clubeddie schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:43:
Ik ben aan het oriënteren of een thuisbatterij iets voor mij zou zijn en probeer een hoop ervaringen op te doen in dit forum. Maar kan er geen subforum gemaakt worden over bestellingen/levertijden/etc. Soms lijkt het wel een kippenhok. Jammer dat je niet weet wat je bestelstatus of leverdatum is, maar het vervuild dit forum echt heel erg. Kan daar niet iets mee gedaan worden? Vandaag volgens mij weer 4 pagina's in een dag gevuld met een hoop leveringsdiscussie. Zonde.
Jij bent je aan het orriënteren. Helmaal prima. Een aantal van de posters heeft al een batterij thuis staan en post over het wel en wee. Data uitlezen, interpretatie, integratie, RTE en noem maar op. Je weet zo wie en bovenin kan je zoeken op posts van degenen die er al eentje hebben.
Een deel (waaronder ik) heeft hem wel besteld, maar nog niet binnen. Vanaf het moment dat je een aanbetaling kon doen is het een weg van ups en downs. De eerste levering is uitgesteld ot ergens eind januari, begin februari. Dat is wat vervelend, maar er was geen zon en de mensen die hun batterijen in november hadden verwacht worden netjes gecompenseerd. So far so good zou je zeggen.
Maar vervolgens komen wat onzekerheden:
- wanneer komt de betaallink?
- heel veel mail van HomeWizard beland in de spam
- soms werd het goed aangekondigd, soms niet
- dan heb je betaald en vervolgens blijf je op de status hangen
En als je doos (of dozen) eindelijk onderweg is, dan is de website van GoParcel ook nog eens niet perfect. Je kan je bezorgmoment niet kiezen, soms staat er niks maar heb je wel de bezorger aan de deur, soms zeggen ze te komen (tussen 0800 en 1800) maar komen ze niet, en in een enkel geval zit er een DOA tussen.
Besef goed dat men 1400 euro per unit neertelt, en vervolgens de gok moet nemen wanneer het apparaat komt. Dan moet je wel thuis zijn.
Al met al is het voor de eerste kopers een beetje stressvol, en dat uit zich in posts. We houden elkaar op de hoogte. En dit is dat topic dus hier staan ook de berichten. Het gaat ook nog wel even door, de maart levering staat voor de deur. Ik denk dat het daarna wel een beetje gedaan is met overwerken bij HomeWizard dus dan zal het ook wel weer wat rustiger worden.
Anyway, de mijnen zouden morgen ergens moeten komen, ik heb een thuiswerkdag verzet en ik zie ze wel komen. Of anders overmorgen. Daarna zal je mij wat minder zien hier.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month