misschien overbodig, maar NOOIT iets van puntjes (.) in een SSID of wifinetwerk naam gebruiken. Ook geen spaties of andere byzondere tekens. Soms word het wel door een AP of Wifirouter geaccepteerd, maar veel producten en software hebben er juist moeite mee. NOOIT doen, voorkomt veel mogelijk gedoe of ellende in zoeken naar de oorzaak van raar gedrag van devices of software.Devke schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:02:
[...]
Ik heb dit bij mijn vader ook gezien. Hij had een wifi netwerk (<wifinaam2.4>) genoemd. Ik ben aan het zoeken geweest maar dat bleek geen 2.4 te zijn. Alleen de naam. Ik heb het goede netwerk gepakt. P1 een x opnieuw gekoppeld. Batterij die niet wilde ook gepakt en toen ging het wel goed. Daarvoor eerst alles uit de app gegooid. Nu zeg ik niet dat jij het verkeerde netwerk kiest maar een naam met 2.4 zette mij op het verkeerde been. Goed checken of p1 en batterijen wel op hetzelfde en echte 2.4 netwerk zitten.
3x Solaredge, 3x Homewizard Plug-in Batterij, 1x Marstek Venus E V2, 1x Marstek Venus E V3
:strip_exif()/f/image/yeSZp7vW5sbiF9cX3Dbipzkz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TnQ6o3RbVh5EFvj22I5rPZyC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IyQdePMni0A73NhUUW8BEBYM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8xouhEjptEoPWKsV2PSPJeu8.jpg?f=fotoalbum_large)