Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Ik zie ineens mijn oudste PIB ook oranje knipperen (165 cycli zonder problemen) en een E308 melding geven. Ik zal hem ook opnieuw opstarten. Het lijkt iets met de software als ik zo zoek op deze code komt deze pas vanaf 6 september naar boven. Hopelijk is het software matig op te lossen.arcticbreeze schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:50:
Onze eerste PIB met 200 laadcyclus geeft vandaag voor het eerst een storing nl e308.
Deze even uit gezet en opnieuw opgestart en afwachten.
Aan iedereen met fout E308:
Ondertussen is 1.0306 in beta maar hoewel die een bugfix bevat, wordt E308 niet specifiek benoemd.E308: Er is een spanningsafwijking gedetecteerd. Gebruik je batterijsoftware versie 1.0305? Dan kan deze melding ten onrechte verschijnen. Je kunt dit zelf oplossen door de batterij één minuut uit te schakelen en daarna weer in te schakelen. We werken aan een definitieve oplossing in de volgende software-update.
New in Plug-In Battery 1.0306
This version fixes a some extra cases where the battery is unable charge or discharge.
Thnx voor de reminder. Heb 1.0306 opgenomen in de TS als zijnde beta.Aardedraadje schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:03:
Aan iedereen met fout E308:
[...]
Ondertussen is 1.0306 in beta maar hoewel die een bugfix bevat, wordt E308 niet specifiek benoemd.
[...]
Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 8.6 kWh. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.
Geen 87 want wij wonen in een 'dorp', gelukkig maar 25. De oudere buren weten niet wat een netwerk kabel is en de jongere buren lopen met de hond/kinderen/bierkratten/boodschappen hand in hand met het mobieltje dus denk niet dat er veel kabels in de huizen ligtTFX77 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 08:39:
[...]
Misschien hebben beide buren overal bedraad netwerk. Scheelt heel veel voor WiFi. Waaronder een Audi die nog even 40 mHz probeert te stelen. Want wat moet je auto nou zonder Wifi...
[Afbeelding]
Hier 87 access points die het moeilijk proberen te maken voor HomeWizard en haar Thuisbatterij. Echter ervaar ik geen verbindingsproblemen. Dat is ook met ongeveer tx 10% retries.
In jouw usecase is het misschien niet handig maar ik kan het mij wel voorstellen dat ze dat doen. De boel aanhouden kost alleen maar energie waar je niets mee kunt omdat er geen wifi dus ook geen aansturing is. Die twee uur vind ik wel aardig gekozen, dat voorkomt dat er bij iedere dropout de boel uit gaat.asing schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:45:
[...]
Wel ruk van HomeWizard dat ze dit zo doen.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Het actief laten van de wifi kan nooit veel kosten. Als de batterij in volle standby is dan is het gebruik 7 to 10 Watt. Als dat stop blijft er dus alleen wat electronica over inclusief de Wifi. Wat zal het zijn 1 of 2 Watt.winwiz schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:07:
[...]
In jouw usecase is het misschien niet handig maar ik kan het mij wel voorstellen dat ze dat doen. De boel aanhouden kost alleen maar energie waar je niets mee kunt omdat er geen wifi dus ook geen aansturing is. Die twee uur vind ik wel aardig gekozen, dat voorkomt dat er bij iedere dropout de boel uit gaat.
Dat weegt niet op tegen het ongewenst uitgaan en je dan achter de oren moeten krabben wat er mis is terwijl er technisch niets met de batterij fout is.
Sinds eergisteren op de een of andere manier de melding bij 1 van m'n 2 PIB's dat ie een trilling heeft waargenomen. Kan helemaal niet, maar goed??
Ik dacht dat die melding vanzelf wel weg zou gaan, maar staat er nog steeds.
Wie weet hoe ik die melding eruit krijg? (ja okay, uitzetten etc zal wel helpen denk ik, maar kan het niet anders?)
Ik dacht dat die melding vanzelf wel weg zou gaan, maar staat er nog steeds.
Wie weet hoe ik die melding eruit krijg? (ja okay, uitzetten etc zal wel helpen denk ik, maar kan het niet anders?)
Ik heb thuis een KPN modem staan. Daar zitten 4 netwerk poortjes op. Op dit moment zitten ze vol. Ik heb voor nu Tado er even uitgehaald zodat de netwerkkabel van de EV lader daar in kan. Nu het wat kouder straks weer gaat worden moet Tado er weer bij. Dat gaat dus niet. Nu weet ik dat ik een switch er tussen moet gaan zetten. De PIBS draaien hier perfect, geen verstoringen in welke vorm dan ook. Dat wil ik zo houden. Moet ik met een switch ergens op letten? Welke bijvoorbeeld wel kopen, welke niet? Of maakt het sws niks uit. Het is een vraag in relatie met de PIB daar ik die niet wil verstoren. Hier antwoorden mag, DM is ook geen probleem.
Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 8.6 kWh. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.
Maakt niets uit. Ik heb een switch (TP-Link) en heb op geen enkele wijze problemen met de Wifi als gevolg daarvan.Devke schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:56:
Ik heb thuis een KPN modem staan. Daar zitten 4 netwerk poortjes op. Op dit moment zitten ze vol. Ik heb voor nu Tado er even uitgehaald zodat de netwerkkabel van de EV lader daar in kan. Nu het wat kouder straks weer gaat worden moet Tado er weer bij. Dat gaat dus niet. Nu weet ik dat ik een switch er tussen moet gaan zetten. De PIBS draaien hier perfect, geen verstoringen in welke vorm dan ook. Dat wil ik zo houden. Moet ik met een switch ergens op letten? Welke bijvoorbeeld wel kopen, welke niet? Of maakt het sws niks uit. Het is een vraag in relatie met de PIB daar ik die niet wil verstoren. Hier antwoorden mag, DM is ook geen probleem.
Ik heb tp-link switches en die bevallen goed. Daar zit ook het wifi accespoint op. Geen enkel probleem met de PiB’s.Devke schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:56:
2 HomeWizard PIB’s | Homey Pro 2019
@DevkeDevke schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:56:
Enigszins off topic, maar omdat je ernaar vraagt.
Mijn provider is Solcon (overgenomen door KPN, maar gelukkig nog steeds acterend als Solcon).
Ik had een switch (TP-Link) achter de Fritz!Box modem geplaatst, netwerk kabel naar settop box en TV, en daarna vaak problemen stilstaand TV beeld, vooral bij uitgesteld kijken.
De Solcon helpdesk adviseerde een andere switch (Netgear en niet alleen dit merk, maar ook een specifiek type) , welk model een aantal specifieke TV en video protocollen ondersteunt, en daarmee is het stilstaand beeld probleem verdwenen, zelfs nu er twee van die switchen achter elkaar zijn geschakeld.
Dus als je een switch plaatst, en er hangt een “lastige” applicatie achter, check dan met je internet provider zou ik adviseren.
Mitsubishi Electric PUZ-WM 112YAA; ERPT20X-VM2E; PV 3900 Wp ZW, 3900 Wp NW
Als je geen vlan's hebt/gebruikt kan je gewoon een netgear switch oid doen. Met 3 a 4 tientjes ben je al klaar.Devke schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:56:
Werk: Netwerk monitoring prutser —- Prive: Developer Homewizard app voor Homey
Same here, drie switches, op iedere verdieping 1, allemaal TPLink. Doet niets met het wifi. Een van de zoons draait op zijn eigen kamer een eigen wifi netwerk voor zijn devices, maakt ook niets uit. (hier). 3 PiB's draaien nu weer prima (na weer een wissel).hanev001 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:59:
[...]
Maakt niets uit. Ik heb een switch (TP-Link) en heb op geen enkele wijze problemen met de Wifi als gevolg daarvan.
Na heel wat problemen gisteren een verzoek gehad van HW
om de accu die E447 storing had weer aan (online) te zetten zodat ze er ff in konden kijken.
Had voor de veiligheid de stekker er uit getrokken een probleem met cellen voelt niet lekker.
Nu kom ik net thuis en is vanmiddag om 13:30 tot leven gekomen.
1 weer werkend nog 1 te gaan, maar die is compleet offline en reageert nergens op.
Ook per mail onderstaande ontvangen:
Goedemiddag Joop,
Bedankt voor je bericht, we hebben vanaf onze kant gereset. Heb je het probleem tot op heden nog?
om de accu die E447 storing had weer aan (online) te zetten zodat ze er ff in konden kijken.
Had voor de veiligheid de stekker er uit getrokken een probleem met cellen voelt niet lekker.
1 weer werkend nog 1 te gaan, maar die is compleet offline en reageert nergens op.
Goedemiddag Joop,
Bedankt voor je bericht, we hebben vanaf onze kant gereset. Heb je het probleem tot op heden nog?
[ Voor 16% gewijzigd door nl0jdb op 18-09-2025 17:33 ]
Bijzonder dat een E447-fout gereset wordt. Dat is volgens mij tot op heden nog niet gemeld in dit topic. Dit soort fouten was voorheen de facto omruilen.nl0jdb schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:31:
Na heel wat problemen gisteren een verzoek gehad van HW
Goedemiddag Joop,
Ben benieuwd, gezien de karige zon productie heb ik hem nu opdracht gegeven om volledig op te laden.Aardedraadje schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:34:
[...]
Bijzonder dat een E447-fout gereset wordt. Dat is volgens mij tot op heden nog niet gemeld in dit topic. Dit soort fouten was voorheen de facto omruilen.
We zullen het morgen wel zien
@hanev001 @Olie_B_Bommel @EVfan @aip en @Tebbie Dank voor de reacties.
KPN modem voert het signaal via wifi naar de TV. Dat gaat goed. Zolang de kids niet allerlei games gaan downloaden op hun PS. Verder hangt mijn PC eraan, De laadpaal en dat soort gein. Nee ik gebruik geen Vlan. Echt een simpele setting. Modem. 2 boosters op elke verdieping en that's it.
KPN modem voert het signaal via wifi naar de TV. Dat gaat goed. Zolang de kids niet allerlei games gaan downloaden op hun PS. Verder hangt mijn PC eraan, De laadpaal en dat soort gein. Nee ik gebruik geen Vlan. Echt een simpele setting. Modem. 2 boosters op elke verdieping en that's it.
@AardedraadjeAardedraadje schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:34:
[...]
Bijzonder dat een E447-fout gereset wordt. Dat is volgens mij tot op heden nog niet gemeld in dit topic. Dit soort fouten was voorheen de facto omruilen.
Toch wel.
Ik heb na het aansluiten van mijn toen net binnengekomen derde (renewed) PiB wel een E447 melding gehad.
Dat gebeurde toen ik de drie batterijen handmatig (laag dynamisch tarief) vol wilde laden. Vreemd genoeg ging toen een van de eerste twee batterijen in storing, E447.
Na een reset niet meer teruggekomen (is ook al >50 cycli geleden).
Ik heb dat destijds hier wel vermeld, inclusief een update twee weken later.
Dat heb ik dan totaal gemistEVfan schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:53:
[...]
@Aardedraadje
Toch wel.
Ik heb na het aansluiten van mijn toen net binnengekomen derde (renewed) PiB wel een E447 melding gehad.
Dat gebeurde toen ik de drie batterijen handmatig (laag dynamisch tarief) vol wilde laden. Vreemd genoeg ging toen een van de eerste twee batterijen in storing, E447.
Na een reset niet meer teruggekomen (is ook al >50 cycli geleden).
Ik heb dat destijds hier wel vermeld, inclusief een update twee weken later.
Bedenk dat ik in februari begon met de batterijen, en dat een standby optie toen niet bestond. Als je dan wil voorkomen dat je accu leeg loopt in je Tesla en dat het ding net na zonsopkomst gaat flipperen, dan knikker je ze van de wifi. Dat heeft meer dan een half jaar dikke prima gewerkt.winwiz schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:07:
[...]
In jouw usecase is het misschien niet handig maar ik kan het mij wel voorstellen dat ze dat doen. De boel aanhouden kost alleen maar energie waar je niets mee kunt omdat er geen wifi dus ook geen aansturing is. Die twee uur vind ik wel aardig gekozen, dat voorkomt dat er bij iedere dropout de boel uit gaat.
Er waren beta firmwares, maar daar doe ik niet aan mee en ik had het topic eigenlijk een beetje genegeerd. En dan ineens is 1 van je batterijen donker. Het zal me toch niet gebeuren dat ik 2 units heb die binnen een jaar defect gaan

Post gevonden met de instructies voor de mode. Binnenkort maar eens gaan knutselen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Als een batterij bijna leeg is gaat die uit voorzorg steeds minder hard werken. Eerst zal de andere batterij het overnemen. Maar als die ook bijna leeg is gaat die ook op lager vermogen terugleveren. Als de vraag toch meer is dan 1 batterij wil/kan leveren springt de ander dus alsnog bij. Samen blijven ze onder de 800 Watt.
[ Voor 27% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-09-2025 19:11 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Allebei bijna leeg zo te zien, dan bouwen ze per PiB het vermogen af. Als het benodigde vermogen dan boven het vermogen ligt dat één PiB nog kan leveren, gaan ze de load verdelen. Ook onder de 800W.asing schreef op donderdag 18 september 2025 @ 18:57:
Dit is nieuw ? Ze staan beiden te leveren. Nee niet unlocked.
[Afbeelding]
Vandaag bleef de PIB na 165 cycli hardnekkig op inactief staan bij 18% lading ondanks dat er stroom gevraagd werd of dat er teruggeleverd kon worden. Bij uitzetten bleef de witte led branden, zelfs na een uur de stekker eruit. Opnieuw koppelen via touch knop deed ook niets. Reageert nergens op, geen foutcodes in app, meest recente update. Toen op handmatig 60% laden gezet, na enkele minuten ging de PIB ('s avonds) weer netjes ontladen.
En gisteravond mijn 2e PIB ook een E308 melding. Deze knipperde dan niet oranje, maar stond gewoon op wit (inactief en 0%). Ik zag het toevallig in de app toen ik de PIB's even bij langs ging. Ook deze gereset en toen was de melding weg.GeoWilly86 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:55:
[...]
Ik zie ineens mijn oudste PIB ook oranje knipperen (165 cycli zonder problemen) en een E308 melding geven. Ik zal hem ook opnieuw opstarten. Het lijkt iets met de software als ik zo zoek op deze code komt deze pas vanaf 6 september naar boven. Hopelijk is het software matig op te lossen.
[ Voor 5% gewijzigd door GeoWilly86 op 19-09-2025 07:21 ]
HW is bezig om dit op te lossen in een volgende firmware versie.GeoWilly86 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 07:20:
[...]
En gisteravond mijn 2e PIB ook een E308 melding. Deze knipperde dan niet oranje, maar stond gewoon op wit (inactief en 0%). Ik zag het toevallig in de app toen ik de PIB's even bij langs ging. Ook deze gereset en toen was de melding weg.
E308: Er is een spanningsafwijking gedetecteerd. Gebruik je batterijsoftware versie 1.0305? Dan kan deze melding ten onrechte verschijnen. Je kunt dit zelf oplossen door de batterij één minuut uit te schakelen en daarna weer in te schakelen. We werken aan een definitieve oplossing in de volgende software-update. Heb je een andere softwareversie en toch foutcode E308? Neem dan contact op met onze supportafdeling.
[ Voor 33% gewijzigd door Devke op 19-09-2025 07:59 ]
Inderdaad, ga voor de Netgear GS105E of GS108E. Daarmee heb je nooit last van eventuele IGMP snooping issues. (let op dat je de E-variant neemt).EVfan schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:12:
[...]
@Devke
Enigszins off topic, maar omdat je ernaar vraagt.![]()
Mijn provider is Solcon (overgenomen door KPN, maar gelukkig nog steeds acterend als Solcon).
Ik had een switch (TP-Link) achter de Fritz!Box modem geplaatst, netwerk kabel naar settop box en TV, en daarna vaak problemen stilstaand TV beeld, vooral bij uitgesteld kijken.
De Solcon helpdesk adviseerde een andere switch (Netgear en niet alleen dit merk, maar ook een specifiek type) , welk model een aantal specifieke TV en video protocollen ondersteunt, en daarmee is het stilstaand beeld probleem verdwenen, zelfs nu er twee van die switchen achter elkaar zijn geschakeld.
Dus als je een switch plaatst, en er hangt een “lastige” applicatie achter, check dan met je internet provider zou ik adviseren.
Ben voor TP Link gegaan. Komt vandaag binnen. Als er problemen komen is de oorzaak niet ver te zoeken. Verwacht dat het wel goed gaat.timadriaans schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 08:28:
[...]
Inderdaad, ga voor de Netgear GS105E of GS108E. Daarmee heb je nooit last van eventuele IGMP snooping issues. (let op dat je de E-variant neemt).
@timadriaanstimadriaans schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 08:28:
[...]
Inderdaad, ga voor de Netgear GS105E of GS108E. Daarmee heb je nooit last van eventuele IGMP snooping issues. (let op dat je de E-variant neemt).
Inderdaad, dit type dat voorkomt snooping problemen.
@Devke (Na best wel veel scrollen op pagina 1) zag ik in de release notes dat "kWh-meter 5.0011 - Released als beta" er na controle bij mijn 1-fase kWh meter al op staat hoewel ik geen bèta tester ben. Ik meen dat ik deze na een handmatige controle kon downloaden.
Mijn P1 wil nog steeds niet van 6.0203 af maar geen stress want alles werkt perfect hier. Ook de PiB op 1.0305 die bij ons als kleinverbruiker krap aan 70,5% rte presteert. Actief sinds 1 mei en een zelfvoorziening van 90%.
Mijn P1 wil nog steeds niet van 6.0203 af maar geen stress want alles werkt perfect hier. Ook de PiB op 1.0305 die bij ons als kleinverbruiker krap aan 70,5% rte presteert. Actief sinds 1 mei en een zelfvoorziening van 90%.
PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant
Kun je aangeven waar je dat ziet staan want ik zie Released staan.henkzelf schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 08:35:
@Devke (Na best wel veel scrollen op pagina 1) zag ik in de release notes dat "kWh-meter 5.0011 - Released als beta" er na controle bij mijn 1-fase kWh meter al op staat hoewel ik geen bèta tester ben. Ik meen dat ik deze na een handmatige controle kon downloaden.
Edit : Kijk..
:strip_exif()/f/image/RkFmWxFnqfe6AXUhfykOKWl4.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Devke op 19-09-2025 08:45 ]
Ik krijg al sinds een week of 2 mondjesmaat Goodwe data binnen in de Homewizard app. Sowieso geen actuele data, in sommige gevallen wel achteraf de data van de vorige dag. Maar ook dat niet altijd, De server status is dan ook rood. Echter het Goodwe portaa zelf met hun eigen app doet et wel gewoon.
Hebben hier meer mensen last van en is er uitzicht op een oplossing?
Daar is een topic voor: Storing Homewizard app?exroosje schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:24:
Ik krijg al sinds een week of 2 mondjesmaat Goodwe data binnen in de Homewizard app. Sowieso geen actuele data, in sommige gevallen wel achteraf de data van de vorige dag. Maar ook dat niet altijd, De server status is dan ook rood. Echter het Goodwe portaa zelf met hun eigen app doet et wel gewoon.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
HW heeft al aangegeven dat dit komt door rate limiting op de Goodwe API. Ze zijn er mee bezig iigexroosje schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:24:
Hierbij nog het bericht van Homewizard: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/83438840exroosje schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:24:
Vandaag eindelijk weer eens een dag waarbij de PiB's misschien bijna geheel met zonne-energie gevuld kunnen worden. Ik heb ze wel op "charge only" staan want de stroom is goedkoop nu. Hopelijk morgen ook nog, maar dan zal het wel weer een tijdje uit zijn met de pret.
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant
Voor vandaag kom ik batterij tekort, ze zijn beide al bijna vol ondanks een vaatwasser en wasmachine actie. Hierna zal het inderdaad vast uit zijn met de pret, merk zoals gisteren wel dat er nog steeds wel bespaart word doordat overtollige stroom niet terug het net op gaat. Alle kleine beetjes helpen ookJeroenH schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:54:
Vandaag eindelijk weer eens een dag waarbij de PiB's misschien bijna geheel met zonne-energie gevuld kunnen worden. Ik heb ze wel op "charge only" staan want de stroom is goedkoop nu. Hopelijk morgen ook nog, maar dan zal het wel weer een tijdje uit zijn met de pret.
Home Assistant, Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. 4980 Wp zonnepanelen Azimuth 102, Tilt 30.
Ik had hem gisteren niet geheel vol geladen uit het net, en vannacht van 01:00 tot 05:00 op pauze gehad, en mijn inschatting kwam redelijk uit, vanochtend nog een paar procent overTeCuMSeH schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:00:
Voor vandaag kom ik batterij tekort, ze zijn beide al bijna vol ondanks een vaatwasser en wasmachine actie.
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant
Mij blind gestaard op de tekst eronder en de sub-kop gemist, denk ik.Devke schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 08:42:
[...]
Kun je aangeven waar je dat ziet staan want ik zie Released staan.
Edit : Kijk..
[Afbeelding]
PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant
Let op:
Dit topic gaat specifiek over de HomeWizard Plug-in Battery.
Andere batterijen kan je vergelijken in Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic en voor vragen over de meterkast, huisinstallatie, etc. kan je terecht in bijv.: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Voor vragen over hoeveel accu's je per groep kunt aansluiten, of hoe je dit unlocked: Lees de topicstart, gebruik de zoekfunctie of kijk in het eerste topic: Het HomeWizard Plug-In Battery topic. Bepaal daarna of je vraag specifiek voor de HW Plug-in battery is (hier stellen) of beter in het algemene Elektra huisinstallaties topic past.
Dit topic gaat specifiek over de HomeWizard Plug-in Battery.
Andere batterijen kan je vergelijken in Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic en voor vragen over de meterkast, huisinstallatie, etc. kan je terecht in bijv.: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Voor vragen over hoeveel accu's je per groep kunt aansluiten, of hoe je dit unlocked: Lees de topicstart, gebruik de zoekfunctie of kijk in het eerste topic: Het HomeWizard Plug-In Battery topic. Bepaal daarna of je vraag specifiek voor de HW Plug-in battery is (hier stellen) of beter in het algemene Elektra huisinstallaties topic past.