Nee zeker niet, maar toen zat de rest van de filosofie van de auto al goed in elkaarsjaool schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:25:
[...]
Ze praten altijd maar Max is dit soort tegenslagen wel gewend. Zijn we de Renault periode alweer zo snel vergeten?
Lekker Antonelli
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nette actie van ANT. Volgens het boekje. Wel voordeel van de medium banden en meer grip.
"When you grow up your heart dies"
Die Red Bull gaat echt als een baksteen zeg. Triest om te zien vergeleken met een jaar geleden.
De pace van VER... au.
Rondetijden voor ronde 20
Rondetijden voor ronde 20
1 | PIA | 1:37.504 |
2 | RUS | 1:38.148 |
3 | NOR | 1:37.926 |
4 | LEC | 1:37.206 |
5 | GAS | 1:38.441 |
6 | OCO | 1:38.619 |
7 | ANT | 1:38.895 |
8 | VER | 1:40.427 |
9 | DOO | 1:39.266 |
10 | HAM | 1:37.326 |
Oi wat is de rb slecht. Een haas die je uit de drs rijdt en Antonelli die er doodeenvoudig voorbij komt.
Eerste buiten de top 10 finish in jaren incoming voor ver?
Eerste buiten de top 10 finish in jaren incoming voor ver?
Word tijd dat Red Bull teruggaat naar de tekentafel, want deze auto gaat dit seizoen geen kampioen worden...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lawson doet ook weer prima mee
.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik hoop wel dat Max eens gaat praten met Mercedes….
De RBR presteert echt voor geen meter! Wat is er met die auto aan de hand. Dit is echt een aanfluiting voor een top team
OMG gaan we nu weer memes maken over de bezorgde blik van Hannah? Ik mag het toch hopen van niet.
Zouden ze vorig jaar toch al gedaan hebben? Volgens mij hebben ze geen idee waar ze moeten zoeken.G_Dragon schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:38:
Word tijd dat Red Bull teruggaat naar de tekentafel, want deze auto gaat dit seizoen geen kampioen worden...
Tja hier kan hannah niet tegenop strategen
Het is toch echt de setup van Max. Yuki gaat namelijk prima met die wagen.Charles Hill schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:39:
De RBR presteert echt voor geen meter! Wat is er met die auto aan de hand. Dit is echt een aanfluiting voor een top team
Dat idee heb ik dus ook!Treveo schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:39:
[...]
Zouden ze vorig jaar toch al gedaan hebben? Volgens mij hebben ze geen idee waar ze moeten zoeken.
Max op wit heeft wel een andere strategie neem ik aan verklaart wel de snelheid.🫣
Ja P11, prima.sjaool schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:39:
[...]
Het is toch echt de setup van Max. Yuki gaat namelijk prima met die wagen.
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 6 (HAD) - TRACK LIMITS
13 Apr 2025, 17:40:40, Lap 23
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 12 (ANT) - TRACK LIMITS
13 Apr 2025, 17:40:46, Lap 23
Ja prima, op plek 11 met een RBRsjaool schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:39:
[...]
Het is toch echt de setup van Max. Yuki gaat namelijk prima met die wagen.
Zouden die nog zo´n hamilton-rosberg rivaliteit willen zien?Otto Jans schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:39:
Ik hoop wel dat Max eens gaat praten met Mercedes….
Doohan chasing Verstappen for 8th...
Die had ik niet op de bingokaart staan.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
9thhoevenpe schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:41:
Doohan chasing Verstappen for 8th...
Dat is oppassen voor beidenStefanVerkerk schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:41:
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 6 (HAD) - TRACK LIMITS
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
De Racing Bulls zijn nergens vandaag. Lawson haalt zo het einde van het seizoen niet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Denk uberhaupt dat team van Mercedes nu gewoon goed gevuld is?cy-gor25 schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:41:
[...]
Zouden die nog zo´n hamilton-rosberg rivaliteit willen zien?
Zijn voorgangers reden daar niet eens bij in de buurt. Dus ja, prima werk van Yuki.
Dit lijkt een uitputtingsslag te worden. Alle banden zijn gewoon niks.
De harde band geeft geen grip, de medium is ook beperkt en heeft ook geen lange levensduur. Soft zijn softs dus.
De harde band geeft geen grip, de medium is ook beperkt en heeft ook geen lange levensduur. Soft zijn softs dus.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beiden nog geen contract voor volgend jaar. Toto wil echt nog wel kijken wat Verstappen gaat doen.dglavimans schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:42:
[...]
Denk uberhaupt dat team van Mercedes nu gewoon goed gevuld is?
Hadjar komt er ook niet aan te pas, dit is echt de wagen.gambieter schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:42:
De Racing Bulls zijn nergens vandaag. Lawson haalt zo het einde van het seizoen niet.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
ant wel toch?TinusXIII schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:43:
[...]
Beiden nog geen contract voor volgend jaar. Toto wil echt nog wel kijken wat Verstappen gaat doen.
excuus niet dus beiden 2025
[ Voor 6% gewijzigd door Wognummer op 13-04-2025 17:44 ]
Aan gevechten ontbreekt het niet. Leuke race zeg!
PSN: xMaurice93
Er word lekker geraced zeg..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Pfff... een slechte race en meteen krijgen we het gezeur weer dat Max ergens anders heen moet. 
De F1 is geen sprint maar een marathon. Vergeet dat niet. P.S. niet mijn woorden.
De F1 is geen sprint maar een marathon. Vergeet dat niet. P.S. niet mijn woorden.
Wat een regie zeg... Laat die actie van Leclerc gewoon helemaal zien en doe Hamilton in de herhaling.
Dit is toch wel erg pijnlijk.
Maar goed, vorig jaar was de auto slecht en dan hoop je dat ze in de winter het lek boven krijgen maar blijkbaar geen idee waar het hem in zit en waar ze het moeten zoeken.
Verstappen maar praten lees je dan.. Maar met wie? Mercedes lijkt logisch ivm geruchten sterke motor maar die gaan Russel en zoals het nu lijkt ook Antonelli er niet uit zetten.
McLaren heeft ook sterk rijders duo.
Aston Martin volgens de geruchten maar die spelen de laatste jaren ook niks klaar. Dus zou een erg grote gok zijn?
Maar goed, vorig jaar was de auto slecht en dan hoop je dat ze in de winter het lek boven krijgen maar blijkbaar geen idee waar het hem in zit en waar ze het moeten zoeken.
Verstappen maar praten lees je dan.. Maar met wie? Mercedes lijkt logisch ivm geruchten sterke motor maar die gaan Russel en zoals het nu lijkt ook Antonelli er niet uit zetten.
Aston Martin volgens de geruchten maar die spelen de laatste jaren ook niks klaar. Dus zou een erg grote gok zijn?
Rondetijden voor ronde 25
1 | PIA | 1:37.811 |
2 | RUS | 1:38.076 |
3 | LEC | 1:37.452 |
4 | NOR | 1:39.290 |
5 | GAS | 1:38.695 |
6 | HAM | 1:37.663 |
7 | OCO | 1:39.405 |
8 | ANT | 1:39.729 |
9 | VER | 1:39.492 |
10 | DOO | 1:39.323 |
Als je de lat maar laag genoeg legt jasjaool schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:42:
[...]
Zijn voorgangers reden daar niet eens bij in de buurt. Dus ja, prima werk van Yuki.
LEC die punten afsnoept potentieel

Mijn boefje is liev!
ik denk dat toto echt wel een auto vrijmaakt voor Max de vraag is dan alleen welkeRobbie T schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:46:
LEC gaat RUS ook nog wel voorbij zo.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Bijna niemand meer binnen DRS ook.
VER > pit
VER > pit
Nu maak je er iets heel anders van. Dat was helemaal het punt niet. De RBR presteert prut, dat is wat ik schreef. Op plek 9 en 11 is dat alles behalve prima. Een Doohan presteert prima op het moment.sjaool schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:42:
[...]
Het wordt zo in ieder geval een lang en spannend seizoen waarbij de punten lekker worden verspreidsjaool schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:45:
Pfff... een slechte race en meteen krijgen we het gezeur weer dat Max ergens anders heen moet.
DUGG
Onzin.sjaool schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:45:
Red Bull is al bijna een jaar niet de snelste wagen.
Volgend jaar een Ford motor is ook geen garantie tot succes vanaf dag 1. Nieuwe motor heeft altijd tijd nodig voor succes, zie Honda.
Kortom, weg bij Red Bull Max
Toto gooit Russel er zo uit als hij Verstappen kan krijgenRobbie T schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:46:
Weer een lekkere pitstop..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nee, het is gewoon realistisch. Yuki doet het gewoon goed, zeker gezien dit pas zijn tweede race is in de Red Bull.
De gifbeker moet écht leeg bij Red Bull deze race. Zo.
RussellWognummer schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:46:
[...]
ik denk dat toto echt wel een auto vrijmaakt voor Max de vraag is dan alleen welke
Echt. Die pitstops bij RBR zijn nog slechter dan dat hok waar Max in moet rijden.
Mijn boefje is liev!
En VER op P20 na een slechte stop. Wow
VER P20. Tijd om te switchen naar Racing Bulls. Wat een armoe dit.
Dat de RB niet snel is was bekend.
Maar het is toch wel een slachtveld voor ze.
Nu weer pitten en weer slechte pitstop.
Max 20e......
Maar het is toch wel een slachtveld voor ze.
Nu weer pitten en weer slechte pitstop.
Max 20e......
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Een Red Bull Powertrain met het logo van Ford erop geplakt.Otto Jans schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:47:
[...]
Onzin.
Red Bull is al bijna een jaar niet de snelste wagen.
Volgend jaar een Ford motor is ook geen garantie tot succes vanaf dag 1. Nieuwe motor heeft altijd tijd nodig voor succes, zie Honda.
Kortom, weg bij Red Bull Max
Waarom?Exocet schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:48:
Max moet zo snel mogelijk weg bij Red Bull
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Man man man, wie heeft de gifbeker aan Max gegeven voor dot weekend
Wat een falende ellende……man man man man.
P20. Wat een grap. Benieuwd of hij de Sauber voorbij komt.
Gaan ze nu voor 3 stops?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dan ga je naar harde banden...... en dan kom je alsnog eerder binnen dan de mensen met mediums......
Dat gaan ze nog wel even horen. Zie al het stoom uit zijn oren komen
Antonelli naar soft??? wTF
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Nee, een powertrain met een samenwerking met Ford voor andere onderdelen van de motorsjaool schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:48:
[...]
Een Red Bull Powertrain met het logo van Ford erop geplakt.
Dit wordt een vierstopper op deze manier
KanDrials schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:49:
Kan je ook tijdens het seizoen naar een ander team??
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ja.Drials schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:49:
Kan je ook tijdens het seizoen naar een ander team??
P18 inmiddels alweer. Verstappen DOTD!TinusXIII schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:49:
P20. Wat een grap. Benieuwd of hij de Sauber voorbij komt.

Ze weten al twee jaar de zwakke plek van die auto niet te vinden/verbeteren. Alle toppers bij het team gaan weg. Geruchten over de Ford motor zijn ook niet al te best.
Seizoen is nog lang hoor
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Softs voor Antonelli? Whut..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |