Nou, gisteren maar weer eens aan de bel getrokken, moet weer screenshots sturen van het inactief zijn van de accu terwijl deze niet vol is, en er voldoende zonnestroom voorradig is.
Vanaf eind mei doe ik meldingen over het uitschakelen van de aardlek, mail die ik daarop ontvang is, "fijn dat het is opgelost"
Op mijn reactie daarop, "sorry, we gaan het monitoren" maar terugkoppelen ho maar, niet opgelost dus.
Vanaf begin juni speelt het melden aangaande het inactief zijn van de accu, lampen zijn uit, geen reactie en in de app inactief, terwijl ook in de app staat, "alles oké" etc. echter op de grafiek is geen beweging te zien.
Alleen het omdraaien van de aan uit knop en weer aanzetten brengt de accu tot leven.
Eergisteren zou er binnen 2 dagen contact worden opgenomen om de accu om te wisselen
"10:34 AM | Wizzi: Bedankt!
Je kan deze chat sluiten, een medewerker komt bij je terug voor het inplannen van de batterij wissel.
In de tussentijd kan je jouw batterij blijven gebruiken! Hier zijn geen gevaren aan verbonden. We streven ernaar jou binnen 2 dagen van reactie te voorzien.
---
Exported from HomeWizard on June 19, 2025 at 08:02 AM Amsterdam time CEST (GMT+0200)"
Gisteren begint alles weer opnieuw, kunt u screenshots sturen, ja echt.
Ik beging het op te geven. jammer, het product is mooi en kan werken, zo blijkt hier, ook zijn er problemen, waarvan het inactief zijn bij meerdere hier voorkomt, een oplossing heb ik alleen gezien in de vorm van een swap.
@
HomeWizard_NL als u meeleest, waar bent u mee bezig? ga het oplossen alstublieft.
Ik weet dat ik dit met Homewizard moet oplossen, maar als die niet adequaat reageert, dan is dat frustrerend.
De kans is groot dat ik de accu als ondeugdelijk terug ga sturen en er mee kap. service is onder de maat, terwijl dit nu juist de reden is dat ik voor HomeWizard heb gekozen.
Levering? discussie, Home wizard te laat, daarna was ik op vakantie en zou de accu geannuleerd worden, uitleg is hier op het forum achteraf gegeven.
Accu komt binnen, met een minuscuul krasje op de bovenkant, maar oke, melding E404 E405 E406. is ook opgelost.
Aardlek valt uit, de hele fase, nooit iets mee gedaan door HomeWizard, niet opgelost, niet acceptabel.
Inactief, wel meerdere keren screenshots opgestuurd, nooit opgelost, waarom toezeggen en de molen weer opnieuw in moeten en wachten?
screenshots van 3 juni, voldoende zonnestroom en accu doet niets. pas na aan/uit.
er is meer dan voldoende zonnestroom
de accu handmatig herstart om 12:10
hoe lang moet dit zo doorgaan @
HomeWizard_NL
Echt Jammer dit...zo moest er even uit! goedemorgen allen.
[
Voor 6% gewijzigd door
Wilmaas op 20-06-2025 09:16
]
panasonic warmtepomp 2013-4800wp zuidoost, 2018-1650wp zuidoost, 2025-2970wp zuidwest, 2024 PHEV, 2025 3 maanden Homewizard thuisaccu