[F1 2025] Race 4 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 50.713 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Geen MAX dan maar Piastri op P1, die Norris is er nog lang niet als die onder druk staat.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:20

Major_ton

Shoot!

Ik moest iets later kijken, maar met deze uitslag heb ik eigenlijk maar één reactie:

7(8)7

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12:29
jaapstobbe schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 19:14:
Piastri is beter dan Norris. Vooral mentaal denk ik.
Laat Piastri het eerst maar eens laten zien over een heel seizoen. Vorig jaar was Nor toch een stuk beter dan Pia. Zijn beide geen èchte toppers imho.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

P9 voor Hamilton is nou ook niet heel motiverend.....poeh :X :|

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik vond Danny Vera in Carré wat belangrijker… maar dat wordt vanavond bij terugkomst nog even leuk terugkijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 19:26:
[...]

Sky F1, vast direct gepost op Reddit ook als je 'm zou willen zien. Hij was vrij down, echt even helemaal verslagen leek het...
Zet er dan een link bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:33
vhal schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 19:34:
Niet geweldig, maar nieuw team nooit makkelijk, dat kan even duren. Hij heeft in China iig laten zien dat hij wel wat kan. Hopen dat hij binnenkort wat beter mee kan doen, maar je ziet het bij alle rijders die naar een nieuw team gaan (incl Max), dat kost even tijd. Hoop dat hij later in het seizoen gewoon meekan in het tempo van Charles.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Het is nog vroeg in het seizoen maar tot nu toe is mij niet duidelijk waarom Sainz bij Ferrari weg moest om de komst van Hamilton mogelijk te maken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Snowdog
Ik zag het live, lastig een link geven als ik die zelf niet heb, zelf even zoeken in dat geval dus. Als ik hem had, had ik hem uiteraard wel even gepost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:14
Helaas voor sommige coureurs is de auto niet sneller, helaas voor sommige auto's is de coureur niet sneller :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/STAONr-0_ALop4cpU-PhpadYOtA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aVS8lUp6q37i6Vvo2ppG6cLx.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Russel en Antonelli moeten zich melden bij de FIA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7_Mj_oG5E-jZmvNwyLwvn7eRnHQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X8lFI4Eyu8Rq7ifquBB7pxhl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y91wNauH0Ejg230hh1wOIdPXQug=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c3F9sYemlM45R5WFTmaYiXqF.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:23
G_Dragon schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 19:47:
Russel en Antonelli moeten zich melden bij de FIA

[Afbeelding][Afbeelding]
Boete of grid straf? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Boetes lijkt mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 08:42

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik krijg steeds meer het idee dat ze bij RBR geen idee hebben waar de het moeten zoeken waar ze mis zitten met de auto. Je zou toch verwachten dat de auto beter wordt in de winter na de 2de seizoenshelft die ze gehad hebben. Echter lijkt het alsof de wagen alleen maar meer en meer problemen heeft, zoals dit weekend weer de remmen erbij die niet doen wat ze zouden moeten doen.
Voelt een beetje alsof de ontwikkeling in de achteruit staat ipv vooruit.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:08
Zal wel een boete en reprimande zijn maar vind dat ze er eigenlijk wel voordeel uit halen. Zou een gridstraf eigenlijk logischer vinden. Anders kun je je trackpositie kopen, moet je niet willen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 19:43:
[...]

Ik zag het live, lastig een link geven als ik die zelf niet heb, zelf even zoeken in dat geval dus. Als ik hem had, had ik hem uiteraard wel even gepost.
https://x.com/viaplayspor...hH7Gr1Fa8_roFBqm21cA&s=19

Deze man kan toch nooit wereldkampioen worden...
Bizar dit

[ Voor 8% gewijzigd door Exocet op 12-04-2025 19:56 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:32
Hij staat al met 0-2 achter voordat de race überhaupt gestart is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Inspired schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 19:30:
[...]

Laat Piastri het eerst maar eens laten zien over een heel seizoen. Vorig jaar was Nor toch een stuk beter dan Pia. Zijn beide geen èchte toppers imho.
Piastri had vorig jaar z'n team tegen zich, dit jaar gaat al een stuk beter maar afgelopen race hadden ze hem ook voor Norris moeten zetten.
De mentaliteit van Piastri is gewoon veel beter dan die van Norris. Lastig uit te leggen, maar Piastri laat dingen gaan en Norris gaat in z'n hoofd zitten... dat maakt uiteindelijk het verschil tussen WK materiaal of niet.
Verstappen en Hamilton zijn ook zo, al dan niet wat agressiever vooraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:32
ArcticWolf schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:25:
[...]

