Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 163 164 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

@Pimmuz Ik heb (n=1) geen issues gehad tijdens de kwalificatie op Google TV met Viaplay app.
Wat voor amateuristische dingen bedoel je bij het darten? Gaat naar mijn idee best goed daar. Als er iets fout gaat, is het meestal van de PDC stream afkomstig.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:56
Ik wens iedereen om 19:00 uur een fijn kijkplezier van de F1 via Viaplay , hoopelijk voor jullie zonder storingen .

  • Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 11:06

Pimmuz

Roar

Quad schreef op zondag 3 mei 2026 @ 12:34:
@Pimmuz Ik heb (n=1) geen issues gehad tijdens de kwalificatie op Google TV met Viaplay app.
Wat voor amateuristische dingen bedoel je bij het darten? Gaat naar mijn idee best goed daar. Als er iets fout gaat, is het meestal van de PDC stream afkomstig.
Ik heb alles naderhand terug gekeken dus nee ik had ook geen problemen met de kwaliteit of wegvallende verbinding. Wat ik dus wel sinds kort heb is die hapering en ik kijk via de app op de KPN mediabox. Heb het onlangs ook geprobeerd via de Nvidia Shield Pro 2019 maar dat ziet er helemaal beroerd uit.

Bij het darten heb ik vaak dat ze dan de audio van Sky niet omlaag zetten zodat je zowel het Nederlands als het Engels commentaar hoort en meer van die kleine foutjes. Of dat altijd aan de Viaplay of PDC stream ligt weet ik niet precies.

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wim62 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 14:47:
Ik wens iedereen om 19:00 uur een fijn kijkplezier van de F1 via Viaplay , hoopelijk voor jullie zonder storingen .
Ik heb nooit problemen, dus dat komt goed 👍

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Het enige wat ik aan de app te klagen heb, is dat herinneringen van uitzendingen niet werken. Tot voor kort werkte het wel, maar de laatste weken komen de pushmeldingen niet meer binnen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • dam0r
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-06 11:39
Net even Mun-Liv opgezet. Wat een belabberde kwaliteit biedt Viaplay toch.

  • DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 00:07
dam0r schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:19:
Net even Mun-Liv opgezet. Wat een belabberde kwaliteit biedt Viaplay toch.
Zojuist in 4K gekeken 😉. Had veel eerder Viaplay moeten opzeggen. Nu F1 in 4K.

  • wiigamer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19:38
DeJurist schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:40:
[...]

Zojuist in 4K gekeken 😉. Had veel eerder Viaplay moeten opzeggen. Nu F1 in 4K.
Een jurist die illegaal kijkt. Vrij bijzonder.

  • Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:39
wiigamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 08:03:
[...]


Een jurist die illegaal kijkt. Vrij bijzonder.
??? F1TV Premium... Hoezo illegaal? Dat is een aanname.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/


  • wiigamer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19:38
Sjakie0101 schreef op maandag 4 mei 2026 @ 08:46:
[...]

??? F1TV Premium... Hoezo illegaal? Dat is een aanname.
Engels Voetbal kan je niet in 4k kijken in Nederland. Dus geen aanname. De Jurist heeft gewoon een iptv abbo'tje opgepakt.

  • TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Overigens bestaan er ook wel degelijk legale opties. Een officieel abonnement in het buitenland afsluiten is niet illegaal. Je overtreedt er geen wetten mee. Het hoe mag hier alleen niet besproken worden.

En dan hebben we in de EU ook nog het voordeel van de cross-border portability van online content services. Je Viaplay-abonnement werkt in de hele EU (of eigenlijk de EER). En dat geldt natuurlijk net zo goed voor abonnementen aangeschaft in andere EER-lidstaten.

  • Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:39
wiigamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 09:52:
[...]

Engels Voetbal kan je niet in 4k kijken in Nederland. Dus geen aanname. De Jurist heeft gewoon een iptv abbo'tje opgepakt.
Volgens mij schrijft hij Nu F1 in 4K.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/


  • dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op maandag 4 mei 2026 @ 10:37:
[...]

Volgens mij schrijft hij Nu F1 in 4K.
De quote ging over premier league, en dat kan dus niet.
Sky mag je ook niet afnemen, daar hebben ze geen rechten voor.

  • PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:12

PeepPeepPeep

Ik zei het nog!

dutchgio schreef op maandag 4 mei 2026 @ 10:54:
[...]

De quote ging over premier league, en dat kan dus niet.
Sky mag je ook niet afnemen, daar hebben ze geen rechten voor.
Volgens mij reageert DeJurist niet op de opmerking over Min-Liv kijken, maar de opmerking erna dat Viaplay belabberde kwaliteit levert. DeJurist meldt dat hij daarmee eens is en dat hij F1 in 4K kijkt (hoogstwaarschijnlijk via F1 TV).

  • dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
PeepPeepPeep schreef op maandag 4 mei 2026 @ 11:00:
[...]

Volgens mij reageert DeJurist niet op de opmerking over Min-Liv kijken, maar de opmerking erna dat Viaplay belabberde kwaliteit levert. DeJurist meldt dat hij daarmee eens is en dat hij F1 in 4K kijkt (hoogstwaarschijnlijk via F1 TV).
DeJurist in "Viaplay in Nederland"

  • PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:12

PeepPeepPeep

Ik zei het nog!

dam0r schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:19:
Net even Mun-Liv opgezet. Wat een belabberde kwaliteit biedt Viaplay toch.
DeJurist schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:40:
[...]
Zojuist in 4K gekeken 😉. Had veel eerder Viaplay moeten opzeggen. Nu F1 in 4K.
Duidelijk zo?

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Staat gewoon onduidelijk, waar maken jullie je druk om zeg 8)7

  • DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 00:07
PeepPeepPeep schreef op maandag 4 mei 2026 @ 11:00:
[...]

Volgens mij reageert DeJurist niet op de opmerking over Min-Liv kijken, maar de opmerking erna dat Viaplay belabberde kwaliteit levert. DeJurist meldt dat hij daarmee eens is en dat hij F1 in 4K kijkt (hoogstwaarschijnlijk via F1 TV).
Dit dus, en verder interesseert het me echt niet. Ik was vanaf het begin klant bij Viaplay en heb ze drie jaar de tijd gegeven om hun dienstverlening te verbeteren. Dat is nooit gebeurd. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.

En dan heb je nog mensen die klagen en de moraalridder uithangen (wanneer het hun uitkomt) maar dat laat me koud. Voor mij staat Viaplay synoniem voor pure rommel. Uiteindelijk kun je alleen met je portemonnee stemmen. Ik betaal liever wat meer voor kwaliteit dan voor een dienst die duidelijk niets geeft om zijn klanten. Mijn reactie was dan ook vooral gericht op degene die aangaf naar een belabberde streamkwaliteit te kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door DeJurist op 04-05-2026 11:21 ]


  • DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 00:07
wiigamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 08:03:
[...]


Een jurist die illegaal kijkt. Vrij bijzonder.
Ik heb een vriend die als officier van justitie bij het OM werkt. Vraag hem niet naar zijn verkeersovertredingen, want ook zij zijn gewoon mensen. Voor de rest is jouw aanname gebaseerd op gebakken lucht. Hoe ik er verder naar kijk, ga ik hier niet bespreken, aangezien het om Viaplay gaat.

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:23

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Genoeg gekibbel op elkaar. Dit voegt helemaal niets toe.

Tweakers Discord


  • krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:40
Pimmuz schreef op zondag 3 mei 2026 @ 15:12:
[...]


Ik heb alles naderhand terug gekeken dus nee ik had ook geen problemen met de kwaliteit of wegvallende verbinding. Wat ik dus wel sinds kort heb is die hapering en ik kijk via de app op de KPN mediabox. Heb het onlangs ook geprobeerd via de Nvidia Shield Pro 2019 maar dat ziet er helemaal beroerd uit.

Bij het darten heb ik vaak dat ze dan de audio van Sky niet omlaag zetten zodat je zowel het Nederlands als het Engels commentaar hoort en meer van die kleine foutjes. Of dat altijd aan de Viaplay of PDC stream ligt weet ik niet precies.
Die hapering (meestal net nadat ze het podium afgaan en weer terug naar de studio) had ik ook inderdaad op de KPN box. En ook dat die stream er op die KPN box er gewoon helemaal mee stopt na +- 2 uurtjes streamen. Klapt er dan ineen keer uit. Nu is die KPN box sowieso al hopeloos voor lineair TV kijken dus daar kan ik Viaplay niet de schuld van geven.

Die problemen met de streams heb ik niet als ik de app gebruik voor LG Smart TV’s. Gaat van begin tot eind door. En de beeldkwaliteit op de LG app is meestal ook ietsje beter dan die via de Android app.

Het Engelse commentaar van Sky heb ik nog nooit gehoord eigenlijk.

Gaat hier dus best goed. We hebben glas, maar was met DSL ook altijd prima stabiel.

Commentaar is bij sommige F1 races wel echt bar, barslecht. Dat zou wel beter mogen. Wishfull thinking.

[ Voor 3% gewijzigd door krakendmodem op 10-05-2026 21:58 ]


  • Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 11:06

Pimmuz

Roar

Iemand de 24uurs op de Nürburgring aan het kijken? Heb nu dubbel audio dus de race en een of andere voetbalwedstrijd er tussen door tjonge jonge zeg blijft lastig.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Pimmuz schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:13:
Iemand de 24uurs op de Nürburgring aan het kijken? Heb nu dubbel audio dus de race en een of andere voetbalwedstrijd er tussen door tjonge jonge zeg blijft lastig.
Even voor je gecheckt, hier via de browser normaal.

Dit probleem hebben ze vaker, gok dat ze het verkeerd koppelen ergens.

  • wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:56
Gewoon op YouTube kijken kun je kiezen tussen Duits of Engels in fullHD .

  • Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 11:06

Pimmuz

Roar

Uiteindelijk was de boel even verversen genoeg :)

  • Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23:02
RTL+ zou op zwart gaan vanwege de formule 1 uitzendrechten die bij ViaPlay liggen.

Bij Delta is de uitzending (voorbeschouwing kwali) nog wel te zien.

  • wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:56
Viaplay gaat vieze spelletjes spelen , eerst willen ze RTL Duitsland tijdens F1 uitschakelen , en notabenen willen ze ook in de toekomst F1pro uitschakelen in Nederland waar ze nu de beelden van hebben voor hun eigen uitzending maar dan geknepen naar de laagste beeld kwaliteit .

Of zouden ze toch in het nou zitten .

  • Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-06 15:54
wim62 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 17:40:
Viaplay gaat vieze spelletjes spelen , eerst willen ze RTL Duitsland tijdens F1 uitschakelen , en notabenen willen ze ook in de toekomst F1pro uitschakelen in Nederland waar ze nu de beelden van hebben voor hun eigen uitzending maar dan geknepen naar de laagste beeld kwaliteit .

Of zouden ze toch in het nou zitten .
Staat gewoon nog aan bij ziggo, ze geven toch geen gehoor bij Ziggo vermoed ik

  • Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:39
Soppyscroll schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:01:
[...]

Staat gewoon nog aan bij ziggo, ze geven toch geen gehoor bij Ziggo vermoed ik
Echt?

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ze hebben als het goed is het op zwart gezet.

Bron: totaaltv.nl

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
VRT is bij nlziet tijdens bepaalde sport events ook niet te zien. Dus heel uniek is dat niet

  • wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:56
HollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:54:
[...]

Ze hebben als het goed is het op zwart gezet.

Bron: totaaltv.nl
Je moet niet alles geloven wat totaaltv.nl schrijft , het is net als de Story .

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:54:
VRT is bij nlziet tijdens bepaalde sport events ook niet te zien. Dus heel uniek is dat niet
'Waarom neemt IPTV zo'n toevlucht?' of 'We merken een daling in abonnees'.

Goh, hoe zou dat toch komen..

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:27:
[...]

'Waarom neemt IPTV zo'n toevlucht?' of 'We merken een daling in abonnees'.

Goh, hoe zou dat toch komen..
Dat ligt meer aan de rechten in dit geval

  • Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-06 15:54
HollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:54:
[...]

Ze hebben als het goed is het op zwart gezet.

Bron: totaaltv.nl
Zelf gekeken In de ziggo go app, was gewoon te zien :)

Totaaltv noem je ook een website die 90 Procent onwaardigheid plaatst alleen voor de clickbait’s

[ Voor 17% gewijzigd door Soppyscroll op 07-06-2026 21:57 ]


  • Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:39
Soppyscroll schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:56:
[...]

Zelf gekeken In de ziggo go app, was gewoon te zien :)

Totaaltv noem je ook een website die 90 Procent onwaardigheid plaatst alleen voor de clickbait’s
Ik begreep per ongeluk het eerste half uur, omdat RTL het verkeerde tijdstip had doorgegeven.

Met name KPN en Ziggo zijn daar ingetrapt.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/


  • AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:39

AvK

Ready Set Go

Beste mensen.... Er wordt veel gek#kerd op Viaplay maar heb net weer een heel goede uitzending gezien van In the Slipstream. Kees van de Grint en Allard Kalff hebben weer veel inside informatie die ik nog nergens gelezen heb. En ze doen ook boude uitspraken. Ik kan er erg van genieten.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome


  • Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:39
Nu nog een 4K feed, wordt tijd.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Pagina: 1 ... 163 164 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2