Wat zit het weer heerlijk dicht bij elkaar zeg.
Idd maar ik denk dat we hem niet op de baan gaan zien in een F1 bolide dit seizoen.HollowGamer schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:25:
[...]
Hij komt meer live in beeld, dan iemand op de baan.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik had hem echt als teamgenoot willen zien. Het lijkt me ook zo'n nuchtere gast.
Nou Hamilton, kom maar even de bandjes wisselen jongen.
Bold statement...Ronald.42 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:29:
[...]
Idd maar ik denk dat we hem niet op de baan gaan zien in een F1 bolide dit seizoen.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
'Je bent echt niet gelukkig in de Ferrari he?'StefanVerkerk schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:29:
Ben benieuwd of Tsunoda weer het rode licht gaat pakken.
Hij had naar IndyCar kunnen gaan, hij geniet namelijk ook wel een beetje van aandacht denk ik soms.Ronald.42 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:29:
[...]
Idd maar ik denk dat we hem niet op de baan gaan zien in een F1 bolide dit seizoen.
Opzicht geen slechte coureur, maar ook niet iemand die speciaal is vind ik.
Met die spuuglelijke liveryStefanVerkerk schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:29:

het gaat niet van harte met de Ferrari's deze Q1
Albon P4 nu, zo zo. Totaal gemist door de regie overigens.
Een mooie backup, maar met hoe de eerste en tweede rijder het nu doen dan moet er al één van die twee uitvallen anders zetten ze hem niet achter het stuur.HollowGamer schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:32:
[...]
Hij had naar IndyCar kunnen gaan, hij geniet namelijk ook wel een beetje van aandacht denk ik soms.
Opzicht geen slechte coureur, maar ook niet iemand die speciaal is vind ik.
Het zal wel de gravelbike worden denk ik.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Heeft NOR de maximum delta overschreden? (Kan niet kijken, maar lees ergens dat het onderzocht zal worden na de kwalificatie)
Yuki Q2.

[ Voor 8% gewijzigd door dawg op 03-05-2025 22:40 ]
Ik zag NOR een paar keer flink lang wachten in 1 van de laatste bochten. Zou me niks verbazen als het komt door het netjes aan de kant gaan en wachten.marcelcee schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:39:
Heeft NOR de maximum delta overschreden? (Kan niet kijken, maar lees ergens dat het onderzocht zal worden na de kwalificatie)
per aspera ad astra
Daar zit idd genoeg in, mag van mij ook wel morgen vallen, vandaag regen genoeg gehad tijdens F1 sessiesdjmuggs schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:40:
Mooi wolkendek
Met welke vloer rijdt Max nu? De oude of de nieuwe?
Valt mij wel op dat Max de laatste tijd iedere keer als eerste onderweg is in quali.. Ben ik abuis of wat?
Als VER S2 ook nog in het paars krijgt in Q3, dan is het klaar.
ICE ICE Baby
Volgens mij vorig jaar ook al. Hij is 1 of 2 als laatste gegaan waar niet goed uitpakte, en volgens mij was ie er toen wel klaar meeD-Ed schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:45:
Valt mij wel op dat Max de laatste tijd iedere keer als eerste onderweg is in quali.. Ben ik abuis of wat?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hoezo? McLaren duidelijk de snelste.djmuggs schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:45:
Je weet dat die paarse sectoren per sessie gelden? En Max dus bijna als default als eerste op de baan alle sectoren paars heeft.djmuggs schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:45:
Wel ja, beter om een degelijke banker lap te zetten en daarna nog wat te verbeteren dan te wachten tot het einde en met wat pech eruit te liggen...
Duh, dank je voor de update.BlackMonkey schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:47:
[...]
Je weet dat die paarse sectoren per sessie gelden? En Max dus bijna als default als eerste op de baan alle sectoren paars heeft.
Domoren opzet en gaat in hoekje staan.
[ Voor 6% gewijzigd door djmuggs op 03-05-2025 22:53 ]
ICE ICE Baby
Toch blijf ik me altijd afvragen bij die snelle auto’s als McLaren nu of Mercedes jaren terug, hoe goed de coureur dan eigenlijk is.
Max had nog een paarse 1e sector, maar uiteindelijk geen verbetering van zijn tijd.
The best driver ever is out
[ Voor 10% gewijzigd door djmuggs op 03-05-2025 22:57 ]
ICE ICE Baby
Wie bedoel je?djmuggs schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:56:
Edit: Never mind!djmuggs schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:56:
[ Voor 23% gewijzigd door Charles Hill op 03-05-2025 23:01 ]
Heel goed, anders zouden ze niet bij een topteam in de F1 racen. Maar ook tussen de topcoureurs zit een verschil.dawg schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:53:
Toch blijf ik me altijd afvragen bij die snelle auto’s als McLaren nu of Mercedes jaren terug, hoe goed de coureur dan eigenlijk is.
Haha dan is hij ook niet de bestedjmuggs schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:56:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je hebt gelijk 👍Plenkske schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:59:
Dont feed the troll...
Die is al bijna 30 jaar uit het leven.djmuggs schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 22:56:
Senna?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vorige race.dawg schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:00:
[...]