Piastri had vorig jaar z'n team tegen zich, dit jaar gaat al een stuk beter maar afgelopen race hadden ze hem ook voor Norris moeten zetten.
De mentaliteit van Piastri is gewoon veel beter dan die van Norris. Lastig uit te leggen, maar Piastri laat dingen gaan en Norris gaat in z'n hoofd zitten... dat maakt uiteindelijk het verschil tussen WK materiaal of niet.
Uitleg is;
Piastri = Max, Norris = Ricciardo, McLaren = geen RBR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ppUs5gCfORKfQshrHbcDyjirx-g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UY8BSNzuW6eWxwGUHcdofgDg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Snowdog schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 19:23:
Norris zit er wel even doorheen in z'n interview zeg... Dat soort verslagenheid zie je niet zo vaak...
Vorig jaar was ditzelfde tafereel ook bijna wekelijks?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Piastri had vorig jaar z'n team tegen zich,
Toen stopte ik met lezen. Hongarije enzo :p

McLaren was juist het team wat totdat het te laat was geen prio wou stellen.

[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 12-04-2025 20:58 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
YakuzA schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:52:
[...]

Vorig jaar was ditzelfde tafereel ook bijna wekelijks?
Nah, toen deed hij hetzelfde maar wel in vrij confident vorm. Dit keer leek het er echt op dat hij geen idee had waarom hij tijd verloor op z'n teammate en hij leek gewoon echt verslagen. Echt stuk meer down dan usual. Of wellicht heb ik gewoon te weinig interviews gezien, maar dit had ik iig nog niet eerder gezien van Norris en had zelfs beetje medelijden met hem... En dat terwijl ik echt geen fan van Norris ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12:29
[...]

Je moet ook constant en snel zijn. Dat is Pia (nog) niet geweest. En team tegen? Ze hebben juist veel te lang Nor niet op 1 gezet vorig jaar. Kijk ook ff naar de quali stats. Het èchte WK materiaal maakt gehakt van de teamgenoot. Over de laatste 20 races is het iets van 17-3 oid in het voordeel van Nor. Pia is mentaal zeker sterker dan Nor maar alleen daarmee kom je er ook niet. Nee, het is beide gewoon geen ultieme top. Mocht Mcl het hele seizoen snel blijven dan geef ik Nor nog steeds de beste kansen. Ook al is hij mentaal niet sterk.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Russel word 1 plek teruggezet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hOGeINo5idm4kcC3erzV6gYs-zg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/evHZQd2DJPH2OV013buRD0pR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Antonelli ook

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FxXz3w5fWRn44I9jEaNM_h76mck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NcKXUEYLX6ZBN2p5dxiA8Ceu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wel bijzonder. Ik had alleen een fine voor het team verwacht eigenlijk.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dus Leclerc start P2 en Gasly P4.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Onverwacht.
Ben nu heel benieuwd naar de start morgen hoe dat gaat lopen.
Ik verwacht… als 2 (of 3) honden vechten om een been… Zou wel tof zijn voor Gasly

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:21
Haha Russel Russel Russel..

Wat zou die nu wel niet denken.

[ Voor 5% gewijzigd door jdiezrequejo op 12-04-2025 22:14 ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:53
Karma na de -1 van Max in SA.

Bizarre uitslag zeg. Misschien kan leclerc dienen als kurk op de fles bij een goede start zodat Russel en Piastri gaan vechten. Dan blijft de boel mooi bij elkaar en wordt het misschien nog een vermakelijke race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Laatst online: 10:53
Robbie T schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 19:00:
[...]

Zou het dat systeem zijn waarmee ze de rij hoogte konden afstellen?
Meest voor de hand liggende is dat rem systeem. Als je de auto kan roteren op de remmen spaar je wel enorm op banden slijtage lijkt me. We zullen het nooit weten…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Voor stand zou toch wel leuk zijn Russell P1, Piastri P2, Verstappen P5 en Norris P6. Dsn heeft Verstappen 71, Norris en Russel 70 en Piastri 67 punten.

Piastri P1, Max P3/P4, Norris P4/P5 is ook leuk (maar 4 close toch beter dan 3). Realistisch lijkt nu: Piastri P1, Norris P2, Verstappen (hooguit) P5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Saffie_time schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 19:51:
Ik krijg steeds meer het idee dat ze bij RBR geen idee hebben waar de het moeten zoeken waar ze mis zitten met de auto. Je zou toch verwachten dat de auto beter wordt in de winter na de 2de seizoenshelft die ze gehad hebben. Echter lijkt het alsof de wagen alleen maar meer en meer problemen heeft, zoals dit weekend weer de remmen erbij die niet doen wat ze zouden moeten doen.
Voelt een beetje alsof de ontwikkeling in de achteruit staat ipv vooruit.
Maar gelukkig heeft het helemaal niks te maken met Newey zijn vertrek! Alles onder controle :z

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Alfa Novanta schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 22:47:
[...]

Maar gelukkig heeft het helemaal niks te maken met Newey zijn vertrek! Alles onder controle :z
Volgens de geruchten was Neweys vertrek in 2023 al bekend. Nog los van dat Newey veel vaker niet aan auto's heeft gewerkt omdat het hem minder interesseerde (dus ging die de Aston Martin Valkery maken, of de RB17). En het staat ook vrijwel vast dat Newey niet eens zoveel bij de 2024 auto betrokken was en hij tegen een aantal zaken op die auto was. Dus die auto had hij al niet gemaakt en toch wonnen ze daarmee nog de eerste races met overmacht.

Het vertrek van Newey is dus niet de oorzaak van dat de auto langzamer is. Hoogstens dat Newey het wellicht wist op te lossen. Maar ook die garantie is er natuurlijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 22:28
RobertMe schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 23:06:
[...]

Volgens de geruchten was Neweys vertrek in 2023 al bekend. Nog los van dat Newey veel vaker niet aan auto's heeft gewerkt omdat het hem minder interesseerde (dus ging die de Aston Martin Valkery maken, of de RB17). En het staat ook vrijwel vast dat Newey niet eens zoveel bij de 2024 auto betrokken was en hij tegen een aantal zaken op die auto was. Dus die auto had hij al niet gemaakt en toch wonnen ze daarmee nog de eerste races met overmacht.

Het vertrek van Newey is dus niet de oorzaak van dat de auto langzamer is. Hoogstens dat Newey het wellicht wist op te lossen. Maar ook die garantie is er natuurlijk niet.
Nee, maar het blijft wel pijnlijk dat we inmiddels meer dan een jaar verder zijn en dat er nog geen enkel probleem lijkt te zijn opgelost door het team van Waché. De auto gaat nog steeds slecht over kerbs/hobbels, heeft een wisselende balans en een klein werkvenster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Heerlijke kwalificatie uitslag. Dat wordt smullen morgen!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
NotSoSteady schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 23:12:
[...]

Nee, maar het blijft wel pijnlijk dat we inmiddels meer dan een jaar verder zijn en dat er nog geen enkel probleem lijkt te zijn opgelost door het team van Waché. De auto gaat nog steeds slecht over kerbs/hobbels, heeft een wisselende balans en een klein werkvenster.
Fijn dat je die kerbs / hobbels aanhaalt. Want in 2023 was de enige race die ze niet wonnen er eentje waarbij je over kerbs moest kunnen rijden. Dus dat probleem bestaat al veel langer. En overal wordt geschreven dat Newey zich voor het 2022 seizoen heeft bezig gehouden met de ophanging omdat hij wist hoe belangrijk een stabiel platform was etc. En nouja, dat heeft dus zeer zeker invloed op curb riding. Dus dit is waarschijnlijk zeer specifiek "Newey zijn schuld" of iets waarvoor dus in ieder geval naar hem gewezen kan worden.

En ik vraag me ook af of je intussen niet hetzelfde bji McLaren ziet gebeuren. Ook daar is volgens mij intussen toch wel wat gemopper over dat het werkvenster kleiner is, en Norris ook vandaag weer "afhaakt". Ook gecombineerd met zijn uitspraken dat hij minder vertrouwen in de auto heeft. Het kan dus ook een combinatie zijn met dat het maximale uit de auto halen en steeds verder optimaliseren in setup etc het allemaal net wat onbestuurbaarder maakt / nauwer venster geeft. En "oplossen" is dan dus terug gaan en dus ook weer langzamer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Poeh niet, maar de poen die ie iedere maand gestort krijgt wel.

Toch nog lekker 2 jaar z’n zakken vullen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

NotSoSteady schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 23:12:
dit dus. Als Max straks wel ineens overstapt naar Aston Martin en daar races gaat winnen met een betrouwbare auto dan zullen sommige mensen zich nog wel eens achter het oor krabben :F

we gaan het zien.
Voor hetzelfde vind hij het prima en gaat ie lekker WEC rijden, Le Mans, Daytona and what not O+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03:13
RobertMe schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 23:06:
[...]

Je hele verhaal spreekt toch letterlijk in het voordeel van newey? Dat hij niet meer betrokken was vanaf 2023, elke auto hierna was kut bij RBR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
AMARONE schreef op zondag 13 april 2025 @ 01:12:
[...]

Je hele verhaal spreekt toch letterlijk in het voordeel van newey? Dat hij niet meer betrokken was vanaf 2023, elke auto hierna was kut bij RBR
Ik denk dat jij dan een andere seizoensstart van 2024 hebt gezien? Van de eerste 5 races won Verstappen er 4, met overmacht meen ik. En de race die die niet won was een technische DNF (rem die * poef * deed door een installatie fout). Waarbij na de wintertest ook nog werd gevreesd voor een herhaling van 2023. Red Bull is echt pas later ingehaald / slechter geworden. En niet doordat de RB20 vanaf race 1 prut was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:11
RobertMe schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:05:
[...]

Ik denk dat jij dan een andere seizoensstart van 2024 hebt gezien? Van de eerste 5 races won Verstappen er 4, met overmacht meen ik. En de race die die niet won was een technische DNF (rem die * poef * deed door een installatie fout). Waarbij na de wintertest ook nog werd gevreesd voor een herhaling van 2023. Red Bull is echt pas later ingehaald / slechter geworden. En niet doordat de RB20 vanaf race 1 prut was.
Toch zeggen bronnen dacht ik dat de problemen eigenlijk in 2023 al begonnen waren. Alleen Max kon er nog goed omheen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 12:03
iedereen heeft het over volgend seizoen mogelijke overstap Max, maar waarom niet misschien al in het huidig seizoen als het slecht blijft gaan?

heb de kwali deels gehoord(toen ik weer kon kijken stond Piastri voor de camera, maar wist niet dat ie pole heeft, tijdens het rijden(bezorger eten)dus wordt terugkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Shinji schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:09:
[...]

