Mapuck schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:38:
[...]
Je hebt gelijk , zelf vind ik dit erg slecht. Beginners fouten? Dit mag niet voor een tweede keer gebeuren.
Veel liefhebbers hier op het forum die moeite hebben met kritiek op Honewizard. Ik ben er wel klaar mee.
Ik heb zelf die ervaring gehad dat je eigenlijk geen kritiek mag hebben en snel een zeik... gevonden wordt.
Juni vorig jaar zijn de pre orders geplaatst, en ja je weet bij een pre orde kan het langer duren.
Maar het werd steeds langer en helaas niet korter.
En als early adapter heb ik wel een shop te goed gekregen ( watermeter voor gekocht die ik zelf investering niet waard vond, maar op zich wel handig is om te hebben).
Ik weet ook niet of de batterij in zijn geheel door 3e in elkaar wordt gezet of dat losse onderdelen verzameld worden en ergens in Nederland in elkaar gezet wordt en dat ergens in de pijplijn een verstopping zit bij een van de leveranciers.
De communicatie vind ik op dit moment niet erg lekker verlopen, je stelt een vraag , de vraag wordt door wizi doorgezet en na een 5 tal werkdagen een reactie en 2 werkdagen weer reactie met zelfde antwoord, maar dan door iemand anders
Wat wel fijn is dat als je de pech hebt bij de 1.6% uitval te horen dat je zeer snel een nieuwe batterij thuis hebt staan.
Het mindere daarin is weer dan je de historie van je oude batterij kwijt bent, positieve is weer dat HW aan het kijken is of dit in de toekomst wel meegenomen kan worden.
Al met al ben ik wel tevreden, en heb een 2e besteld , maar toen ik 2e bestelde stond levering mei, ( mag aan nemen dit jaar), maar gezien de vertragingen zal dat wel niet gehaald gaan worden.
Al met al ben ik dus niet pessimistisch