DennisDCT schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 07:03:
Hallotjes,

Is er nog een manier om snel contact te hebben met home wizard? Ik heb al 3 weken een dode batterij. Ik kreeg elke keer na 3/4 dagen pas antwoord op mijn chat en ze hadden een datum uitgekozen dat ik werkte. Nu heb ik dus vrij geregeld en hoopte ik gisteravond op informatie. Deze heb ik niet gehad. Ik zit dus vandaag te wachten op een swap. Alleen ik heb nog niks gehoord. Ik heb de vraag gesteld op me ticket, alleen dit duurt normaal al 3/4 dagen.
Nee. Is helaas de enigste mogelijkheid. Contacten per mail/chatbot. Zie je geen aanmelding bij Transmission? Meer leveringsinfo? Als het goed is krijg je daar ook een mail van.

[ Voor 7% gewijzigd door Devke op 27-01-2026 09:00 ]

Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 17.2 kWh. Testen Accumate 4.8 kWh Plug-In Battery. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.

• EduardBerwers
  • Registratie: Oktober 2018
  • Nu online
Goedemorgen,

een vraag aan de mensen die handelen met de PIB icm een dynamisch contract.
Op de dagen dat de spread niet voldoende is en de automatisering dus niet de accu oplaadt tijdens goedkope uren en ontlaad op de dure uren, wat doen jullie dan als de zon wel schijnt en er over productie is? Laten jullie dan de accu standby of zet je deze in zero charge only?
EduardBerwers schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 09:04:
Goedemorgen,

een vraag aan de mensen die handelen met de PIB icm een dynamisch contract.
Op de dagen dat de spread niet voldoende is en de automatisering dus niet de accu oplaadt tijdens goedkope uren en ontlaad op de dure uren, wat doen jullie dan als de zon wel schijnt en er over productie is? Laten jullie dan de accu standby of zet je deze in zero charge only?
Als de spread te klein is dan blijft hier de batterij in standby bij overschot. Het net op is dan voordeliger. De batterij in kost je dan geld omdat je met verliezen te maken hebt. Besef wel dat de component "aging" ook mee zal spelen. Al is dat een niet hele grote component.

Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 17.2 kWh. Testen Accumate 4.8 kWh Plug-In Battery. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:20

Xelation

Bendable Poseable

DennisDCT schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 07:03:
Hallotjes,

Is er nog een manier om snel contact te hebben met home wizard? Ik heb al 3 weken een dode batterij. Ik kreeg elke keer na 3/4 dagen pas antwoord op mijn chat en ze hadden een datum uitgekozen dat ik werkte. Nu heb ik dus vrij geregeld en hoopte ik gisteravond op informatie. Deze heb ik niet gehad. Ik zit dus vandaag te wachten op een swap. Alleen ik heb nog niks gehoord. Ik heb de vraag gesteld op me ticket, alleen dit duurt normaal al 3/4 dagen.
Heb je al een Trans-mission/Go Parcel bevestiging? Want ik communiceerde via een bericht achterlaten en Trans-mission reageerde gelijk waarmee ik nieuwe afspraak plande.

Het emailadres is customerservice@goparcel.nl

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:20

Xelation

Bendable Poseable

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKlCFJmMPodpv6HcoXR2auzMdJ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lXGyap9iRXLZvKhwM6EnQHA7.jpg?f=fotoalbum_large

Dat tekstblok onderaan is een bericht naar Trans-mission, niet naar Homewizard.

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:54
Xelation schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 09:39:
[...]

Heb je al een Trans-mission/Go Parcel bevestiging? Want ik communiceerde via een bericht achterlaten en Trans-mission reageerde gelijk waarmee ik nieuwe afspraak plande.

Het emailadres is customerservice@goparcel.nl
Helaas geen communicatie vanuit goparcel. Heel jammer dit. De communicatie is echt belabberd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKqs_v5PRdk55JDKPXRLDYJeXhc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6acOHyWxNQFydAXBxiLlbh3d.png?f=fotoalbum_large

Krijg je op 4 mails op duidelijkheid, deze standaard mail. Heel vervelend uiteraard. Maar als de eerdere communicatie is: 27 januari, dan is het wel erg zuur

[ Voor 35% gewijzigd door DennisDCT op 27-01-2026 10:53 ]

Pagina: 1 ... 246 247 Laatste

Let op:
Dit topic gaat specifiek over de HomeWizard Plug-in Battery.
Andere batterijen kan je vergelijken in Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic en voor vragen over de meterkast, huisinstallatie, etc. kan je terecht in bijv.: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Voor vragen over hoeveel accu's je per groep kunt aansluiten, of hoe je dit unlocked: Lees de topicstart, gebruik de zoekfunctie of kijk in het eerste topic: Het HomeWizard Plug-In Battery topic. Bepaal daarna of je vraag specifiek voor de HW Plug-in battery is (hier stellen) of beter in het algemene Elektra huisinstallaties topic past.
Voor de andere HomeWizard producten kan je terecht in: HomeWizard algemeen (Energy, watermeter en meer) #2