Gisteren heb ik het pakket ontvangen. Ik heb het laten acclimatiseren. 's Avonds aangesloten en geïnstalleerd. De firmware-update van de batterij gaf bij mij een foutmelding: "probeer het over 2 uur nog eens". De P1 firmware-update is uitgevoerd. Daarna kreeg ik nog twee foutmeldingen van de batterij dat hij het te "koud" had. Die meldingen verdwenen later en de batterij begon met leveren (de zon was al onder). In de avond heb ik de batterij handmatig laten opladen naar 100% en sindsdien werkt hij super.
Het wachten op de levering van het pakket (die eigenlijk zaterdag zou komen) was meer dan de moeite waard. Het is leuk om te blijven volgen wat hij doet.
Er is veel ontwikkeltijd/energie in NOM gestoken als ik in de live weergave zie hoe hij bezig is de 0 lijn te behouden. (vanmorgen nog check gedaan op firmware update en geeft aan dat ik al de nieuwste heb)
Als ik zo het verbruik bekijk, ga ik een nacht niet afdekken met één batterij. Het zou misschien nog wel interessant zijn als er een D-NOM functie komt (Dynamische Null Op Meter) @
HomeWizard_NL . Niet om te handelen, maar wel rekening houdend met dure tijden. In de goedkoopste nachturen een tijd uit gaat om dan de prijspiek in de ochtend nog op te vangen.