Bij Prime had ik gisteren beter beeld, mooie studio visuals en reclames werkte gewoon zoals verwacht.Pimmuz schreef op zondag 14 december 2025 @ 11:16:
Ik probeerde zojuist de sessie van gisterenavond terug te kijken maar het gaat weer eens niet goed bij Viaplay.
Gedurende 3/4 van de stream heb je dubbel commentaar dus Engels & Nederlands door elkaar heen en ongeveer bij het begin van de partij van Wessel hoor je het Viaplay begin & afsluit deuntje er doorheen. De partij van Humpries & Evetts heb ik niet eens af kunnen kijken want de stream eindigt halverwege set 2.
Ik neem aan dat dit bij het live kijken gisterenavond niet het geval was.
(zelfde post in het darts topic)
Het zou echt beter zijn als iemand anders het overneemt. Ik heb het altijd geroepen dat het heel fijn was dat ik alles kon zien, maar wordt nu ook moe van 720p en reclames instarten tijdens dat de wedstrijden bezig zijn.
Overigens vind ik dat de ACM hier nog altijd iets aan moet doen. Bedacht mij gisteren hoe belachelijk het was dat ik weer moest switchen van app. Viaplay had ook echt beter kunnen samen met Prime. Voor mijn part deel je dezelfde login zoals F1TV.
[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 14-12-2025 11:41 ]
:strip_exif()/f/image/EVIEWcKMNX68r2EhsOBDsr8T.jpg?f=fotoalbum_large)