hij is boos!
Woep woep, dit ziet er goed uit!
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat is met veel sporten zo. Daarom vind ik de vergelijking van Max met Lewis ook niet echt boeiend gezien het leeftijdsverschil. Iedere generatie zijn eigen helden.Charles Hill schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:03:
[...]
Over wat het beste is, valt te discussiëren. Net als onder welke omstandigheden iemand de beste werd. Al zal je er waarschijnlijk nooit uitkomen als iemand al een standpunt heeft ingenomen. Nog los van het feit dat het niet te vergelijken is door zoveel variabelen. En degenen die als besten worden gezien, het nooit tegen elkaar kunnen opnemen. En al helemaal niet tijdens hun beste jaren.
Ik bedoelde Fangio (niet zelf 'live' meegemaakt maar via mijn opa's verhalen) maar ik had net zo goed Senna kunnen bedoelen.
Nette ronde van Verstappen. Ongeacht wie het is....met dergelijk materiaal zo goed rijden is toch echt bijzonder.
Ja hoor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoppaaaa Verstappen doet het weeeer!!!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wow, wat een fenomeen, alweer! Hij blijft iedereen elke keer verbazen, ongekend. Idioterie.
En alle props voor Antonelli.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoe doet Max dat toch? Wow!
"When you grow up your heart dies"
3 tienden volgens sommigeD-dark schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:17:
En dan te bedenken dat als het perfect ging het nog sneller kon
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Echt bizar.. Geef iedereen dezelfde auto en hij rijdt iedereen de moeder.sjaool schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:17:
Hoe doet Max dat toch? Wow!
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Knappe prestatie van Verstappen om pole te pakken al zit de top 3 wel heel dicht bij elkaar.
Verder ook leuk om te zien dat Sainz weer eens goed mee doet en dat Antonelli niet zomaar een toevalstreffer had gereden gisteren.
Verder ook leuk om te zien dat Sainz weer eens goed mee doet en dat Antonelli niet zomaar een toevalstreffer had gereden gisteren.
Prachtig shot van een paar mensen op een balkon.
WTF regie. Echt.
WTF regie. Echt.
Waarom staat de MVP daar weer?
Lol, Max nog niet in beeld, wel 3 minuten de bobos.
Lol, Max nog niet in beeld, wel 3 minuten de bobos.
[ Voor 47% gewijzigd door HollowGamer op 03-05-2025 23:19 ]
Mooi hoe max ome ben niet teveel aandacht geeft
Verstappen doet het weer!
Jammer dat de auto niet snel genoeg is, want aan pole heb je niets als je elke ronde tijd verliest tijdens de race.
Jammer dat de auto niet snel genoeg is, want aan pole heb je niets als je elke ronde tijd verliest tijdens de race.
He ome Ben in pak in plaats van jurk? Is de eerste keer dat ik dat zie...
ANT weet deze keer wel waar hij heen moet
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Knappe prestatie na die puinhoop van eerder vandaag
Wat een ronde, niet verwacht dat ie het na dat foutje in s1 zou redden, maar beetje hulp van norris is altijd welkom
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Juist dan is die pole belangrijk. Dirty air kan dan net verschil maken.Charles Hill schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:18:
Verstappen doet het weer!
Jammer dat Yuki dat laatste stapje net niet zet.
Ongelooflijk!
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Baby schijnt al eerder geboren te zijn. Max gaf aan al enkele dagen met ze doorgebracht te hebben voor hij vertrok naar Miami.djmuggs schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:18:
VER heeft sinds donderdag nog meer reden om beter te zijn dan ooit
https://www.nu.nl/formule...eel-mooi-en-speciaal.html
[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 03-05-2025 23:21 ]
Ik vind hem wel een sympathieke gast. Is dat ook zo?
En een track record
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
PIA P4 is wel gunstig voor het kampioenschap als VER het kan verzilveren.
Ja? Hij staat bij vrijwel race en Q vooraan.FastFred schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:19:
Mooi dat de nieuwe vloer dus wel lijkt te werken bij VER. Toch knap hoe ze de setup toch vrij snel rond hebben gehad deze keer.
per aspera ad astra
Bij de eerste DRS heeft hij een probleem, en anders wel een paar rondes later.d0s schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:20:
[...]
Juist dan is die pole belangrijk. Dirty air kan dan net verschil maken.
Maar wie weet, misschien kan hij er langer voor blijven dan ik verwacht.
En Piastri zit dan niet in bocht 1 morgen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:21:
PIA P4 is wel gunstig voor het kampioenschap als VER het kan verzilveren.
In het huidige klimaat in de VS zal z'n gebruikelijke jurk z'n imago niet ten goede komen.FastFred schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:19:
Verrassend dat Max het toch weer heeft geflikt. Hopelijk is de race pace morgen ook goed. De laatste paar races is het toch dat rijden in schone lucht echt een aanzienlijk voordeel is.
"Max did a Maxlap again." Lando weet het mooi te verwoorden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb ergens gelezen (hier of bij een journalist op X) dat de nieuwe vloer er niet meer onder zit door schade tijdens de pitstop in de sprintrace. Dus dat is nog meer bizarLAD93 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:21:
Mooi dat de nieuwe vloer dus wel lijkt te werken bij VER. Toch knap hoe ze de setup toch vrij snel rond hebben gehad deze keer.
En gelukkig niet langzamer nu hij vader is 😁LAD93 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:21:
Is nog even de vraag, is niet de eerste poleposition die hij pakt met honderdsten verschil. Dat deed hij ook met de oude vloer. Tijdens de race gaan we hopelijk het verschil echt zien.LAD93 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:21:
Max duidelijk een van de GOAT's. Rijdt paarse sectoren in een inferieure auto.
Norris te voorzichtig en stelt zichzelf te afhankelijk op van de auto.
Voor Red Bull als team wel belangrijk om de focus te houden morgen en niet van die domme fouten te maken in de strategie of met pitstops.
Voor Red Bull als team wel belangrijk om de focus te houden morgen en niet van die domme fouten te maken in de strategie of met pitstops.
Bij dat overzicht waar Mclaren sneller was, was het duidelijk dat die auto absoluut niet snel is, hij wint het op zijn extreme bochtenwerk, maar rechte stukken wordt hij links en rechts voorbij gereden.LAD93 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:21:
En dat morgen achter je te hebben, rechte stukken ben je schietschijf.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wie?HollowGamer schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:20:
Ik vind hem wel een sympathieke gast. Is dat ook zo?
Ik heb denk ik ergens iets gemist maar waarom heeft Mercedes paars/roze kleding aan dit weekend? Zal een one off zijn voor dit weekend maar waarom?
Echt een leuke gast die Kimi. En vooral bijzonder knap dat hij hier zo staat. Hoop ik nog veel van te zien.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Eerste kusjes ooit tijdens het uitreiken van de pole position award...

Precies, Red Bull staat vrij laag bij de topsnelheden.SinergyX schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:23:
[...]
Bij dat overzicht waar Mclaren sneller was, was het duidelijk dat die auto absoluut niet snel is, hij wint het op zijn extreme bochtenwerk, maar rechte stukken wordt hij links en rechts voorbij gereden.
En dat morgen achter je te hebben, rechte stukken ben je schietschijf.
Hopen op regen morgen
inferieur is relatief. Een prutauto zal nooit in de buurt van poleposition komen, ook niet met Verstappen achter het stuur.DJTimo schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:23:
Max duidelijk een van de GOAT's. Rijdt paarse sectoren in een inferieure auto.
Die Kimi komt er wel, vanaf race 1 dit seizoen al onder de indruk van hem. Zit 'm in de naam
[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 03-05-2025 23:25 ]
Na 4 keer WDC nog steeds geweldig om te zien. Bizar hoe hij steeds maar weet te verbeteren.Quad schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:17:
Wow, wat een fenomeen, alweer! Hij blijft iedereen elke keer verbazen, ongekend. Idioterie.
Lando, tegen Max. Let op, die vent gaat je straks een kusje geven, wel twee let maar op. Max.. nee serieus? Smak smak
Hopelijk wordt Kimi niet weer opzij gedrukt door Piastri morgen... Hopelijk heeft ie ervan geleerd.
Daarmee zegt ie denk ik dus ook wat we allemaal denken… maar gelukkig heeft HAM zijn ophemel momentje even gehad zodat de damage control er is. Mijn god wat was het weer een ophemel gelul door die Ruth.Quad schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:22:
"Max did a Maxlap again." Lando weet het mooi te verwoorden.
PIA wat verder terug. Had ik niet verwacht. Lekker weer van ANT. RUS kwam ook dichtbij ineens.
Mijn boefje is liev!
Yuki heeft nog geen nieuwe vloer..d0s schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:20:
[...]
Juist dan is die pole belangrijk. Dirty air kan dan net verschil maken.
lag?HollowGamer schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:25:
Lol,.krijgt vier zoenen hana
Laat ik zeggen dat er gradaties zijn in inferieuriteit.Charles Hill schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:25:
[...]
inferieur is relatief. Een prutauto zal nooit in de buurt van poleposition komen, ook niet met Verstappen achter het stuur.
En laten we ook niet het mooie resultaat voor Williams vergeten. 

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Erg erg erg goed van Max, hij doet het gewoon....
Je kan hem gewoon niet uitsluiten, aan de man ligt het niet, erg jammer dat Red Bull dit jaar steekjes laat vallen qua auto en/of pitstops
Je kan hem gewoon niet uitsluiten, aan de man ligt het niet, erg jammer dat Red Bull dit jaar steekjes laat vallen qua auto en/of pitstops
Cogitationis poenam nemo patitur
Afhankelijk van de baan is de Red Bull dichtbij de top, of net wat eronder en gelijk aan Mercedes. Waar Mercedes soms ook weer beter is, afhankelijk van het weer. En zo gelden er allerlei factoren welke auto beter of minder presteert. Al is de McLaren op dit moment wel het beste, dat is duidelijk.DJTimo schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:27:
[...]
Laat ik zeggen dat er gradaties zijn in inferieuriteit.
In Miami komen teams vaak met andere teamkleding, livery of beide en natuurlijk bijbehorende merchandise voor de fans.FastFred schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:25:
Ik heb denk ik ergens iets gemist maar waarom heeft Mercedes paars/roze kleding aan dit weekend? Zal een one off zijn voor dit weekend maar waarom?
Komt wel goed. Zijn f2 jaar was niet super bijzonder, maar hij heeft wel echt veel laten zien, dingen die alleen de echte bijzondere rijders kunnen.Zewatanejo schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:25:
Echt een leuke gast die Kimi. En vooral bijzonder knap dat hij hier zo staat. Hoop ik nog veel van te zien.
een treffende spreuk
Ja, heel goed gedaan door Williams! Op de snelle banen doen ze het goed.g0tanks schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:30:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Max Verstappen verslaat de onverslaanbare McLarens, rookie Kimi Antonelli wurmt zich ook even tussen de McLarens, de Williams staan voor de Ferrari’s, Yuki Tsunoda zelfs zonder upgrades wederom in Q3…
Misschien moet ik de race maar overslaan, want beter dan dit kan het eigenlijk niet worden
Misschien moet ik de race maar overslaan, want beter dan dit kan het eigenlijk niet worden
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Even mijn bril erbij pakken die plaatjes zijn zo kleing0tanks schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:30:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wel echt kuhd dat p2 aan de binnenkant zit, dan rem je laat en heb je recht op de bocht deze jaargang.
een treffende spreuk
Waarschijnlijk een (Amerikaanse) sponsor die extra aandacht krijgt.FastFred schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:25:
Edit: of dit, van internet, 'Miami associated with the colours sunset orange, sky blue, midnight purple and neon pink'
[ Voor 15% gewijzigd door Charles Hill op 03-05-2025 23:40 ]
De andere 19 waren met deze auto waarschijnlijk ergens in de buurt van p5 geëindigd.Charles Hill schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:25:
[...]
inferieur is relatief. Een prutauto zal nooit in de buurt van poleposition komen, ook niet met Verstappen achter het stuur.
Derde/vierde auto lijkt me heel aannemelijk
Kunnen we nooit weten. Het enige die enigszins vergeleken kan worden is Tsunoda. Maar ook hij dit weekend niet want de auto's zijn niet gelijk door de verschillende vloeren.MikeyMan schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:34:
[...]
De andere 19 waren met deze auto waarschijnlijk ergens in de buurt van p5 geëindigd.
Derde/vierde auto lijkt me heel aannemelijk
Hamilton weg, Antonelli in de Mercedes en Toto houdt meer dan 50m in z'n zak.
Lekker bezig...
Lekker bezig...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
die 50m heeft ie volgend jaar nodighoevenpe schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:40:
Lekker bezig...
Volgend jaar Max naar Mercedes? Kan hij de 50 Miljoen weer uitgevenhoevenpe schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:40:
Lekker bezig...
Cogitationis poenam nemo patitur
Zeker ja. Had niet verwacht dat hij al zo snel mee zou kunnen doen om de topplekken. Maar aan de andere kant, de uitspraak 'wat goed is komt snel' bestaat niet voor niets. En hij heeft ook al laten zien snel te zijn in een formule auto.Wognummer schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:41:
[...]
die 50m heeft ie volgend jaar nodigik denk dat Ant halen wel echt een goede zet was
Ben ook wel benieuwd wat Hadjar kan in een snellere auto. Heeft ook meteen laten zien goed te zijn in elke klasse waar hij meedoet.
Ik geloof best dat Ferrari het geld met de verkoop van petjes en shirtjes terug verdiend heeft, maar vanaf een afstand is Hamilton toch wel een heel erg dure tweede coureur.
Het lijkt een beetje op een oude voetballer terug halen die ooit top was, en dan hopen dat er nog iets van dat niveau in zit, wetende dat leeftijd in de sport grote invloed heeft, zeker op het aller hoogste niveau.scrappy.doo schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:59:
Ik geloof best dat Ferrari het geld met de verkoop van petjes en shirtjes terug verdiend heeft, maar vanaf een afstand is Hamilton toch wel een heel erg dure tweede coureur.

Sainz "terug gezet" naar Williams...... Rijd vervolgens Ferrari eruit. ROFL
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Hopelijk (en hoogstwaarschijnlijk)analyseert Max de start van de afgelopen sprint om te zien hoe Piastri Antonelli heeft gepakt. Weet niet goed hoe je je daar tegen kan verweren overigens, anders dan zelf een topstart te hebben of meteen naar de binnenkant te duiken.pro_6or schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:33:
Wel echt kuhd dat p2 aan de binnenkant zit, dan rem je laat en heb je recht op de bocht deze jaargang.
Dat mes snijdt aan twee kanten.
[ Voor 29% gewijzigd door MikeyMan op 04-05-2025 05:45 ]
https://www.weeronline.nl...04/weersverwachting-48uur
Lijkt op regen af en aan. Dat kan nog leuk worden.
Lijkt op regen af en aan. Dat kan nog leuk worden.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Dat is even lekker wakker worden met Max op pole.
Gisteren avond na Q1 was het voor mij Lights out and away we go to Dreamland
Batterij weer vol dus op naar de race vanavond
Gisteren avond na Q1 was het voor mij Lights out and away we go to Dreamland

Batterij weer vol dus op naar de race vanavond
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |