Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TFX77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:06
Hier gaat het lekker. Ik wacht nog even af, wil wellicht wel een derde maar net een nieuwe (tweedehandse) auto gekocht.

In de herfst/winter ben ik nu ook dynamisch laden as de spread boven een bepaald bedrag zit. Met de code van @gielz en @Devke. Ik hoop dat HomeWizard ook snel met deze optie komt voor de thuisbatterij net als ze de functie al hebben voor hun slimme stekkers. Hier de resultaten tot nu toe. Sinds een week of twee van het gas af. Dus het elektriciteit verbruik gaat omhoog. Auto, airco, infraroodpanelen, boiler.

Batterij 1 vanaf 14 februari.
Batterij 2 vanaf 5 maart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bf24oLxDYkF7h3tvFTh8eI02VMM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a5Pd5Ofvox3fYCHLmYaEAgnf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tuYCfaTcaaoy46To6ZfPA1LBkss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fzbr2MltNcWGCtxVI628Le0h.jpg?f=fotoalbum_large

77 kWh EV | 3,38 kWp SolarEdge SE3000 | 2x Technaxx 300W Solar | Twee HomeWizard PiBs | LG 3,5 kW Standaard Plus

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Gaan we nu continu berichten sturen over de status van bestellingen? Zeker nu met Black Friday duurt het allemaal langer, heb geduld, de batterij komt vanzelf mensen....

Laten we het weer over de batterij zelf hebben ipv al deze "bestelling-updates" dank! ;)

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

• netappie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:12
blueman85 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:23:
Gaan we nu continu berichten sturen over de status van bestellingen? Zeker nu met Black Friday duurt het allemaal langer, heb geduld, de batterij komt vanzelf mensen....

Laten we het weer over de batterij zelf hebben ipv al deze "bestelling-updates" dank! ;)
Haha, er is vast wel een "Het is druk tijdens black friday" topic.

Ik twijfel zelf ook nog een beetje of ik van de aanbieding gebruik ga maken, maar ik snap ook heel goed dat dit wat langer gaat duren omdat ik niet meteen gereageerd heb met waarschijnlijk nog minstens tienduizenden PiB eigenaren die dezelfde aanbieding van nog eens €100 extra korting in hun mail kregen.

• EVfan
  • Registratie: December 2021
  • Nu online
Toni Tweakers schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:13:
We zijn weer een stap verder (gelukkig). Zojuist bericht gehad van HW dat mijn bestelling is meegegeven aan de bezorger met een track & trace link naar GoParcel die het laat afhandelen door Transmission. Wanneer je op die link klikt staat er Nog geen tijdvak bekend. Pakket is nog niet ontvangen of verwerkt door vervoerder. Dat wordt afwachten en hopen dat het op een dag geleverd gaat worden waarop iemand aanwezig is. Met een ziekenhuisbezoek in het vooruitzicht begin volgende week wordt het spannend. Ik zie wel dat je Transmission een vraag mag sturen dus misschien kan er dan ook een bepaalde dag worden afgestemd vooraf.
@Toni Tweakers
Ik had gistermiddag laat ook zo’n mail, met kort daarop een track en trace, overigens met dezelfde info dat het tijdvak nog niet bekend is.
Korte tijd later een mail van transmission met de boodschap dat naar alle waarschijnlijkheid de bezorging op vrijdag zou plaatsvinden. Vanochtend rond 0800 uur de mail met het tijdslot.
Binnen dat tijdslot netjes bezorgd.
Misschien vermeldenswaard: ik vroeg de bezorger of hij veel batterijen moet ophalen/heeft opgehaald vanwege omruilen.
Vrijwel nooit was het antwoord. Fijn om te horen, anders dan eerdere berichten hier op het forum.
Batterij geïnstalleerd, het koppelen verliep moeizaam, een handvol keren een time-out, maar is uiteindelijk gelukt. 40% geladen, 1 cycli was de status.
De spread van stroomprijzen is vannacht en morgen te laag, dus even de boel laten “freewheelen”.
Tevreden over bestelproces en levering. Mag ook wel een keer worden gezegd.

Mitsubishi Electric PUZ-WM 112YAA; ERPT20X-VM2E; PV 3900 Wp ZW, 3900 Wp NW

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:05
Toni Tweakers schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:13:
We zijn weer een stap verder (gelukkig). Zojuist bericht gehad van HW dat mijn bestelling is meegegeven aan de bezorger met een track & trace link naar GoParcel die het laat afhandelen door Transmission. Wanneer je op die link klikt staat er Nog geen tijdvak bekend. Pakket is nog niet ontvangen of verwerkt door vervoerder. Dat wordt afwachten en hopen dat het op een dag geleverd gaat worden waarop iemand aanwezig is. Met een ziekenhuisbezoek in het vooruitzicht begin volgende week wordt het spannend. Ik zie wel dat je Transmission een vraag mag sturen dus misschien kan er dan ook een bepaalde dag worden afgestemd vooraf.
Huh? Jij hebt toch pas woensdag besteld? Ik heb maandag 24 november besteld en gekozen om het vandaag te laten leveren. Helaas niks, zelfs geen track & trace...

• Prisma16
  • Registratie: Augustus 2023
  • Niet online
Knip, onnodig.

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 28-11-2025 21:34 ]

Pagina: 1 ... 233 234 Laatste

Let op:
Dit topic gaat specifiek over de HomeWizard Plug-in Battery.
Andere batterijen kan je vergelijken in Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic en voor vragen over de meterkast, huisinstallatie, etc. kan je terecht in bijv.: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Kortingscodespam kan in HomeWizard Plug-In Battery kortingscodetopic
Voor vragen over hoeveel accu's je per groep kunt aansluiten, of hoe je dit unlocked: Lees de topicstart, gebruik de zoekfunctie of kijk in het eerste topic: Het HomeWizard Plug-In Battery topic. Bepaal daarna of je vraag specifiek voor de HW Plug-in battery is (hier stellen) of beter in het algemene Elektra huisinstallaties topic past.