Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-10 23:21
@StefanVerkerk idd mooi gedaan. ALO en STR doen mij denken aan Statler and Waldorf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:07

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

StefanVerkerk schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:37:
[...]

*O* _O- I can't believe it, can't believe it. Heerlijk. 8)7 Bizar hoe ze er zo snel op komen in een paar dagen tijd. d:)b
AI doet een hoop, maar wel weer een hele gave inderdaad. Op naar patreon!

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:58

Pierre

Van nature lui!

Of deze al gepost is geen idee, maar hier kan je zien hoe in de F1 Movie echte race beelden gebruikt worden

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:58
pjottum schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 17:00:
[...]

AI doet een hoop, maar wel weer een hele gave inderdaad.
offtopic:
Hij maakt deze video's al een aantal jaren he, en altijd binnen een dag of 3 na de race. En zeg 3, 4 jaar geleden was er toch nog geen AI om video's in elkaar te draaien. Zal dus waarschijnlijk iemand zijn wiens werk dit is waardoor die de tools door en door kent om dit te maken (of dit al jaren als hobby heeft). En daarnaast natuurlijk de aanleg / creativiteit hebben om het script te verzinnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 08:16
Muse schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:37:
[...]

This did not age well :+

Bovenstaande post schreef ik na Monza. Sindsdien is Verstappen 2x vóór de McLarens geëindigd.
Maar zowel in Baku als in Singapore was Verstappen niet de enige die dat deed. Ook Russell was in beide races flink sneller.

Het is duidelijk dat Red Bull iets gevonden heeft in hun aanpak, waardoor ze niet meer steeds alles hoeven om te gooien. Maar McLaren lijkt ook wel degelijk iets van hun voorsprong te hebben ingeleverd. Nu rest alleen de vraag, hebben de andere teams iets nagedaan dat McLaren eerder al deed? Of heeft McLaren iets niet meer, dat ze eerder wel hadden (door een Technical Directive)? Of is het toch simpelweg de ontwikkelingsstop die McLaren doet terugzakken?

En als het dat laatste is, gaan ze daar nog spijt van krijgen als ze de coureurstitel mislopen aan een Verstappen die nu duidelijk 'on the hunt' is?
In de podcast van f1 aan tafel (van grandprixradio) werd gesuggereerd dat bij de vragen die voor imola gesteld zijn aan de FIA over rem concepten de antwoorden onthult hebben hoe McLaren te werk gaat (ik ga m’n eigen berichten mss nog wel opsnorren). Ik trok toen al de conclusie dat alle suggesties verboden waren, behalve 1 die niet illegaal maar ongewenst was. Daarmee werd duidelijk wat MCL doet (en toegestaan werd te doen). En daarmee konden de andere teams dus ook aan de slag. We zien amper nog banden slijtage in de laatste races, zelfs van Mercedes dus ik denk dat het trucje gewoon nagedaan is. Alleen Ferrari lukt het niet om het goed te doen gezien de eindeloze “lift & coast” bij de laatste races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11:30
RobertMe schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:24:
[...]
offtopic:
Hij maakt deze video's al een aantal jaren he, en altijd binnen een dag of 3 na de race. En zeg 3, 4 jaar geleden was er toch nog geen AI om video's in elkaar te draaien. Zal dus waarschijnlijk iemand zijn wiens werk dit is waardoor die de tools door en door kent om dit te maken (of dit al jaren als hobby heeft). En daarnaast natuurlijk de aanleg / creativiteit hebben om het script te verzinnen.
Ook off topic, maar toch, let ook op alle details. Zover is AI nog niet. Piastri die net als Norris in de vangrail in de pitlane belandt na de tik van LeClerc (papayarules). Daar heb je echt nog een mens voor nodig om dat te bedenken. Heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:22
Lynx schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:12:
[...]

In de podcast van f1 aan tafel (van grandprixradio) werd gesuggereerd dat bij de vragen die voor imola gesteld zijn aan de FIA over rem concepten de antwoorden onthult hebben hoe McLaren te werk gaat (ik ga m’n eigen berichten mss nog wel opsnorren). Ik trok toen al de conclusie dat alle suggesties verboden waren, behalve 1 die niet illegaal maar ongewenst was. Daarmee werd duidelijk wat MCL doet (en toegestaan werd te doen). En daarmee konden de andere teams dus ook aan de slag. We zien amper nog banden slijtage in de laatste races, zelfs van Mercedes dus ik denk dat het trucje gewoon nagedaan is. Alleen Ferrari lukt het niet om het goed te doen gezien de eindeloze “lift & coast” bij de laatste races.
Dit seizoen zijn de wagens zo efficiënt dat teams de race veelal met een 1 stop strategie kunnen uitrijden. Daarom gingen de FOM en Pirelli allerlei trucjes bedenken zoals zachtere banden en hogere pitstraatsnelheden om de teams tot andere strategieën te verleiden. Dat staat los van het trucje waar de concurrentie McLaren van verdenkt. Waar de McLaren het beter doet dan de andere teams, is in zeer warme omstandigheden waar hun banden niet te heet worden en dat er later in de stint nog voldoende leven in de banden zit terwijl andere teams worstelen met te hete banden en bandenslijtage.

Aangezien koeling met faseveranderende materialen volgend seizoen niet zijn toegestaan zou mogelijk kunnen inhouden dat McLaren bezig is dat dit seizoen te corrigeren en dat mogelijk daarom de snelheid er soms wat uit lijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:07

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

RobertMe schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:24:
[...]
offtopic:
offtopic:
ik doelde op het liedje, een liedje maken met ai is relatief makkelijk, al moet je zelf al het werk dan alsnog doen.. De rest van Lollipopman is gewoon hard werken en ik sprak juist mijn waardering daarvoor uit. Mocht dat niet zo zijn overgekomen - mijjn fout. Gogo Lollipopman!

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:40
StefanVerkerk schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:37:
[...]

*O* _O- I can't believe it, can't believe it. Heerlijk. 8)7 Bizar hoe ze er zo snel op komen in een paar dagen tijd. d:)b
... Ben alleen bang dat ze een hoop Engelse 'subscribers' op Patreon kwijt zijn :+
Maar wel mooi om te zien dat ze bij Lollipop precies datgene zien wat wij ook al tijdje menen te zien _O-
Pagina: 1 ... 52 53 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken