Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 162 163 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 06:30
Studio programma’s, ja. Highlights van het testen niet.
Hopelijk is het een opstapje naar meer! Overigens is hetzelfde content op hun platform in HD en niet 4k.

En ik zie toevallig dat wanneer ik nu wil abonneren via AppleTV dat het 24,99 per maand of 204,99 per jaar kost. Zal de Apple-toeslag wel zijn.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
dnmw2705 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:40:
...
Zal de Apple-toeslag wel zijn.
Afbeeldingslocatie: https://webshop.hagedoren.nl/images/products/product-25140-appeltoeslag_600_450.jpg

Groeten uit Limburg ;)

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:46
Soppyscroll schreef op zondag 1 maart 2026 @ 13:15:
Viel jullie op dat de f1 video’s van dit jaar op YouTube kanaal van viaplay 4K zijn?
Mooi, nu nog een 4K stream

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• Sjakie0101
Nu nog 4K streams

Hoe zie je dat het 4K is?

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:51
Sjakie0101 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 15:50:
Nu nog 4K streams

Hoe zie je dat het 4K is?
Staat in beschrijving van filmpje met logo van 4K
Ook staat het bij instellingen Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ybcYlOfKByQfdJa3nHQIu3Bn3IE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J4h8HtuR0t3OgiNnTgKFuACR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LzbQaNF7JKRRBrGnhMGiUdCpdoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4MxL7Vl6JzEBSABbRR9O4h7Q.jpg?f=fotoalbum_large

• Sjakie0101
Dat doet toch vermoeden dat er een 4K stream komt binnenkort. Waarom zou je anders je studio en uitzendstraat daar op aanpassen?

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:29
Het is heel eenvoudig waarom Viaplay niet in 4K uitzend .
Als ze dat willen doen moeten ze extra breedband inkopen en die zijn aardig aan de prijs .
En als ze het dat dan wel doen zullen de abonnees wel omhoog gaan .

• Sjakie0101
Viaplay hint al 2 jaar lang op een hogere kwaliteit. En niet iedereen zal 4K gaan kijken en als de koppeling met F1TVPro ook nog eens voor premium gaat gelden...

Ze zijn er wel mee bezig anders pas je de uitzendstraat daar niet op aan.

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:29
Uploaden in 4K naar youtube is gratis ,. uploaden 4K naar een streaming is hangt een prijskaartje aan .

• Sjakie0101
Dat kan kloppen, maar dan nog moet de uitzendstraat geschikt gemaakt worden en dat is prijzig.
Dat is dus niet gedaan om alleen af en toe een youtubefilmpje in 4K te uploaden.

• dnmw2705
Sjakie0101 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 11:16:

Ze zijn er wel mee bezig anders pas je de uitzendstraat daar niet op aan.
Ze kunnen gewoon een audiodub onder de Zweedse V-sport stream hangen zonder de nld-uitzendstraat aan te passen. ZiggoSport had studio in HD, maar baanbeelden in UHD.
De ZiggoSport uitzendstraat is 4k-ready, dus het zou mij ook niets verbazen als het Mediapark er klaar voor ons, maar dat het gewoon een kostenoverweging of aanbod tekortkoming is.

• Sjakie0101
Tot nu toe werden er geen uitzendingen opgenomen in 4K, dat doen ze nu klaarblijkelijk wel.
We zullen zien, maar ik vermoed dat het er aan zit te komen.

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:30
Het zou mij ten zeerste verbazen. VP heeft het al niet breed en heeft al genoeg problemen. Een hogere resolutie (en dus hogere bitrate) zal die kosten nog verder doen oplopen.

Uiteraard zou het wel moeten voor het geld wat je aan VP betaald en gezien de aard van de sport. De meest technisch geavanceerde sport die er is en wij moeten het doen met 1080P in matige kwaliteit.

Ik hoop het voor iedereen die VP heeft, maar vrees ervoor. Daarbij zouden ze het mijns inziens al lang hebben aangekondigd om zo mensen naar VP te lokken en te voorkomen dat ze kiezen voor een jaar f1 tv.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Aartstyle schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 13:27:
Het zou mij ten zeerste verbazen. VP heeft het al niet breed en heeft al genoeg problemen. Een hogere resolutie (en dus hogere bitrate) zal die kosten nog verder doen oplopen.

Uiteraard zou het wel moeten voor het geld wat je aan VP betaald en gezien de aard van de sport. De meest technisch geavanceerde sport die er is en wij moeten het doen met 1080P in matige kwaliteit.

Ik hoop het voor iedereen die VP heeft, maar vrees ervoor. Daarbij zouden ze het mijns inziens al lang hebben aangekondigd om zo mensen naar VP te lokken en te voorkomen dat ze kiezen voor een jaar f1 tv.
De vraag is of dit juist andersom het geval is.

Naar mijn weten gaat 4K over HEVC/AV1 in de media wereld. Het voordeel van HEVC is juist meer voor minder (betere compressie, lager bitrate voor de zelfde/betere kwaliteit - kort door de bocht versie).

Mogelijk bespaart Viaplay juist door 4K (of dus andere codecs) aan te bieden t.o.v. h264 wat ze nu gebruiken.

• dnmw2705
Daarom is de slogan ook zo leuk: de beste kijk op sport
Ik blijf van mening dat er zat sport liefhebbers willen betalen voor betere kwaliteit. Alleen de rekensom die wij niet kennen blijft de issue

[ Voor 50% gewijzigd door dnmw2705 op 03-03-2026 14:44 ]

• Soppyscroll
Sjakie0101 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 15:02:
Tot nu toe werden er geen uitzendingen opgenomen in 4K, dat doen ze nu klaarblijkelijk wel.
We zullen zien, maar ik vermoed dat het er aan zit te komen.
Dan zouden ze dit van te voren wel
Testen met ander sport, maar dat is zeker nog niet gaande

• Soppyscroll
Nou Viaplay begint al goed #not
Dacht ff lekker 2250 even f3 vrije training kijken via f1tv premium met Nederlands commentaar/geen uitzending bij Viaplay. Nou kun je vergeten ze doen f2/3 vannacht alleen met kwalificatie. En de overige van f1

[ Voor 13% gewijzigd door Soppyscroll op 05-03-2026 22:09 ]

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Pimmuz

Roar

Soppyscroll schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 22:08:
Nou Viaplay begint al goed #not
Dacht ff lekker 2250 even f3 vrije training kijken via f1tv premium met Nederlands commentaar/geen uitzending bij Viaplay. Nou kun je vergeten ze doen f2/3 vannacht alleen met kwalificatie. En de overige van f1
En wie zegt dat dit aan Viaplay ligt en niet aan F1TV? F1TV bepaalt uiteindelijk zelf hoe & wat met hun streams.

Vroooom is er ook niet bepaald beter op geworden volgens mij nu 2x reclame en 2x soort afval quiz dingetje.

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:32

AvK

Ready Set Go

Heb zojuist even een poging gedaan om Race Cafe te kijken. Man man man wat is die Olaf een nare man geworden zeg. Vroeger was ik fan van hem....
Dus na 10 minuten uit gezet vanwege ergernis. Ik wil vermaakt worden en dingen leren.
Dus dan maar Vroooom (stomme naam ik weet het) maar echt een stuk beter. Goede deskundigen erbij, ja ja die schaatser weet er niks van maar stelt wel goede vragen. Dat is een 'omdenker'. Doet ie goed. Vroooom is veel beter te verteren. Vind Kamphuis ook een beetje ongemakkelijk maar hij doet zijn werk goed.
Kortom, we kunnen veel zeuren over Viaplay maar dit doen ze goed.

In de Slipstream is ook een miskend pareltje met die twee oude knarren.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Soppyscroll
AvK schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 21:07:
Heb zojuist even een poging gedaan om Race Cafe te kijken. Man man man wat is die Olaf een nare man geworden zeg. Vroeger was ik fan van hem....
Dus na 10 minuten uit gezet vanwege ergernis. Ik wil vermaakt worden en dingen leren.
Dus dan maar Vroooom (stomme naam ik weet het) maar echt een stuk beter. Goede deskundigen erbij, ja ja die schaatser weet er niks van maar stelt wel goede vragen. Dat is een 'omdenker'. Doet ie goed. Vroooom is veel beter te verteren. Vind Kamphuis ook een beetje ongemakkelijk maar hij doet zijn werk goed.
Kortom, we kunnen veel zeuren over Viaplay maar dit doen ze goed.

In de Slipstream is ook een miskend pareltje met die twee oude knarren.
Hier ook overgestapt naar vroom, vind Kamphuis stuk fijner, ben ook al gestopt met GPR want vind commentaar echt verduidend slecht geworden. En nadat race afgelopen is wordt er direct terug geschakeld en moet je snel terug naar normale feed

• phoney870
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 12-03 23:03
ReBr schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 15:07:
Blijkbaar is het nieuwe World Superbike seizoen, vanaf aankomend weekend, Australië, te zien bij Viaplay, en is Eurosport deze rechten kwijt.
Ik heb de wedstrijd van Australie voor 2/3e kunnen kijken, maar op de maandag was hij weg en kon ik de 2e race van zaterdag niet meer afkijken. Vervolgens heeft Viaplay voor zover ik het kan zien heel Superbike eraf gehaald, ook mijn snelkoppeling in het menu in de app is verdwenen.

Ik kan werkelijk niks vinden hierover, elke website zegt dat Viaplay de rechten voor 2026 heeft. Nu is de volgende wedstrijd eind maart, weet jij misschien of we dan kunnen kijken of is het gewoon helemaal weg nu?

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-03 11:49
phoney870 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 22:09:
[...]

Ik heb de wedstrijd van Australie voor 2/3e kunnen kijken, maar op de maandag was hij weg en kon ik de 2e race van zaterdag niet meer afkijken. Vervolgens heeft Viaplay voor zover ik het kan zien heel Superbike eraf gehaald, ook mijn snelkoppeling in het menu in de app is verdwenen.

Ik kan werkelijk niks vinden hierover, elke website zegt dat Viaplay de rechten voor 2026 heeft. Nu is de volgende wedstrijd eind maart, weet jij misschien of we dan kunnen kijken of is het gewoon helemaal weg nu?
Je hebt twee dagen om de wedstrijd te kijken. Erna is het foetsie.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-03 18:47

remco_k

een cassettebandje was genoeg

@phoney870
polopolo150 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 18:19:
[...]
Viaplay abbo houders hebben ook toegang tot F1TV, daar kan je als je wilt de race van 1970 zelfs nog kijken. Dus daar kan je dan terecht.

Alles kan stuk.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
polopolo150 schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 18:19:
[...]

Dan is de batterij leeg :+.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:20
remco_k schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 18:26:
@phoney870

[...]

Viaplay abbo houders hebben ook toegang tot F1TV, daar kan je als je wilt de race van 1970 zelfs nog kijken. Dus daar kan je dan terecht.
Volgens mij hadden ze het over World Superbike en niet F1

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:32

AvK

Ready Set Go

Viaplay krijgt veel kritiek maar de analyses van onze Grumpy Old Men, Allard en Kees zijn weer heel erg To the point. En er is veel te lachen.

Ga In the Slipstream kijken.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• phoney870
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 12-03 23:03
XNL073 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 10:03:
Volgens mij hadden ze het over World Superbike en niet F1
Klopt, superbike blijft in tegenstelling tot de F1 maar 2 dagen beschikbaar en elk wedstrijd weekeinde bestaat als ik het goed heb begrepen uit 4 wedstrijden van elk 1,5 uur ongeveer. Dus je moet binnen 2 dagen 6 uur races kijken om het te kunnen bijhouden en dat past lastig in mijn schema, helemaal als de races ook nog met tijdsverschil uitgezonden wordt.

F1 en superbikes was beiden in Australie, dus ik snap de verwarring wel :D

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:45
AvK schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:25:
Viaplay krijgt veel kritiek maar de analyses van onze Grumpy Old Men, Allard en Kees zijn weer heel erg To the point. En er is veel te lachen.

Is vaak wel een beetje droog. Qua analyse vind ik die van Jolyon Palmer beter (f1tv). Persoonlijk meer van van de pre-race en post-race uitzendingen met daarin o.a Ho Ping Tun, Guido en Christiaan. Helaas verdwijnen die na een dag of 2 :X .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• HollowGamer
  • Niet online
AvK schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:25:

Ze promoten het alleen super slecht. De move naar hun eigen kanaal is echt vreemd. Toen hadden ze nog de SBS doelgroep, nu beginnen ze vrijwel vanaf 0.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-03 16:07
Je hebt 1080p en je hebt 1080p, maar de 1080p waarin VP F1 uitzendt is echt niet om naar huis te schrijven. Dat is hun abonnementsprijs wel, in negatieve zin dan.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:53
outlandos schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 12:37:
Je hebt 1080p en je hebt 1080p, maar de 1080p waarin VP F1 uitzendt is echt niet om naar huis te schrijven. Dat is hun abonnementsprijs wel, in negatieve zin dan.
Vond het echt meer een upscaled 720p altijd, heel erg slechte kwaliteit. De 1080p van f1tv is al een stuk beter. En die bieden zelfs 4k aan.

• HollowGamer
  • Niet online
Scrtz schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 14:15:
[...]

Vond het echt meer een upscaled 720p altijd, heel erg slechte kwaliteit. De 1080p van f1tv is al een stuk beter. En die bieden zelfs 4k aan.
En geen reclame, behalve dan voor hun film.
Pagina: 1 ... 162 163 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2