Toch zeggen bronnen dacht ik dat de problemen eigenlijk in 2023 al begonnen waren. Alleen Max kon er nog goed omheen rijden.
Maar dat was dan al vanaf Spanje 2023. En toen was Newey nog in dienst. Dus ook Newey is niet het magische antwoord. Immers kon die het dan ook niet oplossen. En de RB20 gemaakt zonder Newey was de eerste races ook nog dominant. Dus Wache etc kunnen toch nog wel iets. Totaal andere auto maar wel de eerste races nog dominant. Als de RB20 nu een RB19 was geweest kon je nog stellen dat Wache etc de RB19 niet verder konden ontwikkelen, of als de RB20 (met grote wijzigingen) meteen slecht was dat Wache niet zo goed was. Maar dat is dus niet het geval. Wache etc hebben een flink geupgrade auto afgeleverd die nog steeds dominant was. Maar ook nog steeds met een deel van de problemen die de RB19 had en Newey toen blijkbaar ook al niet opgelost kreeg. Dus Newey is niet het magische antwoord, noch is Wache een prutser.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het gehele probleem bij Red Bull is wat men precies wou: gelimiteerd budget en gelimiteerde CFD.

Alles wat men bij RB deed was goed te maskeren door Max. Nu kan Max niet meer compenseren en zijn ze op flinke achterstand want het is een fundamenteel probleem. Een vleugel is "zo" gemaakt maar een fundamenteel probleem is wat anders....

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
Jake schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 22:25:
Voor stand zou toch wel leuk zijn Russell P1, Piastri P2, Verstappen P5 en Norris P6. Dsn heeft Verstappen 71, Norris en Russel 70 en Piastri 67 punten.

Piastri P1, Max P3/P4, Norris P4/P5 is ook leuk (maar 4 close toch beter dan 3). Realistisch lijkt nu: Piastri P1, Norris P2, Verstappen (hooguit) P5.
En dan in Abu Dhabi de top 7 allemaal gelijk in punten zeker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:04
Het kan verkeren in een jaar tijd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K1s6UjsCHxekAE-3V-f3JQoJEJM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KFavYlFOXJkXuuFUCBCggVil.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Lets go! :p.
Ben heel benieuwd naar de race, kan best intressant worden bij de start.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9BD2kVw_fkY0r3-uLeqrcr_YNQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kg89WPWPCx27hpdRn1wLGC06.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 13-04-2025 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Laatst online: 13-09 10:23
Chevy454 schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:21:
Het gehele probleem bij Red Bull is wat men precies wou: gelimiteerd budget en gelimiteerde CFD.

Alles wat men bij RB deed was goed te maskeren door Max. Nu kan Max niet meer compenseren en zijn ze op flinke achterstand want het is een fundamenteel probleem. Een vleugel is "zo" gemaakt maar een fundamenteel probleem is wat anders....
De auto's zijn sneller echter ook onstabieler. Alles is dichter bij elkaar gekomen waarbij de coureur een minder stabiele auto heeft. Norris kan daar minder goed over weg. Leclerc vertelde over dat hij zijn rijstijl aan moest passen om de auto beter te besturen. Tsunoda vertelt dat het bizar is dat Max zo'n auto met zo'n afstelling kan besturen.

ja de McLarens zijn sneller. Maar verhaal blijft dat alles dichter op elkaar zit, nerveuzer is en meer glijden waardoor banden degradatie sneller optreedt.

Die vandaag vooraan rijdt heeft de grootste kans op winnen. Achteraan is wie o wie houdt de banden goed terwijl je hard rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik denk dat die straf voor Mercedes ook wel nadelig kan zijn voor Max. Grotere kans dat hij klem komt te zitten achter Gasly.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:18:
Maar dat was dan al vanaf Spanje 2023. En toen was Newey nog in dienst. Dus ook Newey is niet het magische antwoord. Immers kon die het dan ook niet oplossen. En de RB20 gemaakt zonder Newey was de eerste races ook nog dominant. Dus Wache etc kunnen toch nog wel iets. Totaal andere auto maar wel de eerste races nog dominant. Als de RB20 nu een RB19 was geweest kon je nog stellen dat Wache etc de RB19 niet verder konden ontwikkelen, of als de RB20 (met grote wijzigingen) meteen slecht was dat Wache niet zo goed was. Maar dat is dus niet het geval. Wache etc hebben een flink geupgrade auto afgeleverd die nog steeds dominant was. Maar ook nog steeds met een deel van de problemen die de RB19 had en Newey toen blijkbaar ook al niet opgelost kreeg. Dus Newey is niet het magische antwoord, noch is Wache een prutser.
Newey zag eind 2023 inderdaad al dat er iets fundamenteels mis was met de auto, en was het totaal niet eens met de richting die Waché en Balbo met de RB20 insloegen. De suggesties die Newey ter verbetering aandroeg werden gewoon genegeerd. Dus je kunt niet simpelweg stellen dat Newey het niet opgelost had kunnen krijgen. Zie b.v. ook:

https://autoracer.it/en/r...ut-in-key-aspects-of-rb20

https://www.formula1.com/...ar.63B4wB6BZK35hqwjiIZcCN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:54
'Oscar'

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/mclaren-celebrating-oscars-50th-grand-prix-what-a-journey-v0-i80gutcz1kue1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=6926e824174c1b03523c6a1eb337e4e9f89ca95e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:59

JB

Cédric roelt!

Jeroentjuh82 schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:11:
iedereen heeft het over volgend seizoen mogelijke overstap Max, maar waarom niet misschien al in het huidig seizoen als het slecht blijft gaan?

heb de kwali deels gehoord(toen ik weer kon kijken stond Piastri voor de camera, maar wist niet dat ie pole heeft, tijdens het rijden(bezorger eten)dus wordt terugkijken
Is dit ooit gebeurd en dat de coureur dan middels een betere auto ook nog WDC werd? Dat zal wat losmaken…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 12:03
JB schreef op zondag 13 april 2025 @ 10:41:
[...]

Is dit ooit gebeurd en dat de coureur dan middels een betere auto ook nog WDC werd? Dat zal wat losmaken…
vast wel voor Max. Lijkt me sterk als het zo blijft gaan hij niet naar een ander team kan. Is hier ook al vaker gemeld dat het in zn contract staat. Het seizoen is nog lang maar ik kijk er niet van op als ie niet gaat afwachten tot volgend seizoen. Zal idd wat losmaken, wat mooi is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mogelijke race strategieën:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8lC1gE7zB680n-2AL7QDtoSumn0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/97YSDWSi07gmo5zf4Th3qZ03.jpg?f=fotoalbum_large

Sets banden die ze nog hebben:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a457pwOGjPF1AXTAQdwKO0VWEQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/88axZcq36Zpl8WCy0UUmoecS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Jeroentjuh82 schreef op zondag 13 april 2025 @ 10:57:
[...]

vast wel voor Max. Lijkt me sterk als het zo blijft gaan hij niet naar een ander team kan. Is hier ook al vaker gemeld dat het in zn contract staat. Het seizoen is nog lang maar ik kijk er niet van op als ie niet gaat afwachten tot volgend seizoen. Zal idd wat losmaken, wat mooi is.
Dan moet het wel zo zijn dat hij zeer evident niet mee kan komen dankzij de auto. Vorige week werd hij eerste in de quali én de race en kwam na de finish de lofzang naar het team en de fabriek. Het is lastig in te schatten hoe groot Max z'n commitment en loyaliteit naar Red Bull is.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:42
Nog wat bekend of VER obv parc ferme verzoek aan FIA de remblokken mag wisselen/aanpassen zonder te hoeven starten uit de pitstraat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Major_ton schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:12:
[...]

Dan moet het wel zo zijn dat hij zeer evident niet mee kan komen dankzij de auto. Vorige week werd hij eerste in de quali én de race en kwam na de finish de lofzang naar het team en de fabriek. Het is lastig in te schatten hoe groot Max z'n commitment en loyaliteit naar Red Bull is.
Er wordt algemeen aangenomen dat Verstappen loyaal is en zijn contract tot en met 2028 bij Red Bull zal uitdienen. Echter moet hij dan wel de beschikking hebben over een winnende wagen want in het middenveld rondrijden ziet hij zelf niet zitten en anders treden bepaalde prestatieclausules in werking. Als Red Bull niet presteert dan kan Verstappen om zich heen kijken en als er niks tussen zit een sabbatical nemen of met F1 pensioen gaan want zijn F1 doelen zijn bereikt en de rest is bonus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Chocoball schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:26:
[...]

Er wordt algemeen aangenomen dat Verstappen loyaal is en zijn contract tot en met 2028 bij Red Bull zal uitdienen. Echter moet hij dan wel de beschikking hebben over een winnende wagen want in het middenveld rondrijden ziet hij zelf niet zitten en anders treden bepaalde prestatieclausules in werking. Als Red Bull niet presteert dan kan Verstappen om zich heen kijken en als er niks tussen zit een sabbatical nemen of met F1 pensioen gaan want zijn F1 doelen zijn bereikt en de rest is bonus.
Maar zolang er nog races gewonnen worden (Japan) en Max in de top 3 van het kampioenschap blijft hangen, verwacht ik niet dat er zomaar aanspraak gemaakt kan worden op de prestatieclausule. Het is ook maar de vraag of je een team -na zoveel succes te hebben behaald- wilt verlaten wanneer het een keertje tegenzit. Uiteraard heeft alles z'n limiet, maar ik denk niet dat die nu al bereikt is. Voor de kijker is het denk ik heel interessant om Max zien verhuizen naar Mercedes of Aston Martin, maar ik verwacht niet dat dit zo snel zal gebeuren als dat we misschien willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Thinlanet schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:13:
Nog wat bekend of VER obv parc ferme verzoek aan FIA de remblokken mag wisselen/aanpassen zonder te hoeven starten uit de pitstraat?
In principe mag dat, want het is een veiligheidsaspect en levert geen voordeel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Aangezien het bijna alle 2 stoppers zijn, zal het wel een 1 stopper worden in de praktijk. :+

Edit: Ik zie nu ook dat ze de classificatie fastest enzo hebben weggehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door TheBrut3 op 13-04-2025 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
warp schreef op zondag 13 april 2025 @ 09:55:
[...]

Newey zag eind 2023 inderdaad al dat er iets fundamenteels mis was met de auto, en was het totaal niet eens met de richting die Waché en Balbo met de RB20 insloegen. De suggesties die Newey ter verbetering aandroeg werden gewoon genegeerd. Dus je kunt niet simpelweg stellen dat Newey het niet opgelost had kunnen krijgen. Zie b.v. ook:

https://autoracer.it/en/r...ut-in-key-aspects-of-rb20

https://www.formula1.com/...ar.63B4wB6BZK35hqwjiIZcCN
Als Newey eind 2023 dingen zag die fundamenteel fout zaten dan was hij ook rijkelijk laat ;) Want het team heeft vorig jaar aangegeven dat ze bepaalde problemen hebben kunnen traceren tot een update in Spanje 2023. Dat is mijn punt. En die race was er ver voor het eind van 2023, want dat was nog een van de eerste races (~6? Dus na 1/4e van het seizoen). En begin 2023 werkte Newey zelf nog aan de auto (/"voor het team") en ook "de grote Newey" heeft het dus niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
TheBrut3 schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:35:
[...]

In principe mag dat, want het is een veiligheidsaspect en levert geen voordeel op.
Weet je dat zeker? Want op een bepaald moment onder de sprintraces is daar gedoe over gekomen. Doordat parc ferme van vrijdagmiddag t/m zondag was mochten de remmen zo lang niet vervangen worden omdat de remmen onder parc ferme vielen/vallen. En bepaalde teams waren daar bepaalt niet blij mee (ik meen o.a. McLaren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Major_ton schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:32:
[...]

Maar zolang er nog races gewonnen worden (Japan) en Max in de top 3 van het kampioenschap blijft hangen, verwacht ik niet dat er zomaar aanspraak gemaakt kan worden op de prestatieclausule. Het is ook maar de vraag of je een team -na zoveel succes te hebben behaald- wilt verlaten wanneer het een keertje tegenzit. Uiteraard heeft alles z'n limiet, maar ik denk niet dat die nu al bereikt is. Voor de kijker is het denk ik heel interessant om Max zien verhuizen naar Mercedes of Aston Martin, maar ik verwacht niet dat dit zo snel zal gebeuren als dat we misschien willen.
De RB21 is net als de voorganger op dit moment geen constante wagen. Red Bull hoopt met een upgradepakket in Imola en de aangescherpte regels vanaf Barcelona dat het beter zal worden. De prestatieclausules kennen we niet, er wordt geroepen dat bij lager dan 3e in 1 of beide kampioeschappen het Verstappen vrij staat om rond te kijken. Hij zal niet gelijk door tegenslag opgeven of weggaan maar als hij het gevoel heeft dat bepaalde personen binnen het team niet het maximale geven zoals hij dat elk raceweekend doet dan zal hij niet blijven. We gaan het zien voorlopig is het koffiedik kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:59

JB

Cédric roelt!

Tering zeg, het zit wel echt weer helemaal in het koppie bij Norris “I feel like I never driven a F1 car before”.

Als PIA vanmiddag nog een tik uitdeelt…

HAM zit er ook helemaal doorheen zo te zien :X

[ Voor 13% gewijzigd door JB op 13-04-2025 12:12 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 21:12
Shinji schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:09:
[...]

Niet alleen Max. Tot aan Miami 2024 ging Perez ook altijd redelijk. Blijft heel apart hoe er ineens in 1-2 races er een enorme omslag heeft plaatsgevonden destijds.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
JB schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:01:
Tering zeg, het zit wel echt weer helemaal in het koppie bij Norris “I feel like I never driven a F1 car before”.

HAM zit er ook helemaal doorheen zo te zien :X
Yep, ah gun ik het Piastri meer dat die hem elke keer verslaat. Vooral als de winnaar geen Brit is :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:53
JB schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:01:

Nog meer inspirerende woorden van Norris:

https://imgur.com/lando-i...points-to-himself-7xQi2je

Norris: “I’m just not quick enough.”
Interviewer: “Do you know where and why?”
Norris: *wijst uitgebreid naar zichzelf* “Here”

Interviewer: “So what happened today?”
Norris: “No idea. Honestly, no idea, just not quick enough.”

Interviewer: “What do you do to pick yourself up again?”
Norris: “Nothing.”

Fuuuucking hell, dude, ik dacht dat ik een zwart/wit-denker was…. :X
Je zal sportpsycholoog bij McLaren zijn en keer op keer de interviews zien voordat-ie langskomt….

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
RobertMe schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:49:
Weet je dat zeker? Want op een bepaald moment onder de sprintraces is daar gedoe over gekomen. Doordat parc ferme van vrijdagmiddag t/m zondag was mochten de remmen zo lang niet vervangen worden omdat de remmen onder parc ferme vielen/vallen. En bepaalde teams waren daar bepaalt niet blij mee (ik meen o.a. McLaren).
Remmen aanpassen of iets dergelijks is parc ferme, maar als jij kan aantonen dat de remmen niet goed zijn dan mag je ze vervangen met eenzelfde spec in verband met veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
TheBrut3 schreef op zondag 13 april 2025 @ 13:05:
[...]

Remmen aanpassen of iets dergelijks is parc ferme, maar als jij kan aantonen dat de remmen niet goed zijn dan mag je ze vervangen met eenzelfde spec in verband met veiligheid.
Ik vermoed alleen als je kunt aantonen dat er concrete aanwijzingen zijn dat de veiligheid in het geding is. Immers was het anders bij sprint races ook wel prima geweest om ze tussendoor te vervangen i.v.m. slijtage en dus mogelijk "geen remmen meer over aan het einde van de race". En ook dat creëert natuurlijk een bepaalde mate van (on)veiligheid. Maar werd dus niet toegestaan.

En "niet goed werkende" remmen is natuurlijk nog niet direct "halverwege de race ontploffen ze vliegt de auto met 300 van de baan af". Het kan ook een veel kleiner probleem zijn dat wel de rijeigenschappen aantast maar geen onveilige situatie oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Ample Energy schreef op zondag 13 april 2025 @ 13:03:
[...]

Nog meer inspirerende woorden van Norris:

https://imgur.com/lando-i...points-to-himself-7xQi2je

Norris: “I’m just not quick enough.”
Interviewer: “Do you know where and why?”
Norris: *wijst uitgebreid naar zichzelf* “Here”

Interviewer: “So what happened today?”
Norris: “No idea. Honestly, no idea, just not quick enough.”

Interviewer: “What do you do to pick yourself up again?”
Norris: “Nothing.”

Fuuuucking hell, dude, ik dacht dat ik een zwart/wit-denker was…. :X
Je zal sportpsycholoog bij McLaren zijn en keer op keer de interviews zien voordat-ie langskomt….
Yea, dat was volgens mij het interview waar ik het over had in mijn originele comment. Echt, zelden zie je een driver zo down en zo neergeslagen. Echt apart, maar het deed hem wel echt wat. Ik denk nog altijd dat Norris over een vol seizoen sterker is dan Piastri, maar hij mag wel echt hopen dat die McLaren snel genoeg is om hem naar het kampioenschap te rijden, want hij gaat het verder van niemand winnen zo...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En dit is precies waarom ik McLaren niet bijzondere kansen toedicht voor het WDC. WCC sure, WDC moet ik echt nog zien. Norris is (zeker op het moment) nog de snellere coureur, maar hij is zo inconsistent en als het eens minder gaat, dan is hij uitstekend in zichzelf de put inpraten. Piastri hoor je gewoon niks van, die is met zijn eigen carrière bezig. Maar hij moet zeker nog wat bijleren en doet dit ook.

Daarnaast speelt bij mij enorm in mijn hoofd, wat er in Barcelona nu gaat gebeuren met de voorvleugels. Want het was zo'n enorme sprong vorig seizoen toen Mercedes en McLaren hiermee kwamen. En zeker McLaren met hun sterke anti dive ophanging, zal vermoedelijk erg afhankelijk zijn van hun voorvleugel om scherp in te kunnen sturen. Ze laten in tegenstelling tot RBR, namelijk niet de vleugel naar beneden duiken bij het remmen voor de bocht om fors meer neerwaartse druk voor te genereren en achter juist minder te genereren. Dat zorgt namelijk voor die instabiliteit. Als je dan (te) veel verliest omdat je voorvleugel nu meer rigide is en moet kiezen tussen onderstuur voor snellere bochten of overstuur voor langzamere bochten, dan kan je opeens aardig wat balans en snelheid verliezen.

Aan de andere kant vraag ik me ook af wat er met RBR gaat gebeuren. Want die auto is nu al een bijna onbestuurbaar beest. Maar wat gebeurd er als ze nog verder op de neus moeten gaan afstellen? Of wat gebeurd er bij Mercedes die 2,5 jaar hun auto nooit eens fatsoenlijk kon afstellen en dit opeens wel kon met die voorvleugels?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
De vorige 3 edities waren mij iets te vroeg maar om 15.00 is er weer de drivers parade.

LIVE: Bahrain Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Thinlanet schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:13:
De voorlopig startopstelling laat Verstappen nog steeds op plek 7 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Chocoball schreef op zondag 13 april 2025 @ 13:48:
[...]

De voorlopig startopstelling laat Verstappen nog steeds op plek 7 zien.
Jammer dat de beide Benzen maar 1 plekje straf gekregen hebben op de startopstelling voor het de vroeg inrijden tijdens de Q.
Ipv de volgende dag na de race pas de definitieve uitslag bepalen geldt die hele shitshow die de FIA er van maakt nu dus ook al voor de Q sessies en eigenlijk de hele Q.
M.a.w. pas bij de of vlak voor de start weten we eindelijk de definitieve opstelling 8)7 (tenzij ze er over 3 weken achter komen dat er iemand buiten de baan gereden heeft dan wordt dat achteraf vast ook nog wel ff aangepast, zucht, hele diepe zucht....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
Norris P1 door de dominate McLaren enslechte pitstop voor Piastri....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

jaapstobbe schreef op zondag 13 april 2025 @ 15:21:
Norris P1 door de dominate McLaren enslechte pitstop voor Piastri....
Nah, Norris max P3

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:11
Dat wordt lastig, allebei op P3 :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:04
Red Bull probeert de rem problemen van Max nog te verbeteren voor de race door wat onderdelen te vervangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CAp005jh_UAUJhcT8F2RyOc1Xxw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Er1Fk01I6ZVs2rNk6DWrZOTc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik ga voor:
  1. Oscar Piastri
  2. Lando Norris
  3. Max Verstappen
De long pace van Max was niet zo erg slecht, hij had de 3e of 4e tijd.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
Barfman schreef op zondag 13 april 2025 @ 15:59:
Ik ga voor:
  1. Oscar Piastri
  2. Lando Norris
  3. Max Verstappen
Ik ga met je mee :) hopelijk doen ze remmen het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

1. Piastri
2. Russell
3. Norris
4. Leclerc
5. Verstappen

Dat is niet wat ik hoop, maar wel wat ik denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:14
1e GP dit seizoen dat ik live ga kijken en dus ook dit draadje volgen. Ik ben nogal van het uitslapen dus de eerste drie terug gekeken.

Weer even proberen met Olav en Jack :)

Veel plezier alvast mensen, kan zomaar eens een leuke race worden *O*

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 14:46
G_Dragon schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:48:
Lets go! :p.
Ben heel benieuwd naar de race, kan best intressant worden bij de start.

[Afbeelding]
wat een giga gat tusen de beide Ferrari's :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50
mir4dor schreef op zondag 13 april 2025 @ 16:05:
1e GP dit seizoen dat ik live ga kijken en dus ook dit draadje volgen. Ik ben nogal van het uitslapen dus de eerste drie terug gekeken.

Grote kans dat je straks weer verder kunt slapen. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Wie is die Davide Valsecchi en kan ie z’n mond houden? Dank u!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
mir4dor schreef op zondag 13 april 2025 @ 16:05:

De eerste? Heb je de rest uitgeslapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:14
G_Dragon schreef op zondag 13 april 2025 @ 16:14:
[...]

De eerste drie teruggekeken, first thing in the morning middag ;)

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11:41
G_Dragon schreef op zondag 13 april 2025 @ 16:14:
[...]

Dat staat letterlijk in het bericht dat je quote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
mir4dor schreef op zondag 13 april 2025 @ 16:17:
[...]

De eerste drie teruggekeken, first thing in the morning middag ;)
Ah oké, had er blijkbaar overheen gelezen :X
Ben je benieuwd naar de race? Hoop wel dat het geen herhaling van Japan word :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik ga voor:
  1. Oscar Piastri
  2. Lando Norris
  3. Max Verstappen
Ik denk dat het voor Max vooral belangrijk is hoe lang het duurt voordat hij Gasly voorbij is en hoeveel achterstand hij oploopt in de tijd voordat hij daar voorbij is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

G_Dragon schreef op zondag 13 april 2025 @ 16:26:
[...]

Ah oké, had er blijkbaar overheen gelezen :X
Ben je benieuwd naar de race? Hoop wel dat het geen herhaling van Japan word :o
Ik denk dat dit wel een leuke race wordt. Ook omdat de starting grid lekker door elkaar ligt. En het belangrijkste, je kunt hier tenminste fatsoenlijk inhalen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11:41
Ik ga voor:
  1. Oscar Piastri
  2. Lando Norris
  3. Max Verstappen
Ik zie Verstappen nog niet zo snel Russel en Leclerc voorbij gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 12:55

SambalBij

We're all MAD here

Sluuz schreef op zondag 13 april 2025 @ 16:13:
Wie is die Davide Valsecchi en kan ie z’n mond houden? Dank u!
Pff ja id…. Is niet bepaald een aanwinst voor het F1 TV team…

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

SambalBij schreef op zondag 13 april 2025 @ 16:43:
[...]

Pff ja id…. Is niet bepaald een aanwinst voor het F1 TV team…
#BringBackBuxton? :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:53
Kijk alleen vandaag, maar zet de tv aan en daar is Davide Valsechhi. Zo chill, heb er meteen helemaal zin in _O-
Als die gast elke race komt presenteren ga ik overwegen een abonnement te nemen; ik word zo blij van die man _O-

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:00

-ET-

Phone Home

Goed plan, die Davide is gewoon te vervelend. Hebben we niet ergens een Report knop bij F1TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Zak Brown is wel redelijk afgevallen als ik het zo zie?

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord