Hoe kijk je precies? Ik heb dit vaker op de Android TV box helaas.outlandos schreef op maandag 27 april 2026 @ 21:35:
Wedstrijd van Manchester United loopt zo nu en dan weer eens niet vloeiend. Wat kan viaplay wel?
Viaplay app op mijn Samsung S95F.HollowGamer schreef op maandag 27 april 2026 @ 21:44:
[...]
Hoe kijk je precies? Ik heb dit vaker op de Android TV box helaas.
Vooor andere providers zoals KPN en Delta is het verboden de UHD en 4K kanalen door te geven aan klanten.
Meten met twee maten. Die klanten mogen wel de hoofdprijs betalen, maar krijgen effectief slechter beeld.
ESPN is wel bezig met kanalen naar UHD te zetten. ESPN 2 UHD komt er al aan en is straks beschikbaar voor alle providers, de overige kanalen zijn (overigens net als Ziggo Sports) in 1080P.
Dat Viaplay echt over de brug moet gaan komen met 4K en UHD mag duidelijk zijn. Voor wat je er voor betaald leveren ze werkelijk 0,0 beeldkwaliteit en niet eens een vast kanaal waarop je wel UHD of 4K kan zien.
[ Voor 18% gewijzigd door Sjakie0101 op 28-04-2026 09:30 ]
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
Het vervelende is natuurlijk dat er totaal geen legale alternatieven zijn als je zowel premier league+ F1 wil kijken. Tel daarbij een abonnement op Amazon op voor bepaalde wedstrijden en de vlucht naar een minder legaal alternatief wordt dan voor veel mensen wel steeds interessanter....Korkss schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 18:05:
Ik heb al enkele jaren viaplay voor F1 en toen de premier league erbij kwam was ik helemaal blij. Ook darten (alleen december) kijk ik graag. Maar heb vd week toch opgezegd. Ik vind het werkelijk waar schandalig dat er wedstrijden aan Prime verkocht zijn, commentatoren zijn echt verschrikkelijk, samenvattingen van wedstrijden zijn nog slechter geknipt en geplakt dan een 2 jarige op zn meeloop dag op de basisschool. Het hapert (volgens mij) steeds vaker. Hoe graag ik alles ook kijk, ik kan hier niet in mee.
Ze maken zelf de hele markt kapot
UHD en 4K had 2 jaar geleden al de standaard moeten zijn. Ze verdommen het gewoon.
Hoe kun je dan nog verwachten bestaansrecht te hebben wanneer F1TV kostenloos 4K levert en je wel F!TV levert via Viaplay, maar niet het Pro-abonnement. Overigens vind ik voetbal ik UHD of 4K ook fijner kijken.
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
Ziggo heeft het ook niet. Geloof bijna geen enkele streamingdienst met live content?Sjakie0101 schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 13:20:
Viaplay is een organisatie die totaal niet omkijkt naar de eindgebruikers van hun platform.
UHD en 4K had 2 jaar geleden al de standaard moeten zijn. Ze verdommen het gewoon.
Hoe kun je dan nog verwachten bestaansrecht te hebben wanneer F1TV kostenloos 4K levert en je wel F!TV levert via Viaplay, maar niet het Pro-abonnement. Overigens vind ik voetbal ik UHD of 4K ook fijner kijken.
Dat kan, maar dan hadden ze het vaste kanaal bij de OTT-dienst moeten verkopen om dit waar te maken. Maar F1TV Premium heeft het wel en het is is technisch ook mogelijk met de nieuwe codecsHollowGamer schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 13:37:
[...]
Ziggo heeft het ook niet. Geloof bijna geen enkele streamingdienst met live content?
Die hebben niet 50 streams tegelijkertijd lopen. Ze hebben ook maar een beperkt VOD.Sjakie0101 schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 13:46:
[...]
Dat kan, maar dan hadden ze het vaste kanaal bij de OTT-dienst moeten verkopen om dit waar te maken. Maar F1TV Premium heeft het wel en het is is technisch ook mogelijk met de nieuwe codecs
Ik heb geen aandelen in Viaplay, maar vergeleken met C+/Ziggo Go, is er echt niet zoveel verschil.
Ziggo heeft het in het laatste seizoen voordat het naar Viaplay ging wel gehad.HollowGamer schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 13:37:
[...]
Ziggo heeft het ook niet. Geloof bijna geen enkele streamingdienst met live content?
Viaplay streamt in Scandinavië nota bene zelf live in 4K. Dat kunnen ze prima. Maar zolang te veel mensen in Nederland blijkbaar genoegen nemen met dat schrale 5 Mb/s streampje (lager dan welke stream of lineair kanaal van Eurosport/HBO Max/Ziggo Sport/F1TV dan ook) zal er vermoedelijk niets veranderen.
Inmiddels is het gewoon te laat. Als ze bij de lancering destijds gewoon naar ziggo waren gestapt en het het circus hadden overgenomen was het allemaal relatief zonder kleerscheuren gegaan. Inmiddels hangt er zo'n negatief imago om viaplay heen, en maakt ook de F1 zelf er een potje van met de regels dat het aantal abbonees alleen maar minder zal worden. Mocht max binnen afzienbare tijd een sabbatical of andere stappen nemen dan kunnen ze de deuren definitief sluiten....Sjakie0101 schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 13:20:
Viaplay is een organisatie die totaal niet omkijkt naar de eindgebruikers van hun platform.
Maar daar betalen ze ook dik voor .TexMex schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 15:15:
Viaplay streamt in Scandinavië nota bene zelf live in 4K. Dat kunnen ze prima.
Jawel, maar dat is meer vanwege het algemene prijspeil daar en minder vanwege 4K. Ook het lagere pakket zónder F1 en Premier League (en dus ook zonder 4K) gaat daar omgerekend al richting de 40 euro per maand.
Niemand vraagt ook om het hele pakket van Viaplay in 4K. Maar F1 en de belangrijkere PL-wedstrijden (zoals ze dus ook in Scandinavië doen) hadden in 2026 écht wel in 4K doorgegeven mogen worden. Of begin op zijn minst met een Full HD stream die niet onder doet voor die van de concurrentie in Nederland. De stream die ze nu leveren wekt toch de indruk dat ze in het jaar 2010 zijn blijven hangen. En dat is een beetje gek als je tegelijkertijd de duurste streamingdienst van Nederland bent.
Dat is niet op de legale manier, tenzij je er woont. Niets op tegen, maar het is helaas vaak de enige manier om inderdaad hogere bitrate + resolutie te krijgen.DutchOwnage schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 18:00:
Ik zet nu voor het eerst de SkySports 4K HDR stream aan.
Viaplay
Voor mij zou het echt minimaal 1080i + hoge bitrate mogen zijn. Maar dat gaat met de besparingen echt niet meer gebeuren. Nederlanders vinden 20 euro p.m. (Amazon meegerekend) echt de max (terecht ook in deze tijd).
Ze hebben overbetaald, niet samengewerkt op het begin (nog niet eens samenvattingen..), en veel te laat pas reclame gemaakt.
Het was weer dikke drama voor veel mensen en het is en blijf schandalig dat ze dit soort problemen na 4/5 jaar nog steeds hebben. Ik heb sinds mijn verlenging eind Maart het probleem dat om de zoveel minuten het beeld heel even schokt bij alles wat ik kijk op Viaplay.
Ben er ondertussen aangewend en ook alle audio problemen zoals 5 minuten voordat Vroooom begint hoor je gewoon de regisseur het publiek 5 minuten lang uitleggen dat ze net moeten doen alsof ze het allemaal heel erg leuk vinden dit komt zo amateuristisch over. Dit gebeurt ook heel erg vaak bij het Darten of andere programma's gewoon niet scherp bij de regie.
Ja ik weet wat mensen zeggen ook op al die F1 site's in hun reacties, stap over of neem het niet maar als je bv F1, darten en ook graag keer premier league wedstrijd kijkt heb je weinig keus alles los kost een gods vermogen.
Wat voor amateuristische dingen bedoel je bij het darten? Gaat naar mijn idee best goed daar. Als er iets fout gaat, is het meestal van de PDC stream afkomstig.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik heb alles naderhand terug gekeken dus nee ik had ook geen problemen met de kwaliteit of wegvallende verbinding. Wat ik dus wel sinds kort heb is die hapering en ik kijk via de app op de KPN mediabox. Heb het onlangs ook geprobeerd via de Nvidia Shield Pro 2019 maar dat ziet er helemaal beroerd uit.Quad schreef op zondag 3 mei 2026 @ 12:34:
@Pimmuz Ik heb (n=1) geen issues gehad tijdens de kwalificatie op Google TV met Viaplay app.
Wat voor amateuristische dingen bedoel je bij het darten? Gaat naar mijn idee best goed daar. Als er iets fout gaat, is het meestal van de PDC stream afkomstig.
Bij het darten heb ik vaak dat ze dan de audio van Sky niet omlaag zetten zodat je zowel het Nederlands als het Engels commentaar hoort en meer van die kleine foutjes. Of dat altijd aan de Viaplay of PDC stream ligt weet ik niet precies.
Ik heb nooit problemen, dus dat komt goed 👍wim62 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 14:47:
Ik wens iedereen om 19:00 uur een fijn kijkplezier van de F1 via Viaplay , hoopelijk voor jullie zonder storingen .
nggyu nglyd
Zojuist in 4K gekeken 😉. Had veel eerder Viaplay moeten opzeggen. Nu F1 in 4K.dam0r schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:19:
Net even Mun-Liv opgezet. Wat een belabberde kwaliteit biedt Viaplay toch.
Een jurist die illegaal kijkt. Vrij bijzonder.DeJurist schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:40:
[...]
Zojuist in 4K gekeken 😉. Had veel eerder Viaplay moeten opzeggen. Nu F1 in 4K.
??? F1TV Premium... Hoezo illegaal? Dat is een aanname.wiigamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 08:03:
[...]
Een jurist die illegaal kijkt. Vrij bijzonder.
Engels Voetbal kan je niet in 4k kijken in Nederland. Dus geen aanname. De Jurist heeft gewoon een iptv abbo'tje opgepakt.Sjakie0101 schreef op maandag 4 mei 2026 @ 08:46:
[...]
??? F1TV Premium... Hoezo illegaal? Dat is een aanname.
En dan hebben we in de EU ook nog het voordeel van de cross-border portability van online content services. Je Viaplay-abonnement werkt in de hele EU (of eigenlijk de EER). En dat geldt natuurlijk net zo goed voor abonnementen aangeschaft in andere EER-lidstaten.
Volgens mij schrijft hij Nu F1 in 4K.wiigamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 09:52:
[...]
Engels Voetbal kan je niet in 4k kijken in Nederland. Dus geen aanname. De Jurist heeft gewoon een iptv abbo'tje opgepakt.
De quote ging over premier league, en dat kan dus niet.
Sky mag je ook niet afnemen, daar hebben ze geen rechten voor.
Volgens mij reageert DeJurist niet op de opmerking over Min-Liv kijken, maar de opmerking erna dat Viaplay belabberde kwaliteit levert. DeJurist meldt dat hij daarmee eens is en dat hij F1 in 4K kijkt (hoogstwaarschijnlijk via F1 TV).dutchgio schreef op maandag 4 mei 2026 @ 10:54:
[...]
De quote ging over premier league, en dat kan dus niet.
Sky mag je ook niet afnemen, daar hebben ze geen rechten voor.
DeJurist in "Viaplay in Nederland"PeepPeepPeep schreef op maandag 4 mei 2026 @ 11:00:
[...]
Volgens mij reageert DeJurist niet op de opmerking over Min-Liv kijken, maar de opmerking erna dat Viaplay belabberde kwaliteit levert. DeJurist meldt dat hij daarmee eens is en dat hij F1 in 4K kijkt (hoogstwaarschijnlijk via F1 TV).
dam0r schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:19:
Net even Mun-Liv opgezet. Wat een belabberde kwaliteit biedt Viaplay toch.
Duidelijk zo?DeJurist schreef op zondag 3 mei 2026 @ 18:40:
[...]
Zojuist in 4K gekeken 😉. Had veel eerder Viaplay moeten opzeggen. Nu F1 in 4K.
Dit dus, en verder interesseert het me echt niet. Ik was vanaf het begin klant bij Viaplay en heb ze drie jaar de tijd gegeven om hun dienstverlening te verbeteren. Dat is nooit gebeurd. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.PeepPeepPeep schreef op maandag 4 mei 2026 @ 11:00:
[...]
Volgens mij reageert DeJurist niet op de opmerking over Min-Liv kijken, maar de opmerking erna dat Viaplay belabberde kwaliteit levert. DeJurist meldt dat hij daarmee eens is en dat hij F1 in 4K kijkt (hoogstwaarschijnlijk via F1 TV).
En dan heb je nog mensen die klagen en de moraalridder uithangen (wanneer het hun uitkomt) maar dat laat me koud. Voor mij staat Viaplay synoniem voor pure rommel. Uiteindelijk kun je alleen met je portemonnee stemmen. Ik betaal liever wat meer voor kwaliteit dan voor een dienst die duidelijk niets geeft om zijn klanten. Mijn reactie was dan ook vooral gericht op degene die aangaf naar een belabberde streamkwaliteit te kijken.
[ Voor 7% gewijzigd door DeJurist op 04-05-2026 11:21 ]
Ik heb een vriend die als officier van justitie bij het OM werkt. Vraag hem niet naar zijn verkeersovertredingen, want ook zij zijn gewoon mensen. Voor de rest is jouw aanname gebaseerd op gebakken lucht. Hoe ik er verder naar kijk, ga ik hier niet bespreken, aangezien het om Viaplay gaat.wiigamer schreef op maandag 4 mei 2026 @ 08:03:
[...]
Een jurist die illegaal kijkt. Vrij bijzonder.
Die hapering (meestal net nadat ze het podium afgaan en weer terug naar de studio) had ik ook inderdaad op de KPN box. En ook dat die stream er op die KPN box er gewoon helemaal mee stopt na +- 2 uurtjes streamen. Klapt er dan ineen keer uit. Nu is die KPN box sowieso al hopeloos voor lineair TV kijken dus daar kan ik Viaplay niet de schuld van geven.Pimmuz schreef op zondag 3 mei 2026 @ 15:12:
[...]
Ik heb alles naderhand terug gekeken dus nee ik had ook geen problemen met de kwaliteit of wegvallende verbinding. Wat ik dus wel sinds kort heb is die hapering en ik kijk via de app op de KPN mediabox. Heb het onlangs ook geprobeerd via de Nvidia Shield Pro 2019 maar dat ziet er helemaal beroerd uit.
Bij het darten heb ik vaak dat ze dan de audio van Sky niet omlaag zetten zodat je zowel het Nederlands als het Engels commentaar hoort en meer van die kleine foutjes. Of dat altijd aan de Viaplay of PDC stream ligt weet ik niet precies.
Die problemen met de streams heb ik niet als ik de app gebruik voor LG Smart TV’s. Gaat van begin tot eind door. En de beeldkwaliteit op de LG app is meestal ook ietsje beter dan die via de Android app.
Het Engelse commentaar van Sky heb ik nog nooit gehoord eigenlijk.
Gaat hier dus best goed. We hebben glas, maar was met DSL ook altijd prima stabiel.
Commentaar is bij sommige F1 races wel echt bar, barslecht. Dat zou wel beter mogen. Wishfull thinking.
[ Voor 3% gewijzigd door krakendmodem op 10-05-2026 21:58 ]
Even voor je gecheckt, hier via de browser normaal.Pimmuz schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:13:
Iemand de 24uurs op de Nürburgring aan het kijken? Heb nu dubbel audio dus de race en een of andere voetbalwedstrijd er tussen door tjonge jonge zeg blijft lastig.
Dit probleem hebben ze vaker, gok dat ze het verkeerd koppelen ergens.
Bij Delta is de uitzending (voorbeschouwing kwali) nog wel te zien.
Of zouden ze toch in het nou zitten .
Staat gewoon nog aan bij ziggo, ze geven toch geen gehoor bij Ziggo vermoed ikwim62 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 17:40:
Viaplay gaat vieze spelletjes spelen , eerst willen ze RTL Duitsland tijdens F1 uitschakelen , en notabenen willen ze ook in de toekomst F1pro uitschakelen in Nederland waar ze nu de beelden van hebben voor hun eigen uitzending maar dan geknepen naar de laagste beeld kwaliteit .
Of zouden ze toch in het nou zitten .
Echt?Soppyscroll schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:01:
[...]
Staat gewoon nog aan bij ziggo, ze geven toch geen gehoor bij Ziggo vermoed ik
Ze hebben als het goed is het op zwart gezet.
Bron: totaaltv.nl
Je moet niet alles geloven wat totaaltv.nl schrijft , het is net als de Story .HollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:54:
[...]
'Waarom neemt IPTV zo'n toevlucht?' of 'We merken een daling in abonnees'.418O2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:54:
VRT is bij nlziet tijdens bepaalde sport events ook niet te zien. Dus heel uniek is dat niet
Goh, hoe zou dat toch komen..
Dat ligt meer aan de rechten in dit gevalHollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:27:
[...]
'Waarom neemt IPTV zo'n toevlucht?' of 'We merken een daling in abonnees'.
Goh, hoe zou dat toch komen..
Zelf gekeken In de ziggo go app, was gewoon te zienHollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:54:
[...]
Totaaltv noem je ook een website die 90 Procent onwaardigheid plaatst alleen voor de clickbait’s
[ Voor 17% gewijzigd door Soppyscroll op 07-06-2026 21:57 ]
Ik begreep per ongeluk het eerste half uur, omdat RTL het verkeerde tijdstip had doorgegeven.Soppyscroll schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:56:
[...]
Zelf gekeken In de ziggo go app, was gewoon te zien
Totaaltv noem je ook een website die 90 Procent onwaardigheid plaatst alleen voor de clickbait’s
Met name KPN en Ziggo zijn daar ingetrapt.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Maar goed, eindelijk na dit seizoen van die bende af. Benieuwd hoe Videoland het in de markt gaat zetten.
[ Voor 80% gewijzigd door DutchOwnage op 01-07-2026 18:16 ]
Hoe kom je aan Videoland? Lees ik er overheen in het artikel en/of heb je een bron?DutchOwnage schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 18:14:
Aan Videoland dus.
Maar goed, eindelijk na dit seizoen van die bende af. Benieuwd hoe Videoland het in de markt gaat zetten.
[ Voor 18% gewijzigd door DutchOwnage op 01-07-2026 18:28 ]
Eerste regel van het bericht en ik verwacht dat Ziggo Sports heeft meegeboden op F1, maar dat is nog niet bevestigd.meesje schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 18:26:
[...]
Hoe kom je aan Videoland? Lees ik er overheen in het artikel en/of heb je een bron?
Shelly Sterk liet bij Vandaag Inside al iets doorschemeren, maar mocht niet uitweiden van Ziggo Sports.
Ziggo Sports is in staat F1 in 4K uit te zenden.
[ Voor 12% gewijzigd door Sjakie0101 op 01-07-2026 18:30 ]
@Sjakie0101 ah, dat wist ik niet.
Van mij mag het a la direct weer terug naar Ziggo.
[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 01-07-2026 18:33 ]
Laten we verdere berichten even afwachten. Ziggo neemt samenvattingen af maar is ook in staat om via het 4K kanaal F1 in 4K aan te bieden, Dat laatste gaat niet via de huidige DPG zenders.DutchOwnage schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 18:31:
Wat heeft Ziggo hiermee van doen? Leuk dat ze misschien weer meegeboden hebben, maar Videoland heeft er klaarblijkelijk meer voor over gehad.
@Sjakie0101 ah, dat wist ik niet.
Darts kan weer naar RTL7 en ze krijgen er ook voetbal bij,
Dat voetbal kan ook deels via Ziggo Sports. Kortom de kijker kan deels met vaste zenders gefaciliteerd worden.
Helaas gaan alle medewerkers van Viaplay mee naar Videoland. Inclusief die klepdozen die commentaar geven bij F1
[ Voor 43% gewijzigd door Sjakie0101 op 01-07-2026 18:55 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:02
Tv zender is hopeloos ouderwets met alle reclames en de studio die er altijd perse bij moet.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Ben benieuwd of ter zijner tijd mensen net zo hard klagen over Videoland als nu over Viaplay
How bad is it on a scale from one to Spurs
Hoe goed is Videoland op Linux?
Deze stond niet op mijn bingokaart.
Kunnen we als consument zelf overstappen en einde van jaar wordt je abbo automatisch stopgezet
[ Voor 9% gewijzigd door Soppyscroll op 01-07-2026 19:28 ]
In elk geval een zeer verrassende stap. Maar wel een partij die bekend is met streamen en de markt gewoon kent.
nggyu nglyd
Videoland is DPG. Dus met het kapitaal zal het wel goed zitten.Quad schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:35:
Is Videoland kapitaalkrachtig genoeg om F1 rechten te bemachtigen straks, wanneer deze aflopen?
In elk geval een zeer verrassende stap. Maar wel een partij die bekend is met streamen en de markt gewoon kent.
*knip*Quad schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:35:
Is Videoland kapitaalkrachtig genoeg om F1 rechten te bemachtigen straks, wanneer deze aflopen?
Dergelijke bronnen hebben hier niks te zoeken.
[ Voor 25% gewijzigd door tweakduke op 01-07-2026 19:53 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Via streaming of RTL7 prima. Idd, die reclames mogen dan wel eraf.tweakduke schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:00:
Darten aub niet naar rtl7.. dat zou een drama zijn. Heb jaren fijn gekeken en veel meer aanbod van het darten.
Tv zender is hopeloos ouderwets met alle reclames en de studio die er altijd perse bij moet.
Wel benieuwd of Videoland blijft investeren in de PDC deals. De huidige loopt gelukkig nog een flinke tijd door, 2032.
nggyu nglyd
Zitten DPG ook niet in België? Volgens mij hebben ze daar ook al een streamingplatform met sport.Quad schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:35:
DPG gaat dit betalen met reclame inkomsten en ook de ouderwetse tv kijker. Die willen niet streamen, en daar zit (helaas) nog altijd veel geld.
Godzijdank... miljoenen verkwist de afgelopen jaren. Ben benieuwd wat rtl ervan gaat maken.
Onzin.
[ Voor 46% gewijzigd door tweakduke op 01-07-2026 19:55 . Reden: quote aangepast ]
nggyu nglyd
DPG is Belgisch.HollowGamer schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:44:
[...]
Zitten DPG ook niet in België? Volgens mij hebben ze daar ook al een streamingplatform met sport.
DPG gaat dit betalen met reclame inkomsten en ook de ouderwetse tv kijker. Die willen niet streamen, en daar zit (helaas) nog altijd veel geld.
nggyu nglyd
Dat valt denk wel mee. Videoland is het paradepaardje van RTL (nu dus DPG) en loopt prima. Het zal een combinatie worden van volledig aanbod via streaming op Videoland en een deel met veel reclame op de zenders van RTL.HollowGamer schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:44:
Daar hoef je denk ik niet bang voor te zijn. Het kan bijna niet anders dat het een combinatie wordt van volledig aanbod op Videoland en af en toe iets met reclame op het open net van RTL.tweakduke schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:00:
Darten aub niet naar rtl7.. dat zou een drama zijn. Heb jaren fijn gekeken en veel meer aanbod van het darten.
Vooralsnog zijn de livestreams bij Videoland vooral heel matig. Maar goed, ze snappen hopelijk dat ze daar met deze nieuwe content niet meer mee wegkomen.DutchOwnage schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 18:14:
Aan Videoland dus.
Ik denk dat die rechten al een stuk goedkoper zijn geworden in Nederland... Er kijken gewoon steeds minder mensen. Of FIA/F1 gaan het uitmelken via hun eigen abonnement systeem.Quad schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:35:
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hopelijk kan videoland de premier league niet betalen en komt dat volledig bij Amazon. Alleen al doordat je dan commentaar uit kunt schakelenBreadFan schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 20:24:
Interessant. Ik heb nu geen Videoland, maar als ik F1tv kan opzeggen en voor een beperkt beetje meer per maand ook de Videoland content kan bekijken dan ga ik dat wel overwegen. Maar eens kijken wat de prijzen worden en in welk abonnement de F1 komt te zitten
Een beperkt beetje zal het nooit zijn. 😀BreadFan schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 20:24:
Interessant. Ik heb nu geen Videoland, maar als ik F1tv kan opzeggen en voor een beperkt beetje meer per maand ook de Videoland content kan bekijken dan ga ik dat wel overwegen. Maar eens kijken wat de prijzen worden en in welk abonnement de F1 komt te zitten
Mits de prijs dan niet al te hoog wordt, zou dat voor mij een reden kunnen zijn om weer Prime Video te nemen.toolkist schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 20:37:
[...]
Hopelijk kan videoland de premier league niet betalen en komt dat volledig bij Amazon. Alleen al doordat je dan commentaar uit kunt schakelen
Het gaat in elkaar op. Dus je wordt gemigreerd naar Videoland.Slasher schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:16:
Ben wel benieuwd of Viaplay nu automatisch de abo's gaat beëindigen of dat je dat zelf moet doen.
Dat kan al nadat de deal definitief rond is
Vond/ vind Viaplay redelijk ruk, maar vond het wel prettig dat Premier League, F1 en darts in 1 abbo zaten.
Als ziggo F1 gaat doen juich ik dat toe, maar wil ook graag PL zien. Hopelijk gaat dat dan naar Amazon. En hopelijk wordt het dan onderaan de streep ook nog wat goedkoper, en niet duurder.
Want waar moet ik anders Premier League kijken? Gaat dat ook naar Videoland dan?
[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 01-07-2026 21:36 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Maar ongetwijfeld voordeliger dan Viaplay.
Van mij mogen ze PL juist splitsen van F1 en darts, F1 kijk ik nu alleen omdat ik het toevallig "cadeau" krijg bij de PL. Terwijl de f1 waarschijnlijk een groter deel van het abonnementsgeld betreftFormat-C schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 21:35:
Hopelijk worden alle sporten dan niet helemaal uit elkaar getrokken..en dat je dan 3 streamingdiensten moet afnemen om alles te kunnen zien wat ze nu bij Viaplay hebben.
Vond/ vind Viaplay redelijk ruk, maar vond het wel prettig dat Premier League, F1 en darts in 1 abbo zaten.
Als ziggo F1 gaat doen juich ik dat toe, maar wil ook graag PL zien. Hopelijk gaat dat dan naar Amazon. En hopelijk wordt het dan onderaan de streep ook nog wat goedkoper, en niet duurder.
Want waar moet ik anders Premier League kijken? Gaat dat ook naar Videoland dan?
Van mij ook, ik kijk alleen PL en dan vind ik de 13,79 per maand die ik nu betaal eigenlijk net teveel en overweeg ik hem deze zomer niet te verlengen.toolkist schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 22:08:
[...]
Van mij mogen ze PL juist splitsen van F1 en darts, F1 kijk ik nu alleen omdat ik het toevallig "cadeau" krijg bij de PL. Terwijl de f1 waarschijnlijk een groter deel van het abonnementsgeld betreft
Ik heb in februari, voor de start van de F1, gebruik gemaakt van het aanbod om voor 179 euro een jaar te kunnen kijken zonder reclame. Daarnaast voor vrouw en dochter een abo op Videoland. Het zou toch wel zuur zijn wanneer ik straks op twee diensten hetzelfde aanbod krijg en feitelijk dus dubbel betaal. Maar eerst maar eens afwachten wat ze gaan doen. De rest is ook voor mij speculatief.
This train carries saints and sinners
Even afwachten wat de abonnementsstructuur wordt. Ik verwacht dat Videoland Sport een extra abonnement wordt, dat voor Viaplayklanten gratis is. Er zal ook wel een Videoland Totaal komen waar deze bij in zit, maar dan zou je al dan niet tijdelijk korting moeten krijgen.sjors123 schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 09:35:
Ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor de mensen die afgelopen jaar een jaarabonnement bij VP hebben afgesloten én een abonnement op Videoland hebben.
Ik heb in februari, voor de start van de F1, gebruik gemaakt van het aanbod om voor 179 euro een jaar te kunnen kijken zonder reclame. Daarnaast voor vrouw en dochter een abo op Videoland. Het zou toch wel zuur zijn wanneer ik straks op twee diensten hetzelfde aanbod krijg en feitelijk dus dubbel betaal. Maar eerst maar eens afwachten wat ze gaan doen. De rest is ook voor mij speculatief.
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2