Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrenkema
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-05 14:36
Staat sinds gistermiddag 5 uur te draaien. App meldt dat ie perfect staat in een perfecte ruimte voor optimale prestaties ...

En ja, een tweede is uitgevallen met melding water in de behuizing. Ook gisteren, maar die wil niet meer tot leven komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinkendool
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 23-05 12:29
Gisterochtend mijn batterij mogen ontvangen op het werk. Dus direct uitgepakt en laten acclimatiseren. 's avonds aangesloten volgens de instructies op de app. Update van de batterij deed het niet. Vervolgens de P1 meter voorzien van de update. Alles functioneerde toen.
Vanmorgen weer op het werk, mooi weer, dus kijken wat er geladen wordt. Blijkt de batterij off-line te zijn. Toch maar even langs gereden om te kijken. Rode leds staan te knipperen. Batterij uitgeschakeld en weer ingeschakeld. Knopje ingedrukt om te connecten met Wifi. Weer verbinding. Terug op het werk ligt de verbinding er weer uit. Dus vanavond maar kijken om we weer kunnen koppelen. Is dit een fout? Laatste sterkte van verbinding was 100%. Heb KPN netwerk 1Gb verbining. Batterij is wel aan het laden. Staat nu op 37%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:31
mrenkema schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:25:
Ik kan het niet vinden, maar wat betekent het waarschuwingsbord over het batterij icoon?

[Afbeelding]
Als ik erop klik staat alles op groen, scherm verder: Profiel -> bat. icoon onbekend (blauwe radio knop.
In de app als je in het instellingen menu gaat, dan bij meters staat de hw plug-in battery. Daar staat iets over de status.

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crryp
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 07:11
Harri schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:21:
Bij mij in de app staat onder die tekst:
zoals zonnepanelen met stekker of thuisbatterijen met stekker van een ander merk
Aangezien de huidige HW batterij niet van een ander merk is lijkt “Nee” mij sowieso de juiste keuze.
Dan heb ik slecht gelezen dyslect he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinkendool
Op dit moment overal waarschuwingsborden in de Energy+ app. Naast de batterij nu ook de P1 meter off-line.
Geen actuele info meer op de Energy+ app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frederik1987
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 28-05 11:49
Gisteren heb ik het pakket ontvangen. Ik heb het laten acclimatiseren. 's Avonds aangesloten en geïnstalleerd. De firmware-update van de batterij gaf bij mij een foutmelding: "probeer het over 2 uur nog eens". De P1 firmware-update is uitgevoerd. Daarna kreeg ik nog twee foutmeldingen van de batterij dat hij het te "koud" had. Die meldingen verdwenen later en de batterij begon met leveren (de zon was al onder). In de avond heb ik de batterij handmatig laten opladen naar 100% en sindsdien werkt hij super.
Het wachten op de levering van het pakket (die eigenlijk zaterdag zou komen) was meer dan de moeite waard. Het is leuk om te blijven volgen wat hij doet.
Er is veel ontwikkeltijd/energie in NOM gestoken als ik in de live weergave zie hoe hij bezig is de 0 lijn te behouden. (vanmorgen nog check gedaan op firmware update en geeft aan dat ik al de nieuwste heb)

Als ik zo het verbruik bekijk, ga ik een nacht niet afdekken met één batterij. Het zou misschien nog wel interessant zijn als er een D-NOM functie komt (Dynamische Null Op Meter) @HomeWizard_NL . Niet om te handelen, maar wel rekening houdend met dure tijden. In de goedkoopste nachturen een tijd uit gaat om dan de prijspiek in de ochtend nog op te vangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Om de tijdlijn weer verder aan te vullen;
Besteld op 25 juni 21.11

Krijg net de mail dat ie de komende 2 weken geleverd gaat worden

EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600SA - 2005 | Thuisaccu: HW - 2,7kWh

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:13
De mijne zou tussen 15:30 en 17:30 geleverd worden.

13:30 Ding Dong! Hier zijn uw dozen!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-05 18:26
Frederik1987 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:01:
...

Als ik zo het verbruik bekijk, ga ik een nacht niet afdekken met één batterij. Het zou misschien nog wel interessant zijn als er een D-NOM functie komt (Dynamische Null Op Meter) @HomeWizard_NL . Niet om te handelen, maar wel rekening houdend met dure tijden. In de goedkoopste nachturen een tijd uit gaat om dan de prijspiek in de ochtend nog op te vangen.
Let wel dat we hier op een paar uitzonderlijk zonnige, maar korte dagen zitten. Ik heb even teruggekeken en in mijn geval zou ik twee batterijen op dit soort dingen prima vol krijgen en weer leeg in de avond+nacht, maar in de zomer, als het veel langer licht is, is dit niet meer het geval. Ik ga mezelf iig verplichten om tot de herfst te wachten met de aanschaf van een 2e -- geeft HW wat tijd om kinderziektes er uit te halen en het product te verbeteren, en mij om te bepalen hoe nuttig het zou zijn.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dotternetta
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:38
Ideetje voor Homewizard: jullie hebben mijn (energie) gegevens van de afgelopen 2 jaar. Jullie zouden per dag kunnen zien hoeveel ik terug heb geleverd en wat mijn (nacht-) verbruik was en hoeveel accu's ongeveer ideaal voor mij zou zijn. Mijn idee: een site/app waarin dit overzichtelijk is (met een instelbare periode) want mijn elektrisch verbruik is sinds vorige zomer gewijzigd. Dan hoef ik niet een jaar (of 2) handmatig te analyseren. Ja, ik ben lui 8)

[ Voor 13% gewijzigd door dotternetta op 18-02-2025 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgwj1983
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:31
Vinkendool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:31:
Gisterochtend mijn batterij mogen ontvangen op het werk. Dus direct uitgepakt en laten acclimatiseren. 's avonds aangesloten volgens de instructies op de app. Update van de batterij deed het niet. Vervolgens de P1 meter voorzien van de update. Alles functioneerde toen.
Vanmorgen weer op het werk, mooi weer, dus kijken wat er geladen wordt. Blijkt de batterij off-line te zijn. Toch maar even langs gereden om te kijken. Rode leds staan te knipperen. Batterij uitgeschakeld en weer ingeschakeld. Knopje ingedrukt om te connecten met Wifi. Weer verbinding. Terug op het werk ligt de verbinding er weer uit. Dus vanavond maar kijken om we weer kunnen koppelen. Is dit een fout? Laatste sterkte van verbinding was 100%. Heb KPN netwerk 1Gb verbining. Batterij is wel aan het laden. Staat nu op 37%
Dit had ik gister ook met mijn beide batterijen. Ding was volgens unifi gewoon online maar volgens de batterij zelf niet. Heb er een call van gemaakt maar nog niks gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leanderr
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-05 15:17
henkNL schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:11:
Om de tijdlijn weer verder aan te vullen;
Besteld op 25 juni 21.11

Krijg net de mail dat ie de komende 2 weken geleverd gaat worden
Is dat de mail met als onderwerp: Ben jij al klaar om jouw Plug-In Battery uit te pakken?

Of heb je daarna nog een mail gehad?

Mini Cooper SE 2022 - Voldt grannycharger - 19 zonnepanelen - 1x HW PIB - huis verwarmen met airco (Daikin/MHI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotternetta
hgwj1983 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:38:
[...]

Dit had ik gister ook met mijn beide batterijen. Ding was volgens unifi gewoon online maar volgens de batterij zelf niet. Heb er een call van gemaakt maar nog niks gehoord...
Verwijder even de P1 meter uit je huis (in de app) en voeg hem opnieuw toe. Dat loste bij mij alle communicatieproblemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgwj1983
Dan is alle data ook weg toch? ga ik niet doen :) vandaag gaat het tot dusver goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotternetta
hgwj1983 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:42:
Dan is alle data ook weg toch? ga ik niet doen :) vandaag gaat het tot dusver goed
Nee hoor, data verdwijnt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Leanderr schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:39:
[...]

Is dat de mail met als onderwerp: Ben jij al klaar om jouw Plug-In Battery uit te pakken?
Dat is die idd

[ Voor 8% gewijzigd door henkNL op 18-02-2025 14:50 ]

EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600SA - 2005 | Thuisaccu: HW - 2,7kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrenkema
fredhuizinga schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:36:
[...]

In de app als je in het instellingen menu gaat, dan bij meters staat de hw plug-in battery. Daar staat iets over de status.
Daar staat gewoon "opladern"
Niks te vinden over het waarschuwingsbord. Raar ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dotternetta schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:39:
[...]

Verwijder even de P1 meter uit je huis (in de app) en voeg hem opnieuw toe. Dat loste bij mij alle communicatieproblemen op.
Dit is misschien een oplossing maar de diversen manieren waarop hier verlies van de verbinding wordt beschreven wekt bij mij de indruk dat de betreffende apparaten op zich wel werken maar elkaar niet meer kunnen vinden.

Mijn gedachten is dat dit wel eens aan een wijzigiging van het toegewezen IP-adres kan liggen.
Als je nog geen vast IP-adres voor de betreffende apparaten in je router hebt vastgelegd is het mogelijk een goed idee dat eerst te doen zodra je weer verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgwj1983
Alle IoT devices hebben hier een vast adres. De batterij denkt dat hij de verbinding kwijt is want de lampjes knipperen daadwerkelijk ook rood op de batterij. Maar mijn unifi console geeft keurig aan dat ze verbonden zijn. En mijn uptime kuma geeft ook geen alarmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxs81
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 00:43

fxs81

Julianadorp

Vinkendool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:46:
Op dit moment overal waarschuwingsborden in de Energy+ app. Naast de batterij nu ook de P1 meter off-line.
Geen actuele info meer op de Energy+ app.
Volgens mij is HW ergens mee bezig, hier geeft de omvormer offline aan terwijl die gewoon online is. P1 meter doet het hier wel.

WGA | Napoleon Pro 22 K-Leg-3 | KamadoJoe Big Joe I | Inkbird ISC-027BW | JoeFyr | JoyStove Large | Weber Smokey Joe | Ooni Karu 2 | www.bbq-brethren.nl | MHI SRK35ZSX-WF | HomeWizard PiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apenkooi
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-05 21:29
Ik doe dat eigenlijk standaard met apparaten die met iets anders moeten werken. Laat ze tegenwoordig wel op DHCP staat. Maar klik in de router dan aan dat altijd het zelfde adres gegeven moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:07
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3AuXe5-kNwkqn5JhVYlHY_ITRvs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mdoUZVkxjTP3fs587Xk4YkvI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crryp
Chris96 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:13:

[Afbeelding]
p1 meter is up to date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Zo, ze zijn binnen en ik mag me melden bij support. Een heel rijtje meldingen. Gelukkig doet 1 batterij het.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing

[Afbeelding]
Had ik ook last van. Paar keer aan en uit en opnieuw pairen en ineens... voila!

Ik zou je echt niet kunnen vertellen wat de truc was tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Voor het eerst op 100% *O*

Grappig om te zien dat hij richting de 100% steeds voorzichter oplaad: 600W op 96%, 360W op 98%, 240W op 99%, 120W op 100%

Nu kijken hoe lang het weer duurt voordat hij leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgwj1983

[Afbeelding]
Zorg dat je P1 up-to-date is
Zorg dat zowel P1 als batterij op hetzelfde wifi netwerk zit (zonder client isolation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
asing schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:16:
[...]

Had ik ook last van. Paar keer aan en uit en opnieuw pairen en ineens... voila!

Ik zou je echt niet kunnen vertellen wat de truc was tbh.
P1 Meter is up 2 date. Maar tot op heden geen connectie. Moeten ze beide op 2.4ghz band?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiteAngyl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-04 07:29
Mijn bestelbevestiging is 29-6 om 22:33 en ik had op 12-2 dezelfde mail ontvangen (Ben jij al klaar om jouw Plug-In Battery uit te pakken?).
Ik kan mij niet voorstellen dat mijn latere besteldatum eerder geleverd wordt dan jullie bestelling van 25-6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris96 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:23:
[...]

P1 Meter is up 2 date. Maar tot op heden geen connectie. Moeten ze beide op 2.4ghz band?
De handleiding voor de batterij zegt inderdaad 2,4 ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik heb een 2.4 netwerkje gemaakt. Daar zit al het HW spul op. Werkt prima. 5 kan vlgs mij niet eens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
tijdslijn:
18-2-25 de mail dat ie de komende 2 weken geleverd gaat worden
12-2-25 ben je klaar om uit te pakken mail
26-6-24 1300uur: bestelling (dag 2 dus.. late early adapter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dyrc schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:34:
tijdslijn:
De mail van 12-2 in een generieke mail die aan iedereen met een maart levering is gestuurd
Ik kreeg er zelfs 3 inclusief 1 voor een bestelling in oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
[...]

Ik was ook een tijdje aan het proberen. Op een gegeven moment opnieuw de app gekoppeld en toen ging het weer. De andere had geen problemen met de P1 meter maar die geeft weer een berg codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteAngyl
dyrc schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:34:
tijdslijn:
Fijn om te horen dat de Uitpakken mail =/= Levering mail. Schijnbaar is er sinds een aantal pagina's wat verwarring over. Misschien nuttig om een dergelijke tijdlijn in de TS op te nemen voor de verduidelijking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
Devke schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:30:
[...]

Ik heb een 2.4 netwerkje gemaakt. Daar zit al het HW spul op. Werkt prima. 5 kan vlgs mij niet eens.
Alles zit ook op 2.4g maar hij ziet de p1 meter niet. Alles zit op zelfde netwerk en de batterij is ook gewoon online. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Chris96 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:44:
[...]

Alles zit ook op 2.4g maar hij ziet de p1 meter niet. Alles zit op zelfde netwerk en de batterij is ook gewoon online. :|
P1 meter even offline halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
NiteAngyl schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:42:
[...]

Fijn om te horen dat de Uitpakken mail =/= Levering mail. Schijnbaar is er sinds een aantal pagina's wat verwarring over. Misschien nuttig om een dergelijke tijdlijn in de TS op te nemen voor de verduidelijking?
ik ben volgens mij ook de eerste (hier die nu post) die niet besteld heeft op dag1, dus ze lijken aardig op stoom te komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leanderr
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-05 15:17
dyrc schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:45:
[...]

ik ben volgens mij ook de eerste (hier die nu post) die niet besteld heeft op dag1, dus ze lijken aardig op stoom te komen :)
Ja, ik denk dat het nu hard gaat en dat er meer mensen niet direct hebben aangekocht. Zelf op 29 juli besteld en ook op 12 februari de mail gehad met de vraag of ik klaar ben om hem uit te pakken.

Verwacht dat de levertijden nu alleen maar korter worden totdat ze ook in bijvoorbeeld België mogen gaan leveren, mogelijk loopt de levertijd dan weer op.

Mini Cooper SE 2022 - Voldt grannycharger - 19 zonnepanelen - 1x HW PIB - huis verwarmen met airco (Daikin/MHI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crryp
Het is ongekend mijn tweede is binnen maar hij gaat niet aan… schakelaar om draaien gebeurd helemaal niks geen eens een lampje

@HomeWizard_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter02
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 15:48
crryp schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:54:
Het is ongekend mijn tweede is binnen maar hij gaat niet aan… schakelaar om draaien gebeurd helemaal niks geen eens een lampje

@HomeWizard_NL
Misschien even laten acclamatiseren vanwege de kou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crryp
Heeft al even binnen gestaan zeg 4 uurtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-05 16:42

Canis Lupus

Vosbot

Ik heb inmiddels ook gisteren kunnen betalen (dag 1, 15:45) maar daarna blijft bestelling vasthangen volgens mij 😢

Heb support mailtje gestuurd, hopelijk kan hij deze week nog geleverd worden, vrijdag wordt de slimme meter vernieuwd 👍 (DSMR 4 naar 5)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris96 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:44:
[...]

P1 x opnieuw installeren? Firmware 6.0xxx moet geinstalleerd zijn op de p1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crryp
Gaan we weer de support elende in had iemand dat mail adres nog ergens voor directe accu support?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shthpnz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:53
crryp schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:05:
had iemand dat mail adres nog ergens voor directe accu support?
De super service van HomeWizard kan je bereiken op thuisbatterij@homewizard.com

Enige uren later: dat moet natuurlijk thuisbatterij@homewizard.nl zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door shthpnz op 18-02-2025 22:00 ]

Bj 1904; gasloos; HR++ x133; PV 9kWp; WP L/W 16kW; Jaga’s met DBH; 2 airco’s; 4 PiB’s; laadpaal, EV’s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harri
  • Laatst online: 00:18
NiteAngyl schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:28:
[...]

Mijn bestelbevestiging is 29-6 om 22:33 en ik had op 12-2 dezelfde mail ontvangen (Ben jij al klaar om jouw Plug-In Battery uit te pakken?).
Ik kan mij niet voorstellen dat mijn latere besteldatum eerder geleverd wordt dan jullie bestelling van 25-6.
Er zijn twee mails met het onderwerp “Ben jij al klaar om uit te pakken”.
1x op 12-02 met de verdere tekst dat de levering tussen midden februari en begin april bezorgt wordt.
1x op 18-02 dat de levering binnen twee weken verwacht wordt.

Voor de volledigheid: betaald op 25-06 om 18:06

7200Wp Z/ZW | Daikin Altherma 3 all electric | 3x HW PiB | Gasloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josseg
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20-05 06:25
[...]

Heb je ook 5G uitgezet op het netwerk voor de batterij en p1 meter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crryp
shthpnz schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:08:
[...]

De super service van HomeWizard kan je bereiken op thuisbatterij@homewizard.com
Die krijg ik gelijk een melding mail adres bestaat niet, het is .nl gok ik daar heb ik het nu naar gestuurd.

[ Voor 12% gewijzigd door crryp op 18-02-2025 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-05 10:05
crryp schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:20:
[...]

Die krijg ik gelijk een melding mail adres bestaat niet, het is .nl gok ik daar heb ik het nu naar gestuurd.
Uit de email die je hebt gekregen voor levering:
We hebben diverse scenario’s getest, maar elk huis is uniek. Loop je ergens tegenaan of wil je jouw ervaringen delen? Laat het ons weten! Ons team staat voor je klaar via thuisbatterij@homewizard.nl.

- NAC Breda -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiteAngyl
[...]

.nl ipv .com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrenkema
crryp schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:54:

@HomeWizard_NL
Ja, dat heb ik ook. Hij is gisteren 1 minmuut online geweest.

Krijg net bericht dat ie stuk is en donderdag wordt omgeruild.

[ Voor 36% gewijzigd door mrenkema op 18-02-2025 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crryp
mrenkema schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:08:
[...]

Krijg net bericht dat ie stuk is en donderdag wordt omgeruild.
Hier is die niet eens aangegaan uberhaupt, knop op gebeurd niks letterlijk niks. Wordt hier ook donderdag omgeruild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
mrenkema schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:08:
[...]

Meteen gemeld bij de Robot, later Kees heeft nog geantwoord, ik wat testen gedaan, maar de batterij blijft op zwart. Dat meteen vanochtend gemeld, geen reactie meer.
Nu om 16.00 uur is de conversatie weg en krijg ik weer de robot: welke support zoek je? .....

K*t-robots.

Heb maar een mail maar de thuisbatterij gestuurd, maar ik vrees het ergste.

Of zal het meevallen @HomeWizard_NL ??
Ik heb die hele robot niet eens gebruikt. Gewoon direct een mail eruit gedaan. Ik hoop dat ze snel antwoorden. Ze zullen het wel druk hebben. Hoewel ik een uitstekend netwerk heb liep de installatie niet zo soepel als gewenst. Ik moest het echt een paar keer proberen.

Als dat vaker gebeurt dan heeft support het gewoon druk.

Misschien kan @HomeWizard_NL iets vertellen over hoe het nu op support gaat en wat we redelijkerwijze mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
crryp schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:16:
[...]

Hier is die niet eens aangegaan uberhaupt, knop op gebeurd niks letterlijk niks. Wordt hier ook donderdag omgeruild
Hmm hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb een mail gedaan en er kwam niet eens een antwoord met een mededeling dat ik in het systeem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crryp
asing schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:18:
[...]

Hmm hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb een mail gedaan en er kwam niet eens een antwoord met een mededeling dat ik in het systeem zit.
Ik heb een mail gestuurd met dat ik een Dead on Arrival heb omdat de batterij niks doet als ik hem aan zet lampjes gaan niet eens aan. Toen binnen half uur kreeg ik reactie of ik donderdag hem kon laten omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
crryp schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:20:
[...]

Ik heb een mail gestuurd met dat ik een Dead on Arrival heb omdat de batterij niks doet als ik hem aan zet lampjes gaan niet eens aan. Toen binnen half uur kreeg ik reactie of ik donderdag hem kon laten omruilen.
Hier hetzelfde gedaan. Ik wacht even rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crryp
asing schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:23:
[...]

Hier hetzelfde gedaan. Ik wacht even rustig af.
Is een van jouw twee ook kapot gaat niet aan? Dan twijfel ik aan de eerder genoemde 1 procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
crryp schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:24:
[...]

Is een van jouw twee ook kapot gaat niet aan? Dan twijfel ik aan de eerder genoemde 1 procent
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G9TiSAZCgLi_25iN0BNX0ZLtaro=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tMsKRZc3O0XygVLUdJ6fVwC7.jpg?f=fotoalbum_large

It's not happy :o :X :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crryp
ahh hij ging wel aan maar dat was het dan wel hier ging hij dus niet eens aan, maar goed nog maar even geduld dan de andere doet het gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shthpnz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:53
[...]

Ja, mijn fout

Bj 1904; gasloos; HR++ x133; PV 9kWp; WP L/W 16kW; Jaga’s met DBH; 2 airco’s; 4 PiB’s; laadpaal, EV’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
Devke schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:03:
[...]

Firmware op de p1 is 6.0103.
Batterij verwijderd, beide op apart 2.4g netwerk gezet en beide zijn verboden met internet maar ze zien elkaar niet. Zal support maar mailen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterbier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:46
Jammer dat de HomeWizard batterij problemen heeft.
Ik moet nog afkloppen ik heb nog 0 probleem.
Ik ben dan wel benieuwd wat de problemen zijn @HomeWizard_NL ?
Zou het aansluiten op een niet geaard wcd het probleem kunnen zijn. ?
Ik heb zelf geen idee.
Misschien maar eens kijken naar Zendure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicosp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-05 16:36
Weet iemand hier wat de specificatie van HW is mbt temperatuur omgeving en vochtigheid omgeving waar je hem mag plaatsen ik zou graag de werk bereiken willen weten zoals die soms op spec bladen staat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crryp
nicosp schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:58:
Weet iemand hier wat de specificatie van HW is mbt temperatuur omgeving en vochtigheid omgeving waar je hem mag plaatsen ik zou graag de werk bereiken willen weten zoals die soms op spec bladen staat
Luchtvochtigheid zou ik even boekje moeten checken.

Temp weet ik nog: 0-40 graden bedrijfstemo

Ideale temp: 10-30

Hier foto boekje;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IWbYwIa-feEjxCPnCfNC8Ulvo70=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TY8w0sCeReo9gtyiUyiAiOqv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door crryp op 18-02-2025 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteAngyl
Nog een rondvraag; is het aan te raden om de thuisbatterij op een overspanningsbeveiliging (als zijnde een tussenstekker) aan te sluiten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranca
NiteAngyl schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:12:
Nog een rondvraag; is het aan te raden om de thuisbatterij op een overspanningsbeveiliging (als zijnde een tussenstekker) aan te sluiten?
In de foto precies boven je reactie staat dat er overstroombeveiliging in zit :D nee, lekker de gebruiksaanwijzing volgen en direct in een stopcontact aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ik heb de defecte batterij uit mijn app gehaald. De overgebleven batterij heeft bijna 60% lading maar doet niet ontladen terwijl ik wel stroom verbruik.

Beetje gek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apenkooi
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-05 21:29
crryp schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:24:
[...]

Met 1% van een heleboel wordt je kans ook groter. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apenkooi schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:51:
[...]

Met 1% van een heleboel wordt je kans ook groter. -O-
nee, het fysieke aantal wordt groter, de kans wordt echter kleiner.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HomeWizard_NL
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23:02
asing schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:42:
Ik heb de defecte batterij uit mijn app gehaald. De overgebleven batterij heeft bijna 60% lading maar doet niet ontladen terwijl ik wel stroom verbruik.

Beetje gek.
Waarschijnlijk maakt de dataconnector van de omvormer geen goed contact, mogelijk een beetje losgetrild tijdens transport. Dit relatief makkelijk te verhelpen bij een reparatie, maar de batterij moet er wel even voor open. Dit zal waarschijnlijk een swap worden. In komende leveringen is dit probleem al meegenomen in de productiecontrole. Helaas was dit probleem bij productie van jou batterij nog niet gekend.

Dat je andere batterij niet ontlaadt, kan komen doordat de defecte batterij nog aanstaat. Die blijft namelijk lokaal communiceren met de P1 Meter. Als de P1 Meter merkt dat apparaten niet goed reageren, kan hij stoppen met aansturen. Zodra de defecte batterij uitgaat en de verbinding verbreekt, zou de P1 Meter het automatisch weer moeten oppakken.

Helpt dit niet? Dan is het even wachten op support. Dit is een inschatting op basis van de info die ik hier kan halen uit screenshots en jouw beschrijving van het gedrag.

[ Voor 22% gewijzigd door HomeWizard_NL op 18-02-2025 19:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• peterbier
Na een zonnige dag de batterij weer leeg.
Tot nu toe een prachtig systeem en werkt goed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3OJfBr9fFoyzaMOQMPy6qqcCFU8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IXDhOeqQH2xZ5QvJHdPNDLCe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
@HomeWizard_NL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3AuXe5-kNwkqn5JhVYlHY_ITRvs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mdoUZVkxjTP3fs587Xk4YkvI.jpg?f=fotoalbum_large

Alle gangbare opties al geprobeerd, zijn er nog andere dingen om te proberen?

[ Voor 9% gewijzigd door Chris96 op 18-02-2025 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteAngyl
Terranca schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:41:
[...]

In de foto precies boven je reactie staat dat er overstroombeveiliging in zit :D nee, lekker de gebruiksaanwijzing volgen en direct in een stopcontact aansluiten.
NondeJU, dat had ik niet gezien. Fijn dat HW deze voorzorgsmaatregelen heeft getroffen- of het nu wel of niet het in de NEN1010 od. verplicht is bij een thuisbatterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tebbie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:20

Tebbie

Homey Developer Homewizard app

Chris96 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:03:
@HomeWizard_NL

[Afbeelding]

Geen guest wifi? Accesspoint herstart? Multicast DNS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeWizard_NL
@HomeWizard_NL

[Afbeelding]

Hiervoor is meer info nodig die via support wel zichtbaar is. Dan kunnen we namelijk zien of er iets mis gaat in de configuratie. Zo via tweakers is dat gokken.

Omdat je op tweakers zit misschien een van de exotischere wifi instellingen? Zitten ze in dezelfde ip range en heb je client isolation uit?

[ Voor 13% gewijzigd door HomeWizard_NL op 18-02-2025 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterbier
Batterij is nu aan het laden wazig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HloOp7x-Q3efZEybXc5PzvSJTvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IbS1r7BI4RyYUJqxOYDyjjxT.jpg?f=fotoalbum_large

Tussenstekker

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iN_mx-HT2t6WpsmY577ibpXnjAQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FaF59QsiQuPSyd28Mjy2XNM2.jpg?f=fotoalbum_large
Te diep ontladen @HomeWizard_NL ?.
Dit direct naar het ontladen weer laden is toch vreemd.
Deze melding.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZsTQRM4wEnxOT-l5KDEOlFFyviA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Juwmkr237uRP7ltwoFTVerz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door peterbier op 18-02-2025 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparky
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21:58
peterbier schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:12:
[Afbeelding]

Tussenstekker

[Afbeelding]
Te lage SOC / temperatuur?
Dus klein beetje bijladen?

WP Daikin Altherma 3 / Thuisbatterij Marstek Venus 5,12 / EV Tesla / 54 zonnepanelen / Van Moof S3 / HomeWizard / Worx robotmaaier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
HomeWizard_NL schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:58:
[...]

Waarschijnlijk maakt de dataconnector van de omvormer geen goed contact, mogelijk een beetje losgetrild tijdens transport. Dit relatief makkelijk te verhelpen bij een reparatie, maar de batterij moet er wel even voor open. Dit zal waarschijnlijk een swap worden. In komende leveringen is dit probleem al meegenomen in de productiecontrole. Helaas was dit probleem bij productie van jou batterij nog niet gekend.

Helpt dit niet? Dan is het even wachten op support. Dit is een inschatting op basis van de info die ik hier kan halen uit screenshots en jouw beschrijving van het gedrag.
*** Foto verwijderd na verzoek homewizard***

Dat schroefje daar zit er scheef in en het oogje van de kabel is te bewegen.

[ Voor 19% gewijzigd door asing op 18-02-2025 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeWizard_NL
[Afbeelding]

Tussenstekker

[Afbeelding]
Zou kunnen, maar zoals hierboven ook vermeld, vanuit een screenshot is dat moeilijk te bevestigen.

Logische verklaring zou kunnen zijn een bms of soc kalibratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
Tebbie schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:06:
[...]

Geen guest wifi? Accesspoint herstart? Multicast DNS?
alles zit op een experiabox v10a.
Enable IGMP Snooping kon ik vinden en heb ik uitgezet maar heeft geen effect.
Batterij, p1 dongle en modem meerdere malen uit gehad. In de devicelist staan alle HW apparatuur netjes op 2.4g band. Homeassistant heeft de batterij ook netjes gevonden. Alleen van onderlinge communicatie is geen sprake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
HomeWizard_NL schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:06:
[...]

Hiervoor is meer info nodig die via support wel zichtbaar is. Dan kunnen we namelijk zien of er iets mis gaat in de configuratie. Zo via tweakers is dat gokken.

Omdat je op tweakers zit misschien een van de exotischere wifi instellingen? Zitten ze in dezelfde ip range en heb je client isolation uit?
Ik heb inmiddels de support al een mail gestuurd. De instellingen in het modem zijn maar beperkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tebbie

Tebbie

Chris96 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:21:
[...]

Ik heb inmiddels de support al een mail gestuurd. De instellingen in het modem zijn maar beperkt.
Check of je ze ziet via local tcp homewizard.

https://apps.apple.com/nl...ns-sd-browser/id305441017

Of

https://play.google.com/s...id=com.mdns_discovery.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
*** Foto verwijderd op verzoek homewizard ***

Tandenstoker fix :)

Dit is uiteraard een tijdelijke oplossing, ik ga het even aandraaien of van een ringetje of busje voorzien.

Nu nog even laten praten met de p1 meter want dat wil nog niet.

Komt mijn hts electro nog een beetje van pas ;) .

Dit is GEEN uitnodiging voor iedereen met dit issue om je batterij open te schroeven! O-)

[ Voor 35% gewijzigd door asing op 18-02-2025 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinkendool
Inmiddels is het probleem van de verbindingen verholpen. Batterij bleek bij thuiskomst voor bijna 100% vol te zijn. De P1 meter stond rood te knipperen. Dit was dus de boosdoener. Deze opnieuw gekoppeld en alles deed het weer. Blijft natuurlijk de vraag waarom vanmorgen de batterij off-line en later de P1 off-line. Maar het werkt allemaal weer. Draai nu NOM na het koken en zien hoe lang de batterij vanavond het vol houdt. Mooi speelgoed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
EDIT : ik had net @HomeWizard_NL in de chat. Dit schroefje borgt een 40A circuit. Dat wordt omruilen als het scheef zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harri
  • Laatst online: 00:18
[Afbeelding]

Tussenstekker

[Afbeelding]
Dit direct naar het ontladen weer laden is toch vreemd.
Deze melding.
[Afbeelding]
Ditzelfde hadden wij eergisteren ook. Een poosje (tiental?) minuten zo’n 75W met deze melding, zo’n minuut of 5 800W met deze melding, daarna weer 75W en toen weer 0W en melding verdwenen.
Leek mij inderdaad ook een kwestie van batterij op de 8% houden/brengen want het percentage zelf bleef op 0% staan.

7200Wp Z/ZW | Daikin Altherma 3 all electric | 3x HW PiB | Gasloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
Die app laat geen apparaat zien. Zelfs geen van de andere apparaten.😅 Echter de mdns scanner die ik gebruik om iphones te tracken op het lokale netwerk ziet zowel de batterij als de p1 dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Hier weer problemen met het toevoegen van de p1 meter. Uiteindelijk de p1 module uit de meter getrokken en na een paar keer proberen had ik verbinding.

Nu nog dat schroefje fixen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmore87
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-05 11:20
Devke schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:03:
[...]

Hoe kom je aan firmware 6.0x dan? Die van mij zit op 5.19 en geeft aan dat er geen updates zijn. Heb overigens (nog) geen batterij besteld.

BMW 330D + Nissan Leaf. Woning uit 1900, nul-op-de-meter/gasloos dmv 57 zonnepanelen en een 11kW Hitachi WP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tebbie

Tebbie

Chris96 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:40:
[...]

Die app laat geen apparaat zien. Zelfs geen van de andere apparaten.😅 Echter de mdns scanner die ik gebruik om iphones te tracken op het lokale netwerk ziet zowel de batterij als de p1 dongle.
Ok en die mdns scanner is ook via wifi of is die via bijv Linux Shell lan netwerk? Ik doel hier op dat als het via wifi is en je ziet niets dan staat AP cliënt isolatie aan en zien wifi devices elkaar niet. Via LAN wel omdat al het multicast verkeer wel op het lan gedeelte van je netwerk zit.

Dit geintje is namelijk zo’n 90% van de vragen/klachten die ik krijg voor de HomeWizard Homey app gebruikers die klagen dat P1, sockets of watermeter niet gevonden word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterbier
blackmore87 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:50:
[...]

Hoe kom je aan firmware 6.0x dan? Die van mij zit op 5.19 en geeft aan dat er geen updates zijn. Heb overigens (nog) geen batterij besteld.
Die update komt pas als je de batterij toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedvdyk
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-05 20:33
Client isolation in Experiaboxen noemen ze soms ook AP isolation .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gizz187
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-05 07:35
[...]

Toen ik mijn nieuwe thuisbatterij in de app toevoegde, kreeg ik ook een update van de P1 dongle binnen. Zal bij jou ook zo zijn, vermoed ik?

[ Voor 4% gewijzigd door Gizz187 op 18-02-2025 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmore87
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-05 11:20
peterbier schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:52:
[...]

Die update komt pas als je de batterij toevoegt.
Ik had al zo’n vermoeden :)

BMW 330D + Nissan Leaf. Woning uit 1900, nul-op-de-meter/gasloos dmv 57 zonnepanelen en een 11kW Hitachi WP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Edit : Reactie verwijderd. Zie dat hij al een paar x beantwoord is.

[ Voor 21% gewijzigd door Devke op 18-02-2025 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.Baarda
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 30-05 09:24

F.Baarda

zelfbenoemd deskundige

asing schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:30:
[Afbeelding]

Tandenstoker fix :)

Dit is uiteraard een tijdelijke oplossing, ik ga het even aandraaien of van een ringetje of busje voorzien.

Nu nog even laten praten met de p1 meter want dat wil nog niet.

Komt mijn hts electro nog een beetje van pas ;) .

Dit is GEEN uitnodiging voor iedereen met dit issue om je batterij open te schroeven! O-)
Komt vaker voor dat een onderdeel van nog geen dubbeltje complete kostbare installatie's kan laten stoppen...

Niet gehinderd door enige kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
F.Baarda schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 20:00:
[...]

Komt vaker voor dat een onderdeel van nog geen dubbeltje complete kostbare installatie's kan laten stoppen...
Ik weet een onderdeeltje van 50 cent wat een oliebad om je motor kan veroorzaken. Kost wel 20 uur werk om te vervangen.

Ik neem geen risico, deze unit mag terug naar homewizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterbier
Wordt nog vager.
Nu een periode op 70w aan het laden naar de 800w.
De batterij doet dit zelf naar een dag zonnestroom. (Tussenstekker)
Nu staat hij uiteindelijk op 0% in het wit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-x7CBbxfX8WkPxM2L12w6ciUHAY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IKCe0klYP34zi7wDVd7FlPcQ.jpg?f=fotoalbum_large
Batterij zelf geeft ook aan dat deze vanzelf is gaan laden voor even.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GbdePBlwE4tXa1W3HwuELLN9tnk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z8VP87aMTOL2jbzMWqhZdhFS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door peterbier op 18-02-2025 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:28
@HomeWizard_NL

[Afbeelding]

Hier nu ineens precies het zelfde maar P1 meter in de meterkast is gewoon groen
Ik heb een kpn v10 Modem
Pagina: 1 ... 22 ... 121 Laatste

Let op:
Dit topic gaat specifiek over de HomeWizard Plug-in Battery, voor vragen over de meterkast, huisinstallatie, etc. kan je terecht in bijv.: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.

Voor vragen over hoeveel accu's je per groep kunt aansluiten, of hoe je dit unlocked: Lees de topicstart, gebruik de zoekfunctie of kijk in het eerste topic: Het HomeWizard Plug-In Battery topic. Bepaal daarna of je vraag specifiek voor de HW Plug-in battery is (hier stellen) of beter in het algemene Elektra huisinstallaties topic past.