Volgens mij best lang geleden dat de teammaat van Max in Q3 stond of niet?
Over wat het beste is, valt te discussiëren. Net als onder welke omstandigheden iemand de beste werd. Al zal je er waarschijnlijk nooit uitkomen als iemand al een standpunt heeft ingenomen. Nog los van het feit dat het niet te vergelijken is door zoveel variabelen. En degenen die als besten worden gezien, het nooit tegen elkaar kunnen opnemen. En al helemaal niet tijdens hun beste jaren.
[ Voor 35% gewijzigd door Charles Hill op 03-05-2025 23:06 ]
Ok deze moet ik aan jou geven 😁
ICE ICE Baby
Welke stagiair doet de regie trouwens, man man man
Vaak bu'j te bang!
We zitten in Q3 met twee auto's van Williams
Het is dit jaar nog niet best.-tom-562 schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:04:
Welke stagiair doet de regie trouwens, man man man
We kunnen al blij zijn als de timings goed blijven werken. Tot nu toe gaat t goed dit weekend... Hopelijk tijdens de race ook.
balen voor HAM, hij legde iedere keer op dezelfde plek een streep rubber neer en kon daar vervolgens niet eens zelf van profiteren.
Morgen met (hopelijk wat) regen kan hij iig weer shinen
Morgen met (hopelijk wat) regen kan hij iig weer shinen
Sainz P1 denk ik, de rest is onverspelbaarG_Dragon schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:05:
We zitten in Q3 met twee auto's van Williams
ICE ICE Baby
Vlag maar af voor Q3 hoor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
HP ink kan weleens het duurste onderdeel van die hele auto zijn
Zo close. Ongehoord. Maar Max levert weer hé.
Spannendd, kom op Verstappen!
Zou het zo super tof vinden
Zou het zo super tof vinden
Code rood met 1 minuut te gaan a.u.b.
[ Voor 6% gewijzigd door Blik1984 op 03-05-2025 23:09 ]
Die zag ik niet aankomen, ik dacht dat Norris het wel ging redden.
Hoezo zit Tsunoda er in de eerste run steeds zo ver langs ? Elke keer oude banden ?
Hoezo zit Tsunoda er in de eerste run steeds zo ver langs ? Elke keer oude banden ?
Norris heeft nog wel wat over als hij geen foutje maakt..
Dus NOR op P2 met +0.003 met blokkerende banden in bocht 17. Dan zal NOR zo wel sneller zijn dan VER?
Gaat nog spannend worden het laatste rondje.. Knap trouwens van de beide WilliamsStefanVerkerk schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:07:
LOL, wat een marges weer. Bizar.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Verstappen vindt dat hij zelf ook wel harder kan.Dentist schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:09:
Norris heeft nog wel wat over als hij geen foutje maakt..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als Verstappen op pole komt en hij hij moet samen met Norris of Piastri door de eerste bocht hebben we kans op vuurwerk. Kan me niet voorstellen dat hij nog wijkt. Zeker na de straf die niet werd gegeven aan Piastri deze sprint en vorige gp.
Drie tienden ongeveer waarschijnlijkStefanVerkerk schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:09:
Dus NOR op P2 met +0.003 met blokkerende banden in bocht 17. Dan zal NOR zo wel sneller zijn dan VER?
Williams gaat lekker! Niets mis met de snelheid, er moeten alleen niet teveel langzame bochten zijn want dan gaat de balans tegenwerken.
Als hij de druk aankan…StefanVerkerk schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:09:
Zelfde kan gebeuren als hij P2 start.Robbie T schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:10:
Als Verstappen op pole komt en hij hij moet samen met Norris of Piastri door de eerste bocht hebben we kans op vuurwerk. Kan me niet voorstellen dat hij nog wijkt. Zeker na de straf die niet werd gegeven aan Piastri deze sprint en vorige gp.
Yep. Heb het idee dat ie er nog liever af vliegt met 1 van de McLarens dan dat hij wijkt.
Ik laat de borrelnootjes ff staan. Ken mezelf als het spannend wordt... Wil niet stikken in zo'n kutnootje.
VER is nu een verse papa en heeft nu de gunfactor van de FIA.
ICE ICE Baby
Ik gok een straf voor Verstappen voor het van de weg drukken van een andere coureur omdat hij zijn auto teveel laat doorrollen zoals Piastri al 2 races heeft gedaan en daar straf voor heeft gekregen .... Oh wacht 🫤Robbie T schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:10:
nou, dat was de ronde van max..
Dat geeft niet veel vertrouwen zoveel onderstuur in de eerste bocht.
⏩ PVOutput☀️
Ziet er goed uit inderdaad
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Spannend!
⏩ PVOutput☀️
Yup. Norris kan pole wel vergeten.DutchOwnage schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 23:14:
Nee deze kan ie vergeten
Maxi Cosi?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Piastri op 3 tiende
1 tiende op de streep. Heerlijk.
1 tiende op de streep. Heerlijk.
[ Voor 48% gewijzigd door DutchOwnage op 03-05-2025 23:16 ]
Wat een tijd
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |