Zij doen nu ook een keer mee voor de eindbeker, dus dan ga je dit krijgen. Voor elke scheet huilenLuapper schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:41:
McLaren huilen op de radio, kom op zeg! Ga gewoon racen.
Nou Hadjar laat straks zien wat je waard bent voor het moeder team. 😛
"When you grow up your heart dies"
Max wijkt niet van zijn lijn...dus door....zielig van Norris wel. Ze hebben t strategisch verprutst. Maar ze hebben meer snelheid. Norris wint met twee vingers in de neus straks.
PIT EXIT INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) NOTED
6 Apr 2025, 07:42:02, Lap 25
Normaal gesproken is eerstgenoemde de (waarschijnlijke) aanstichter toch?StefanVerkerk schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:42:
PIT EXIT INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) NOTED
FIA STEWARDS: PIT EXIT INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
6 Apr 2025, 07:43:05, Lap 26
Geen straf voor NOR.
6 Apr 2025, 07:43:05, Lap 26
Geen straf voor NOR.
Wat een stresskip
FL > NOR
Rondetijden voor ronde 25
Rondetijden voor ronde 25
1 | ANT | 1:33.097 |
2 | HAM | 1:33.387 |
3 | VER | 1:32.506 |
4 | NOR | 1:32.238 |
5 | PIA | 1:32.399 |
6 | LEC | 1:32.679 |
7 | RUS | 1:32.913 |
8 | LAW | 1:34.116 |
Hij klinkt altijd volledig buiten adem door de teamradio. Maar goed, ik zou waarschijnlijk na een paar bochten niet eens meer kunnen ademhalen met al die G-krachten, laat staan praten.

Hoe is dat no further investigation. Norris 2x fout!
No further investigation, dat ging snel. Nu nog een unsafe release voor Norris om dat gejank af te straffen.
Dit zijn nu de situaties dat je TSU op een positie dichtbij de top zou willen zien om Mc Laren af te stoppen
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ik denk dat max de pitlimiter er express wat langer op hield. Maar bizar dat er geen onderzoek naar komt want Norris had er gewoon achter moeten gaan.
Niet zo piepen allemaal om straffen, tis nu toch goed zo :-)
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Also Norris Max nog bijhaalt kan hij natuurlijk full risk gaan met Max. Als ze er beide af gaan wint Piastri. De 2e Red Bull rijdt voor spek en bonen rond.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
SAI voor de 2e keer noted:
TURN 17 INCIDENT INVOLVING CAR 55 (SAI) NOTED - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
6 Apr 2025, 07:45:28, Lap 27
TURN 17 INCIDENT INVOLVING CAR 55 (SAI) NOTED - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
6 Apr 2025, 07:45:28, Lap 27
Kan toch uitmaken voor het eindklassement.BakkerM schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:45:
No further unvestigation. En terecht natuurlijk.
Monaco is ook geen circuit.sly___ schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:45:
In Monaco is dit een unsafe release. Maar goed.
Die data heeft de FIA (race control) gewoon, dus zien ze snel genoeg als de pit limiter er te vroeg af zou zijn gegaan.mathy_ schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:45:
Ik denk dat max de pitlimiter er express wat langer op hield. Maar bizar dat er geen onderzoek naar komt want Norris had er gewoon achter moeten gaan.
Ze gaan niet zomaar kijken omdat een coureur iets roept
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Unsafe release is unsafe release.BakkerM schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:45:
Deze hadden ze mogen geven wat mij betreft.
Zeker met die boordradios erachteraan.
[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 06-04-2025 07:49 ]
Dat zou de boel verstieren. Was niks unsafe aan.MikeyMan schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:47:
[...]
Unsafe release is unsafe release.
Dat viel ook wel mee, NOR had gewoon niet zo moeten gaan battlen met VER, dat sloeg nergens op. Als ie gewoon voorrang had verleend dan was er niks aan de hand geweestMikeyMan schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:47:
[...]
FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CAR 55 (SAI) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
6 Apr 2025, 07:47:54, Lap 29
Sainz voor de 2e keer geen straf.
6 Apr 2025, 07:47:54, Lap 29
Sainz voor de 2e keer geen straf.
In deze pitlane is er ruimte genoeg, tot dat ze de baan op rijden. Probleem is meer de wat beperkte racecraft van NorrisMikeyMan schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:47:
[...]
Maar is die limiter dan zo belangrijk?
Lijkt me dat je niet te snel mag en dat dat bestraft kan worden. Enige risico met die limiter is dus te snel in de pitstraat. Max called dat in de hoop dat de FIA ziet dat Norris te snel in de Pitstraat reed.
Of is er en regel welke zegt dat de limiter moet werken?
Lijkt me dat je niet te snel mag en dat dat bestraft kan worden. Enige risico met die limiter is dus te snel in de pitstraat. Max called dat in de hoop dat de FIA ziet dat Norris te snel in de Pitstraat reed.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Max is 1 record kwijt
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Max beetje traag opeens, of Norris versnelt...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Er reed een auto in de fastlane. Dan moet je helaas even wachten.Luapper schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:48:
[...]
Dat zou de boel verstieren. Was niks unsafe aan.
Rondetijden voor ronde 29Amaze86 schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:49:
1 | ANT | 1:32.961 |
2 | HAM | 1:33.215 |
3 | VER | 1:32.148 |
4 | NOR | 1:32.176 |
5 | PIA | 1:32.181 |
6 | LEC | 1:32.312 |
7 | RUS | 1:32.407 |
8 | LAW | 1:33.959 |
Max zit achter HamiltonAmaze86 schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:49:
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Je mag niet te snel in de pitlane, en de limiter is daar een hulpmiddel voor. In die volgorde van belangrijkheid.Rene schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:49:
Maar is die limiter dan zo belangrijk?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Iedereen quote hem hierop for fun, echter gaf hij toen aan dat degene voor hem destijds hun eigen banden naar de kloten reed om hem maar achter hen te houden wat niet erg logisch leek voor hem toen. Hij vroeg zich toen af waarom ze hem zo blokten. En een boel frustratie ook off course.
Ik heb Albon als racer erg hoog zitten, en behalve verstappen raced hij iedere teammaat supergoed
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ma ja schrok al, dacht die gaat kapot haha.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
PIA > FL
Rondetijden voor ronde 30
Rondetijden voor ronde 30
1 | ANT | 1:33.059 |
2 | VER | 1:32.646 |
3 | NOR | 1:32.106 |
4 | PIA | 1:32.047 |
5 | LEC | 1:32.063 |
6 | RUS | 1:32.359 |
Verstappen gaat Hamilton inhalen en wij moeten naar een Williams kijken … hoezo fom
Die regie is het hele jaar de weg al kwijt.Lynx schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:52:
Verstappen gaat Hamilton inhalen en wij moeten naar een Williams kijken … hoezo fom
VER > FL, maar NOR echt niet veel trager...
Rondetijden voor ronde 31
1 | VER | 1:31.734 |
2 | NOR | 1:31.760 |
3 | PIA | 1:32.001 |
4 | LEC | 1:32.013 |
5 | RUS | 1:32.143 |
Max rijdt weer een tijdje in schone lucht,StefanVerkerk schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:53:
VER > FL, maar NOR echt niet veel trager...
1 VER 1:31.734 2 NOR 1:31.760 3 PIA 1:32.001 4 LEC 1:32.013 5 RUS 1:32.143
Norris komt eraan....dat wordt een klapper. Norris kan dit niet.
En dan gooien ze er nu reclame in. ,😄
Nog 3,8 secondenLynx schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:52:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Reclame?sly___ schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:53:
Volg je bankbiljetten
Volgens mij moet Lawson nog pitten
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Klopt.nocalimero schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:54:
Volgens mij moet Lawson nog pitten
Ik ben benieuwd of Max dit vol gaat houden, nu begint het gedeelte van de race waar de Mclarens het goed doen. Als RBR iets heeft gevonden om de banden goed te houdendan kan het nog spannend worden.
Wattuh? + Verkeerde topic dan.sly___ schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:53:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ah, een slachtoffer van Viaplay. Laten we even een momentje stilte nemen voor alle betalende Viaplay kijkers die reclame moeten slikken tijdens de race.
F1TV geen reclamesly___ schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:53:
Wat is er met Stroll aan de hand? Is ie zo slecht geworden?
[ Voor 28% gewijzigd door Silent Thunder op 06-04-2025 07:55 ]
Is dat serieus zo? Dat is toch onacceptabel?StefanVerkerk schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:55:
[...]
Ah, een slachtoffer van Viaplay. Laten we even een momentje stilte nemen voor alle betalende Viaplay kijkers die reclame moeten slikken tijdens de race.
En dat terwijl ze volgens mij ook gratis F1TV Pro hebben.StefanVerkerk schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:55:
[...]
Rijke vader die denkt dat z’n zoon kan racen…..Silent Thunder schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:55:
Volg je bankbiljetten
FL > ANT
Rondetijden voor ronde 33
*Edit -> ANT fl
Rondetijden voor ronde 33
1 | VER | 1:31.814 |
2 | NOR | 1:31.906 |
3 | PIA | 1:31.432 |
4 | LEC | 1:31.772 |
5 | RUS | 1:32.080 |
6 | ANT | 1:31.400 |
*Edit -> ANT fl
[ Voor 10% gewijzigd door StefanVerkerk op 06-04-2025 07:57 ]
Niks, rijdt gewoon zoals altijd.Silent Thunder schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:55:
Ik denk eerder aan het afbouwen om volgend jaar plaats te maken voor een andere coureur.ZeRoC00L schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:56:
[...]
Rijke vader die denkt dat z’n zoon kan racen…..
In China kwam de RB tot leven in de tweede stint op de hards... Ik zie Max hem wel winnen vandaag.
Sorry. Mijn stream liep heel zwaar achter zie ik nu.Lynx schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:52:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Norris komt nu weer te dichtbij waardoor z’n banden er harder aan gaan. Lekker buiten de DRS houden en Piastri laten aansluiten
Zoals het er nu naar uit ziet controleert Verstappen gewoon de racepace vooraan. De ene ronde rijdt VER het snelst, daarna NOR 0,2 sec sneller. Daarna Verstappen weer sneller. Lijkt er gewoon op dat er sprake is van goede bandenmanagement van Verstappen. Keurig dus.Holk schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:57:
Norris komt nu weer te dichtbij waardoor z’n banden er harder aan gaan. Lekker buiten de DRS houden en Piastri laten aansluiten
Als het zo blijft dan was het pit exit incident het spannendste deel van deze race.
Ik denk niet dat we nog echt iets spannends gaan zien. Ze rijden dit gewoon uit.pilskes schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:54:
Ik ben benieuwd of Max dit vol gaat houden, nu begint het gedeelte van de race waar de Mclarens het goed doen. Als RBR iets heeft gevonden om de banden goed te houdendan kan het nog spannend worden.
Misschien dat MCL de laatste ronden nog wat aanzet, inhalen zit er hier echt niet in.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Nvm
[ Voor 100% gewijzigd door G_Dragon op 06-04-2025 07:59 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wel mooi zicht zo witte voor die 2 oranjes...maar of het zo blijft....lange weg.
Geen regen op het einde?
Geen regen op het einde?
Ze rijden al een uur hoor!
Volg je bankbiljetten
We zijn al een uurtje onderweg hoor
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Heeft iemand überhaupt een record om 4x op rij op dezelfde baan te winnen? VER zit nu op 3x voor Suzuka als ik goed heb gezien
Mijn dag is sowieso goed nu Russel niet wint :-)
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
"Happy to push" aldus GP. We houden het in de gaten.
Rondetijden voor ronde 35
Rondetijden voor ronde 35
1 | VER | 1:32.010 |
2 | NOR | 1:31.976 |
3 | PIA | 1:31.854 |
4 | LEC | 1:31.957 |
5 | RUS | 1:31.936 |
Jaa

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Droge boardradio van GP.
Schumi vast wel?Treveo schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:59:
Heeft iemand überhaupt een record om 4x op rij op dezelfde baan te winnen? VER zit nu op 3x voor Suzuka als ik goed heb gezien
Volg je bankbiljetten
Happy to push, dit wil je toch horen. Net als laatste race Max kon eerder pushen maar deed het niet.
De vermoeidheid kicks in met de babyG_Dragon schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:00:
[...]
Jaablijkbaar weer in slaap gevallen en de wekker uitgedrukt
Stroll heeft geen beste race nee, maar om Stroll af te schrijver als papa's jongen ben ik niet met je eens. Stroll heeft al racewins achter zijn naam, en is in de regen sterk. 90% van de tijd rijd hij imho niet erg inspirerend wat ook vaak te zien is in de paddock: loopt wat ongeïnteresseerd een wandeling te maken . " Taking a stroll"
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
En dan de race uit handen geven? Nah, lijkt mij niet verstandig.sly___ schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:01:
Happy to push....Norris in de schoot van Piastri drukken lijkt me beter op dit moment.
Ah, de vermakelijke Ferrari teamradio's komen er weer!
Is nog 15 rondjes, maar dat Max met dat hok een race zou kunnen winnen dit jaar was toch wel een verrassing
En met een andere kleurstelling! Curse broken
En met een andere kleurstelling! Curse broken
SAI > FL op nieuwe softs
Rondetijden voor ronde 36
Rondetijden voor ronde 36
1 | VER | 1:31.758 |
2 | NOR | 1:31.627 |
3 | PIA | 1:31.615 |
4 | LEC | 1:31.905 |
5 | RUS | 1:31.823 |
16 | SAI | 1:31.106 |
Klopt maar geen app daarvoor op mijn C8, maar ik kijk iig wel Viaplay zonder reclamesjaool schreef op zondag 6 april 2025 @ 07:55:
[...]
En dat terwijl ze volgens mij ook gratis F1TV Pro hebben.
*Ben denk ik een van de weinige die echt tevreden is met Viaplay.
Sorry OT trouwens bedenk ik me nu hier
Het is niet alsof je veel hebt gemist.G_Dragon schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:00:
[...]
Jaablijkbaar weer in slaap gevallen en de wekker uitgedrukt
Ik denk niet dat Piastri Norris mag aanvallen zolang het gat naar Verstappen zo klein is.sly___ schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:01:
Happy to push....Norris in de schoot van Piastri drukken lijkt me beter op dit moment.
Dat was toch een mooie tijd dat de 2e Red Bull nog gewoon meereed in de top 5. Dat lijkt haast vergane glorie als ik het zo zie
RUS?Harrie schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:02:
[...]
Ik denk niet dat Piastri Russell mag aanvallen zolang het gat naar Verstappen zo klein is.
Ho ho, het spektakel van het pit exit incident.
Op dit circuit helaas wel ja. Inhalen is praktisch onmogelijk.Silent Thunder schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:02:
Dat was toch een mooie tijd dat de 2e Red Bull nog gewoon meereed in de top 5. Dat lijkt haast vergane glorie als ik het zo zie
Ja ik heb ook de indruk dat PIA sneller is dan NOR. Helaas zullen ze elkaar waarschijnlijk niet (mogen) aanvallend-vine schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:02:
Iets in mij zegt dat Max beter Norris achter zich kan hebben dan Piastri
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |