig met vrienden kijken, heb ook weer teveel lekkers in huis gehaald..
Het is heel goed om te zien en lezen dat Mercedes en Ferrari dichterbij komen, dit zorgt uiteindelijk alleen maar voor een nog spannender seizoen.
Dus morgen benieuwd of het inderdaad een hitterace gaat worden want dan moeten teams een koelvestinstallatie inbouwen of extra belast aanbregen wat mogelijk weer van invloed kan zijn op de balans en schijnbaar werkt het systeem iets van 20 ronden voordat het door de warmteafgifte van de wagen eerder lauw dan koel wordt.
Je zou het verwachten maar denk dat ze in Barcelona graag iets met Barcelona of Catalunya in de naam willen hebben. Als FOM zou ik zeggen dat kan maar dat kost wel extraThinlanet schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:34:
[...]
Ik dacht dat de Grand Prix van Europa naam weer van stal werd gehaald voor 2026.
[ Voor 99% gewijzigd door NiaX op 31-05-2025 12:31 . Reden: Chocoball heeft gelijk. ]
Grand prix van Catalunya gaat absoluut politiek heel gevoelig liggenChocoball schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 12:07:
[...]
Je zou het verwachten maar denk dat ze in Barcelona graag iets met Barcelona of Catalunya in de naam willen hebben. Als FOM zou ik zeggen dat kan maar dat kost wel extra

Dus ik hoop op die naam

MCL had vorige week in Monaco weinig aan zo'n vleugel dus die hebben hem er al op zitten.JB schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 08:17:
Maar ik lees vooral dat FER en MER dichterbij zijn gekomen terwijl de verwachtingen juist waren dat die teams eerder naar achter zouden vallen omdat ze ineens neerwaartse druk zouden missen.
Bij F1tv gaven ze ook aan dat je gewoon allerlei flapjes en andere zaken kan toevoegen zonder dat als een nieuwe vleugel te bestempelen. Ze zeiden ook dat bij MCL extra verstevigingen waren aangebracht en dat andere fabrikanten met andere materialen werkten om de buiging te voorkomen.
Hoelaat verwacht je mij?G_Dragon schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:46:
Ik heb nog niet veel gepost in dit topic, maar ben wel heel benieuwd naar de kwalificatie en race! De race gaan we hier gezellig met vrienden kijken, heb ook weer teveel lekkers in huis gehaald..

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als je alleen kijkt als max wint, zou ik een andere sport gaan zoeken om te kijken imholoekf2 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:24:
Ik heb tijd over vanmiddag dus, morgen ookRocketship McLaren.
Snelle setup change on wat te proberen en oudere bandjes.RRCreations schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:30:
Hopelijk waren de banden van Max 20 rondjes oud.
Tsunoda slecht, VER ook niet best. Hadjar doet leuk mee met dat hok.
Maar wtf zeg. McLaren oppermachtig. Die Technical directive lijkt het gewoon erger te hebben gemaakt......
McLaren heeft een paar weken geleden al ingespeeld op de aangescherpte regels en dat zie je maar weer dat ze ruim boven de rest staan.
Boeie, zelfs Norris zit totaal niet in de buurt, laten we anders even afwachten tot kwali... Gebeurt wel vaker dat verschil groot lijkt, maar in kwali alles weer ok is... Ze gaan iig echt niet met een seconde voorsprong op de front row komen hoor...LZ86 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:31:
Nou, het waren oude bandjes. Maar RBR zit totaal niet in de buurt
Tsunoda slecht, VER ook niet best. Hadjar doet leuk mee met dat hok.
Maar wtf zeg. McLaren oppermachtig. Die Technical directive lijkt het gewoon erger te hebben gemaakt......
McLaren rijders gaan uitmaken wie kampioen wordt qua rijders.
Ik zet al mijn geld op Piastri.
Ja, want met nog 15 races te gaan is McLaren echt nooit meer in te halen met hun huidige punten voorsprong....Otto Jans schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:41:
RIP Max wordt geen kampioen dit jaar.
McLaren rijders gaan uitmaken wie kampioen wordt qua rijders.
Ik zet al mijn geld op Piastri.
[removed]
The dream! Veel stops, tanken terug...
Als je nu nog niet door hebt dat McLaren gewoon oppermachtig/zwaar dominant is qua pace is weet ik het ook niet meer.redwing schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:42:
[...]
Ja, want met nog 15 races te gaan is McLaren echt nooit meer in te halen met hun huidige punten voorsprong....
Er waren hier ook mensen die riepen in Barcelona is de echte graadmeter. Die hebben we nu en straks in Q zal het zelfde laken in pak zijn. McLaren is oppermachtig zoals de Mercedes hoogtij dagen.
Kortom, Piastri kampioen 2025.
Je kunt wel oppermachtig zijn, maar je moet nog wel finishen. Ook snoepen de MCL punten van elkaar af, dat probleem heeft Max b.v. niet.Otto Jans schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:48:
[...]
Als je nu nog niet door hebt dat McLaren gewoon oppermachtig/zwaar dominant is qua pace is weet ik het ook niet meer.
Er waren hier ook mensen die riepen in Barcelona is de echte graadmeter. Die hebben we nu en straks in Q zal het zelfde laken in pak zijn. McLaren is oppermachtig zoals de Mercedes hoogtij dagen.
TheBrut3 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:42:
Och Ruth maakt mij jaloers; We did 4 stops back in the day.

Ik denk dat Jos Verstappen daar anders over denkt.
Zou wel weer vet zijn, maar gaat niet gebeuren.
Dat was VER vorig jaar aan het begin ook. Als andere teams het trucje door krijgen of zelf met iets nieuws komen, zit het zo weer bij elkaar.Otto Jans schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:48:
[...]
Als je nu nog niet door hebt dat McLaren gewoon oppermachtig/zwaar dominant is qua pace is weet ik het ook niet meer.
Als je het verschil ziet na 8 races valt de dominantie nogal mee. Ondanks dat McLaren keer op keer ruim de snelste auto lijkt te hebben.
Dus dat McLaren een grote kans maakt klopt, maar voorlopig laten ze toch heel veel punten liggen en hebben ze nog geen onoverkomelijke voorsprong.
[removed]
Dank voor je reactie! En idd weer door.Chocoball schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 12:28:
@Toke_gt , @NiaX dank maar laten we de discussie hier niet langer maken dan nodig is.
Ik ben in de topics of per DM alitjd toegankelijk voor terugkoppeling op wat ik schrijf alleen ging AI schrijfsels mij wat te ver. @Speedster heeft zijn punt gemaakt, ik ook en weer door.
Fp3 mclaren weer een straat lengte voor.
"We"? Niet in haar tijd dan, of niet met tanken erbij in ieder geval. Eerste jaar dat ze aan een pitmuur was was 2015 (Ferrari, eerste race: Maleisië). En tanken is er al niet meer sinds 2010-ish? (2009 wel nog in ieder geval).TheBrut3 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:42:
Och Ruth maakt mij jaloers; We did 4 stops back in the day.
Bij een paar andere teams blijft de voorband langer doordraaien. Is dat door afstelling van de remmen?
Warmte, uitzetting van materiaal?
Eerst race afwachten. Als ze morgen met 1 en 2 de race winnen is het wel klaar inderdaad.Otto Jans schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 13:48:
[...]
En ten tweeden: Het is nu erg heet, wat erg ten faveure van McLaren is. Daarnaast is dit niet perse een baan waar de RB sterk wordt geacht (zoals Silverstone). Als ze in race de buurt zitten ligt het seizoen nog open.
Verpest het niet voor de rest met je fatalistische kijk: RB kan er zo maar eens bij zitten, en als je dan het talent van Max meeweegt, en dan NOR en PIA punten bij elkaar wegsnoepen, kan het gewoon een heel mooi seizoen worden.
En misschien wint Max 't WDC eens een keer niet, soit. Kan het nog steeds leuk zijn.
Bortoleto WCD! 💯
/s
PSN: Sluuz
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik praat even voor mezelf...en je hebt ergens gelijk, maar...Luapper schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 14:16:
Goh, ik word wel moe van mensen hier die al vanaf race 3 conclusies trekken voor het hele seizoen. Ten eerste: je kan toch gewoon per race genieten? Wie weet wordt het een prachtige strijd tussen PIA en NOR, dat kan ook mooi zijn.
En ten tweeden: Het is nu erg heet, wat erg ten faveure van McLaren is. Daarnaast is dit niet perse een baan waar de RB sterk wordt geacht (zoals Silverstone). Als ze in race de buurt zitten ligt het seizoen nog open.
Verpest het niet voor de rest met je fatalistische kijk: RB kan er zo maar eens bij zitten, en als je dan het talent van Max meeweegt, en dan NOR en PIA punten bij elkaar wegsnoepen, kan het gewoon een heel mooi seizoen worden.
En misschien wint Max 't WDC eens een keer niet, soit. Kan het nog steeds leuk zijn.
Je zit hier op een NL forum en ja, er zijn er genoeg die van F1 houden en ook zonder Max kijken.
Verder een grote groep die van F1 houdt, maar het liefst Max zien winnen.
Aangevuld met nieuwe Max aanwas. Die gaan wellicht ook verder kijken zonder Max, maar willen ook graag dat hij wint.
Logisch dus dat men baalt als het in dit weekend, waarin het juist de kant van RBR op zou moeten vallen, de andere kant op lijkt te gaan.
Helemaal zandmike123 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 14:06:
Ik zat net naar de onboards te kijken van Max en het viel mij op dat toen ze zijn voorwiel een zwiep gaven dat deze eigenlijk meteen weer stil staat zonder langzaam te vertragen.
Bij een paar andere teams blijft de voorband langer doordraaien. Is dat door afstelling van de remmen?
Warmte, uitzetting van materiaal?
Tip van Miguel op allestoringen:Vroem schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:05:
Heel veel mensen met inlogproblemen met Viaplay momenteel... lees ik op X (Twitter).. nu maar ingelogt op F1TV op de TV want ondanks wat Viaplay aangeeft lukt zelf niet om op PC in te loggen
Bij mij werkt het wel, als ik naar viaplay Website ga komt er boven een blauwe balk. Als ik daar op klik moet je apart inloggen en kan ik wel kijken.
Bij mij werkt het wel, als ik naar viaplay Website ga komt er boven een blauwe balk. Als ik daar op klik moet je apart inloggen en kan ik wel kijken.
Maar geen voorbeschouwing, maar daar mis je toch niks aan.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
[ Voor 8% gewijzigd door d-vine op 31-05-2025 15:15 ]
Maar wordt het niet eens tijd voor een optie om je reactie te verwijderen?
Je eigen post rapporteren.desalniettemin schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:18:
off topic: Omdat niet iedereen daar is, dacht ik ik post het maar hier. Excuus.
Maar wordt het niet eens tijd voor een optie om je reactie te verwijderen?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Waarom zou het dit weekend de kant van Red Bull moeten opvallen dan?albino71 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 14:33:
[...]
Ik praat even voor mezelf...en je hebt ergens gelijk, maar...
Je zit hier op een NL forum en ja, er zijn er genoeg die van F1 houden en ook zonder Max kijken.
Aangevuld met nieuwe Max aanwas. Die gaan wellicht ook verder kijken zonder Max, maar willen ook graag dat hij wint.
Logisch dus dat men baalt als het in dit weekend, waarin het juist de kant van RBR op zou moeten vallen, de andere kant op lijkt te gaan.
Ik moet het eerst maar eens zien, want het wordt warm en dan gaan de banden weer niet goed op de Red Bulls. Trainingen zeggen toch bijna nooit wat.TinusXIII schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:38:
[...]
Waarom zou het dit weekend de kant van Red Bull moeten opvallen dan?
1 Oscar
2 Lando
3 Max
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Omdat de Red Bull net iets beter is in snelle, lange bochten dan de McLaren en dan zijn die paar langzame bochten te verwaarlozen. Echer is er ook een regel die zegt wie het goed doet op het circuit van Barcelona zal het ook op de meeste circuits goed doen.TinusXIII schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:38:
[...]
Waarom zou het dit weekend de kant van Red Bull moeten opvallen dan?
Stroll
Tsunoda
Bearman
Niet in Q2...
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Oc2PsOH8b1b4JVj7VWTEjxTr.jpg?f=user_large)
... lange file in de pitsstraat
Want er is een Renault kapot.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 10% gewijzigd door StefanVerkerk op 31-05-2025 16:19 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Second RB curse?Exocet schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:14:
Wat heeft Tsunoda gedaan?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Van Horner te horen gekregen dat hij beter zijn best moet gaan doen als hij nog volgend jaar een kans op het 2e stoeltje wil maken?Exocet schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:14:
Wat heeft Tsunoda gedaan?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Red Bull gives you een deuk in je zelfvertrouwen
Hier zo 1. Ooit begonnen met kijken omdat ik op zondag in de Bcc stond als verkoper en dus automatisch 'meekeek' Aangezien Op 50 tv's tegelijkertijd te zien was.albino71 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 14:33:
[...]
Ik praat even voor mezelf...en je hebt ergens gelijk, maar...
Uiteindelijk is dat uitgemond in wat meer op de hoogte te zijn, er wat meer van weten en zo goed als elke race kijken. Desondanks hoop ik dat Max wint. Dat is ook deels omdat ik Red Bull het leukste team vind. Horner die ik geen eikel vind en Max die gewoon lekker nuchter en recht voor zijn raap is. En daarnaast zoveel talent heeft. Het is niet voor niets dat hij al jaren geen teamgenoot heeft die bij hem in de buurt komt.
Een Toto kan ik tegenwoordig prima pruimen maar een Russell vind ik dan weer niet zo leuk. Een Zak Brown vind ik ook niet leuk waardoor ik niet zo'n fan ben van Mclaren. Norris is een beetje een jankerd in de zin van dat het allemaal softe racing moet zijn. Alhoewel ik dat tegenwoordig wel wat beter kan pruimen want blijkbaar onderdeel van de sport, een ander probeer erbij te naaien.
En dan een haas, alpine enzovoort? Ach dat is een beetje voor spek en bonen mee doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Robbie T op 31-05-2025 16:21 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Well... Niet denderend?StefanVerkerk schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:18:
Nou TSU, aan de bak. Ben benieuwd.
Veel plezier allemaal nog!
Ik las eerst 'ongesteld' kijken. Tot bloedens toe kijken?albino71 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:20:
Ik taai af en ga het straks uitgesteld kijken.
Veel plezier allemaal nog!
[ Voor 77% gewijzigd door G_Dragon op 31-05-2025 16:21 ]
31 May 2025, 16:21:03
Lijkt er wel op. Als Max gaat gokken dan hebben ze ècht een probleem.TinusXIII schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:21:
Is die Red Bull dan zo slecht dat alleen Verstappen er mee om kan gaan?
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Ik denk serieus dat die wagen gewoon echt enorm tricky is en snel neigt naar onbestuurbaar. Tsunoda is absoluut geen slechte coureur maar in deze wagen slaat ie nog geen deuk in een pakje boter. Zegt denk ik ook veel over wat Verstappen wél voor elkaar krijgt met een identieke wagen.Exocet schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 16:20:
Dat is toch belachelijk slecht van Tsunoda
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |