asing schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:56:
[...]
Erachter zitten de batterijen. Bij montage is de schroefdraad mishandeld dus vastdraaien lukt wel maar dan zit de ring nog los.
Onderschat een 40a circuit niet, ook al is het voltage misschien niet zo hoog. We hebben hier eindeloos geschreven over kabel diktes, aansluitingen, amperes en meer van die dingen. Dit valt er ook onder. De test met de tandenstoker was ook geinig tot het ding spontaan mee ging ontladen.
Ik heb jaren elektrotechniek gestudeerd en ook ik heb een grens waarbij ik me senang voel. Dit ging eroverheen. En dan niet het aandraaien maar het gevoel in de schroevendraaier.
Men heeft mij ook verzocht om dit soort fotos niet te plaatsen vandaar dat ze weg zijn. Iemand met meer lef en minder kennis kan zich pijn gaan doen. Dat wil ik niet.
Dus ik gedraag me even als een echte consument en hij gaat terug. Mijn nieuwsgierigheid is bevredigd, net als mijn inner nerd om iets op te lossen. Maar uiteindelijk wil je niet dat het ding af fikt als je lekker ligt te snurken.

Fair enough
Ik zou het beoordelen of ik zelf het contact degelijk zou kunnen herstellen, en anders in der daad terugsturen.
Op zich ben ik hier niet van onder de indruk (klein montage foutje).
Verder zie ik toch wel wat uitval kort na de uitlevering.
In hoever gaat het hier om?:
Gebruikersfout of te onduidelijke instructie tijdens de installatie?
Foutjes in de software? Die mogen we verwachten als eerste gebruikers.
Gaat het nu ook om kwaliteit van de hardware?
Fijn dat deze per ommegaande wordt omgewisseld.
Maar wat betekend dat voor de levensduur van de batterijen die nu geen storing geven?