• Olie_B_Bommel
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 12:35
CdVvG schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 10:28:
[...]

Bij mij draaien er maar twee: aansluiting en een slimme stekker, de batterijen zie ik laden (weliswaar traag want nauwelijks zon hier in het zuiden). Hopelijk over een uur beter (de app, de zon heb ik al opgegeven voor vandaag)
Inmiddels komt er bij mij ook data binnen, wel met een kleine vertraging.

2 HomeWizard PIB’s | 5400 wp | Homey Pro 2019 | Homey Pro 2023

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:04

Xelation

Bendable Poseable

Vraagje, de update versies en release notes die op de eerste pagina staan. Wat is daar de bron van? HW communiceert er zelf niet over toch? Nergens op de site kan je er iets over vinden.

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
@Xelation Github bèta-kanaal.

[ Voor 66% gewijzigd door JanHenk op 20-02-2026 12:13 ]

vw id.7 tourer pro s | evcc | holtkamper aero | fiscalist & prutser

Pagina: 1 ... 250 251 Laatste

Let op:
Dit topic gaat specifiek over de HomeWizard Plug-in Battery.
Andere batterijen kan je vergelijken in Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic en voor vragen over de meterkast, huisinstallatie, etc. kan je terecht in bijv.: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Voor vragen over hoeveel accu's je per groep kunt aansluiten, of hoe je dit unlocked: Lees de topicstart, gebruik de zoekfunctie of kijk in het eerste topic: Het HomeWizard Plug-In Battery topic. Bepaal daarna of je vraag specifiek voor de HW Plug-in battery is (hier stellen) of beter in het algemene Elektra huisinstallaties topic past.
Voor de andere HomeWizard producten kan je terecht in: HomeWizard algemeen (Energy, watermeter en meer) #2