It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Lacht als een boer met kiespijn?Yihaaa schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:07:
Max is aan het genieten!
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Goedenavond ook iedereen!

[ Voor 20% gewijzigd door Amaze86 op 18-02-2025 21:09 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Bevatte het openingslied nu echt de tekst "What the F<slik>"? $10.000 boete!
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Meen je dit serieus? Wat is er awkward aan? Het was juist awkward als het F woord ineens wel kon tijdens het 75 jaar feestje, maar verder in het seizoen niet. Dat is volgens mij meer dan logisch.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:15:
Ik ben normaal niet zo van het life commentaar maar kan het nu niet laten om te komen melden dat dit wel erg awkward is. Dit is meer iets voor het einde van het seizoen dan het begin.
Verder loop ik te genieten voorlopig. Geniale roast, vette muziek en mooi productie so far.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Heuj de eerste auto! Lekker kleurtje hoor!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nergens last van op Youtube?Exocet schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:19:
Wat een slecht geluid
Megapost van alle liveries:
Kick Sauber:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Williams:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
VCARB:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Haas:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Alpine
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Aston Martin
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Mercedes
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Red Bull
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Ferrari
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Mclaren
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
[ Voor 163% gewijzigd door G_Dragon op 22-02-2025 15:43 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nu nog een rode, blauwe, zilveren, oranje en een donker groene
Volgens mij nemen ze de audio uit de zaal ipv dat ze de audiotrack gewoon over de beelden leggen. Klinkt hol inderdaadExocet schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:19:
Wat een slecht geluid
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Eerlijk gezegd vind ik het nauwelijks wat veranderd. Blauw, zwart en Duracell bovenop. Kennen we nog wel van vorig jaar.G_Dragon schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:26:
Oef die kleuren bij de Williams zijn gaaf, strak!
⏩ PVOutput☀️
Je hoeft niet te kijken toch?AvK schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:27:
Dit wordt een lange avond op deze manier......
Wat een gejengel weer zeg
Ik vind het beter dan die korte filmpjes op social media.
Red Bull en McLaren zullen wel als laatste aan de beurt zijn.
"When you grow up your heart dies"
Vergeet de muzikale intermezzo's nietAvK schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:27:
Dit wordt een lange avond op deze manier......
Dat was net al te horen toen hij geroast werd. Gelukkig weten ze bij de FOM prima hoe de applausband werkt. Maar goed, misschien is die wat onder het stof terecht gekomen de afgelopen maanden.Exocet schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:31:
Ben benieuwd of Max boegeroep kan verwachten met die Engelsen daar
Met vertraging uitgezonden en het bandje met gejuich staat klaar.Exocet schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:31:
Ben benieuwd of Max boegeroep kan verwachten met die Engelsen daar
Ik mag hopen dat er meer nationaliteiten zitten dan Engelsen.
Rustig rustig. Het is geen veroordeling, het is een constatering. Je overal direct aan ergeren.....?????Damian schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:29:
[...]
Je hoeft niet te kijken toch?
Wat een gejengel weer zeg
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
⏩ PVOutput☀️
Wel een mooie witte RB!!
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Blijft toch een prachtige livery en vind deze ook zeer geslaagd!Holk schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:38:
Hé, de 2021 RB Japan livery
Ik heb ook dubbel gelegen bij de roast. Zal niet iedereens cup of tea zijn maar ik houd er wel van. En hij gaat nog ff lekker door met Leclerc.

Laat wel zien dat de F1 toch de soap belangrijk vind tegenwoordig. Want dat geeft ook kijkcijfers.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Hoevaak Stake, Visa cash app en nu Moneygram wel niet genoemd worden. Één groot reclamefestival.
⏩ PVOutput☀️
Ik krijg toch een beetje ESC gevoel hierbij. Kunnen we aan het einde nog punten uitdelen voor de vetste presentatie?Chocoball schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:46:
Wel leuk dat de teams hun eigen draai aan de presentatie kunnen geven was even bang dat elk team de drumband kreeg.
⏩ PVOutput☀️
Dit showtje kun je wel aan de FOM overlaten. Alhoewel ik mij afvraag of zij de productie ook doen.Chocoball schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:46:
Wel leuk dat de teams hun eigen draai aan de presentatie kunnen geven was even bang dat elk team de drumband kreeg.
Ga maar uit van 98% Britten hoor.sjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:33:
[...]
Ik mag hopen dat er meer nationaliteiten zitten dan Engelsen.
Britse sport met een Brits feestje.
Denk het zo in: welke serieuze F1 fan gaat nu naar een ander land voor een livery launch? En daar net zoveel geld voor betalen als bij de F1 race zijn?
Hetzelfde bedrijf wat ook de presentatieshow deed bij de eerste Las Vegas grand prix.sjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:48:
[...]
Dit showtje kun je wel aan de FOM overlaten. Alhoewel ik mij afvraag of zij de productie ook doen.
Ook te merken dat Visa niet zo blij is dat ze titelsponsor zijn, en iedereen het Alfa Tauri noemt.... Het ging de hele presentatie enkel over de naamQuad schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:46:
Titelsponsoren zijn heel blij dit jaar schat ik in.
Hoevaak Stake, Visa cash app en nu Moneygram wel niet genoemd worden. Één groot reclamefestival.

Lekker uitgepakt met het decor.
Wat te denken dan van die meid die in d'r bh stond op te treden?CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:15:
En alle piercings en tatoos, lang haar.... Schandalig! Schorriemorrie! D'r zouden eens kinderen kijken!
Pitspoezen mogen niet meer, the car is fucked mag niet meer... maar dit kan wel..

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-02-2025 21:55 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Fake DJ in da house.
Brian Tyler volgens mij.sjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:53:
Mist er ook eentje zijn cue.
Fake DJ in da house.
Nu wellicht fake ja, maar wel de baas achter de vetste F1 theme ooit...sjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:53:
Mist er ook eentje zijn cue.
Fake DJ in da house.
Brian Tyler
Het verschil tussen de FOM en de FIA.Alfa Novanta schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:52:
[...]
Wat te denken dan van die meid die in d'r bh stond op te treden?
En alle piercings en tatoos, lang haar.... Schandalig! Schorriemorrie!
Pitspoezen mogen niet meer, the car is fucked mag niet meer... maar dit kan wel.. Stakkers
De FOM vind dit prima.... De FIA heeft er problemen mee. Dat zie je hier vrij duidelijk terug.
Ik zie het. Ik hoor toch liever het F1 thema van hem. Dit is bagger.
Ik zou het doen!
Hij voelt als een Cyberpunk 2077 NPC met lagrammes schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:55:
Is dit scooter van Temu?
Nee, Ferrari en McLaren zijn de laatste gok ik. Ze gebruiken de constructeurstand. Red Bull voor Ferrari dan.sjaool schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:30:
Je kunt zeggen wat je wil maar ze zetten wel een show neer. Ook een mooi eerbetoon aan Frank Williams.
Ik vind het beter dan die korte filmpjes op social media.
Red Bull en McLaren zullen wel als laatste aan de beurt zijn.
⏩ PVOutput☀️
Dat vind ik ook. Meer roze kleur dit jaar.Quad schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:57:
Lekker sexy roze.
Ik ga er dus vanuit dat de constructeurskampioen en wereldkampioen bij de coureurs als laatste komen.TinusXIII schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:57:
[...]
Nee, Ferrari en McLaren zijn de laatste gok ik. Ze gebruiken de constructeurstand. Red Bull voor Ferrari dan.
Het minimumgewicht is met een paar kilo omhoog gegaan toch? Wellicht dat dit de ruimte biedt voor teams voor de verf.Chocoball schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:58:
Wel blij om te zien dat het zwart op zijn retour is bij de meeste teams.
⏩ PVOutput☀️
Gelukkig wel. Vorige jaar was meer carbon black.Chocoball schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:58:
Laten we eerst de eerste race afwachten. Dit hebben we eerder meegemaakt.Chocoball schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:58:
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Dit zijn niet de auto's, behalve de livery.Multispeed schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:00:
Wat een enorm grote front wing end plates hebben ze allemaal dit jaar
⏩ PVOutput☀️
Meeste zijn geen echte auto's maar showcars. Het gaat om de livery.Multispeed schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:00:
Met 2 kilo naar 800 kg en 805 als het driver cooling system wordt geïnstalleerd. Een volledige verfbeurt is een paar kilo meer dan die 2 kilo.Quad schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 21:59:
[...]
Het minimumgewicht is met een paar kilo omhoog gegaan toch? Wellicht dat dit de ruimte biedt voor teams voor de verf.
Fair enough
Dat hoopte ik van een aantal coureurs ook
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Dus het helpt wel iets.Chocoball schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:01:
[...]
Met 2 kilo naar 800 kg en 805 als het driver cooling system wordt geïnstalleerd. Een volledige verfbeurt is een paar kilo meer dan die 2 kilo.
Maar ja, even afwachten, straks schrappen ze nog eea gedurende de races.
⏩ PVOutput☀️
Of het zijn showcars waarbij ze het extra groot maken, zodat de sponsoren lekker leesbaar zijn.Multispeed schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:00:
F1 heeft ook Phonk ontdekt trouwens
Past overigens wel bij dit soort beelden.
YEP hahahStefanVerkerk schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:02:
Zei ze nou FIA? BOoOoEeEeEe haha. Geweldig.
Yup niemand is blij met de FIA 🤣StefanVerkerk schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 22:02:
Zei ze nou FIA? BOoOoEeEeEe haha. Geweldig.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Edit: foutje met welk merk haha
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 18-02-2025 22:08 ]
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken