[F1 2025] Race 4 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 50.470 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:48

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Vindt juist Lawrence Barreto beter te handelen dan Davide. Van die gast, Davide, wordt ik juist geïrriteerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Sepp14 op 13-04-2025 19:37 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mickey77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:27

Mickey77

Allround ICT-er

Ik wordt toch met elke race weer een stukje minder fan van NOR. Zo'n negatieve houding. Als max tweede of derde wordt dan is hij ook niet blij, maar hij heeft wel de capaciteit om dan snel terug te keren naar de realiteit. Of de auto was niet snel genoeg, of hij heeft teveel fouten gemaakt. En verder. Lando blijft veel te lang in die teleurstelling hangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:35

sjaool

Every life should have 9 cats

Mickey77 schreef op zondag 13 april 2025 @ 19:38:
Ik wordt toch met elke race weer een stukje minder fan van NOR. Zo'n negatieve houding. Als max tweede of derde wordt dan is hij ook niet blij, maar hij heeft wel de capaciteit om dan snel terug te keren naar de realiteit. Of de auto was niet snel genoeg, of hij heeft teveel fouten gemaakt. En verder. Lando blijft veel te lang in die teleurstelling hangen.
Dat komt vooral vanwege zijn mentale welzijn.

McLaren F1 driver Lando Norris reveals why we should talk about mental health more… a lot more

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 13-04-2025 19:44 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:57
PalingDrone schreef op zondag 13 april 2025 @ 19:28:
[...]

Vind dat ze de schade nog aardig beperkt hebben weten te houden ondanks die seconden langere stops tov de concurrentie
Nouja, uiteindelijk had er waarschijnlijk sowieso niet veel meer in gezeten. De Q ging niks mis, en waren ze traag. In de race heeft hij 1 plekje gewonnen, ondanks verschillende fouten bovenop de langzame auto. Da's dan nog wel okay-ish. En ik vraag me ook af of het veel beter was gegaan als hij niet rondelang achter Ocon had gezeten (gedeeltelijk door die eerste slechte stop).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:35
Tsjah, als commoner worden we daar allemaal op aangerekend. Alsof de gemiddelde Harrie veel zin heeft in alle shit om zijn werk heen. Dat hoort erbij, hij heeft iig nog het geluk dat hij miljoenen kan spenderen aan begeleiding, maar zelfs dat is gewoon een pleister op de wond. Lijkt me wat mij betreft wel iets wat je hem kan aanrekenen als F1 coureur die een WC wil winnen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 07:46
Hulkenberg diskwalificatie komt eraan.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gob1AW7WkAAwkr6?format=jpg&name=4096x4096

Steam

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:32
Sainz 3 place grid penalty bij volgende race

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vjseXdezkk94qJ3QJDVTr_Vn4kI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LVRUwZph2L8l1jbOHPYTabcm.jpg?f=fotoalbum_large
Deze was toch makkelijk te voorkomen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DJTimo schreef op zondag 13 april 2025 @ 20:30:
Sainz 3 place grid penalty bij volgende race

[Afbeelding]dit was toch makkelijk te voorkomen! |:(
Recalled - Doc 48 - Infringement - Car 55 - Forcing another driver off the track

Waarom? Geen idee.

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Snowdog schreef op zondag 13 april 2025 @ 19:57:
[...]

Tsjah, als commoner worden we daar allemaal op aangerekend. Alsof de gemiddelde Harrie veel zin heeft in alle shit om zijn werk heen. Dat hoort erbij, hij heeft iig nog het geluk dat hij miljoenen kan spenderen aan begeleiding, maar zelfs dat is gewoon een pleister op de wond. Lijkt me wat mij betreft wel iets wat je hem kan aanrekenen als F1 coureur die een WC wil winnen.
Mentaal welzijn is geen luxeprobleem dat je kunt afkopen met miljoenen. Dat Lando openlijk spreekt over zijn mentale uitdagingen verdient juist respect.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
sjaool schreef op zondag 13 april 2025 @ 20:32:
[...]

Recalled - Doc 48 - Infringement - Car 55 - Forcing another driver off the track

Waarom? Geen idee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E2JQNDmewhqdw8p_bt9QIUlVSfA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3svaIfYHlqKz4ml0vxsG6zdo.png?f=fotoalbum_large

Deze, 53, is blijkbaar de correctie op 48. Met gewoon weer 10 sec penalty. Blijkbaar heeft die de penalty wel tijdens de race ingelost? Maar zal dan niet zijn uitgezonden, of toen was ik in slaap gevallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RobertMe schreef op zondag 13 april 2025 @ 20:55:
[...]

[Afbeelding]

Deze, 53, is blijkbaar de correctie op 48. Met gewoon weer 10 sec penalty. Blijkbaar heeft die de penalty wel tijdens de race ingelost? Maar zal dan niet zijn uitgezonden, of toen was ik in slaap gevallen :+
Ah, daar is de final version. :)

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mog schreef op zondag 13 april 2025 @ 20:49:
[...]

Mentaal welzijn is geen luxeprobleem dat je kunt afkopen met miljoenen. Dat Lando openlijk spreekt over zijn mentale uitdagingen verdient juist respect.
offtopic:
Lewis heeft ook regelmatig gedeeld dat hij depressieve episodes heeft. Goede zaak als bekende sporters hier aandacht aan schenken (y) Als treinmachinist weet ik helaas hoe het is om met depressiviteit te maken te krijgen en wat mij betreft kan het niet genoeg aandacht krijgen... :N

De race was vermakelijk trouwens d:)b

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 13 april 2025 @ 20:55:
[...]

[Afbeelding]

Voor zover het nog te volgen was heeft ie volgens mij eerst ingelost, doorgereden en daarna de koets geparkeerd.

Maar ik weet het niet zeker hoor, chaos hoe alles in beeld werd gebracht. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Bastien op 13-04-2025 21:02 ]

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:15
Snowdog schreef op zondag 13 april 2025 @ 19:57:
[...]

offtopic:
Dit soort uitspraken zijn nou juist een probleem. Mannen met mental issues lijken daar van veel andere mensen niet over te mogen spreken want je moet maar gewoon doorgaan. ‘Verman je’ en je staat je ‘mannetje’ toch? Zelfs de uitdrukkingen zeggen dat je als man niks mag voelen, dan wel erover praten.

En als mannen dat al wel mogen van anderen houdt men zichzelf juist vaak tegen totdat de complete emmer overloopt en de poep echt de ventilator raakt

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Intensive meeting going on down at Red Bull, with Horner joined by Waché, Monaghan, and Marko. #F1 #BahrainGP

Thomas Maher (@thomasmaheronf1.bsky.social) 13 april 2025

Ik vraag me af of er wat positie wisselingen aanstaande zijn bij RB.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

kazuka schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:09:
[Bluesky]

Hoezo? Dit zijn gewoon de vier leidinggevenden bij Red Bull. Ik denk dat het gewoon een race evaluatie is die ze altijd doen. Er zal nu alleen wel heel veel te bespreken zijn want zo'n beetje alles wat mis kon gaan ging ook mis.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Geen penalty voor Russell naar aanleiding van de DRS infringment.
The driver used the DRS system when more than 1 second from the car in front.
Infringement Breach of Article 22.1 h) of the FIA Formula One Sporting Regulations
Decision No penalty is applied.
Reason The Stewards heard from the driver of Car 63 (George Russell), team
representatives and Mr Pearson and reviewed positioning/marshalling system data,
telemetry and team radio evidence.
The connection between the automated DRS activation system and the car failed due
to issues with a timing loop provided by an external party. Therefore the FIA
authorised manual activation of the DRS in accordance with Article 22.1 h). At the
time the driver was experiencing a brake-by-wire issue and other electronic issues.
He was at that time advised to use an auxiliary button in the cockpit which serves as
a back up radio button but also serves as a manual DRS activation button.
On the straight between turns 10 and 11 he tried to radio the team using this button
but instead accidentally activated the DRS. The DRS was activated for a distance of
37 metres on a straight of approximately 700 metres. Whilst he gained 0.02 seconds,
he gave up 0.28 seconds at the next corner to compensate. This was confirmed by
telemetry.
Accordingly whilst technically a breach occurred the Stewards decide that as there
was no sporting advantage gained, no penalty is imposed.
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the
Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and
Chapter 4 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.
Decisions of the Stewards are taken independently of the FIA and are based solely
on the relevant regulations, guidelines and evidence presented.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hulkenberg is gediskwalificeerd.
Car 27 is disqualified from the Race classification. All other drivers move up in the
classification.

The Stewards heard from the team representative of Car 27 (Nico Hulkenberg).
The plank assembly of Car 27 was measured and found to be 8.4mm (LHS), 8.5mm
(car centerline) and 8.4mm (RHS). This is below the minimum thickness of 9mm
specified under Article 3.5.9 e) of the Technical Regulations.
During the hearing the team representative confirmed that the measurement is
correct and that all required procedures were performed correctly. The team also
acknowledged that it was a genuine error by the team.
The Stewards determine that Article 3.5.9 e) of the FIA Formula One Technical
Regulations has been breached and therefore the standard penalty of a
disqualification needs to be applied for such an infringement.
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the
Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and
Chapter 4 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.
Decisions of the Stewards are taken independently of the FIA and are based solely
on the relevant regulations, guidelines and evidence presented.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 00:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O_-QGkeYTflNQRVTMGj02SI-drs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CB6tdR2QHdgUIc302IKGN3X3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:28
Geen penalty George

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SPYinFmywPTODXZJfv4xWFJuxnQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E7exzx0QDgJqEFkvGTUJXclw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:20

Major_ton

Shoot!

Major_ton schreef op zondag 13 april 2025 @ 16:03:
1. Piastri
2. Russell
3. Norris
4. Leclerc
5. Verstappen

Dat is niet wat ik hoop, maar wel wat ik denk.
Jammer dat Max nog minder mee kon komen dan gedacht, maar de top 4 goed te hebben ingeschat vind ik ook al best leuk :-)

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
Uitslag en standen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LP2m1Ahoh6UNb6vLKDW7ssyfWdI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JviwAqYlDbqrUEtiH0YqCmHL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tcDH8gc0DaxJkM8C0x_tL3RZV5M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/idLbXAe5OSpaAUo0MlE3ko2N.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BymAtaJqGbhT8idXdbL3Baa7yAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vWb5x7FPii8HVmuxrhBPEDYE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door d-vine op 13-04-2025 21:43 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• RobertMe
Russells auto tijdens de race:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/p4x4l2vc0nue1.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Overzicht van alle pitstops en hoelang de coureurs erop hebben gereden;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/go5aVL5wGnzP6j6RdEdlbemDU-0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O7ktFR3xOnzPSprvkX4xSdOy.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tOtUASWNladxV2okK2Kq1IcLPQg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5hqgLBUyPMpRBWqORvXHOAlm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 13-04-2025 21:54 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Jammer dat Leclerc er niet ook bij zit in de top. Zou leuk zijn gezien het aantal teams dat meedoet voor het kampioenschap.

Maar 4 coureurs zo dicht op elkaar is natuurlijk al een spannend seizoen. Als Red Bull maar snel de boel onder controle krijgt. Als het zo afhankelijk is op welk circuit zij kunnen presteren, dan is de eindstand zo goed als zeker bekend, alleen nog wie van de 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 21:45
Charles Hill schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:54:
[...]

Jammer dat Leclerc er niet ook bij zit in de top. Zou leuk zijn gezien het aantal teams dat meedoet voor het kampioenschap.

Maar 4 coureurs zo dicht op elkaar is natuurlijk al een spannend seizoen. Als Red Bull maar snel de boel onder controle krijgt. Als het zo afhankelijk is op welk circuit zij kunnen presteren, dan is de eindstand zo goed als zeker bekend, alleen nog wie van de 2.
Ze zijn al een jaar bezig om de boel onder controle te krijgen en volgens Marko hebben ze nog steeds geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:19
kazuka schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:09:
[Bluesky]

Hadjar in plaats van Verstappen en Dan Fallows is ook weer beschikbaar :+

Op een meer serieuze noot. Als Saoedi-Arabië en Miami ook onder hete of warme condities zijn dan krijgt Red Bull het waarschijnlijk weer moeilijk. De eerste upgrades komen pas daarna in Imola en met de regelwijziging vanaf Barcelona denken/hopen ze dat McLaren, Mercedes en Ferrari problemen gaan krijgen met de balans van de wagen omdat deze gebaseerd is rond hun flexibiele vleugels.

Waarschijnlijk is het plan overleven met minimale aanpassingen tot aan Barcelona maar in dit tempo zakken ze te snel terug en is er eventueel sprake van dat bepaalde prestatieclausules dan van kracht worden en hun eenmansteam zich mogelijk verder gaat oriënteren. Alleen zoals gisteren en vandaag met de remmen en de pitstraatsignalering lijkt er bij Red Bull meer aan de hand te zijn dan alleen de wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:13
Het hele gedoe van de remmen vind ik sowieso apart als RBR expres in Japan daar een brake duct update meeneemt om "alvast te testen voor de aankomende races waarbij het warmer is". Conclusie: de update werkt niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Mog schreef op zondag 13 april 2025 @ 20:49:
[...]

Dat is een beetje het punt, dat kun je wel afkopen met miljoenen. Als ik daarmee kom aanzetten op mijn werk dan ben ik een zeurpiet. Ik krijg echt geen persoonlijke begeleider en heel team om mij heen omdat ik even door een mindere periode ga.

Ik vind het prima dat hij dat onder de aandacht zou brengen, maar dat doet hij ook niet. Voor de gemiddelde werknemer is dit niet echt een ding wat je onder de aandacht kan brengen, maar dat zal Lando ook een zorg wezen...

Geweldig dus dat hij dit aangeeft, maar daar heeft helemaal niemand wat aan. En dit is zeker wel een luxeprobleem dat je kan afkopen, als het zelfs dan niet lukt, dan ben je gewoon wellicht niet geschikt voor het werk dat je doet. Voor de normale man is dan een afwijzing... Mjah, gezien de miljoenen die het kost om een F1-rijder te maken....

In het geval van Norris wordt hij gewoon wellicht wereldkampioen, dan kun je nagaan hoeveel dat waard is . Absoluut niet de beste van de wereld, maar wel de beste die de kans heeft gekregen om het tot zover te schoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
Chocoball schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:57:
[...]

Hadjar in plaats van Verstappen en Dan Fallows is ook weer beschikbaar :+

Op een meer serieuze noot. Als Saoedi-Arabië en Miami ook onder hete of warme condities zijn dan krijgt Red Bull het waarschijnlijk weer moeilijk. De eerste upgrades komen pas daarna in Imola en met de regelwijziging vanaf Barcelona denken/hopen ze dat McLaren, Mercedes en Ferrari problemen gaan krijgen met de balans van de wagen omdat deze gebaseerd is rond hun flexibiele vleugels.

Waarschijnlijk is het plan overleven met minimale aanpassingen tot aan Barcelona maar in dit tempo zakken ze te snel terug en is er eventueel sprake van dat bepaalde prestatieclausules dan van kracht worden en hun eenmansteam zich mogelijk verder gaat oriënteren. Alleen zoals gisteren en vandaag met de remmen en de pitstraatsignalering lijkt er bij Red Bull meer aan de hand te zijn dan alleen de wagen.
Het is compleet belachelijk dat illegale onderdelen tot een bepaalde race wel toegestaan zijn, terwijl teams die wel de regels volgen daardoor op achterstand komen.

Illegale auto's zouden niet eens mogen starten, of achteraf gediskwalificeerd moeten worden. Alsof een te dunne bodemplaat door slijtage erger is dan flex vleugels!

[ Voor 6% gewijzigd door Charles Hill op 13-04-2025 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Blijkbaar deed de DRS override bij Leclerc het ook dikke prima: https://imgur.com/a/Z8PlAit

Opent de DRS tussen T11 & T12 (en gaat ook onmiddellijk weer dicht, neem aan door het liften voor T12).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Charles Hill schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:13:
[...]

Het is compleet belachelijk dat illegale onderdelen tot een bepaalde race wel toegestaan zijn, terwijl teams die wel de regels volgen daardoor op achterstand komen.

Illegale auto's zouden niet eens mogen starten, of achteraf gediskwalificeerd moeten worden. Alsof een te dunne bodemplaat door slijtage erger is dan flex vleugels!
De flexi wings zijn niet illegaal. De vleugels voldoen gewoon aan de regels. Enige ding is dat vanaf Spanje de regels veranderen. En dat kun je niet leuk vinden, in de zin dat het te lang duurt. Maar dat is wel hoe het werkt.

Of moeten ze Red Bull ook nog maar even een DSQ geven voor die races in 2021 tussen het publiceren van de TD tegen de flexibele achtervleugels vs het daadwerkelijk invoeren / handhaven an de TD? En wellicht dan ook nog maar alle races waarbij ze er mee reden maar er nog geen TD voor was?

De enige aanmerking bij dit hele saga is de inconsistentie van de FIA. Eerst was het prima, toen gingen ze monitoren, toen was het toch weer prima, en nog voordat het seizoen begint komt er alsnog een TD. Dat McLaren, en anderen, het blijven gebruiken is vervolgens hun goed recht en volkomen binnen de huidige regels/testmethoden.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-06 18:41
Snowdog schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:09:
[...]

Dat is een beetje het punt, dat kun je wel afkopen met miljoenen. Als ik daarmee kom aanzetten op mijn werk dan ben ik een zeurpiet. Ik krijg echt geen persoonlijke begeleider en heel team om mij heen omdat ik even door een mindere periode ga.

Ik vind het prima dat hij dat onder de aandacht zou brengen, maar dat doet hij ook niet. Voor de gemiddelde werknemer is dit niet echt een ding wat je onder de aandacht kan brengen, maar dat zal Lando ook een zorg wezen...

Geweldig dus dat hij dit aangeeft, maar daar heeft helemaal niemand wat aan. En dit is zeker wel een luxeprobleem dat je kan afkopen, als het zelfs dan niet lukt, dan ben je gewoon wellicht niet geschikt voor het werk dat je doet. Voor de normale man is dan een afwijzing... Mjah, gezien de miljoenen die het kost om een F1-rijder te maken....

In het geval van Norris wordt hij gewoon wellicht wereldkampioen, dan kun je nagaan hoeveel dat waard is . Absoluut niet de beste van de wereld, maar wel de beste die de kans heeft gekregen om het tot zover te schoppen.
Gewoon niet waar wat je zegt. Zelfs jij als gewone mens kan het aankaarten op je werk en bespreekbaar maken, vervolgens je ziek melden en door arboarts en huisarts op een traject worden gestuurd voor je geestelijke gezondheid. Vooral met de middelen die wij in Nederland hebben met zorgverzekering.

Been there, done that. Alleen was het bij mij al te laat want.. tring tring. Niet bespreekbaar gemaakt en lag al neer.

Dus wat Norris doet is perfect, want mensen moeten meer praten over hun problemen, vooral mannen. Voordat het te laat is en overkookt.

Mijn nieuwe werk heeft zelfs hier maandelijkse gesprekken over en hierdoor heb ik afgelopen maand nog een week vakantie ingeboekt omdat het even beetje veel werd, met mogelijkheid me contracturen ook wat terug te schroeven. Moet je het alleen wel aangeven, wat ik tegenwoordig doe

Lang verhaal kort: praat over je struggles! Ben heel blij dat Norris is zoals die is en daar open voor durft te zijn in een harde sport

[ Voor 13% gewijzigd door dglavimans op 13-04-2025 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:37
RobertMe schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:13:
Blijkbaar deed de DRS override bij Leclerc het ook dikke prima: https://imgur.com/a/Z8PlAit

Opent de DRS tussen T11 & T12 (en gaat ook onmiddellijk weer dicht, neem aan door het liften voor T12).
Dit heb ik nog niet eerder gezien... Bijzonder. Of is dit de Ferrari implementatie van mini-DRS? :+

Ik mag aannemen dat hier nog naar gekeken gaat worden door de stewards? Ook al is het voordeel (als het er al is) zeer klein, je kunt dit niet door de vingers zien imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
dglavimans schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:23:
[...]

Gewoon niet waar wat je zegt. Zelfs jij als gewone mens kan het gewoon aankaarten op je werk en bespreekbaar maken, vervolgens je ziek melden en door uwv en huisarts op een traject worden gestuurd voor je geestelijke gezondheid.

Been there, done that. Alleen was het bij mij al te laat want.. tring tring. Niet bespreekbaar gemaakt en lag al neer.

Dus wat Norris doet is perfect, want mensen moeten meer praten over hun problemen, vooral mannen.
Ga je zo'n traject nu echt vergelijken met de begeleiding die een Norris krijgt? Maar goed, dat is ook wat je krijgt in NL met vele maanden wachttijd waarschijnlijk (wellicht leuk als Lando in 2039 wereldkampioen zou willen worden), als je daar niet woont dan is zo'n traject veelal überhaupt niet beschikbaar. Wat Norris doet is zeker goed voor hemzelf, maar daar mag hij zich dan publiekelijk ook wel over uitspreken en dat steunen, hij weet immers zelf wat de voordelen daarvan kunnen zijn. Laten we niet doen alsof hij een voorbeeld is omdat hij gebruik maakt van die hulp zonder daar een publiekelijke uitspraak van te doen dat dit ook voor de normale persoon handig kan zijn (of heb ik wat gemist?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-06 18:41
Snowdog schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:37:
[...]

Ga je zo'n traject nu echt vergelijken met de begeleiding die een Norris krijgt? Maar goed, dat is ook wat je krijgt in NL met vele maanden wachttijd waarschijnlijk (wellicht leuk als Lando in 2039 wereldkampioen zou willen worden), als je daar niet woont dan is zo'n traject veelal überhaupt niet beschikbaar. Wat Norris doet is zeker goed voor hemzelf, maar daar mag hij zich dan publiekelijk ook wel over uitspreken en dat steunen, hij weet immers zelf wat de voordelen daarvan kunnen zijn. Laten we niet doen alsof hij een voorbeeld is omdat hij gebruik maakt van die hulp zonder daar een publiekelijke uitspraak van te doen dat dit ook voor de normale persoon handig kan zijn (of heb ik wat gemist?)
Je verschuift een beetje de goalpost hier, aan het einde van de dag is zijn team waarschijnlijk groter. Maar hij eet ook duurder voedsel, het blijft beide voedsel wat we consumeren.

Mijn oorspronkelijke bericht, en die van jou. ging erover dat je geen hulp kunt krijgen. En dat is niet waar in Nederland.

Vind het een heel negatieve insteek van je die makkelijk te weerleggen is :p Ja, op onze zorg is een wachttijd, al was mijn case dusdanig dat ik snel kom gaan haha. Maar zelfs dan heeft de huisarts een eigen praktijkbegeleider zitten waar je iets eerder kan dan een daadwerkelijke therapeut.

Ik denk zeker dat wat Norris doet goed is, vooral zolang er berichten zoals deze bestaan dat je enkel en alleen op jezelf bent gewezen als man in de wereld en niet serieus word genomen als je mentaal niet goed gaat :p

Elke keer dat zo iemand zich uitspreekt over problemen kan iemand denken ‘hey ik mag mij ook niet oke voelen en dit uitten’

[ Voor 3% gewijzigd door dglavimans op 13-04-2025 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
dglavimans schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:42:
[...]

Je verschuift een beetje de goalpost hier, aan het einde van de dag is zijn team waarschijnlijk groter. Maar hij eet ook duurder voedsel, het blijft beide voedsel.

Mijn oorspronkelijke bericht, en die van jou. ging erover dat je geen hulp kunt krijgen. En dat is niet waar in Nederland.

Vind het een heel negatieve insteek van je die makkelijk te weerleggen is :p Ja, op onze zorg is een wachttijd, al was mijn case dusdanig dat ik snel kom gaan haha. Maar zelfs dan heeft de huisarts een eigen praktijkbegeleider zitten waar je iets eerder kan dan een daadwerkelijke therapeut.

Ik denk zeker dat wat Norris doet goed is, vooral zolang er berichten zoals deze bestaan dat je enkel en alleen op jezelf bent gewezen als man in de wereld en niet serieus word genomen als je mentaal niet goed gaat :p
Jij maakt het hele goalpost verschuiven ervan, ik woon niet in Nederland, dus die zorg is er hier uberhaupt niet. In Nederland is die er vast wel, maar van wat ik lees duurt zo'n traject wel vele maanden (ok my bad) en daarbij krijg je echt niet hulp zoals een Norris dat wel krijgt, dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.

Ik denk dat wat Norris doet zeker goed is, maar zolang hij daar zelf niet over spreekt dat dit ook voor de gemiddelde mens voordelen kan hebben dat dit helemaal niks bijdraagt aan het begrip voor dit soort dingen, ook voor normale banen en normale mensen.

Dus ja, ik ben het ermee eens dat dit een goed ding is, maar het helpt verder helemaal niemand behalve Norris zelf (wellicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09:39
AppieNL schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:01:
Het hele gedoe van de remmen vind ik sowieso apart als RBR expres in Japan daar een brake duct update meeneemt om "alvast te testen voor de aankomende races waarbij het warmer is". Conclusie: de update werkt niet?
Dat is toch een beetje de conclusie van alle updates van Red Bull de laatste anderhalf jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Aardappelbakker schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:34:
[...]

Dit heb ik nog niet eerder gezien... Bijzonder. Of is dit de Ferrari implementatie van mini-DRS? :+

Ik mag aannemen dat hier nog naar gekeken gaat worden door de stewards? Ook al is het voordeel (als het er al is) zeer klein, je kunt dit niet door de vingers zien imo
Dit is het gevolg van het transponder issue bij Russell. Daardoor werkte de DRS niet doordat de detectie natuurlijk niet werkte (als je niet weet wanneer Russell over de detectie lijn gaat weet je ook niet of Leclerc / Russell binnen 1s rijden). Daarvoor heeft de FIA ze een override code gegeven. Maar dat zal naar ik aanneem dan een vrij uitgebreide override zijn waardoor DRS onconditioneel opent als op de knop wordt gedrukt, ook buiten DRS zones dus (immers kan ook de waarneming dat de auto in de DRS zone is stuk zijn).

Of de FIA hier nog naar gaat kijken is natuurlijk de vraag. Het zou wel horen, maar of ze het nog doen? En dan voornamelijk of er geen voordeel is behaald. Wat bij Russell dus uitliep op "0,02s gewonnen en in de bocht erna is hij bewusr langzamer gegaan dat 0,28s langzamer was", ergo: geen voordeel. Officieel zou je zeggen dat ze dat ook voor Leclerc moeten bekijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Afijn.... Stof is weer neergedaald in de F1.... Max is boos, Piastri is blij, Lando is depri.... de Top drie in de huidige WK stand... Het gaat een mooi jaar worden.

Afijn over het Depri zijn van Lando, iets waar Lewis schijnbaar ook gevoelig voor is.... Het zijn topsporters, moeten die deprimerende gevoelens keer op keer worden uitgesproken? Tis nou niet dat hij geen psych kan betalen. Hij helpt z'n hele imago hiermee om zeep.

Vraag me wel af wat Max gaat doen als RB steeds verder afgeleid, Aston of Mercedes?

[ Voor 34% gewijzigd door Bullet NL op 13-04-2025 23:01 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:13
TinusXIII schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:51:
[...]

Dat is toch een beetje de conclusie van alle updates van Red Bull de laatste anderhalf jaar?
Helaas wel ja. Zou toch eens leuk zijn als ze het om weten te gooien. Geeft niet veel hoop voor de Imola update op deze manier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:55
Bullet NL schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:58:
Afijn.... Stof is weer neergedaald in de F1.... Max is boos, Piastri is blij, Lando is depri.... de Top drie in de huidige WK stand... Het gaat een mooi jaar worden.

Afijn over het Depri zijn van Lando, iets waar Lewis schijnbaar ook gevoelig voor is.... Het zijn topsporters, moeten die deprimerende gevoelens keer op keer worden uitgesproken? Tis nou niet dat hij geen psych kan betalen. Hij helpt z'n hele imago hiermee om zeep.

Vraag me wel af wat Max gaat doen als RB steeds verder afgeleid, Aston of Mercedes?
Met Antonelli heeft Mercedes ook goud in handen denk ik dus weet niet of ze nog steeds zo in de markt zijn voor Max. Zouden ze Russel voor hem wieberen. kan natuurlijk maar denk dat Mercedes nu redelijk blij is met hun rijders.

Aston is een grote gok. dat zou pas laat in het seizoen een keuze kunnen zijn als ze aan Max kunnen laten zien dat er echt wat staat voor volgend jaar ten opzichte van RB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Er gaan ook geruchten op X dat Kravitz gezien heeft in de paddock dat Raymond over de zeik bij Helmut stond en dat ie boos zou zijn weggelopen. Geen idee wat daar allemaal van waar is.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Crysania schreef op zondag 13 april 2025 @ 23:23:
[...]

Met Antonelli heeft Mercedes ook goud in handen denk ik dus weet niet of ze nog steeds zo in de markt zijn voor Max. Zouden ze Russel voor hem wieberen. kan natuurlijk maar denk dat Mercedes nu redelijk blij is met hun rijders.

Aston is een grote gok. dat zou pas laat in het seizoen een keuze kunnen zijn als ze aan Max kunnen laten zien dat er echt wat staat voor volgend jaar ten opzichte van RB
Denk dat je van Aston Martin niet veel meer hoeft te verwachten. Lijkt me aannemelijk dat zij snel naar de auto van 26 gaan switchen. Je zou het een gok kunnen noemen, maar persoonlijk zou ik liever bij een team zitten met Honda en Newey dan RBPT en Wache, waar men ook pas op zijn vroegst in 2026 gebruik zal maken van de nieuwe tunnel. Ze hebben nu nog steeds problemen met de correlatie, dus dat betekent niet alleen slecht nieuws voor de aankomende update maar ook voor de auto van volgend seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
JB schreef op zondag 13 april 2025 @ 23:28:
Er gaan ook geruchten op X dat Kravitz gezien heeft in de paddock dat Raymond over de zeik bij Helmut stond en dat ie boos zou zijn weggelopen. Geen idee wat daar allemaal van waar is.
Kravitz zei dat inderdaad in zijn Race Notebook, zou niet weten waarom hij daarover zou liegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:01
Ik weet niet hoor, die motoren worden best simpeler en Honda kan echt wel goede motoren maken.

Denk ook niet dat de motor nu de bottleneck is ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Volgens Helmut Marko hebben ze nog steeds een correlatie probleem. Dus dat probleem moeten ze oplossen. Oftewel die windtunnel van ze is veel te oud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Crysania schreef op zondag 13 april 2025 @ 23:23:
[...]

Ik zie niet dat Mercedes Max nog zou willen. Als ze George eruit zetten verliezen ze ten eerste een goede coureur en ten tweede ben je Antonelli niet veel later kwijt. Die gaat echt geen 2e viool spelen achter Max en Max zal het niet toestaan dat de nr. 1 rol gedeeld gaat worden. Dus dan is Antonelli weg naar een ander team. En zo ben je 2 goede coureurs kwijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
NotSoSteady schreef op zondag 13 april 2025 @ 23:35:
[...]

Kravitz zei dat inderdaad in zijn Race Notebook, zou niet weten waarom hij daarover zou liegen.
Waar het over ging blijft uiteraard gissen. "Wij" gaan er wellicht vanuit dat het over de prestaties van de auto gaat. Maar Marko schijnt dit weekend ook wat uitspraken gedaan te hebben over de zwangerschap van Kelly, terwijl Max & Kelly daar toch wel erg stil / gesloten over zijn. Als Marko dan gaat roepen in de pers wanneer ze uitgerekend zijn dan kan ik mij indenken dat Verstappen (en zijn "team", aka Raymond & Jos) daarover ook over de zeik zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:40
Even een domme vraag: waarom kregen HAM en LEC toch punten voor de China sprint, terwijl ze DSQ waren?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 14:13
jaapstobbe schreef op maandag 14 april 2025 @ 07:03:
Even een domme vraag: waarom kregen HAM en LEC toch punten voor de China sprint, terwijl ze DSQ waren?
Omdat ze enkel een DSQ kregen voor de race, niet voor de sprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:28
Ondanks dat F1TV dankzij een technische hickup al de winaar liet zien (gelukkig alleen de winnaar) toch echt een heel leuke race gezien. Hopelijk gaat dit zo door in de volgende races!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:40
stevosmax schreef op maandag 14 april 2025 @ 07:09:
[...]

Omdat ze enkel een DSQ kregen voor de race, niet voor de sprint.
Oh ja natuurlijk was er ook nog een race - koffie tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Jasphur schreef op maandag 14 april 2025 @ 07:24:
Ondanks dat F1TV dankzij een technische hickup al de winaar liet zien (gelukkig alleen de winnaar) toch echt een heel leuke race gezien. Hopelijk gaat dit zo door in de volgende races!
Dit had ik in Japan bij de kwalificatie. Zo irritant.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
jaapstobbe schreef op maandag 14 april 2025 @ 07:03:
DSQ was voor de race, niet de sprint of het hele weekend.

Waarschijnlijk zaten ze bij de sprint ook wel goed. Immers en een kortere race en minder benzine / lichtere auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

In het kader van DSQ wel opvallend dat er al 3 auto’s zijn gediskwalificeerd dit seizoen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:28
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xbgW4Nj/FB-IMG-1744607009743.jpg

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De_Bastaard schreef op maandag 14 april 2025 @ 00:13:
Ik weet niet hoor, die motoren worden best simpeler en Honda kan echt wel goede motoren maken.

Denk ook niet dat de motor nu de bottleneck is ..
Je weet dat Red Bull volgend jaar geen Honda motoren meer heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:24
sjaool schreef op maandag 14 april 2025 @ 00:48:
Volgens Helmut Marko hebben ze nog steeds een correlatie probleem. Dus dat probleem moeten ze oplossen. Oftewel die windtunnel van ze is veel te oud.
Dan kan Max beter vertrekken. Dan hebben ze niet alleen dit seizoen een klote auto, maar ook komend seizoen. En door de nieuwe regels komend seizoen kan dat weer betekenen dat het doorloopt in de seizoenen daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

TheBrut3 schreef op maandag 14 april 2025 @ 08:26:
[...]

Dan kan Max beter vertrekken. Dan hebben ze niet alleen dit seizoen een klote auto, maar ook komend seizoen. En door de nieuwe regels komend seizoen kan dat weer betekenen dat het doorloopt in de seizoenen daarna.
De oorzaak achterhalen duurt te lang.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:23

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het probleem is dat Red Bull is geïmplodeerd, door het vertrek van diverse kopstukken, het drama rondom Horner en het overleiden van Dietrich lijkt het een ongeregeld zooitje geworden te zijn.

De auto is een gedrocht, pitstops zijn rommelig, strategie lijkt ook niet zo geweldig meer te zijn. En het lijkt niet dat ze nog de kennis/kunde in huis hebben om de problemen met de auto boven te halen.

Stel Max had er niet gezeten en ze hadden Yuki en Liam als coureurs dan hadden ze onderin het kampioenschap gebungeld.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Sinds Tag Heur weer de timing van F1 doet gaat er ook vanalles fout. Die nieuwe 'toren' die we de hele race in beeld hebben is ruk, de tijden kloppen niet en er zijn vaak storingen.
Vernieuwen is goed, maar doe dit niet om maar iets anders te doen maar om iets toe te voegen!

Ik wil tijdens de race live timing hebben die klopt, en dan niet de officiele van F1, die is niet overzichtelijk!
Het is dat ik geen reet verstand heb van programmeren...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Zo, dit was me wel een spannende zondag. In ieder geval een stuk spannender dan de vorige race! Veel gevechten op de baan, helemaal bij de herstart na de safety car had je gewoon ogen te kort. Vond het wel super tof dat die safety car kwam trouwens, zorgt altijd weer voor een mooie sensatie in de race!

Over hoe slecht de Fom was dit weekend wil ik het niet eens gaan hebben, dat is het niet waard.

Ik begin direct maar met het tegenvallende resultaat van Verstappen want hij was gewoon nergens, ondanks zijn 6e plek was dit gewoon slecht voor Red Bull. Die auto wil gewoon niet, als Red Bull nog mee wil doen voor een kampioenschap dan moeten ze echt snel die auto verbeteren. Ze lijken het probleem maar niet te kunnen vinden, wat zorgelijk is. Want zelfs de Pitstops waren een groot drama, er is een hele hoop aan de hand bij dit team.

Maar ondanks de slechte Red Bull weet Tsunoda toch even punten te scoren, dit mogen we natuurlijk niet vergeten!

Piastri heeft een hele sterke race gereden en de overwinning ook dik verdiend, hij maakte zover ik gezien heb geen fouten en deed wat er van hem verwacht werd. Echt heel knap!

Helaas maakte zijn teamgenoot Norris teveel fouten waardoor hij die tweede plek niet heeft kunnen pakken, want dat er nog wel ingezeten als hij iets meer geduld zou hebben gehad. Russel zijn verdedigende actie waardoor Norris iets te ver door schoot was wel een hele slimme actie van Russel..

Ik weet nog steeds niet wat ik nou heb gemist bij Hamilton, want opeens uit het niet was hij Driver Of The Day? Heb weinig van hem gezien op een paar inhaalacties na, aan de reacties hier te lezen waren er mee mensen verbaast over.

En er is nog wel meer om te vertellen (Hulkenberg DSQ, Russel met zijn DRS), maar denk dat ik de belangrijkste momenten zo wel bij elkaar heb gezet! Het gaat in ieder geval een interessant seizoen worden :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:34
Wat betreft driver of the day heb ik het idee dat er een groep de stemming manipuleert. We hebben nog geen zinnige uitverkiezing gezien dit jaar.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobertMe
pilskes schreef op maandag 14 april 2025 @ 08:47:
Sinds Tag Heur weer de timing van F1 doet gaat er ook vanalles fout.
Hier heeft Tag Heur echt he-le-maal niks mee te maken. FOM heeft gewoon een heel team in dienst dat de timing regeld (timing loops in het circuit, transponders in de auto, rapportage naar de FIA, mannetje die met pen en papier op de finishlijn zit, ...).
Die nieuwe 'toren' die we de hele race in beeld hebben is ruk, de tijden kloppen niet en er zijn vaak storingen.
Gisteren was die stuk door de vele technische problemen bij de auto van Russell. Daardoor deed de transponder het niet en werd die alleen op start finish gedetecteerd op P2 en de eerstvolgende timing loop (paar meter verder dus) werd hij niet gedetecteerd en viel die meteen terug naar P20. Daarom hebben ze op een gegeven moment de hele timing tower maar weggehaald omdat die niet klopte. Veel later zijn ze er vervolgens achter gekomen dat de timing op de finishlijn wel werkte en hebben ze deze getoond. Maar dat had uiteraard als gevolg dat bv de last lap inhaalactie van Verstappen in de timing tower pas zichtbaar was na de finish (terwijl dit al in T4 plaatsvond).
Vernieuwen is goed, maar doe dit niet om maar iets anders te doen maar om iets toe te voegen!
Ze hebben eerder dit jaar wel een aantal domme UI glitches gehad in de timing tower (weergave). En dat is helaas ook nog niet eens de eerste keer dat dat gebeurt is de afgelopen 10 jaar. Dat ze met nieuwe graphics komen in het nieuwe seizoen en die vervolgens stuk zijn/gaan. De kwaliteitscontrole daarop mag vanuit FOM dus echt wel beter. Maar dat staat dus los van de echte tijdwaarneming die gisteren "buggy" was door het transponder issue bij Russell.
Ik wil tijdens de race live timing hebben die klopt, en dan niet de officiele van F1, die is niet overzichtelijk!
Maakte in dit geval dus geen bal uit welke tijdswaarneming je gebruikte. Als de metingen niet kloppen dan maakt het niet uit of je nu kijkt in op de world feed, of het data channel (feed / zender op F1TV), de live timing op de F1 website, het live timing scherm in F1 Multiviewer of waar dan ook. Dit was gewoon echt een issue met de tijdwaarneming op het circuit. Waar de teams en coureurs dus ook last van hadden. Want door de defecte transponder werkte de DRS detectie ook niet. De auto van Russell wist niet of hij binnen een seconde van de voorligger reed en eerst de auto van Leclerc en daarna die van Norris wisten niet dat ze een seconde binnen Russell reden. Daarom ook dat alle drie deze coureurs vanuit de FIA (toestemming kregen) om een DRS override te gebruiken waardoor ze de DRS op elk moment (in afstand tot voorligger en in plek op de baan) konden activeren. En het team maar moest roepen als zij zeker wisten dat het gat kleiner dan 1s was en ze de DRS mochten gebruiken.

V.w.b. de graphics in de world feed is dat eerder dit seizoen alweer opgelost. En kon je dit ook bv bekijken op de F1 website / in de F1 app (of het datachannel op F1TV of het live timing scherm in F1MV).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Lynx schreef op maandag 14 april 2025 @ 09:21:
Wat betreft driver of the day heb ik het idee dat er een groep de stemming manipuleert. We hebben nog geen zinnige uitverkiezing gezien dit jaar.
Klopt, zelfs de Skysports presentatoren waren kritisch op de beslissing.
Van mij mogen ze het ook afschaffen, het slaat echt nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

G_Dragon schreef op maandag 14 april 2025 @ 09:03:

Ik begin direct maar met het tegenvallende resultaat van Verstappen want hij was gewoon nergens, ondanks zijn 6e plek was dit gewoon slecht voor Red Bull. Die auto wil gewoon niet, als Red Bull nog mee wil doen voor een kampioenschap dan moeten ze echt snel die auto verbeteren. Ze lijken het probleem maar niet te kunnen vinden, wat zorgelijk is.
Ik ben hier inmiddels wel een beetje klaar mee, er veranderd gewoonweg niks. Hoe ze tijdens het Renault tijdperk nog verbeterden (of was het MER die het seizoen al binnen hadden geharkt en het lieten), is dit nu al het 2e seizoen dat er niks verbeterd en lijkt het alleen maar erger te worden.
Want zelfs de Pitstops waren een groot drama, er is een hele hoop aan de hand bij dit team.
Vorige week zei Horner nog dat er een aantal mannen thuis zouden zijn ivm bevallingen :? Geen idee of ik dit goed reproduceer, maar de rode draad is ook hier, dat de pitstops niet meer gaan zoals eerst. Als daar ook personeel weg-weg is, dan is dat te verklaren...
Maar ondanks de slechte Red Bull weet Tsunoda toch even punten te scoren, dit mogen we natuurlijk niet vergeten!
Hij rijd in ieder geval in de punten en deed mee, zo goed als het ging. Hij lijkt dus beter overweg te kunnen met deze rampbak?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 14 april 2025 @ 09:03:
Yaay, blij dat iemand het aanstipt :P

Had zonder de pitstop-fuckup nog wel 8e kunnen zijn ook…

Hoe dan ook, weer een weekend met Tsunoda-memes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6lVksNAdmbuA5h-NlY2UykXIIg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Rqr0olPa3HqbMLByhdPiM1U8.jpg?f=user_large

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Lynx schreef op maandag 14 april 2025 @ 09:21:
Gewoon niet naar kijken. Gaat toch nergens over. Levert geen punten of wat dan ook op. Dus /care.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
JB schreef op maandag 14 april 2025 @ 09:25:
[...]
Vorige week zei Horner nog dat er een aantal mannen thuis zouden zijn ivm bevallingen :? Geen idee of ik dit goed reproduceer, maar de rode draad is ook hier, dat de pitstops niet meer gaan zoals eerst. Als daar ook personeel weg-weg is, dan is dat te verklaren...
Dat ging om een tweeling, waarvan de vader ziek was (/is?). Maar deze waren dit weekend weer gewoon aanwezig. Beide zijn nr 1 mechanic (de een bij Verstappen en de ander bij Tsunoda dan) dus zullen ook oudgedienden in het team zijn.

Maar dit seizoen zijn er meer wisselingen. Richard Wolverson is jarenlang de "lollipop" geweest, maar die is gepromoveerd en zit nu aan de pitmuur. Daardoor is Chris Gent, die jarenlang de front jackman was, nu lollipop. En daarnaast is Calum Nicholas gestopt als mechanic. Dat zijn dus al minimaal 3 wissels in de pitstop crew. Of de issues met het stoplicht vervolgens Chris Gent aan te rekenen zijn durf ik niet te zeggen. Dat hij het paneel bedient betekent niet dat hij het ook aansluit etc. Maar mogelijk is hij er wel verantwoordelijk voor en moet hij het dus maar eens gaan testen voor de stop? Als het al een issue met het paneel was uiteraard. Want het kan mogelijk ook een issue met bv een wheel gun zijn geweest? (Alhoewel de auto wel van de jacks af kwam, en de jacks bevatten ook een stoplicht voor de jackman, of die de auto kan laten vallen / uit de weg kan. Meest waarschijnlijke is dus ene fout met het paneel van de lollipop, omdat die dus een override heeft om bv op rood te blijven staan als er verkeer door de pitstraat komt).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:50

Martinspire

Awesomeness

Ik vind het opvallend hoe weinig discussie er overal is over de valse start van Norris. 5 seconden straf is echt een lachertje. Hij had er zichtbaar voordeel aan ook nog. Weer typisch die Connely in de stewards vandaag...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-06 11:43

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

RobertMe schreef op maandag 14 april 2025 @ 09:37:
Dat hij het paneel bedient betekent niet dat hij het ook aansluit etc. Maar mogelijk is hij er wel verantwoordelijk voor en moet hij het dus maar eens gaan testen voor de stop? Als het al een issue met het paneel was uiteraard. Want het kan mogelijk ook een issue met bv een wheel gun zijn geweest? (Alhoewel de auto wel van de jacks af kwam, en de jacks bevatten ook een stoplicht voor de jackman, of die de auto kan laten vallen / uit de weg kan. Meest waarschijnlijke is dus ene fout met het paneel van de lollipop, omdat die dus een override heeft om bv op rood te blijven staan als er verkeer door de pitstraat komt).
Op een gegeven moment was te zien dat ze bij RBR het reserve-paneel controleerde en dat had hetzelfde probleem. Ik denk dus niet dat het in paneel zelf zit maar ergens eerder in het systeem.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Martinspire schreef op maandag 14 april 2025 @ 09:53:
Ik vind het opvallend hoe weinig discussie er overal is over de valse start van Norris. 5 seconden straf is echt een lachertje. Hij had er zichtbaar voordeel aan ook nog. Weer typisch die Connely in de stewards vandaag...
Het was geen valse start, hij rolde uit het vak en kwam weer tot stilstand, voordat ie vertrok. Daar kreeg ie straf voor. Wel eens met de lage impact/gevolg voor NOR.

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 14-04-2025 09:58 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 01-06 11:43

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Martinspire schreef op maandag 14 april 2025 @ 09:53:
Wat valt er over zeggen? Op grond van de regels is het helemaal duidelijk, een valse start is altijd 5 sec. straf. Bij vaste straffen is het altijd zo dat het soms gunstig en soms ongunstig uitpakt voor de gestrafte.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
JB schreef op maandag 14 april 2025 @ 09:57:
[...]

Het was geen valse start, hij rolde uit het vak en kwam weer tot stilstand, voordat ie vertrok. Daar kreeg ie straf voor. Wel eens met de lage impact/gevolg voor NOR.
Niet om een of ander, maar wat is dan de definitie van een valse start? Als je te vroeg uit je startvak rijdt, begin je te vroeg aan de race en is het toch gewoon een valse start? Dat die daarna weer tot stilstand komt doet daar toch niks aan af?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:17
Sinds Tag Heur weer de timing van F1 doet gaat er ook vanalles fout. Die nieuwe 'toren' die we de hele race in beeld hebben is ruk, de tijden kloppen niet en er zijn vaak storingen.

Ik denk niet dat Tag Heur er invloed op heeft. Die betalen gewoon heel veel geld om bij elke race goed in beeld te zijn.
Die zullen er trouwens niet blij mee zijn dat het zo vaak fout gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Shinji schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:02:
[...]

Niet om een of ander, maar wat is dan de definitie van een valse start? Als je te vroeg uit je startvak rijdt, begin je te vroeg aan de race en is het toch gewoon een valse start? Dat die daarna weer tot stilstand komt doet daar toch niks aan af?
Eens, er stond ook FALSE START - OUT OF POSITION. Ik weet niet of dat net als te vroeg op het gas 5 seconden is?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 09:00

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Shinji schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:02:
[...]

Hij begon alleen niet eerder aan de race, want hij stond weer stil toen het licht uit ging.

Hij begon dus tegelijk met de rest. Alleen 30cm naar voren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:04

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

MikeyMan schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:12:
[...]

Hij begon alleen niet eerder aan de race, want hij stond weer stil toen het licht uit ging.

Die 30cm heeft hem zeker voordeel gegeven. Werkt überhaupt de detectie sensor nog wel als de auto niet in het sensor gebied staat? Van mij mogen ze de straffen hiervoor best aanpassen, 5 sec is gewoon te weinig.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
[...]

Dit dacht ik ook inderdaad. Zolang de eerste lamp nog niet aan is, is het dus een verkeerde positie en geen valse start. Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben naar de enige nuances hierin. 30 centimeter is blijkbaar 5 seconden, als iemand nu 1.5 meter naar voren staat? Iemand die weet wat hier de regels voor zijn?

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:50

Martinspire

Awesomeness

CAPSLOCK2000 schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:01:
[...]

Wat valt er over zeggen? Op grond van de regels is het helemaal duidelijk, een valse start is altijd 5 sec. straf. Bij vaste straffen is het altijd zo dat het soms gunstig en soms ongunstig uitpakt voor de gestrafte.
Bij mijn weten is het altijd een 10 seconden stop en go geweest.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 07:00
Engels bloed heeft opnieuw zjin voordelen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
[...]

Hij begon eerder, maar ging weer stilstaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

TheBrut3 schreef op maandag 14 april 2025 @ 08:26:
[...]

Dat is tekort door de bocht. Het is net als aan een gokkast. Als je denk te verliezen en je loopt weg dan komt de volgende en die heeft de jackpot. ;) Max is naar mijn mening geen quitter. Het is wel even balen maar dan weer gewoon door.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 07:46
Martinspire schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:19:
[...]

Bij mijn weten is het altijd een 10 seconden stop en go geweest.
Nee hoor. Vorig jaar kreeg iedereen 5 seconden;
- Piastri in Las Vegas
- Hamilton in Qatar
- Perez in Mexico

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb wel zitten mopperen op die 5s. Ik vond het echt te weinig als je ziet hoe goed zijn start was en het voordeel wat hij erbij heeft gehaald. Ik vind Norris niet de beste inhaler, dus hij had veel meer winst dan die 5s.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
Mad-Matt schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:46:
Ik heb wel zitten mopperen op die 5s. Ik vond het echt te weinig als je ziet hoe goed zijn start was en het voordeel wat hij erbij heeft gehaald. Ik vind Norris niet de beste inhaler, dus hij had veel meer winst dan die 5s.
Want jij weet 100% zeker dat Norris zo goed startte (/P3 of wat was het na T1?) doordat hij 30cm naar voren stond? Naar mijn idee had hij gewoon een heel goede start en kwam nergens vast te zitten. (Terwijl bv Verstappen wel vast kwam te zitten). Dat lag dus niet aan die 30cm maar aan zijn eigen rijkunsten. En ook als hij wel op de juiste plek had gestaan was hij waarschijnlijk P3 geweest na T1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyRS
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 09:15
Niveau wordt wel steeds hoger hier.

Opmerkingen zoals" overstappen naar een ander team" is toch onzin. Welk team dan? Waar is nog ruimte? Makkelijk praten maar even nadenken welk team dan is al te moeilijk

Voordeel van de valse start? Dit was 30cm, mij l*l is nog langer, dit heeft echt geen invloed

Engelsen worden voorgetrokken, dat is ook onzin, waaruit blijkt dat dan?

Ik las eerst ook altijd bij het FOK forum maar dat niveau is tenenkrommend geworden maar hier gaat het dezelfde kant in.

[ Voor 13% gewijzigd door WoodyRS op 14-04-2025 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:33
RobertMe schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:04:
[...]

Want jij weet 100% zeker dat Norris zo goed startte (/P3 of wat was het na T1?) doordat hij 30cm naar voren stond? Naar mijn idee had hij gewoon een heel goede start en kwam nergens vast te zitten. (Terwijl bv Verstappen wel vast kwam te zitten). Dat lag dus niet aan die 30cm maar aan zijn eigen rijkunsten. En ook als hij wel op de juiste plek had gestaan was hij waarschijnlijk P3 geweest na T1
Voordeel had hij er wel van, immers ligt er meer rubber 30cm na het “lock-in punt” dan exact op het lock-in punt. Dat hij hiermee een goede start had (na reactietijd) is dus te verklaren. 5 sec is terecht m.i.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Thinlanet schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:18:
[...]

Voordeel had hij er wel van, immers ligt er meer rubber 30cm na het “lock-in punt” dan exact op het lock-in punt. Dat hij hiermee een goede start had (na reactietijd) is dus te verklaren. 5 sec is terecht m.i.
Hoezo ligt er 30cm verder meer rubber? Ze laten zich op de grid sowieso altijd terug duwen om vervolgens bij de formation lap rubber neer te leggen.

En de straf is uiteraard ook terecht. Maar het staan hier ook voldoende reacties dat Norris hier een enorm voordeel heeft gehad en met zijn P6 start nooit op P3 had kunnen komen zonder valse start. En dat is gewoon niet waar. Zie bv ook Bearman die meerdere auto's inhaalt in T1 en vanaf P20 komt. Die won ook gewoon veel plekken, zonder valse start.

5s straf als een "foei, mag niet" zonder dat er bewezen voordeel is behaald (in posities dus) is dan gewoon prima. Zou die komend weekend in Jeddah hetzelfde doen en weer meerdere plekken winnen mag er w.m.b. natuurlijk wel een zwaardere straf op staan. Dan is het geen oepsie meer (of stoot de ezel zich 2x aan dezelfde steen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:03
Thinlanet schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:18:
[...]

Die 5 seconden wel inderdaad, maar de post waarop jij reageert, reageerde weer op iemand die de 5 seconden een te magere straf vond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

backupdevice

Boeh!

WoodyRS schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:13:
Niveau wordt wel steeds hoger hier.

Opmerkingen zoals" overstappen naar een ander team" is toch onzin. Welk team dan? Waar is nog ruimte? Makkelijk praten maar even nadenken welk team dan is al te moeilijk

Voordeel van de valse start? Dit was 30cm, mij l*l is nog langer, dit heeft echt geen invloed

Engelsen worden voorgetrokken, dat is ook onzin, waaruit blijkt dat dan?

Ik las eerst ook altijd bij het FOK forum maar dat niveau is tenenkrommend geworden maar hier gaat het dezelfde kant in.
Als coureurs ala Verstappen op de markt komen, hebben gewoon alle coureurs bij andere teams een probleem.

Qua welk team. Of AM of Merc.

Merc vanwege Works team en gewoon een goede engine bouwer. Kijkende naar het nieuwe regelement een goede stap.

AM vanwege Honda, Newey en 1Miljard Dollar.

Persoonlijk denk ik dat het Merc gaat worden.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Tag Heuer heeft niets met de hard- of software te maken van de timing. Zij zijn niets anders dan een sponsor. Wel is dit slechte marketing voor ze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

backupdevice schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:31:
[...]

Als coureurs ala Verstappen op de markt komen, hebben gewoon alle coureurs bij andere teams een probleem.

Qua welk team. Of AM of Merc.

Merc vanwege Works team en gewoon een goede engine bouwer. Kijkende naar het nieuwe regelement een goede stap.

AM vanwege Honda, Newey en 1Miljard Dollar.

Persoonlijk denk ik dat het Merc gaat worden.
Maar niet voor volgend seizoen, Mercedes gaat Antonelli en Russell niet lozen dit seizoen want ze doen het beiden gewoon goed. En volgend jaar zij er teveel vraagtekens over hoe RBR er echt voor zal staan met hun eigen Powertrains en het nieuwe reglement.

AM lijkt me dan nog het meest logisch, maar dan moet Alonso zijn carierre beëindigen of als Lawrence echt serieus wilt meedoen om de prijzen zijn zoon eindelijk eens uit het stoeltje halen. Max en Alonso in 1 team lijkt me wel heel gaaf trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Erazzzer schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:39:
[...]

Tag Heuer heeft niets met de hard- of software te maken van de timing. Zij zijn niets anders dan een sponsor. Wel is dit slechte marketing voor ze.
Uhm, nee. Ze doen echt alles rondom de tijdwaarneming. Ze leveren alle hardware en software. Dat hebben ze al eerder gedaan alleen zijn ze denk ik een beetje roestig. ;) Ze zijn dus niet puur een naamsponsor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:33
RobertMe schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:23:
[...]

Hoezo ligt er 30cm verder meer rubber? Ze laten zich op de grid sowieso altijd terug duwen om vervolgens bij de formation lap rubber neer te leggen.

En de straf is uiteraard ook terecht. Maar het staan hier ook voldoende reacties dat Norris hier een enorm voordeel heeft gehad en met zijn P6 start nooit op P3 had kunnen komen zonder valse start. En dat is gewoon niet waar. Zie bv ook Bearman die meerdere auto's inhaalt in T1 en vanaf P20 komt. Die won ook gewoon veel plekkem, zonder valse start.

5s straf als een "foei, mag niet" zonder dat er bewezen voordeel is behaald (in posities dus) is dan gewoon prima. Zou die komend weekend in Jeddah hetzelfde doen en weer meerdere plekken winnen mag er w.m.b. natuurlijk wel een zwaardere straf op staan. Dan is het geen oepsie meer (of stoot de ezel zich 2x aan dezelfde steen).
Een band draait sneller 30 cm na de startplek dan op de startplek zelf en legt daardoor meer rubber neer. Bij het terugduwen voor de startplek wordt het zelfde geprobeerd, maar dan nog helpt dat terugduwen ook aan meer rubber op 30cm na de startplek dan de startplek zelf. Misschien voor Bahrain nog wel een sterker effect doordat het asfalt zo ruw is. Het zou mooi zijn als er een keer een Highspeed camera op die achterbanden wordt gezet om maar in ultra slomo de wielspin/grip vast te leggen. Bij dragster races is dat ook zo'n mooi gezicht van fysica in beeld gebracht.

Stelselmatigheid zou inderdaad wel verdacht zijn. Gevoel heerst wel dat dit weer een slordigheid van Norris is in de heat of the moment vs absolute controle. Hij heeft zich er goed van gerevanceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

backupdevice

Boeh!

kazuka schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:47:
[...]

Maar niet voor volgend seizoen, Mercedes gaat Antonelli en Russell niet lozen dit seizoen want ze doen het beiden gewoon goed. En volgend jaar zij er teveel vraagtekens over hoe RBR er echt voor zal staan met hun eigen Powertrains en het nieuwe reglement.

AM lijkt me dan nog het meest logisch, maar dan moet Alonso zijn carierre beëindigen of als Lawrence echt serieus wilt meedoen om de prijzen zijn zoon eindelijk eens uit het stoeltje halen. Max en Alonso in 1 team lijkt me wel heel gaaf trouwens.
Ik denk dat je je vergist. Merc wilt voor de prijzen meedoen. En Russel is geen caliber Max. En mocht je dus diepe zakken hebben dan pak je een coureur als Max meteen op. Zeker om hem niet naar jouw concurrenten te laten gaan.

Ik zie AM niet gebeuren. Denk dat Max voor een works team gaat kiezen.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 09:00

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

backupdevice schreef op maandag 14 april 2025 @ 12:00:
[...]

Ik denk dat je je vergist. Merc wilt voor de prijzen meedoen. En Russel is geen caliber Max. En mocht je dus diepe zakken hebben dan pak je een coureur als Max meteen op. Zeker om hem niet naar jouw concurrenten te laten gaan.

Ik zie AM niet gebeuren. Denk dat Max voor een works team gaat kiezen.
Geloof ook zomaar dat ie overal terecht kan waar ie wil. Ook Russell, Norris, piastri en Leclerc zitten m.i. niet op hetzelfde niveau.
Riep na de aankondigingen van Honda al dat Max voor een miljard naar AM zou gaan. Ben benieuwd of ik gelijk krijg. Geloof alleen niet dat ie voor 26 nog een contract voor langere tijd gaat tekenen.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 14-04-2025 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

kazuka schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:47:
[...]

Wolf schijnt in Russel geen kampioenschap materiaal te zien, Die ruilt hem volgens diverse media graag in voor Verstappen..... Tis al veel langer bekent dat Wolf graag wil dat Max bij Mercedes komt. Hij ruilt Russel graag om....

Zie ook:

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 14-04-2025 12:12 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord