Beter zo dan op en rode achtergrond maar blijft verre van mooi.Edd schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:36:
Als je dacht dat het HP-logo niet erger kon...
Ik ben blij dat HP op wit staat. Maar te veel wit. Zonde!
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Wat zijn die witte vlakken met HP toch verschrikkelijk lelijk op de Ferrari echt een afbreuk aan het merk. 🤐
Hopelijk krijgt de Ferrari geen automatische updates die 123brandstof.nl benzine weigert.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat zij Charles nu? Growing up with a wet dream?
"When you grow up your heart dies"
Ik zie nog lege plekken voor nog meer HP logo's.
Jammer dat er geen Ferrari in het geel op de achtervleugel staat.
De Ferrari livery is echt een Italiaanse design ramp.TheBrut3 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:39:
Jammer dat er geen Ferrari in het geel op de achtervleugel staat.
Zie nu pas nog wat extra blauw op de achtervleugel met IBM...
[ Voor 4% gewijzigd door Edd op 18-02-2025 22:40 ]
-
Chocoball schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:39:
Ik zie nog lege plekken voor nog meer HP logo's.
:strip_exif()/f/image/HnXkpuSml3Qivo9lolFP8bKV.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat stond niet in Max zijn contract
Ze zullen wel een aantal minuten per team gehad hebben en het zelf mogen invullen. Red Bull heeft ervoor gekozen om geen interviews te doen.
Interview is wel een groot woord. Ze zeggen toch allemaal hetzelfde
Blijkbaar vooraf afgesproken.
The lack of interview will have been pre-agreed. Teams get to do whatever they like with their time on stage as far as I’m aware #F1
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 18 februari 2025
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mijn aanname is dat Max daar geen zin in hadsjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:41:
[...]
Ze zullen wel een aantal minuten per team gehad hebben en het zelf mogen invullen. Red Bull heeft ervoor gekozen om geen interviews te doen.
Logisch, het boegeroep was nu al verschrikkelijksjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:41:
[...]
Zoals ik het begreep heeft elk team 7 minuten voor hun presentatie.
Of juist wel, dat hij dat soort interviews niet wil doen.
Maar het is toch enkel boegeroep bij Max. Horner speelt de bliksemafleider als teambaas wat die IMHO heel erg goed kan. RB is een marketingmachine en dat zie je hier weer terug.
Eerlijk: als je RB de F1 film had laten maken, het het er visueel niet minder uit gezien.
Zo Zak heeft even het McLaren kantoor leeggehaald en een aantal wagens meegenomen.
RB zal wel van tevoren gedacht hebben “gaat een hoop boe geroep worden, laten we geen interviews doen en met veel kabaal het podium opkomen”
Slim
Slim
Wat ik dan weer niet begrijp: ze doen alles met F1TV presentatoren, maar nu staat toch ineens Martin Brundle op het podium. Zou hij dan ingehuurd zijn door Mclaren?
Nou de voorzitter en vice-voorzitter van de anti max fan club ook op het podium
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
En zoals gewoonlijk staat Zak weer te shinen. Bij welk andere team stond de CEO op het podium?
Ik denk eerder dat ze het eerbetoon aan Dietrich Mateschitz daarvoor in de plaats hebben gedaan.Holk schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:45:
RB zal wel van tevoren gedacht hebben “gaat een hoop boe geroep worden, laten we geen interviews doen en met veel kabaal het podium opkomen”
Slim
BrittenStefanVerkerk schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:45:
Wat ik dan weer niet begrijp: ze doen alles met F1TV presentatoren, maar nu staat toch ineens Martin Brundle op het podium. Zou hij dan ingehuurd zijn door Mclaren?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Weinig papaya en veel carbon.
Euh, bij red bull en bij MercedesHolk schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:46:
En zoals gewoonlijk staat Zak weer te shinen. Bij welk andere team stond de CEO op het podium?
Zelfde als vorig jaar? Behalve het MasterCard logo op de vleugel dan.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Je moet wat als je geen flexibele vleugels mag gebruiken dus dan maar minder gewicht.sjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:47:
Weinig papaya en veel carbon.
Nu we ze alle tien hebben gezien is dit mijn ranking. Over het algemeen zeer teleurgesteld. Alleen Racing Bulls deed iets nieuws.
- Racing Bulls
- Aston Martin
- Alpine
- Mercedes
- Red Bull
- McLaren
- Ferrari
- Williams
- Sauber
- Haas
Teambaas en CEO zijn niet hetzelfde. Die staat bij McLaren ook op het podium, achter Zak
Wat een hoop lege ruimte op de auto nog van Mclaren. Nog wat ruimte voor HP logo's?
McLaren, Mercedes, Ferrari (+HP nu dan), Red Bull. Alle vier hetzelfde als vorig jaar.DutchCrownNL schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:47:
Zelfde als vorig jaar? Behalve het MasterCard logo op de vleugel dan.
Brundle zit al jaren bij SKY, denk dat nu hij vrij is van Max penaltys opleggen stewarden meer dit soort ongein gaat doen.StefanVerkerk schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:45:
Racing Bulls heeft in mijn ogen by far de mooiste livery. Mooi eerbetoon aan Honda en Yuki.
Ik vermoed een hoop negativiteit, nu mocht Horner in zijn eentje naar het boegeroep luisteren.
Christian en toto zijn wel degelijk CEO van hun teams, ja ze zijn ook teambaas.Holk schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:48:
[...]
Teambaas en CEO zijn niet hetzelfde. Die staat bij McLaren ook op het podium, achter Zak
Beide functies staan bij McLaren ook op het podium dus wat is het probleem?
Zo de post met alle liveries is compleet, alles mooi op een plek
.
Mijn top 3:
1. VCARB
2. Williams
3. Sauber
Mijn top 3:
1. VCARB
2. Williams
3. Sauber
[ Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 18-02-2025 22:52 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Haal je Brundle en Herbert niet door elkaar?Humma Kavula schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:49:
[...]
Brundle zit al jaren bij SKY, denk dat nu hij vrij is van Max penaltys opleggen stewarden meer dit soort ongein gaat doen.
Die is vrij van stewarden en max penalties opleggen. Brundle is juist niet echt anti-max inho. Een van de weinigen bij Sky trouwens.
Omdat je het blijkbaar zelf niet wil snappen de vraag terug; waar waren de CEO van Ferrari of AM? Of heeft dat te maken met de aantrekkingskracht van de camera waar Zak erg van lijkt te genietenAppleFan2007 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:51:
[...]
Christian en toto zijn wel degelijk CEO van hun teams, ja ze zijn ook teambaas.
Beide functies staan bij McLaren ook op het podium dus wat is het probleem?
Oef, dit zou de halve finale van het ESC niet eens doorkomen. Hebben ze mazzel dat ze altijd al in de finale zitten... 0 punten voor deze Britse band.

Pfff... Bejaarde boy band.
Top 3 liveries:
1. Vcarb
2. Mercs
3. Kick
Met een bonuspunt voor Kick voor beste reveal.
1. Vcarb
2. Mercs
3. Kick
Gewoon niet meer in Engeland dit soort evenementen. Echt belachelijk gedrag, die Engelsen mogen zich weer schamen.
My bad.. Je hebt gelijkWaah schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:52:
[...]
Haal je Brundle en Herbert niet door elkaar?
Die is vrij van stewarden en max penalties opleggen. Brundle is juist niet echt anti-max inho. Een van de weinigen bij Sky trouwens.
Het is af en toe zo vals dat de Auto-Tune er niet tegenop kan.
En zo doe je dat. Je weet dat je boegeroep krijgt. Dat krijg je stil door terug te grijpen naar een eerbetoon aan een overleden legende in de sport, vervolgens speel je op het gevoel van de gewone motorsportfan, in welke vorm of maat ook.... En je geeft ze geen kans voor een "tegenwoord".sjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:46:
[...]
Ik denk eerder dat ze het eerbetoon aan Dietrich Mateschitz daarvoor in de plaats hebben gedaan.
En niet zo'n beetje ook. Ik vind het heel vals klinken of ben ik nou gek?sjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:53:
Pfff... Bejaarde boy band.
Ze komen allemaal voor Take That.Exocet schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:54:
Gewoon niet meer in Engeland dit soort evenementen. Echt belachelijk gedrag, die Engelsen mogen zich weer schamen.
Nee, je bent niet gek.Martinspire schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:55:
[...]
En niet zo'n beetje ook. Ik vind het heel vals klinken of ben ik nou gek?
Het viel me niet tegen moet ik zeggen
Wanneer gaan we testen?
Wanneer gaan we testen?
Volgende week vanaf 26 februari.Holk schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:55:
Het viel me niet tegen moet ik zeggen
Wanneer gaan we testen?
:strip_exif()/f/image/JvijFoHAKvAufDyH8HVnYRyq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door sjaool op 18-02-2025 22:57 ]
Ach, het kan nog erger. Klassiekertje: YouTube: Eurovision Song Contest 2019 - Madonna LIVE - Like A Prayer [Recorde...sjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:54:
Het is af en toe zo vals dat de Auto-Tune er niet tegenop kan.
Wel de CEO van Ferrari zal het te druk hebben en die van Aston Martin was wel aanwezig maar had misschien geen zin om op het podium te komen.Holk schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:53:
[...]
Omdat je het blijkbaar zelf niet wil snappen de vraag terug; waar waren de CEO van Ferrari of AM? Of heeft dat te maken met de aantrekkingskracht van de camera waar Zak erg van lijkt te genieten
Ik snap je afgunst naar zak niet echt, mij toont het eerder dat hij erg betrokken is bij het team in tegenstelling tot andere ceo’s
“Betrokken”… highlight of the eveningAppleFan2007 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:57:
[...]
Wel de CEO van Ferrari zal het te druk hebben en die van Aston Martin was wel aanwezig maar had misschien geen zin om op het podium te komen.
Ik snap je afgunst naar zak niet echt, mij toont het eerder dat hij erg betrokken is bij het team in tegenstelling tot andere ceo’s
Deze volgorde had ik ook. Take That mag van mij op pensioen...Erazzzer schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:54:
Top 3 liveries:
1. Vcarb
2. Mercs
3. Kick
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Zelfs een Renault motor klinkt beterNotSoSteady schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:56:
Hilarisch vals.
Maar al met al vind ik deze presentatie van de liveries best geslaagd en voor herhaling vatbaar.
Hoezo, das niet zo moeilijk toch? Klinken weinig dingen beter dan een Renault V10...
[ Voor 16% gewijzigd door Damian op 18-02-2025 23:00 ]
Jammer, het zit erop. Al met al genoten van de show. Niet al te cringe en nog even en we kunnen weer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En ze proberen het nog wel naar hoger niveau te tillenMartinspire schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:59:
Wel knap, met je comeback meteen je laatste concert spelen
Snap sowieso die keuze voor Take That niet echt. Ze willen een jonger publiek aanspreken en dan kom je met een gepensioneerde boyband uit de jaren '90.
Die kans is zeer aanwezig omdat de teams al aan het kijken waren voor 2026.sjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:59:
Maar al met al vind ik deze presentatie van de liveries best geslaagd en voor herhaling vatbaar.
De RB spat echt van het scherm af.
Ik had zo gehoopt op de terugkeer van de silver arrows maar helaas toch nog veel zwarte kleuren
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik blijf hopen op een wit eerbetoon in Suzuka maar aangezien Visa Cash App Racing Bulls al in het wit is vrees ik het corporate donkerblauw bij Red Bull in Japan.G_Dragon schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 23:10:
Ik had zo gehoopt op de terugkeer van de silver arrows maar helaas toch nog veel zwarte kleuren
Tjah, zoals verwacht, veel drukte om dezelfde liveries op nietszeggende auto's.
De show was leuk, de inhoud meh
En dat er gewoon publiek bij was, wat meteen weer begint te booo'en... Onbegrijpelijk! Goede reclame F1
Vond de presentatie van Ferrari toch het leukst, die van Redbull erg vaag en de auto zelf amper gezien.
Op naar Barcelona Bahrein, dan zien we het echte werk!
De show was leuk, de inhoud meh

En dat er gewoon publiek bij was, wat meteen weer begint te booo'en... Onbegrijpelijk! Goede reclame F1

Vond de presentatie van Ferrari toch het leukst, die van Redbull erg vaag en de auto zelf amper gezien.
Op naar Barcelona Bahrein, dan zien we het echte werk!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Waarom zou je ook lang iets op het podium gaan doen? Er werd (for Christ sake) zelfs ge-boo'ed bij het Mateschitz eerbetoon. Helemaal terecht dus dat het party team dan met een party het podium op gaat, met muziek (hard), en dan weer snel afdruipt.Alfa Novanta schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 23:26:
die van Redbull erg vaag en de auto zelf amper gezien.
Ik vind vooral de roast awkward, het hele afzeiken van iedereen die daar is.Damian schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:17:
[...]
Meen je dit serieus? Wat is er awkward aan? Het was juist awkward als het F woord ineens wel kon tijdens het 75 jaar feestje, maar verder in het seizoen niet. Dat is volgens mij meer dan logisch.
Verder loop ik te genieten voorlopig. Geniale roast, vette muziek en mooi productie so far.
Wat betreft die WTF, dat was geen foutje maar deel van de tekst en leek voor de avond geschreven te zijn. Die dat dan niet.
In die context was het ook niet handig om Gordon Ramsey naar z'n mening over vloeken te vragen. Het was wel grappig maar een beetje een afgang voor F1 dat de gasten de regels belachelijk maken.
Al met al vond ik het niet echt goede reclame en af en toe ronduit vernederend (zoals Yuki pesten met z'n lengte).
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
De FOM wil een jonger publiek aanspreken. En daar past die hele roast prima in thuis. Yuki heeft echt wel een dikke huid hoor. Als die daar niet over kan, had die echt niet in de F1 gereden.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 00:48:
[...]
Ik vind vooral de roast awkward, het hele afzeiken van iedereen die daar is.
Wat betreft die WTF, dat was geen foutje maar deel van de tekst en leek voor de avond geschreven te zijn. Die dat dan niet.
In die context was het ook niet handig om Gordon Ramsey naar z'n mening over vloeken te vragen. Het was wel grappig maar een beetje een afgang voor F1 dat de gasten de regels belachelijk maken.
Al met al vond ik het niet echt goede reclame en af en toe ronduit vernederend (zoals Yuki pesten met z'n lengte).
Gordon Ramsey was zeker gescript, en gewoon politiek. De FOM is helemaal niet blij met die vloek-ban. Die willen juist drama. Dit is gewoon zorgen dat er meer kritiek komt op de FIA. Puur een politiek spel.
Want juist die vloek-ban is geen reclame voor de sport. Mensen willen de emotie en echte personen achter de coureurs zien.
Die grap ging over het coureursteam in het algemeen. Maar kom op, zo'n grap moet gewoon kunnen. Niet zo kleinzielig als Ben worden hoor.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 00:48:
[...]
Ga maar even kijken wat het idee van een roast is danCAPSLOCK2000 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 00:48:
[...]

Ik vond het een prima reclame voor een sport die een jong(er) publiek probeert aan te spreken. Vond de productie prima, verscheidenheid van manier van presenteren van de teams erg vet en de optredens prima, op die van Take-That na, die moeten echt achter de geraniums gaan zitten.
Al met een prima show voor een 75-jarig bestaan en een prima start van het seizoen zo.
Op naar de PST-dagen!
Wel fijn dat het Britse publiek zich weer van zijn beste kant liet zien.
niet anders verwacht toch?TinusXIII schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 08:56:
Wel fijn dat het Britse publiek zich weer van zijn beste kant liet zien.
Even geprobeerd de highlights gekeken, wat een berg ellende zeg, niet om aan te gluren!
Ga in godsnaam racen.
[/ouwe-zeur-modus]
Ga in godsnaam racen.
[/ouwe-zeur-modus]
[ Voor 8% gewijzigd door jaapstobbe op 19-02-2025 11:26 ]
Die zwart/oranje camo livery van MCL zag er wel heel cool uit. Vindt de oranje/zilvere livery van gisteren eigenlijk veel minder mooi.
Dat vind ik wel vaker. De verschillende 'camo'-liveries van Red Bull vind ik ook veel mooier dan de meestgebruikte. Zo ook de Gulf-livery van Mclaren.Robkazoe schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:36:
Die zwart/oranje camo livery van MCL zag er wel heel cool uit. Vindt de oranje/zilvere livery van gisteren eigenlijk veel minder mooi.
De Gulf livery van Williams was idd wel mooiExtigo schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:39:
[...]
Dat vind ik wel vaker. De verschillende 'camo'-liveries van Red Bull vind ik ook veel mooier dan de meestgebruikte. Zo ook de Gulf-livery van Mclaren.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Beiden waren erg mooiYakuzA schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:52:
[...]
De Gulf livery van Williams was idd wel mooi
Mclaren (2021):

Wiliams (2023):

Ik vond het een geslaagd evenement en uitzending. Is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar voor volgend jaar. Ik vind dit veel makkelijker om te volgen dan al die losse aankodigingen en evenementen van de teams zelf.
Vond afgezien van de DJ set van Alpine alle presentaties ook goed. Red Bull heel tactisch geen interviews en McLaren met alle historische auto's vond ik ook echt gaaf.
Dat ze in London niet zo'n fan zijn van Max was natuurlijk te verwachten, wat dat betreft prima opgelost door Red Bull's presentatie
Vond afgezien van de DJ set van Alpine alle presentaties ook goed. Red Bull heel tactisch geen interviews en McLaren met alle historische auto's vond ik ook echt gaaf.
Ik vond het juist wél goed eigenlijk. Ik denk dat dit ook de relatie tussen de FOM en FIA in het juiste licht zet. Ook het feit dat het publiek duidelijk een tegengeluid liet horen richting de FIA vond ik wel goed. Ook het optreden van Stefano Domenicali en de afwezigheid van de FIA was interessant.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 00:48:
[...]
Dat ze in London niet zo'n fan zijn van Max was natuurlijk te verwachten, wat dat betreft prima opgelost door Red Bull's presentatie
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Dat Ben en Stefano er niet waren vond ik een goede zaak. Dit is iets voor de teams en het publiek niet voor haantjes.DaWaN schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:03:
Ik vond het een geslaagd evenement en uitzending. Is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar voor volgend jaar. Ik vind dit veel makkelijker om te volgen dan al die losse aankodigingen en evenementen van de teams zelf.
[...]
Ik vond het juist wél goed eigenlijk. Ik denk dat dit ook de relatie tussen de FOM en FIA in het juiste licht zet. Ook het feit dat het publiek duidelijk een tegengeluid liet horen richting de FIA vond ik wel goed. Ook het optreden van Stefano Domenicali en de afwezigheid van de FIA was interessant.
Verder heb ik mijn prima vermaakt. De set ban Brian Tyler vond ik echt meh... Hij had beter zijn F1 theme kunnen spelen met een orket.
Que? Ramsey zat bij Stefano aan tafel.sjaool schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:26:
[...]
Dat Ben en Stefano er niet waren vond ik een goede zaak.
Maar niet op het podium. Geen toespraken etc.DataGhost schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:49:
[...]
Que? Ramsey zat bij Stefano aan tafel.
Stefano heeft wel een stukje verteld. Stond met Laura Winter op een klein podium "in het dak" bij wijze van. (Als in: keken over de zaal uit).sjaool schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:57:
[...]
Maar niet op het podium. Geen toespraken etc.
Dat heeft dan niet veel indruk op mij gemaakt.RobertMe schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:58:
[...]
Stefano heeft wel een stukje verteld. Stond met Laura Winter op een klein podium "in het dak" bij wijze van. (Als in: keken over de zaal uit).
Dat is een goed teken moet ik zeggen. Alhoewel Stefan Dominicale volgens mij een stuk menselijker/realistischer is dan ome Ben.
Surprise, surprise 
Sources have indicated some unhappiness within the FIA about last nights show at the O2. No, not because of the FIA themselves being booed, but because of the booing of Max Verstappen and Christian Horner. #F1
— Thomas Maher (@thomasmaheronf1.bsky.social) 19 februari 2025
Zo ziet de VCARB02 er in het dagllicht uit.

[ Voor 31% gewijzigd door Chocoball op 19-02-2025 13:52 ]
Doen ze niets aan. Het is gewoon omdat ze zelf geboo'd werden. Maak een statement over heet boo'en van teams en coureurs en dan mag het automatisch ook niet over de FIA.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken