Ehh zit Perez nog in de auto of wat is dit?
Ondanks dit foutje toch aangenaam verrast over Lewis tot nu toe want hij komt aardig mee als Ferrari rookie. Hoeveel races had Schumacher nodig om te wennen aan een Ferrari?
Hier had uw reclame kunnen staan.
Beide Williams in Q3, dat is een mooi begin voor ze. Mooie stap
Schumacher had 5 jaar F1 ervaring voordat ie naar Ferrari ging.ericafterdark schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:41:
Ondanks dit foutje toch aangenaam verrast over Lewis tot nu toe want hij komt aardig mee als Ferrari rookie. Hoeveel races had Schumacher nodig om te wennen aan een Ferrari?
HAM 14 jaar.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het laatste technische deel is te lastig voor de RBR. Snelheid is er in elk geval wel, ben ik blij mee. Maar nu gaan de ballen echt pas op de pijnbank.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Toch knap van BOR dat hij die wagen daar niet in de muur zet.
"When you grow up your heart dies"
TURN 4 INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 16 (LEC) NOTED - IMPEDING
15 Mar 2025, 06:43:14
Zegt niet heel veel.Rivanov schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:43:
[...]
Schumacher had 5 jaar F1 ervaring voordat ie naar Ferrari ging.
HAM 14 jaar.
Dit dus.Maarten_E schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 13:25:
Ben heel benieuwd naar Antonelli. Ik zie het nog steeds niet.
Ja rookie enzo, maar Doohan, Bortoleto en Hadjar zijn wel "gewoon" door in wat op het eerste gezicht mindere auto's zijn. En ja, Lawson is ook een dikke tegenvaller.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Yep, die was wel heftig. Onhandige plek om elkaar tegen te komen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:44:
Wolken = wind (stoten)Aardappelbakker schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:44:
[Afbeelding]
De lucht begint dicht te trekken. Nog steeds erg warm...
Dat was in een ramp-Ferrari in 1996, waar Schumacher vooral door eigen talent overwinningen pakte. Was de zevende race van het seizoen.ericafterdark schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:41:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
LAW geef ik toch wel wat meer tijd, heeft pas 11 races gereden en heeft daarnaast P3 volledig gemist door een technisch probleem. Zal dan geen eigen setup hebben kunnen ontwikkelen en zal voor een deel de setup van VER op de wagen hebben
Lawson mag zich morgen in de race bewijzen. Eens zien hoe zijn racecraft is en of hij snel richting de top 10 kan rijden.
En Russell en Hamilton mogen ook nog individueel naar de stewards voor het niet houden aan de delta tijd. Werd net omgeroepen hier in ieder geval.StefanVerkerk schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:44:
Uiteindelijk eindigde Ferrari 2e dat seizoen. Talent absoluut, maar de auto was helemaal niet zo slecht toch?Maarten_E schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:47:
[...]
Dat was in een ramp-Ferrari in 1996, waar Schumacher vooral door eigen talent overwinningen pakte. Was de zevende race van het seizoen.
FIA STEWARDS: TURN 4 INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 16 (LEC) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
15 Mar 2025, 06:46:33
15 Mar 2025, 06:46:33
McLaren dus 1 en 2 en Max op 3. Na de start morgen ligt Lando op P3. 😛
Ben ik hier trouwens alleen als supporter van Lewis? #durftevragen
CAR 4 (NOR) TIME 1:15.921 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 4 LAP 17 16:50:18
15 Mar 2025, 06:51:18
15 Mar 2025, 06:51:18
Ik beschouw mezelf geen supporter van welke coureur dan ook, maar ik hoop dat Hamilton een sterk seizoen heeft.ericafterdark schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:50:
En dat hoop ik ook voor vele anderen, zodat we een harde strijd om de overwinningen hebben het hele jaar.
Nou laat het maar regenen.
⏩ PVOutput☀️
Meh, 2 punten voorsprong op Benetton, 59/11 punten Schumi vs. Irvine. Lag meer aan Schumacher dan de auto. Irvine viel 8 races achter elkaar uit.ericafterdark schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:49:
[...]
Uiteindelijk eindigde Ferrari 2e dat seizoen, talent absoluut, maar de auto was helemaal niet zo slecht uiteindelijk.
Sorry, jinxed it.
Denk ik tenminste.
Denk ik tenminste.
Ja, mee eens. Ik kan ook genieten van andere coureurs en laten we eerlijk zijn daarmee uiteraard ook het krankzinnige talent van Max.twiFight schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:53:
[...]
Ik beschouw mezelf geen supporter van welke coureur dan ook, maar ik hoop dat Hamilton een sterk seizoen heeft.
En dat hoop ik ook voor vele anderen, zodat we een harde strijd om de overwinningen hebben het hele jaar.
Goed punt. Het was mijn eerste seizoen F1, niet alles meer helder haha.Maarten_E schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:53:
[...]
Meh, 2 punten voorsprong op Benetton, 59/11 punten Schumi vs. Irvine. Lag meer aan Schumacher dan de auto. Irvine viel 8 races achter elkaar uit.
Ik hou vooral van coureurs die risico durven nemen en racecraft hebben. Maar ik heb wel een zwak voor Max ook al is dat vooral chauvinisme.
.
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 15-03-2025 06:57 ]
Max en George "The Best of Friends" noemen is wel gedurfd. 
F1TV
F1TV
P3 is netjes.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Albon hahaha
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Albon!
⏩ PVOutput☀️
Morgen met regen.. kansen!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Absoluut, alleen het gat is wel fors.
⏩ PVOutput☀️
Dan heb ik het toch niet gejinxt.
Albon heel sterk. Netjes. Max toch mooi op de 2e startrij. Leuke quali
TSU P5, hehe... mooi stukkie wraak.
En niet een beetje.Drials schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:02:
McLaren heeft nog over…
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Pfff en of.. dacht dat RBR aan het sandbaggen was.. 😅Drials schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:02:
McLaren heeft nog over…
Steam/Epic: Deurstopper
Nee maar de noodzaak om hier te posten is een beetje weg gezonken.ericafterdark schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:50:
McLaren niet verrassend. De 2 Williams'en in de top 10 en zelf 1 rijder voor beide Ferrari's is dan wel verrassend.
Dat dus ja.
McLaren ging hier wel de 1-2 pakken. Dus P3 is het beste dat mogelijk was en die is binnen.
Morgen de regen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooie uitslag.
Ik vrees wel dat de Toro Rossos en Williamsensen het in race pace weer moeilijk gaan krijgen morgen, net zoals voorgaande jaren.
Ik hoop op een flinke plens halverwege de race. Laat de coureurs en teams maar bewijzen dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Ik vrees wel dat de Toro Rossos en Williamsensen het in race pace weer moeilijk gaan krijgen morgen, net zoals voorgaande jaren.
Ik hoop op een flinke plens halverwege de race. Laat de coureurs en teams maar bewijzen dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Dat streept de race weg, dus een race met flex voorvleugels minder.Drials schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:06:
Iedereen blij met regen, maar regen in Melbourne is vaak geen race…
Max had snelste S2 en een slechte S1. Misschien kon hij nog ruiken aan de eerste startrij als het op zijn plek valt
Die flexwings van Mcl werken extra goed in laatste sector.Deurstopper schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:04:
[...]
Pfff en of.. dacht dat RBR aan het sandbaggen was.. 😅
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wat een snelheid in S3 van de McLaren. Hebben ze meer vleugel staan waardoor de banden ook het beter volhouden?
vorig jaar zag je ze vaak ook het beste zijn qua bandenslijtage.
Ik ben wel benieuwd hoe het gevecht binnen het team zal gaan zijn. Ik heb het gevoel dat het daar nog wel eens fout kan gaan bij McLaren.
Ferrari valt wel behoorlijk tegen vooralsnog, dit is normaal gesproken een goed circuit voor hun. Als ze op korte termijn geen progressie boeken ben ik benieuwd wat dat met de motivatie van HAM gaat doen.
vorig jaar zag je ze vaak ook het beste zijn qua bandenslijtage.
Ik ben wel benieuwd hoe het gevecht binnen het team zal gaan zijn. Ik heb het gevoel dat het daar nog wel eens fout kan gaan bij McLaren.
Ferrari valt wel behoorlijk tegen vooralsnog, dit is normaal gesproken een goed circuit voor hun. Als ze op korte termijn geen progressie boeken ben ik benieuwd wat dat met de motivatie van HAM gaat doen.
[ Voor 24% gewijzigd door SpaceAce op 15-03-2025 07:14 ]
Nah, dat is vermoedelijk (ook) hun ophanging.Amaze86 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:08:
[...]
Die flexwings van Mcl werken extra goed in laatste sector.
Maar het is echt afwachten wat er in Barcelona gebeurd.
Bij s1 en s2 ging het om honderdsten, s3 tienden... 1e rij zat er niet in, alleen als McLaren het liet liggenBloodclot schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:08:
Max had snelste S2 en een slechte S1. Misschien kon hij nog ruiken aan de eerste startrij als het op zijn plek valt
Het klopt dus wel wat Marko zei. Dat ze 2 a 3 tienden achterliggen op McLaren. Verstappen kon nog iets sneller, maar had nooit op plek 1 of 2 kunnen eindigen.
Dit is volgens mij na Monaco en Imola de baan met de minste inhaalpogingen, zelfs een aanpassing en extra DRS zones helpt dan niet. Regen zal daarom een zegen zijn voor deze race (hopelijk niet zo hard dat ze niet kunnen rijden uiteraard)twiFight schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:13:
Ben benieuwd hoe de race voor F1 gaat zijn qua strijd. F2 was helaas vooral veel treintje rijden.
Ik bedenk me net dat ik Australie altijd al een erg saaie race vind, ja. De spanning komt vooral van het zijn van de eerste race.SpaceAce schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:17:
[...]
Dit is volgens mij na Monaco en Imola de baan met de minste inhaalpogingen, zelfs een aanpassing en extra DRS zones helpt dan niet. Regen zal daarom een zegen zijn voor deze race (hopelijk niet zo hard dat ze niet kunnen rijden uiteraard)
Regenraces daarentegen vind ik eigenlijk altijd wel interessant mits er daadwerkelijk geraced wordt.
Tsunoda en Albon in een Racing Bull en Williams vóór beide Ferrari’s… dat is pijnlijk. Dat kun je verder ook zeggen over Lawson en Antonelli. Max op P3 was wat hoger dan ik had verwacht, maar dat zal met name aan Max zelf liggen en niet aan de auto. Maar, wet race morgen, dus kan nog alle kanten op.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bron?Drials schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:23:
McLaren heeft nog steeds een banden trucje/koeling
DitDrials schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:23:
McLaren heeft nog steeds een banden trucje/koeling
Iedereen zat in S3 door z’n banden en mcl geeft nog ff gas bij terwijl ze duidelijk vanaf s1 pushen.
Eerder die foto van de remtrommels met luchtgeleiding misschien een tipje van de sluier? Lijkt dat ze dankzij marshal iemand in huis hebben gehaald die de banden op temperatuur weet te houden. Dat leek in 2023 ook de kracht van Max. Vreemde is dat als marshal weg gaat die kunde ook weg lijkt?
Of de hebben weer waterbanden 🤪
Heel Italië de straat op.. je mag koffie met melk drinken in de middag! haha
McLaren steekt er met kop en schouders boven uit, leek in Q1 en Q2 mee te vallen, maar wat een overmacht in Q3.
Ferrari viel juist helemaal weg in Q3. Zouden ze wat aan de setup hebben veranderd voor de race net voor/tijdens Q3 of kun je dat niet zo snel wijzigen?
Ferrari viel juist helemaal weg in Q3. Zouden ze wat aan de setup hebben veranderd voor de race net voor/tijdens Q3 of kun je dat niet zo snel wijzigen?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Je mag geen aanpassingen meer doen van zodra je in Q1 je pitbox verlaat.Gynnad schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:45:
McLaren steekt er met kop en schouders boven uit, leek in Q1 en Q2 mee te vallen, maar wat een overmacht in Q3.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Zo, er was tot de eerste run van Q3 nog hoop op spanning en sensatie, maar toen haalde McLaren de zandzakken uit de wagens 
RBR lijkt toch ook weer een kapitale fout gemaakt te hebben, Tsunoda gewoon op P5, recht achter Max.
Of is de RB21 gewoon slecht, maar weet Max door kwaliteiten er toch meer uit te persen? We gaan het meemaken in Japan.
RBR lijkt toch ook weer een kapitale fout gemaakt te hebben, Tsunoda gewoon op P5, recht achter Max.
Of is de RB21 gewoon slecht, maar weet Max door kwaliteiten er toch meer uit te persen? We gaan het meemaken in Japan.
Je mag niet vergeten dat die wagen gebouwd is rondom Max en zijn rijstijl. Je hebt iemand nodig met eenzelfde manier van rijden, en die zijn dun gezaaid. Hoewel ik verwacht dat had Yuki in de tweede RB gezeten dat hij vandaag wel Q1 had kunnen overleven, verwacht ik niet dat hij in de buurt van Max zou zijn gekomen. En je ziet dat al enkele jaren uiteindelijk. De reden dat Checo naast Max kwam was omdat van al het jong talent, er niemand in de buurt kon komen van Max, maar Checo heeft hem op zijn minst een beetje kunnen bijhouden, toch zeker in zijn eerste 2 jaar bij het team. En nu zitten we mogelijks terug in dezelfde situatie als ervoor, waarbij Max elk half seizoen een nieuwe collega naast zich krijgt.TheBrut3 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:03:
Zo, er was tot de eerste run van Q3 nog hoop op spanning en sensatie, maar toen haalde McLaren de zandzakken uit de wagens
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Hoe lang gaan we deze mythe nog in stand houden? F1 wagens worden niet specifiek ontworpen voor een coureur, ze worden ontworpen om zo snel mogelijk te gaan.Blokker_1999 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:34:
Je mag niet vergeten dat die wagen gebouwd is rondom Max en zijn rijstijl.
https://www.motorsport.co...y-driving-style/10514012/
Nou nou dat is nogal een conclusie. Op 1 km/u zit er een Mercedes en Ferrari motor achter. Meest opvallende is mcl zover naar achter. Die rijden dus veeeeeeeel meer vleugel.
Precies, en dat verklaart ook waarom ze zo sterk zijn in S3.Lynx schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:51:
...
Meest opvallende is mcl zover naar achter. Die rijden dus veeeeeeeel meer vleugel.
[ Voor 15% gewijzigd door Fauna op 15-03-2025 08:57 ]
Laten we hopen dat dit verschil er is, omdat dit een gunstig circuit voor McLaren is, anders wordt dit een heel saai seizoen voor plek 1/2 en het constructeurskampioenschap.
Daarachter echt heel close met veel verrassingen, erg leuk.
Daarachter echt heel close met veel verrassingen, erg leuk.
[ Voor 15% gewijzigd door Exocet op 15-03-2025 08:59 ]
Wat een bizar groot gat in één sector. Daar zit dus een trucje van McLaren.
En Verstappen die het weer een seizoen alleen kan doen.
Hele fijne Q uitslag imho!
Net als iedereen, nieuwsgierig naar morgen
Net als iedereen, nieuwsgierig naar morgen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Volgens mij hadden die het verleden jaar ook. Begin van de race rustig aan doen en dan na de eerste pitstop konden ze veel pushen over het algemeen. Die auto is gewoon goed in balans.Justevo schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 09:11:
Wat een bizar groot gat in één sector. Daar zit dus een trucje van McLaren.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Nou de tweede Red Bull is nog steeds het vergiftigde geschenk van vorig seizoen. Mocht Tsunoda halverwege een aanbod krijgen voor een wissel zou ik lekker laten lopen, zo kan ie misschien Max nog van nut zijn
Net de kwalificatie terug gekeken, wat hebben Mclaren en Williams het goed gedaan zeg! Wauw
:strip_exif()/f/image/W6CGKbHljzaht5GlYmXfAhj9.jpg?f=fotoalbum_large)
Verstappen kon helaas niet aan de tijd van Norris en Piastri komen maar staat er wel mooi bij voorin, zijn race pace zal morgen hopelijk wel gaan zorgen voor een mooi resultaat. Maar Lawson tja.. is nieuw en moet wennen, toch is dit resultaat wel heel mager. Hopelijk is het eenmalig!
Om natuurlijk niet te vergeten Yuki Tsunoda heeft het net zoals Albon onwijs goed gedaan
Een mooie grid voor morgen, ben heel benieuwd!
:strip_exif()/f/image/CoCkIByiHVus9lBQtPv7I2Ub.jpg?f=fotoalbum_large)
Hieronder word heel mooi de afstanden tussen de auto's in de top 4 in beeld gebracht;
:strip_exif()/f/image/W6CGKbHljzaht5GlYmXfAhj9.jpg?f=fotoalbum_large)
![]() | ![]() |
Verstappen kon helaas niet aan de tijd van Norris en Piastri komen maar staat er wel mooi bij voorin, zijn race pace zal morgen hopelijk wel gaan zorgen voor een mooi resultaat. Maar Lawson tja.. is nieuw en moet wennen, toch is dit resultaat wel heel mager. Hopelijk is het eenmalig!
Om natuurlijk niet te vergeten Yuki Tsunoda heeft het net zoals Albon onwijs goed gedaan
Een mooie grid voor morgen, ben heel benieuwd!
:strip_exif()/f/image/CoCkIByiHVus9lBQtPv7I2Ub.jpg?f=fotoalbum_large)
Hieronder word heel mooi de afstanden tussen de auto's in de top 4 in beeld gebracht;
:strip_exif()/f/image/kyFz9dSLSX7tODXSBtHoI11V.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oh en natuurlijk: GO Williams!!!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
3 tiende verschil was volgens mij ook de voorspelling van de gap die MClaren momenteel heeft op de rest. Ik denk dat die auto in racepace alleen nog maar beter wordt. Misschien gooit regen wat peper op de race van morgen anders ben wel echt bang dat MClarens moeiteloos weg gaan rijden. Daarachter lijkt alles mogelijk!
Vanmorgen rustig de Q terug kunnen kijken. Vooral erg leuk om te zien dat Williams het zo goed doet. Vowles lever goed werk af daar. En de driver line up is ook gewoon dik in orde. Dat kan weer niet gezegd worden over RBR.. Dat blijft toch wel een dingetje hoor.
McLaren zoals verwacht de snelste. Ferrari zit er toch wat verder achter dan ik had gedacht.
Benieuwd naar de verhoudingen in de (natte) race morgen. Mij zien jullie om 05:00 in elk geval niet
McLaren zoals verwacht de snelste. Ferrari zit er toch wat verder achter dan ik had gedacht.
Benieuwd naar de verhoudingen in de (natte) race morgen. Mij zien jullie om 05:00 in elk geval niet
PSN: xMaurice93
Dus jij denkt dat MClaren dit jaar niet de WDC en WCC levert? Het lijkt me al (sinds vorig seizoen) een redelijk veilige voorspellingjaapstobbe schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 09:39:
Iedereen heeft z'n conclusies voor het hele jaar alweer paraat na 1 qualifying sessie.
[ Voor 16% gewijzigd door Chefbierrr op 15-03-2025 09:59 ]
Op basis van de voorspellingen *en* de kwalificatie *en* de setup die we zien kunnen we veilig zeggen dat het een oranje herhaling word van 2023. Of mogelijk nog extremer. 3 tiende in de kwali met duidelijk meer vleugel. Ze zullen eerste rondes wegrijden en dan gaan coasten zoals MB dat deed in 14 tot 19. We mogen van geluk spreken dat volgend jaar nieuwe reglementen komen.
Zoals ik al eerder zei. Ze hebben iets gevonden waarmee ze oververhitting van de banden tegengaan. En bandenmanagement is de sleutel tegenwoordig
Zoals ik al eerder zei. Ze hebben iets gevonden waarmee ze oververhitting van de banden tegengaan. En bandenmanagement is de sleutel tegenwoordig
[ Voor 16% gewijzigd door Lynx op 15-03-2025 10:05 ]
Als Perez fan vind ik dit prachtig om te zien (laat staan als dit het hele seizoen op deze manier doorgaat) hoe zonde en jammer het ook voor Lawson is want ik gun hem van harte een 1-2 met Max.
Daarnaast deed Tsunoda het ook een stukkie beter dan Lawson.
[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 15-03-2025 10:10 ]
Deze comment komt ook áltijd weer voorbij.jaapstobbe schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 09:39:
Iedereen heeft z'n conclusies voor het hele jaar alweer paraat na 1 qualifying sessie.
Vorig seizoen was het met 6 races te gaan nog veel te vroeg om iets te zeggen over wie het WDC zou winnen. Kom op zeg, speculatie is de helft van de lol. Lekker blijven doen.
Welzeker, want anders hadden we net zo goed niets kunnen kijken en zondag na de race even de uitslag op kunnen zoeken op NOS.nljaapstobbe schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 09:39:
Bizar weer daar in Australie eigenlijk... "Vandaag gaat het richting de 40 graden, maar overmorgen is het 17 graden en dan is het weer 25 graden"Aardappelbakker schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:45:
[Afbeelding]
Niet te veel hopen op regen morgen. Lokale tijd start de race om 15.00 uur. Dus het wordt een natte start als we geluk hebben.
We zouden in NL gek worden. 5 graden verschil op een dag is al bijzonder.
Dit dus.
Elke race blijkt gewoon weer dat het Max is die de RBR laat meedoen om de winst en niet de RBR zelf.mprkooij schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 10:10:
[...]
Als Perez fan vind ik dit prachtig om te zien (laat staan als dit het hele seizoen op deze manier doorgaat) hoe zonde en jammer het ook voor Lawson is want ik gun hem van harte een 1-2 met Max.
Daarnaast deed Tsunoda het ook een stukkie beter dan Lawson.

Als Max dit jaar weggaat bij RBR zijn ze meteen een team dat strijdt om plaats 12-16
Dit dus.
Ondanks dat Bearman geen tijd gezet in Q1 mag alsnog meedoen aan de race morgen.

Ben wel benieuwd of ooit zoiets is afgewezen. Vroeger had je de 107% regel, mechanische defecten zaten daar geloof ik ook niet bij.Chocoball schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 10:25:
Ondanks dat Bearman geen tijd gezet in Q1 mag alsnog meedoen aan de race morgen.
[Afbeelding]
AUSTRALIAN GRAND PRIX — LATEST MODEL FORECAST Here's the latest ECMWF model forecast for Sunday in Melbourne, with the heaviest rainfall in the morning and early afternoon, then turning showery through the afternoon. #F1 #F2 #F3 #Supercars | #AusGP 🇦🇺
— MeteoMotorsport (@meteomotorsport.bsky.social) 15 maart 2025
:strip_exif()/f/image/8eFx7rPWBBJqGVgAV42TILhH.gif?f=fotoalbum_large)
De FIA houdt alvast rekening met de voorspeelde regen voor zondag. De regen zou het programma en de starttijd kunnen beïnvloeden hoewel het idee is dat de buien niet zwaar genoeg zullen zijn want wat ook nog meespeelt is zonsondergang als de race later van start gaat.
Waar de coureurs wel wat zorgen over hebben is dat de fysieke safety car bij regen mogelijk te langzaam is op de baan en daardoor de banden te snel zullen afkoelen. Mogelijk dat de FIA ervoor zal kiezen om dan de virtual safety car in te zetten.
Waar de coureurs wel wat zorgen over hebben is dat de fysieke safety car bij regen mogelijk te langzaam is op de baan en daardoor de banden te snel zullen afkoelen. Mogelijk dat de FIA ervoor zal kiezen om dan de virtual safety car in te zetten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Denk dat Pia en Nor teveel met elkaar in de slag gaan ondanks de Papaya rules. Dus zaak voor Ver en de rest om erbij te blijven en punten binnen te blijven halen. Mocht alles dan na de race in Barcelona veranderen doordat de flexibele vleugels niet meer mogen dan is er best nog wel een flink aantal wedstrijden te gaan. Vooralsnog mooi toch als er wat strijd is? En wie weet wat voor verdere TDs en straffen er nog worden uitgedeeld. Er is nog geen meter geracet en daar worden de punten pas verdeeld.Chefbierrr schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 09:58:
[...]
Dus jij denkt dat MClaren dit jaar niet de WDC en WCC levert? Het lijkt me al (sinds vorig seizoen) een redelijk veilige voorspelling. Lees voorspelling - niemand heeft een glazen bol, maar ze lijken de zaakjes prima op orde te hebben. En gewoon een goed rijdersduo.
Hier ook. Maar ben wat minder hoopvol dan voor deze FPs en Q.ericafterdark schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:50:
Hij zal nog moeten wennen en nog wel wat sneller worden, maar lijkt erop dat Ferrari er (weer eens) niet bij zit dit seizoen.
Vermoed dat binnenkort de zoveelste blanco check vanuit Maranello richting Verstappen wordt gestuurd.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik hoop niet dat de 1 en 2 voor McLaren een indicatie zijn voor de rest van het seizoen, want dan wordt het wel heel saai en voorspelbaar. In ieder geval ik wens iedereen een spannend seizoen met hopelijk veel verschillende winnaars. Ik sla dit seizoen over. Ik vind 2026 veel interessanter, dus tot dan
Nee hoorericafterdark schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 06:50:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |