Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik heb alles naderhand terug gekeken dus nee ik had ook geen problemen met de kwaliteit of wegvallende verbinding. Wat ik dus wel sinds kort heb is die hapering en ik kijk via de app op de KPN mediabox. Heb het onlangs ook geprobeerd via de Nvidia Shield Pro 2019 maar dat ziet er helemaal beroerd uit.Quad schreef op zondag 3 mei 2026 @ 12:34:
@Pimmuz Ik heb (n=1) geen issues gehad tijdens de kwalificatie op Google TV met Viaplay app.
Wat voor amateuristische dingen bedoel je bij het darten? Gaat naar mijn idee best goed daar. Als er iets fout gaat, is het meestal van de PDC stream afkomstig.
Bij het darten heb ik vaak dat ze dan de audio van Sky niet omlaag zetten zodat je zowel het Nederlands als het Engels commentaar hoort en meer van die kleine foutjes. Of dat altijd aan de Viaplay of PDC stream ligt weet ik niet precies.
Ik heb nooit problemen, dus dat komt goed 👍wim62 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 14:47:
Ik wens iedereen om 19:00 uur een fijn kijkplezier van de F1 via Viaplay , hoopelijk voor jullie zonder storingen .
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zojuist in 4K gekeken 😉. Had veel eerder Viaplay moeten opzeggen. Nu F1 in 4K.dam0r schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:19:
Net even Mun-Liv opgezet. Wat een belabberde kwaliteit biedt Viaplay toch.
Een jurist die illegaal kijkt. Vrij bijzonder.DeJurist schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:40:
[...]
Zojuist in 4K gekeken 😉. Had veel eerder Viaplay moeten opzeggen. Nu F1 in 4K.
??? F1TV Premium... Hoezo illegaal? Dat is een aanname.wiigamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 08:03:
[...]
Een jurist die illegaal kijkt. Vrij bijzonder.
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
Engels Voetbal kan je niet in 4k kijken in Nederland. Dus geen aanname. De Jurist heeft gewoon een iptv abbo'tje opgepakt.Sjakie0101 schreef op maandag 4 mei 2026 @ 08:46:
[...]
??? F1TV Premium... Hoezo illegaal? Dat is een aanname.
En dan hebben we in de EU ook nog het voordeel van de cross-border portability van online content services. Je Viaplay-abonnement werkt in de hele EU (of eigenlijk de EER). En dat geldt natuurlijk net zo goed voor abonnementen aangeschaft in andere EER-lidstaten.
Volgens mij schrijft hij Nu F1 in 4K.wiigamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 09:52:
[...]
Engels Voetbal kan je niet in 4k kijken in Nederland. Dus geen aanname. De Jurist heeft gewoon een iptv abbo'tje opgepakt.
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
De quote ging over premier league, en dat kan dus niet.
Sky mag je ook niet afnemen, daar hebben ze geen rechten voor.
Volgens mij reageert DeJurist niet op de opmerking over Min-Liv kijken, maar de opmerking erna dat Viaplay belabberde kwaliteit levert. DeJurist meldt dat hij daarmee eens is en dat hij F1 in 4K kijkt (hoogstwaarschijnlijk via F1 TV).dutchgio schreef op maandag 4 mei 2026 @ 10:54:
[...]
De quote ging over premier league, en dat kan dus niet.
Sky mag je ook niet afnemen, daar hebben ze geen rechten voor.
Daikin single split woonk. + dual split in slaapk./zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16x385Wp IQ7+ 12xZ, 4xO/W / 6x410Wp IQ8MC 6xZ / System Controller 3INT / 3x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //
DeJurist in "Viaplay in Nederland"PeepPeepPeep schreef op maandag 4 mei 2026 @ 11:00:
[...]
Volgens mij reageert DeJurist niet op de opmerking over Min-Liv kijken, maar de opmerking erna dat Viaplay belabberde kwaliteit levert. DeJurist meldt dat hij daarmee eens is en dat hij F1 in 4K kijkt (hoogstwaarschijnlijk via F1 TV).
dam0r schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:19:
Net even Mun-Liv opgezet. Wat een belabberde kwaliteit biedt Viaplay toch.
Duidelijk zo?DeJurist schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:40:
[...]
Zojuist in 4K gekeken 😉. Had veel eerder Viaplay moeten opzeggen. Nu F1 in 4K.
Daikin single split woonk. + dual split in slaapk./zolder - WPB Vaillant 200 ltr - inductieoven -16x385Wp IQ7+ 12xZ, 4xO/W / 6x410Wp IQ8MC 6xZ / System Controller 3INT / 3x batterij 5P flex // sinds 2023 gasloos //
Dit dus, en verder interesseert het me echt niet. Ik was vanaf het begin klant bij Viaplay en heb ze drie jaar de tijd gegeven om hun dienstverlening te verbeteren. Dat is nooit gebeurd. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.PeepPeepPeep schreef op maandag 4 mei 2026 @ 11:00:
[...]
Volgens mij reageert DeJurist niet op de opmerking over Min-Liv kijken, maar de opmerking erna dat Viaplay belabberde kwaliteit levert. DeJurist meldt dat hij daarmee eens is en dat hij F1 in 4K kijkt (hoogstwaarschijnlijk via F1 TV).
En dan heb je nog mensen die klagen en de moraalridder uithangen (wanneer het hun uitkomt) maar dat laat me koud. Voor mij staat Viaplay synoniem voor pure rommel. Uiteindelijk kun je alleen met je portemonnee stemmen. Ik betaal liever wat meer voor kwaliteit dan voor een dienst die duidelijk niets geeft om zijn klanten. Mijn reactie was dan ook vooral gericht op degene die aangaf naar een belabberde streamkwaliteit te kijken.
[ Voor 7% gewijzigd door DeJurist op 04-05-2026 11:21 ]
Ik heb een vriend die als officier van justitie bij het OM werkt. Vraag hem niet naar zijn verkeersovertredingen, want ook zij zijn gewoon mensen. Voor de rest is jouw aanname gebaseerd op gebakken lucht. Hoe ik er verder naar kijk, ga ik hier niet bespreken, aangezien het om Viaplay gaat.wiigamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 08:03:
[...]
Een jurist die illegaal kijkt. Vrij bijzonder.
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2